Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 23:42

DikkeBMW

Live '25

Vraag me af of dit buigen iets is wat bij een nieuwe batch (of na verloop van tijd) aangepast wordt. Dat zou nl. betekenen dat de structuur veranderd moet worden en dat (althans, dat lijkt me?) is geen easy fix...

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Dit zou betekenen dat productlijnen, cat programmas, spuit gietmallen en weet ik wat allemaal aangepast moet worden. Vaak hele dure exercities. Blijft altijd een afweging van kosten, merkschade en realistisch gebruik / gedrag van een product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
M.b.t. het buigen van het toestel verwacht ik weinig echte problemen en dus ook weinig aanpassingen in eventuele latere productie-runs. Maar als er iets mis is met het glas voor de camera dan wil ik dat niet uitsluiten. Er zijn aanpassingen voor te stellen die geen grote impact hebben op een productielijn. O.a. aanpassing van het type glas of van de marge voor krimpen/uitzetten van dat glas. Ik herinner me nog wel dat er met de Nexus 5 een paar maanden na introductie ook kleine aanpassingen zijn gemaakt om problemen te verhelpen, en blijkbaar is het geen probleem om dat soort bijstellingen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Ha, precies, een rubberen rand om de "visor" om de speling op te vangen. Gaan we van een Visor naar een Duikbril... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:33
http://www.gsmarena.com/n...t_and_back-news-14904.php

wat in het artikel vermeld wordt zou nog wel eens waar kunnen zijn...

'It's likely the metal around the glass or the glass itself is expanding in a way the manufacturer didn't foresee, causing the glass to shatter in its place with nothing to absorb the expansion'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Tsja... logisch vanuit een ingenieur gezien, dus zou dat een industrieel vormgever bij Huawei dat ook kunnen bedenken. Dus didn't foresee, beetje sullige ontwerper dan die chinees... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:54
Ik vraag me wel serieus af of dit gewoon gigantisch wordt opgeblazen, omdat Nexus een grotere gebruikersgroep heeft op het internet dan Huawei, of dat dit daadwerkelijk gewoon slechte kwaliteit is. Bij andere Huawei toestellen hoor je namelijk nooit over dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 08:57
Wordt dat glas van die visor niet gewoon vastgelijmd? Ik kan me niet voorstellen dat dit glas koud op het metaal zit zonder een kitlaag.
Dan is het toch een kwestie van meer / ander soort lijm zodanig dat krimpen en schokken beter worden opgevangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
ik ga mijn bestelling niet annuleren, als dit soort problemen bij mij voorkomen dan word dat gewoon opgelost via garantie, mijn case en tempered glass screenprotector ligt al klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:31
Ik heb niet de tijd om achter m`n garantie aan te gaan constant , dus wacht voorlopig geduldig af en verlekker me nog aan wat reviews . Nog steeds geen keuze kunnen maken tussen Z5 en P6 .

Game PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Leeuw070 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:03:
Ik heb niet de tijd om achter m`n garantie aan te gaan constant , dus wacht voorlopig geduldig af en verlekker me nog aan wat reviews . Nog steeds geen keuze kunnen maken tussen Z5 en P6 .
Heb je de komende Moto X Force ook al bekeken? Er bestaat nog een kleine kans dat ik daar voor ga opteren. Klinkt als een heel capabel toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Er is ook nog een tweede bend test van dezelfde person die de eerste had gedaan.

Ik ging ineens weer een 5X bestellen tot ik er weer aan moest denken dat ik weer een hele boel kabeltjes apart moest bestellen. De 5X 16GB is bij Vandenborre ook weer gewoon naar 479 gegaan.

Ik ga proberen om me nog even te bedwingen alvorens een bestelling te plaatsen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Zo, het wachten wordt nog even extra zuur gemaakt door mijn vader die vandaag zijn 5X heeft ontvangen :'(
Ach, ik kan in ieder geval alvast even kennismaken met de camera en Nexus Imprint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
er gaat niks boven de meest recente versie van android, en dan kom je altijd terecht bij een nexus toestel. als je dan toch voor een alternatief wil gaan zou ik sowieso voor de vorige generatie nexus gaan. ik wil geen telefoon kopen waar ze er maanden over doen om te updaten of helemaal niks zeggen erover. als je niet op android 6 draait kan elke app nog lekker ze gang en heeft ie toegang tot alles. en dan nog niet te beginnen over de afschuwelijke skins / bloatware van de fabrikanten zelf.

Doe mij maar stock android of anders niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Nou ja dan blijft Motorola ook nog wel een serieuze kandidaat. Sterker nog als de 6p het niet wordt, zou ik niet voor de 5x gaan, maar voor de Moto X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 21:31
beantherio schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:56:
[...]

