“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Thijs is uberhaupt de enige die ik kende van het lijstje. Ik hou me niet zo bezig met kampioenschappen.Gnosis schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:14:
Chauvinisme was ook uiteindelijk voor mij geen goede raadgever
40 *kuch* dustNitai schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:48:
[...]
wel 1 pack met een golden epic en legendary.
typo's
Net een match in de Challengestone Finals gekeken tussen Firebat en Kibler...was wel geinig
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Asmodai heeft twee seizoenen geleden ook op high legend (top 100) tempo mage gespeeld.Coltaine schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:47:
Ik ben er ook niet zo'n fan van. Het is geen tier 1 deck, maar zeker wel sterk als je het goed speelt. Ik heb vorige maand Baumgott zien streamen. Ze heeft het hele seizoen rond rank 100-200 Legend rondgehangen met bovenstaand deck.
Hetzelfde seizoen heb ik rank 4 bereikt op dag 15 ofzo. De rest van de maand had ik geen tijd meer helaas, legend zat er wel in. Uiteraard was dit voor de nerfs van vorige maand.
Het is dus zeker wel mogelijk, misschien alleen niet zo consistent als midrange shaman.
[ Voor 6% gewijzigd door Martijn19 op 09-11-2016 00:13 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Blizzard kan heel veel kaarten niet balanceren helaas. De strategie is maar gewoon om die kaarten tot een hoopje stront te nerfenbeuker19 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:16:
Nou ik ben best voor goede kaarten voor alle classes en snap dat sommige kaarten een nerf moesten krijgen maar ik kan er niet bij dat Molten Giants generfed worden naar 25 terwijl bijna alle classes makkelijk 10 hp burst kunnen doen maar vervolgens wel Arcane Giants uitbrengen die door een paar decks bijna nog makkelijker voor niets gespeeld kunnen worden.
Ik sta overigens als Mill Rogue nu 7-0 tegen de Secret Smorcadins in Wild. Lekker hardcounteren
[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 09-11-2016 07:33 ]
Keep supporting the pyramid roach boy
Zou je je decklist eens willen posten?, kom er verschillende tegen namelijkxelfer schreef op woensdag 09 november 2016 @ 07:11:
[...]
Ik sta overigens als Mill Rogue nu 7-0 tegen de Secret Smorcadins in Wild. Lekker hardcounteren.
LangeQuin schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:49:
[...]
Zou je je decklist eens willen posten?, kom er verschillende tegen namelijk

EDIT:
Schaamteloze c/v via Reddit maar deze is te leuk om te missen. Turn 4 lethal met Koreaanse (?) commentatoren. Je verstaat er geen reet van (tenzij je Koreaans spreekt natuurlijk
https://www.twitch.tv/vsl_hs/v/99982314?t=01h58m55s
[ Voor 59% gewijzigd door Tektoon op 09-11-2016 18:26 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
5700X | RX 6600
Het is wel jammer dat de laatste kaarten die bekend zijn gemaakt imo. fillers zijn
Normaal worden deze 60 +/- altijd als laatste in 1x bekend gemaakt.
Zware anti aggro kaart. Maar je wordt zo ontzettend gestraft tegen alles dat geen aggro is.
Slechte kaart....next
All filler no killer. Ook deze weer:beuker19 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:33:
[...]
Het is wel jammer dat de laatste kaarten die bekend zijn gemaakt imo. fillers zijn![]()
Normaal worden deze 60 +/- altijd als laatste in 1x bekend gemaakt.

Maar ja, ze zijn ook wel een beetje uit de startblokken geschoten. Ik verwacht nog wel wat van de andere twee crimelords. Hopelijk is Noggenfogger ook leuk. Wel jammer dat er maar drie kaarten per tri-class setje zijn al kan ik me ook voorstellen dat ze voorzichtig willen zijn met de/een nieuwe mechanic. Ik kijk uit naar de Lotus Agents voor in m'n Peddler Rogue. Minder deathrattles betekent ook meer Belchers en Sylvanassen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Deze is gisteren ook nog getoond;
Atlas#22744
Natuurlijk niet.Kasai schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:14:
Niet alle kaarten hoeven uber te zijn toch
Deze is gisteren ook nog getoond;
[afbeelding]
Maar en zijn 50 kaarten getoond waarvan zeker 10 gewoon fillers zijn.
Normaal worden die als laatst in 1x bekend gemaakt.
