Omdat ik hem random van het internet geplukt heb en geen research heb gedaan of hij echt is. Hij zou echt kunnen zijn, daarom zet ik hem hier ook. In tegenstelling tot die priest legendary, da's gewoon zo duidelijk dat die fake is. Dat zou ik zelfs niet durven posten.An1mA schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:36:
[...]
Waarom zou deze niet echt kunnen zijn? Vind het niet erg als er een nieuw variant Mage komt, Secret Mage. Desondanks is het dus vaak in een Secret Mage deck een 4 mana 5/5. Thing From Below blijft beter, maar dat is weer een Shaman kaart
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Je kan 'm mooi op tempo spelen na een Kirin Tor Mage en in arena is 'ie ook goed. Beetje lineair wel, maar voila.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Keep supporting the pyramid roach boy
Wat zal de alt text zijn? "Say my name"Coltaine schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 06:39:
Crystal Runner. En ik dacht dat die funnel cakes al dubbelzinnig waren...
at your service
Nu nog een 4 mana 7/7 voor mage.
Vandaag om 4 uur kondigt Amaz dit aan;

Ik hoop Priest legendary
Atlas#22744
Tight! Tight!The_Butler schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 07:27:
[...]
Wat zal de alt text zijn? "Say my name"
Hopelijk is het weer eens eentje die je wat vaker kan spelen. Ik ben wel nieuwsgierig naar Mazar morgen:
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
En daarvoor nu Malygos gecraft, Edwin heb ik ook nog niet, dus die volgt mogelijk later. Maar ik denk ik craft die draak zodat ik er misschien ook nog een druid deck mee kan maken.
Deck bevalt me tot dusver wel.. soms ga je hopeloos nat. Maar andere games zijn supertof.. en iemand van 30 naar 0 knallen in 1 beurt is stiekem wel heel gaaf.
Nou inderdaad. Ik speel momenteel alleen (heel af en toe) Paletress.Tektoon schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:00:
[...]
Hopelijk is het weer eens eentje die je wat vaker kan spelen. Ik ben wel nieuwsgierig naar Mazar morgen:
[afbeelding]
Mazar ben ik ook benieuwd naar
Atlas#22744
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Graveyard concept is wel heel tof, eigenlijk zien we dat nu alleen bij C'Thun zelf (soort van).Tektoon schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:00:
[...]
[afbeelding]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nou ja, je speelt die kaart alleen als anti-weapon tech en daarin is een Ooze/Harrison gewoon een stuk beter. De nieuwe Ooze verwijdert maar 1 durability, dus is veel minder effectief tegen bijv. een Spirit Claw, Doomhammer, Jaraxxus of een ongebruikte FWA. Op de ladder gaat hij gewoon niet gespeeld worden. In Arena zou het een keuze in de middenmoot zijn.Auredium schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:17:
Die Toxic Sewer Ooze is statwise redelijk met 4/3. Toch zou is Mechtank beter met 3/4 voor 3 ivm dingen zoals Lightningbolt, frostbolt, forgotten torch and creatures zoals Bloodfen Raptor. Maar toch qua stats niet geheel slechtr omdat hij veel 3 en een deel van de 4 drops countered (uitgezonderd dingen zoals Yeti)
Nee voor de ladder zie ik deze kaart ook niet zitten. Er zijn betere 3 drop kaarten in alle klassen te krijgen. In Arena zie ik de kaart wel zitten afhankelijk van de andere keuzes. That said; doet mij dit denken aan de 1 drop piraat die hetzelfde doet in standaard en die heeft zo goed als geen play. Deze zal in arena wat fringe play zien omdat hij geen totale ramp in zijn stats is.Coltaine schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:33:
[...]
Nou ja, je speelt die kaart alleen als anti-weapon tech en daarin is een Ooze/Harrison gewoon een stuk beter. De nieuwe Ooze verwijdert maar 1 durability, dus is veel minder effectief tegen bijv. een Spirit Claw, Doomhammer, Jaraxxus of een ongebruikte FWA. Op de ladder gaat hij gewoon niet gespeeld worden. In Arena zou het een keuze in de middenmoot zijn.
