-verkeerd
[ Voor 91% gewijzigd door Aggressor op 16-12-2015 12:26 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Aggressor op 16-12-2015 12:26 ]
Zolang je bootloader geunlocked is of je toestel geroot is is dit natuurlijk te zien, maar als je un-root en je bootloader locked is daar niets meer van terug te zien.Aggressor schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:55:
als je de telefoon root, is dit nog terug te zien?
bij samsung bv heb je knox 0x1 ofso
[ Voor 9% gewijzigd door Aggressor op 16-12-2015 12:52 ]
[ Voor 60% gewijzigd door dafmay op 16-12-2015 12:51 ]
[ Voor 68% gewijzigd door dafmay op 16-12-2015 13:06 ]
Yup...ik had agressor de link al gestuurd :SkyThes schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:06:
Met een custom kernel kan je meestal het kleurprofiel wijzigen btw.
[ Voor 38% gewijzigd door dafmay op 16-12-2015 13:09 ]
Al je links werken niet.. maar goed is het gelig niet gewoon te wijten aan de gesatureerde AMOLED kleuren?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
(TL:DR) Waarom hebben jullie voor de 6P gekozen, komende vanaf een toestel als de Nexus 5 2013Bitbull schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:54:
Eindelijk is de Nexus 6P review van Anandtech klaar:
http://www.anandtech.com/...he-google-nexus-6p-review
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik gebruik voor mijn zakelijke mail de Outlook app. Deze werkt zeer goed!Cronimet schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:29:
Het enige probleem wat ik tot nu toe heb is dat ik mijn Exchange Mailbox maar niet ingesteld krijg in de Gmail app. Heeft er iemand een goede vervanger hiervoor? Ik gebruik het toestel zakelijk dus een goede mail cliënt is zeer belangrijk voor me.
Ik herken je verhaal wel.kuusj98 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 00:09:
[...]
(TL:DR) Waarom hebben jullie voor de 6P gekozen, komende vanaf een toestel als de Nexus 5 2013
Ben dan toch weer blij dat ik mezelf boven die bestelknop heb kunnen uithalen, zit al weken te twijfelen of ik een nieuw toestel wil, zit al weken af te wegen of deze toestellen het geld wel waard zijn en zit al weken te wachten op mijn Nexus 5 die voor de tweede keer achter elkaar naar de reparatie is![]()
Eigenlijk ben ik het wel eens met de review, het ding heeft zeker zijn goede aspecten, maar om hier nu 650 euro voor neer te leggen? Tja, iedereen zijn eigen mening en ik kan niet bij jullie in de beurs kijken en jullie niet bij mij.
Qua performance is het eigenlijk niet zo'n heel grote stap vanaf de 80x Snapdragons en qua efficientie is het al helemaal bagger, zoals in de review te zien. Hoe geweldig de stock android ervaring ook is (en ik er eigenlijk niet vanaf wil) moeten we zeker ook de negatieve aspecten onder ogen zien. Zo is de plaatsing van de terug-knop voor rechtshandigen niet handig (nu ben ik toevallig links en kan niet met rechts overweg, maar oke) en mis ik inderdaad enkele basis-features die zowat iedere andere telefoon wel heeft.
Van de andere kant heeft de 6P wel echt een heel mooi display, ik heb hier al eerder aangegeven bij de Mediamarkt te zijn geweest en het display van de 5X leek wel waterverf in vergelijking met de superdiepe contrasten op het Amoled scherm. Ook de roomboter-zachtheid waarmee het ding door alle menu's zoeft, het is net een Audi A8, voor Audi R8 prijzen. Nu had de 5X dit ook wel, maar na even dromen weer op de aardbodem terug te zijn gekomen moet ik toch ook hier tot de conclusie komen dat het echte wow-gevoel wat ik bij de Nexus 5 had uitblijft. Het scherm van de Nexus 5 vind ik nog steeds prachtig, het ding is niet veel trager dan de nieuwe toestellen en ik krijg nog wel even softwareupdates.
Dus, er zullen vast en zeker mensen hier zijn die van een Nexus 5 afkomen en hier ook hard over hebben nagedacht. Ik wil graag jullie beweegredenen horen
Ik gebruik Nine. Het is weliswaar een betaalde app, maar met afstand (wat mij betreft) de besteCronimet schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:29:
...
Het enige probleem wat ik tot nu toe heb is dat ik mijn Exchange Mailbox maar niet ingesteld krijg in de Gmail app. Heeft er iemand een goede vervanger hiervoor? Ik gebruik het toestel zakelijk dus een goede mail cliënt is zeer belangrijk voor me.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Wat is precies de reden dat je een nieuw toestel wil? Als je Nexus 5 dit keer wel na reparatie goed is/blijft, dan zou ik adviseren om deze nog een jaar te houden tot de volgende Nexus generatie.kuusj98 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 00:09:
[...]