Zou dat mana-onafhankelijk werken? Dan heb je potentieel ineens een Ragnaros/Malygos/Arcane Giant voor je neus op turn 3Astie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:11:
[afbeelding]
Zware anti aggro kaart. Maar je wordt zo ontzettend gestraft tegen alles dat geen aggro is.
Slechte kaart....next
Random minion uit je opponents hand lijkt me random minion uit opponents hand. Dus als je opponent alleen een Ragnaros of Malygos in zn hand heeft, dan lijkt het me gewoon dat die in t spel komt.Radiant schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:37:
[...]
Zou dat mana-onafhankelijk werken? Dan heb je potentieel ineens een Ragnaros/Malygos/Arcane Giant voor je neus op turn 3
Dan baal je inderdaad, maar als deze er uitkomt;Radiant schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:37:
[...]
Zou dat mana-onafhankelijk werken? Dan heb je potentieel ineens een Ragnaros/Malygos/Arcane Giant voor je neus op turn 3
Dan ben je blij
Atlas#22744
Deze kaart kan ook een combo van de tegenstander om zeep helpen, als hij late game bijvoorbeeld Reno, Alex of Worgen trekt. Eventueel met removal klaar. Is waarschijnlijk nog wel te situational, maar toch leuk effect.Astie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:11:
[afbeelding]
Slechte kaart....next
Dat was ook mijn gedachte erbij. Worgen OTK zie je niet veel meer op het moment, maar je zou je toch dubbel liggen als je turn 2 deze speelt en de Worgen komt op tafel?Hermessz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:46:
[...]
Deze kaart kan ook een combo van de tegenstander om zeep helpen, als hij late game bijvoorbeeld Reno, Alex of Worgen trekt. Eventueel met removal klaar. Is waarschijnlijk nog wel te situational, maar toch leuk effect.
Ik verwacht ook (vergelijk Barnes) dat bij deze summon de Battlecry niet afgaat. Dat kan natuurlijk enorm goed zijn. Als dit turn 2 C'Thun zonder de battlecry is en je hebt removal (Hex anyone?), dan kan de partij al beslist zijn.
Ook kan er wel eens niets gesummoned worden. Dit is helemaal dubbele winst; je hebt enorm goede stats voor een 2-drop en daarnaast weet je dat je tegenstander geen minions in-hand heeft.
Maar ja, je moet echt hard removal beschikbaar hebben, anders is dit gewoon te link. Hoog op ladder zal je 'em niet zien, maar voor rank 20-15 spelers als ik is het best een interessante kaart.
Vergelijkbaar met Deathlord, dus zeker niet slecht. Volgens mij zelfs veel beter, want 1 mana goedkoper en een minion uit hand i.p.v. deck, dus niet gegarandeerd en daarnaast is de kans op een grote minion in de hand kleiner op beurt 2 i.v.m. mulligan.Astie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:11:
[afbeelding]
Slechte kaart....next
Deze kaart is ook killing tegen battlecry heavy decks en volgens mij gaat de meta daar naartoe als ik de kaarten tot nu toe zie. Ik heb volgens mij geen deathrattle gezien.
GMTA
[ Voor 3% gewijzigd door Voutloos op 10-11-2016 11:23 ]
{signature}
Uiteraard moet je wat geluk hebben, maar als je hem op turn 2 speelt, is de kans redelijk groot dat de hand van je tegenstander niet bestaat uit alleen 8 mana minions (tenzij hij een hele ongelukkige mulligan had).Radiant schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:37:
[...]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik zou hem ook alleen spelen als ik removal in m'n hand heb voor grote minions. Zie wel value in een Priest deck met deze kaart. Of in late game een Gouden Monkey op tafel leggen zonder battlecryruurd v. schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:31:
[...]
Uiteraard moet je wat geluk hebben, maar als je hem op turn 2 speelt, is de kans redelijk groot dat de hand van je tegenstander niet bestaat uit alleen 8 mana minions (tenzij hij een hele ongelukkige mulligan had).
Ik heb gisteren wat zitten prutsen met een Rogue Murloc deck (quests
[ Voor 4% gewijzigd door Zarhrezz op 10-11-2016 16:19 ]
Auredium schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:39:
Wat je kunt zien aan deze kaarten is dat Aggrodecks echt zwaar worden aangepakt.

Aggrö Pally lijkt anders aardig op de weg terug. Deze buffs werken ook heel goed met misschien wel de meest beklaagde aggro kaart in de game: Divine Favor.
