• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
Vind het wel jammer dat Chunseo uiteindelijk de match heeft verloren doordat Hippi meer RNG aan zijn zijde had.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Pikante 'EU' finale: Rusland vs Oekraine. 8)7

Het kijkt dit jaar veel meer als een brawl vind ik.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Tektoon schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:37:
Pikante 'EU' finale: Rusland vs Oekraine. 8)7

Het kijkt dit jaar veel meer als een brawl vind ik.
Volgens Pavel (en Poetin) is dit gewoon een Russische finale. Pavel zei al in eerder interview: "er zijn heel veel goeie Russische spelers zoals Naiman (Kazachstan, sic), DrHippi (Oekraïne, sic)."

Die Russen denken echt dat die landen nog altijd gewoon Rusland zijn. :o

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Coltaine
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-12-2025
Cyka blyat

Keep supporting the pyramid roach boy

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:37

Mauz1978

Console War Veteran

Wognummer schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:15:
[...]

echt en niet een keer maar gewoon 2 keer exact juist raken om te overleven maar RAG is geen RNG gelukkig he die kan je met force of will gewoon jou targets laten raken :+

EU vs EU dus }:O
Maar DrHippi heeft wel gewoon heel goed het spel gelezen. Hij zette het spel dusdanig op dat hij Rag verwachtte, en dat gebeurde. Daarna is het uiteraard geluk, maar dat geluk heeft ie toch aan de setup ook te danken. Fortune favours the bold zullen we maar zeggen... (die Yogg eerder was wel echt ongelooflijk -wat een kaart - ik vind die echt lachen om te zien, zal m nooit gebruiken of tegen me willen)...

Leuk dat het een EU-EU finale is :D.

Chonsue speelde heel solide, alleen had hij heel veel lichaamstaal die boekdelen sprak. Hippi en Pavel zijn gelijksoortige spelers, waarbij ik Pavel wat solider vind spelen, en Hippi wat gedurfder.

[ Voor 7% gewijzigd door Mauz1978 op 05-11-2016 21:55 ]

Something under the bed is drooling

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:10
Mauz1978 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:50:
[...]

Maar DrHippi heeft wel gewoon heel goed het spel gelezen. Hij zette het spel dusdanig op dat hij Rag verwachtte, en dat gebeurde. Daarna is het uiteraard geluk, maar dat geluk heeft ie toch aan de setup ook te danken. Fortune favours the bold zullen we maar zeggen... (die Yogg eerder was wel echt ongelooflijk -wat een kaart - ik vind die echt lachen om te zien, zal m nooit gebruiken of tegen me willen)...

Leuk dat het een EU-EU finale is :D.

Chonsue speelde heel solide, alleen had hij heel veel lichaamstaal die boekdelen sprak. Hippi en Pavel zijn gelijksoortige spelers, waarbij ik Pavel wat solider vind spelen, en Hippi wat gedurfder.
eens hoor die Yogh was eigenlijk ziek idd ik hoop dat ie snel weg is uit standard :( (ik speel hem zelf ook graag)

die eerste game man ik ging naar het toilet en klaar was het :o

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Wognummer schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 22:02:
[...]

eens hoor die Yogh was eigenlijk ziek idd ik hoop dat ie snel weg is uit standard :( (ik speel hem zelf ook graag)

die eerste game man ik ging naar het toilet en klaar was het :o
Lol inderdaad... toen de rope nog niet bestond in toernooien, duurde een warrior mirror soms anderhalf uur haha

• Wognummer
Ok Pavel heeft zijn offergaves aan RNGsus wel op orde die portal weer...

OK there he proved my point met die brawl....

[ Voor 26% gewijzigd door Wognummer op 05-11-2016 22:41 ]

Dit hele wk hangt toch aan elkaar van RNG momenten en verliezende Druids.

• Wognummer
Astie schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 22:50:
Dit hele wk hangt toch aan elkaar van RNG momenten en verliezende Druids.
eens maar toch best leuk om te kijken :+ het aantal comebacks door RNG is fenomenaal volgens mij

Ik vind Druid eigenlijk helemaal niet zo een goed deck tegen een goede speler en guess what je tegenstanders hier zijn 8) :+

[ Voor 18% gewijzigd door Wognummer op 05-11-2016 23:03 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
mooie finale!!

nothing stops this train

Het enige wat nog leuk is aan het WK is dat Shaman vaak gebanned word maar voor de rest is HS(standaard) voor mij echt op het slechtste punt ooit.

Als ik nu Hearthstone opstart om een paar potjes te spelen en ik kom een Shaman tegen heb ik eigenlijk al geen zin meer ondanks dat ik vaker win als verlies met Dragon Warrior.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Kol Nedra
beuker19 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 23:17:
Het enige wat nog leuk is aan het WK is dat Shaman vaak gebanned word maar voor de rest is HS(standaard) voor mij echt op het slechtste punt ooit.

Als ik nu Hearthstone opstart om een paar potjes te spelen en ik kom een Shaman tegen heb ik eigenlijk al geen zin meer ondanks dat ik vaker win als verlies met Dragon Warrior.
speel WILD, daar kom je zelden shaman tegen :)

nothing stops this train

• An1mA
beuker19 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 23:17:

Hoewel Shaman nu erg dominant is vergeleken met voorgaande dominante classes op ladder, zorgt het wel voor dat je iets langzamere decks kunt spelen.
Maar nog een anderhalve maand bikkelen en jij vermaakt je gelukkig toch wel met BF1 in de tussentijd ;)

An1mA schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 23:23:
[...]

Hoewel Shaman nu erg dominant is vergeleken met voorgaande dominante classes op ladder, zorgt het wel voor dat je iets langzamere decks kunt spelen.
Maar nog een anderhalve maand bikkelen en jij vermaakt je gelukkig toch wel met BF1 in de tussentijd ;)
Dat is maar gedeeltelijk waar want Paladin/Priest zijn nog steeds onspeelbaar en Druid is imo. niet zo goed en CW is al een hele tijd enorm sterk.
De rest van de decks op ladder is nog steeds behoorlijk snel en bij een goede curve al voor turn 10 afgelopen.

