• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025
Sorki schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:45:
[...]

Been there.... "mmh 30hp wordt 15hp.... maar zou ik de armor houden? Waarschijnlijk wel. Oops"
was het maar 15hp dan was het nog interessant geweest maar je komt op 8 HP ;)

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-01 00:54
Secrets hou je wel geloof ik. Het kan werken hoor, en het is wel lollig als het lukt (helemaal met Coldarra Drake), dus ik hou de mijne lekker. :)
Is Majordomo een demon? Niets grappiger dan een Sacrificial Pact op je tegenstander.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Zarhrezz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:27:
Is Majordomo een demon? Niets grappiger dan een Sacrificial Pact op je tegenstander.
Dit werkt niet meer, ook niet op jaraxxus.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Xenomorphh schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:56:
[...]

Dit werkt niet meer, ook niet op jaraxxus.
Sinds wanneer werkt dit niet meer op jaxx?

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Volgens mij werkt het nog gewoon. Ik zie nergens een changelog of verandering buiten de naam van de kaart en de mana cost (die eest 2 was). Wel een aantal verkeerd gelezen quotes van Brode over de term 'demon' in de tekst.

EDIT: nog meer deck. Ik amuseer me al maanden met burgle Rogue. Leukste deck dat ik in drie jaar heb gespeeld. Kaartjes stelen, discounten en het is net alsof je arena speelt op ranked. Nu met Jade saus. d:)b

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5GtKk5j.png

[ Voor 37% gewijzigd door Tektoon op 30-11-2016 18:40 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 14:58

Dr0ppFTW

Never be clever

Werkt nog wel op Jaxx, alleen een paar andere demon kaarten zijn in het verleden 'generfed' waardoor ze niet meer op hem werken.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Denk dat ik voor 'n Tempo Mage ga gaan in Wild. De expansie ziet er wel leuk uit. (Standard wordt nog steeds dezelfde pest vrees ik)

Dit is m'n decklist:

Arcane Blast x2
Arcane Missiles x2
Frostbolt x2
Unstable Portal x2
Arcane Intellect x2
Effigy x2
Flamewaker x2
Volcanic Potion x1
Fireball x2
Archmage Antonidas x1
Firelands Portal x1
Bloodmage Thalnos x1
Barnes x1
Genzo, the Shark x1
Piloted Shredder x2
Azure Drake x2
Nexus Champion Saraad x1
Emperor Thaurissan x1
Ragnaros, the Firelord x1

Heb het gevoel dat ik met tempo mage snel uit steam ben dus ga ik Genzu eens proberen. Heb ook bewust alleen maar minions genomen die interactief zijn met Barnes. Alsook is er niets leuker dan een 1/1 Ragnaros die ge-effigied wordt in een random 8 mana legendary.

• Coltaine
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-12-2025
Heroic Brawl report, niets nieuws...

http://www.vicioussyndica...ic-tavern-brawl-analysis/

Afbeeldingslocatie: http://www.vicioussyndicate.com/wp-content/uploads/Class-Freq.png

[ Voor 14% gewijzigd door Coltaine op 30-11-2016 19:06 ]

Keep supporting the pyramid roach boy

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:59
Tomski1986 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 18:56:
Denk dat ik voor 'n Tempo Mage ga gaan in Wild. De expansie ziet er wel leuk uit. (Standard wordt nog steeds dezelfde pest vrees ik)

Dit is m'n decklist:

Arcane Blast x2
Arcane Missiles x2
Frostbolt x2
Unstable Portal x2
Arcane Intellect x2
Effigy x2
Flamewaker x2
Volcanic Potion x1
Fireball x2
Archmage Antonidas x1
Firelands Portal x1
Bloodmage Thalnos x1
Barnes x1
Genzo, the Shark x1
Piloted Shredder x2
Azure Drake x2
Nexus Champion Saraad x1
Emperor Thaurissan x1
Ragnaros, the Firelord x1

Heb het gevoel dat ik met tempo mage snel uit steam ben dus ga ik Genzu eens proberen. Heb ook bewust alleen maar minions genomen die interactief zijn met Barnes. Alsook is er niets leuker dan een 1/1 Ragnaros die ge-effigied wordt in een random 8 mana legendary.
Ok als ik jouw deck dan is niet het eerste wat ik zou denken: een tempo mage, je hebt nul 1 drops, één 2 drop, buiten wat je krijgt uit portal en die is niet eens zo goed op turn 2 zelf. Je hebt een aantal aantal kaarten erin zitten die absoluut niet in tempomage past, saraad, effigy zonder mad scientist. Ik snap niet waarom je Genzo in dit deck zit wat je zal zelden zijn effect kunnen krijgen en je gaat tempo deck in wild spelen zonder dat dr. boom in je deck zit, dat lijkt sowieso als een slecht idee.

