Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Ik denk dat Google dit vooral heeft gedaan omdat ze een budget en een high-end nexus telefoon wilden introduceren. De Amerikaanse prijsstelling van de 5X is natuurlijk een stuk meer budget dan de Europese dus daarom is het hier niet helemaal van toepassing.Laguna schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:51:
Een vereiste vind ik toch wel dat je het toestel ook met 1 hand kan bedienen in het geval je bijv een boodschappentas in je andere hand vast hebt. Even getest met de iPhone 6 Plus, maar om dan vervolgens bij de notificatie balk te komen wordt dan echt een uitdaging, je moet dan het toestel aan de achterkant over je vingers laten rollen om erbij te komen en als je vervolgens ergens onderaan het scherm moet zijn, weer hetzelfde trucje. Met dus alle risico's van dien, oftewel dat het toestel uit je handen valt.
Qua design vind ik de 6P best mooi, vooral de Frost uitvoering, samen met 3GB RAM en stereo speakers heeft ie 3 pluspunten op de 5X, maar het formaat is gewoon onhandig. Ik had veel liever gezien dat Google een voorbeeld zou nemen aan Apple oftewel 2 high-end toestellen met alleen het formaat als verschil. Dan had Google een winner in handen gehad ipv 2 toestellen die het nu allebei net niet zijn.
Ik kwam deze video tegen, het is geen luide muziek, maar misschien heb je er wat aanCamiel schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:27:
Ben heel erg benieuwd ook naar video opnames met luide muziek (concerten etc) Daarin had de Nexus 5 echt een probleem, de microfoon trekt hoge geluidsdruk echt helemaal niet en gaat compleet verstoren. Ziet er verder allemaal goed uit. Benieuwd wanneer ze in NL de 6P gaan uitleveren, vooral bij Coolblue natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door Kiwi op 20-10-2015 00:35 ]
Nee, althans, niet volgens de reviewers. Die geven aan dat de max temperatuur 40 graden was, en alleen bij het installeren vam een hele lading apps.wilke77 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:01:
Ik vraag me af of de chip 810 niet veel te heet word in de p6. Jammer dat 820 nog niet klaar was
En dat gebeurd bij elke telefoon, believe that :):)Kiwi schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:44:
[...]
Nee, althans, niet volgens de reviewers. Die geven aan dat de max temperatuur 40 graden was, en alleen bij het installeren vam een hele lading apps.
Dat van de 810 wordt te overdreven in het nieuws gebracht imo, ja er zijn toestellen waarvan de engineering minder is zullen we maar zeggen maar bijv de oneplus 2, zte axon of xiaomi note pro hebben het goed voor elkaar.
Inderdaad, mijn Nexus 5 wordt misschien nog wel warmer tijdens het installeren/updaten van een lading apps. Wat wel een 'nadeel' is is dat Google de hitteproblemen heeft opgelost door de CPU terug te clocken na 20 minuten zwaar gebruik. Volgensmij naar 1,8GHz. En dan zou de 810 nog snel genoeg moeten zijn om alle taken zonder haperen te voltooien, dus zo'n groot nadeel is het nou ook weer niet. Liever dit dan een 808.BigF25 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:53:
[...]
En dat gebeurd bij elke telefoon, believe that :):)
Dat van de 810 wordt te overdreven in het nieuws gebracht imo, ja er zijn toestellen waarvan de engineering minder is zullen we maar zeggen maar bijv de oneplus 2, zte axon of xiaomi note pro hebben het goed voor elkaar.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
ja talkin about stress test.. Voor mij is het belangrijk dat een toestel gewoon goed werkt voor alledaagse taken. Leuk zon benchmark om de zoveel minuten maar totaal niet relevant voor alledaagse gebruik, niemand gaat continu benchmarks draaien, leuk om scores te tonen niet meer niet minderLaguna schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:25:
De 810 in de 6P wordt inderdaad niet te heet, maar dat komt doordat de kloksnelheid wordt verlaagd zodra de temperatuur omhoog gaat. Dit is ook goed te zien in de benchmarks, naar mate men de benchmarks vaker uitvoerde hoe lager de score. Al zal je hier bij gebruik mogelijk niets van merken.