Heb je de komende Moto X Force ook al bekeken? Er bestaat nog een kleine kans dat ik daar voor ga opteren. Klinkt als een heel capabel toestel.
Had ook al naar een aantal Moto X`s gekeken maar wil nu toch wel een toestel met een vingerscanner erop 8) . Zit nu nog met een M8 dus kan nog wel even vooruit maar mag al 2 maanden verlengen dus het kriebelt wel al een tijdje :+

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-07 08:12
Om eerlijk te zijn dit is volgens mij gewoon weer het zoveelste voorbeeld van massahysterie.
de verwijzing naar de nexus 4 is heel mooi. Hoeveel mensen hadden hier nu echt last van? Het vergelijken met het buigen van iphones is ook zo iets, ik ken veel mensen met een iphone 6 geen enkele daarvan is gebogen... En zo zijn er nog ontzettend veel voorbeelden, (ik herinner mij dit zelf bij de playstation 4, die zouden allemaal gedoemd zijn om onmiddellijk kapot te gaan) tegenwoordig wordt alles onmiddellijk opgeblazen tot een gigantisch probleem terwijl het waarschijnlijk gewoon de standaard rate van problemen is

I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

https://nl.reddit.com/r/N...else_get_a_system_update/

Google heeft iig de beveiliging op orde.. aan de comments te lezen zijn er maandelijkse security updates :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

Laguna

Connaisseur

spartacusNLD schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:25:
https://nl.reddit.com/r/N...else_get_a_system_update/

Google heeft iig de beveiliging op orde.. aan de comments te lezen zijn er maandelijkse security updates :)
Dat is al een aantal maanden zo ;)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
Dat buigen is naar mijn idee echt massahysterie. Heb mijn HTC one m7 nu net even met het glas op tafel gelegd en wat bleek tot mijn verbazing, deze is ook licht gebogen. Lichte maar duidelijke wobble merkbaar. Het lijkt er soms op dat mensen bij nieuwe toestellen ook naar problemen zoeken.

Nothing to see here, just wait, order and love the Nexus 6P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
djpsycho82 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:16:
Dat buigen is naar mijn idee echt massahysterie. Heb mijn HTC one m7 nu net even met het glas op tafel gelegd en wat bleek tot mijn verbazing, deze is ook licht gebogen. Lichte maar duidelijke wobble merkbaar. Het lijkt er soms op dat mensen bij nieuwe toestellen ook naar problemen zoeken.

Nothing to see here, just wait, order and love the Nexus 6P :D
precies, toen met het hele bendgate fiasco van de iphone 6 ook. ik heb daarna nooit meer wat ervan gehoord, of dat telefoons door midde gebogen werden in een broekzak of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Voordeel van het lange wachten: ik kan gelijk met Xposed aan de gang :D

nieuws: Xposed voor Android 6.0 komt later deze week uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 23:07
Wie van jullie gaat de nexus rooten? Ik heb nog nooit m'n telefoon geroot, maar misschien dat ik deze keer het wel eens probeer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m1dnigh7 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:11:
Wie van jullie gaat de nexus rooten? Ik heb nog nooit m'n telefoon geroot, maar misschien dat ik deze keer het wel eens probeer..
Ik twijfel nog een beetje omdat ik eigenlijk geen root apps meer heb. Ik raad aan sowieso de bootloader te unlocken als je er over zit te denken. Hierdoor doe je namelijk een factory reset, dus als je dit later wilt doen moet je opnieuw beginnen. Als je hem gewoon unlockt zodra je hem krijgt is dat in ieder geval gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baris
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:08
m1dnigh7 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:11:
Rooten heeft vele voordelen, zoals het installeren van adblockers etc. Ook is het een must voor Xposed bijv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKramer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:25
Ik had mijn Nexus 5 ook altijd geroot (vooral voor Adaway), maar gebruik tegenwoordig Adguard en dat werkt ook prima. Ik mis het niet geroot zijn ook niet echt. Kan nu gewoon elke maand rustig de OTA update installeren zonder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
adgaurd is niet gratis, en een adblocker via de host file is vele malen beter, vertraagd niks en kost je minder data omdat de ads helemaal niet geladen worden.

en alsof het zoveel moeite kost om te updaten als je geroot bent, je kan altijd nog dirty flashe, full image + root + xposed, kost je maximaal een paar minuutjes. en een adblocker is niet het enige dat handig is. zo heb je xposed, privacy gaurd, wakelock detector, amplify, greenify experimental features, dose tweaken en wat ik ook een must vind is een app om de DPI aan te passen, want meestal staat de standaard DPI niet acceptabel vooral op grote telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Ik gebruik zelf root vooral voor Xposed, met name NotifyClean om die permanente notificaties weg te krijgen, maar ook wat kleinere tweaks met bijvoorbeeld GravityBox.

Stock Android is ontzettend goed, maar met Xposed kan ik het toch net even wat beter maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Skadrow schreef op maandag 09 november 2015 @ 00:00:
als je verder leest zie je ook waarom de telefoon zo gebogen is, zie hieronder:

This happens with practically every phone I've ever owned. I've seen it on the iPhone 6, and it happened with my Nexus 5. This is normal from constantly carrying the phone in your pocket.

try placing those phones face down and doing the same test. My N5 and a colleague's iphone 6 (only weeks old) did exactly the same thing. A friend's N5 was the same. I suspect it happens to a lot of phones, and they tend to bend towards the leg. I bet you always put your phone in your pocket in exactly the same direction, same orientation, right? For example, my phones always go in the right pocket of my jeans, screen facing my leg, top pointed downwards.

en als je verder leest zie je ook reacties van mensen, het gebeurt met vrijwel alle telefoons.