• Tomski1986
separhim schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:28:
[...]

Ok als ik jouw deck dan is niet het eerste wat ik zou denken: een tempo mage, je hebt nul 1 drops, één 2 drop, buiten wat je krijgt uit portal en die is niet eens zo goed op turn 2 zelf. Je hebt een aantal aantal kaarten erin zitten die absoluut niet in tempomage past, saraad, effigy zonder mad scientist. Ik snap niet waarom je Genzo in dit deck zit wat je zal zelden zijn effect kunnen krijgen en je gaat tempo deck in wild spelen zonder dat dr. boom in je deck zit, dat lijkt sowieso als een slecht idee.
Ik probeer het liever wat origineler aan te pakken dan gewoon een deck te nemen vanop tempostorm..

• Tektoon
Ik vond je video van de nieuwe Jaraxxus animatie ook wel cool eigenlijk. :)

Er staan altijd wel een aantal kaarten tussen die het achteraf niet blijken te zijn. Soms gewoon goede kaarten... maar die in een deck passen dat het niet wordt of zelf niet in een deck passen. Als ik er drie of vier moet aanwijzen uit dit rijtje van het Eternal Sentinel type (#3 kaart uit het OG compendium) dan ga ik voor: Jade Idol, Raza, pint sized potion, White Eyes en Talon Priest.

Een andere voorspelling die ik vandaag voorbij zag komen is dat Druid zometeen nog steeds geen stabiel tier 1 deck heeft met Jade. :Y

ADWCTA heeft z'n arena analyse ook online staan. Voor de geinteresseerde: hiero.

EDIT: Wat een schijtbrawl. Alleen maar random spells en nul controle... Heb er bijna een uur over gedaan om twee potjes te winnen (op EU en NA). Je zou maar een matige speler zijn en dit normaal altijd hebben. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Tektoon op 01-12-2016 01:12 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Thanks ;) flink wat views op die video gekregen :P

De ratings zullen nooit helemaal correct zijn. Ook omdat vaak de kaarten die als eerste revealed zijn een grote hoeveelheid hoge ratings krijgt en in dit geval heeft Priest erg veel hoge votes gehad vanwege de meme status.

Denk zelf dat Patches een enorm goede kaart is en mocht de Jade Golem mechanic sterk zijn dan is Aya Blackpaw enorm overpowered op het niveau van Dr. Boom.

Den dat de Paladin legendary ook erg sterk is. Shielded Minibot kost 1 mana minder en was zwaar overpowered. Deze kost 1 mana meer maar healed je Hero, heeft taunt EN krijgt waarschijnlijk wel een buff van een Grimy Goon card. Misschien is dit wel de sterkste class legendary.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
Heeft iemand een idee welke tijd de expansie beschikbaar komt op EU? Ik vermoed 2 december pas?

• jmxd
  • Niet online
2 december ja, maar waarschijnlijk direct om 0:00 *O*

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:56
Wat een gemiste kans om de Brawl met alleen kaarten van de nieuwe expantion te spelen zeg....
Maar goed pakje is binnen, ik hoef alleen geen loten meer te kopen dit jaar, al mijn geluk is verspilt aan de RNG van dat ene potje, mijn tegenstander maakte zichzelf harder kapot dan ik dat kon doen....

at your service

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:52

Nitai

Live the life you love.

The_Butler schreef op donderdag 1 december 2016 @ 05:40:
Wat een gemiste kans om de Brawl met alleen kaarten van de nieuwe expantion te spelen zeg....
Maar goed pakje is binnen, ik hoef alleen geen loten meer te kopen dit jaar, al mijn geluk is verspilt aan de RNG van dat ene potje, mijn tegenstander maakte zichzelf harder kapot dan ik dat kon doen....
Dat was wel de strekking ja, na 3x mn best doen was het de 4e x gewoon wachten tot de tegenstander zich zelf in de voet schoot. Wat een RNG.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:02
Gisteren dacht ik op de valreep rank 5 te worden, blijken de sterren van het laatste potje niet mee te tellen. Dus om 0:03 was ik klaar maar toen waren mijn sterren al gereset.... Dus potje afmaken is er niet bij, mocht je ooit in de situatie komen. Wat een pech had ik afgelopen twee dagen en dan speel ik de laatste pot tegen cthun warrior, anders had ik het wat betreft tijd waarschijnlijk wel gehaald.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Martijn19 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 01:15:
Heeft iemand een idee welke tijd de expansie beschikbaar komt op EU? Ik vermoed 2 december pas?
Ja klopt. We kunnen zelfs nog pre-purchasen :+

