Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Volgende project wordt een ramp Druid. Daarvoor heb ik Fandral en nog enkele andere kaarten, zoals Ancient of War en Mulch voor nodig. Gaat mij nog 2400 dust kosten, maar ik heb al 1200 dust.
Daarnaast hebt ik nog steeds Tirion en Edwin vanCleef nodig, maar die zijn niet essentieel voor mijn decks.
Dit deck minus de twee tuskar totemic (die ik zonder bloodlust/evolve echt niet begrijp) maar met Barnes en ragnaros zojuist gesteamrolled van 19 naar 12 met maar 1 loss. Echt belachelijk hoe sterk dat deck is.
Something under the bed is drooling
Zo stond het deck een maandje of wat terug ook op tempostorm iddMauz1978 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:47:
[...]
Dit deck minus de twee tuskar totemic (die ik zonder bloodlust/evolve echt niet begrijp) maar met Barnes en ragnaros zojuist gesteamrolled van 19 naar 12 met maar 1 loss. Echt belachelijk hoe sterk dat deck is.
Ja nog steeds erg sterk, had dan geen Rag erin gestopt maar bijna identiek.Mauz1978 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:47:
[...]
Nitai in "\[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 3"
Kan alleen geen Shaman meer zien...
De motivatie om te spelen is er ook helemaal uit. Deze week alleen 3 potjes tegen Vicarious en de Tavern Brawl gespeeld verder veel te druk met werk & prive.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Kom veel meer verschillende decks tegen namelijk
Midrange shaman verliest Tunnel Trog, Totem Golem en Thunder Bluff Valiant.
Tunnel Trog is niet essentieel. Er zijn in het verleden builds geweest die zonder tunnel trog speelden en voor een minder overload strategie gingen. De one drop in dat geval is dan Argent Squire. Door de nerf van Tuskarr Totemic is Feral Spirit de keuze van 3-drop geworden wat uiteraard betere synergies geeft met tunnel trog. Vandaar dat die de standaard is vandaag.
Totem Golem is het grootste verlies. Er is niets zo statwise efficient op beurt 2 als een 3/4 voor 2 mana. Er zijn weliswaar meer dan voldoende 2-drops in het spel die weliswaar niet zo sterk zijn als een Totem Golem, maar afhankelijk van de meta hun waarde kunnen betekenen.
Thunder Bluff Valiant is de kaart die shaman zo resilient maakt tegen board clears. Shamans blijven totems casten iedere beurt en die zijn een dreiging wegens Thunder Bluff Valiant.
Shaman behoudt wel zijn beide efficiente board clears met maelstorm portal en lightning storm. Thing From Below als een 5/5 taunt voor eventueel 0 mana blijft. En om nog maar eens te bewijzen hoe absurd midrange shaman is: 4 mana 7/7 wordt momenteel niet gespeeld. En shaman heeft nog goede tools tot zijn beschikking: fire elemental is een hele goeie 6-drop en hex is één van de beste single target removals in het spel. Om nog maar van doomhammer te zwijgen die tegenwoordig ook niet meer gespeeld wordt.
En shaman krijgt uiteraard zoals alle andere classes ook nieuwe kaarten. Dus afwachten wat daar tussen zal zitten.
Nee, midrange shaman komt er na de rotatie best ok van af. Zeker als je het vergelijkt met de dragon decks, die gewoon dood zullen zijn na de rotatie.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Deze brawl vereist niet zoveel denkwerk hoor...ik had toevallig de overload quest, dus ik heb alle overload die ik heb in een deck gegooid met Flame Totem, Throg en Windfury ernaast en dat was met 2 partijen m'n quest + pack. In het begin beetje rekken (de totems komen altijd aan de taunt kant, dus makkelijke stall tegen charge) dan Throg + Windfury + alle overload die je kan gooien. Ik had in één partij Throg + Windfury + 2 elementals voor een 22 damage beurt en dan gaat het best hard.Kol Nedra schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:11:
weet iemand een makkelijke deck voor Brawl?
