Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik vind het echt te idioot voor woorden wat ze ons flikken grotere kans ja maar wat ik open zag gaan viel het wel mee en dan zo genereus tegemoet komen 10%-15% had beter geweestDarthDavy schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:10:
[...]
Fix is uitgerold en expansion is nog niet uit in ons gebied, dus ja, wij krijgen de shaft. Op zich niet zo erg, want niemand in onze region krijgt dit, maar beeld je nu maar eens in dat je een NA speler zijt die nog zijn packs moet opendoen. Iedere tegenstander op NA voor jou die wel zijn packs al heeft opengedaan krijgt nu een 33% voordeel. Eugh... ik zou hier als NA speler eens serieus moeten over nadenken...
Inderdaad. Average dust value van een pack is ongeveer 100. Dus early birds op NA krijgen nu 33xaantal packs geopend dust gratis. Als je 100 packs hebt geopend krijg je nu 3300 dust gratis van blizzard.Wognummer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:15:
[...]
Ik vind het echt te idioot voor woorden wat ze ons flikken grotere kans ja maar wat ik open zag gaan viel het wel mee en dan zo genereus tegemoet komen 10%-15% had beter geweest
Da's heel genereus.
Nee dat zeg ik ook niet maar 10%-15% had ook een uitstekende compensatie geweestAn1mA schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:26:
Ik vind het zuur dat wij dit mislopen, maar we moeten nu niet doen alsof wij nu "recht" hebben 33% meer packs. Klagen, omdat je kunt klagen ...
En het enige waar ik over mag klagen is dat ik Mn packs niet open kan maken
Dat zeg ook niet. Aangezien niemand in onze region dat heeft, is er eigenlijk niets gebeurd. Maar toch. Als NA speler die nog geen packs open heeft gedaan, dan zou ik wel salty zijn.An1mA schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:26:
Ik vind het zuur dat wij dit mislopen, maar we moeten nu niet doen alsof wij nu "recht" hebben 33% meer packs. Klagen, omdat je kunt klagen ...
Waar wil je voor gecompenseerd worden dan?Wognummer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:27:
[...]
Nee dat zeg ik ook niet maar 10%-15% had ook een uitstekende compensatie geweest
En het enige waar ik over mag klagen is dat ik Mn packs niet open kan maken
Jij krijgt toch dadelijk gewoon 50 packs zoals je gepreorderd had of niet soms?
Dat deze keer US de beta klant was en "gecompenseerd" word met 33% heeft totaal geen effect op ons (EU).
Maar inderdaad, MSG mag nu wel voor EU uitkomen ja
Verder veel epics: 11 waarvan 6(!) dubbele (4x finders keepers, krijg ik daar ook compensatie voor?
Ben tevreden. Op naar EU!
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Zozo, 4 legs uit 55 packs, jij mag niet klagen dadelijk bij je EU packsTektoon schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:38:
55 packs geopend op NA (f2p): 4 legs. White Eyes, Goya, Nockerfocker en Shaku. Erg blij mee want die wilde ik niet craften maar stiekem toch wel ff uitproberen.
Verder veel epics: 11 waarvan 6(!) dubbele (4x finders keepers, krijg ik daar ook compensatie voor?)
Intussen op NA... Jade Druid = dra-ma. Ik sta nu 7-0 tegen dat deck. Jade gaat echt veel en veel te traag en de minions zijn niet goed genoeg.
Een kaart die niemand noemt maar mijn warlock echt heel hard laat winnen is Unlicensed Apothecary. 3 mana 5/5 warlock demon. Demonfire erop en gaan.
... het is er anderzijds maar eentje meer dan gemiddeld. 3 uit 80 is er eentje minder. Maar we zullen zien, misschien heb ik geluk!Dr0ppFTW schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:59:
[...]
Ik zou ervoor tekenen om daarbij in de buurt te komen!
Tis nog wat testen (edit: +Illusionist -Watcher, definitely) maar hij gaat aardig.
[ Voor 37% gewijzigd door Tektoon op 02-12-2016 02:23 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik zou ervoor tekenen om daarbij in de buurt te komen!Tektoon schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:38:
55 packs geopend op NA (f2p): 4 legs. White Eyes, Goya, Nockerfocker en Shaku. Erg blij mee want die wilde ik niet craften maar stiekem toch wel ff uitproberen.