Ik kan me echter wel voorstellen dat dit ook gebeurt bij het spelen van een zware game, waar zeker dit soort toestellen toch wel vaker voor gebruikt worden.BigF25 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:37:
[...]
ja talkin about stress test.. Voor mij is het belangrijk dat een toestel gewoon goed werkt voor alledaagse taken. Leuk zon benchmark om de zoveel minuten maar totaal niet relevant voor alledaagse gebruik, niemand gaat continu benchmarks draaien, leuk om scores te tonen niet meer niet minder
klopt, dat kan ik me ook nog wel voorstellen maar zal allemaal wel meevallen uiteindelijk.. speel weinig op mn phone, vaak wat simpele niet veel eisende games, 'echt' gamen doe ik op de bank. Enkel touch screen doet het em niet voor mij maar dat is een andere topic weerKiwi schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:47:
[...]
Ik kan me echter wel voorstellen dat dit ook gebeurt bij het spelen van een zware game, waar zeker dit soort toestellen toch wel vaker voor gebruikt worden.
Ja las het net.Bitbull schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:04:
De review van The Verge is ook online en zijn zeer te spreken over de 6P.
Blijft het toch een rare site vinden af en toe, ze zijn laaiend enthousiast, het toestel heel veel features, doet eindelijk mee met de 'top dogs' en toch scoren ze hem lager dan een iphone. Niet dat die paar tienden wat uitmaakt, goed is goed namelijk, maar soort van een fanboyism uiten ze wel indirect
Kijk alleen al deze review, bij elk punt staat of zegt men wel "it's ... as ... as the iPhone 6s" en bij alles is het "ongeveer gelijk" maar omdat de iPhone een "superior ecosystem that's iOS" heeft, krijgt de Nexus een lager cijfer, ondanks dat deze in de us ruim 250 dollar minder kost...
Klopt, die pro-Apple sfeer is daar al sinds het begin van The Verge aanwezig. Ik prefeer sites als Android Authority voor een wat objectievere review.XPowerStef schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:01:
Ik neem The Verge totaal niet meer serieus sinds ze alles meten aan de iPhone (en niets is beter dan de iPhone volgens The Verge).
Verwijderd
Vooral de maximale helderheid vind ik erg tegenvallen. Maar dat ligt wel in de lijn dat veel reviews aankaarten dat het scherm moeilijk te lezen is in direct zonlicht.regenjas schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:21:
Phonearena scherm testresultaten.
http://imgur.com/a/ZJlwf
Valt een beetje tegen.
(Gelukkig maar dat we in Nederland wonen, welke zon?
Ook die comments in The Verge review, iemand begon over de prijs van de 5x en 6P in EU en dan krijg je dit 'murica antwoord :
'' Thank the EU for attempting to extort Google at every turn for the extra price you have to pay for their devices. They have to recoup those "fines" somehow. ''
Hoe full retard kan je gaan
Nee, dat klopt niet. Ze hebben de adaptive brightness niet uitgeschakeld. Er is ook iemand op XDA die dit ook niet gedaan heeft en hij concludeerde dat de 6p ook een beetje tegenviel. Hij heeft ook een Note 5 in zijn bezit. Toen hij de brightness goed ingesteld heeft was het een night and day verschil. Er was niets te merken qua verschil in helderheid tussen de Note 5 en de 6p.Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:24:
[...]
Vooral de maximale helderheid vind ik erg tegenvallen. Maar dat ligt wel in de lijn dat veel reviews aankaarten dat het scherm moeilijk te lezen is in direct zonlicht.
http://www.xda-developers...bly-on-bootloader-unlock/
Volgensmij wordt dit gigantisch opgeblazen. De SD810 heeft inderdaad qfuses, maar de vraag is of die uberhaupt getriggerd worden. Fabrikanten kunnen dit soort fuses inderdaad gebruiken om te checken of bijvoorbeeld de bootloader is geunlocked, maar het past totaal niet bij een Nexus, en Google heeft zich hier ook nooit druk om gemaakt, sterker nog, het is zo makkelijk mogelijk gemaakt.Camiel schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:56:
Lees net op XDA dat er een soort van zekering in 6P zit die opblaast als je de bootloader unlocked.. Ben benieuwd, meestal ben ik toch wel voor het rooten en installeren van een licht aangepaste Android (cataclyst op mijn nexus 5). Afwachten maar..
http://www.xda-developers...bly-on-bootloader-unlock/
Eerst dus even afwachten wat Google hier over te zeggen heeft, ik maak me er voorlopig nog niet druk om.