Atlas#22744

• Coltaine
Het troll seizoen is weer open. De Feast of Winterveil emotes zijn weer live. Happy Feast of Winterveil, Champion!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Coltaine schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:04:
Het troll seizoen is weer open. De Feast of Winterveil emotes zijn weer live. Happy Feast of Winterveil, Champion!
Dat zijn de beste emotes! :p Tijd voor een kerst-card back dus ook weer.
Nitai schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:10:
[...]

Dat was wel de strekking ja, na 3x mn best doen was het de 4e x gewoon wachten tot de tegenstander zich zelf in de voet schoot. Wat een RNG.
Mijn tegenstander speelde een paar keer op een rij een dikke minion die gelijk gesloopt werd door de RNG Siphon Soul of Flame Lance.

Ik vind overigens dat deze Tavern Brawl de nieuwe eSports modus moet worden.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Wat een trollbrawl!!!!

Steeds worden mijn minions direct gekilled... en mijn tegenstand had 3x rag...

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025
opzicht wel een grappige brawl maar meer ook niet, RNG bepaalt wie er gaat winnen.

Tegenstander had dikke voorsprong en kon met zijn minions mij verslaan, speelt hij eerst een minion en die popt twisting nether....... ASTOUNISHING!

moest wel even lachen

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 15:06
Wat is de brawl? Random spell gelijk aan mana kost van gespeelde minion?

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

This Tavern Brawl sees players doing battle with randomized decks, consisting entirely of minions. Every time a minion is played, a random spell is cast, with targets selected at random, similar to the Battlecry of Servant of Yogg-Saron, but with no limit on the mana cost.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
RoricNormannum schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:05:
opzicht wel een grappige brawl maar meer ook niet, RNG bepaalt wie er gaat winnen.

Tegenstander had dikke voorsprong en kon met zijn minions mij verslaan, speelt hij eerst een minion en die popt twisting nether....... ASTOUNISHING!

moest wel even lachen
Slecht gespeeld van hem. Als je dik voorstaat op het bord, dan moet je geen risisco nemen en al zeker niet met een 8-mana cost minion waar er amper 8-mana spells zijn, dus de kans dat je Twisting Nether krijgt is vrij groot.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Kasai

Kasai

Legendary

DarthDavy schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:32:
[...]

Slecht gespeeld van hem. Als je dik voorstaat op het bord, dan moet je geen risisco nemen en al zeker niet met een 8-mana cost minion waar er amper 8-mana spells zijn, dus de kans dat je Twisting Nether krijgt is vrij groot.
Ook de cost van de spell is random.

Atlas#22744

• DarthDavy
Kasai schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:33:
[...]

Ook de cost van de spell is random.
Ah, dat wist ik niet. Dacht dat de cost van de spell hetzelfde was als van de minion die gespeeld werd (vergelijkbaar met de tavern brawl van vorige week waar een zelfde cost minion als de spell gespeeld werd). Ja, dan is het gewoon één groot RNG-fest.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

DarthDavy schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:32:
[...]

Helaas kan je hier ook niet op anticiperen.... de spells zijn random qua cost en gaan af voor je battlecry (als je een bc minion speelt). Je zou wel kunnen aanvallen (daar heb je gelijk in) en niet te greedy zijn in de hoop dat je minion gebuffed wordt.

• Kasai

Kasai

Legendary

DarthDavy schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:42:
[...]

Ah, dat wist ik niet. Dacht dat de cost van de spell hetzelfde was als van de minion die gespeeld werd (vergelijkbaar met de tavern brawl van vorige week waar een zelfde cost minion als de spell gespeeld werd). Ja, dan is het gewoon één groot RNG-fest.
Yes.

Het is gewoon on curve spelen en bidden :')

Atlas#22744

Kasai schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:44:
[...]

Yes.

Het is gewoon on curve spelen en bidden :')
Zo ervaar ik HS wel vaker hoor. Niet alleen bij deze Brawl. _O-

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:50:
[...]