Moet wel zeggen dat de nieuwe kaarten leuk lijken al lijkt het wel dat veel kaarten gebalanceerd/synergy lijken te hebben met BRM, LOE en TGT in gedachten maar die verdwijnen natuurlijk over een maand of 4/5.

Al denk ik dat ik tegen de release wel 4k Gold 10k Dust en ook wel de pre-order of 50 packs ga kopen :') en hopen dat we gewoon wat leuke decks krijgen en een meta waarin value is belangrijker is dan tempo.
Kol Nedra schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 23:19:
[...]

speel WILD, daar kom je zelden shaman tegen :)
Vorige maand van rank 20 tot rank 4 (wild) was Shaman 2e van decks die ik het meest ben tegengekomen.

[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 06-11-2016 00:53 ]

• Coltaine
Wat een ruktoernooi was het eigenlijk. Vorig jaar bracht iedereen alleen non-RNG decks als Patron, Freeze Mage, Handlock en Oil Rogue, waarbij Shredder en Boom de top RNG kaarten waren waar iedereen op liep te schelden. Vergelijk dat eens met het Rag en Yogg fiesta van dit jaar.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Ja wordt toch wel tijd dat ze specifieke kaarten gaan bannen voor toernooien en dan doel ik op Yogg.

Ik heb helaas niet alles gezien, maar de rng mazzel die ik bij een discard lock voorbij zag komen vond ik ook wel beetje lame.

Atlas#22744

Coltaine schreef op zondag 06 november 2016 @ 07:25:
Wat een ruktoernooi was het eigenlijk. Vorig jaar bracht iedereen alleen non-RNG decks als Patron, Freeze Mage, Handlock en Oil Rogue, waarbij Shredder en Boom de top RNG kaarten waren waar iedereen op liep te schelden. Vergelijk dat eens met het Rag en Yogg fiesta van dit jaar.
Dit geeft ook wel de staat van HS aan. Als pro's kennelijk denken dat ze de beste kansen hebben om te winnen met heavy RNG kaarten, dan vind ik dat meer zeggen over de staat van het spel dan over de skills van de spelers.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

xelfer schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:14:
[...]

Dit geeft ook wel de staat van HS aan. Als pro's kennelijk denken dat ze de beste kansen hebben om te winnen met heavy RNG kaarten, dan vind ik dat meer zeggen over de staat van het spel dan over de skills van de spelers.
Tja die kaarten nemen ze mee als een soort 'hail mary', last resort iets. En nu lichten we die paar voorbeelden eruit dat het echt een ommezwaai betekende in de game, maar in dit wk zijn ook genoeg momenten geweest dat die yogg echt backfirede. Men licht altijd het voordeel zo groot uit. Ik bedoel Pavel had uit die 7mana mage summon spel twee keer een starving buzzard, en in die laatste match een Cairne en dat laatste wordt op dit forum genoemd: wat een geluk... tja, ga dan schaken. Ik vond het iig vermakelijk om te zien.

• Coltaine
Het verschil is gewoon te groot. Een 3/2 uit een Mage Portal is niet zoveel value, maar prima speelbaar. Een Cairne uit een Druid Portal is game over.

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-01 15:21
Voor de degenen die de Hearthstone panel nog willen zien:

YouTube: Wait what happened at Hearthstone 2016 Whats New Panel?

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
Mauz1978 schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:04:
[...]
tja, ga dan schaken. Ik vond het iig vermakelijk om te zien.
100x mee eens. Dat gezeik over rng heel de tijd.

Battletag: Iigy#2192

Mauz1978 schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:04:
[...]

Tja die kaarten nemen ze mee als een soort 'hail mary', last resort iets. En nu lichten we die paar voorbeelden eruit dat het echt een ommezwaai betekende in de game, maar in dit wk zijn ook genoeg momenten geweest dat die yogg echt backfirede. Men licht altijd het voordeel zo groot uit. Ik bedoel Pavel had uit die 7mana mage summon spel twee keer een starving buzzard, en in die laatste match een Cairne en dat laatste wordt op dit forum genoemd: wat een geluk... tja, ga dan schaken. Ik vond het iig vermakelijk om te zien.
Denk dat mensen het een probleem vinden dat er extreem veel variantie in de uitkomsten zit en dat dit een potje kan bepalen.

Zelf vind ik het juist prachtig als een Yolo Yogg de uitkomst van een game bepaald. Dat maakt de oddshots des te leuker.

Die reactie van Lifecoach op die Polymorph uit een Babbling Book topdeck om Malygos te removen was prachtig.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:38
Rogue heeft weer een trash legendary. :'(

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/306/918/636139725452880094.png

5700X | RX 6600

PCBaas schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:28:

[afbeelding]
Hoezo weer? Die 9 drop is aardig slecht maar de andere incl deze echt niet. Ik zie wel potentie voor deze kaart.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

[afbeelding]
Die epic daarentegen: gain stealth everytime you kill a minion is wel aardig :). Met n 5/5 body.

• Coltaine
Ik neem aan dat er nog wat synergie komt voor de burgle mechanic (of voor stealth minions), want nu is het een rare kaart. Met die stats is hij pas ok als je 2 kaarten krijgt, dus een extra beurt overleeft en dat lukt alleen als je meer tempo hebt dan de tegenstander. Het is echter zelf een off-tempo kaart, dus in een tempo deck past hij niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Coltaine op 06-11-2016 17:54 ]

• Tektoon
Hij is poep inderdaad. Aan de andere kant: moet je de legendaries van Hunter eens kijken. Rogue komt er niet per se het slechtst vanaf. Daarbij zijn het kleine kaarten dus je gooit er minder mana mee weg dan met een Volazj of Krush (moest je gedwongen worden om ze te spelen :p). De nieuwe 2/2 Pally legendary is ook al zo'n natte scheet trouwens. Ik vind het prima, scheelt een hoop dust. Ik hoop erop dat die crimelords wel dikke legs zullen opleveren.