Zojuist deze docking besteld. Stond al een hele tijd voor $48, dat was me toch echt te duur, maar nu heb ik hem voor 32 euro toch maar gekocht

Welke ervaring heb je eigenlijk met dit soort formaat telefoons? Vergeleken met de HTC One S en de LG Nexus 5, is deze echt enorm. Niet bang voor een miskoop?Kiwi schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:43:
[...]
Zojuist deze docking besteld. Stond al een hele tijd voor $48, dat was me toch echt te duur, maar nu heb ik hem voor 32 euro toch maar gekocht
[afbeelding]
Bedoeld Laguna niet de docking?Grudgie schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:25:
Volgens mij wen je heel snel aan die grootte.
En die docking, voor wat dient da wieltje op de achterkant?
[ Voor 13% gewijzigd door Obvius1 op 21-10-2015 16:07 ]
Precies dat. Ik kwam van een HTC Desire en ging naar een Note.Ted_W schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:25:
De grootte went inderdaad heel snel. Toen ik voor het eerst een Note 1 had, was ik er binnen de kortste keren aan gewend. En voor die tijd was het ook een behoorlijk grote telefoon.
Toen ik na een tijdje mijn Desire weer even tijdelijk gebruikte was dát pas wennen..
Ik moet wel zeggen dat ik na de N5 en de S6 erg gewend ben geraakt aan 5". Ben benieuwd hoe de stap terug zal uitpakken. Zeker omdat de Note die ik gewend was een stuk kleiner is dan de 6P.
Ja, of je gebruikt Nova Launcher met een swipe down gesture die de notificatiebalk naar beneden haaltLaguna schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:51:
Een vereiste vind ik toch wel dat je het toestel ook met 1 hand kan bedienen in het geval je bijv een boodschappentas in je andere hand vast hebt. Even getest met de iPhone 6 Plus, maar om dan vervolgens bij de notificatie balk te komen wordt dan echt een uitdaging, je moet dan het toestel aan de achterkant over je vingers laten rollen om erbij te komen en als je vervolgens ergens onderaan het scherm moet zijn, weer hetzelfde trucje. Met dus alle risico's van dien, oftewel dat het toestel uit je handen valt.
[...]
Werkte goed bij mijn Note en ik gebruik het nu ook nog steeds op mijn S6.
Belangrijk voor mij is wat er bedoelt wordt met 'zwaar gebruik'. Ik speel zelf geen games (zou misschien ooit hearthstone 's kunnen proberen), het zwaarste gebruik bij mij is dat ik wel veel screen on time zal hebben met browsen, full hd films, streamen en op vakanties schiet ik veel fotos... zal ik het verlaagde cpu vermogen merken in de vorm van lag/freeze/shutdowns.
Kom van een Note 3 en wil wel eens anders dat een Samsung... Het wordt deze of de iphone 6s plus...
[ Voor 6% gewijzigd door Kyo op 21-10-2015 16:31 ]
Vroeg wanneer ze de prijzen icm abb gingen vermelden, persoon met wie ik sprak vond het wel een goede vraag en heeft dan ook een andere afdeling ingeschakeld, zij zullen me hier nog over contacteren, ben benieuwd
Gebruik momenteel tijdelijk een 5inch toestel, de xperia z maar ik merk toch echt dat browsen of navigatie voor mij part heel wat fijner en overzichtelijker is op een groter toestel.Laguna schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:32:
Jullie hebben het allemaal over wennen (of workarounds toepassen), maar waarom zou je je telefoon überhaupt zo groot willen hebben? Wat is in jullie ogen het voordeel van een 5,7" scherm boven een 5" scherm? Tegenwoordig heeft zowat iedereen ook wel een tablet, als je echt een groot scherm nodig hebt. Waarom per se aan iets wennen wat duidelijk minder prettig in de omgang is (mensen met grotere handen dan gemiddeld daar gelaten)?
