Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:26:
[...]

Ik heb hem sinds de 19e. Ik heb maar een RMA ingediend en ga nu maar even kijken of ik een nano naar micro houder ergens kan regelen.
Waarom niet gewoon even langs de winkel? Bij Mediamarkt waar ik mijn Nexus 5 vandaan had heb ik dat gedaan. Zoals gezegd duurde het wel even voordat er een goed toestel bij zat, maar dan ben je wel meteen klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 16:21
Ik kan maar niet kiezen tussen Frost en gewoon Aluminium :(
In eerste instantie vond ik de Frost geweldig, maar ben een beetje bang dat ik daar misschien op uitgekeken raak en krassen er erg zichtbaar op zullen zijn. Ik zie dat de Frost nu wel ook beschikbaar is in de Google Store... Keuzes, keuzes, keuzes... Ik ga nog ff YouTube filmpjes kijken :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:52:
[...]

Waarom niet gewoon even langs de winkel? Bij Mediamarkt waar ik mijn Nexus 5 vandaan had heb ik dat gedaan. Zoals gezegd duurde het wel even voordat er een goed toestel bij zat, maar dan ben je wel meteen klaar.
Omdat ik hem bij Coolblue had gehaald op aanraden van andere mensen hier. De dichtstbijzijnde winkel is Utrecht wat niet echt ideaal is als je in het oosten woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gugger schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:38:
Ik kan maar niet kiezen tussen Frost en gewoon Aluminium :(
In eerste instantie vond ik de Frost geweldig, maar ben een beetje bang dat ik daar misschien op uitgekeken raak en krassen er erg zichtbaar op zullen zijn. Ik zie dat de Frost nu wel ook beschikbaar is in de Google Store... Keuzes, keuzes, keuzes... Ik ga nog ff YouTube filmpjes kijken :)
Ik zou voor aluminium gaan. Je kan er namelijk altijd een mooie dbrand skin overheen gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:49:
[...]

Ik zou voor aluminium gaan. Je kan er namelijk altijd een mooie dbrand skin overheen gooien.
Wou net zeggen, dbrand matte white achterkant is best mooi
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jj4l9zU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 10:02
voor de mensen die de 6p al in hun handen hebben. is jullie scherm ook niet helemaal egaal. daar bedoel ik mee een licht paarse tint onderaan. bij mij is het alleen zichtbaar op een witte achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 20:36

Ves

A gadget addicted Bounty

Las op XDA dat meer mensen hier last van hebben. Bij sommige ging het na een paar dagen weg.

Ik zou er sowieso even over bellen.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:48:
[...]

Omdat ik hem bij Coolblue had gehaald op aanraden van andere mensen hier. De dichtstbijzijnde winkel is Utrecht wat niet echt ideaal is als je in het oosten woont.
Nee, maar het lijkt mij alsnog fijner dan het toestel versturen, zelf vervanging regelen etc. Je kunt hem anders gewoon omruilen in de winkel en je bent klaar. Lijkt mij de moeite wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:53:
[...]

Nee, maar het lijkt mij alsnog fijner dan het toestel versturen, zelf vervanging regelen etc. Je kunt hem anders gewoon omruilen in de winkel en je bent klaar. Lijkt mij de moeite wel waard :)
Mij achteraf ook. Maar ik heb mijn RMA formulieren binnen en ga hem woensdag opsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Laatst online: 21:22
Heb de 64GB Graphite via Google besteld. Komt woensdag of donderdag binnen. Ben benieuwd!

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Leviathius schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:02:
Heb de 64GB Graphite via Google besteld. Komt woensdag of donderdag binnen. Ben benieuwd!
Ik ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastus
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-04-2022
Lees de topicwaarschuwing eens...... ;).

[ Voor 78% gewijzigd door 13art op 24-11-2015 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Laatst online: 21:22
knip

[ Voor 97% gewijzigd door 13art op 24-11-2015 07:45 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:44

RMX

Prijzen en levertijden

[ Voor 89% gewijzigd door 13art op 24-11-2015 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Hebben mensen hier ook last van microfoonproblemen?

http://www.androidplanet.nl/nieuws/nexus-6p-microfoon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Heb het nog niet terug gelezen hier.. Overigens wordt dit ook weer erg vergroot in de media, het is software gerelateerd en kan opgelost worden, Google is er al mee bezig. Daarnaast vermelden mensen op veel fora (xda, reddit) dat het geluid ook weer uitmuntend is.. uiterst positief nieuws komt dan weer nooit uitgebreid naar buiten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
superstephan1 schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:41:
voor de mensen die de 6p al in hun handen hebben. is jullie scherm ook niet helemaal egaal. daar bedoel ik mee een licht paarse tint onderaan. bij mij is het alleen zichtbaar op een witte achtergrond.
Ja. Ik heb midden op het scherm (ter hoogte van de volumeknoppen, tot ongeveer halverwege het scherm) een wat groene plek. Valt vooral op met een witte achtergrond en wordt met het gebruik van Twilight (must-have app, maar dat terzijde) irritanter.