[ Voor 3% gewijzigd door Tektoon op 06-11-2016 20:05 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Coltaine
Tektoon schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:03:
[...]

De nieuwe 2/2 Pally legendary is ook al zo'n natte scheet trouwens.
Ik vind dat juist een hele goede kaart. Perfecte early game anti-aggro voor control decks. Gaat 2 voor 1 en healt minimaal voor 8. Een Annoy-o-tron on steroids. Als die kaart je pak hem beet 2 beurten extra heeft om je te stabiliseren tegen aggro, is dat huge. Niet elke Legendary hoeft een Timmy game ender te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Coltaine op 06-11-2016 20:45 ]

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:14
Ook niet vergeten dat legendaries niet perse goed hoeven te zijn. Sommige kaarten zijn legendary omdat ze te sterk zouden zijn als je er twee van in je deck zou kunnen stoppen. Ik heb dit een keer gelezen in een interview van blizzard. Weet niet meer waar. Te lang geleden.

PSN Profile

• DarthDavy
Ik vind het wel verontrustend dat er mogelijks veel low-cost legendaries gaan bijkomen. Legendaries zijn typisch high-cost kaarten wat zich vertaald in dat er nooit veel van in een deck zitten (control warrior is de uitzondering op deze regel). Dat houdt decks "betaalbaar". Als er veel low-cost legendaries gaan bijkomen, gaan mogelijks de dust cost van een deck sterk omhoog. Dat zou volgens mij niet goed zijn voor het spel, want als ik terug naar control warrior kijk, wordt dat deck niet zoveel gespeeld wegens drie redenen:
- het is een moeilijker deck om goed te spelen
- spelletjes duren gemiddeld langer dan met een midrange/aggro deck
- het deck is te duur voor veel spelers omdat ze veel legendaries van dat deck niet bezitten

Puntje 3 is hier belangrijk. Er is in de meta altijd maar één of twee decks die heel veel legendaries hebben en die dus voor veel spelers niet te spelen zijn. Maar er zijn voldoende alternatieven die amper tot geen legendaries gebruiken.

Als er veel low-cost legendaries gaan bijkomen, dan zou dit kunnen veranderen en zou spelers die niet zoveel in het spel investeren uit de meta houden.

Ik vind Wickerflame juist wel een goede kaart. Er wordt al zo lang gezeurd om meer anti-aggro kaarten in decks. En Paladin is op dit moment juist een mindere class die overlopen wordt door snelle decks.
Daarbij zie ik deze kaart zelfs verschijnen in de meer agressieve op Divine Shields gebaseerde Paladin decks.

• Coltaine
DarthDavy schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:14:
Ik vind het wel verontrustend dat er mogelijks veel low-cost legendaries gaan bijkomen. Legendaries zijn typisch high-cost kaarten wat zich vertaald in dat er nooit veel van in een deck zitten (control warrior is de uitzondering op deze regel). Dat houdt decks "betaalbaar". Als er veel low-cost legendaries gaan bijkomen, gaan mogelijks de dust cost van een deck sterk omhoog. Dat zou volgens mij niet goed zijn voor het spel, want als ik terug naar control warrior kijk, wordt dat deck niet zoveel gespeeld wegens drie redenen:
- het is een moeilijker deck om goed te spelen
- spelletjes duren gemiddeld langer dan met een midrange/aggro deck
- het deck is te duur voor veel spelers omdat ze veel legendaries van dat deck niet bezitten

Puntje 3 is hier belangrijk. Er is in de meta altijd maar één of twee decks die heel veel legendaries hebben en die dus voor veel spelers niet te spelen zijn. Maar er zijn voldoende alternatieven die amper tot geen legendaries gebruiken.

Als er veel low-cost legendaries gaan bijkomen, dan zou dit kunnen veranderen en zou spelers die niet zoveel in het spel investeren uit de meta houden.
Als je alle meta decks compleet wilt hebben en competitief mee wilt doen met alles, heb je gelijk, maar dan zul je natuurlijk in je kaarten moeten investeren. Als je gewoon ladder wilt spelen, heb je al die kaarten niet nodig, dan zijn 1 of 2 meta decks compleet voldoende.

Goedkope legendaries als Wickerflame, Thalnos en Van Cleef zijn niet verplicht in decks en eenvoudig te vervangen door een kaart met hetzelfde doel maar iets minder value.

• Tektoon
Coltaine schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:23:
[...]
Ik vind dat juist een hele goede kaart. Perfecte early game anti-aggro voor control decks.
Astie schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:31:
Ik vind Wickerflame juist wel een goede kaart. Er wordt al zo lang gezeurd om meer anti-aggro kaarten in decks.
Een van de redenen dat ik 'm niet zie slagen is dat er bijna geen (rechtlijnige) aggro meer is. Face Hunter en Aggro Shaman zijn bijna verdwenen. De andere snelle decks hebben het vermogen om te schakelen, te vertragen, deze kaart te ontmantelen zonder veel resources te verliezen en je daarna alsnog van het board te racen. Hij is leuk als je 'm kunt buffen maar dat is tot nu toe altijd een hallmark van mislukte kaarten gebleken. We zullen zien hoe het uitpakt maar ik verwacht 'm nu niet vaker te gaan zien dan Xaril bijvoorbeeld.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Patches the Pirate is een enorm goede kaart en aangezien ze nog meer Pirates gaan printen denk ik dat Pirate Aggro/Curvrstone Warrior een van de sterkste decks zal worden samen met Dragon Control Priest

• Coltaine
Tektoon schreef op maandag 07 november 2016 @ 02:13:
[...]