ik ben te lui om er een aan te maken maar ik wil wel een gratis pack
Alleen heb je nog geen flauw idee wat de nieuwe expansions gaan brengen. Dit jaar krijgen we nog de Gadgetstan expansion en op het moment dat BRM, TGT en LOE er uit gaan, krijgen we wederom een expansion.DarthDavy schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:37:
Ik vrees zelfs dat na de rotatie van BRM, TGT en LOE bij het uitkomen van de nieuwe expansion in de eerste weken midrange shaman het te verkiezen deck zal blijven.
Midrange shaman verliest Tunnel Trog, Totem Golem en Thunder Bluff Valiant.
Tunnel Trog is niet essentieel. Er zijn in het verleden builds geweest die zonder tunnel trog speelden en voor een minder overload strategie gingen. De one drop in dat geval is dan Argent Squire. Door de nerf van Tuskarr Totemic is Feral Spirit de keuze van 3-drop geworden wat uiteraard betere synergies geeft met tunnel trog. Vandaar dat die de standaard is vandaag.
Totem Golem is het grootste verlies. Er is niets zo statwise efficient op beurt 2 als een 3/4 voor 2 mana. Er zijn weliswaar meer dan voldoende 2-drops in het spel die weliswaar niet zo sterk zijn als een Totem Golem, maar afhankelijk van de meta hun waarde kunnen betekenen.
Thunder Bluff Valiant is de kaart die shaman zo resilient maakt tegen board clears. Shamans blijven totems casten iedere beurt en die zijn een dreiging wegens Thunder Bluff Valiant.
Shaman behoudt wel zijn beide efficiente board clears met maelstorm portal en lightning storm. Thing From Below als een 5/5 taunt voor eventueel 0 mana blijft. En om nog maar eens te bewijzen hoe absurd midrange shaman is: 4 mana 7/7 wordt momenteel niet gespeeld. En shaman heeft nog goede tools tot zijn beschikking: fire elemental is een hele goeie 6-drop en hex is één van de beste single target removals in het spel. Om nog maar van doomhammer te zwijgen die tegenwoordig ook niet meer gespeeld wordt.
En shaman krijgt uiteraard zoals alle andere classes ook nieuwe kaarten. Dus afwachten wat daar tussen zal zitten.
Nee, midrange shaman komt er na de rotatie best ok van af. Zeker als je het vergelijkt met de dragon decks, die gewoon dood zullen zijn na de rotatie.
Atlas#22744
Heb al wat aanpassingen gemaakt (Antonidas en Azure Drakes erin om latere turns makkelijker te maken), maar echt geweldig gaat het nog niet.
Iemand tips of kan ik beter een shaman gaan bouwen om wat hoger te komen?
Ik weet niet wat het is, maar een hunter met gouden kaarten brengt echt haat in mensen naar boven
[ Voor 39% gewijzigd door Coltaine op 04-11-2016 12:48 ]
Keep supporting the pyramid roach boy
Je zou eens je deck hier kunnen posten. Wellicht zijn er dingen die anders kunnen. Ben er van overtuigd als je goed tempo mage speelt je in deze meta er legend mee kan worden. Maar wellicht is rank 10 voor jou een leuk en realistischer doel deze maand.Radiant schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:30:
Ik ben redelijk nieuw en vind tempo mage echt onwijs leuk om te spelen, maar ik merk dat als ik in mijn eerste turns de verkeerde kaarten heb of niet lekker op gang kom dat het dan gewoon afgelopen is.. Daardoor kom ik ook niet echt ver in ranked (vorige maand 15 en zit nu redelijk vast op 19).
Heb al wat aanpassingen gemaakt (Antonidas en Azure Drakes erin om latere turns makkelijker te maken), maar echt geweldig gaat het nog niet.
Iemand tips of kan ik beter een shaman gaan bouwen om wat hoger te komen?

