Battle.net: NagaByrd#2844
Ja, heel bijdehand van je. Maar die vervangt je boardpresence niet. Als je sterke deathrattles (of overload of charge minions) hebt ipv battlecry is t n mooie kaart.
[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 14-11-2016 12:23 ]
Something under the bed is drooling
Leuke kaart voor Combo decks denk ik.An1mA schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:58:
Nieuw kaartje van Toast en hier word ik wel blij van, maar natuurlijk niet te snel juichen.
[afbeelding]
Voor 6 mana heb je met de Brewmaster een 3/2 en nieuwe 7/7. Top effect, nietwaar? Ook prachtig met battlecry minions als Fire Elemental. Toch zie ik buiten Arena nooit een Brewmaster.Mauz1978 schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:22:
[...]
Ja, heel bijdehand van je. Maar die vervangt je boardpresence niet. Als je sterke deathrattles (of overload of charge minions) hebt ipv battlecry is t n mooie kaart.
Keep supporting the pyramid roach boy
Los daarvan: brewmaster wordt buiten de arena wel degelijk gespeeld. Bijvoorbeeld in mill decks.
Nou koop ik sowieso al tijden geen kaarten meer met euro's wegens teveel gold maar als je het toch gaat doen: met kortingen zit je al snel op 30 a 35 euro. Goedkoopste dat ik ooit heb gehaald voor TGT was 27e oid.nagasy schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:18:
Mensen die trouwens de €45 voor 50 packs gaan aanschaffen?
Ik denk het niet. Temeer omdat er geen cardback inzit.
ze zouden €25 / 50 packs moeten vragen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik speel zo'n decks normaal nooit.
Maar gezien ik na rerollen een paar shaman quests had, dan toch maar geprobeerd.
Maar hoe snel dit deck rankt is te gek voor woorden.
Ik ben van vrijdag tot zondag van rank 20 naar rank 10 gegaan.
HSTracker: 25-3.
Waarvan 3 keer verloren tegen... shaman
En dat alleen omdat zijn openingshand beter was dan de mijne.
[ Voor 10% gewijzigd door nagasy op 14-11-2016 16:12 ]
Battle.net: NagaByrd#2844
Probeer je Reno Hunter eensMauz1978 schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:52:
Pfffff rank 7 is echt leuk: shamanshamantempomageshamanshamantempomagetempomageshamanshamantempomage etcetc...
Tja fun decks werken niet. HunteReno, pirate rogue, shadowpriest. Zo moeilijk om ermee tegen de meta iets te bouwen. Elke keer dat ik t probeer -> rank 8...
[ Voor 8% gewijzigd door An1mA op 14-11-2016 17:53 ]
Die Mage die ik tegen je speelde heeft me al naar rang 9 gebracht met weinig losses. Is toch echt een Reno Mage.Mauz1978 schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:46:
[...]
Tja fun decks werken niet. HunteReno, pirate rogue, shadowpriest. Zo moeilijk om ermee tegen de meta iets te bouwen. Elke keer dat ik t probeer -> rank 8...
Omg, die bacon gunAn1mA schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:41:
3 nieuwe kaarten, voor mij iets te iffy, de 5/5 wellicht wel playable.
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door Coltaine op 14-11-2016 18:34 ]
Die 6/6 lijkt me anders ook wel wat. Is wel een zuivere meta-kaart moest één of ander card hoarding control deck belangrijk zijn.An1mA schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:41:
3 nieuwe kaarten, voor mij iets te iffy, de 5/5 wellicht wel playable.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Als Kabal Chemist nu een 3/4 of 4/3 was, zou het een erg goede kaart zijn.
Het trade niet met een 4 health minion aka 4/5 mana cost kaarten, maar de meeste 2 drops traden weer wel met je.
De kaart heeft een battlecry mechanic en geen discover, dus is het die extra punt leven/attack wel gerechtvaardigd.
Hoewel je loothoarders en novice engineers soms ook alleen puur voor de cycle/draw speelt.
Alleen praten we helaas wel over een 4 drop, dan verwacht ik wel iets meer value.
Nu maar hopen dat alle potions goed zijn, zodat je deze kaart kunt spelen, potentie heeft ie zeker.
Volcanic Potion is denk niet perse wat een Mage nodig heeft maar zeker een goede kaart.
Nu de badboy van Kripp, ooh boy hier word ik vrolijk van. Een Hellfire en voor 3 mana meer een 6/6 in een kaart, yes please!