[...]

Een van de redenen dat ik 'm niet zie slagen is dat er bijna geen (rechtlijnige) aggro meer is. Face Hunter en Aggro Shaman zijn bijna verdwenen. De andere snelle decks hebben het vermogen om te schakelen, te vertragen, deze kaart te ontmantelen zonder veel resources te verliezen en je daarna alsnog van het board te racen. Hij is leuk als je 'm kunt buffen maar dat is tot nu toe altijd een hallmark van mislukte kaarten gebleken. We zullen zien hoe het uitpakt maar ik verwacht 'm nu niet vaker te gaan zien dan Xaril bijvoorbeeld.
De fout die veel reviewers maken is dat ze de nieuwe kaarten in de huidige meta proberen in te passen. De kaarten die tot nu toe zijn laten zien, zijn over het algemeen zeer sterk, vergelijkbaar in powerlevel met GvG, dus reken er maar op dat de meta volgende maand flink wordt opgeschud.

Er is nu weinig aggro, omdat dat een slechte match up heeft tegen MR Shaman. Er hoeft maar 1 deck te zijn dat in de nieuwe meta een hoge winrate tegen Shaman heeft, bijv. een nieuwe Dragon Priest, om aggro weer terug te laten komen. We hebben ook gezien dat Pirates liefde krijgen, dus ik verwacht weer meer Ebola decks op de ladder.

Wickerflame buffen is trouwens niet iets wat je vaak zult willen doen. Door te buffen wordt het van een low/medium prio target ineens een high prio target. Je wilt die kaart normaal gesproken zo lang mogelijk op het bord hebben, om veel value te krijgen en veel te stallen. Met een buff lok je removal uit, een Deadly Shot bijvoorbeeld, en ga je 1-voor-2 i.p.v. omgekeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Coltaine op 07-11-2016 07:26 ]

Coltaine schreef op maandag 07 november 2016 @ 07:18:
[...]

De fout die veel reviewers maken is dat ze de nieuwe kaarten in de huidige meta proberen in te passen. De kaarten die tot nu toe zijn laten zien, zijn over het algemeen zeer sterk, vergelijkbaar in powerlevel met GvG, dus reken er maar op dat de meta volgende maand flink wordt opgeschud.

Er is nu weinig aggro, omdat dat een slechte match up heeft tegen MR Shaman. Er hoeft maar 1 deck te zijn dat in de nieuwe meta een hoge winrate tegen Shaman heeft, bijv. een nieuwe Dragon Priest, om aggro weer terug te laten komen. We hebben ook gezien dat Pirates liefde krijgen, dus ik verwacht weer meer Ebola decks op de ladder.

Wickerflame buffen is trouwens niet iets wat je vaak zult willen doen. Door te buffen wordt het van een low/medium prio target ineens een high prio target. Je wilt die kaart normaal gesproken zo lang mogelijk op het bord hebben, om veel value te krijgen en veel te stallen. Met een buff lok je removal uit, een Deadly Shot bijvoorbeeld, en ga je 1-voor-2 i.p.v. omgekeerd.
Wickerflame heeft taunt dus is ten alle tijden een high prio target zoals jij dat noemt. Negeren is onmogelijk tenzij je Freeze Mage bent.

• Coltaine
Astie schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:40:
[...]

Wickerflame heeft taunt dus is ten alle tijden een high prio target zoals jij dat noemt. Negeren is onmogelijk tenzij je Freeze Mage bent.
Target voor minions ja en dat wil je ook. Target voor spells niet echt. Voor een 2/2 gebruik je geen hard removal.

Coltaine schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:42:
[...]

Target voor minions ja en dat wil je ook. Target voor spells niet echt. Voor een 2/2 gebruik je geen hard removal.
Als ik een Sorcerer's Apprentice of Mana Wyrm heb liggen dan krijgt hij gewoon een ping en Frostbolt hoor. Ik ga er natuurlijk geen Fireball op gooien. Een Firelands Portal daarentegen krijg hij ook gewoon hoor.

• Coltaine
Astie schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:37:
[...]

Als ik een Sorcerer's Apprentice of Mana Wyrm heb liggen dan krijgt hij gewoon een ping en Frostbolt hoor. Ik ga er natuurlijk geen Fireball op gooien. Een Firelands Portal daarentegen krijg hij ook gewoon hoor.
Frostbolt is geen hard removal. Mijn punt is, als hij een BoK heeft, wordt er wel een Polymorph op gegooid (speelt iemand dat nog?) en dan gaat ie 1 voor 2.

[ Voor 3% gewijzigd door Coltaine op 07-11-2016 10:48 ]

Coltaine schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:46:
[...]

Frostbolt is geen hard removal. Mijn punt is, als hij een BoK heeft, wordt er wel een Polymorph op gegooid (speelt iemand dat nog?) en dan gaat ie 1 voor 2.
Dat klopt. Als ik er langer over na denk is het erg situational. Staat er een grote minion voor je, heb je zelf nog meer minions op je board, is BoK op een andere minion genoeg voor removal, zet je lethal op, tegen welke class speel je, lok je hard removal uit om de volgende beurt Tirion te kunnen spelen.......
Daarbij is het verdelen van buffs altijd goed. Zo heb je 2 removals nodig ipv 1.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
Die Drakonid Operative voor priest zeg :o

Vanilla stats + discover (zie ik als 'draw one better then average card') + dragon tag.... Misschien wel beter dan Azure Drake en Azure Drake is extreem goed.
Ik zie hem zelfs in non-dragon decks gespeeld worden eerlijk gezegd. --> dat slaat natuurlijk nergens op

Ik mag de priest kaarten die ik tot nu toe zie wel. Dragon Priest voor T1 tot de rotatie komt?