Gelijktijdig snap ik de designkeuze wel; Ze moeten meer anti-weapon maken voor arena als het aantal weapons doet toenemen. Maar je kunt niet iedere keer het ooze effect droppen op creatures omdat het best o.p. is gezien zijn destroy weapon effect. Neutralspells met diezelfde ability hebben wij nog steeds niet gezien (wss omdat deze te hard combo-en in sommige klassen met classpells).
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
En dan "Downgrade!" als begeleidend tekstje.😎
{signature}
Gaat wel een ding worden, die Reno-type decks!
[ Voor 5% gewijzigd door The_Big_Easy op 18-11-2016 16:03 ]
Voor de mensen die het filmpje willen zien; YouTube: [Hearthstone] Legendary Card Reveal: Raza the ChainedThe_Big_Easy schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:02:
Nieuwe Priest Legendary: 5 mana 5/5, battlecry: "If your deck has no duplicates your hero power costs 0 this game"
Gaat wel een ding worden, die Reno-type decks!
EN HOLY SHIT WAT EEN KAART
Atlas#22744
Priest wordt de nieuwe flavor of the month...
Waarom doet blizz geen balance ipv elke paar maanden een andere class TE sterk maken
verliezen we niet binnenkort justicar? of zouden ze niet stacken? omdat je hem vervangt
Goed wordt het zeker! Eindelijk ook vette combo's met inspire cards! Alleen nu gaat iedereen weer priest spelen, dus mijn golden priest wordt minder coolWognummer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:08:
ik ga huilend van geluk in mn hoekje zitten word priest toch echt een keer een goede class...
verliezen we niet binnenkort justicar? of zouden ze niet stacken? omdat je hem vervangt
Opzich met het bijna wel een goede ontwikkeling zijn om veel langzamere decks te krijgen met veel enkele kaarten en leuke combo's.. Shaman is momenteel gewoon te achterlijk voor woorden..
Goede vraag. Er staat your hero hower costs 0 this game.Wognummer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:08:
ik ga huilend van geluk in mn hoekje zitten word priest toch echt een keer een goede class...
Wat mij betreft betekend dat, elke hero power je als Priest krijg krijgen, lekker 0 kost. Jammer dus dat Justicar er volgend jaar uit gaat.
Atlas#22744
Lol misschien moet ik eerst het hele filmpje kijken, alles wat ik insinueer wordt gewoon bevestigd door Amaz.Kasai schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:00:
[...]
Goede vraag. Er staat your hero hower costs 0 this game.
Wat mij betreft betekend dat, elke hero power je als Priest krijg krijgen, lekker 0 kost. Jammer dus dat Justicar er volgend jaar uit gaat.
Hoe kan je dat zeggen zonder alle kaarten te hebben gezien?Tomski1986 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:57:
Denk nie da da een topper wordt. Priest is veel te inconsistent als Reno deck.
[ Voor 23% gewijzigd door Kasai op 18-11-2016 18:05 ]
Atlas#22744
Lol ahh OK ik was op m'n werk ga hem zo kijkenKasai schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:04:
[...]
Lol misschien moet ik eerst het hele filmpje kijken, alles wat ik insinueer wordt gewoon bevestigd door Amaz.
[...]
Hoe kan je dat zeggen zonder alle kaarten te hebben gezien?
Vooral leuk omdat Reno met 6 maand uit de rotatie gaat.Kasai schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:04:
Hoe kan je dat zeggen zonder alle kaarten te hebben gezien?
Als er geen vergelijkbaar iets komt zijn alle kaarten die nu one off zijn gewoon waardeloos en Justicar en Entomb gaan ook nog een gezellig mee.