Verder veel epics: 11 waarvan 6(!) dubbele (4x finders keepers, krijg ik daar ook compensatie voor?)
edit: Nevermind, bij het openen van de kaarten stond nog "Available early december". Maar kon ze toch open maken, we gaan het zien. 100 packs
edit: Eerste 50 packs. Golden Wickerflame Burnbristle.
edit: 100 packs. Ook nog Kun en Don Han Cho. Totaal 2100 dust van extra cards.
[ Voor 73% gewijzigd door Martijn19 op 02-12-2016 02:23 ]
80 packs op EU (f2p): 4 legs. Raza, Krul en 2x Nockerfocker. Heel jammer van de dubbele leg maar het moest een keer gebeuren na vier jaar Hearthstone. Ook weer blij met Raza en Krul want die ging ik bij voorkeur niet craften. Heb nu genoeg dust voor 6 legendaries.. Daar ga ik eens fijn over dromen.Tektoon schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:38:
Legendaries 10 (1 golden)
Epics 38 (4 golden)
Golden Rares 13
Golden Commons 10
Ervaringen:
Jade golems zijn echt niet zo goed als iedereen denkt. Ze zijn tempo loss en zoo en tempo mage eet ze gewoon op.
Ik ben drie keer in mekaar geslagen door rogue... voornamelijk door hun nieuwe coin. Onnozelste game: turn 5 een 12/12 questing adventure die mij in mijn gezicht sloeg. Is dit deck the real thing? Ik denk het niet, want inconsistent, maar toch... drie keer serieus van verloren. Ondanks hard removal (mulch/hex) ze kunnen dat ding stealthen en het is echt niet leuk...
7 legendarys geen dubbele
29 epic
16 golden waarvan 1 epic
Je kan je er maar druk om maken...
Ik heb o.a. gekregen
- Don Han'cho
- Finja
- Knuckles
- Mayor NoggenFogger
- Auction Master Boardo
- Ganzo
Erg blij met Knuckles en Don Han'cho.
Finja en Mayor zijn ook leuk, maar minder bruikbaar.
De vraag is, wat nu.
Misschien dat ik voorlopig Arena ga spelen en wachten tot er goeie decks uitkomen.
Want ik heb nu maar 3500 dust en die wil ik goed inzetten.
[ Voor 21% gewijzigd door Xanthian op 02-12-2016 07:41 ]
diep triest
Mayor NoggenFogger
geen idee wat ie doet
[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 02-12-2016 07:57 ]
nothing stops this train
https://www.reddit.com/r/...so_makes_you_pick_random/Kol Nedra schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:57:
63 packs geopend en maar 1 legendary en ongeveer 7-9 epics.
diep triest
Mayor NoggenFogger
geen idee wat ie doet
Random emotes
Edit;
Dit is beter voorbeeld; https://www.reddit.com/r/...kripp_faces_noggenfogger/
[ Voor 13% gewijzigd door Kasai op 02-12-2016 08:31 ]
Atlas#22744
Yep het nieuwe aggro deck naast Pirate Warrior wat ook erg ziek is. Maar ik zag voornamelijk Dog er mee spelen.Gnosis schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:34:
Heeft iemand dat Paladin deck van Kolento gezien gisteren? Het korte stukje dat ik zag maakte hij echt gehakt van alles wat hij tegenkwam door al die buffs voor de kaarten in je hand. De meeste kaarten komen zo snel buiten boardclear range of je hebt al zo veel dmg om je oren dat je niet meer aan de grote clears toekomt.
Broken early game. 1 dmg lijkt weinig, maar je moet er uiteindelijk toch mee dealen.Xanthian schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:57:
Hoe goed is patches eigenlijk. Een gratis 1/1 is leuk. Maar wat voor impact heeft het nou?
112 packs 3 legendaries. Sinds de einde vd maand rewards zijn geïntroduceerd average ik sowieso maar 1 legendary per +- 36 pakjes overigens.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:57:
diep triest
Mayor NoggenFogger
geen idee wat ie doet
Battletag: Iigy#2192
Er is een pitty timer voor Legendaries die op 40 staat. Dus je hebt echt vette pech met je openings danxelfer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:00:
[...]