Eerder had ik ipv de Azure Drakes er 2x Mirror Image in zitten en ipv Antonidas had ik Medivh. Medivh is leuk omdat firelands portal + die staff 2 mobs summont, maar Antonidas is gewoon sterker en minder rng-afhankelijk.
[ Voor 52% gewijzigd door Radiant op 04-11-2016 13:29 ]
Denk het niet, heb vorig seizoen op de iPad gespeeld en daarna op de PC (iPad leeg) waarbij ik dezelfde tegenstander tegenkwam na winst op de iPad.Mauz1978 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:40:
Ik had het al eens eerder gemeld geloof ik, maar het valt me op dat op de ipad de matches me veel makkelijker afgaan dan op de pc. Is de poule waaruit een tegenstander getrokken wordt dan anders dan die van de pc? Ik dacht altijd dat het een grote hoop was. Pc, ios en android spelers etc allemaal in een grote poule. Dus het kan zijn dat ik geluk heb, maar het is me al veel vaker opgevallen...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ziet er goed uit verder. Zelf geen fan van Antonidas maar dat is persoonlijke voorkeur. Ik zou daar bijvoorbeeld een ragnaros spelen. Tevens is je dubbele polymorph een bijzondere tech, maar niet slecht. Je zou er 1 kunnen vervangen door cabalist tome.Radiant schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:17:
Dit deck gebruik ik:
[afbeelding]
Eerder had ik ipv de Azure Drakes er 2x Mirror Image in zitten en ipv Antonidas had ik Medivh. Medivh is leuk omdat firelands portal + die staff 2 mobs summont, maar Antonidas is gewoon sterker en minder rng-afhankelijk.
haha "vriendjes" maken is echt te leuk en dan nog accepteren en er serieus op in gaan is het eindeColtaine schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:35:
Hunter doet het prima op de ladder, sta nu 8-0 met RDU's midrange lijst (en al 3 "vriendjes" gemaakt...)
Ik weet niet wat het is, maar een hunter met gouden kaarten brengt echt haat in mensen naar boven
Eens ik merk dat Antonidas echt een ik hoop dat hij het overleeft kaart is dan doet rag meer in de eerste turnRoyy90 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:38:
[...]
Ziet er goed uit verder. Zelf geen fan van Antonidas maar dat is persoonlijke voorkeur. Ik zou daar bijvoorbeeld een ragnaros spelen. Tevens is je dubbele polymorph een bijzondere tech, maar niet slecht. Je zou er 1 kunnen vervangen door cabalist tome.
[ Voor 36% gewijzigd door Wognummer op 04-11-2016 13:45 ]
Hilarisch is het helemaal als ze je dag 1 verrot schelden en een paar dagen later je voor de 80 gold quest vragenWognummer schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:44:
[...]
haha "vriendjes" maken is echt te leuk en dan nog accepteren en er serieus op in gaan is het einde
at your service
en je ze dan opnieuw de grond in boort met een gouden face hunterThe_Butler schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:47:
[...]
Hilarisch is het helemaal als ze je dag 1 verrot schelden en een paar dagen later je voor de 80 gold quest vragen
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49009913
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
held!! dank je wel!!1lau schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:16:
Voor diegene die Tyrande nog niet heeft:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49009913
EDIT: link
[ Voor 32% gewijzigd door Tektoon op 04-11-2016 17:56 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Bedankt!1lau schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:09:
Codes voor Hearthstone: Tyrande Avatar en Cardback![]()
***members only***
(ik heb de 6e van onderen geactiveerd, beginnend met CFT)
EDIT:
Gelijk een Wild Priest deck in elkaar geflanst zodat ik mensen kan breken met Tyrande.
[ Voor 22% gewijzigd door PCBaas op 04-11-2016 19:22 ]
5700X | RX 6600
Thema is ook fun, en multiclass kaarten zijn ook leuk om te zien.