(TL:DR) Waarom hebben jullie voor de 6P gekozen, komende vanaf een toestel als de Nexus 5 2013
*KNIP*
Dus, er zullen vast en zeker mensen hier zijn die van een Nexus 5 afkomen en hier ook hard over hebben nagedacht. Ik wil graag jullie beweegredenen horen
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Als er een App is die zijn werk doet betaal ik er met plezier voor. Synchroniseert deze dan ook de contacten van je exchange account?Hmtsjmftsch schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:27:
[...]
Ik gebruik Nine. Het is weliswaar een betaalde app, maar met afstand (wat mij betreft) de beste
[ Voor 11% gewijzigd door Cronimet op 17-12-2015 11:59 ]
Nine is alleen de eerste 2 weken gratis... daarna betalen volgens mij.Cronimet schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:45:
[...]
Update : Nine is blijkbaar gratis en werkt perfect, synchroniseert ook de agenda en de contacten! Thanks voor de zeer goede tip!
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Heel eerlijk gezegd is dat meer "omdat het kan" dan pure noodzaak. Kijk, de telefoon doet het nog goed, en hopelijk na de reparatie nog een stukje beter. Ik heb een paar maanden geleden de accu vervangen en kan met 6.0 inderdaad een stuk langer op accu dan eerst. De camera is niet geweldig, maar voldoet. In principe kan ik dus ook wachten tot de volgende generatie telefoons uitkomt met hopelijk wel weer "revolutionaire" SoC's. Ik denk dat jullie me weer definitief uit de wolken hebben gehaald en dat vind ik fijn, als het ding het nog een jaar uithoud ben ik blij.Laguna schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:44:
[...]
Wat is precies de reden dat je een nieuw toestel wil? Als je Nexus 5 dit keer wel na reparatie goed is/blijft, dan zou ik adviseren om deze nog een jaar te houden tot de volgende Nexus generatie.
Met 6.0.1 is bovendien de accuduur van de Nexus 5 verdubbelt en ik haal nu met weinig gebruik 2 dagen en met gemak het eind van de dag bij veel gebruik.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Mijn Nexus 5 viel om de haverklap uit en had ik al +2 jaar dus geen garantie meer. Tevens ook geen goed geluid meer vanwege slijtage audio Jack.kuusj98 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 00:09:
[...]
Ben dan toch weer blij dat ik mezelf boven die bestelknop heb kunnen uithalen, zit al weken te twijfelen of ik een nieuw toestel wil, zit al weken af te wegen of deze toestellen het geld wel waard zijn en zit al weken te wachten op mijn Nexus 5 die voor de tweede keer achter elkaar naar de reparatie is![]()
Eigenlijk ben ik het wel eens met de review, het ding heeft zeker zijn goede aspecten, maar om hier nu 650 euro voor neer te leggen? Tja, iedereen zijn eigen mening en ik kan niet bij jullie in de beurs kijken en jullie niet bij mij.
Qua performance is het eigenlijk niet zo'n heel grote stap vanaf de 80x Snapdragons en qua efficientie is het al helemaal bagger, zoals in de review te zien. Hoe geweldig de stock android ervaring ook is (en ik er eigenlijk niet vanaf wil) moeten we zeker ook de negatieve aspecten onder ogen zien. Zo is de plaatsing van de terug-knop voor rechtshandigen niet handig (nu ben ik toevallig links en kan niet met rechts overweg, maar oke) en mis ik inderdaad enkele basis-features die zowat iedere andere telefoon wel heeft.
Van de andere kant heeft de 6P wel echt een heel mooi display, ik heb hier al eerder aangegeven bij de Mediamarkt te zijn geweest en het display van de 5X leek wel waterverf in vergelijking met de superdiepe contrasten op het Amoled scherm. Ook de roomboter-zachtheid waarmee het ding door alle menu's zoeft, het is net een Audi A8, voor Audi R8 prijzen. Nu had de 5X dit ook wel, maar na even dromen weer op de aardbodem terug te zijn gekomen moet ik toch ook hier tot de conclusie komen dat het echte wow-gevoel wat ik bij de Nexus 5 had uitblijft. Het scherm van de Nexus 5 vind ik nog steeds prachtig, het ding is niet veel trager dan de nieuwe toestellen en ik krijg nog wel even softwareupdates.