112 packs 3 legendaries. Sinds de einde vd maand rewards zijn geïntroduceerd average ik sowieso maar 1 legendary per +- 36 pakjes overigens.
Wel aardig wat epics, vanavond maar even 90 packs kopen van gold en daarna maar eens rommelen met dragon priest
Laat je niet ontmoedigen. Voor vele anderen is dit de standaard rate, voor mij ook.Tomski1986 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 06:41:
50 packs, 1 legendary. Fml
Je leest enorm vaak dat mensen +- 1:20 een legendary hebben maar die zijn zwaar in de minderheid en meestal zo blij dat ze dadelijk posten hoe goed hun run wel niet was ^^
Komende dagen heb ik 76 pakjes te openen, ik ga het deze keer eens wat beter bij houden maar ik verwacht slechts 2 legendary's. Met wat pech zelf maar 1.
Sorki#2242
48 packs en 1 legendary hier..... sigh, flink arena spelen komende maandKol Nedra schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:57:
diep triest
Mayor NoggenFogger
geen idee wat ie doet
at your service
1 op 20 bevatte een Legendary, dat ga ik nooit redden lol.
Atlas#22744
- Kun the Forgotten King
- Aya Blackpaw
- Madam Goya
- White Eyes
- White Eyes (Golden)
- Auctionmaster Beardo
- Sergeant Sally
- Wickerflame Burnbristle
Zelf heb ik met dust Wrathion, Knuckles, Kazakus en Raza gecraft.
Good run!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dude.Nitai schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:14:
preorder en nog 6k aan packs gaf de volgende legs
- Kun the Forgotten King
- Aya Blackpaw
- Madam Goya
- White Eyes
- White Eyes (Golden)
- Auctionmaster Beardo
- Sergeant Sally
- Wickerflame Burnbristle
Zelf heb ik met dust Wrathion, Knuckles, Kazakus en Raza gecraft.
Good run!
1 op 16 legendary
Wat voor een deck ga je als eerst proberen?
Atlas#22744
1/14 toch? 8 legendary op 110 packs, 110/8= 13,75Kasai schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:15:
[...]
Dude.
1 op 16 legendary
Wel flinke mazzel in ieder geval
Edit; wow ik moet echt nog wakker worden volgens mijTheFlexos schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:18:
[...]
1/14 toch? 8 legendary op 110 packs, 110/8= 13,75
Wel flinke mazzel in ieder geval
[ Voor 9% gewijzigd door Kasai op 02-12-2016 10:23 ]
Atlas#22744
Denk een RenoLock ofzo...lijkt mij wel lachen met Kazakus. En anders die Kabal Priest crap deck proberenKasai schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:15:
[...]
Dude.
1 op 16 legendary
Ik had dus amper gold gespaard, maar met mijn geluk heb ik dat niet nodig.
{signature}
Nog wel ~20k dusts maar aangezien ik alleen golden legendaries craft, wordt 't wel erg duur om al de gewenste kaarten te craften. Misschien wel Wrathion even maken aangezien dragon decks bij veel classes gespeeld kunnen worden.
... moet waarschijnlijk ook wat meer arena spelen dan.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
4 legendaries:
Inkmaster Solia
White Eyes
Hobart Grapplehammer
Auctionmaster Beardo
17 epics
Golden kaarten;
6 commons, 4 rares en 1 epic.
En daarnaast nog 1890 dust als ik op de mass disenchant knop druk.
Ellendig? Dit is de leukste tijd! Lekker uitproberen:Gnosis schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:55:
Iemand al meer een idee wat de ellendige decks zijn/worden? Heb voor de rest geen streams gevolgd namelijk, behalve Kolento eventjes.
http://www.hearthstonetop...-and-streamer-deck-lists/
Paladin OP, Jade Idol OP.
Knuckles
Inkmaster Solia
3x Patches
Kazakus
2x Golden Madam Goya
4565 Dust
Over aantal valt niet te klagen, over verdeling wel een klein beetje.
I have no life, and therefore no signature
Maarja, wel 8 legendaries.
