Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23:40

GroeneThee

Uplay : SmoothPapa

quote:
ComTech schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:33:
Elke keer als ik bel staat dit teken in de notificatiebalk.
Dat is toch het niet storen icoontje?

[afbeelding]

Waarom komt die dan in beeld tijdens bellen? Is dat normaal ?
Betekent niet storen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bloblub
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:05
quote:
striner schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:39:
@ComTech jup, volgens mij is dat sinds 7.1.x ge´ntroduceerd (of misschien al bij 7.0.x).
Ik denk dat dat is zodat je geen notificaties krijgt tijdens het bellen, dus dat je telefoon gaat trillen (wat je aan de andere kant van de lijn ook hoort).
Bingo!

• Gotez
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 26-06 15:22
Ik heb de beta van android O draaien maar krijg foutmeldingen en niet werkende widgets bij google music en boxer mail. Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• striner
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:57
Net gebeld met Google over de batterijproblemen (gekocht via de Play Store). Vrogie keer hadden ze me afgescheept met een factory reset. Heb ik gedaan, maar heb nog steeds last van sudden shutdown en een algemeen snel leegtrekkende batterij. Dit ook aangegeven, en ze zullen me nu een nieuwe (zo omschreef de mevrouw het, maar ik verwacht dan een refurbished?) opsturen en de oude moet ik zodra ik die heb ontvangen terugsturen.
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23:26
Ik wil nog even melden dat ik dus na het opsturen van mijn nexus 6p (batterij probleem) een refurbished telefoon heb gekregen. Tot nu toe werkt de telefoon top, geen last van batterij problemen en de accu gaat 2x zo lang mee. :). Dus iedereen die nog issues heeft stuur je telefoon op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:03
Het lijkt erop dat mijn toestel ook kuren begint te krijgen. Terwijl ik nieuws aan het lezen was ging het toestel ineens over op batterij spaarstand en daarna ook meteen uit. Vervolgens wilde het toestel niet meer booten. Na het aansluiten van het toestel op de lader kon ik na het booten de lader meteen loskoppelen en verder gaan.

De batterij level sprong dus in ÚÚn keer van rond de 20% naar 0 en vervolgens weer terug naar 25%:

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23:40

GroeneThee

Uplay : SmoothPapa

quote:
kwiebus schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:54:
Het lijkt erop dat mijn toestel ook kuren begint te krijgen. Terwijl ik nieuws aan het lezen was ging het toestel ineens over op batterij spaarstand en daarna ook meteen uit. Vervolgens wilde het toestel niet meer booten. Na het aansluiten van het toestel op de lader kon ik na het booten de lader meteen loskoppelen en verder gaan.

De batterij level sprong dus in ÚÚn keer van rond de 20% naar 0 en vervolgens weer terug naar 25%:

[afbeelding]
Niet te lang wachten maar aanbieden voor garantie!

• striner
Hoe kun je zien of je toestel refurbished is?
Ik kreeg een linkje van Google waar ik naar een afgeschermd gedeelte van de Play Store werd geleid, kon een nieuw toestel aanschaffen voor dezelfde prijs (650 euro) maar dat zou dan alleen tijdelijk worden ingehouden op mijn creditcard en weggehaald worden zodra ze de oude terug hebben ontvangen.

Wat betreft de accuduur: zou dat een eenmalige batch zijn die zo kneiterhard achteruit zijn gegaan in anderhalf jaar?
Zal de batterij in de nieuwe telefoon niet ook weer na anderhalf jaar nog maar 3/4 dag meekunnen?

-EDIT-
Heb hem zojuist ontvangen, en ik kreeg een ongeopende Nexus 6P doos, dus volgens mij issie gewoon nieuw! _/-\o_

striner wijzigde deze reactie 31-05-2017 16:08 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-06 22:29

spanx

_Sp[A]nX_

Android o beta (paar weken, 2)

herstart (crash) en nooit meer opstarten, infinite bootloop

zelfs recovery doet hij niet.

Support kan ik niet aanvragen omdat de website een fout geeft.
nov 2015 gekocht bij google zelf.