Daarnaast heb ik naast mijn toestel ook een tablet gehad maar met een 5,7 toestel heb ik totaal geen behoefte meer aan een tablet. Dit is uiteraard persoons afhankelijk.
Browsen, YouTube en games vind ik persoonlijk gewoon een stuk prettiger op een groter scherm. Ook typen met 2 duimen (WhatsApp) gaat bij mij een stuk makkelijker en sneller (minder typefouten) op een groter scherm. En ik bedien mijn smartphone toch altijd met 2 handen, dus voor mij is het helemaal geen must om het perse met 1 hand te kunnen bedienen. Een tablet kan ik niet in mijn jaszak kwijt, een 5,7" telefoon wel.Laguna schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:32:
Jullie hebben het allemaal over wennen (of workarounds toepassen), maar waarom zou je je telefoon überhaupt zo groot willen hebben? Wat is in jullie ogen het voordeel van een 5,7" scherm boven een 5" scherm? Tegenwoordig heeft zowat iedereen ook wel een tablet, als je echt een groot scherm nodig hebt. Waarom per se aan iets wennen wat duidelijk minder prettig in de omgang is (mensen met grotere handen dan gemiddeld daar gelaten)?
Precies dit inderdaad. Ik heb eigenlijk altijd wel liever een grotere telefoon gehad, maar dat telde niet veel mee vergeleken met andere factoren toen. Nu is de telefoon die ik wil 5,7" en ben ik dus blijTed_W schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:57:
[...]
Browsen, YouTube en games vind ik persoonlijk gewoon een stuk prettiger op een groter scherm. Ook typen met 2 duimen (WhatsApp) gaat bij mij een stuk makkelijker en sneller (minder typefouten) op een groter scherm. En ik bedien mijn smartphone toch altijd met 2 handen, dus voor mij is het helemaal geen must om het perse met 1 hand te kunnen bedienen. Een tablet kan ik niet in mijn jaszak kwijt, een 5,7" telefoon wel.
Tussen de 6P en een 5P had ik nog steeds de 6P gekozen, tussen een 5P en een 6X had ik de 5P gekozen.
Ok oftewel geen ervaring meeKiwi schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:03:
[...]
Precies dit inderdaad. Ik heb eigenlijk altijd wel liever een grotere telefoon gehad, maar dat telde niet veel mee vergeleken met andere factoren toen. Nu is de telefoon die ik wil 5,7" en ben ik dus blij
Tussen de 6P en een 5P had ik nog steeds de 6P gekozen, tussen een 5P en een 6X had ik de 5P gekozen.
Exact...werkt hier ook nog steeds perfect op mijn Note 5 (als op al mijn voorgaande toestellen).Ken. schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:11:
[...]
Ja, of je gebruikt Nova Launcher met een swipe down gesture die de notificatiebalk naar beneden haalt
Werkte goed bij mijn Note en ik gebruik het nu ook nog steeds op mijn S6.
[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 21-10-2015 20:35 ]
Ik heb nu de S6 en hiervoor de Note 4 gehad. Accuduur is zeker een handig iets. Bij de Note 4 had ik 95% over in de ochtend als ik naar kantoor ging en muziek ging streamen. Met de S6 heb ik nog maar 90% over.Laguna schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:32:
Verder is een groter scherm fijn om meer in een oogopslag te kunnen zien. Ik gebruik of mijn telefoon of mijn 15" Retina MBP om al het werk te doen.
Gebruiken met een hand vergt inderdaad veel vingergymnastiek, maar meestal heb ik een toestel vast met twee handen, waardoor dit probleem non-existant is.