Atlas#22744
Wanneer ga jij eens ooit een keer een positieve post maken in dit topic? Nog nooit gezien namelijk.Tomski1986 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:21:
Eerste indruk, fucking bullshit expansion.
Paladin OP, Jade Idol OP.
Kreeg ik WEER maar 1 legendary: Nat, the Darkfisher
[ Voor 5% gewijzigd door PCBaas op 02-12-2016 11:37 ]
5700X | RX 6600
er zijn er meer hoormosselmossel schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:28:
[...]
Wanneer ga jij eens ooit een keer een positieve post maken in dit topic? Nog nooit gezien namelijk.
ik denk dat we dat pas kunnen zeggen of het een goede of een slechte exp is als de Pro's voor ons de meta bepaald hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Wognummer op 02-12-2016 11:31 ]
Atlas#22744
Hoewel de expansion pas een dag uit is, kun je wel zeggen dat de Jade mechanic langzaam is. Sure het kan snowballen, maar dan is het ook lategame. Wat meestal inhoud dat je met board clears te maken "kan" krijgen of je hebt al verloren tegen aggro decks.Kasai schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:32:
Ik lees verschillende verhalen over Jade Idol, de ene zegt tempo loss, de ander OP. Ik ga het zelf wel zien
Thijs zijn pirate-warrior zag er vanmorgen echt TE ziek uit. Vol aggro.. tegen jade-druid turn 4 killAn1mA schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:37:
[...]
Hoewel de expansion pas een dag uit is, kun je wel zeggen dat de Jade mechanic langzaam is. Sure het kan snowballen, maar dan is het ook lategame. Wat meestal inhoud dat je met board clears te maken "kan" krijgen of je hebt al verloren tegen aggro decks.
Vooral die buff-in-hand i.c.m. chargers, alle synergy met pirates en weapons... te ziek gewoon.
Alle mechanics zien er op paper leuk en sterk uit... uiteindelijk zal het denk ik uitdraaien op het bekende verhaal dat hyper aggro gewoon alles en iedereen te snel af is.
Als ik het hier lees zijn er veel mensen die net zoveel pech hebben, zoniet meer. Ik vraag me toch wel serieus af of de kans op een legendary nog pakweg 1 op 20 packs is.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:02:
[...]
Er is een pitty timer voor Legendaries die op 40 staat. Dus je hebt echt vette pech met je openings dan
Voor mij wel. Ik koop regelmatig 15 of 30 packs en met ongeveer 400 packs in totaal licht mijn gemiddelde onder de 1 op 20. Dus meer iets van 1 op 16.xelfer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:42:
[...]
Als ik het hier lees zijn er veel mensen die net zoveel pech hebben, zoniet meer. Ik vraag me toch wel serieus af of de kans op een legendary nog pakweg 1 op 20 packs is.
Yep, denk het snelste deck atm, maar is toch ook logisch op dit moment dat het veel wint. Iedereen zit nu aan de control decks of in ieder geval een langzaam deck. Tja dat word keihard afgestraft door pirate warrior.Predje schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:41:
[...]
Thijs zijn pirate-warrior zag er vanmorgen echt TE ziek uit. Vol aggro.. tegen jade-druid turn 4 kill
Vooral die buff-in-hand i.c.m. chargers, alle synergy met pirates en weapons... te ziek gewoon.
Alle mechanics zien er op paper leuk en sterk uit... uiteindelijk zal het denk ik uitdraaien op het bekende verhaal dat hyper aggro gewoon alles en iedereen te snel af is.
Als ik iets positief meemaak zal ik dat wel zeggen. Als m'n posts je niet aanstaan, lees er dan ook over zoals de meeste.mosselmossel schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:28:
[...]
Wanneer ga jij eens ooit een keer een positieve post maken in dit topic? Nog nooit gezien namelijk.
Ja, dus iedereen wil wel leuke decks.. maar uiteindelijk speelt toch iedereen weer de rush-decks.An1mA schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:50:
[...]
Yep, denk het snelste deck atm, maar is toch ook logisch op dit moment dat het veel wint. Iedereen zit nu aan de control decks of in ieder geval een langzaam deck. Tja dat word keihard afgestraft door pirate warrior.