Zo ervaar ik HS wel vaker hoor. Niet alleen bij deze Brawl. _O-
Je speelt in al je decks Yogg :+

Atlas#22744

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Kasai schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:56:
[...]

Gezien zijn posts, heeft Xelfer zowiezo de meeste belachelijke RNG van alle (GoT) spelers :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Coltaine
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8gB0cJs.jpg

• Kasai

Kasai

Legendary

Epic.

Ik was shadowcaster even vergeten... Dus ook in standard kunnen er leuke dingen gebeuren.

Atlas#22744

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je je op de RNG in stelt, is de brawl best leuk. Lekker absurde situaties. :)
RoricNormannum schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:05:
Dat risico neem ik ook gewoon als ik op match-point sta; een saai einde heb je, een leuk einde kan je krijgen. :P
edit:
anders mis ik ff een pagina 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Voutloos op 01-12-2016 11:19 ]

{signature}

• Tomski1986
Welk uur is de expansion er?? :/

• DarthDavy
Zoals gewoonlijk zal het pas middernacht voor ons zijn.

• Tomski1986
ZUCHT
Kasai schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:56:
[...]

Nee dat niet specifiek, hoewel ik wel regelmatig met Yogg decks speel(de). Uiteraard vnl. voor de fun.

De serieuze ondertoon is meer dat je in veel matchups toch afhankelijk bent van de RNG goden. Neem bv de matchup face vs control. De face speler gooit gewoon alles zo efficiënt mogelijk op en de control speler hoopt genoeg te hebben om de face damage te outlasten. Zelf speel ik vnl. control decks en vaak is het tegen bv. face hunter toch hopen dat ze niet 2 Animal Companion Huffers hebben of Quick Shot into Quick Shot op een lege hand. Tegelijkertijd hoopt de face speler dat ik niet teveel taunts/healing/removal pak om de damage tegen te gaan.

Gisteren speelde ik toevallig met Priest tegen een Zoo speler. Ik speelde met 2 Deathlords, 2 Sludge Belchers, 2 Lightbombs, 2 Holy Nova, 2 Wild Pyromancers, 2 Auchenai Shadowpriests + Circle of Healing combos etc. Maar helaas pakte ik Dr Boom, Ragnaros en Ysera als eerste 3 kaarten. Hierdoor kon ik toch weinig beginnen tegen de stortvloed aan low cost minions die opgegooid werd. Als ik wellicht wat meer removal of taunts gepakt zou hebben, dan had ik wel een kans kunnen maken. De game daarna kon ik tegen Zoo gelukkig wel genoeg taunts en removal spelen early game, waardoor de Zoo speler totaal geen kans maakte.

• Coltaine
xelfer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:49:
[...]

Gisteren speelde ik toevallig met Priest tegen een Zoo speler. Ik speelde met 2 Deathlords, 2 Sludge Belchers, 2 Lightbombs, 2 Holy Nova, 2 Wild Pyromancers, 2 Auchenai Shadowpriests + Circle of Healing combos etc. Maar helaas pakte ik Dr Boom, Ragnaros en Ysera als eerste 3 kaarten. Hierdoor kon ik toch weinig beginnen tegen de stortvloed aan low cost minions die opgegooid werd. Als ik wellicht wat meer removal of taunts gepakt zou hebben, dan had ik wel een kans kunnen maken. De game daarna kon ik tegen Zoo gelukkig wel genoeg taunts en removal spelen early game, waardoor de Zoo speler totaal geen kans maakte.
Je pikt er nu 1 game uit, dat geeft een vertekend beeld. Natuurlijk kun je een slechte draw hebben, maar over 100+ games, gaat jouw deck een hoge winrate hebben tegen Zoo. Door de hoge mate van RNG is Hearthstone geen spel waar je na een paar spellen naar de resultaten moet kijken.

Coltaine schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:59:
[...]

Je pikt er nu 1 game uit, dat geeft een vertekend beeld. Natuurlijk kun je een slechte draw hebben, maar over 100+ games, gaat jouw deck een hoge winrate hebben tegen Zoo. Door de hoge mate van RNG is Hearthstone geen spel waar je na een paar spellen naar de resultaten moet kijken.
Dit ja. Gisteren een friendly waar ik na een hele hand mulligan (start hand van 2x Highmane + Arcane Giant) van de regen in de drup raakte; 2x Call + Arcane. En eerste draw Rag o.i.d. Het maakt dan gewoon niet uit waar je tegen speelt. Als je start hand + eerste draws alle dure kaarten (8+ cost) in je deck zijn, houd het gewoon op.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Kasai

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:13:
[...]