Kan iemand mij tips geven? ik kan nu helemaal niets :(

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• striner
@spanx welke fout geeft welke website?
Via deze link zou je een aanvraag moeten kunnen indienen zodat ze je terugbellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-06 22:29

spanx

_Sp[A]nX_

quote:
striner schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:57:
Via deze link zou je een aanvraag moeten kunnen indienen zodat ze je terugbellen.
super bedankt!
heeft me heel erg geholpen.

over 5 werkdagen een vervangend toestel.... al mijn data kan ik niet meer bij en is dus weg

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:59
Is je bootloader unlocked? Dan kan je een recovery flashen en wel bij je bestanden.

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23:39

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zijn er mensen die Pure Nexus hebben?
Zit te denken om ook die ROM te gaan flashen. Alleen is het wel aantal jaartjes geleden dat ik heb geflashed.

Hoe kan ik het beste deze ROM flashen? :)

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• wieland99
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 26-06 12:01
Mijn nexus 6p besloot er vandaag opeens mee op te houden.
Hij lag op tafel en werkte 10 min ervoor nog perfect, toen ik hem terug oppakte deed hij opeens niets meer.. Geen boot, geen hard reset, geen reactie op voedingskabel... opeens was het een baksteen :p

Hij is net binnen bij coolblue voor de garantie (hij is 9 maanden oud).
Heeft er iemand ervaring met de RMA gewoonten van huawei? Termijn voor reparatie..?

Stiekem hoop ik dat ze mij gewoon een nieuwe geven, maar dromen zijn meestal bedrog :p

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:00

Wildfire

Joy to the world!

quote:
wieland99 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:34:
Hij lag op tafel en werkte 10 min ervoor nog perfect, toen ik hem terug oppakte deed hij opeens niets meer.. Geen boot, geen hard reset, geen reactie op voedingskabel... opeens was het een baksteen :p

Heeft er iemand ervaring met de RMA gewoonten van huawei? Termijn voor reparatie..?

Stiekem hoop ik dat ze mij gewoon een nieuwe geven, maar dromen zijn meestal bedrog :p
Destijds niet voor de VIP Garantie service geregistreerd via Dr. Mobile? Drie jaar garantie, drie dagen repair service en pick up & return service.

Wildfire wijzigde deze reactie 07-06-2017 19:54 (5%)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:16
quote:
wieland99 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:34:

de 6p is toch niet meer verkrijgbaar?
misschien geld terug?

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 20:07
Niet beschikbaar om te kopen, maar ze hebben nog wel (mogelijk refurbished) toestellen die voor vervanging gebruikt worden. Als het goed is krijg ik deze of volgende week ook een vervangend toestel ivm batterijproblemen.

Sometimes an apple is just an apple

• tw_gotcha
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 26-06 07:05
Net een nexus 6p van een tweaker overgenomen. Het eerste dat opvalt is de korte accuduur, van 6:30 's ochtend opgeladen tot max 4 uur 's middags, bij intensief gebruik veel minder (< 6 uur). Sindsdien heb ik de pure nexus rom erop gezet en vooral daarna Franco kernel geflasht. Hier zit een app bij in de play store (voor 4.20 euro) waarmee je een aantal dingen kunt aanpassen, met name CPU en GPU snelheden. Franco heeft een balanced profiel waardoor je aanzienlijk minder stroom gebruikt en mijn gebruikservaring is er niet anders door. Inmiddels hoef ik pas 's avonds weer op te laden, ongeveer 4 uur accuduur meer. Dit is natuurlijk een slordige test want de ene dag is de andere niet.

Nu heb ik met de app 'easy DPI changer' de telefoon teruggezet naar 1080x1920 bij 440 dpi. Ik zie totaal geen verschil! Daarbij moet ik wel zeggen dat ik geen filmpjes kijk, geen social media dingen doe en geen spellen speel. Ik ben bijna op 100%, ben benieuwd wat de telefoon vandaag gaat doen. Ook naptime geinstaleerd die de doze status forceert zodat apps op de telefoon niet steeds wakker worden bij bewegingen.
Wordt vervolgd, gewoon eens kijken wat er mogelijk is, tegenover wat ik prettig vind als gebruikerservaring.

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16:30

westergas

rikkie_pc

quote:
Grudgie schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:29:
Zijn er mensen die Pure Nexus hebben?
Zit te denken om ook die ROM te gaan flashen. Alleen is het wel aantal jaartjes geleden dat ik heb geflashed.