Logisch ook; snelle potjes, makkelijk keuzes, je tegenstander heeft vaak geen kans iets terug te doen.
Aard van de mens..
http://www.hearthpwn.com/decks/687683-yaaarrrrhWognummer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:00:
Iemand een linkje naar Thijs zn pirate warrior ?
Aya blackpaw en inkmaster. Vooral met aya ben ik erg blij.
Zwaar ontevreden , net zon ellende weer als vorige expansion.
Enige lichtpuntje is dat ik van de 18 epics maar 1 dubbele heb, hoe ik dat voor elkaar heb gekregen geen idee... Maar nu mis ik dus nog maar 9 epics
ik blijf erbij dat ik blijer word van meer epics dan Legendarys daar heb je gewoon meer aanSeamusXanthus schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:26:
3 legendaries uit 82 packs waarvan nummer drie uit het laatste pakje kwam....
Zwaar ontevreden , net zon ellende weer als vorige expansion.
Enige lichtpuntje is dat ik van de 18 epics maar 1 dubbele heb, hoe ik dat voor elkaar heb gekregen geen idee... Maar nu mis ik dus nog maar 9 epics
Heb wel het meest gruwelijke wapen: the Piranha Launcher
[ Voor 15% gewijzigd door Gnosis op 02-12-2016 12:45 ]
auctioneer + jade idol = druid kan nooit in fatigue gaan...
Ook 50 packs geopend en 1 legendary
We zullen zien hoe de expansion verloopt.
Mijn inziens lijkt het terug meer aggro.
Battle.net: NagaByrd#2844
Dag Mid-range shaman.
Hallo Pirate Warrior.
haha dat is altijd HYPE HYPE HYPE HYPE en dan zie je na een week of 3 dat het allemaal goedkomt (voornamelijk als de nieuwe meta lijst uit isXanthian schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:58:
Ik zit die stream van Thijs te kijken, nu 4 Pirate Warriors achter elkaar.
Dag Mid-range shaman.
Hallo Pirate Warrior.
We zullen het wel zien. Ik ga voorlopig even de Arena in.Wognummer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:59:
[...]
haha dat is altijd HYPE HYPE HYPE HYPE en dan zie je na een week of 3 dat het allemaal goedkomt (voornamelijk als de nieuwe meta lijst uit is![]()
![]()
)
En Tavern Brawl is ook leuk dit weekend.
Dat was precies mijn ervaring: early game zijn je jade idols tempo wise te zwak tegen de andere minions die gespeeld worden. En da's mijn grootste probleem ermee. Je tegenstander kan early game altijd value trades maken met die idols.An1mA schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:37:
[...]
Hoewel de expansion pas een dag uit is, kun je wel zeggen dat de Jade mechanic langzaam is. Sure het kan snowballen, maar dan is het ook lategame. Wat meestal inhoud dat je met board clears te maken "kan" krijgen of je hebt al verloren tegen aggro decks.
Uiteindelijk kan je late game dan wel gaan snowballen, maar je hebt ondertussen het tempo verloren op het bord dat dat er niet meer toe doet, want ze hebben je in lethal range.
Tegen tragere decks (control) zit je met het omgekeerde probleem. Je hebt wel minions om early pressure te zetten, maar control decks zijn wel uitgerust om daarmee om te gaan. Zeker als die minions minder en lager in value zijn dan wat er normaal gespeeld wordt. Ze controleren het makkelijk. Late game zijn die vanilla dikke minions ook makkelijk handelbaar voor een control deck.
Je kan inderdaad niet in fatigue verliezen, maar ik ben nog niet in die situatie gekomen.
Klassieke Malygos Druid is imo veel beter omdat die een veel beter gameplan hebben.
Dus binnenkort iedereen met iets als:Xanthian schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:58:
Ik zit die stream van Thijs te kijken, nu 4 Pirate Warriors achter elkaar.
Dag Mid-range shaman.
Hallo Pirate Warrior.
I know a guy
Dirty Rat
Second-rate Bruiser
Zou het werken?
veel Draw, veel minions, veel buffs.