Over 10 minuten maar even de "Hearthstone, what's next" kijken.
Die Tri class kaarten vind ik wel een interessante toevoeging op het eerste gezicht.
Ik zal wel niet de enigste zijn die bij Kabal Talonpriest aan deze ouwe vriend denkt? :-)
ik heb het idee dat die alleen te kijken is met een virtual ticket.Tektoon schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:56:
Iemand een link naar een live stream van de reveals (niet het toernooi)?

Hier is een 0 mana 7/7 (je moet wel 10 mana crystals hebben).
Sure, net zoals je ook alleen live voetbal kan kijken met een Fox sports abo. Toch kijk ik zonder dat abo geregeld een live pot.ruurd v. schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:57:
[...]
ik heb het idee dat die alleen te kijken is met een virtual ticket.
Vorig jaar was het betaalde gedeelte in ieder geval live te volgen op youtube maar ik kan nu nog niet direct een stream vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door ruurd v. op 04-11-2016 21:34 ]
zonder Cardback is echt heel jammer zegruurd v. schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:34:
Pre-purchase van 50 packs is beschikbaar via battle.net, dit keer helaas zonder de cardback
En het emailtje is daar ook al: Davy, Hearthstone: Mean Streets of Gadgetzan - Pre-Purchase 50 Card Packs Now!ruurd v. schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:34:
Pre-purchase van 50 packs is beschikbaar via battle.net, dit keer helaas zonder de cardback
Sjeeeez! Ik ga het wel weer doen, gewoon omdat als je dan toch iets wil kopen die pre purchases best value leveren. Nu ja, 90 euro/jaar voor Hearthstone (2 expansions, adventures koop ik met gold) valt al bij al mee.
Icm shadow word horror:

Mooi alternatief voor lightbomb:

mini shadow madness:

Drie kaarten uit het deck van je tegenstander zien en een redelijk solide body:
Ik reken zelf altijd uit dat ik voor een full priced (50 euro) game minimaal 20 uur spelplezier heb. Dan zit je met 90 euro/jaar voor HS wel goed als je het aantal uren wat je in de game doorbrengt mee rekent denk ik.DarthDavy schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:40:
[...]
En het emailtje is daar ook al: Davy, Hearthstone: Mean Streets of Gadgetzan - Pre-Purchase 50 Card Packs Now!
Sjeeeez! Ik ga het wel weer doen, gewoon omdat als je dan toch iets wil kopen die pre purchases best value leveren. Nu ja, 90 euro/jaar voor Hearthstone (2 expansions, adventures koop ik met gold) valt al bij al mee.
Zelf ga ik die bundel ook wel weer kopen. Ik moet zeggen dat ik deze kaarten er ook tot nu toe goed uit vind zien. Een stuk beter dan veel van de kaarten uit afgelopen expansions in ieder geval.
Heh, ik zit niet in jouw situatie, maar ik kan me wel voorstellen dat er wel veel spelers zoals jij zijn en die gaan het nu niet kopen. Rare zet idd om er geen card back in te steken. Dat kost toch geen moeite en je hebt een hoop spelers die basicly 45 euro voor een card back betalen omdat ze die willen hebben.Royy90 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:55:
Ik ben op zich best wel blij dat er geen cardback zit bij de bundel. Nu ga ik mezelf 45 euro besparen. Heb toch 17K+ en waarschijnlijk nog wel iets meer bij de launch. Dat zijn een kleine 200 packs for free! Die cardback had me waarschijnlijk wel weer overgehaald om hem te halen maar dat hoeft nu niet gelukkig. Toch raar dat er geen bij zit imo.
Of hebben ze dan zoveel vertrouwen in hun gold sink de heroic brawl?
Ik denk wel dat de cardback nog wordt toegevoegd aan prepurchase. Ik gok n foutje.