Word wel een beetje moe van dat gezeur op echt alles van de telefoon wat mogelijk niet goed is
Grappig.. 2 jaar lang, elke dag een Note 3 in m'n broek, net getest en nergens last van :) En laten we eerlijk zijn. 600+ euro voor een telefoon, dan moet kritiek kunnen. Het is geen topic voor "alles is geweldig".
Ik verwacht voor zo'n bedrag een toestel die stevig is, en niet buigt/glas barst (laatste weet ik niet of dat zo spontaan is).

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Ik vraag me af of we nog een review van gsmarena kunnen verwachten. Hij is daar volgens mij al gewoon verkrijgbaar. Had hem eigenlijk al wel verwacht. Zou jammer zijn als die niet komt, want vind altijd wel dat ze goede reviews hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

urf schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:37:
Ik vraag me af of we nog een review van gsmarena kunnen verwachten. Hij is daar volgens mij al gewoon verkrijgbaar. Had hem eigenlijk al wel verwacht. Zou jammer zijn als die niet komt, want vind altijd wel dat ze goede reviews hebben.
Daar zit ik ook op te wachten, zowel voor de 5X als de 6P. Al weten er volgens mij maar weinig dat ze vanuit Bulgarije opereren, met alleen soms bijdragen van Luke Todd vanuit de US en dan staat er de volgende tekst bij de review:

Editorial: You may notice that this review is shorter than usual and doesn't include some of our proprietary tests. The reason is it has been prepared and written away from our test labs. Still, we think we've captured the essence of the device in the same precise, informative and detailed way that's become our trademark. Enjoy the good read!

Zo gek is het dus niet dat de review voor de 6P er nog niet is, maar die van de 5X had er toch wel al kunnen zijn lijkt mij.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Dat ze vanuit Bulgarije werken dat wist ik inderdaad ook niet. Dat kan in elk geval al goed verklaren waarom er nog geen reviews zijn verschenen. De 6P is tenslotte nog slecht leverbaar in Europa. Als ze van google zelf geen review exemplaar hebben ontvangen vind ik het dan ook niet gek dat er nog geen review van de 5X is, het kost toch wel wat tijd om hem goed te testen en ook nog eens een goede review te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:23
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:29:
[...]

Ik twijfel nog een beetje omdat ik eigenlijk geen root apps meer heb. Ik raad aan sowieso de bootloader te unlocken als je er over zit te denken. Hierdoor doe je namelijk een factory reset, dus als je dit later wilt doen moet je opnieuw beginnen. Als je hem gewoon unlockt zodra je hem krijgt is dat in ieder geval gedaan.
Kan je de OTA's nog via de normale weg installeren na het unlocken van de bootloader (zonder root dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op woensdag 11 november 2015 @ 20:54:
[...]

Kan je de OTA's nog via de normale weg installeren na het unlocken van de bootloader (zonder root dus)?
Jazeker dat kan (bij de nexus 5 en 9 in ieder geval) gewoon nog! Zodra je root kan het niet meer inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Brammel schreef op woensdag 11 november 2015 @ 20:54:
[...]

Zolang je de system images niet aanpast, dus geen root of iets in die richting, dan kan je gewoon OTA's installeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

http://www.nu.nl/reviews/...-telefoon-van-moment.html

Review van nu.nl staat sinds vandaag online, dus ik gok dat Tweakers er ook mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Laguna schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:14:
http://www.nu.nl/reviews/...-telefoon-van-moment.html

Review van nu.nl staat sinds vandaag online, dus ik gok dat Tweakers er ook mee bezig is.
Hij staat in ieder geval nog niet in de benchmarks, dus ik denk dat we nog even moeten wachten.
Het kan ook zo zijn dat NU.nl de 6P uit de UK geïmporteerd heeft, is hetzelfde model en goed verkrijgbaar daar. Zit er zelf ook sterk aan te denken, maar heeft ook weer veel nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Bij Coolblue is de releasedatum van 28-11 naar 25-11 veranderd. Kan niet wachten!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Ivo NL schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:31:
Bij Coolblue is de releasedatum van 28-11 naar 25-11 veranderd. Kan niet wachten!
Staat al een hele tijd op 25-11, maar dat geldt alleen voor de 64GB Aluminium, geen idee waarom en of dat ook daadwerkelijk klopt. Overigens hebben ze via Twitter meerdere keren gemeld dat er op de 13e een levering binnenkomt, maar dat ze niet weten hoe groot die levering is (en hoe betrouwbaar dat überhaupt is).

• Skadrow
ik weet wel dat het leveren lekker is afgesproken allemaal en er totaal geen concrete datums door gegeven zijn, ik denk dat je mag hopen dat ie eind nov komt of begin december

• djpsycho82
corset schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:57:
[...]