Wat heb je zelf al geprobeerd? Kan het erg simpel voorkauwen maar simpel zoeken via google levert direct resultaatCronimet schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:41:
Waarschijnlijk een heel domme vraag maar ik vind het echt niet. Hoe kan je een Gmail account verwijderen??
Ja zover was ik ook al, maar als ik op de drie puntjes druk heb ik enkel de optie "nu synchroniseren" en "help en feedback"BigF25 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:05:
[...]
Wat heb je zelf al geprobeerd? Kan het erg simpel voorkauwen maar simpel zoeken via google levert direct resultaat
https://support.google.com/nexus/answer/2840815?hl=en
Ik weet niet of je het al gevonden hebt, maar ik zat er ook mee te stoeien in het begin. Hier stapsgewijs uitgelegd hoe je het moet doen:Cronimet schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:24:
[...]
Ja zover was ik ook al, maar als ik op de drie puntjes druk heb ik enkel de optie "nu synchroniseren" en "help en feedback"
Jung jung ik zag het bos niet meer door de bomen haha. Bedankt!Leviathius schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:09:
[...]
Ik weet niet of je het al gevonden hebt, maar ik zat er ook mee te stoeien in het begin. Hier stapsgewijs uitgelegd hoe je het moet doen:
instellingen -> accounts -> google -> huppeldepup@gmail.com selecteren -> drie puntjes -> Verwijder account. De stap met het emailadres selecteren is tot waar je gekomen was. Dan moet je die selecteren zodat je in het overzicht komt waar je kan aangeven wat er gesynchroniseerd wordt. Van daaruit kun je via de drie puntjes het account verwijderen. Dit werkt trouwens ook voor andere accounts op je telefoon (whatsapp, outlook etc..)
[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 17-12-2015 20:30 ]
https://tweakers.net/categorie/215/smartphones/aanbod/ daar is de V&A voor bedoeld. plaats een advertentie zou ik zeggenvgo schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:34:
Iemand interesse in de witte 64GB? Kan mijn abonnement verlengen. Mag weg voor een mooie prijs, meer info via DM!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja natuurlijk zijn er verschillen. Ik zie dan eerlijk gezegd jouw initiele vraag dan ook helemaal niet...niet erg zinvol. Kortom...ga ff lekker wat proberen en zien welke winst je behaald. Vergelijken kan tot op zekere hoogte, maar blijft beperkt!Aggressor schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:33:
zijn er wel grote verschillen.. heb jij hem geroot, andere kernel.. locatie uit/aan?
op xda lees ook veel mensen die 10% over een nacht verliezen
[ Voor 21% gewijzigd door Aggressor op 17-12-2015 21:42 ]
Ik krijg mijn 6p morgen thuis, zou voor @Aggressor bijhouden hoeveel batterij hij gaat verbruiken! Ik hoop dat ik ook maar 1% in de zoveel uur verbruik(in de nacht dan wel).dafmay schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:49:
Exact...dat dus! Zoals ik eerder al aangaf...app optimalisatie en de nieuwe Doze functie van Marshmallow doen hun werk uitermate goed. Dit lees je overigens overal in de reviews en ook op XDA.
Ja dat is mogelijk maar je hebt kans dat de simkaart niet meer werkt..pitchdown schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:02:
ik zag dat de 6p een nanosim nodig heeft.
Kan je dit bv. bij een phonehouse laten knippen van een microsim?
Waar heb je het laten doen?Aggressor schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:08:
[...]
Ja dat is mogelijk maar je hebt kans dat de simkaart niet meer werkt..
Dus als je nog nummers op je simkaart hebt staan, sla ze dan ergens anders op.
2 weken geleden heb ik ook micro naar nano sim laten knippen, en daarna werkte de simkaart ook niet meer
Toen heb ik een nieuwe besteld voor 5 euro. (Simyo)
Bij de BelCompany... maar elke telefoonshop heeft wel zo'n simkaart knipper.
Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x
idem bij vodafone, winkel binnen gelopen en nieuwe mee gekregenhubhib schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:32:
Ik kon bij KPN gratis een nieuwe nano sim kaart krijgen.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Totaal geen last van eigenlijk, lees er voor het eerst overJoost1991 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:44:
Ik kom nu zelf van een iPhone 6 Plus af, maar de 6P bevalt met enorm icm de Nova Launcher.
Nu heb ik vraagje voor andere 6P-gebruikers: Hebben jullie er ook last van dat als je hem in 1 hand vasthoudt je af en toe met de palm van je hand het scherm al aanraakt als je iets helemaal links wilt aantikken? Hier had ik met mijn iPhone geen last... maar deze dus wel.