Is Priest over 6 maand weet alleen goed in wild
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Jammer dat het geen 5/6 is maar wel een leuk effect. Dit gaat de komende maanden nog eens heel TGT voorbij laten komen met al die gratis inspire's. Werkt ook goed met Shadowform en/of Auchenai. Zelf ga ik zeker een aggro Priest met Finley/0 mana lifetap proberen.
En zoals Amaz al opmerkte: mocht je per ongeluk aan een Coldarra Drake komen is het meteen een OTK deck.
Ik vraag me wel af of turn 5 snel genoeg is (zeker met een Reno deck) om echt een verschil te maken. In de lategame maakt deze kaart volgens mij weinig verschil want je float als priest meestal toch veel mana.
Ben bang dat het een ordinaire deathrattle gaat worden. Battlecry: destroy a random enemy minion, deathrattle: revive a random friendly minion. Ook goed voor mij trouwens hoor. Kunnen we N'Zoth Warlock spelen.Nitai schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:31:
[...]
Graveyard concept is wel heel tof, eigenlijk zien we dat nu alleen bij C'Thun zelf (soort van).
[ Voor 29% gewijzigd door Tektoon op 18-11-2016 18:49 ]
Ze doen dat zo nu en dan, maar ze moeten natuurlijk ook packs verkopen.Predje schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:06:
Damn dat is OP!
Priest wordt de nieuwe flavor of the month...
Waarom doet blizz geen balance ipv elke paar maanden een andere class TE sterk maken
Maar wel weer intressant, RenoPriest.
[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 18-11-2016 19:14 ]
nothing stops this train
En ze won nog net één potje met haar priest: 2 pakkies kaarten
Battletag: Iigy#2192
nothing stops this train
Niet helemaal, aangezien we vlak voor een nieuwe uitbreiding zitten, is gold veel meer waard dan oude packs.Kol Nedra schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:00:
heb even opgezocht, bij 5 wins draai je ongeveer gelijk als 1k gold waarde......hmmmzz ik skip hem zeker, is het mij totaal niet waard.
ook dat nog idd, ik bewaar mijn 5970 gold mooi voor de uitbreidingColtaine schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:35:
[...]
Niet helemaal, aangezien we vlak voor een nieuwe uitbreiding zitten, is gold veel meer waard dan oude packs.
nothing stops this train
Netjes!Kol Nedra schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:53:
[...]
ook dat nog idd, ik bewaar mijn 5970 gold mooi voor de uitbreiding
Ik zit nu op 5k en 11 k dust, maar ga de brawl wel doen vandaag voor een 10tje
Atlas#22744

if only...
Deze stond wel op heartpwn:
Nu speculeren wat die golem is
[ Voor 46% gewijzigd door Mauz1978 op 20-11-2016 08:17 ]
Something under the bed is drooling
Die fel Giant lijkt me wel fake ja. De art is zelfs hetzelfde als de molten Giant..Mauz1978 schreef op zondag 20 november 2016 @ 08:14:
Oke, dus een molten giant, ongenerfed, alleen voor warlock. Het is duidelijk dat de molten giant dus alleen voor warlock bedoeld is geweest... maar is ie nep?
[afbeelding]
Mauz1978 schreef op zondag 20 november 2016 @ 08:14:
Oke, dus een molten giant, ongenerfed, alleen voor warlock. Het is duidelijk dat de molten giant dus alleen voor warlock bedoeld is geweest... maar is ie nep?
[afbeelding]
Gaat het een beetje moeilijk quests doen...
Nitai schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:38:
Mensen hier met een battletag op de NA server? Ik ben daar al een tijdje Vinnu-No-friends...
Yep, je mag mij toevoegen: RuurdV#2902Tektoon schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:57:
Hook me up! You've got the number.De meneer boven je speelt er, en Mofkees ook.
Ik speel er ook weleens.Nitai schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:38:
Mensen hier met een battletag op de NA server? Ik ben daar al een tijdje Vinnu-No-friends...