[ Voor 19% gewijzigd door Mauz1978 op 04-11-2016 22:04 ]
Helaas geen foutje, zie het Twitterbericht van Blizzard dat hierboven al werd genoemd.Mauz1978 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:03:
Concept van de uitbreiding ziet er heel leuk uit. Verrassend en nieuw! Nu voor Pavel cheeren.... (( en de meeste toernooi uitzendingen zijn gratis, panels en reveals niet).
Ik denk wel dat de cardback nog wordt toegevoegd aan prepurchase. Ik gok n foutje.
oh die had ik gemist... hmm missplay van Blizz daar...VeeGee schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:14:
[...]
Helaas geen foutje, zie het Twitterbericht van Blizzard dat hierboven al werd genoemd.
Battletag: Iigy#2192
Vast niet de enigemosselmossel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:19:
Ben ik dan de enige die echt geen fuck geeft om card back?
Pffft, de eerste 2 games zijn weer een RNG fest
ook die ene die je alleen op een of andere school/studie iets kon krijgen in NA?Royy90 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:24:
[...]
Vast niet de enigeIk heb tot dusver elke cardback weten te bemachtigen en vind dat een leuke extra in deze collectible card game. Iedereen z'n ding.
ja die buzzard was ongelukkig net als de 33% rag... je zou bijna denken dat Blizzard NA favoriet scriptColtaine schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:26:
[...]
Pffft, de eerste 2 games zijn weer een RNG fest
[ Voor 28% gewijzigd door Mauz1978 op 04-11-2016 22:30 ]
De tespa cardback heb ik ook jaMauz1978 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:29:
[...]
ook die ene die je alleen op een of andere school/studie iets kon krijgen in NA?
Oh God, toch niet eBay he?Royy90 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:33:
[...]
De tespa cardback heb ik ook jaDie speel ik standaard als favorite.
lol, hoeveel was je kwijt?
Ouch zoveel, voor pixels
[ Voor 18% gewijzigd door Kasai op 04-11-2016 22:39 ]
Atlas#22744
edit; Best grappig dat er nog geen Shaman kaarten zijn revealed
[ Voor 16% gewijzigd door Royy90 op 04-11-2016 22:54 ]
Ala hij het niet durft te zeggen doe ik het voor hem: 90 piekies.
Soit, iedereen doet met zijn centen wat hij wil!
[ Voor 21% gewijzigd door Royy90 op 04-11-2016 23:05 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik geef een halve fuck om die cardback. Maar er gaat simpelweg teveel gold in de game om, om nog expansions te kopen voor mij. Ik heb gewoon steeds 10k gold klaarliggen. Zelfs op m'n f2p account waar ik maar tot rank 10 speel heb ik alweer 6k gold. Moet ergens aan op.mosselmossel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:19:
Blij dat die arrogante Amerikaan er uit ligt btw.
Atlas#22744
Dat is leuk als het lukt, maar een tech card voor 1,89% van de matchups en in de rest van de games een dode kaart (ik las ergens dat Eater de matchups tegen Secret Hunter nauwelijks verbetert), is niet echt een goede keuze.Kasai schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 09:57:
Dat moment je eater of secrets in je midrange shaman hebt getechd en je tegen een freeze mage komt.
Atlas#22744
Plus tegen secret hunter, waar je zo 2, 3 of zelfs 4 charges van hun wapen kan tegengaan. En dat deck wordt wel veel gespeeld.Coltaine schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:14:
[...]
Dat is leuk als het lukt, maar een tech card voor 1,89% van de matchups en in de rest van de games een dode kaart (ik las ergens dat Eater de matchups tegen Secret Hunter nauwelijks verbetert), is niet echt een goede keuze.
Battletag: Iigy#2192
Dan nog, je moet hem vroeg trekken (mulligan? dat sloopt je eigen gameplan) en je moet turn 4 minimaal 2 secrets opeten voordat de manacost van Eater te rechtvaardigen is, anders verlies je gewoon een beurt door een off-curve 3/5 te spelen en heeft de Hunter nog genoeg momentum om face te gaan.mosselmossel schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:18:
[...]