Teken dat het toestel te groot isJoost1991 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:44:
Nu heb ik vraagje voor andere 6P-gebruikers: Hebben jullie er ook last van dat als je hem in 1 hand vasthoudt je af en toe met de palm van je hand het scherm al aanraakt als je iets helemaal links wilt aantikken? Hier had ik met mijn iPhone geen last... maar deze dus wel.
Is alleen precies even groot als de iPhone 6 plus
Geen idee wat je daarmee wil zeggen maar ik bedoelde te groot voor zijn manier van gebruiken. Of had hij hiervoor een iPhone 6 plus, ik ging er eigenlijk vanuit dat hij hiervoor een normaal formaat iPhone had.Kiwi schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:44:
[...]
Is alleen precies even groot als de iPhone 6 plus![]()
Hoewel het scherm natuurlijk wel iets groter is.
[ Voor 34% gewijzigd door Laguna op 18-12-2015 19:25 ]
Hij geeft aan dat hij het probleem niet had bij zijn iPhone 6 plus, dus qua grootte weinig verschilLaguna schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:17:
[...]
Geen idee wat je daarmee wil zeggen maar ik bedoelde te groot voor zijn manier van gebruiken.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
ik heb hetzelfde met de gewone Chrome. Zeer irritant want batterij gaat echt hard op die manier...Bafo schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:45:
Ben ik de enige die nog altijd problemen heeft met de 'mobile radio active' bug? Heb mijn Nexus 6P heel de dag door enkel op 4G gebruikt en Chrome beta heeft men batterij leeggeslurpt...
Foto's van mijn verbruik via mijn google drive
https://drive.google.com/...BISzZUU1nWmdLbFRvWTA/edit
Heb ik ook regelmatig last van. Ik heb het echter niet met de palm van mijn hand, maar specifiek met de muis van mijn hand. Als ik mijn 6P te stevig vast heb. Had er ook af en toe last van bij mijn S6, die had ook zo'n kleine bezel. Case erom met een kleine opstaande rand en problem solved.Joost1991 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:44:
Ik kom nu zelf van een iPhone 6 Plus af, maar de 6P bevalt met enorm icm de Nova Launcher.
Inderdaad, het is een schande. We zouden eigenlijk Android moeten boycottenCronimet schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:55:
Dat slaat toch nergens op??
[ Voor 24% gewijzigd door Aggressor op 19-12-2015 14:28 ]
Inderdaad een toestel dat geroemd wordt om zijn arsenaal aan mogelijkheden die niet eens een foto als lock screen kan instellen. Dan vind ik best grappig eigenlijkBarfman schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:22:
[...]
Inderdaad, het is een schande. We zouden eigenlijk Android moeten boycotten
Cronimet schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:12:
[...]
Inderdaad een toestel dat geroemd wordt om zijn arsenaal aan mogelijkheden die niet eens een foto als lock screen kan instellen. Dan vind ik best belachelijk eigenlijk
Wordt Nexus (en specifiek de 6P) geroemd om zijn arsenaal aan mogelijkheden? Ik dacht juist andersom: het Android van Nexus wordt juist geroemd omdat het zo clean is en weinig fratsen bevat. Die fratsen kun je immers zelf (naar eigen smaak) toevoegen.Cronimet schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:12:
[...]
Inderdaad een toestel dat geroemd wordt om zijn arsenaal aan mogelijkheden die niet eens een foto als lock screen kan instellen. Dan vind ik best grappig eigenlijk
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ook een Netgear.renzo4000 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:05:
Hmmmm... Welke router heb jij? Ik werk met een netgear r7000, niet zomaar eentje als je het mij vraagt.
Maakt (hier) niets uitdafmay schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:23:
Je kunt als je wilt de band instellen op alleen 5Ghz of alleen 2.4Ghz. Dat schijnt soms te helpen.
Ikzelf gebruik gewoon de standaard setting (dualband) en haal op mijn 200Mbit Ziggo verbinding ook gewoon die volle max snelheid op mijn 6P.
renzo4000 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:05:
Hmmmm... Welke router heb jij? Ik werk met een netgear r7000, niet zomaar eentje als je het mij vraagt.
En hier ook de Netgear R7000
[ Voor 36% gewijzigd door dafmay op 19-12-2015 16:50 ]
Surerenzo4000 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:08:
Wellicht wil je jouw settings hier delen met ons?