Ik zie nog geen deck waar deze in gespeeld zou worden. Dragon Priest heeft betere 2-drops, control speelt geen vanilla 2/3, eerder een Doomsayer of Pyro (of Dirty Rat).
Het is wel een kaart die direct om removal vraagt en de enige class die op beurt 2 niet met een 2/3 kan omgaan is momenteel al Tier 5... (Paladin)
[ Voor 64% gewijzigd door Coltaine op 21-11-2016 07:55 ]
Leuke arena kaart.......daarbij is het belangrijk om in de eerste 4 beurten board te pakken, zeker als Priest. Deze kaart heeft op dat gebied zeker voordelen en is de 2/3 stat een voordeel.
In constructed, kijkend naar de huidige decks en kaarten gaat deze kaart niet gespeeld worden. Er zijn beter anti-aggro kaarten. Daarbij is de 3 health geen enkel probleem voor welk deck dan ook. Daarbij is het plaatsen van een 2/2 voor 2 mana gewoon slecht.
Het is niet alleen 2/2 voor 2 mana he, je healt ook nog dat ding zelf. Die 2/2 is gewoon extra.Astie schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:46:
[...]
Leuke arena kaart.......daarbij is het belangrijk om in de eerste 4 beurten board te pakken, zeker als Priest. Deze kaart heeft op dat gebied zeker voordelen en is de 2/3 stat een voordeel.
In constructed, kijkend naar de huidige decks en kaarten gaat deze kaart niet gespeeld worden. Er zijn beter anti-aggro kaarten. Daarbij is de 3 health geen enkel probleem voor welk deck dan ook. Daarbij is het plaatsen van een 2/2 voor 2 mana gewoon slecht.
Voor dragon Priest zijn er betere kaarten inderdaad, maar voor andere decks heb je vaak niks te spelen in T1/2/3 dan hero power. Het is b.v. OK voor een Reno deck? En omdat het token maakt, kan het zelfs late game wat betekenen als hij gebufft is.
Niet game-changing, maar wel interessant en bruikbaar.
Edit: deze kaart is wel epic, dus in arena heeft hij ook grote concurrentie
[ Voor 4% gewijzigd door Mofkees op 21-11-2016 11:08 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ik heb hier nog geen aandacht aan besteed, maar dat zullen ze bij Blizzard zeker wel hebben gedaan. Ik heb het vermoeden dat sommige kaarten dan pas echt op waarde kunnen worden geschat in de nieuwe standard meta.
True, maar het lijkt er nu wel op dat Priest een behoorlijke buff gaat krijgen. Shaman was ook nauwelijks een competetieve klasse tot tunnel trogg expansion en nu niet meer weg te slaan. Secret pally? Iedereen verwacht een priest meta, en ik denk dat men wel eens gelijk kan krijgen. Zelf hoop ik op een leuke turn 2 pally kaart. Ik wil niet gedwongen worden naar een richting als dragons etc. shielded minibot kon in bv elk deck, ook nu, zonder dat het een mech thema moest hebben.Brangus Glee schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:32:
Doordat over enkele maanden, na het verschijnen van de set volgend op mean streets, de grootscheepse rotatie gaat plaatsvinden voor standard zal dan pas voor veel van deze gepresenteerde kaarten blijken of ze opeens in allerlei decks gaan terechtkomen.
Ik heb hier nog geen aandacht aan besteed, maar dat zullen ze bij Blizzard zeker wel hebben gedaan. Ik heb het vermoeden dat sommige kaarten dan pas echt op waarde kunnen worden geschat in de nieuwe standard meta.
Pally kaarten zijn allemaal bekend hoor. Je krijgt er een 2 mana 1/1.Mauz1978 schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:03:
[...]