Weet iemand een app waarmee je eenvoudig een bepaalde kleur fullscreen op je scherm krijgt? Dat maakt het demonstreren wat gemakkelijker.

Als ik naar een vestiging van Coolblue toega, loop ik dan met een nieuw toestel naar buiten? Klinkt te mooi om waar te zijn, maar misschien onderschat ik CB? Net even gebeld met Coolblue. Zodra het toestel weer op voorraad is (ze verwachten deze week), kan ik het toestel omruilen in een vestiging. Mocht dat niet lukken, krijg ik een microSIM-houder zodat ik m'n oude toestel nog kan gebruiken _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door StephanVierkant op 24-11-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 08:22
StephanVierkant schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:43:
[...]

Weet iemand een app waarmee je eenvoudig een bepaalde kleur fullscreen op je scherm krijgt? Dat maakt het demonstreren wat gemakkelijker.
Ik zoek via google images een plaatje wat een egale kleur is, bv wit, :) en dan in de photos app openen en presto, full screen egale kleur. Hoef je geen app voor te installeren. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephanVierkant schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:43:
[...]

Ja. Ik heb midden op het scherm (ter hoogte van de volumeknoppen, tot ongeveer halverwege het scherm) een wat groene plek. Valt vooral op met een witte achtergrond en wordt met het gebruik van Twilight (must-have app, maar dat terzijde) irritanter.

Als ik naar een vestiging van Coolblue toega, loop ik dan met een nieuw toestel naar buiten? Klinkt te mooi om waar te zijn, maar misschien onderschat ik CB? Net even gebeld met Coolblue. Zodra het toestel weer op voorraad is (ze verwachten deze week), kan ik het toestel omruilen in een vestiging. Mocht dat niet lukken, krijg ik een microSIM-houder zodat ik m'n oude toestel nog kan gebruiken _/-\o_
Display tester is goede app hiervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
BigF25 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:04:
[...]

Heb het nog niet terug gelezen hier.. Overigens wordt dit ook weer erg vergroot in de media, het is software gerelateerd en kan opgelost worden, Google is er al mee bezig. Daarnaast vermelden mensen op veel fora (xda, reddit) dat het geluid ook weer uitmuntend is.. uiterst positief nieuws komt dan weer nooit uitgebreid naar buiten :+
Blijkbaar had/hebben eerdere Nexus-toestellen ook last van dit probleem. En ik lees ook dat de OnePlus One zo'n soort probleem heeft. Het probleem raakt blijkbaar alle versies van Android die dicht op AOSP zitten en is niet specifiek hardwaregerelateerd (of specifiek voor de Nexus 6P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:09
superstephan1 schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:41:
Nee, mijn scherm lijkt compleet egaal te zijn. Wel heb ik Adaptive Brightness uitgeschakeld, dat gaf een storende paarse gloed bij lage helderheid.
Nee, nog totaal geen last van gehad. Overigens is de spraakkwaliteit van de 6P ook echt verbluffend goed. Normaal heb ik moeite om mensen te verstaan tijdens het bellen, maar dat heb ik bij de 6P totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De frost versie vandaag mogen ontvangen. Wat een prachtig toestel en wat een snelheid, tot nu toe echt heel erg tevreden over deze aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ja ik heb nu een dag de frost 64gb. Erg mooi. En lekker snel.
Ik heb alleen t idee dat de batterij wel vrij snel leeg gaat. Misschien moet ik nog ff wennen? :S