Grappig.. 2 jaar lang, elke dag een Note 3 in m'n broek, net getest en nergens last van :) En laten we eerlijk zijn. 600+ euro voor een telefoon, dan moet kritiek kunnen. Het is geen topic voor "alles is geweldig".
Ik verwacht voor zo'n bedrag een toestel die stevig is, en niet buigt/glas barst (laatste weet ik niet of dat zo spontaan is).
Ik lees dat probleem alleen bij metalen telefoons. Ik denk dat plastic gewoon terug buigt en metaal wat makkelijker blijft staan. Tja, ik kan niet zien dat mijn HTC One m7 gebogen is ookal wiebelt hij als hij op het scherm ligt. Ik leg mijn telefoon nooit met het scherm op tafel ivm de mogelijke krassen en ook lastig als ik even op het scherm wil kijken.

Dus om die reden denk ik wel dat dit zeuren om te zeuren is. Het is schijnbaar een klein eigenschapje van een metalen telefoon, maar als het niet hindert en niet zichtbaar is, is er naar mijn idee geen probleem. Ik denk dat een auto van (tien)duizenden euro's ook wel ergens niet zichtbaar vervormd en denk dat sommige mensen dan ook zouden zeuren als ze dat wisten.

Barstende schermen is natuurlijk een heel ander verhaal, maar het lijkt er vooralsnog op (XDA) dat dit amper voorkomt.

• djpsycho82
Ik kwam dit net tegen, geeft wel fijn gevoel om te lezen:

http://forum.xda-develope...te-barely-damage-t3247253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Nice. Ik heb mijn oude Nexus 5 totaal drie keer laten vallen en drie keer scherm kapot.. Dus ben blij dat de Nexus 6p wat sterker lijkt.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
djpsycho82 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:32:
[...]

Ik lees dat probleem alleen bij metalen telefoons. Ik denk dat plastic gewoon terug buigt en metaal wat makkelijker blijft staan. Tja, ik kan niet zien dat mijn HTC One m7 gebogen is ookal wiebelt hij als hij op het scherm ligt. Ik leg mijn telefoon nooit met het scherm op tafel ivm de mogelijke krassen en ook lastig als ik even op het scherm wil kijken.

Dus om die reden denk ik wel dat dit zeuren om te zeuren is. Het is schijnbaar een klein eigenschapje van een metalen telefoon, maar als het niet hindert en niet zichtbaar is, is er naar mijn idee geen probleem. Ik denk dat een auto van (tien)duizenden euro's ook wel ergens niet zichtbaar vervormd en denk dat sommige mensen dan ook zouden zeuren als ze dat wisten.

Barstende schermen is natuurlijk een heel ander verhaal, maar het lijkt er vooralsnog op (XDA) dat dit amper voorkomt.
Toch vraag ik me af hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun telefoon te buigen. Gebeurt dat echt bij normaal gebruik? De voorkant van de gemiddelde telefoon is tegenwoordig bijna helemaal van glas en dan zit er ook nog eens eens niet bepaald buigbare accu in die een groot deel van de inhoud inneemt. Tenzij je extreem strakke broeken draagt kan een telefoon nooit buigen als je het mij vraagt?

Heb net mijn M7 eens op tafel gelegd en die is voor zover ik kan zien compleet recht na meer dan 2 jaar in een broekzak.

Dat het alumium zelf kan buigen verbaasd me dan weer niet. Alumium is vrij zacht en in een telefoon is de body ook erg dun om de kosten en het gewicht laag te houden. Ik heb mijn HTC Legend eens laten vallen en toen was een hoekje ook verbogen.

Ik zag op XDA ook iemand die langs de zijkant van het scherm de body had verbogen en klaagde dat de body niet sterk genoeg was. Leek mij eerder een kwestie van een slecht ontworpen case of de case als een aap lostrekken maargoed.

Problemen met schermen vind ik een stuk erger. Gele waas, vage kleuren onder een hoek etc. Vanmiddag na werk eens kijken of ik een 6P in de winkel kan vinden. Ik woon niet in NL en was gister al even wezen kijken bij de enigste provider die hier de 6P verkoopt maar daar hadden ze letterlijk alleen de Galaxy 6 en iPhone 6 series telefoons...

(Gelukkig kan ik wel direct via google de telefoon kopen want ik wil niet weer een oor aangenaaid worden door walgelijke Japanse providers. Dacht je dat NL erg was? Hier is het 6x erger. Sim vrije telefoons zijn nagenoeg niet te krijgen en het is dat eerder dit jaar een wetswijziging ervoor heeft gezorgd dat providers nu na een bepaalde periode telefoons moeten unlocken maar bv mijn M7 (japanese versie is iets anders dan normale versie) kan niet unlocked worden. Nouja, er is een manier maar die is niet erg handig).

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
didio schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:43:
[...]

Nice. Ik heb mijn oude Nexus 5 totaal drie keer laten vallen en drie keer scherm kapot.. Dus ben blij dat de Nexus 6p wat sterker lijkt.
er bestaat zoiets als geluk en pech natuurlijk, ligt echt totaal an hoe een telefoon valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Skadrow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:07:
[...]

er bestaat zoiets als geluk en pech natuurlijk, ligt echt totaal an hoe een telefoon valt
Natuurlijk, maar na de derde val en weer het scherm kapot dacht ik daar toch anders over..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
didio schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:57:
[...]