True, maar het lijkt er nu wel op dat Priest een behoorlijke buff gaat krijgen. Shaman was ook nauwelijks een competetieve klasse tot tunnel trogg expansion en nu niet meer weg te slaan. Secret pally? Iedereen verwacht een priest meta, en ik denk dat men wel eens gelijk kan krijgen. Zelf hoop ik op een leuke turn 2 pally kaart. Ik wil niet gedwongen worden naar een richting als dragons etc. shielded minibot kon in bv elk deck, ook nu, zonder dat het een mech thema moest hebben.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
4 mana deal 4 damage en summon a 7/7 Jade Golem
[ Voor 33% gewijzigd door ruurd v. op 21-11-2016 20:56 ]
Ze doen me een beetje denken aan C'thun. Goed om te zien dat deze mechanic wel gaat werken in arena.ruurd v. schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:52:
Eerste batch Jade Lotus kaarten met nieuwe mechanic Jade Golem. Elke Jade Golem die wordt gesummoned krijgt +1/+1 stats ten opzichte van de vorige. Kan best wel eens interessant worden denk ik.
Voor constructed zie ik er wel mooi anti-Priest potential in; je hebt tijd om te bouwen en vanaf dat je aan 5/5 zit kunnen ze het niet meer bijhouden qua removal. Maar ja, we zullen zien. Ondanks alle prietpraat over C'thun decks in het begin heeft die mechanic uiteindelijk ook maar 1 duurzaam deck opgeleverd. Een mooi anti-priest deck wint nog niet van standaard ladder-aggro en dat is precies waartoe je uitnodigt als je Jade gaat spelen: die golems moet je er vanaf racen.
Als het zo doorgaat trouwens dan ga ik m'n dust vasthouden en pas na een maand of twee legs craften. Alleen Kazakus en Raza wil ik per sé hebben. Patches, Goya en Han'Cho zien er heel goed uit maar ik wil ze eerst in de meta zien. Voor je het weet blijken ze de nieuwe Vek'lor.
Ik gok op Renounce Darkness + Barnes + Yshaarj + de rest spells
Enkele streamers hebben hier de afgelopen weken mee getrollt. Niet bijzonder goed op de ladder, maar leuk om te spelen.
http://www.hearthstonetop...-renounce-barnes-yshaarj/
Op een kaart of 5 na heb ik nog niets gezien waar je bijvoorbeeld Shaman of Secret Hunter mee kunt verslaan.
Denk ook niet dat dat mogelijk is zonder power creep te introduceren. Het zal wachten zijn tot op de rotatie voor midrange shaman iets van zijn pluimen zal verliezen. Bepaalde klasses - meerbepaald priest - zouden wel sterker moeten worden en kunnen misschien aan de gevestigde meta-waardes wat steviger weerwerk bieden.beuker19 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:59:
Nou nu meer dan de helft van de kaarten bekend is ben ik bang dat deze uitbreiding op Priest na gewoon weer een stap achteruit is.
Op een kaart of 5 na heb ik nog niets gezien waar je bijvoorbeeld Shaman of Secret Hunter mee kunt verslaan.
Nou ja 130 uitbrengen waarvan er maar 10 tot 30 van gespeeld worden is ook niet de bedoeling lijkt mij.DarthDavy schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:05:
[...]
Denk ook niet dat dat mogelijk is zonder power creep te introduceren. Het zal wachten zijn tot op de rotatie voor midrange shaman iets van zijn pluimen zal verliezen. Bepaalde klasses - meerbepaald priest - zouden wel sterker moeten worden en kunnen misschien aan de gevestigde meta-waardes wat steviger weerwerk bieden.
Het is toch van de zotte dat we nu al zo lang tegen de zelfde decks e'n zoals het nu lijkt komen er niet echt nieuwe decks uit.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
plan: Ga gratis naar de ESL Benelux-finale op 26 en 27 november
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Deze kaart is wel ziek tegen C'Thun/deathrattle decks
5700X | RX 6600
Zal ook eens geen Shaman kaart zijnPCBaas schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:22:
[afbeelding]
Als je kijkt naar de architectuur van de kaart is het heel logisch.
PCBaas schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:22:
[afbeelding]
Wow... Dus vanaf nu wint Druid alle fatigue battles. Combo met Auctioneer voor infinite Golems.