Patches the Pirate, ook zo goed zeg, unlimited value in Pirate decks (als dat een ding wordt...) :)

....
en dan heb je Grook Fu Master, en dan vraag je je af of Blizzard wel dezelfde game speelt als wij...

Maar laten we niet te zuur zijn, on average zien de getoonde kaarten er beter uit dan mijn eerste indruk van de Old Gods.
SeamusXanthus schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:40:

Vanilla stats + discover (zie ik als 'draw one better then average card') + dragon tag.... Misschien wel beter dan Azure Drake en Azure Drake is extreem goed.
Ik zie hem zelfs in non-dragon decks gespeeld worden eerlijk gezegd. --> dat slaat natuurlijk nergens op

Ik mag de priest kaarten die ik tot nu toe zie wel. Dragon Priest voor T1 tot de rotatie komt?

Patches the Pirate, ook zo goed zeg, unlimited value in Pirate decks (als dat een ding wordt...) :)

....
en dan heb je Grook Fu Master, en dan vraag je je af of Blizzard wel dezelfde game speelt als wij...

Maar laten we niet te zuur zijn, on average zien de getoonde kaarten er beter uit dan mijn eerste indruk van de Old Gods.
Die piraat trek je maar 1 x toch?
Een iets beter boar als je het mij vraagt.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

beuker19 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:08:
[...]

Op blizzcon deden ze dus een voorbeeld dat iemand die gang up deed en daar na met die pirate buff kaart 6 keer die kaart trok met charge. Leuke mechanic ;)

• SeamusXanthus
beuker19 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:08:
[...]

Deze kaart kost nul mana, dunt je deck uit en komt altijd direct op het bord in pirate decks. Ik noem dat een VEEEEEEEEEEL betere boar :)

Technisch gezien zou het ook een demon moeten zijn omdat het dezelfde figuur is als een Floating Watcher?

[ Voor 13% gewijzigd door SeamusXanthus op 07-11-2016 12:33 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik moet ook zeggen dat ik warmer wordt van deze kaarten dan die van The old Gods en niet omdat ik een Priest fanboy ben.

Twijfel overigens nog over de preoder, tegen de tijd dat de expansion uit is heb ik 6000 gold. Dus wil ik 60 packs openen of 110?

Atlas#22744

• Coltaine
Kasai schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:14:
Ik moet ook zeggen dat ik warmer wordt van deze kaarten dan die van The old Gods en niet omdat ik een Priest fanboy ben.

Twijfel overigens nog over de preoder, tegen de tijd dat de expansion uit is heb ik 6000 gold. Dus wil ik 60 packs openen of 110?
Of 40 Arena runs en 80 packs + 10000 gold.

• DarthDavy
Coltaine schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:18:
[...]

En een week vakantie om die 40 arena runs te spelen.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
2 weken niet gespeeld, was shaman-ziek..
vandaag toch maar weer eens geprobeerd.. 6/6 potjes shaman, trololololol..
Over een maand maar weer eens kijken ;'P

• Kasai

Kasai

Legendary

Coltaine schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:18:
[...]

Ik ben niet zo van Arena, heb het dan ook nog nooit fatsoenlijk geprobeerd :+

Atlas#22744

SeamusXanthus schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:29:
[...]

Deze kaart kost nul mana, dunt je deck uit en komt altijd direct op het bord in pirate decks. Ik noem dat een VEEEEEEEEEEL betere boar :)

Technisch gezien zou het ook een demon moeten zijn omdat het dezelfde figuur is als een Floating Watcher?
Nou nou een 1/1 met Charge gaat echt piraten decks niet veel beter maken.

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik ben pas sinds kort begonnen met sparen. Steeds packs openen 1 voor 1 voelt traag aan.
In één week heb ik 500 gold verdiend. De daily + 100 gold die je kan verdienen door 30 games te winnen gaat mij per dag niet lukken. Dus waarschijnlijk wordt het preorder + nog eens 40 packs kopen
Predje schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:03:
2 weken niet gespeeld, was shaman-ziek..
vandaag toch maar weer eens geprobeerd.. 6/6 potjes shaman, trololololol..
Over een maand maar weer eens kijken ;'P
Dat snap ik echt niet. Speel tegenwoordig nog maar weinig op ladder. Rank enkel tot rang 5 voor de rewards. Maaar ben ook dit seizoen nog maar weinig Shamans tegen gekomen. Laatst zelfs een keer 5 potjes achter elkaar gespeeld waarvan 3x priest :+ :+

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Astie schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:29:
[...]

Dat snap ik echt niet. Speel tegenwoordig nog maar weinig op ladder. Rank enkel tot rang 5 voor de rewards. Maaar ben ook dit seizoen nog maar weinig Shamans tegen gekomen. Laatst zelfs een keer 5 potjes achter elkaar gespeeld waarvan 3x priest :+ :+
Account ruilen dan?
Haha, ligt eraan hoe "groot" jouw account is. Alle 9 hero's golden? Grote collectie? :+ :+

• SeamusXanthus
beuker19 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:22:
[...]

Nou nou een 1/1 met Charge gaat echt piraten decks niet veel beter maken.
Of pirate nu viable worden is een andere discussie, de kaart zelf is extreem goed (zoals gezegd 'infinite value'). Het zal pirates een enorme tempo boost geven in elk geval omdat de eerste kaart meteen een 1/1 extra op het bord zetten.
Onbetrouwbare turn 3 kaarten zoals Shady Dealer, Bloodsail Cultist, Southsea Captain hebben misschien wel tientallen meer procenten kans op een target bijvoorbeeld.

T1 Buccaneer T2 Weapon T3 Shady Dealer is nu geen play want de Buccaneer is weg meestal --> in de praktijk heb je dan een 4/3 op het bord liggen op turn 3 en een 1/2 weapon.

Met deze kaart heb je waarschijnlijk een 1/1, 5/4 en een 1/2 weapon liggen, of zelfs een 2/1, 5/4 en 2/2 weapon in het geval Patches je buccaneer kan beschermen.