Verder heb ik geen grote handen, maar is zo'n toestel wel fijn
Je kunt ook slim de URl aanpassen...BigF25 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:33:
maar even met coolblue gebeld, ze vermelden op de site een verwachte leverdatum maar ik gaf dat ik daar nog niet heel druk om maak (alhoewel ik em stiekem toch snel wil)
Vroeg wanneer ze de prijzen icm abb gingen vermelden, persoon met wie ik sprak vond het wel een goede vraag en heeft dan ook een andere afdeling ingeschakeld, zij zullen me hier nog over contacteren, ben benieuwd
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=552679
Waarom zou ik er ervaring mee moeten hebben? Ik heb een iPhone 6+ vastgehad, en die kon ik prima op dezelfde manier bedienen als mijn Nexus 5. Ik denk dat 5,2" mij meer zou tegenvallen dan 5,7".Laguna schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:29:
[...]
Ok oftewel geen ervaring meehoop dat het formaat je niet tegen gaat vallen.
haha dat werkt ook nog..zunrob schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:14:
[...]
Je kunt ook slim de URl aanpassen...
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=552679
Edit; je kunt wel klikken op verschillende opties maar bestellen gaat niet
Coolblue geeft aan dat hij vanaf 2 nov te pre-orderen is, verwachte uitleverdatum 9 nov.
[ Voor 6% gewijzigd door BigF25 op 22-10-2015 09:30 ]
Verwijderd
http://www.vandenborre.be...huawei-nexus-6p-grey-64gb
Toch redelijk wat foutjes en gaten in de specificaties..
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2015 10:08 ]
Wel raar dat op de website dan nog steeds staat 'Verwacht: week van 26 - 30 oktober'BigF25 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:14:
[...]
haha dat werkt ook nog..
Edit; je kunt wel klikken op verschillende opties maar bestellen gaat niet
Coolblue geeft aan dat hij vanaf 2 nov te pre-orderen is, verwachte uitleverdatum 9 nov.
Ik wacht nog even de uitgebreide reviews af van de bekende sites, maar denk wel dat dit de opvolger van mijn nexus 5 gaat worden. Eindelijk een goede camera en accu.
Formaat lijkt me ook prima. Heb al een paar keer een iPhone 6+ en OnePlus One geprobeerd, maar dat ging prima.
Volgens een bron van mij bij Coolblue klopt dat ook niet. Pre-orders starten 2 november, en verwachte uitleverdatum is 9 november.urf schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:44:
[...]
Wel raar dat op de website dan nog steeds staat 'Verwacht: week van 26 - 30 oktober'
Ik wacht nog even de uitgebreide reviews af van de bekende sites, maar denk wel dat dit de opvolger van mijn nexus 5 gaat worden. Eindelijk een goede camera en accu.
Formaat lijkt me ook prima. Heb al een paar keer een iPhone 6+ en OnePlus One geprobeerd, maar dat ging prima.
Dat is de tweede batch er is er is al een Pre-order geweest net na de release deze zou volgende week geleverd worden, dit is mij telefonische bevestigd.chengbondkwok schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:47:
[...]
Volgens een bron van mij bij Coolblue klopt dat ook niet. Pre-orders starten 2 november, en verwachte uitleverdatum is 9 november.
Rob
http://www.phonearena.com...e-Nexus-6P-Review_id4110/
De meest optimistische is van "the verge":
http://www.theverge.com/2015/10/20/9571535/nexus-6p-review
In Amerika kan dat nl niet en ik heb de Nexus nooit in de gaten gehouden hier dus...
ja dat kan, bijv bij coolblue/belsimpel, momenteel nog geen prijzen maar dat komt snelKyo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:10:
Kan je em trouwens in combinatie met een abonnement halen?
In Amerika kan dat nl niet en ik heb de Nexus nooit in de gaten gehouden hier dus...
Hoe zit het dan inderdaad met de pre-orders die op de 29e zijn geplaatst? Is daarbij niet gewoon hun eerste bestelling opgegaan (die volgende week dus binnenkomt) en dat pre-orders dus ook voor de 2e batch mogelijk zijn (vanaf 2 november)?chengbondkwok schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:47:
[...]
Volgens een bron van mij bij Coolblue klopt dat ook niet. Pre-orders starten 2 november, en verwachte uitleverdatum is 9 november.