Natuurlijk, maar na de derde val en weer het scherm kapot dacht ik daar toch anders over..
3x pech :P, Na de eerste val zou ik al een tempered glass screen protector halen of een decent case :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
t_o_c schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:00:
[...]

Toch vraag ik me af hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun telefoon te buigen.
Ik heb de zeer vervelende gewoonte aangeleerd om m'n telefoon in m'n kontzak te stoppen van m'n spijkerbroek. Leer het dan af zou je denken maar ik zag het andere mensen doen en ging het toen na-apen en het is toch wel makkelijk als je broekzakken te klein zijn, zeker voor een One Plus One die ik nu heb en met een Nexus 6P zal dat ook wel zo zijn.

Soms ga ik er dan ook gewoon vol op zitten op een harde stoel dus dan wordt m'n telefoon letterlijk geplet en het is wel fijn om te weten dat hij daar tegen kan. De OPO is wat dat betreft wel een van de meest robuuste telefoons die ik heb gehad.

Ik heb nu ook mijn oog op de 6P maar ik vind hem toch nog te duur denk ik dus ik ga de kat uit de boom kijken ook wat betreft schadegevallen na verloop van tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Skadrow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:46:
[...]

3x pech :P, Na de eerste val zou ik al een tempered glass screen protector halen of een decent case :+
Na de tweede val een case gehaald maar helaas. Het mocht niet baten.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:48
Hier nog een leuke vergelijking tussen de 2 top toestellen.

Note 5 en Nexus 6P

YouTube: Nexus 6P vs Samsung Galaxy Note 5 Comparison!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Ik kom misschien uit de lucht vallen en heb bovenstaande fora niet doorgenomen, maar geloven jullie echt in die buigtesten of denk je dat de Nexus 6P wel vrij deftig gaat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:51
predator0235 schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:16:
Ik kom misschien uit de lucht vallen en heb bovenstaande fora niet doorgenomen, maar geloven jullie echt in die buigtesten of denk je dat de Nexus 6P wel vrij deftig gaat zijn?
Ik geloof in de buigtesten én denk dat de Nexus 6P een heel deftig apparaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
predator0235 schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:16:
Ik denk dat de buigtesten wel degelijk waarheidsgetrouw kunnen zijn. Ook denk ik dat het merendeel van de gebruikers hier in zeer lichte mate last van zal ondervinden (lichte buiging in het apparaat). Echter is dat ook niet heel gek met zo'n groot apparaat welke duidelijk niet is ontworpen om in een broekzak te passen :9

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
Ik was wel blij om te zien dat de licht aangepaste rom Cataclysm binnenkort ook beschikbaar komt voor de 6P. Draai deze al lang op mijn Nexus 5 en de toegepaste tweaks in instellingen maken het net iets bruikbaarder

nieuws: Cataclysm voor Nexus 6 wijzigt in stock rom alleen benodigde bestanden

[ Voor 36% gewijzigd door Camiel op 16-11-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
http://www.phonearena.com...e-Nexus-6P_id9587/reviews hier heb je nog wat gebruikers reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiebiboy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
Pas op met micro usb naar usb 3.1 bijvoorbeeld van Oneplus, deze kan telefoon beschadigen.

Let op: verkeerde USB-C-kabel kan telefoon beschadigen waarschuwt Google-engineer http://androidworld.nl/ac...kan-telefoon-beschadigen/ via @Androidworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44
Toch kan ik mij daar weinig bij voorstellen, voor zover ik weet zijn hier toch wel beveiligingen voor ingebouwd. Ik zou me ergens nog kunnen voorstellen dat het snoer of de lader te heet wordt en dat dit gevaarlijk kan zijn, maar voor de telefoon vraag ik me dat af.

[ Voor 40% gewijzigd door Slaapje op 17-11-2015 10:32 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTH4
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 21:23
Dit is besproken in het [Huawei Nexus 6P] Accessoires topic. Telefoon zal waarschijnlijk niet kapot gaan, maar opladers mogelijk wel. Aan te raden is dus kabels te gebruiken die zijn getest.
Kiwi schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:19:
[...]

Je telefoon zal niet kapot gaan, maar een kabel of oplader eventueel wel. Om USB-A naar USB-C mogelijk te maken, zit er een weerstand in de adapter die de telefoon laat weten of de kabel een 'legacy' kabel is. Als deze weerstand ontbreekt, gaat de telefoon er van uit dat de kabel een C naar C kabel is, en dus met 3A kan opladen. Vervolgens probeert de telefoon dus 3A uit de lader te halen, waarop de lader of kabel het kan begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
JTH4 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:46:
Dit is besproken in het [Huawei Nexus 6P] Accessoires topic. Telefoon zal waarschijnlijk niet kapot gaan, maar opladers mogelijk wel. Aan te raden is dus kabels te gebruiken die zijn getest.