Persoonlijk vind ik dit type buffs niet erg opwindend. Ik ben een beetje bevreesd voor een heel lineair spel maar we zullen zien hoe het uitpakt.
EDIT; de officiele naam is trouwens 'smugglers run' en niet 'illegal import'

Hier gaat zeker mee ge-experimenteerd worden in de eerste weken na release. Zowel met de Pally buffs als met evolve is dit wel geinig.
[ Voor 19% gewijzigd door Tektoon op 10-11-2016 21:40 ]
[ Voor 70% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2016 21:07 ]
nothing stops this train
Vooral voor evolve is die echt bizar goed.. voor 6 mana heb je drie keer een 6 mana minion liggenTektoon schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:57:
[...]
Hier gaat zeker mee ge-experimenteerd worden in de eerste weken na release. Zowel met de Pally buffs als met evolve is dit wel geinig.
Copy is copy, ja dus.Findail schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:05:
Ik ga er van uit dat de copies niet ook 5 mana kosten eigenlijk
Battletag: Iigy#2192
Hahahaha geweldig...ik moest hard lachen op het werkKol Nedra schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:03:
edit: gelukt met de Brawl, iemand concede gelijk bij opening hand
Ook met Hunter kan ik 'em wel zien; we hebben al de +2/+2 hand-buff als Deathrattle gezien en de 'Deal damage equal to strength' als Battlecry past dan ook goed in het plaatje. We hebben ook nog niet alles gezien, dus dit mechanisme zal in nog wel meer kaarten terugkomen.Tektoon schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:57:
[...]
[afbeelding]
Het is even de vraag hoeveel er van dit soort kaarten komt, maar als het voldoende is kan het leuke decks opleveren omdat ook nu niet speelbare kaarten opeens interessant kunnen worden. Wie wil en nou geen 3/3 Angry Chicken kunnen spelen?
Atlas#22744
Ik bezit inmiddels 6100 gold
Heb ook genoeg dust bij elkaar, heb Yogg DE toen je de full dust voor kreeg, kom maar op met de uitbreiding werd tijd
nothing stops this train
2 attack is net niks. Als je hem kunt combineren met Pawnbroker daarentegen...
Ik hoop toch echt op wat beter gezien Shaman.
Met upgrade! heb je een in feite een assasins blade die je minions in hand bufft.Coltaine schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:27:
[...]
2 attack is net niks. Als je hem kunt combineren met Pawnbroker daarentegen...
Mja, maar Upgrade! is een slechte kaart en wordt nu alleen maar in Pirate Warrior gespeeld. Op beurt 5 is je hand leeg en heb je liever een Arcanite Reaper dan dit.ruurd v. schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:58:
[...]
Met upgrade! heb je een in feite een assasins blade die je minions in hand bufft.
In een Zoo-achtig buff deck zou dit wapen beter tot z'n recht komen, maar daarin speel je geen Upgrade!, daar heeft een Pawnbroker veel meer value. Deze kaart heeft echter te weinig tempo voor een Zoo-deck en Warrior heeft te weinig draw voor Zoo. Alle draw van Warrior is spell-based en dus slecht in Zoo.
Ik vind het een interessante kaart, maar ik zie op dit moment even geen mogelijkheden om hem competitief te gebruiken. Net als Tentacles for Arms eigenlijk, veel value, maar te langzaam om speelbaar te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Coltaine op 11-11-2016 13:25 ]
[YouTube: https://youtu.be/XMiJwc8FI9o]
Niet echt een verrassing. Ik wil best bijdragen voor een pricepool maar niet aan de organisatie van zo'n toernooi.An1mA schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:51:
Blijkbaar is het toch moeilijker dan gedacht voor Amaz om 200k op te halen via kickstarter. Hij heeft de funding namelijk gestopt, dus waarschijnlijk moet ATLC 2 via sponsors gefinancierd worden.
[video]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Welke combo van kaarten doet dit? Was niet in staat om de history te bekijken...
[ Voor 6% gewijzigd door Adagio op 11-11-2016 19:30 ]
Agree to disagree... | Sort that one out!