[ Voor 8% gewijzigd door Coltaine op 22-11-2016 21:31 ]
500 wins! Golden Malfurion is mine!

Nu aan de slag met Valeera....(daarna Hunter, daarna Shaman
Zeker maar wel weer een counter juist tegen decks/kaarten die goed zijn tegen Shaman.Astie schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:02:
[...]
Als je kijkt naar de architectuur van de kaart is het heel logisch.
BTW Bij Blizzard .....
Oh Silence is slecht...
Ja Nerf Owl naar 3 mana...
Een paar uitbreidingen verder ...
Oh Shaman is de sterkste class laten we die een kaart geven die het hele board direct silenced
O en Druid is de op 1 na sterkste class dus laten we die een kaart geven die elke control match-up wint en zelfs niet eens meer fatigue kan gaan
En natuurlijk is het niet zo zwart-wit maar als ik zie welke kaarten Paladin Warrior Warlock of Rogue heeft gekregen
[ Voor 64% gewijzigd door beuker19 op 22-11-2016 23:32 ]
Grats, waarom niet nu snel nog met Shaman de wins farmen?Nitai schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:47:
Over Druids gesproken:
500 wins! Golden Malfurion is mine!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nu aan de slag met Valeera....(daarna Hunter, daarna Shaman)
Ik snap btw niet waarom mensen nu al gaan roepen dat je met Druid nu de fatigue wars gaat winnen. Natuurlijk is het zo dat je met Jade Idol een heel eind komt in fatigue battles, maar wie zegt dat we in meta komen waar fatigue een rol gaat spelen? Daarnaast is een Jade Idol in topdeck turns niet de ideale kaart lijkt me.
Nu iets anders, ben zelf vanavond rank 5 geworden na een week vast te hebben gezeten rond rank 10.
Merendeel komt het door geen plezier meer in het spel echt te hebben en daarnaast ook niet met een vast deck te spelen.
Maar vanavond met Hybrid Hunter van rank 9 naar rank 5 gegaan, wat een opluchting.
Decklist en stats hieronder en hier een link naar wat meer info van het deck dat ik genetdeckt heb.

Heeft puur met motivatie te maken. Valeera heb ik nu op 25 wins staan, als ik nu met Hunter (rond de 360 wins) of Shaman (rond de 220 wins) ga dan heb ik straks geen zin meer in Valeera.An1mA schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:51:
[...]
Grats, waarom niet nu snel nog met Shaman de wins farmen?
Het is een extra win conditie en zeker wanneer bijvoorbeeld je Auctioneer onder in je deck zit.An1mA schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:51:
Ik snap btw niet waarom mensen nu al gaan roepen dat je met Druid nu de fatigue wars gaat winnen. Natuurlijk is het zo dat je met Jade Idol een heel eind komt in fatigue battles, maar wie zegt dat we in meta komen waar fatigue een rol gaat spelen? Daarnaast is een Jade Idol in topdeck turns niet de ideale kaart lijkt me.
Verder is de kaart natuurlijk gewoon goed met Fandral en Violet teacher en gewoon een goede reden om misschien de andere ramp Jade kaart ook te spelen ipv Wild Growth.
En met Fandral.Coltaine schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:28:
[...]
Wow... Dus vanaf nu wint Druid alle fatigue battles. Combo met Auctioneer voor infinite Golems.
Fatigue in smorcstone?Coltaine schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:28:
[...]
Denk dat de ratio van games die voor t9 eindigen tov games die into fatigue gaan voor mij echt 80 tegen 1 is of zo. En dan speel ik in principe enkel met midrange en control decks.
[ Voor 26% gewijzigd door xelfer op 23-11-2016 10:58 ]

Ook voor 2017 hebben we weer een GoT Hearthstone kampioen nodig! Wie gaat An1ma van zijn troon stoten?
Doe mee en win leuke prijzen!