Mijn mening is dat deze kaart super OP is op zichzelf, enige reden waarom het waarschijnlijk geen probleem zal zijn is dat Pirates nu gewoon zwak zijn. Maar kijk maar naar shaman wat er gebeurt als er wat meer OP kaarten worden uitgebracht om een zwakke class te buffen.

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:52
SeamusXanthus schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:04:
[...]

Of pirate nu viable worden is een andere discussie, de kaart zelf is extreem goed (zoals gezegd 'infinite value'). Het zal pirates een enorme tempo boost geven in elk geval omdat de eerste kaart meteen een 1/1 extra op het bord zetten.
Onbetrouwbare turn 3 kaarten zoals Shady Dealer, Bloodsail Cultist, Southsea Captain hebben misschien wel tientallen meer procenten kans op een target bijvoorbeeld.

T1 Buccaneer T2 Weapon T3 Shady Dealer is nu geen play want de Buccaneer is weg meestal --> in de praktijk heb je dan een 4/3 op het bord liggen op turn 3 en een 1/2 weapon.

Met deze kaart heb je waarschijnlijk een 1/1, 5/4 en een 1/2 weapon liggen, of zelfs een 2/1, 5/4 en 2/2 weapon in het geval Patches je buccaneer kan beschermen.

Mijn mening is dat deze kaart super OP is op zichzelf, enige reden waarom het waarschijnlijk geen probleem zal zijn is dat Pirates nu gewoon zwak zijn. Maar kijk maar naar shaman wat er gebeurt als er wat meer OP kaarten worden uitgebracht om een zwakke class te buffen.
Eens. Dit word wel enigzins gecompenseerd door het feit dat je deze kaart af en toe in je hand krijgt voordat je em uit je deck kan vissen. Stel dat je gemiddeld beurt 2 je 1e piraat speelt (we weten natuurlijk niet of er goede 1-drop piraten bij komen), dan heb je een kans van 5/30-6/30 dat je de kaart zelf trekt.
Speel je beurt 2 een 2/3 piraat, dan krijg je effectief 3/4 aan stats, waarvan een klein gedeelte haste heeft, dat is natuurlijk erg goed. Wat ik verder leuk aan deze vind is dat het geen RNG fest is, maar enkel wat ik eerder omschreef d:)b

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:52
Wat vinden jullie trouwens van Lunar Visions? Mocht je je deck voor 2/3 uit minions bouwen, en met mulligans al proberen Innervate en Wild Growth te vinden, dan kom je op zo'n 3 mana discount uit, plus de potentie om bizarre beurten op te bouwen. Met kaarten als Azure Drake, Staghelm kun je leuke dingen doen.

• Coltaine
smurfinmark schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:49:
Wat vinden jullie trouwens van Lunar Visions? Mocht je je deck voor 2/3 uit minions bouwen, en met mulligans al proberen Innervate en Wild Growth te vinden, dan kom je op zo'n 3 mana discount uit, plus de potentie om bizarre beurten op te bouwen. Met kaarten als Azure Drake, Staghelm kun je leuke dingen doen.
Een alternatief voor Nourish in minion heavy decks als Beast Druid.

• DarthDavy
Nourish is altijd beter.

[ Voor 120% gewijzigd door DarthDavy op 07-11-2016 19:16 ]

• Coltaine
Token druid heeft bijna alleen maar spells.

• Coltaine
Nice aggro kaart, maar zelf geen beast en random, dus ik weet niet of hij kan concurreren met de andere Hunter 2-drops. Waarschijnlijk niet.

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/K1P5NKU8APVP1478540303599.png

En dit is hopelijk een voorbode voor een aantal early game minions voor Paladin. De kaart zelf is een slechtere Sword of Justice, als ik het zo zie, en die wordt sinds beta niet meer gespeeld volgens mij, tenzij Zoo Paladin een dingetje wordt. Wel leuk in Arena.

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/N7EQ2ULD5V1C1478540303598.png

Zo te zien blijven ze Taunt Warrior pushen. Ik moet het nog zien. Een 6/7 Monkey op beurt 3 is natuurlijk de dream.

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/9PZ78RT3BY381478540303617.png

[ Voor 99% gewijzigd door Coltaine op 07-11-2016 19:52 ]

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Ik vind het thema en de art wel supervet allemaal :D Ik hoop dat er een goed pirate deck komt :7

Ik zie er wel tegenop om weer al die kaarten te verzamelen :/

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Coltaine schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:24:

Zo te zien blijven ze Taunt Warrior pushen. Ik moet het nog zien. Een 6/7 Monkey op beurt 3 is natuurlijk de dream.

[afbeelding]
The dream is natuurlijk een 8/12 Soggoth :)
Astie schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:29:
[...]

Ik kom in Wild ook zelden Shamans tegen. Wel ongeveer 50% vd tijd Secret Paladin nu en ongeveer 15% vd tijd Zoo.

• An1mA
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iv380SO.png

Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/307/92/636141241829943653.png

[ Voor 31% gewijzigd door An1mA op 07-11-2016 23:23 ]

Coltaine schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:23:
[...]

Ik vind dat juist een hele goede kaart. Perfecte early game anti-aggro voor control decks. Gaat 2 voor 1 en healt minimaal voor 8. Een Annoy-o-tron on steroids. Als die kaart je pak hem beet 2 beurten extra heeft om je te stabiliseren tegen aggro, is dat huge. Niet elke Legendary hoeft een Timmy game ender te zijn.
Eens. Ben heel blij om deze kaart te zien. Perfecte kaart om een control deck te maken. Dit soort kaarten zorgen er voor dat je andere Legendaries zoals Tirion en Ragnaros op turn 8 je in leven kunnen houden, ipv dat die dan al voorbij is.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Tektoon
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xdaJ58rl.png
SeamusXanthus schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:40:

ADWCTA en Merps hebben gisterenavond al lopen klagen in de Lightforge over de Priest kaarten; volgens hen gaat Priest van de onderste plek meteen naar de bovenste in Arena. :o Dat wil ik nog wel eens zien, maar goed. Die 3-drop wordt, mits ze de droprate weer verhogen als altijd, echt vies straks. Met al die buffs is het ook een voordeel dat Priest zoveel silence heeft. :+

Ik ben zelf nu echt nieuwsgierig naar Don Han'Cho. Ik hoop op een beefy kaart (moet haast wel) met een dik effect. Iets richting Ragnaros maar niet te rng.