Mill Rogue ? en dan waarschijnlijk Coldlights of Naturalize de 1 mana druid spellAdagio schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:29:
Ik zat net - niet echt gefocussed - op mijn telefoon een brawl te doen. We zaten allebei op het einde van onze stack (opponent nog drie kaarten, ik had er nog tien in mijn stack) toen er ineens een (repeating?) spell actief werd die mij dwong om een enorme hoeveelheid kaarten te trekken. Deze spell activeerde volgens mij twee keer, waardoor ik iets van twee keer acht kaarten moest trekken. Resultaat: een boel geburnde kaarten en instant death door fatigue...
Welke combo van kaarten doet dit? Was niet in staat om de history te bekijken...
5700X | RX 6600
Ha, dat was em inderdaad. Nu snap ik de gang ups in het begin van het spel ook. Leuke strategie, had nog nooit met dit bijltje gehaktbeuker19 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:44:
[...]
Mill Rogue ? en dan waarschijnlijk Coldlights of Naturalize de 1 mana druid spell
Agree to disagree... | Sort that one out!
Die zou ik alleen voor de card art al spelen
Een iets betere Infested Wolf ?Brangus Glee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:36:
Dit is de eerste kaart met de nieuwe mechanic die op zichzelf al erg goed is. Ik verwacht dat deze kaart in heel veel hunter decks gespeeld gaat worden, waarschijnlijk alleen niet in face decks. De rats zijn namelijk ook beasts waardoor de synergie met je overige hunter kaarten erg sterk zal zijn.
Deze kaart is alleen goed als hij zeker gebuffed word en dan nog met zoveel goede 3 drops is het moeilijk om een plaats te maken.
Moet zeggen dat ik de huidige buff dit of dat kaarten qua design/abilities behoorlijk lame vind en krijg een beetje zo'n Inspire/Joust maar dan slechter gevoel.
Er zijn natuurlijk al wel wat goede kaarten getoond maar die zijn ook nog eens goed in combinaties met kaarten die er volgend jaar uit gaan (Reno, Bran, Dragons en Anyfin Can Happen)
Ik waardeer Amaz' input wel, zo'n ATLC is leuk om naar te kijken. Los daarvan ben ik niet zo'n fan van hem zelf of van de manier waarop 'ie zaken aanpakt. ATLC is helemaal geen kickstarter, community-based, bottom-up project. Hij speelt, plat gezegd, voor Trump, heeft geld nodig en probeert vervolgens kickstarter voor z'n karretje te spannen. Ik kan me er niet over verbazen dat dat niet werkt.An1mA schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:51:
Blijkbaar is het toch moeilijker dan gedacht voor Amaz om 200k op te halen via kickstarter. Hij heeft de funding namelijk gestopt, dus waarschijnlijk moet ATLC 2 via sponsors gefinancierd worden.
[video]
Mooie kaart. Ik ga ervan uit dat dit ook werkt met Dark Iron/Dire Wolf/Abusive/Houndmaster/Brann shenanigans? Ben bang dat het met deze expansion niet genoeg zal zijn om hunter te laten verbeteren in arena. Door de priest buffs en de face-problemen zijn ze nu echt trash-tier. #arenahuntersmatter
[ Voor 3% gewijzigd door Coltaine op 12-11-2016 09:59 ]
Een mana duurder, maar Highmane is gewoon ongelofelijk goed inderdaad.Coltaine schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:59:
Grappig dat geen enkele Hunter legendary qua power level ook maar in de buurt komt van Highmane
Probleem met Kuckles lijkt me dat hij alleen goed is tegen 2 drops, want rond turn 5 of later is zijn attack te laag voor een 5 mana kaart. Het heeft potentieel met al die nieuwe buff kaarten, maar het is een sloom mechanic.
Daarnaast als er goede boardclear spells worden geïntroduceerd, ga ik die buff kaarten niet snel spelen. Hopelijk komen er niet te veel van zulke kaarten in de expansion.
Spirit wolves ruimen en face erbij...niet verkeerd.murphsy schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:29:
Knuckles kan nog wel eens redelijk veel gespeeld worden denk ik. Zorgt dat je één minions kan ruimen, maar ook face damage blijftt leveren. Zal misschien ook Taunt negeren (bijv. tegen shaman) voor die tweede hit.
Ik vind het probleem met bijna alle expansions, waar zijn de AoE spells?An1mA schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:38:
[...]
Een mana duurder, maar Highmane is gewoon ongelofelijk goed inderdaad.
Probleem met Kuckles lijkt me dat hij alleen goed is tegen 2 drops, want rond turn 5 of later is zijn attack te laag voor een 5 mana kaart. Het heeft potentieel met al die nieuwe buff kaarten, maar het is een sloom mechanic.