[...]
Overigens zullen normale degelijke opladers echt niet kapot gaan hierdoor, maar het is even opletten met goedkope (Chinese) laders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

even een waarschuwing:

zal vast eerder gemeld zijn maar veel mensen zullen dit misschien nog niet doorhebben :)

link naar de app: Checker

note to self: lees eerst het topic voordat je iets post, excuus!

[ Voor 84% gewijzigd door spartacusNLD op 17-11-2015 12:25 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44
Daar gaan de afgelopen 5 berichten over...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Misschien al meermaals gevraagd maar past de 6P nog in je broekzak en is hij "vasthoudbaar' moet dus niet volledig werkbaar zijn, met 1 hand?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

predator0235 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:36:
Misschien al meermaals gevraagd maar past de 6P nog in je broekzak en is hij "vasthoudbaar' moet dus niet volledig werkbaar zijn, met 1 hand?

Thx
Kijk wat reviews op youtube of loop is een winkel binnen en houd een andere 5.7 inch telefoon in je had. of het in je broek past kan ik niet beoordelen. ik weet niet wat voor broeken je draagt :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vanochtend een aangename verassing bij de post op kantoor :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2vI1orOJdhu1uysRDeF4Xoe9/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bMrp8wJGtQqT9V4FMUoek11a/full.jpg

Eerste indrukken zijn erg goed. Toestel voelt erg hoogwaardig aan, ligt lekker in de hand (kom van een iPhone 6) en het ding is snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurian87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-03-2022
Gaaf, gefeliciteerd. Ik moet helaas nog even wachten.

Ik kom ook van een iPhone 6 af en ik ben erg benieuwd hoe je de grootte van de telefoon vindt (ten opzichte van de iPhone 6). Even typen met één hand zit er zeker niet meer bij ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
moet nog makkelijk lukken, doe ik ook met mijn oneplus2, mocht je kleine handen hebben is het een probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Met een hand bedienen gaat net, ik heb hem dan wel iets minder stevig vast omdat ik hem niet aan beide kanten kan klemmen zeg maar. Maar het gaat.

Ik was wel erg benieuwd hoe een 'phablet' formaat zou bevallen maar ik kan hier wel redelijk snel aan wennen denk ik.

Had trouwens een Apple Music abonnement en het voelt wel vreemd om die app op je Android device te installeren en in te loggen met je Apple ID :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 08:57
Skadrow schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:17:
moet nog makkelijk lukken, doe ik ook met mijn oneplus2, mocht je kleine handen hebben is het een probleem
Ik begrijp dat jij ook de 6P hebt besteld, en dat je komt van de iphone 6 én de OPT. Nu was voor mij tot voor kort de keuze óf een OPT of een 6P. En de iphone 6 is ook niet al te oud. Waarom wil je nu al switchen naar een 6P? heeft dat te maken met iets in/van de beide "oude" toestellen, of is dit gewoon omdat je tweaker bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
kazuka schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:53:

[afbeelding]

[afbeelding]

Eerste indrukken zijn erg goed. Toestel voelt erg hoogwaardig aan, ligt lekker in de hand (kom van een iPhone 6) en het ding is snel!
Kan je misschien een bendtest doen voor de rest van de wachtenden die hem morgen pas binnenkrijgen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
oltk schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:23:
[...]

Ik begrijp dat jij ook de 6P hebt besteld, en dat je komt van de iphone 6 én de OPT. Nu was voor mij tot voor kort de keuze óf een OPT of een 6P. En de iphone 6 is ook niet al te oud. Waarom wil je nu al switchen naar een 6P? heeft dat te maken met iets in/van de beide "oude" toestellen, of is dit gewoon omdat je tweaker bent :P
Ik heb voor mijn OPT een iphone 5S gehad, daarvan ben ik overgestapt naar de OPT die ik nu heb omdat ik IOS steeds minder vond worde met elke grote release, apps totaal geredesigned die nu echt totaal onhandig ge worden zijn zoals de muziek app, als je geen apple music abbonement hebt is het luisteren van locale muziek echt onhandig in die app.

Maar nu ik de OPT heb ben ik best wel ontevreden met dit toestel, de nadelen vind ik vooral:
*Geluid is zacht tijdens bellen, als er iemand praat in dezelfde ruimte kan ik de andere persoon amper verstaan.
*De trilmotor in de OPT is echt heel matig, als ie op mijn bureau ligt voel ik em niet eens trillen
*De homebutton doet soms heel moeilijk, moet ik reboote voor ie het weer normaal doet. dit is zelfs zo erg dat ik onscreen buttons heb aan gezet.
*De vingerafdrukscanner is echt heel slecht doet het 4van de 10keer, en ik heb 2x 1 vinger geprobeerd in te stellen, opnieuw instellen, ik heb geen sneedjes of iets.
*Niet de meest recente android
*Scherm is 1080 en de DPI standaard is echt heel hoog ingesteld, alles is veelste groot voor zoon groot scherm. waardoor ik alweer moest rooten om dat normaal te krijgen
* De speaker is mono en geeft echt amper geluid, en het klinkt ook voor geen meter

en toevallig verliep me abbonement volgende maand en zag ik de nexus 6p voorbij komen :+, ik ben te ongeduldig geweest want ik dacht de nexus toestellen zijn meestal niet het beste op alle vlakken dus ik neem wel een OPT. Toen ik de aankondiging zag dacht ik van ahh shit he, die moet ik hebben :P

[ Voor 3% gewijzigd door Skadrow op 18-11-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

kazuka schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:21:
Met een hand bedienen gaat net, ik heb hem dan wel iets minder stevig vast omdat ik hem niet aan beide kanten kan klemmen zeg maar. Maar het gaat.