Dit ja. Gisteren een friendly waar ik na een hele hand mulligan (start hand van 2x Highmane + Arcane Giant) van de regen in de drup raakte; 2x Call + Arcane. En eerste draw Rag o.i.d. Het maakt dan gewoon niet uit waar je tegen speelt. Als je start hand + eerste draws alle dure kaarten (8+ cost) in je deck zijn, houd het gewoon op.
Ik vind dat je tegen aggro hier het hardst voor wordt gepunisht en daarom vind ik de games tegen aggro vaak het vervelendst.

Atlas#22744

Coltaine schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:59:
[...]

Uiteraard, maar dat betekent niet dat het in specifieke games toch nog weleens bidden naar de RNG goden kan zijn. Afhankelijk van de kaarten en het deck speelt dit meer of minder vaak een rol. Ik heb ook een paar games Pirate (Face) Warrior gespeeld en dan ben je vooral afhankelijk van het feit dat mijn tegenstander wel of juist niet antwoord heeft op mijn smorc. Met smorc decks is het ook een stuk makkelijker om op curve te spelen, terwijl je met een control deck ook gewoon pech kan hebben en je high cost kaarten in het begin pakt. Een deck wat ophoudt met curven na 6 mana zal gewoon constanter pakken dan een deck waar ook 7-8-9-10 mana cost kaarten in zitten.

Ik speel ook veel met mijn Malygos OTK deck en dan ga je ook nat als je de kaarten van je combo niet op tijd pakt. Helaas gebeurt dat regelmatig, omdat je in HS weinig middelen hebt voor kaartdraw manipulatie. Enige wat ik kan doen is zoveel mogelijk kaarten pakken en zo efficient mogelijk blijven leven, totdat ik combo kan gaan. Dit vind ik overigens wel de leukste decks om te spelen, aangezien het meer is dan alleen je kaarten on curve uitspelen. De beslissing "speel ik nu een lightning bolt op deze minion om damage tegen te houden of bewaar ik de lightning bolt voor na Malygos zodat ik 8 extra damage op de face kan doen?" maakt het spel interessant voor mij.

Hierdoor speel ik meestal decks als Mill Rogue, Malygos OTK Shaman, Miracle Rogue etc.
De RNG ups en downs met deze decks zijn gewoon groter.

• DarthDavy
DarthDavy schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:19:
Zoals gewoonlijk zal het pas middernacht voor ons zijn.
Reddit geeft me gelijk:
https://www.reddit.com/r/...ease_time_based_on/#event

Tussen middernacht en 1u zou het meest waarschijnlijk zijn voor de release gebaseerd op voorgaande releases.

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Is het nou echt zo dat als je pas na de expansion weer je game opent dat je kaarten van de nieuwe expansion kan krijgen uit je ranked chest? Heb vandaag toch niet echt tijd om meer dan één of twee potjes te spelen...

https://www.twitch.tv/nl_kripp
Kripp is momenteel bezig met zijn 15 uur durende stream voor de expansion.

[ Voor 20% gewijzigd door Dr0ppFTW op 01-12-2016 16:28 ]

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Dr0ppFTW schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:32:
Hij gaat gewoon 1000 (!) MSoG packs openen later... pfff... 8)7
Ik heb 'slechts' 10350 gold en 5700 dust klaar liggen... Geen pre-order deze keer, heb eerder deze week ook al Overwatch gekocht (met Black Friday discount voor 32 euro) dus Blizzard heeft al genoeg real money van me gehad deze week :)

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:59
Tomski1986 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:35:
[...]

Ik probeer het liever wat origineler aan te pakken dan gewoon een deck te nemen vanop tempostorm..
Dat maakt het nog geen tempo mage deck, het lijkt meer een control deck om eerlijk te zijn maar dan met wat vreemde keuzes.

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

The_Big_Easy schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:41:
[...]

Hij gaat gewoon 1000 (!) MSoG packs openen later... pfff... 8)7
Ik heb 'slechts' 10350 gold en 5700 dust klaar liggen... Geen pre-order deze keer, heb eerder deze week ook al Overwatch gekocht (met Black Friday discount voor 32 euro) dus Blizzard heeft al genoeg real money van me gehad deze week :)
Hij is nu aan het kopen (wat niet helemaal lukt door de servers) en wilt ze daarna gaan openen volgens mij.