https://goo.gl/photos/XDx1MxkPy7TRZ9GPA

Screentime was 51m 38s

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/Z3g7eHYogtUgwDAV5xAXvKM2oEcadjGJ_d--n2iy980TY_kC3gs8ugc0qtOy-lNINrPcLUyQG9egUBCZm4sseBS9jokIa_RBEusK62KCwjxoVKBcZpIQk81p9cbWO2SunfS55tlDjppPDVhRIhV0D5uk_GbI_LYjctzDzWefG9UTJmRdwSo_4qhXMMUOlweA3uYCwSGAnGyzf69YhXHTdpg7dClND7tGoFX8NqEckm2UaYBVLfR-RJHs1EGXVSvTisjDLn66xtXgRn1ZQWJ4jmloAMRM2g9OzDkRJdtkOFs63lTMz1TMay23poEmLPwFHoYJJzfZ3c6sdZ1AbtbduWMH3ivNeb8SjqYrU4NLtnryPPYGn4WJZPe51FeYyDCd2i76xf8EF8WE1CHVunJoIG_-81zAElBMbu6bVWH-QYJBxv75zQxdU3Yi0b3d6Y7wCbbYCeqKR9rnZgy2Xh8pLlmpiXKapm9jlnXL_7UbU2yYaSadcj0pWhMe5VeVZ-QuAQFyz-6N-9O0k-mEpL9TMF7Y66Jyl8NRBYM5Lxjyf0qO=w395-h701-no

[ Voor 87% gewijzigd door SeenD op 25-11-2015 09:27 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeenD schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:22:
Ik heb alleen t idee dat de batterij wel vrij snel leeg gaat. Misschien moet ik nog ff wennen? :)

Ik vond de batterij juist verrassend lang mee gaan! Begon op 75% om 16:00, al mijn apps geïnstalleerd en er zo'n 4 uur mee gespeeld. Daarna gaan slapen en om 7:00 vanochtend was hij op 17% (19 toen ik ging slapen, doze werkt in ieder geval ook!). Misschien dat mijn verwachtingen lager waren maar ik vond het een prima accuduur tot nu toe! Vandaag de eerste hele dag, even kijken hoe hij deze dag doorkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
SeenD schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:22:
Ik heb alleen t idee dat de batterij wel vrij snel leeg gaat. Misschien moet ik nog ff wennen? :S

Screentime was 51m 38s

[afbeelding]
Mijn accu gaat in ieder geval lang niet zo snel leeg,
Het lijkt bij jou of er een app op de achtergrond de accu leeg slurpt.

Overigens is Tweakers begonnen met benchmarks voor de 6P, dus ergens komende weken een review?
http://tweakers.net/benchdb/testcombo/4961

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Kiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:02:
[...]

Mijn accu gaat in ieder geval lang niet zo snel leeg,
Het lijkt bij jou of er een app op de achtergrond de accu leeg slurpt.
Ik heb hem pas sinds gister, wellicht was er vanochtend nog een app bezig met downloaden van zooi.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Kiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:02:
[...]
Overigens is Tweakers begonnen met benchmarks voor de 6P, dus ergens komende weken een review?
http://tweakers.net/benchdb/testcombo/4961
Ik word niet heel blij van de resultaten. Komt vaak niet in de top 10 voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
RMX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:06:
[...]

Ik word niet heel blij van de resultaten. Komt vaak niet in de top 10 voor :(
Ik zou niet te veel waarde hechten aan benchmark scores. Nexus toestellen zijn buttery smooth in gebruik, vooral de 6p! Check ook vooral video (user) reviews online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

BigF25 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:08:
[...]

Ik zou niet te veel waarde hechten aan benchmark scores. Nexus toestellen zijn buttery smooth in gebruik, vooral de 6p! Check ook vooral video (user) reviews online
I know. Maar baal er van om dan een S6 hoger te zien staan, terwijl die al een half jaar oud is.
Ik ben voor het eerst van Samsung afgestapt. Heb nu een Note 3, dan is het niet fijn om te zien dat je een hoofdprijs hebt betaald voor een toestel wat `iets` beter is ;)

Het gaat toch om de praktijk, en Touchwiz kan het niet meer verneuken iig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
RMX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:19:
[...]

I know. Maar baal er van om dan een S6 hoger te zien staan, terwijl die al een half jaar oud is.
Ik ben voor het eerst van Samsung afgestapt. Heb nu een Note 3, dan is het niet fijn om te zien dat je een hoofdprijs hebt betaald voor een toestel wat `iets` beter is ;)

Snap het enigzins maar het blijft score geneuzel imo.. daarnaast is de sd810 technisch gezien ook een wat 'ouder' cpu tov de exynos
Frozen 'Let it go' haha :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
Fabrikanten sjoemelen ook vaak met de benchmarks, door alle cores bijvoorbeeld tegelijk aan te zetten, terwijl dit bij normaal gebruik niet mogelijk is. Google doet dit met de Nexus serie niet. Daarnaast heeft Touchwiz bijvoorbeeld weinig effect op benchmarks, maar veel meer effect op het echte gebruik.