Ik was wel erg benieuwd hoe een 'phablet' formaat zou bevallen maar ik kan hier wel redelijk snel aan wennen denk ik.
En swypen met 1 hand terwijl je over straat loopt? ;)
Skadrow schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:48:
[...]

* De speaker is mono en geeft echt amper geluid, en het klinkt ook voor geen meter
Vreemd, OnePlus scoort juist erg goed op volume (zie ook GSMArena). Mogelijk ligt het aan jouw exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
Laguna schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:09:
[...]

En swypen met 1 hand terwijl je over straat loopt? ;)

[...]

Vreemd, OnePlus scoort juist erg goed op volume (zie ook GSMArena). Mogelijk ligt het aan jouw exemplaar.
Zou best kunnen, maar voor een mono speaker vind ik em best teleurstellend in hoog en lage tonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Kan je me ook vertellen waarom jullie de nexus 6P boven de lumia 950(XL) hebben verkozen? Twijfel tussen deze 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235

[afbeelding]

[afbeelding]

Qua grootte goed handelbaar? Van welk formaat kom je?
Ik kom van een 4.7 inch, en twijfel maar steeds door de grootte van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14

[afbeelding]

[afbeelding]

hoe goed is de camera
en hoe snel is ie tijdens multitasken.
is het een groot verschil tussen de a5 van samsung die ik persoonlijk te klein vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:11
predator0235 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:27:
[...]

Ik kom van een 4.7 inch, en twijfel maar steeds door de grootte van de telefoon.
Dit is natuurlijk heel erg persoonlijk. De iPhone 6 ligt perfect in de hand vanwege de grootte. Ik heb geen 6p maar het zal de grootte hebben van een note4 en die is echt een stuk groter. Voor mij persoonlijk te groot maar een groot beeldscherm is wel erg mooi vooral tov een 4,7" 750p van de iPhone.

Ik zou zeggen loop een telefoon zaak binnen en pak een 5,7 telefoon om te vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

predator0235 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:27:
[...]

Ja, dat valt me persoonlijk alleszins mee, ik kom van een iPhone 6. Het is wel een glad toestel dus ik ga er wel een wat stroevere case om doen.
androidfreaker schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:54:
[...]

hoe goed is de camera
is het een groot verschil tussen de a5 van samsung die ik persoonlijk te klein vind?
Camera is erg snel en schiet prima kwaliteit foto's en video. Ben dus die van de iPhone 6 gewend en deze is voor mijn gevoel net zo snel en goed.

Multitasker nog niet veel gedaan maar ik moet de eerste hapering nog tegenkomen, dus als je van een Samsung device komt met Touchwiz kan het denk ik alleen maar meevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

androidfreaker schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:54:
[...]

hoe goed is de camera
Je mag er vanuit gaan een heel stuk beter, de galaxy a5 is natuurlijk een heel ander soort toestel. Totaal geen high-end processor etc. Wat toch voor multitasken wel belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sethcb
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:12
Verzendbevestiging gekregen! Tussen 9 en 11 morgen komt de postbode en heb ik eindelijk mijn 6P!
Cant wait :D

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 14:25
sethcb schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:22:
Verzendbevestiging gekregen! Tussen 9 en 11 morgen komt de postbode en heb ik eindelijk mijn 6P!
Cant wait :D
8) Nice, waar had je hem besteld?
Unboxing video! :)

Something something

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

CB bestelling is vanmorgen binnen gekomen :) ik kom van een OnePlus One 64GB.. 1e indruk:

Dat scherm :D wel beetje meer ''geel'' dat de OnePlus. Amoled?
na een tijdje op deze telefoon gewerkt te hebben is je PC monitor (2560 * 1080) niet scherp meer :'(
werkt goed met 1 hand (ik heb dan wel grote handen).
De play store kreeg wel paar keer een FC.. misschien omdat ik 15 apps tegelijkertijd wou installeren :9 ?

na 1.5 uur HEEEL erg blij met deze telefoon.

edit: fingerprint reader + Lastpass premium _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 19-11-2015 12:16 ]

• RD

RD

focus

Begin toch te twijfelen of ik ipv zwart toch niet voor Alu of zelfs wit moet gaan ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RD schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:03:
Begin toch te twijfelen of ik ipv zwart toch niet voor Alu of zelfs wit moet gaan ;-)
Ik twijfelde eerst ook maar ben toch voor de aluminium gegaan en heb daar geen spijt van. Toestel ziet er echt heel premium uit. Bij zwart was ik bang dat wanneer er krassen op gaan komen deze veel meer gaan opvallen als bij de alu versie.