Edit: Die gozer kan ook echt alleen maar klagen :D

Ik hoop op 1 legendary en 2 epics met mijn ~3.5k gold.

[ Voor 9% gewijzigd door Dr0ppFTW op 01-12-2016 17:38 ]

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:47
AMAZ is nu 420 packs aan het openen.

• Tomski1986
Fuuuckk, ik heb echt m'n ziekste tavern brawl gespeeld denk ik :D
Wat een einde :D

https://hsreplay.net/replay/kiU6yymUR9DEfrmTsoLzPc
Net nog snel de preorder gedaan dus morgen 100 packs en nog 8.5k dust dan heb ik eerst wel genoeg

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-01 15:21
Mijn legendary buit na het openen van 72 packs:
Aia Blackpaw
Patches the pirate
Inkmaster solia
Don Han'Cho

Ben best tevreden! :)

• An1mA
  • Laatst online: 22-01 19:44
ruurd v. schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:50:
Mijn levendary buit na het openen van 72 packs:
Aia Blackpaw
Patches the pirate
Inkmaster solia
Don Han'Cho

Ben best tevreden! :)
Op NA neem ik aan of? Ben namelijk nog op werk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-01 04:47
An1mA schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:16:
Ai, vertraging voor EU incoming.
Wel meer kans om complete collectie te hebben :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• ruurd v.
An1mA schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:07:
[...]

Op NA neem ik aan of? Ben namelijk nog op werk.
Ja NA inderdaad.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:24
stomme brawl deze week, heb al 2 potjes verloren, zonde van de tijd :(

nothing stops this train

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:36
Kol Nedra schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:21:
stomme brawl deze week, heb al 2 potjes verloren, zonde van de tijd :(
ik won mn eerste doordat mn tegestander meteen opgaf.... meteen afgesloten..

• Kol Nedra
Wognummer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:22:
[...]

ik won mn eerste doordat mn tegestander meteen opgaf.... meteen afgesloten..
mazzelaar :)

nothing stops this train

• Wognummer
ik haat dit soort brawls dus ja idd mazzelaar :+

• Kol Nedra
Wognummer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:24:
[...]

ik haat dit soort brawls dus ja idd mazzelaar :+
4rde potje conceded, schiet niet op.
nieuwe poging, ik ga ropen :+

nothing stops this train

• ruurd v.
Mmmm, was me niet eens echt opgevallen tijdens openen, maar ik heb minstens 45 Tri class kaarten getrokken van de 360 totaal. Is inderdaad ongeveer twee keer zoveel als dat je statistisch zou verwachten. Ben benieuwd of daar achteraf nog wat aan gedaan gaat worden. Aan de andere kant ook een grotere kans op een van de Tri class legendaries. :)

• Coltaine
Jade Golems lijken best goed te zijn. Dog is lekker bezig. In 1 beurt van een leeg bord naar dit:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/wah9qh.png

En nu de Auctioneer/Idol dream

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/s1ow0g.png

En nog een, Miracle Druid...

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/ojla41.png

[ Voor 101% gewijzigd door Coltaine op 01-12-2016 20:16 ]

• Wognummer
xelfer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:36:
[...]

Zouden ze dit soort dingen testen voordat ze het releasen? :D
ja met 5 packs :o

• Kol Nedra
6 packs geopent (had blijkbaar 600gold op amerikaanse server) maar alleen 6 rares :/

nothing stops this train

• Tomski1986
Na het zien van enkele streamers:
RIP Control
Welcome Jadestone

• Wognummer
Tomski1986 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:03:
Na het zien van enkele streamers:
RIP Control
Welcome Jadestone
ik hoop dat control het nog wel red op termijn ik wil mn CW niet wegdoen :+
Amaz vs Trump bo9 nu op Twitch. Allebei 9 MSOG themed decks.

• An1mA
Denk zelf dat de meta word:

1 Curvestone ala midrange shaman, jade golems.

2 Control met OTK combo erin.

3 Full aggro, Pirate Warrior etc.

Hoewel ik denk dat aggro nu een hele erge coinflip word met al die boardcleards.

We gaan het de komende weken zien, ben gelukkig morgen vrij :D

• Kol Nedra
An1mA schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:30:
Denk zelf dat de meta word:

1 Curvestone ala midrange shaman, jade golems.

2 Control met OTK combo erin.

3 Full aggro, Pirate Warrior etc.

Hoewel ik denk dat aggro nu een hele erge coinflip word met al die boardcleards.