Plus tegen secret hunter, waar je zo 2, 3 of zelfs 4 charges van hun wapen kan tegengaan. En dat deck wordt wel veel gespeeld.
Ooze is een betere tech, die werkt ook tegen Shaman en Warrior.
[ Voor 5% gewijzigd door Coltaine op 05-11-2016 10:29 ]
Ga ik zeker proberen als ik weinig freeze mages blijf tegenkomen, thanksColtaine schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:27:
[...]
Dan nog, je moet hem vroeg trekken (mulligan? dat sloopt je eigen gameplan) en je moet turn 4 minimaal 2 secrets opeten voordat de manacost van Eater te rechtvaardigen is, anders verlies je gewoon een beurt door een off-curve 3/5 te spelen en heeft de Hunter nog genoeg momentum om face te gaan.
Ooze is een betere tech, die werkt ook tegen Shaman en Warrior.
Atlas#22744
Gelukkig staan op twitch nog de videos van hearthstone.
Blij dat die andere engnek amerikaan eruit is HotMeowt
*edit* hoppa, die andere NA-er eruit (hoewel die wel sympathiek overkwam), en zo is de orde weer hersteld: alle andere regio's > NA
[ Voor 31% gewijzigd door Mauz1978 op 05-11-2016 12:00 ]
En hij moet niet klagen dat hij niet goed getrokken heeft: hij heeft iedere game de wild pyro/commanding shout combo gehad waar het deck op draait. En dan nog geen enkele game kunnen winnen. Niet tegen HotMeowth, maar gewoon tegen het deck. Wat een inschattingsfout zeg!
https://www.reddit.com/r/...chase_is_on_the_web_only/
[ Voor 19% gewijzigd door Coltaine op 05-11-2016 13:07 ]
je quote iets dat zelfs zegt dat je NIET met amazon coins kan kopen.Coltaine schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:58:
Nou, geen card back en ook geen korting op de pre-order. Het is goedkoper te wachten tot de release en dan packs met Amazon coins te kopen.
https://www.reddit.com/r/...chase_is_on_the_web_only/
De pre-order kun je niet met coins kopen, da's 50 packs voor de prijs van 40, maar na de release kun je wel losse packs kopen met coins, dus tijdens een actieperiode tot 30% kortingMauz1978 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 13:17:
[...]
je quote iets dat zelfs zegt dat je NIET met amazon coins kan kopen.
Ik geef er ook geen f.ck om, evenals golden cards I don't care!mosselmossel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:19:
enige waar ik blij mee ben is dat het extra dust ontvang
laat maar komen die nieuwe expansion, heb 5700 gold beschikbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 05-11-2016 17:26 ]
nothing stops this train
Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeroy Jenkins!!!
Dat was vrij ziek inderdaad, al had ie sowieso wel gewonnen denk ik.DarthDavy schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:35:
Pavel vs JasenZhou
Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeroy Jenkins!!!
Atlas#22744
Ergste was nog wel dat hij dan ook nog lethal mist en Chunseo helaas hem daarna niet kon pakken.Coltaine schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:33:
En Yogg steelt weer een game, wat een shitkaart is dat
Ik heb het dinsdag ook nog aan de lijve ondervonden in ons amateurtoernooi (waarbij ik helemaal niet wil zeggen dat ik de skills van die mannen daar heb, maar gewoon over het gevoel dat je hebt en da's universeel voor iedere persoon).
Just have superior Ragnaros skilzzzzzzzzz
echt en niet een keer maar gewoon 2 keer exact juist raken om te overleven maar RAG is geen RNG gelukkig he die kan je met force of will gewoon jou targets laten rakenColtaine schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:14:
Zoals ik al zei... Die Rag was echt te lucky
EU vs EU dus
[ Voor 3% gewijzigd door Wognummer op 05-11-2016 21:33 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.