Ongekende value, daarnaast is het balancewise wel degelijk omdat "pas" vanaf 7 mana speelbaar is.
Nu nog wat meer healing voor warlock en misschien kunnen we eindelijk weer eens een soort Handlock spelen zonder RenoAn1mA schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:21:
Nu de badboy van Kripp, ooh boy hier word ik vrolijk van. Een Hellfire en voor 3 mana meer een 6/6 in een kaart, yes please!
Ongekende value, daarnaast is het balancewise wel degelijk omdat "pas" vanaf 7 mana speelbaar is.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Je kan 'em droppen en er een Sacrifical Pact op gooien, da's toch netto +2 lifebeuker19 schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:31:
[...]
Nu nog wat meer healing voor warlock en misschien kunnen we eindelijk weer eens een soort Handlock spelen zonder Reno
Edit; het plaatje toont geen draak, dus denk het niet
Atlas#22744
Of zou deze zelfs de secrets terug brengen in Tempo Mage?
[ Voor 22% gewijzigd door Astie op 15-11-2016 16:21 ]
Op beurt 1 geeft deze kaart aardig wat tempo, maar er zijn eigenlijk geen Mage secrets die je zo vroeg zou willen spelen. Het is verder een dode kaart tenzij je ook nog een secret in je hand hebt die je wilt spelen, dus alleen consistent speelbaar als je daar veel van speelt. Het nadeel van Mage secrets is dat ze niet veel value hebben, in het beste geval gaan ze 1-voor-1 (counter spell, mirror entity, effigy), en als je dan een low value 2/1 in je deck moet stoppen om goedkoop een secret neer te leggen, kost je dat nog een kaart. De enige keer dat je hier voordeel aan hebt is T1 Lackey + secret, T2 Valet, maar da's 3 specifieke kaarten in je openingshand voor een kleine tempo winst.
[ Voor 8% gewijzigd door Voutloos op 15-11-2016 17:13 ]
{signature}
5700X | RX 6600
Mage? Flamestrike baiten. Hij speelt hem niet, heeft ie hem niet of is ie greedy? Flamestrike gespeeld? Goh, hij heeft er nog een uit z'n Babbling Book. Ah, nog een uit z'n Tome. Een secret? Kan letterlijk alles zijn. Hoeveel verschillende burn spells heeft die class trouwens wel niet?
Warlock? Speel even om minstens 6 board clears heen.
De meeste games zijn een coin flip: heeft ie z'n Reno de eerste 10 beurten of niet? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het leuk vinden om te spelen, maar ik ben blij als Reno wordt uitgefaseerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Coltaine op 15-11-2016 18:55 ]
ik heb die twitter background voor hearthpwn gemaakt:

zit een of andere russische hearthstone site dat gewoon te rippen

Tjah in Rusland zijn er geen dingen als copyright en auteursrecht. Daar is het gewoon yohoho and a cyka blyat life for me.jmxd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:09:
zit een of andere russische hearthstone site dat gewoon te rippen
Reno in classic misschien #hypeColtaine schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:51:
Ik heb een hekel aan Reno decks. Je kunt nooit anticiperen op kaarten.
Mage? Flamestrike baiten. Hij speelt hem niet, heeft ie hem niet of is ie greedy? Flamestrike gespeeld? Goh, hij heeft er nog een uit z'n Babbling Book. Ah, nog een uit z'n Tome. Een secret? Kan letterlijk alles zijn. Hoeveel verschillende burn spells heeft die class trouwens wel niet?
Warlock? Speel even om minstens 6 board clears heen.
De meeste games zijn een coin flip: heeft ie z'n Reno de eerste 10 beurten of niet? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het leuk vinden om te spelen, maar ik ben blij als Reno wordt uitgefaseerd.
Van mij mogen er zeker een kaart of 30 zo de classic set in.
Reno Jackson is de eerste kaart die deze mechanic gebruikt en daarom hebben decks rond deze mechanic ook zijn naam gekregen. Dat wordt nog grappig volgend jaar: reno decks zonder reno jackson, want die kaart zit niet meer in standard. :-)
Reno Jackson is ook niet noodzakelijk om decks rond die mechanic te laten werken. Reno decks zullen ook zonder the man himself werken als er voldoende andere kaarten zijn met een krachtige mechanic rond de no duplicates.
https://manacrystals.com/...tly-known-kazakus-potions
5700X | RX 6600
Ben het in grote lijnen met je eens.Coltaine schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:38:
Nutteloze kaart voor Freeze Mage hoor. Die speelt tegenwoordig maar 3 secrets en de mana cost is nooit een issue. Een card draw (Novice Engineer) is vele malen beter.