Ok thanks.BigF25 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:12:
[...]
ja dat kan, bijv bij coolblue/belsimpel, momenteel nog geen prijzen maar dat komt snel
Nieuwe review van PA. Niet zo enthusiast al de meeste anderen. Wat ik raar vind is dat de reviews en reports over de batterij nogal verschillen... de ene zegt top, de ander matig...
http://www.phonearena.com...gle-Nexus-6P-Review_id411
Ik begrijp dat er zo'n 10% kans is dat het door de douane onderschept wordt, en dat je dan extra belasting moet betalen. Is de kans op diefstal nog groot?
Check dan sowieso even of je geen frequenties mist met de Amerikaanse versie. Ik zou als ik jou was gewoon wachten. De telefoons zijn in Amerika binnen nu en midden november verwacht aan te komen bij mensen thuis en dan krijg je er dingen als inklarings, verzendkosten, belasting, en verzendtijd nog eens bij. Coolblue verwacht ze volgende week en ik denk niet dat de Nederlandse Google store daarna lang op zich zal laten wachten voor de versies die Coolblue niet verkoopt.aufbakanleitung schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:18:
Ik ben aan het overwegen om een vriend van mij in Amerika de telefoon te laten kopen en dan per post op te laten sturen. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben? Wat zijn de risico's hiervan?
Ik begrijp dat er zo'n 10% kans is dat het door de douane onderschept wordt, en dat je dan extra belasting moet betalen. Is de kans op diefstal nog groot?
Verwijderd
Is al redelijk veel gevraagd in deze thread, gebruik de zoekfunctie.aufbakanleitung schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:18:
Ik ben aan het overwegen om een vriend van mij in Amerika de telefoon te laten kopen en dan per post op te laten sturen. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben? Wat zijn de risico's hiervan?
De Amerikaanse versie heeft niet dezelfde LTE banden als de Europese.
Check even met die vriend van je of hij nog wel te verkrijgen is, ik las dat de beschikbare batches reeds op zijnaufbakanleitung schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:18:
Zo heb ik het wel begrepen van Coolblue zakelijk, ik zit bij de eerste batch, is echter natuurlijk wel afwachten of ze inderdaad volgende week toestellen binnen krijgenKiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:16:
[...]
Hoe zit het dan inderdaad met de pre-orders die op de 29e zijn geplaatst? Is daarbij niet gewoon hun eerste bestelling opgegaan (die volgende week dus binnenkomt) en dat pre-orders dus ook voor de 2e batch mogelijk zijn (vanaf 2 november)?
Maak je maar geen illusies. Volgende week is hij er echt nog niet. Vanaf dag 1 praten ze al over 2 november (pre order)....Kiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:16:
[...]
Hoe zit het dan inderdaad met de pre-orders die op de 29e zijn geplaatst? Is daarbij niet gewoon hun eerste bestelling opgegaan (die volgende week dus binnenkomt) en dat pre-orders dus ook voor de 2e batch mogelijk zijn (vanaf 2 november)?
Klopt, maar als het via Coolblue kan voordat mijn abonnement verlengd wordt scheelt het me 40 euro op mijn toestel, dat is toch altijd leukXPowerStef schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:29:
Je kan ook altijd kijken of dat bij je provider kan, bij kpn en t-mobile in ieder geval wel. Als je je abonnement hebt kun je in de online omgeving je abonnement ophogen
Zeker nu ook de reviews uitkomen weet ik het eigenlijk wel zeker, dit wordt de vervanger van m'n One M7!
Nu nog geduld opbrengen tot 'ie in Nederland uitkomt.....
Helaas nog geen 64GB, de laatste keer dat ik keek. Dat is waar ik nog op zit te wachten. Hopelijk gaan de pre-orders 2 november in de Google Store ook los!XPowerStef schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:53:
Momenteel is hij ook bij Belsimpel.nl te bestelen icm een abonnement, zij geven een levertijd van 2 weken aan.
Idem! ik zat precies met dezelfde overwegingen.treris schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:42:
Heb lang getwijfeld tussen de Z5 en Moto X Style, toen kwam de 6P en alhoewel ik in eerste instantie bepaald niet gelukkig werd van die Bender (van Futurama ja) look van de achterkant vind ik het in combinatie met die grafiet kleur een stuk minder irritant.