• Kasai

Kasai

Legendary

Atlas#22744

• Coltaine
Paladin Zoo confirmed. Deck vol kleine minions, vomit je hand, play Divine Favor, play Enforcer.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DW8Swjr.jpg

[ Voor 229% gewijzigd door Coltaine op 08-11-2016 08:02 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:22

Nitai

Live the life you love.

Coltaine schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 07:51:
Paladin Zoo confirmed. Deck vol kleine minions, vomit je hand, play Divine Favor, play Enforcer.
Zoo? Wat is er anders dan Aggro pally met bubble minions? Leuke kaart, maar Pally heeft al genoeg aggro mechanics.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Coltaine
Nitai schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:06:
[...]

Zoo? Wat is er anders dan Aggro pally met bubble minions? Leuke kaart, maar Pally heeft al genoeg aggro mechanics.
Steward werkt niet meer met buff cards.

Zoo is in Hearthstone een tempo deck met kleine minions die gebuffed worden en goed traden om board control te houden. Ik zie mogelijkheden met de nieuwe kaarten.

[ Voor 3% gewijzigd door Coltaine op 08-11-2016 08:09 ]

• Xanthian
Ik heb echt zo'n hekel aan zoo decks.
Liever heb ik epische gevechten zoals een Hand-lock tegen een Control Warrior.

Overigens heb ik een beetje moeite met mijn Tempo Mage deck.

Deck:
2x Arcane Blast
2x Arcane Missile
2x Babling Book
2x Mirror Image
2x Mana Wyrm
2x Apprentice Sorcerer
2x Cult Sorcerer
2x Frost Bolt
2x Arcane Intellect
2x Flame Waker
2x Fireball
1x Bloodmage Thalnos
2x Azure Drake
2x Ethereal Conjurer
2x Firelands Portal
1x Archmage Anthonidas

Moet ik hier een Yogg in stoppen?
Archmage misschien vervangen door Ragnaros?

Ik heb het idee dat ik teveel 1 en 2 mana kaarten heb, maar aan de andere kant is early game heel belangrijk waar ik flink wat damage kan pushen met Flamewakers om het later met fireballs af te maken.

Iemand anders nog een idee?

• Kasai

Kasai

Legendary

Xanthian schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:09:
Ik heb echt zo'n hekel aan zoo decks.
Liever heb ik epische gevechten zoals een Hand-lock tegen een Control Warrior.

Overigens heb ik een beetje moeite met mijn Tempo Mage deck.

Deck:
2x Arcane Blast
2x Arcane Missile
2x Babling Book
2x Mirror Image
2x Mana Wyrm
2x Apprentice Sorcerer
2x Cult Sorcerer
2x Frost Bolt
2x Arcane Intellect
2x Flame Waker
2x Fireball
1x Bloodmage Thalnos
2x Azure Drake
2x Ethereal Conjurer
2x Firelands Portal
1x Archmage Anthonidas

Moet ik hier een Yogg in stoppen?
Archmage misschien vervangen door Ragnaros?

Ik heb het idee dat ik teveel 1 en 2 mana kaarten heb, maar aan de andere kant is early game heel belangrijk waar ik flink wat damage kan pushen met Flamewakers om het later met fireballs af te maken.

Iemand anders nog een idee?
Ragnaros lijkt mij sowieso goed.

Waar loop je tegenaan precies?

Atlas#22744

• Coltaine
Ik had vorig seizoen redelijk succes met deze lijst:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/zyiqmu.png

• Xanthian
Kasai schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:21:
[...]

Ragnaros lijkt mij sowieso goed.

Waar loop je tegenaan precies?
Shaman natuurlijk die teveel, te sterke minions kan neerzetten waar ik met Flamewaker + arcane torrent niet tegen opkan. Een hoop minions met 1 of 2 HP kan ik nog wel hebben.

Ook tegen een Paladin die op turn 7 een neferian neerzet kan ik weinig tegen doen. Dat kost mij teveel spells.
Control warrior met teveel armor, daar kan ik niet doorheen knallen. Of een paladin met teveel healing. En over het algemeen decks waarbij mij Flamewaker en Sorcerer Apprentice niet hun werk kunnen doen. Één van die twee moet eigenlijk een beurt overleven of ik moet genoeg mana sparen voor Flame Waker + Sorcerer + spells. Maar dat is heel gevaarlijk.

Misschien toch maar Archmage met Ragnaros omruimen. En misschien heb ik beter 5 of 6 drops nodig. Wat betreft moet Ethereal Conjurer misschien vervangen worden door twee Water Elementals.

• Coltaine
Tempo Mage is een tempo deck. De bedoeling is elke beurt on curve threats neerleggen en afmaken met burn.

Control decks moet je vanaf beurt 1 onder druk zetten, ook als dat weinig value oplevert. Een control deck heeft per definitie kaarten met meer value, dus het is een race. Een Paladin heeft inderdaad veel heal, maar het kost ze een hele beurt, dus veel druk zetten.

Tegen andere tempo decks is het voornamelijk een coin flip wie de beste curve heeft. Tegen een Shaman met een perfecte start doe je niet veel, maar als je zelf het tempo pakt, is het prijsschieten.