Daarnaast als er goede boardclear spells worden geïntroduceerd, ga ik die buff kaarten niet snel spelen. Hopelijk komen er niet te veel van zulke kaarten in de expansion.
Nukles heeft een simpel probleem, het doet niks op t board, heeft geen taunt, stealth , +spell power en geen discover. Dit soort kaarten worden al heel lang niet meer gespeeld vanwege de passiviteit.
Daarbij denk ik om dezelfde reden dat de kaarten die via battlecry andere kaarten in je handen buffen niet veel gespeeld gaan worden. Voelt een beetje als inspire. Leuk bedacht maar veel te langzaam.
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Gropah op 12-11-2016 12:37 ]
http://us.battle.net/hear...ean-streets-of-gadgetzan/
Effect = elke minion in je hand +2/+2 ?
EDIT:
Ik kwam net toevallig de Piranha token tegen die uit Piranha Launcher komt:
[ Voor 78% gewijzigd door Gropah op 12-11-2016 12:38 ]
5700X | RX 6600
https://www.twitch.tv/tempo_storm
(live tot min. 14:30 in hun huidige snelheid)
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Geweldige art!PCBaas schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:21:
Vanavond 19:00 uur wordt Don Han'Cho gerevealed, de tri-class legendary van Warrior/Hunter/Paladin.
http://us.battle.net/hear...ean-streets-of-gadgetzan/
Effect = elke minion in je hand +2/+2 ?
EDIT:
Ik kwam net toevallig de Piranha token tegen die uit Piranha Launcher komt:
[afbeelding]
Iemand nog wat aanraders (standard of wild) waarmee ik m'n laatste 4 hero's naar golden kan farmen?
Hunter 334/500
Shaman 141/500
Druid 170/500
Rogue 24/500
Eigenlijk vind ik alleen Druid leuk om te spelen in dit rijtje, beetje ramp geprobeerd, maar vaak hit or miss.(Ik moet wel winnen natuurlijk
[ Voor 20% gewijzigd door Nitai op 12-11-2016 14:59 ]
Ik heb ook bijna een char op 500 wins nu.

Het mooie aan jouw rijtje is dat dit classes zijn die door alle topspelers (o.a. Thijs) gekozen worden in toernooien. Wil je effectieve decks dan staat Hearthpwn en Heartstonetopdecks er vol mee.Nitai schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:55:
[...]
Geweldige art!
Iemand nog wat aanraders (standard of wild) waarmee ik m'n laatste 4 hero's naar golden kan farmen?
Hunter 334/500
Shaman 141/500
Druid 170/500
Rogue 24/500
Eigenlijk vind ik alleen Druid leuk om te spelen in dit rijtje, beetje ramp geprobeerd, maar vaak hit or miss.(Ik moet wel winnen natuurlijk)
Voor de Roque gebruik ik een ander deck op de ladder die mij vorig seizoen naar rang 5 heeft geleid:
3 attack voor een 5 drop is veel te laag. Voor een priest zou het nog iets zijn, maar voor een hunter... nah.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Still crying
Wat een waardeloze kaart pffff.
Leuk nu heb je als je pech hebt een 13/13 Ragnaros die gehexed ipv een 8/8.
Ik begin mij steeds meer af te vragen in welke richting HS opgaat en of ik nog wel zin heb om hier nog weer 50 Euro in te stoppen want tot nu toe ben ik voor ongeveer 2000 dust klaar want op Priest na heb ik nog geen kaart gezien die het kan opnemen tegen Secret Hunter Dragon Warrior Midrange Shaman of Malydruid
[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 12-11-2016 20:37 ]
... of een 6/8 acrolyte? 6/9 armor smith? Ga je die dan Hex'en?beuker19 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:36:
[...]
Still crying![]()
Leuk nu heb je als je pech hebt een 13/13 Ragnaros die gehexed ipv een 8/8.
Ik begin mij steeds meer af te vragen in welke richting HS opgaat en of ik nog wel zin heb om hier nog weer 50 Euro in te stoppen want tot nu toe ben ik voor ongeveer 2000 dust klaar want op Priest na heb ik nog geen kaart gezien die het kan opnemen tegen Secret Hunter Dragon Warrior Midrange Shaman of Malydruid
Zowiezo moeten we geen conclusies trekken zonder alle kaarten gezien te hebben natuurlijk.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Zo'n Kazakus is wat betreft meer voor ons gemaakt
geprobeerd een priest deckje met silence maar helaas mn beestjes bleven 1/1 (leuk geprobeerd maar toch)
shaman met evolve en een bord vol 9/9's en dat soort onzin op T5....