We gaan het de komende weken zien, ben gelukkig morgen vrij :D
Ik moet morgen gewoon werken, maar dat houd mij niet tegen om naast mijn laptop mijn telefoon aan te hebben :P :P

nothing stops this train

• Wognummer
welke Dev heeft er geslapen toen ze deze kaart testen....

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/309/113/49714.png

• Coltaine
Wognummer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:38:
welke Dev heeft er geslapen toen ze deze kaart testen....

[afbeelding]
Ja, die lijkt echt OP als ik zo een paar streams kijk

• Wognummer
Coltaine schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:40:
[...]

Ja, die lijkt echt OP als ik zo een paar streams kijk
maar ook samen met die summon een jade en een mana gem echt WTF

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-01 22:58
Ik heb nu 3700 gold gespaard. Maar ik twijfel of het wel moet besteden aan gadgetzan packs. Of dat ik voor classic moet gaan of een combinatie van beide.

Mijn classic collectie:
common 320/336
rare 95/162
epic 18/74
legendary 5/33 (geen rag, thalnos of rag)

Heb ook maar iets van 1000 dust.
Ik ga geen packs kopen met echt geld.
Wat is jullie advies?
dennisbos schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:07:
Ik heb nu 3700 gold gespaard. Maar ik twijfel of het wel moet besteden aan gadgetzan packs. Of dat ik voor classic moet gaan of een combinatie van beide.

Mijn classic collectie:
common 320/336
rare 95/162
epic 18/74

Wat is jullie advies?
Dat is heel lastig.

Ik zou ff wachten tot de meta een beetje vorm begint te krijgen en dan nog eens verder kijken.
Alhoewel 50/50 natuurlijk nooit echt fout kan gaan en je met rest van je dust nog altijd kan kijken wat je wil craften en wat je leuk lijkt om te spelen.

• Wognummer

Mijn classic collectie:
common 320/336
rare 95/162
epic 18/74

Wat is jullie advies?
lastig maar 10 packs kan nooit kwaad je krijgt er ook een paar he dus 6 krijgen 4 kopen en dan idd afwachten craften is lastig maar ik ben er nog steeds voor om de playables te craften (niet de legendary's dat zijn leuke kaarten maar van de rest heb je meer plezier)

• Tomski1986
Ik verwacht een Jade Idol nerf binnen de twee weken.
Tomski1986 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:19:
Ik verwacht een Jade Idol nerf binnen de twee weken.
Niet eerder dan de volgende uitbreiding.

• dennisbos
Bedankt voor de reactie. ik zat me alleen te bedenken: stel, een jade golem deck wordt heel goed, wat heb je dan aan hoogstens een paar jade golem kaarten? Als ik nu 100 packs kon openen werd het een ander verhaal. Dan is misschien de kans dat ik iets bruikbaars uit classic krijg misschien wel groter. Heb bijv. ook nog niet eens nourish. maar goed, lastig dus

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Dr0ppFTW schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:32:
Is het nou echt zo dat als je pas na de expansion weer je game opent dat je kaarten van de nieuwe expansion kan krijgen uit je ranked chest? Heb vandaag toch niet echt tijd om meer dan één of twee potjes te spelen...

Zo geweldig die kripp hahah, greedy bastard :D
Doet hij met Brann en Kazakus meerdere custom spells (ge-wel-dig...)

Jade Druid is echt niet te verslaan.... :o

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 01-12-2016 21:25 ]

• Tomski1986
Nitai schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:25:
[...]

Zo geweldig die kripp hahah, greedy bastard :D
Doet hij met Brann en Kazakus meerdere custom spells (ge-wel-dig...)

Jade Druid is echt niet te verslaan.... :o
Heeft ie net verloren tegen F2P'er met basic cards :D
De Kabal decks zijn echt wel sucky.