Zeker nu ook de reviews uitkomen weet ik het eigenlijk wel zeker, dit wordt de vervanger van m'n One M7!
Nu nog geduld opbrengen tot 'ie in Nederland uitkomt.....
Voor mij wordt het ook de 6p ipv de style of de z5
Verwijderd
http://www.vandenborre.be...huawei-nexus-6p-grey-64gbMinimum92 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:04:
[...]
Helaas nog geen 64GB, de laatste keer dat ik keek. Dat is waar ik nog op zit te wachten. Hopelijk gaan de pre-orders 2 november in de Google Store ook los!
Vanden Borre heeft wel al een 64GB versie als pre-order
No matter the age, never lose the Kramer inside
Rustig afwachten is het advies...dus mensen neem nog een bakkie en ga zometeen genieten van het weekend ipv continue te F5-en op de websites of te bellen om status-info...

Helaas duurt het nog erg lang tot de eerste week van november..
http://store.orange.com/n...|1545|Google#product-list
En ook bij Expansys..
http://www.expansys.nl/google-nexus/
[ Voor 14% gewijzigd door thomas8787 op 23-10-2015 13:38 ]
Gisteren eventjes via vpn op Google Play UK gaan kijken. De 6P is daar niet meer op voorraad, de 5X wel. Zodra je gaat inloggen met je account om te bestellen stuurt ie je wel weer terug naar de site van je land
Waarom wil je bij de UK Google Store bestellen? Lijkt me totaal niet handig i.v.m. andere adapter, garantie en het is niet (of amper) goedkoper dan in Nederland bij bijvoorbeeld Coolblue.bbc schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:57:
Ik twijfel nog een heel klein beetje tussen de 5X en de 6P. Waarschijnlijk wordt het de 6P wegens standaard 32GB, en nog extra data kabeltjes wat maakt dat er niet zo heel veel verschil meer is in prijs. Het formaat valt me dan wel weer tegen, maar de 5X is ook niet zo heel klein. Dit wordt dan weer gecompenseerd door het scherm.
Gisteren eventjes via vpn op Google Play UK gaan kijken. De 6P is daar niet meer op voorraad, de 5X wel. Zodra je gaat inloggen met je account om te bestellen stuurt ie je wel weer terug naar de site van je landOnder de voorwaarden stond dat ze enkel konden leveren in het land waar je credit card geregistreerd stond. Ik had dus eventjes ijdele hoop.
Gewoon omdat ie daar al leverbaar was. Een beetje stom, maar ik heb twee weken geleden ontdekt hoe mensen hun telefoon in het toilet kunnen laten vallen en zit nu weer te klooien met een 10 jaar oude Nokia. Ik heb dus een beetje haastKiwi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:19:
[...]
Waarom wil je bij de UK Google Store bestellen? Lijkt me totaal niet handig i.v.m. andere adapter, garantie en het is niet (of amper) goedkoper dan in Nederland bij bijvoorbeeld Coolblue.
Maar bij een skin voelt het toch snel als plastic in plaats van metaal ben ik bang.
dbrandurf schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:26:
Deze kleur zou wel super gaaf zijn: https://mobile.twitter.co...status/657645464536424448
Maar bij een skin voelt het toch snel als plastic in plaats van metaal ben ik bang.
Erg goeie ervaringen mee heb inmiddels 3 skins ervan voor m'n N5, carbon fiber, mahogony en true color. Ze hebben allemaal hun eigen unieke structuur. Metaal voelt dan ook als metaal.
[ Voor 96% gewijzigd door Laguna op 24-10-2015 00:19 ]
Heb deze keuze ook moeten maken voor me zelf.. choice - - > nexus 6pArsene schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:41:
Nexus 6p of Moto x Style? Lastige keuze.