{signature}
Deze kaart is trouwens ook super als je tegenstander net zijn Thunder bluff heeft gespeeld en je hebt nog maar 10 HPMofkees schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 21:08:
[...]
... of een 6/8 acrolyte? 6/9 armor smith? Ga je die dan Hex'en?
Zowiezo moeten we geen conclusies trekken zonder alle kaarten gezien te hebben natuurlijk.
Dit is gewoon een win more kaart en daar hoef ik echt niet alle kaarten voor te hebben gezien.
Kijk nou eens gewoon naar legendary's als Medivh,Paltress en Saraad die gewoon op papier geweldig zijn maar niet gespeeld worden omdat ze je niet helpen als je verliest.
Ik zie in dit rijtje geen wincondition. Is tempo je enige troef?Astie schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:27:
[...]
Het mooie aan jouw rijtje is dat dit classes zijn die door alle topspelers (o.a. Thijs) gekozen worden in toernooien. Wil je effectieve decks dan staat Hearthpwn en Heartstonetopdecks er vol mee.
Voor de Roque gebruik ik een ander deck op de ladder die mij vorig seizoen naar rang 5 heeft geleid:
[afbeelding]
Something under the bed is drooling
Ik bedacht me net dat deze kaart voor de huidige Brawl gemaakt is. Aangezien Mistcaller werkt, zullen deze buffs ook wel werken. Dus bij deze: die Brawl komt spoedig nog een keer, T1 deze kaart en gegarandeerd een 6/6 voor 1 mana op T2.beuker19 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:36:
[...]
Still crying![]()
{signature}
N'Zoth? En verder je hand vullen met Auctioneers.Mauz1978 schreef op zondag 13 november 2016 @ 08:48:
[...]
Ik zie in dit rijtje geen wincondition. Is tempo je enige troef?
Ik ben zelf wel fan van Questing Miracle. Het speelt heel leuk. Helaas is m'n winrate wat lager dan met de tier 1 en 2 decks.
Met deze deathrattles niet. Vaak ben je al dood voordat je m nuttig kunt gebruiken. Nzoth is een last stand kaart, niet een win more kaart. Met questing adventurers is miracle idd een stuk beter en kan xaril beter gebruikt worden en de gadgetstans ook... als je er hier wat aan zou willen hebben zou ik 1 gadgetstan vervangen voor n chillmaw of sylvannas.Coltaine schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:21:
[...]
N'Zoth? En verder je hand vullen met Auctioneers.
Ik ben zelf wel fan van Questing Miracle. Het speelt heel leuk. Helaas is m'n winrate wat lager dan met de tier 1 en 2 decks.
Een net niet lijst imho, maar als het voor n ander werkt: have fun.
[ Voor 8% gewijzigd door Mauz1978 op 13-11-2016 09:49 ]
Ik was tot de Flurry nerf altijd fan van Oil Rogue. Mijn favoriete Rogue op dit moment is Questing. Vanaf beurt 2 meestal al erg veel opties en daarom erg lastig om optimaal te spelen, maar elk spel is gewoon een grote uitdaging (in positieve zin). Veel leuker dan brainless on curve tempo decks.
[ Voor 9% gewijzigd door Coltaine op 13-11-2016 11:03 ]
Huh, geen wincondition? N'Zoth is een beste wincondition hoor. Een goed getimede N'Zoth is instawin.Mauz1978 schreef op zondag 13 november 2016 @ 08:48:
[...]
Ik zie in dit rijtje geen wincondition. Is tempo je enige troef?
Maar er zit geen Malygos of Leeroy burst in inderdaad. Ook niet nodig is wel gebleken.
Ik haal er geen rang 5 met 66% winrate omdat het deck niet werkt.
eEr zullen best betere Roque decks zijn maar ik vind dezel leuk spelen en haal er goede winrates mee.
[ Voor 18% gewijzigd door Astie op 13-11-2016 13:43 ]
Leuke kaart, maar ik vraag me af in welk deck je dit wil spelen?An1mA schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:58:
Nieuw kaartje van Toast en hier word ik wel blij van, maar natuurlijk niet te snel juichen.
[afbeelding]
Ik bedoel: iedereen wil natuurlijk zijn novice engineer voor een ragnaros swappen, maar in welk deck wil je dat doen?