Overigens vind ik die laadtijd van 2 uur en 42 minuten ook opmerkelijk. Hier is ie toch echt binnen 1-1,5 uur vol.

[ Voor 16% gewijzigd door Kiwi op 25-11-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan076
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 16:16
Hm net de 64GB Aluminium besteld bij Coolblue, nu zit ik te twijfelen om te annuleren aangezien ik bij studentmobiel kan verlengen en de 32GB voor 460 euro kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik kijk meestal naar filmpjes opening apps en speed browser test. Dan dat ik benchmark kijk. Ik had voor mijn LG G4 een S6, maar ik vind de G4 sneller in gebruik. De G4 haperde nooit en de S6 wel.
Zelf twijfel ik nog of ik de P6 koop. Over een paar maanden komen de nieuwe toptoestellen met een nieuwe chip weer uit. En misschien een veel beterder batterij duur. Maar aan de andere kant, zo blijf je altijd bezig met beter. Ik wacht nog even op de review van tweakers.net over de batterijduur. Dit vind ik toch weer belangrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Ik had net even de self-learning functie van de Imprint scanner getest, en dat werkt echt ongelooflijk goed. Hij herkende de zijkant van mijn vinger niet, maar na ongeveer drie keer geunlocked te hebben met gedeeltelijk de zijkant herkent hij die nu wel gewoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTH4
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 21:23
Kiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:05:
Ik had net even de self-learning functie van de Imprint scanner getest, en dat werkt echt ongelooflijk goed. Hij herkende de zijkant van mijn vinger niet, maar na ongeveer drie keer geunlocked te hebben met gedeeltelijk de zijkant herkent hij die nu wel gewoon _/-\o_
Haha nu ook geprobeerd, werkt echt verrassend goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:16
Hier net ook mijn Nexus 6p 65gb alu binnen via Google. Eerste indruk: Mooi stevig toestel, voelt totaal niet groot aan in de hand.

Ik kom van een HTC m8, dus het is nog wel een slagje groter, en de bouwkwaliteit doet niet onder voor die van de M8. Het enige wat mij meteen opviel is hoe geel het scherm eigenlijk is vergeleken met mijn HTC M8. De witkleuren zijn eigenlijk gewoon creme allemaal. Hoop dat dit nog te veranderen valt binnekort middels calibratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mono_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-09 20:25
Iemand iets meegekregen over de EFuse in de Nexus 6P? :?

De een geeft aan dat het effect heeft op het unlocken, rooten en je garantieclaims en de ander vertelt dat je er geen zorgen over moet maken ...

Iemand die hier meer verstand van heeft?
Qfuses are one-time-programmable (OTP) elements that are used to enable and disable security and debug features of the MSM7xxx device. The Qfuses are implemented as anarray of one-bit fuse blocks. The Qfuse banks are used for two purposes — providing non-volatile, immutable storage of data, and configuration of hardware features. For immutabledata storage, the Qfuses are read via a shadow register which contains the actual valuestored and includes error correction.For configuration, each Qfuse is associated with a one-time write register. The value of each Qfuse is sensed at powerup and stored in a register. Blowing Qfuses is done byplacing a value to a register and applying current to the fuse. The fuse registers areaccessible through JTAG and software readable address locations.
https://m.reddit.com/r/An...hardware_fuse_that_blows/
https://www.reddit.com/r/Nexus6P/comments/3ph2x9/qfuse_what_is_it/

[ Voor 0% gewijzigd door Mono_ op 25-11-2015 14:29 . Reden: grammatica ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inenting
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-09 12:27
Mono_ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:26:

De een geeft aan dat het effect heeft op het unlocken, rooten en je garantieclaims en de ander vertelt dat je er geen zorgen over moet maken ...

[...]

Lees even dit door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
Mono_ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:26:

[...]

Die QFuse zit standaard ingebouwd op de SD810, voor fabrikanten om te controleren of de bootloader geunlocked is (geweest). Google heeft echter het beleid dat het voor hen niet uitmaakt of je unlocked of niet, het zijn tenslotte developers toestellen in essentie. Die QFuse is dan ook niet gelinked aan het unlocken, heb zelf geunlocked, en de QFuse staat nog steeds op enabled.

Niks om je over druk te maken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mono_
Kiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:50:
[...]

Die QFuse zit standaard ingebouwd op de SD810, voor fabrikanten om te controleren of de bootloader geunlocked is (geweest). Google heeft echter het beleid dat het voor hen niet uitmaakt of je unlocked of niet, het zijn tenslotte developers toestellen in essentie. Die QFuse is dan ook niet gelinked aan het unlocken, heb zelf geunlocked, en de QFuse staat nog steeds op enabled.