Atlas#22744
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Vannacht!!!beuker19 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:27:
Ik heb vanacht echt een paar leuke potten gezien van Amaz en Trump
Ik was zo op dat ik tot 00.30 heb gewacht en daarna maar ben gaan slapen. In de ochtend schrok ik om 7.00 uur wakker (sta normaal 6.00 uur op) en heb tijdens het brood smeren van de kids m'n packs geopend...Wognummer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:32:
[...]
Vannacht!!!ik moest gewoon werken hoor
my god ik werd om half 5 wakker en ik MOEST packs openen dag half uur van mn slaap
tss toen stond ik smerend in de keuken mn extra packs vrij te spelen met mn CWNitai schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:20:
[...]
Ik was zo op dat ik tot 00.30 heb gewacht en daarna maar ben gaan slapen. In de ochtend schrok ik om 7.00 uur wakker (sta normaal 6.00 uur op) en heb tijdens het brood smeren van de kids m'n packs geopend...
https://www.reddit.com/r/...l_tunneler_game_breaking/
Keep supporting the pyramid roach boy
Ik moest ook werken en heb nog geen pakje geopend en sliep ongeveer rond 1 uur.Wognummer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:32:
[...]
Vannacht!!!ik moest gewoon werken hoor
my god ik werd om half 5 wakker en ik MOEST packs openen dag half uur van mn slaap
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Zou het zin hebben om meteen al duplicates te dissen? Of wacht ik daar maar beter een tijdje mee?
Verwijderd
80 pakjes en daarin zaten 7 Legendarys waarvan 2x sergeant sally en een golden aya blackpaw
en dan de packs van de quests nog te gaan
Epic 8
Legendary 2
Golden rare 2
Golden common 3
Epic 9
Legendary 2
Golden rare 2
Golden common 4
Golden Epic 2
Oh ja hunter legendary dubbel
[ Voor 11% gewijzigd door Kasai op 02-12-2016 17:59 ]
Atlas#22744
Da's gewoon gemiddeld. Niets mis mee.
[ Voor 16% gewijzigd door mosselmossel op 02-12-2016 18:11 ]
Belangrijkste Loot
6 Legendaries:
- Shaku, the Collector
- White Eyes
- Krul the Unshackled
- Hobart Grapplehammer
- Genzo, the Shark (Golden)
- Madam Goya (Golden)
22 Epics:
- Pilferend Power (Golden)
- Brass Knuckles (Golden)
5 Golden Rares
6 Golden Commons
Denk ook gewoon een goed gemiddelde. Golden cards zijn voor mij gewoon dust value.
[ Voor 6% gewijzigd door DarthDavy op 02-12-2016 18:13 ]
Ik snap er niets van, hoe zou het moeten werken? En waarom is dit een legendary?Coltaine schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:41:
Weasel lijkt niet zo heel goed te zijn getest...
https://www.reddit.com/r/...l_tunneler_game_breaking/
Wow, Malygos-achtige taferelen bij Priest
https://clips.twitch.tv/sjow/DrabPoultryNinjaTroll
[ Voor 17% gewijzigd door Nitai op 02-12-2016 18:34 ]
Dat ding gaat nooit dood, maar wordt in het deck van de tegenstander geschud. Resurrect brengt hem dus niet terug.Nitai schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:22:
[...]
Ik snap er niets van, hoe zou het moeten werken? En waarom is dit een legendary?
Rivendare triggert hem 2x, dus wordt eerst in opponent's deck geschud, daarna weer in je eigen deck.
Moat Lurker schudt hem door opponent's deck en summont hem voor jou als ie dood gaat, dus ook uit de hand van de opponent.
Raptor werkt niet zoals Malorne en blijft gelinkt aan Weasel. Een dode Raptor schudt de originele Weasel dus.
Zoals aan het eind te zien is, slopen deze interacties het bord.
't Is een epic trouwens.
Keep supporting the pyramid roach boy
Het is gewoon irritant dus? Ah, check, thnx.Coltaine schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:34:
[...]
Dat ding gaat nooit dood, maar wordt in het deck van de tegenstander geschud. Resurrect brengt hem dus niet terug.
5 legendary: KNuckles, Kazakus, Aya Blackpaw, Wrathion, Don Han'Cho
21 epics
Gouden kaarten zijn dus.