Op beurt 1 geeft deze kaart aardig wat tempo, maar er zijn eigenlijk geen Mage secrets die je zo vroeg zou willen spelen. Het is verder een dode kaart tenzij je ook nog een secret in je hand hebt die je wilt spelen, dus alleen consistent speelbaar als je daar veel van speelt. Het nadeel van Mage secrets is dat ze niet veel value hebben, in het beste geval gaan ze 1-voor-1 (counter spell, mirror entity, effigy), en als je dan een low value 2/1 in je deck moet stoppen om goedkoop een secret neer te leggen, kost je dat nog een kaart. De enige keer dat je hier voordeel aan hebt is T1 Lackey + secret, T2 Valet, maar da's 3 specifieke kaarten in je openingshand voor een kleine tempo winst.
Om de kaart viable te maken hebben we gewoon een goede secret nodig om Secret Mage te pushen.
Anders hadden we denk ik nu wel Kirin Tor Mage bv in actie gezien icm Ethereal Arcanist.
In ieder geval is het wel tijd voor een nieuw Mage secret, laatste secret die Mage kreeg was Effigy en die komt van TGT.
In de tussentijd heeft Hunter er al 2 nieuwe gekregen en Paladin 1.
Kaart is in ieder geval competitief gestat, dus daar kunnen we niet over zeuren.
De nieuwe Mage legendary is zoals al gezegd een Chogall voor Mage, alleen beter.
Nja "alleen beter" totdat Reno rotate en dan word het moeilijk om 1 of decks te spelen zonder goede vervanger.
#Edit#
Zoals ik had verwacht/gehoopt een nieuwe Mage secret. Hij is best goed, voornamelijk in een control/midrange meta. Secret Mage ga ik zeker proberen als expansion uit komt.
[ Voor 7% gewijzigd door An1mA op 16-11-2016 01:45 ]
Ik denk het niet.DarthDavy schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:14:
Ik denk dat Blizzard de no duplicates in deck gewoon als een mechanic ziet en Reno is daar gewoon één kaart van die de mechanic gebruikt. Zoals battlecry en deathrattle dus.
Reno Jackson is de eerste kaart die deze mechanic gebruikt en daarom hebben decks rond deze mechanic ook zijn naam gekregen. Dat wordt nog grappig volgend jaar: reno decks zonder reno jackson, want die kaart zit niet meer in standard. :-)
Reno Jackson is ook niet noodzakelijk om decks rond die mechanic te laten werken. Reno decks zullen ook zonder the man himself werken als er voldoende andere kaarten zijn met een krachtige mechanic rond de no duplicates.
Als je nu al geen Reno trekt verlies je heel vaak omdat je gewoon niet constant genoeg bent tegen de sterke meta decks.
Volgens mij krijgt mage alleen dit potion, net als Priest alleen dragonfire krijgt.Coltaine schreef op woensdag 16 november 2016 @ 07:13:
Een nieuwe scret maakt de rest van de secrets ook iets sterker, helaas test deze hetzelfde als Mirror Entity, niet zo verrassend dus. En aangezien het een potion is, weet je al genoeg als een Priest of Warlock ineens een secret speelt.
Overigens kan je inderdaad om mirror entity heen spelen, maar kan je om 2 mirror entities heen spelen en 2 potion of polymorph? Dat wordt al stuk lastiger. Lijkt mij iig heel leuk om secret mage te proberen, al wordt reno mage denk ik wel wat sterker gezien de 'reno' kaarten die uit gaan komen
Atlas#22744
Alleen kaarten die heel 2017 mogen worden gebruikt?Royy90 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:48:
Teaser voor het volgende toernooi dat Astie en ik zullen organiseren.![]()
[afbeelding]
Battletag: Iigy#2192
Geen ideemosselmossel schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:50:
[...]
Alleen kaarten die heel 2017 mogen worden gebruikt?
Zelf hoop ik dat de facties uit de laatste uitbreiding een rol gaan spelen.
Ik kan je nu al vertellen dat de nieuwe kaarten sowieso gespeeld mogen worden.beuker19 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:27:
[...]
Zelf hoop ik dat de facties uit de laatste uitbreiding een rol gaan spelen.
Het onderling gesteggel of een kaart nou echt een baard had of niet was wel hilarisch
RoricNormannum schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:44:
ik kan me een match herinneren tussen Trump en Totalbiscuit waar ze alleen maar kaarten mochten gebruiken waarop karakters stonden met een baard of snor.