Heldere uitleg, thanks! Was even aan het twijfelen om mijn bestelling te annuleren hierdoor ;p
Thanks, ga het zo even doorlezen!

Top, heb het gesprek gelijk even opgeslagen!

[ Voor 12% gewijzigd door Mono_ op 25-11-2015 15:09 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de officiële case voor de 6P al weten te bemachtigen? Volgens verschillende reviews komt hij goed uit de bus. Via de Google Store is hij nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:24:
Heeft iemand de officiële case voor de 6P al weten te bemachtigen? Volgens verschillende reviews komt hij goed uit de bus. Via de Google Store is hij nog niet beschikbaar.
Ik heb er twee binnen de Case voor de Nexus 6P a € 35 en de Beschermende ADOPTED-case voor de Nexus 6P a € 20 beide zien er goed uit alleen kan ik ze niet testen want mijn 6P 64 Gb moet nog geleverd worden door CB :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Heb deze al 2 weken in huis liggen , alleen helaas nog geen vulling voor binnen :)
Zit te wachten tot de 128GB ergens beschikbaar komt in NL .

https://store.google.com/product/adopted_folio_n6p

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja ik heb de originele case van Google gisteren binnen gekregen (5 november besteld, was lang out of stock).

Ziet er prima uit en is van goede kwaliteit, voelt oerdegelijk. Achterkant is wel grappig met dat stuk vloerbedekking :P

Bespreken van accessoires doen we in het daarvoor bestemde topic

[ Voor 14% gewijzigd door The Wizard op 25-11-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:01:
Ja ik heb de originele case van Google gisteren binnen gekregen (5 november besteld, was lang out of stock).

Ziet er prima uit en is van goede kwaliteit, voelt oerdegelijk. Achterkant is wel grappig met dat stuk vloerbedekking :P
En deze heb je bij Google gekocht? Aangezien ze zelfs daar nu niet meer leverbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai guys,

Vraagje. Nu ik eindelijk super flexe slowmotion video's kan opnemen zoek ik naar een app die dit kan bewerken. Iemand die al tegen gekomen? Met de standaard Google Foto's app kun je de in- en out-point zetten en afspelen. Maar je kunt dit niet exporteren naar bijv. Whatsapp. Daar wordt de video in zijn geheel slowmotion.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:40:
[...]

En deze heb je bij Google gekocht? Aangezien ze zelfs daar nu niet meer leverbaar zijn...
Jep, in de Google Store. Toen ik bestelde stond hij ook niet op voorraad, moest er ook 3 weken op wachten. Blijkbaar kunnen ze de vraag maar moeilijk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 22:35

Laguna

Connaisseur

RMX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:19:
[...]

Tja dit is te wijten aan het slechte jaar van Qualcomm met de 808 en 810. Dat zijn gewoon geen bijster goeie SoC's, als het goed is komt daar volgend jaar verandering in met de 820.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patesatemate
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09-2023
6pack15 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:16:
Hier net ook mijn Nexus 6p 65gb alu binnen via Google. Eerste indruk: Mooi stevig toestel, voelt totaal niet groot aan in de hand.

Ik kom van een HTC m8, dus het is nog wel een slagje groter, en de bouwkwaliteit doet niet onder voor die van de M8. Het enige wat mij meteen opviel is hoe geel het scherm eigenlijk is vergeleken met mijn HTC M8. De witkleuren zijn eigenlijk gewoon creme allemaal. Hoop dat dit nog te veranderen valt binnekort middels calibratie
Adaptive brightness uitzetten in de instellingen zorgt dat de kleuren accurater worden. Sowieso worden de kleuren wat roze-achtig in lage helderheid. (Wat overigens prettiger is voor de ogen in de avond)

[ Voor 4% gewijzigd door patesatemate op 25-11-2015 21:55 ]

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Net een halve dag met de Nexus 6P 64GB graphite gespeeld. Als hoesje heb ik er een Spigen SGP11796 http://www.amazon.de/gp/product/B016CBF3DE bij gekocht omdat het Huawei hoesje niet verkrijgbaar meer was via de store.

Als je komt van een Samsung Galaxy S2 kan je niet anders als onder de indruk zijn van dit toestel. Het ding loopt als een trein en mijn dochtertje heeft eens met de Minions kunnen spelen zonder schokken. Persoonlijk moet ik de fingerprint scanner nog wat gewoon worden. Je kan ook nog wel een pattern unlock doen, wat nuttig is moest er een probleem zijn met de sensor vermoed ik, maar gewoon unlocken met je vinger is prettig en enorm snel. Pattern zie ik me wel nog gebruiken indien het toestel gewoon op tafel ligt.