GoT Hearthstone Open 2017
Battletag: Iigy#2192
Gisteren tien spelletjes gespeeld met dit deck: 8-2. Van rank 14 naar 11 als een speer.An1mA schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:51:
[...]
Grats, waarom niet nu snel nog met Shaman de wins farmen?
Nu iets anders, ben zelf vanavond rank 5 geworden na een week vast te hebben gezeten rond rank 10.
Merendeel komt het door geen plezier meer in het spel echt te hebben en daarnaast ook niet met een vast deck te spelen.
Maar vanavond met Hybrid Hunter van rank 9 naar rank 5 gegaan, wat een opluchting.
Decklist en stats hieronder en hier een link naar wat meer info van het deck dat ik genetdeckt heb.
[afbeelding]
[afbeelding]
Een wat aggressiever deck op de ladder is een goede keuze aangezien midrange shaman greedier geworden is in zijn kaart keuzes (velen spelen Alakir voor het ogenblik). Warrior en Druid eet je zowiezo op met dit deck. Tempo mage lijkt me wat moeilijker, maar daar heb ik in mijn tien spelletjes ook 2x van gewonnen. Mijn 2 losses waren tegen zoo en - sic - midrange shaman.
Ik ga er nog wat verder meer spelen.
Het is simpel. Blizzard heeft niet echt een idee hoe ze HS moeten balancen. Hebben ze nooit gehad. Ze zijn ook niet met competitief bezig, maar vnl. met de grote massa casual spelers.beuker19 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:17:
[...]
En natuurlijk is het niet zo zwart-wit maar als ik zie welke kaarten Paladin Warrior Warlock of Rogue heeft gekregen
Hierdoor krijg je dat vomit decks eigenlijk altijd sterk blijven en de kracht van de kaarten vaak sterk richting een paar classes gaat.
Daarom vind ik standaard ook zo'n tergend slechte game modus. Daar is vaak een kleine meta koning. In wild heb je tenminste nog dat iedere class op enig moment in de game wel overpowered kaarten heeft gehad, waardoor je met praktisch iedere class wel een sterk deck kan maken
Potverdorie, dat werkt inderdaad best goed en is nog leuk om te spelen ookAn1mA schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:51:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs als je in het begin niet lekker start omdat je SK mist of geen secrets trekt wals je flink over je tegenstander heen
Speel hem alleen nog zonder Leeroy (vervangen door Rocketeer), maar zit eraan te denken om die maar te gaan craften
Leeroy is echt een must imo. Die 1/1's die hij spawnt zijn zelfs in je voordeel in combinatie met Unleash the Hounds.Radiant schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:42:
[...]
Potverdorie, dat werkt inderdaad best goed en is nog leuk om te spelen ook
Zelfs als je in het begin niet lekker start omdat je SK mist of geen secrets trekt wals je flink over je tegenstander heen
Speel hem alleen nog zonder Leeroy (vervangen door Rocketeer), maar zit eraan te denken om die maar te gaan craften
En 4 mana. Goeie spot, want daar zit momenteel niet veel voor Shaman. Meeste decks spelen enkel Barnes voor het ogenblik als 4-drop.
Wel rekening houden met de overload.
Btw hierbij is darkshire alchemist een lachertje en voor het zelfde effect moet Priest of the feast 2 spells spelen.
Nou ja 1 mana of 2 spells vind ik nog al wat.SeamusXanthus schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:50:
Priest of the feast is netto één mana goedkoper dan deze kaart. Lijkt me redelijk in balans.
Het meest belachelijk vind ik nog dat dit Shaman naar een nog hoger niveau tilt.
Het enige wat nog ontbrak aan Shaman was Healing en dat heeft het nu ook dus ook Freeze Mage en Face Decks zullen het een stuk lastiger krijgen.
Daarnaast is twee spells casten niet heel uitzonderlijk en haal ik vaak meer value uit dan 2 spells. Enige wezenlijke verschil is dat je bij deze kaart al in turn 4 kan healen ipv turn 5 a 6. Priest of the feast komt soms te laat.