Nu mass disenchant levert 2200 op.
Welke decks kijken jullie naar uit? Of nog geen idee?
Ik speel al de halve dag Dragon Priest. Altijd al één van mijn favoriete decks geweest en hij is nu gelukkig weer helemaal at the top of the meta. Heerlijk!Gnosis schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:03:
Ik heb mijn Questing Miracle deck compleet, erg leuk weer. Potverdikkies lang geleden dat ik dat heb gespeeld, omdat ik VanCleef niet meer had. Alleen nog hopen dat ik Patches uit toekomstige pakjes krijg.
Welke decks kijken jullie naar uit? Of nog geen idee?
Zojuist gestopt met spelen. Op 11-3 geëindigd. Jade Golem en Hunter decks eet je op met DP. De aggro versies zijn een heel klein beetje in je nadeel. Maar daar heb ik er zeker ook een aantal van gewonnen.
Vaak heb je nog één beurt nodig voor lethal en topdecken de aggro's nog net het laatst beetje burst dat ze nodig hebben. Priest of the Feest heeft me al een aantal games gewonnen.
[ Voor 26% gewijzigd door Astie op 02-12-2016 19:21 ]
Heb ik zeker aan jou te danken, ik speelde een Whelp en m'n tegenstander concede gelijkAstie schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:12:
[...]
Ik speel al de halve dag Dragon Priest. Altijd al één van mijn favoriete decks geweest en hij is nu gelukkig weer helemaal at the top of the meta. Heerlijk!
Zojuist gestopt met spelen. Op 11-3 geëindigd. Jade Golem en Hunter decks eet je op met DP. De aggro versies zijn een heel klein beetje in je nadeel. Maar daar heb ik er zeker ook een aantal van gewonnen.
Vaak heb je nog één beurt nodig voor lethal en topdecken de aggro's nog net het laatst beetje burst dat ze nodig hebben. Priest of the Feest heeft me al een aantal games gewonnen.
Kun je je deck delen Astie?
Imma try dis. Ga zo ook Kazakus ff maken.
Wat vind jij van Boom in een Nzoth deck? Heb je schijt aan die boombots? Of speel je Boom bewust pas later? Ik moet zeggen dat ik steeds vaker merk Boom er gewoon uit te laten. Zit je weer zonder taunts omdat je van die krengen terugkrijgt...
Hmmm ik heb hier eigenlijk nog helemaal geen rekening mee gehouden, maar in de 2 games die ik er tot nu toe mee heb gespeeld had ik hier geen problemen mee (Dr. Boom was op zichzelf al genoeg of ik had genoeg health). Ik ga hier nog wel wat meer mee testen en over een week of 1-2 kom ik hier wel op terug.Tektoon schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:43:
[...]
Imma try dis. Ga zo ook Kazakus ff maken.
Wat vind jij van Boom in een Nzoth deck? Heb je schijt aan die boombots? Of speel je Boom bewust pas later? Ik moet zeggen dat ik steeds vaker merk Boom er gewoon uit te laten. Zit je weer zonder taunts omdat je van die krengen terugkrijgt...
5700X | RX 6600
8 x Golden Commom
9 x Golden Rare
1 x Golden Epic
Commons en rares compleet.
21 x Epic
4 x Legendary:
Auction Master Beardo
Sergeant Sally
Mayor Noggenfogger
Madam Goya
Mass disenchant levert me nu 2470 extra dust op (had nog 5700 op de plank), maar dat wordt nog meer, ga die golden cards ook dissen, geef ik niet zo veel om. Heb de dust nodig voor legendaries diw ik wil craften (en dat zijn er nogal wat
[ Voor 3% gewijzigd door The_Big_Easy op 02-12-2016 21:10 ]
Verwijderd
net de 6 questpacks maar even geopend.Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:35:
mm, ik denk dat ik niet mag klagen naar wat ik hier lees.
80 pakjes en daarin zaten 7 Legendarys waarvan 2x sergeant sally en een golden aya blackpaw
en dan de packs van de quests nog te gaan
2 legendarys hehe
dat komt ui op 9 legendarys uit 90 packs vandaag
Dit topic is gesloten.
![]()
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.