• RD

RD

focus

Zijn de "randen" van de Alu versie nu grijs/alu of gepolijst alu (glimmend dus, zoals bij de witte versie)?

Verwijderd

RD schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:17:
Zijn de "randen" van de Alu versie nu grijs/alu of gepolijst alu (glimmend dus, zoals bij de witte versie)?
Check hier duidelijke foto's van de randen:
http://arstechnica.com/ga...-quality-for-a-low-price/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

RD schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:17:
Volgens mij heeft de alu en de witte versie glimmende zilveren randen. Alleen de zwarte heeft zwarte randen.

Dat is gelijk de reden voor mij om voor de zwarte te gaan.

weinig tot niks..

• RD

RD

focus

didio schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:12:
[...]

Volgens mij heeft de alu en de witte versie glimmende zilveren randen. Alleen de zwarte heeft zwarte randen.

Dat is gelijk de reden voor mij om voor de zwarte te gaan.
Ja ditto!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 14:25
Maar de vraag is: Kun je het doosje, waar de 6P in zat, buigen? :+

Something something

• predator0235
SeenD schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:52:
Zal heus wel op youtube staan, BENDTEST Nexus 6P transportation box

• Kiwi
SeenD schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:52:
Toevallig was m'n Coolblue doos niet echt meer in een goede staat, gelukkig was de verpakking nog helemaal in orde :)

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:33
en hoe bevalt het toestel tot nu toe? ook al is dat maar een paar uur :)
oa
-feeling in handen
-snelheid, lag..? lijkt me niet maar toch even vragen

• Bakkertje_01
  • Laatst online: 20-09 01:07
De kabel en adapter die meegeleverd worden zijn wel goed?

• Kiwi
BigF25 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:14:
en hoe bevalt het toestel tot nu toe? ook al is dat maar een paar uur :)
oa
-feeling in handen
-snelheid, lag..? lijkt me niet maar toch even vragen
De feeling is erg goed, ik vind het toestel totaal niet glad, en ik kan hem tot nu toe precies hetzelfde bedienen als mijn Nexus 5. Snelheid is natuurlijk ongelooflijk goed, heb alleen heel even een vastloper gehad bij de eerste keer Chrome opstarten.

Verder zit root + Xposed er ondertussen ook al op, ik ben blij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel zojuist bij Coolblue opgehaald. Ik weet niet of het hier al eerder gezegd is, maar het toestel is GROOT (kom van een nexus 5 af). Buiten dat is dit één van de meest premium devices die ik ook in mijn handen heb gehad. Het plezierige gewicht en geringe dikte laten hem heel luxe aanvoelen. Overigens was ik blij verrast met een paar oortjes in de doos, die had ik nog in geen enkele unboxing video gezien.

• Kiwi
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:19:
Heb het toestel zojuist bij Coolblue opgehaald. Ik weet niet of het hier al eerder gezegd is, maar het toestel is GROOT (kom van een nexus 5 af). Buiten dat is dit één van de meest premium devices die ik ook in mijn handen heb gehad. Het plezierige gewicht en geringe dikte laten hem heel luxe aanvoelen. Overigens was ik blij verrast met een paar oortjes in de doos, die had ik nog in geen enkele unboxing video gezien.
Koptelefoontjes zijn volgensmij verplicht volgens de Europese wet, dus die worden hier wel, en in Amerika niet meegeleverd. (Daar betalen we natuurlijk ook voor :+ )

• superstephan1
  • Laatst online: 17:13
Kiwi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:20:
[...]

Koptelefoontjes zijn volgensmij verplicht volgens de Europese wet, dus die worden hier wel, en in Amerika niet meegeleverd. (Daar betalen we natuurlijk ook voor :+ )
een nexus telefoon met oortjes? nu ben ik nieuwschierig...! kan je een foto posten van je nexus en de oortjes?

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-09 14:19
Kiwi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:20:
[...]

Die zijn niet verplicht hoor, maar miscchien voelde Google zich verplicht wegens het prijsverschil.

• Kiwi
superstephan1 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:38:
[...]

een nexus telefoon met oortjes? nu ben ik nieuwschierig...! kan je een foto posten van je nexus en de oortjes?
Komen volgende week in mijn review ;)
Zijn gewoon normale Huawei oordopjes (wit), ze zitten bij mij in ieder geval voor geen meter :+

• superstephan1
  • Laatst online: 17:13
Kiwi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:50:
[...]

Komen volgende week in mijn review ;)
Zijn gewoon normale Huawei oordopjes (wit), ze zitten bij mij in ieder geval voor geen meter :+
top thanks! ik moet jammer genoeg nog tot de 28e wachten :( dus veel plezier met je telefoon!

[ Voor 5% gewijzigd door superstephan1 op 19-11-2015 16:53 ]

• RD

RD

focus

Toch blijft de witte ook wel uber koel. Staat alleen nog niet bij coolblue.
Pagina: 1 ... 9 ... 40 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerken horen thuis in:
- Accessoires: [Huawei Nexus 6P] Accessoires
- Prijzen en levertijden: [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Huawei Nexus 6P] Rooten & Custom ROM's