Standaard zit er nu een zaklamp functie op merk ik, alhoewel die wel al iets recenter kan zijn dan mijn SGS2 :) Photos werkt voorlopig prettig. Ik zal zien of ik nog een andere gallery app nodig ga hebben later. Het zou kunnen dat ik spotify ga inruilen voor google play omwille van bepaalde content. Mijn Sonos app werkt weer. Daarnaast heb ik facebook erop gezet en mijn barcode scanner app overgenomen van de vorige telefoon.

Het scherm ziet er indrukwekkend uit, maar de kleuren lijken er wel een beetje over, wat me ook nog doet twijfelen over de camera. Daar zal de volgende dagen wat mee gespeeld moeten worden. De focus instellen voor een bewegend kind was niet zo evident leek me, maar dat was dan ook maar 1 foto.

Het geluid waar iedereen zo wild over deed was ok, maar het is slechts een smartphone. Het blijft gewoon irritant als je het mij vraagt.

De batterij was half vol toen ie aankwam. Deze avond heb ik hem een uurtje aan de lader gehangen voor ie vol was en ik zal wel zien hoe de nacht zal overleven met deze nieuwe feature om de batterij te sparen.

Ik zal de GPS functie nog moeten testen en zien hoe ie het doet op 4G. Misschien ook nog eens zien wat er met die nfc te doen valt.

Wat software betreft wordt het nog wat tweaken met geluid, zoals ringtones en notificaties.

Ik ben zeer tevreden over de aankoop. Alleen jammer dat hij in de hogere prijsklasse speelt.

• RMX

RMX

Hmm. Dit jaar een nieuwe auto gekocht met MIrrorLink. Mijn Note 3 voldeed er niet aan, dus eergisteren de Nexus 6p besteld. En ja hoor, geen MirrorLink. Dacht dat dat nu wel standaard zou zijn :(

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:03

The Wizard

Moderator Mobile
RMX schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:44:
Hmm. Dit jaar een nieuwe auto gekocht met MIrrorLink. Mijn Note 3 voldeed er niet aan, dus eergisteren de Nexus 6p besteld. En ja hoor, geen MirrorLink. Dacht dat dat nu wel standaard zou zijn :(
Nee, alleen enkele modellen van Samsung en Sony (dacht ik) ondersteunen mirror link.

Google doet er voor de rest ook niks mee, ze gaan voor Android Auto (en Apple voor Apple Car), mirror link sterft uit.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Daarnaast zijn er ook nog verschillende versies van Mirror Link. 1.0, 1.1 etc. Mijn auto van 2013 heeft 1.0 en werkt slechts met de Galaxy S3 en Experia Z1. De 6P is een no-go. Blijkbaar kan dat ook niet via software van de dealer worden geüpdatet naar een nieuwere Mirror Link versie..

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 18:41
Verkeerd topic....post verwijderd

[ Voor 88% gewijzigd door CypherMK op 26-11-2015 11:59 ]

Verwijderd

Het valt me wel op dat de connectors goed vast zitten. Om de USB en headset jack uit de telefoon te krijgen moet je best veel kracht zetten!
Verder weet ik ook nog niet zeker wat ik van de trilfunctie vind, hij maakt een soort hoog trilgeluidje maar echt hard trillen doet hij niet volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:33

spartacusNLD

This is Sparta!!

Mono_ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:06:
[...]
Heldere uitleg, thanks! Was even aan het twijfelen om mijn bestelling te annuleren hierdoor ;p
[...]
Thanks, ga het zo even doorlezen!

Top, heb het gesprek gelijk even opgeslagen!
Daarnaast is het in Nederland bij wet geregeld dat het rooten van een telefoon je garantie niet direct beïnvloed is alleen het geval als te bewijzen is dat je root een defect in de hardware veroorzaakt heeft.. en tjah wanneer gebeurd dat nou? :P

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 26-11-2015 12:06 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:54
Kiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:50:
[...]

en als je nu weer locked staat hij dan nog steeds op enabled?

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Michel242186 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:16:
[...]

en als je nu weer locked staat hij dan nog steeds op enabled?
Ja, een QFuse is een hardwarematige functie van de Qualcomm chip welke onomkeerbaar is.

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Na de gemiste bezorging van gister heb ik het eindelijk binnen. DHL gaf aan dat ik twee pakketjes had.

Stiekem hoopte ik dat het een Chromecast was maar helaas wat het de extra oplader die ik de dag erna had besteld (en nu nog steeds op processing staat).