Hmm, getuige onderstaande filmpje lijkt het wel vrij makkelijk te zijn om hem te buigen. Heb er zelf in de praktijk nog geen problemen mee gehad. Heb hem gewoon in de broekzak en er komt toch best wel eens wat kracht op te staan als ik bijvoorbeeld op mijn hurken ga zitten o.i.d. (relatief strakke broek).zunrob schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:08:
Ik heb hier de laatste tijd gelukkig niet meer gehoord over buigende telefoon, zover ik weet heeft er hier maar 1 iemand een N6P gehad die na een tijdje verbogen is. Toch houdt het me nog wel een beetje tegen, wat zijn ervaringen van andere mensen die hem gebruiken? Gebruiken jullie hem zonder/met hoesje, gewoon in de broekzak etc? Hoe houdt ie zich?
No prob. Vreemd inderdaad. Ik draai custom ROM maar op stock haalde ik dezelfde snelheid.renzo4000 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:16:
Bedankt dafmay! Ik heb nagenoeg dezelfde instellingen, alleen mijn firmware is nieuwer:
V1.0.5.48_1.1.79
Erg vreemd allemaal...het lijkt alsof de snelheid gekapt wordt op 30Mbps ?)
Idd, dit filmpje en de verschillende reports op XDA doen me een beetje huiveren. Hier is er echter maar 1 geval bekend, dus dat stemt positief!peetgate schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:44:
[...]
Hmm, getuige onderstaande filmpje lijkt het wel vrij makkelijk te zijn om hem te buigen. Heb er zelf in de praktijk nog geen problemen mee gehad. Heb hem gewoon in de broekzak en er komt toch best wel eens wat kracht op te staan als ik bijvoorbeeld op mijn hurken ga zitten o.i.d. (relatief strakke broek).
[video]
edit: action @4.20
Waar ik zelf trouwens nog wel bang voor was is de finish van het aluminium (heb sinds de release een witte). Maar tot nu toe nog geen krassen of blijvende vlekken op de 'lak'.
Ik heb een Netgear R7500 (redelijk vergelijkbaar denk ik) en ik haal op 2,4 90 Mbps en op 5 Ghz haal ik 200 (mijn max). Ik denk dat er inderdaad iets mis is met jouw router of Nexus. Ik ben zelf wel erg tevreden over die WiFi snelheden, mijn LG G2 haalde de 100 net op 5 Ghz.renzo4000 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:05:
Niet dat het jouw helpt maar ik heb dit met andere toestellen ook.renzo4000 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:41:
Sinds gisteren heb ik een 6p en het valt mij op dat de wifi snelheid erg laag is. Ik haal max 30Mbps terwijl ik met mijn s6e de maximale 120Mbps haal. Waar zou dit aan kunnen liggen? De router heb ik al gecheckt, evenals het switchen van kanaal(5ghz) maar het feit dat mijn s6e wel als de brandweer gaat geeft wel aan dat het bij de 6p moet liggen.
Ik gebruik hem met een pouch en heb hem een tijdje met de folio gebruikt, draag hem dagelijks in mijn achterzak (dan zonder case) en heb tot nu toe geen problemen met buigen. Het toestel voelt meer dan voldoende stevig aan maar het blijft een relatief dun en groot toestel met een aluminium body. Vanwege die laatstgenoemde aspecten zal ie ongetwijfeld wel kunnen buigen als je hem echt wilt buigen. Maar met normaal gebruik zie ik dat niet zo snel gebeuren.zunrob schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:08:
Ik heb hier de laatste tijd gelukkig niet meer gehoord over buigende telefoon, zover ik weet heeft er hier maar 1 iemand een N6P gehad die na een tijdje verbogen is. Toch houdt het me nog wel een beetje tegen, wat zijn ervaringen van andere mensen die hem gebruiken? Gebruiken jullie hem zonder/met hoesje, gewoon in de broekzak etc? Hoe houdt ie zich?
Wat waren precies jouw redenen om hem te retourneren?renzo4000 schreef op zondag 20 december 2015 @ 01:22:
Na alle berichten hier en mijn eigen ervaringen heb ik besloten mijn 6p terug te brengen. Coolblue is zo coulant dat ik hem kan omruilen voor een s6e+. Jammer want de 6p is op papier een goede concurrent.
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Ik vond het display tov mijn s6e tegenvallen. Met name de pink hue vond ik zeer storend. Daarnaast had ik issues met wifi (waarschijnlijk software bug, er zijn meer mensen die dit melden op marshmallow). Al met al teveel dingen die een toestel van €700 niet rechtvaardigen in mijn geval. Ik heb hem omgeruild voor een s6e+ ... dat is toch weer als vanouds gewoon een top toestel.zunrob schreef op zondag 20 december 2015 @ 10:23:
[...]
Wat waren precies jouw redenen om hem te retourneren?
[ Voor 3% gewijzigd door Marbo op 21-12-2015 10:17 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq