Mijn toestel wordt vandaag opgehaald onder de voorwaarden van de Huawei DrMobile VIP-service. Ik heb opgemerkt dat het aluminium bij de powerknop is gaan uitsteken. Het toestel zit in een case, dus ik vraag me af hoe snel het zonder case zou zijn opgetreden.
Hoe is de ervaring tot dusver met deze service van DrMobile? En in het specifieke geval van het krom/bol staan van het aluminium; hoe is dat bij jullie opgelost? Nieuwe alu behuizing, of..?
Verder ben ik nog steeds erg content met de Nexus 6P. De batterijduur is wel eens beter geweest, dus ik hoop dat daar ook snel vanuit de software van Google en apps van ontwikkelaars optimalisaties in worden aangebracht.
De front facing dual-speakers zijn nog steeds een genot om te gebruiken. Ik merk echt de meerwaarde t.o.v. (mono) speakers die aan de onderzijde van toestellen zitten.
Ook de fingerprint reader is nog steeds super fijn in het dagelijkse gebruik. Echter nu ik zie wat je nog meer met de fingerprint sensor kan bij de Pixel telefoons, zou dat op den duur wel een van de redenen kunnen zijn om daar voor te kiezen. Het lijkt me heerlijk om de statusbalk met de fingerprint sensor te kunnen swipen... Kunnen ze dat niet in de software ook voor deze telefoon introduceren?
Het enige wat me echter wel tegenvalt is de snelheid van de camera. Daar maakt de Pixel telefoon ook weer een hoop mee goed