Het onderling gesteggel of een kaart nou echt een baard had of niet was wel hilarisch
Alleen kaarten die 2, 0, 1, 7 of 10 mana kosten....Royy90 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:48:
Teaser voor het volgende toernooi dat Astie en ik zullen organiseren.![]()
[afbeelding]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
En dan nu de vraag.. Wie gaat er vanavond deze brawl spelen? Ik heb wel zin om paar brawl runs mee te kijken. Zelf zal ik er ook 1(of meer) spelen vanavond. Denk dat ik de eerste run met Shaman ga doen. Volgende runs ga ik andere decks proberenmosselmossel schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:52:
Heroic Brawl deze week!
Ik twijfel heel hard. Ik ben niet goed genoeg, maar gewoon voor de LULZ.Royy90 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 19:23:
[...]
En dan nu de vraag.. Wie gaat er vanavond deze brawl spelen? Ik heb wel zin om paar brawl runs mee te kijken. Zelf zal ik er ook 1(of meer) spelen vanavond. Denk dat ik de eerste run met Shaman ga doen. Volgende runs ga ik andere decks proberen
Ik zit momenteel Amaz te kijken, die best goed gaat met een RenoLock met Jaraxus.
Jij hebt 17k goud, dus ik snap wel dat je het eens gaat doen. Maar ik blijf er ver van weg. Voor mij is deze brawl een ordinaire gold sink. En mijn gold is te waardevol aangezien de nieuwe expansion eraan komt.Royy90 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 19:23:
[...]
En dan nu de vraag.. Wie gaat er vanavond deze brawl spelen? Ik heb wel zin om paar brawl runs mee te kijken. Zelf zal ik er ook 1(of meer) spelen vanavond. Denk dat ik de eerste run met Shaman ga doen. Volgende runs ga ik andere decks proberen
18300 nuDarthDavy schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:43:
[...]
Jij hebt 17k goud, dus ik snap wel dat je het eens gaat doen. Maar ik blijf er ver van weg. Voor mij is deze brawl een ordinaire gold sink. En mijn gold is te waardevol aangezien de nieuwe expansion eraan komt.
Het lijkt me best wel leuk om eens te doen. Ik verwacht er niks van, maar wil het wel even meemaken. Ga overigens toch maar voor warrior ipv shaman denk ik.
Omdat Firebat 9-0 staat met warrior?Royy90 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:44:
[...]
18300 nu![]()
Het lijkt me best wel leuk om eens te doen. Ik verwacht er niks van, maar wil het wel even meemaken. Ga overigens toch maar voor warrior ipv shaman denk ik.
Precies daarom ja
Dacht dat ze elk week wat speciale regels zullen maken voor die heroic brawls, maar nu is het gewoon ladder waarbij je met gold reward koopt...
@Nitai, ja op twitch zie je RDU e.d. spelen. Amaz ging net met 2 wins eruit
[ Voor 14% gewijzigd door Mofkees op 16-11-2016 21:17 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Geen regels. Het idee er globaal achter is dat dit lijkt op een toernooi. Daarom loont het ook eigenlijk pas vanaf zo'n 9 wins. Winner takes it allMofkees schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:16:
Zijn er uberhaupt geen andere regels dan alleen standard set? wat is dan het verschil t.o.v. ladder?
Dacht dat ze elk week wat speciale regels zullen maken voor die heroic brawls, maar nu is het gewoon ladder waarbij je met gold reward koopt...
@Nitai, ja op twitch zie je RDU e.d. spelen. Amaz ging net met 2 wins eruit
Yep.Nitai schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:08:
Waar zijn die streams te checken? Twitch?
YouTube: Bolf C'Thun InteractionPiet_Piraat7 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:36:
Aparte bug. Bolf Ramshield blijft alle damage opvangen van de enemy hero als ik mijn C'Thun speel, ook als die eigenlijk al dood is (meer dan 9 damage).
Zoals Blizz volgens mij ook aangaf is het ook meer voor de "elitist" en minder fun gehalte. Ik ga er vanavond er ook maar aan wagen.mosselmossel schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:13:
Heb een avondje zitten kijken bij Firebat, Kibler, Amaz en Rdu, maar wat me opvalt is dat het niveau (ook van de tegenstanders) erg hoog is. Ik twijfelde vanavond, maar ik neig steeds meer naar niet spelen.