Deze kaart is gewoon okay, omdat het ook niet de tier 1 shaman sterker maakt (verwacht ik) maar de veel zwakkere shaman decks, en dat is alleen maar goed?
Tenminste, ik heb echt zelden dat ik verlies dat deze kaart me zou redden in midrange shaman. Welk kaart zou hij moeten vervangen?
Dit deck heeft een maand lang op nummer 1 op heartpwn gestaan, dus ik verbaas me dat mensen m nu pas ontdekken. Ben er zelf 2 weken terug tot rank 5 mee geklommen, vanaf rank 12 of zo met maar enkele losses. Tempo mage is de lastigste, de rest is te pakken. Sterk deck.DarthDavy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:15:
[...]
Gisteren tien spelletjes gespeeld met dit deck: 8-2. Van rank 14 naar 11 als een speer.![]()
Een wat aggressiever deck op de ladder is een goede keuze aangezien midrange shaman greedier geworden is in zijn kaart keuzes (velen spelen Alakir voor het ogenblik). Warrior en Druid eet je zowiezo op met dit deck. Tempo mage lijkt me wat moeilijker, maar daar heb ik in mijn tien spelletjes ook 2x van gewonnen. Mijn 2 losses waren tegen zoo en - sic - midrange shaman.
Ik ga er nog wat verder meer spelen.
In principe is de theorie: rock (midrange), paper (aggro/face), scissors (control). Dit is een aggro/face deck. Dus wanneer midrange koning is, is dit deck niet goed. MAAR! Wanner midrange koning is, dan wordt control beter, want control wint van midrange en dan wordt face terug beter. Als midrange dan ook nog eens beslist om control te verslaan met kaarten zoals Alakir, dan ja, party time voor face!Mauz1978 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:05:
[...]
Dit deck heeft een maand lang op nummer 1 op heartpwn gestaan, dus ik verbaas me dat mensen m nu pas ontdekken. Ben er zelf 2 weken terug tot rank 5 mee geklommen, vanaf rank 12 of zo met maar enkele losses. Tempo mage is de lastigste, de rest is te pakken. Sterk deck.
Jade Chieftain is denk net iets te duur/laat, paste denk ik beter bij een Druid deck. Ik zal het "nu" niet 1 2 3 in een Shaman spelen.
Ja het is natuurlijk lastig kiezen met allemaal top tier kaarten.SeamusXanthus schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:20:
Priest of the feast is ook een soft taunt , itt deze kaart die je kan negeren.
Daarnaast is twee spells casten niet heel uitzonderlijk en haal ik vaak meer value uit dan 2 spells. Enige wezenlijke verschil is dat je bij deze kaart al in turn 4 kan healen ipv turn 5 a 6. Priest of the feast komt soms te laat.
Deze kaart is gewoon okay, omdat het ook niet de tier 1 shaman sterker maakt (verwacht ik) maar de veel zwakkere shaman decks, en dat is alleen maar goed?
Tenminste, ik heb echt zelden dat ik verlies dat deze kaart me zou redden in midrange shaman. Welk kaart zou hij moeten vervangen?
Het probleem wat ik er mee heb is dat Shaman deze kaart krijg en niet Paladin, Rogue of dat deze kaart voor 5 zelfs wel een neutral had mogen zijn.
En laten we eerlijk zijn mocht het nodig zijn dat Shaman healing moet gaan spelen hebben ze de komende 2 jaar een top tier healing kaart en dat met misschien wel het beste wapen , beste single target removal , beste opening , gratis 5/5 Taunt , 4 mana 7/7 , card draw , Burst en nu dus ook healing
Het is echt in mijn ogen te zot voor woorden als ik zie wat Druid en Shaman krijgen in vergelijking met Rogue Paladin Warrior en Warlock in de nieuwe uitbreiding.
Nou een ding is zeker Shaman is ook de komende 6 maand ook nog god tier
Dit topic is gesloten.
![]()
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.