oltk schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:23:
[...]
Ik begrijp dat jij ook de 6P hebt besteld, en dat je komt van de iphone 6 én de OPT. Nu was voor mij tot voor kort de keuze óf een OPT of een 6P. En de iphone 6 is ook niet al te oud. Waarom wil je nu al switchen naar een 6P? heeft dat te maken met iets in/van de beide "oude" toestellen, of is dit gewoon omdat je tweaker bent

Ik heb voor mijn OPT een iphone 5S gehad, daarvan ben ik overgestapt naar de OPT die ik nu heb omdat ik IOS steeds minder vond worde met elke grote release, apps totaal geredesigned die nu echt totaal onhandig ge worden zijn zoals de muziek app, als je geen apple music abbonement hebt is het luisteren van locale muziek echt onhandig in die app.
Maar nu ik de OPT heb ben ik best wel ontevreden met dit toestel, de nadelen vind ik vooral:
*Geluid is zacht tijdens bellen, als er iemand praat in dezelfde ruimte kan ik de andere persoon amper verstaan.
*De trilmotor in de OPT is echt heel matig, als ie op mijn bureau ligt voel ik em niet eens trillen
*De homebutton doet soms heel moeilijk, moet ik reboote voor ie het weer normaal doet. dit is zelfs zo erg dat ik onscreen buttons heb aan gezet.
*De vingerafdrukscanner is echt heel slecht doet het 4van de 10keer, en ik heb 2x 1 vinger geprobeerd in te stellen, opnieuw instellen, ik heb geen sneedjes of iets.
*Niet de meest recente android
*Scherm is 1080 en de DPI standaard is echt heel hoog ingesteld, alles is veelste groot voor zoon groot scherm. waardoor ik alweer moest rooten om dat normaal te krijgen
* De speaker is mono en geeft echt amper geluid, en het klinkt ook voor geen meter
en toevallig verliep me abbonement volgende maand en zag ik de nexus 6p voorbij komen

, ik ben te ongeduldig geweest want ik dacht de nexus toestellen zijn meestal niet het beste op alle vlakken dus ik neem wel een OPT. Toen ik de aankondiging zag dacht ik van ahh shit he, die moet ik hebben
[
Voor 3% gewijzigd door
Skadrow op 18-11-2015 12:49
]