Dat had ik ook wel bedacht en het goud maakt me ook niet zo gek veel uit. Vandaar dat ik het nog wel open hield om voor de gein te doen, maar ik geloof gewoon niet dat ik er veel lol uit ga halenAn1mA schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:20:
[...]
Zoals Blizz volgens mij ook aangaf is het ook meer voor de "elitist" en minder fun gehalte. Ik ga er vanavond er ook maar aan wagen.
Ik was van plan om voor de nieuwe uitbreiding alleen de pre order te kopen en de rest met gold en daar hou ik me nu ook aan van dat weet ik zeker dat ik value uit mijn gold krijg.
Voor alle spelers die het wel proberen veel Succes!!!
Laat me niet lachen man pffff.mosselmossel schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:13:
Heb een avondje zitten kijken bij Firebat, Kibler, Amaz en Rdu, maar wat me opvalt is dat het niveau (ook van de tegenstanders) erg hoog is. Ik twijfelde vanavond, maar ik neig steeds meer naar niet spelen.
Net naar Amaz gekeken die op 10-0 stond en werd vervolgens 3x gepaveld door insane RNG
Had werkelijk niet meer met skill te maken
[ Voor 196% gewijzigd door An1mA op 17-11-2016 00:54 ]
Told you soRoyy90 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 02:31:
3x geprobeerd, 3x ruk. Misschien bad decks, misschien bad rng, misschien slecht gespeeld. In elk geval is mijn conclusie dat het niet het gold waard is. Ik heb plezier gehad, leuke decks gezien. Ik heb nog een nieuwe legendary uit m'n packs en ben tevreden verder omdat ik meer dan genoeg gold had. Aan de rest zou ik het niet aanbevelen. Je kan er beter straks MSG packs van halen.
Variantie, dat weet jij ook.beuker19 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:48:
[...]
Laat me niet lachen man pffff.
Net naar Amaz gekeken die op 10-0 stond en werd vervolgens 3x gepaveld door insane RNG
Had werkelijk niet meer met skill te maken
[ Voor 9% gewijzigd door mosselmossel op 17-11-2016 07:57 ]
Ik had mezelf voorgenomen te proberen met dragon warrior, maar denk dat control warrior toch iets consistenter is.
Atlas#22744
Mja. Als je juist 12 wins wilt halen, moet je volgens mij niet een 50/50 deck gaan spelen. Als je een meta deck speelt dan kom je vnl. tegen andere meta decks of decks die goed zijn tegen de meta decks. Hierdoor heb je minder kans om 12 wins te halen, aangezien je veel mirror matches of andere games speelt waarbij je kansen niet veel hoger zijn dan 50/50.Kasai schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:12:
dat er veel shamans zijn is niet zo gek natuurlijk
Dan nog, shaman doet het altijd wel goed.xelfer schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:17:
[...]
Mja. Als je juist 12 wins wilt halen, moet je volgens mij niet een 50/50 deck gaan spelen. Als je een meta deck speelt dan kom je vnl. tegen andere meta decks of decks die goed zijn tegen de meta decks. Hierdoor heb je minder kans om 12 wins te halen, aangezien je veel mirror matches of andere games speelt waarbij je kansen niet veel hoger zijn dan 50/50.
Atlas#22744
Dat is gelijk de zwakte van een game die vnl. om meta draait. Je hebt een deck wat in principe OP is, dus een groot gedeelte van de spelers gaat het spelen. Mirror matches worden coinflips. Andere spelers moeten een deck zien te vinden wat Shaman kan verslaan. Hierdoor lijkt het mij dat de gemiddelde Shaman speler toch onder zal presteren t.o.v. iemand die een alternatieve keuze zal maken.Kasai schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:01:
[...]
Dan nog, shaman doet het altijd wel goed.
Zo werkte het in MTG in ieder geval wel. Ik speelde altijd decks die niet binnen de meta pasten, waardoor de standaard decks moeite hadden om met mijn decks om te gaan en de anti-meta decks er al helemaal niets mee konden
Ondertussen nog nieuwe kaartje
Atlas#22744
Brawl lijkt mij niet echt passen in het concept (vooral omdat je gewoon a la ranked speelt met je eigen standard deck).
{signature}

Mogelijk te vroeg gelekt of fake maar hij kwam van IGN
Wooooow! Adddd?!beuker19 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:09:
[afbeelding]
Een hoop combinaties zijn opzich best leuk:
+2 Armor / 2 damage face
+2 Armor / 1 damage minion/face
enz.
edit:
Druid + Rogue is superzinvol, Warrior + Rogue is ook super icm eigen wapens.