Heeft alle features die de moto heeft plus nog een beetje, denk aan fingerprint reader, usb-C
http://www.computeruniver...cts/90622292/nexus-6p.asp
Ik heb gelezen dat er maar twee versies van de 6P beschikbaar zullen zijn: een US en International versie. De 6P uit Duitsland zou dus qua hardware exact gelijk moeten zijn aan de toestellen die aan Nederlandse webshops geleverd worden.Inenting schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:30:
Ik vroeg me af: ALS de 64GB+ versie niet uitkomt in nederland, kunnen we dan gewoon de duitse toestel gebruiken? Ik kan niks vinden over welke banden de duitse versie ondersteund en of het wel werkt in nederland want ik zit op dit moment bij t-mobile maar wat als ik naar een andere provider wil. Heeft iemand hier meer info op?
http://www.computeruniver...cts/90622292/nexus-6p.asp
In principe zou dat voor de verschillende providers dus ook niets uit moeten maken, alleen weet ik niet hoe ze in Duitsland qua provider-software met dit soort dingen omgaan. Is de regulering wat betreft simlockvrije telefoons in Duitsland anders?
Overigens twijfel ik er niet aan dat de 64GB versie ook naar Nederland komt. Ik verwacht dat pre-orders in de eerste week van november beschikbaar komen. Of de 128GB hier ook beschikbaar komt is nog wel een vraagteken.
[ Voor 10% gewijzigd door Minimum92 op 24-10-2015 23:02 ]
In combinatie met een abonnement zijn ze duurder als Coolblue. 40 euro goedkoper op het toestel. Scheelt dus mooi weer iets in mijn voordeel. Besteld direct toen de preorder er was, hopelijk dus in de eertse batchrudyhattem schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:23:
Nieuwe winkel in de pricewatch voor een mooie prijs.
Een batch is een productie-eenheid. Eerste batch geproduceerde toestellen die naar de retailers gaat en bij de consument terecht komt. Is die batch op dan komt er een tweede, derde...Obvius1 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:13:
Wat is Batch 1 en batch 2? Hoe graak je in de 1 als dit beter is?
First in, first out. Vroegste pre-orders krijgen first batch, terwijl als je nu bestelt je waarschijnlijk al in batch 2 of 3 zal zitten.
Dus je kan niet kiezen in welke batch je terecht komt.
[ Voor 2% gewijzigd door Slaapje op 25-10-2015 16:57 . Reden: Thanks Kiwi ;) ]
To dare is to do
64gbit heb ik niet meer genoeg aan tegenwoordig hoor, doe mij maar 32GBSlaapje schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:30:
Hoop wel dat ze snel de 64gbit aankondigen in de Nederlandse webshops. Kan nu mijn abonnement verlengen en dit wordt mijn volgende toestel.
[ Voor 7% gewijzigd door Slaapje op 25-10-2015 17:16 ]
To dare is to do
Verwijderd
Waar haal je dat vandaan?rudyhattem schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:40:
6 november zal de "normale" uitlevering zijn.
Of allebei, terugsturen binnen 14 dagen na aankomst is mogelijkVerwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:58:
Ik twijfel nog om bij google play te bestellen of bij coolblue, Coolblue heeft natuurlijk een goede service en zit om de hoek maar Google Play heeft misschien meer voorraad (en snellere voorraad)
[ Voor 50% gewijzigd door regenjas op 25-10-2015 21:14 ]
http://imgur.com/a/CBzdK
Aluminium 64GB is ook mijn keuze! Nog een weekje geduld voordat die pre-order los gaat, maar dat moet wel lukken met de volledige reviews en gebruikerservaringen die deze week te lezen zullen zijn.Kiwi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:35:
Zo, ik ben echt blij dat ik de Aluminium heb gepreordered!
En Reddit is daarvoor een hele fijne bron inderdaad.
Verwijderd
Dit soort foto's doen me wel twijfelen, ik denk echter toch dat ik voor de graphite ga. Heb nu ook een witte nexus 5 en dat de camera en voorkant gewoon zwart zijn doet toch een beetje af aan het geheel. Je hebt niet echt het gevoel dat het één telefoon is.Kiwi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:35:
Ziet er zeer goed uit!Kiwi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:35:
de graphite/black variant vind ik zelf minder, ook omdat er snel vingerafdrukken op ontstaan
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerken horen thuis in:
- Accessoires: [Huawei Nexus 6P] Accessoires
- Prijzen en levertijden: [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Huawei Nexus 6P] Rooten & Custom ROM's