• dennisbos
Iemand die voor 24 uur een 80g quest wil doen? de andere 2 quest wil ik rerollen. tag: Dennis90#21410

• Kol Nedra

Mijn classic collectie:
common 320/336
rare 95/162
epic 18/74

Wat is jullie advies?
koop voor 80% gadgetzan packs en 20% standard packs, je krijgt elke week 1 standard pack van de brawl event

btw ik heb 6440 gold gespaard, lekker morgen 64 packs kopen :D
Ik koop ze morgenvroeg eventjes via de pc en ik ga ze lekker rustig openen op mijn telefoon op het werk :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 01-12-2016 22:15 ]

nothing stops this train

• Tektoon
Droprates zijn nog altijd niet aangepast zie ik, op NA 5 smugglers in 10 pakjes. |:(
dennisbos schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:42:
Iemand die voor 24 uur een 80g quest wil doen? de andere 2 quest wil ik rerollen. tag: Dennis90#21410
Voegt 'ie me toe, gaat 'ie meteen weer offline.. 8)7 ;)

Ik zou trouwens hetzelfde advisren als Mooyal. Classic is belangrijk maar druppelt vanzelf binnen via de wekelijkse brawl. Nu kun je lekker meedoen met de nieuwe uitbreiding.

• ruurd v.
Tektoon schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:29:
Droprates zijn nog altijd niet aangepast zie ik, op NA 5 smugglers in 10 pakjes. |:(
Ik zag deze net op Twitter voorbij komen:

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/140i150.png

8)7

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:29
Heb je in elk geval genoeg dust uit je pack

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6IpAsI0zkUNH5ixCOIK9o88a/full.png
Goed begin is het halve werk :p

PSN Profile

• dennisbos
Tektoon schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:29:

[...]

Voegt 'ie me toe, gaat 'ie meteen weer offline.. 8)7 ;)

Ik zou trouwens hetzelfde advisren als Mooyal. Classic is belangrijk maar druppelt vanzelf binnen via de wekelijkse brawl. Nu kun je lekker meedoen met de nieuwe uitbreiding.
Ik kreeg meteen 5 invites dus had hem al gedaan :)

Dan ga ik dat doen met mijn gold.

• Tektoon
d:)b
PCBaas schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:50:
[...]
Knuckles OP _/-\o_ gewoon neerkwakken op curve en dan ermee traden, terwijl je dan ook face gaat! _/-\o_
Nou, eerste Knuckles gespeeld (of zoals Thijs zegt: ku-nukkels). Kreeg 'm uit een golden burgle dus meteen shiny. Helaas was het bord leeg en toen ik 'm op beurt 8 neerplofte na m'n Peddler (8 mana 8/15) kreeg ik meteen een rage-quit. Niet eens mee kunnen attacken. Kids these days... pff.

Mijn eerste indruk is trouwens dat Jade Druid echt speelt als een natte krant. Je raced dat deck er zo af met een Hunter. En dan speel ik nog niet eens nieuwe kaarten.

Ben wel benieuwd wat ze zo gaan doen met de EU release. Ik ga m'n gold nog ff vasthouden in ieder geval.

EDIT: ja hoor, 2e burgle: golden Kazakus! Heb alleen geen reno-deck. Kak. -O-

[ Voor 4% gewijzigd door Tektoon op 01-12-2016 23:28 ]

• jmxd
  • Niet online
Twijfel of ik zo m'n packs wel wil openen :/ Blizzard is nog steeds niet met een oplossing gekomen voor de tri-class frequency

• An1mA
Altijd wel iets met een nieuw expansion, goede PR voor Blizz as usual :p

• Wognummer
OMFG 33% packs terug voor alle packs die voor een bepaalde tijd open gemaakt zijn.... hotfix inc

alleen kripp krijgt al 300+ packs terug :+

Source

[ Voor 42% gewijzigd door Wognummer op 02-12-2016 00:00 ]

• DarthDavy
Wognummer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 23:55:
OMFG 33% packs terug voor alle packs die voor een bepaalde tijd open gemaakt zijn.... hotfix inc

alleen kripp krijgt al 300+ packs terug :+

Source
Ugh.. Wat? Normaal gezien vind ik het niet erg dat EU volgens blizzard een achtergestoken gebied is, maar serieus? Deze compensatie is wel heel genereus. Ik wou dat ik ook al al mijn packs had open gedaan en er nu 33% voor terugkrijg.

• Wognummer
DarthDavy schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:06:
[...]

Ugh.. Wat? Normaal gezien vind ik het niet erg dat EU volgens blizzard een achtergestoken gebied is, maar serieus? Deze compensatie is wel heel genereus. Ik wou dat ik ook al al mijn packs had open gedaan en er nu 33% voor terugkrijg.
dat is het idiote we krijgen niet eens de kans ze open te maken :'( want nog niet live ik verwacht dat ze eerst de fix uitrollen en dan pas verder gaan kijken

• jmxd
  • Niet online
Ja :/
Pagina: 1 ... 111 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.