[ Voor 13% gewijzigd door Hoite op 17-11-2016 12:29 ]
Lekker kort.
Zou erg cool zijn, maar ik kan me voorstellen dat die fake is...de combo met Mage is al opgemerkt maar wellicht kan die niet voorkomen. Hoe het dan weer gaat werken met de replace van Fin is interessant en dan is er nog Shadow Power. Ik ben benieuwd!beuker19 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:09:
[afbeelding]
I.c.m. Warlock HP is dat gratis draw, tier 1 Dragon Priest incoming.
Het is een Priest card, dus die combo's kunnen niet zomaar.Hoite schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:23:
Twee Hero Powers combineren zou best een leuke optie zijn, hoewel er combinaties zijn die niet zo goed werken, wat ik mij zo kan bedenken is Priest/Mage inderdaad.
Een hoop combinaties zijn opzich best leuk:
+2 Armor / 2 damage face
+2 Armor / 1 damage minion/face
enz.
edit:
Druid + Rogue is superzinvol, Warrior + Rogue is ook super icm eigen wapens.
[ Voor 70% gewijzigd door Coltaine op 17-11-2016 12:39 ]
Ah, ik zie het nu pas, dat maakt deze kaart een stuk minder interessant.Coltaine schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:38:
Dat moet wel fake zijn. Veel te verwarrend.
[...]
Het is een Priest card, dus die combo's kunnen niet zomaar.
Lekker kort.
Volgens mij nep.beuker19 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:09:
[afbeelding]
Zou erg sterk zijn.
Samen met lock hero power, gratis life tappen.
Samen met Warrior, 2 heal + 2 armor.
En wat gebeurt er als je vervolgens Justicar Trueheart speelt?
Atlas#22744
Brann+Soulbinder, terugpakken en nog een keer. 5 heropowers ftwbeuker19 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:09:
[afbeelding]
Het is nog steeds wel een Discover, dus 3 / 8 dat je de Warlock HP als optie hebt (er vanuit gaande dat alle 8 de andere classes mogelijk zijn...de Mage optie blijft een vraagteken). De vraag is 1 kaart in het deck met een 3 / 8 kans op die combo genoeg is voor tier 1. Ik denk het niet. Neemt niet weg dat deze kaart, als die niet fake is, wel in elk Priest deck gestopt zal worden. Zelfs worse-case Discover lijstje (Shaman / Paladin / Mage als ik 'em zou moeten roepen) levert nog meer dan genoeg op om het slot te rechtvaardigen.Coltaine schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:38:
Dan ga je er vanuit dat in de Discover de toegevoegde hero powers niet opnieuw voorkomen. Ik kan me zo voorstellen dat dat niet uitgesloten is en dan kan je combo wel eens niets extra's opleveren. De vraag is of dat het waard gaat zijn. Neemt niet weg dat het als het bij 3 hero powers blijft het nog steeds extreem goed is.Astie schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:22:
Brann+Soulbinder, terugpakken en nog een keer. 5 heropowers ftw
[ Voor 26% gewijzigd door Zarhrezz op 17-11-2016 13:27 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Die gast is zo'n beetje gespecialiseerd in Rogue.
Hij had dus een Yogg Rogue deck gemaakt en had net zijn 12 winst binnen geharkt met 1 loss.
De rewards zijn gewoon sick mocht je de 12 winst halen.
In zijn packs zaten nog een 5 legends en een golden legend.
Reken maar uit!
Voor mij is het niet te doen. Wellicht morgen een keer proberen wanneer de "pro's" het zat zijn...
I bad beat my meat by busting my nuts!
Da's gewoon geluk: 50 packs kunnen net zo goed 1 legendary zijn. Gemiddeld voor 50 packs is het 2,5 legendary (twee en een halve).murphylee schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:51:
De rewards zijn gewoon sick mocht je de 12 winst halen.
In zijn packs zaten nog een 5 legends en een golden legend.
dan wordt er alleen nog maar aggro gespeeld...SkyStreaker schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:53:
Een mooie kaart zou wellicht zijn: [Time Lost Protodrake] Battlecry: all heroes loose mana and start over from 3 - lijkt me echt te gek.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Een geupgrade versie van Hellfire, niet iets wat Warlock nodig heeft, maar desondanks een solide kaart. Het is wel weer een buff voor Renolock.Tektoon schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:59:
[...]
dan wordt er alleen nog maar aggro gespeeld...
[afbeelding]

Geen idee of deze echt is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.