[ Voor 14% gewijzigd door DarthDavy op 13-11-2016 23:16 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Jammer dat het geen 4/4 is want het anti-priest potential is daar.
In ander nieuws: too little too late.
Midrange en Control decks, maar waar twijfel je je dan aan?DarthDavy schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:15:
[...]
Leuke kaart, maar ik vraag me af in welk deck je dit wil spelen?
Ik bedoel: iedereen wil natuurlijk zijn novice engineer voor een ragnaros swappen, maar in welk deck wil je dat doen?
@Tektoon het is inderdaad erg jammer dat de stats niet 4/4 waren, waarschijnlijk te broken, omdat 2 drops/mana kaarten er weinig aan kunnen doen.
Voor mensen die de GoT Hearthstone Special #3 finale hebben gemist, youtube video eronder zie je mij in actie tegen Stephans.
Hij is zieker dan je denk!DarthDavy schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:15:
[...]
Leuke kaart, maar ik vraag me af in welk deck je dit wil spelen?
Sowieso kun je op 6 mana een 10 mana card spelen, daarnaast kun je een bestaande card met battlecry weer opnieuw spelen! En je hebt een 4/3 op het board.
In ramp druid kan dit ook ziek zijn, handlock.. lekker je reno swappen met rag.
Ook kun je een damaged minion "healen" door hem weer terug te halen.
In dragonpala lijkt ie me ook goed, je hebt makkelijk minion ivm heropower.. lekker turn 6 ysera.
Beter nog swappen met dragon concort.
Ik heb nu al een hekel aan Dr6
En ik vind Madam Goya een toffe kaart. Geen auto-include want 6 mana is toch n hoop, maar minion swappen is wel degelijk nuttig.
2 mana duurder en slechtere stats dan Barnes (4/3 vs 4/5). De nieuwe minion moet dus meer dan 3 mana waard zijn. Behalve Druids zijn er niet veel decks waar de gemiddelde mana cost van minions 4 of hoger is.
Het kost 6 mana, dus je hebt minder mana beschikbaar voor bijv. een Auctioneer of Fandral pull.
Je hebt iets op het bord nodig om te kunnen spelen.
Als ie een battlecry of combo minion trekt, ben je de Sjaak.
Je ruilt een early game minion of token in voor iets anders, in ruil voor een slechte draw later, of je ruilt een damaged big body in voor waarschijnlijk iets kleiners.
Als je een battlecry wilt recyclen, is Brewmaster een goedkopere optie.
Mijn voorspelling: gimmick card.
Is het een random card from hand dan?Coltaine schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:46:
Volgens mij is het een slechte variant van Barnes.
2 mana duurder en slechtere stats dan Barnes (4/3 vs 4/5). De nieuwe minion moet dus meer dan 3 mana waard zijn. Behalve Druids zijn er niet veel decks waar de gemiddelde mana cost van minions 4 of hoger is.
Het kost 6 mana, dus je hebt minder mana beschikbaar voor bijv. een Auctioneer of Fandral pull.
Je hebt iets op het bord nodig om te kunnen spelen.
Als ie een battlecry of combo minion trekt, ben je de Sjaak.
Je ruilt een early game minion of token in voor iets anders, in ruil voor een slechte draw later, of je ruilt een damaged big body in voor waarschijnlijk iets kleiners.
Als je een battlecry wilt recyclen, is Brewmaster een goedkopere optie.
Mijn voorspelling: gimmick card.
Aangezien er niet random staat vermeld, ga ik er vanuit dat je zelf een minion kunt kiezen. (zowel op het board als uit je hand).
In het geval dit random is, dan is het idd een slecht gimmick card.
Wanneer je kunt kiezen wordt het toch wel heel anders.
Je kiest een minion op je bord en krijgt er een random minion uit je deck voor terug.
Ik weet het niet hoor. Lage stats. En als je nu een kleine minion pakt? Dan is het een Faceless Summoner met slechte stats....An1mA schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:58:
Nieuw kaartje van Toast en hier word ik wel blij van, maar natuurlijk niet te snel juichen.
[afbeelding]
Hij KAN enorm veel value hebben maar hij kan ook een complete beurt weggooien. Ik vind 6 mana teveel om zo'n RNG kans te nemen.
Weer een nieuwe kaart uit..........