[ Voor 10% gewijzigd door Coltaine op 08-11-2016 08:46 ]

• Xanthian
Coltaine schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:45:
Tempo Mage is een tempo deck. De bedoeling is elke beurt on curve threats neerleggen en afmaken met burn.

Control decks moet je vanaf beurt 1 onder druk zetten, ook als dat weinig value oplevert. Een control deck heeft per definitie kaarten met meer value, dus het is een race. Een Paladin heeft inderdaad veel heal, maar het kost ze een hele beurt, dus veel druk zetten.

Tegen andere tempo decks is het voornamelijk een coin flip wie de beste curve heeft. Tegen een Shaman met een perfecte start doe je niet veel, maar als je zelf het tempo pakt, is het prijsschieten.
Zou ik dan ik dan op turn 3 dan toch een flame waker moeten neerzetten en dan hopen dat ik turn 4 spells kan gebruiken? Meestal wacht ik nu tot ik genoeg mana heb voor een combo, ook al is de board grotendeels leeg. Hetzelfde eigenlijk met Sorcerer Apprentice.

• Coltaine
Hangt af van de situatie. Tegen Control wel. Tegen Tempo over het algemeen niet, behalve als je verder niets te doen hebt op turn 3.

Apprentice moet je gewoon op beurt 2 spelen, tenzij je ook een Cult Sorcerer in je hand hebt.

[ Voor 50% gewijzigd door Coltaine op 08-11-2016 08:57 ]

• Xanthian
Bedankt voor het advies. Ik ga eens wat proberen.
Wat ik wel merk is dat je met Tempo mage behoorlijk in het voordeel bent als je als tweede begint.
De coin is namelijk een gratis flamewaker proc.

Ethereal ga ik vervangen door Water Elementals of Faceless Summoner.
Zo heb ik iets meer minions op het board.
Ook Archmage maar vervangen door Ragnaros.
Dit gaat mij wel wat spells kosten, maar we zullen het wel zien.

• Coltaine
Waker is een goede utility card, maar geen win condition. Je win condition is tempo, dus speel daarnaar.

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Niet alleen voor flamewaker maar ook voor mana wyrm. Als je een opening hand hebt met mana wyrm, sorcerer's apprentice en een frostbolt en eventueel arcane blast/missiles dan heb je op turn 2 met de coin een flink dikke mana wyrm (want de coin geeft niet alleen de mana wyrm +1 maar laat je ook frostbolt casten wat nog een +1 is).

Ik zet persoonlijk geen flamewaker neer behalve als ik in dezelfde turn ook minstens 1 andere spell kan casten, want men verwijdert flamewaker over het algemeen heel snel :P

[ Voor 3% gewijzigd door Radiant op 08-11-2016 09:14 ]

Ik heb veel tempo mage gespeeld en kan er niet bij dat men er redelijk veel succes mee heeft.
Ik vind het deck gewoon niet goed genoeg zeker als je de coin niet hebt.

Het kan ook aan mijn speelstijl liggen maar ook de Rng speelt een veel te grote rol imo.

De Ragnaros versie is wel beter vind ik.

• Kol Nedra
ff een poll, just curious :)

https://strawpoll.de/9argxc4

nothing stops this train

• Coltaine
Ik ben er ook niet zo'n fan van. Het is geen tier 1 deck, maar zeker wel sterk als je het goed speelt. Ik heb vorige maand Baumgott zien streamen. Ze heeft het hele seizoen rond rank 100-200 Legend rondgehangen met bovenstaand deck.

• stephans
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:47
Astie schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:05:
[...]

Ik mis de keuze voor beide
Ja precies, de afgelopen 2 seizoenen heb ik beiden ongeveer evenveel gespeeld

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:22

Nitai

Live the life you love.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:01
Is de nieuwe Expansion straks gratis ?? Want ik zie alleen maar een pre-order voor 50 mean streets of gadgetzan kaarten..

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:44
StarWolfer schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:29:
Is de nieuwe Expansion straks gratis ?? Want ik zie alleen maar een pre-order voor 50 mean streets of gadgetzan kaarten..
Ja expansions wel. Dan zijn er vanaf launch gewoon nieuwe pakjes te koop per 100 ingame gold. Of je kan in één keer 50 pakjes kopen voor echt geld, meestal zit daar dan nog een speciale cardback bij oid maar je hoeft je portomonnee niet te trekken. Nooit niet eigenlijk, solo adventures zijn ook te koop met ingame gold.

[ Voor 20% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 08-11-2016 15:45 ]

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:01
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:43:
[...]
Ja expansions wel. Dan zijn er vanaf launch gewoon nieuwe pakjes te koop per 100 ingame gold. Of je kan in één keer 50 pakjes kopen voor echt geld, meestal zit daar dan nog een speciale cardback bij oid maar je hoeft je portomonnee niet te trekken. Nooit niet eigenlijk, solo adventures zijn ook te koop met ingame gold.
Ok, dank. Ik vond het inderdaad al (te) snel als het weer nieuwe Adventure was...dat is het dus niet :)

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:54
Ah, de 40 dust van Thijs is binnen. :)

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:20
108rogar schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:47:
Ah, de 40 dust van Thijs is binnen. :)
Chauvinisme was ook uiteindelijk voor mij geen goede raadgever :)F

Je kan je er maar druk om maken...

• Coltaine
Dank je wel Che0nsu, 2 epics, 2 golden rares en nog wat

• Tektoon
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/egE4vs3m.jpg
Afbeeldingslocatie: https://embed.gyazo.com/709ebc1be146347d6199188a2fef2d21.png

[ Voor 44% gewijzigd door Tektoon op 08-11-2016 22:12 ]

• Coltaine
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/n85g3.png

• An1mA
Coltaine schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:00:
Dank je wel Che0nsu, 2 epics, 2 golden rares en nog wat
Ik van Jason een legendary en een epic, cant complain.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Bedankt Thijs voor de 1 pack..... :/

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Pagina: 1 ... 105 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.