Hoe kan ik het beste deze ROM flashen? :)
http://bfy.tw/CFWY

1e resultaat. Staat allemaal keurig in het topic beschreven.

rikkie de zwerver TweakersIII

• wieland99
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 26-06 12:01
quote:
Wildfire schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:52:
[...]

Destijds niet voor de VIP Garantie service geregistreerd via Dr. Mobile? Drie jaar garantie, drie dagen repair service en pick up & return service.
Ik woon in BelgiŰ en had eigenlijk nog nooit gehoord van een VIP Garantie service..
Misschien wordt dat zelfs hier niet aangeboden? Of moet je rechtstreeks bij huawei kopen hiervoor?

• BeToBe
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 19:20

BeToBe

Privacy jurist

quote:
tw_gotcha schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 07:43:
(...)
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik geen filmpjes kijk, geen social media dingen doe en geen spellen speel.
(...)
Wat doe je dan wel met je telefoon? :P

Ik heb zelf ook een custom rom en kernel ge´nstalleerd en ik merk echt een aanzienlijke verbetering in accuduur. 'easy DPI changer' kende ik niet en ga ik vanavond installeren. Ben benieuwd of dat nog effect heeft. Bedankt voor de tip!

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• MightyMauz
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 10:08

MightyMauz

Team Green

Ik heb zojuist ook contact met Google gehad voor mijn accuproblemen. Ik heb een nieuwe kunnen bestellen en mag mijn oude opsturen, zodra de nieuwe binnen is. Het ging erg gemakkelijk. Nou fingers crossed dat de nieuwe geen problemen heeft!

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• tw_gotcha
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 26-06 07:05
quote:
BeToBe schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:21:
[...]

Wat doe je dan wel met je telefoon? :P

Ik heb zelf ook een custom rom en kernel ge´nstalleerd en ik merk echt een aanzienlijke verbetering in accuduur. 'easy DPI changer' kende ik niet en ga ik vanavond installeren. Ben benieuwd of dat nog effect heeft. Bedankt voor de tip!
:) Vooral internet, email, agenda, whatsapp en een enkele keer bellen. En veel boeken lezen.

Ik had deze ochtend veel vergaderingen en relatief weining gebruik maar heb in de afgelopen 5 uur maar 16% verbruikt .... ziet er goed uit.

Weet iemand een manier om te testen hoe lang de batterij meegaat, een benchmark mischien en die dan in een loop draaien of zo? Dan kan ik echt vergelijken...
Ik bedoel een benchmark die niet op gamen gebasseerd is maar op "normaal gebruik", wat dat dan ook is. geekbench 4?

Edit: een maal geekbench 4 draaien kost ongeveer 4.5-5% batterij vermogen.

tw_gotcha wijzigde deze reactie 08-06-2017 13:31 (10%)

• striner
Heb hetzelfde proces doorlopen als @MightyMauz (zie paar posts eerder) en heb mijn vervangende telefoon nu een week. Kwam ook volledig nieuw in de doos, met Android 6 nog erop. Kreeg wel meteen een rood knipperend LEDje toen ik hem aan de oplader hing, dus was bang dat ie al kapot was, maar na enkele minuten begon hij toch normaal op te laden. Waarschijnlijk zo lang ergens in een warenhuis gelegen dat de batterij helemaal ontladen was.
Meteen helemaal door-geŘpdate naar de laatste Android versie + patches en in gebruik genomen.
Tot nu toe geen uitvallers gehad, heb zelfs een keer tot 1% kunnen doorgaan voordat ik hem aan de oplader hing (ben nog niet zo ver gegaan dat ie ook echt uitschakelt door lege batterij).
Heb meteen de app AccuBattery erop gezet en die rapporteert een geschatte capaciteit van >100% van de fabriekscapaciteit.
Ik doe nu ook zo weinig mogelijk helemaal tot 100% opladen (en 's nachts eraan te laten hangen) maar meestal rond de 80% of 90%, schijnt beter voor de accu te zijn.
Met een uur naar werk navigeren met Maps was ik eerst 50-60% kwijt, en nu nog maar 20-30% _/-\o_

Ik zie wel dat mijn terugstuurpakketje (via UPS) al sinds zaterdag ergens stil ligt. Google verwacht de telefoon binnen 2 weken, dus ik hoop dat hier binnenkort eens wat gaat bewegen.

striner wijzigde deze reactie 08-06-2017 13:44 (11%)

• robotjoek
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 25-06 21:26
quote:
MightyMauz schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:11:
Ik heb zojuist ook contact met Google gehad voor mijn accuproblemen. Ik heb een nieuwe kunnen bestellen en mag mijn oude opsturen, zodra de nieuwe binnen is. Het ging erg gemakkelijk. Nou fingers crossed dat de nieuwe geen problemen heeft!
Hoe heb je contact met Google gehad, wil ze ook benaderen vanwege batterijdrain op mijn Nexus 6P, maar kan niet echt iets vinden behalve het forum ??