[ Voor 10% gewijzigd door Astie op 14-11-2016 10:10 ]
Dan issie slecht! En weer een RNG card...6 mana rag of 6 mana acolyte...Coltaine schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:55:
Choose a friendly minion. Swap it with a minion in your deck.
Je kiest een minion op je bord en krijgt er een random minion uit je deck voor terug.
Gaat om replay waarde van de kaart die je switched, dus past het goed in een control deck. Maar daarom ben ik ook voorzichtig enthousiast. Maar ik kan geen buff kaart meer zien, maar juist zulke kaarten ondanks de RNG factor word ik wel vrolijk om.Astie schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:09:
[...]
Ik weet het niet hoor. Lage stats. En als je nu een kleine minion pakt? Dan is het een Faceless Summoner met slechte stats....
Hij KAN enorm veel value hebben maar hij kan ook een complete beurt weggooien. Ik vind 6 mana teveel om zo'n RNG kans te nemen.
Weer een nieuwe kaart uit..........
[afbeelding]
Ach, dat heb je altijd toch. Mensen die voor de release roepen dat kaarten onspeelbaar zijn. Dan gaat het live en krijg je "omg deze kaart is zo ziek, je weet toch!"Predje schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:04:
[...]
Hij is zieker dan je denk!
Sowieso kun je op 6 mana een 10 mana card spelen, daarnaast kun je een bestaande card met battlecry weer opnieuw spelen! En je hebt een 4/3 op het board.
In ramp druid kan dit ook ziek zijn, handlock.. lekker je reno swappen met rag.
Ook kun je een damaged minion "healen" door hem weer terug te halen.
In dragonpala lijkt ie me ook goed, je hebt makkelijk minion ivm heropower.. lekker turn 6 ysera.
Beter nog swappen met dragon concort.
Ik heb nu al een hekel aan Dr6
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Om eerlijk te zijn doe ik liever een Youthful Brewmaster in mijn deck. 2 mana, flexibel, veel meer stats voor de waarde, gelijk terug in de hand, mana over om eventueel direct weer te spelen.An1mA schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:12:
[...]
Gaat om replay waarde van de kaart die je switched, dus past het goed in een control deck. Maar daarom ben ik ook voorzichtig enthousiast. Maar ik kan geen buff kaart meer zien, maar juist zulke kaarten ondanks de RNG factor word ik wel vrolijk om.
En met die Goya zou je maar een Brann of een Acolyte (met volle hand) op het veld zetten. Bij control decks wil je juist je kaarten zorgvuldig timen ipv tempo spelen.
Je kan elke kaart analyseren aan de hand van de meta en kaarten die je nu hebt. Als je er 10 analyseert met z'n alleen heb je het bij 9 aan het rechte eind. Vaak zijn er twijfelgevallen en Goya is er daar één van.corset schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:17:
[...]
Ach, dat heb je altijd toch. Mensen die voor de release roepen dat kaarten onspeelbaar zijn. Dan gaat het live en krijg je "omg deze kaart is zo ziek, je weet toch!"
Idd. Als je een sterke minion hebt (bv een shamans 7/7) die helemaal gehavend is (7/1) en je switched die, save je mooi je 7/7 voor later. Ik vind het n mooie kaartAn1mA schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:12:
[...]
Gaat om replay waarde van de kaart die je switched, dus past het goed in een control deck. Maar daarom ben ik ook voorzichtig enthousiast. Maar ik kan geen buff kaart meer zien, maar juist zulke kaarten ondanks de RNG factor word ik wel vrolijk om.
Hahahaha kwam dit net tegen en moet toch wel lachenAn1mA schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:58:
[afbeelding]
Madam Dust - Battlecry: The next card you craft costs 400 less dust
Maar hij kan je ook enorm verneuken en in N'Zoth C'Thun Golden Monkey en combo decks onspeelbaar.Mauz1978 schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:03:
[...]
Idd. Als je een sterke minion hebt (bv een shamans 7/7) die helemaal gehavend is (7/1) en je switched die, save je mooi je 7/7 voor later. Ik vind het n mooie kaart.
In Shaman is het denk ik in meer gevallen beter om Master of Evolution te spelen dan deze kaart.
PssstMauz1978 schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:03:
[...]
Idd. Als je een sterke minion hebt (bv een shamans 7/7) die helemaal gehavend is (7/1) en je switched die, save je mooi je 7/7 voor later. Ik vind het n mooie kaart.
Dit topic is gesloten.
![]()
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.