Ga schoon beginnen en alles opnieuw instellen (doe ik altijd met een nieuwe telefoon). Eerste 24 ff geen applicaties installeren die ik zelf moet downloaden.

• wilke77
Ves schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:31:
Na de gemiste bezorging van gister heb ik het eindelijk binnen. DHL gaf aan dat ik twee pakketjes had.

Stiekem hoopte ik dat het een Chromecast was maar helaas wat het de extra oplader die ik de dag erna had besteld (en nu nog steeds op processing staat).

Ga schoon beginnen en alles opnieuw instellen (doe ik altijd met een nieuwe telefoon). Eerste 24 ff geen applicaties installeren die ik zelf moet downloaden.
Waarom doe je de eerste 24 uur geen applicatie downloaden? Is dat beter voor de batterij?

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Ik wil weten hoe de telefoon werkt zonder dat er 40+ applications hun ding doen.

Kan zo ook makkelijker een "rogue" applicatie uitvissen. Er zijn van die apps die niet geoptimaliseerd zijn voor 6.0 en een slechte invloed er op kunnen hebben.
Voorbeeld Snapchat op de N4. Gaf heel wat problemen met de camera, na het verwijderen van alle applicaties and in mondjes maat alles er weer bij te doen kon de slechte app worden gevonden en er feedback naar de ontwikkelaars worden gestuurd.
Persoonlijk ook mee gemaakt met een bezorg tracking app en MX player voor een korte periode.

Kan ik zo de XDA/Reddit checklist makkelijker nalopen. (roze/gele/groene gloei op het scherm), Nexus Imprint probleem,

• JTH4
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 21:23
Review van Hardware.info is online. Nu nog wachten op de Tweakers review.

• Mono_
spartacusNLD schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:04:
[...]

Daarnaast is het in Nederland bij wet geregeld dat het rooten van een telefoon je garantie niet direct beïnvloed is alleen het geval als te bewijzen is dat je root een defect in de hardware veroorzaakt heeft.. en tjah wanneer gebeurd dat nou? :P
Wat hou ik van de Nederlandse (EU) consumentenbescherming ;)
Had zelf dit linkje in mijn favorieten staan :

Rooting and flashing your device does not void the warranty in EU
http://matija.suklje.name/rooting-and-flashing-your-device-does-not-void-the-warranty-in-eu

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:57
Weten jullie dat je google now on tap aan kan zetten als je je telefoon in het Engels zet?

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Dat is standaard met 6.0. Nog geen informatie wanneer andere talen er toegang tot krijgen.

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Weten jullie nog die protip die ik een paar weken geleden hier postte? First come first serve. :D Geen V&A

[ Voor 48% gewijzigd door The Wizard op 26-11-2015 21:08 ]

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:58:
Het valt me wel op dat de connectors goed vast zitten. Om de USB en headset jack uit de telefoon te krijgen moet je best veel kracht zetten!
Verder weet ik ook nog niet zeker wat ik van de trilfunctie vind, hij maakt een soort hoog trilgeluidje maar echt hard trillen doet hij niet volgens mij.
De zwakke vibratie motor is inderdaad een bekend probleem.
JTH4 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:28:
Review van Hardware.info is online. Nu nog wachten op de Tweakers review.
Die komt volgende week aldus Arnoud Wokke.

Op basis van de reviews van Hardware.info komt de 5X beter uit de bus, aangezien deze een Excellent Choice Award heeft gekregen itt geen enkele award voor de 6P.

[ Voor 14% gewijzigd door Laguna op 26-11-2015 17:17 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• BigF25
VanStino schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:03:
Weten jullie nog die protip die ik een paar weken geleden hier postte? First come first serve. :D Geen V&A
Is zeker een goede tip mocht er iemand nog 1 willen bestellen, wat ik dan weer niet snap is de garantie van 21 maanden..?

[ Voor 22% gewijzigd door The Wizard op 26-11-2015 21:10 ]

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
BigF25 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:06:
[...]

Is zeker een goede tip mocht er iemand nog 1 willen bestellen, wat ik dan weer niet snap is de garantie van 21 maanden..?
Kan ik ook niet bij, zelfs de fabrieksgarantie moet langer zijn dan dat.. Maar goed het is wel een absoluut koopje. :) Ik ben zelf aan het twijfelen om het te pakken maar mijn (2e) Moto X is nog maar 3 maanden oud. 8)7

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 18:41
Heeft iemand al een gebogen Nexus 6p?