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Laatst online: 20:07
quote:
striner schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:57:
Zie deze post voor contact met Google

Sometimes an apple is just an apple

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MightyMauz

MightyMauz

Team Green

quote:
Hmtsjmftsch schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:53:
[...]

Yep, inderdaad zo ja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 25-06 21:26
quote:
Hmtsjmftsch schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:53:
[...]

Thx, ga t ook maar eens proberen, kijken wat ze zeggen !?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MightyMauz

MightyMauz

Team Green

Gisteren aangevraagd en vandaag al het vervangend toestel binnnengekregen! Hij ziet er nieuw uit, kwam uit een gesloten originele doos en kan geen krasjes ontdekken. Productiedatum is November 2015, hetzelfde als mijn origneel.

Nu Purenexus installeren en dan de komende dagen eens zien of deze accu beter is!

• Gugger
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:53
Na vandaag de zoveelste battery drain, ook op bovengenoemde manier contact gezocht met Google. Inmiddels ook een vervangend toestel kunnen bestellen met hulp van een uiterst vriendelijke dame.
Hopelijk komt hij snel en heeft het vervangende toestel de issues niet, want ik ben eigenlijk nog nooit zo content geweest met een telefoon!

(toevoeging)
Wel lekker voor de nerd in mij; op het RMA formulier wordt de telefoon nog lekker Angler genoemd ipv Nexus 6p >:)

Gugger wijzigde deze reactie 13-06-2017 15:38 (16%)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Zakaria89
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-06 00:17
Ik heb helaas het bekende boot loop issue. Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Sterker nog, kan het moment niet eens in recovery modus komen. Ik zal de telefoon terugsturen naar CoolBlue en omruilen voor een S8 met wat bijbetaling.

Ik ga de device supererg missen... Ben fan van stock android en dat in combinatie met het prachtige qhd scherm en camera die uitstekende fotos maken in minder licht. :'( :'( :'(

Zakaria89 wijzigde deze reactie 14-06-2017 11:16 (25%)

• EduardH
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 26-06 13:16
Ook mijn 6P is vanavond in de boot loop terechtgekomen. Witte Google logo verschijnt, verdwijnt even en komt opnieuw tevoorschijn. Bootloader kan ik in, maar in Recovery Mode booten werkt niet. Zelfs uitzetten wil ie niet, gaat ie gewoon weer door met z'n loop.

Bij de Google Store gekocht in februari 2016, dus ik vrees dat ik geen garantie meer heb. Morgen maar even kijken wat voor mogelijkheden ik heb voor reparatie.

• Gillonde
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22-06 15:53
quote:
EduardH schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 01:13:
Bij de Google Store gekocht in februari 2016, dus ik vrees dat ik geen garantie meer heb. Morgen maar even kijken wat voor mogelijkheden ik heb voor reparatie.
Je hebt gewoon recht op 2 jaar garantie, daar val je ruim binnen.

• EduardH
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 26-06 13:16
quote:
Gillonde schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:27:
[...]

Je hebt gewoon recht op 2 jaar garantie, daar val je ruim binnen.
Ja, heb ze vanochtend gebeld en net RMA opgestuurd. Krijg gratis een nieuwe opgestuurd. Dat moet je ze dan wel nageven, de service van Google op dit gebied was uitstekend.

• Gugger
Vraagje voor diegenen die een vervangend toestel kregen en hun oude terug hebben gestuurd; hebben jullie alle oude accessoires ook terug gestuurd? Ik heb de originele oordopjes volgens mij niet eens meer en de datakabel ook niet. Ik kan de nieuwe mee terug sturen natuurlijk, maar als het niet nodig is, dan hou ik ze liever 😀

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Bakkertje_01
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23:26
quote:
Gugger schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:51:
Vraagje voor diegenen die een vervangend toestel kregen en hun oude terug hebben gestuurd; hebben jullie alle oude accessoires ook terug gestuurd? Ik heb de originele oordopjes volgens mij niet eens meer en de datakabel ook niet. Ik kan de nieuwe mee terug sturen natuurlijk, maar als het niet nodig is, dan hou ik ze liever 😀
Ik heb geen enkele accessoire meegestuurd, heb de screenprotector wel laten zitten. Ik heb hier verder geen problemen mee gehad en kreeg een refurbished model van hun terug zonder screenprotector (uiteraard), zonder accessoires.

• MightyMauz

MightyMauz

Team Green

Ik heb m pas opgestuurd toen ik mijn nieuwe al binnen had. Ik heb gewoon de accessoires die ze mij hebben geleverd, meteen weer teruggestuurd met mijn oude telefoon. Want ik had zo ook niet de originele lader bij de hand

• Sj44k13
  • Laatst online: 01:16
nvm

Sj44k13 wijzigde deze reactie 19-06-2017 12:31 (98%)

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• Gugger
Nieuwe (tenminste, hij lijkt nieuw) 6p inmiddels ontvangen en oude terug gestuurd, gelukkig toch oude accessoires terug kunnen vinden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _pix
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 26-06 10:21
Heeft iemand enig idee waar ik dit kan aanpassen? Ik bedoel de tekst die in het balkje onder de klok op het lock screen. Ik heb de tekst logischerwijs ooit zelf ingesteld, maar krijg het nu met geen mogelijkheid meer gevonden...

Ik gebruik NOVA Launcher, mocht dat uitmaken.

(Bovenstaande kan volgens mij niet aangepast worden via de 'informatie bij nood' die je via de standaard instellingen kunt vinden, dat is dit scherm)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
@_pix Instellingen > Beveiliging > Schermvergrendeling, tandwieltje klikken en dan Bericht schermvergr.

Website

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _pix
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 26-06 10:21
quote:
J0YR1D3R schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:37:
@_pix Instellingen > Beveiliging > Schermvergrendeling, tandwieltje klikken en dan Bericht schermvergr.
Omg. Dank _/-\o_
Wat slecht. Google leidde me steeds naar een soortgelijke oplossing, maar daar zat deze functie nog niet onder het tandwieltje (gewoon in het menu erboven dus) en daar kon ik dus niets mee. Dacht dat ik iets miste ivm een launcher ofzo, maar het menu is natuurlijk gewoon aangepast bij een nieuwe androidversie oid. 8)7

_pix wijzigde deze reactie 25-06-2017 11:41 (9%)

• Marbo
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22:33
Voor de mensen die de Nexus6P via de vip service van Huawei-dynafix hebben laten repareren vanwege accuprobleem? Hoe lang heeft het geduurd? Wil mijn 6P graag meenemen op vakantie maar als het lang duurt het ik toch maar even wachten tot na mijn vakantie.

• SkyThes
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 23:15
Ik heb mijn Nexus 6P ook maar aangemeld voor een RMA bij Google want het is momenteel echt niet meer te doen qua uitvallen van de accu... Hopelijk krijg ik ook een nieuwe/nette refurb.

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:07

pinda powerrr

Slow down...

Wat is erg in jullie ogen?
Net even gekeken en doe nu ongeveer 3 uur aan schermtijd, dit was (toen hij nieuw was) 4,5 uur. Mijne komt ook bij Google vandaan, nu een jaar oud.

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• Sj44k13
  • Laatst online: 01:16
quote:
pinda powerrr schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:39:
Wat is erg in jullie ogen?
Net even gekeken en doe nu ongeveer 3 uur aan schermtijd, dit was (toen hij nieuw was) 4,5 uur. Mijne komt ook bij Google vandaan, nu een jaar oud.
Mijne viel uit op 15%. Dat zou op zich niet heel erg zijn, maar hij bleef dus soms 2 uur op 15% staan en viel dan uit. Hierdoor was het onduidelijk hoeveel batterijduur er nog echt was.

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• SkyThes
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 23:15
quote:
Ik mag in m'n handjes knijpen als ik de 1,5 a 2 uur SOT haal. Het irritantste is dat ik er niet vanuit kan gaan dat mijn telefoon het blijft doen. Zeer regelmatig gaat hij al uit bij 40% resterende batterij tijd...
Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*