• beantherio
CypherMK schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:08:
Heeft iemand al een gebogen Nexus 6p?
Dat model is nog niet leverbaar. :)

De 6P komt niet op mij over als een toestel dat makkelijk buigt. Niet meer dan ieder ander toestel dan. Hij voelt gewoon heel robuust aan.

• wilke77
Hoeveel screen ontime halen jullie met de S6?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
wilke77 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:31:
Hoeveel screen ontime halen jullie met de S6?
Dat kan je beter in het S6-topic vragen, dit is het 6P-topic ;)

Ik heb nu 2 uur screen-on time en heb nog 45% batterij over.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit heerlijke toestel nu een week en op de eerste 2 dagen na heb ik altijd 5,5 tot 6 uur screen-on time voordat het toestel helemaal leeg is.

Heb nu bijvoorbeeld nog 7% over met 5u 36m screen-on time.

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Gebruik jij een (Android Wear) smartwatch erbij?

[ Voor 4% gewijzigd door Ves op 26-11-2015 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Hahn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:33:
[...]

Dat kan je beter in het S6-topic vragen, dit is het 6P-topic ;)

Ik heb nu 2 uur screen-on time en heb nog 45% batterij over.
Ha ja, ik bedoelde ook de P6.
Ik ben zelf een zwaar gebruiker. Af en toe gamen, whatsapp en YouTube filmpjes kijken. En browsen. Ik hoop dat dit toestel het einde van de dag haald met geen een keer opladen. Ik heb nu de G4, maar moet meestal al rond 16: 00 uur al opladen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:21
wilke77 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:15:
[...]

Ha ja, ik bedoelde ook de P6.
Ik ben zelf een zwaar gebruiker. Af en toe gamen, whatsapp en YouTube filmpjes kijken. En browsen. Ik hoop dat dit toestel het einde van de dag haald met geen een keer opladen. Ik heb nu de G4, maar moet meestal al rond 16: 00 uur al opladen :(
Dat kun je beter in het Huawei P6 topic vragen ;)

Tot 4 uur met je g4 doen zegt niet zoveel, bij zwaar gebruik is vaak de screen on time het meest van belang. Hoeveel uur is dat nu bij je G4 gemiddeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
XPowerStef schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:01:
[...]

Dat kun je beter in het Huawei P6 topic vragen ;)

Tot 4 uur met je g4 doen zegt niet zoveel, bij zwaar gebruik is vaak de screen on time het meest van belang. Hoeveel uur is dat nu bij je G4 gemiddeld?
3:50_ 4:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:21
Ik denk dat je na een jaar op niet veel meer mag rekenen met de Nexus 6p. Mijn idee van de huidige batterij prestaties is rond de 5/6 uur. Dus dat haal je ook net niet in 1 dag neem ik aan.

Misschien een tip om een batterijlader en extra batterij te halen voor je G4, heb ik momenteel met mijn Note 3 ook en werkt heel fijn. Als ie leeg is heb je in 20 seconden weer een volle batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Ik hoop vandaag mijn gebruikersreview online te kunnen zetten, hebben jullie nog punten die jullie er graag in verwerkt zouden zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Kiwi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:34:
Ik hoop vandaag mijn gebruikersreview online te kunnen zetten, hebben jullie nog punten die jullie er graag in verwerkt zouden zien?
Filmpje waarin je laat zien dat de 6P net zo makkelijk te bedienen is als de Nexus 5 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Laguna schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:38:
[...]

Filmpje waarin je laat zien dat de 6P net zo makkelijk te bedienen is als de Nexus 5 :>
Ik zal kijken of ik dit later nog kan toevoegen, gaat hem vandaag in ieder geval niet meer worden :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
Zou willen weten hoe de vibratie is van het toestel, er is een kleine topic op xda waar men vind dat het nogal zwak is maar als ik er regulier op google of via youtube zoek vind ik er niets over terug.

Kortom hoe ervaar jij de trilfunctie? trilsterkte/geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
O fijn, is altijd leuk. De batterij bij zwaar gebruik. Kun je de dag doorkomen? Hoe snel last de batterij op?
Bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
wilke77 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:06:
[...]

O fijn, is altijd leuk. De batterij bij zwaar gebruik. Kun je de dag doorkomen? Hoe snel last de batterij op?
Bedankt alvast :)
Heb ik er al in staan ja :) Hoewel ik niet veel metingen heb kunnen doen, aangezien ik hem vaak grote delen van de dag aan mijn PC heb hangen voor ADB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Sinds gisteren ook trotse eigenaar (graphite) :)
Heb voor deze gekozen als upgrade vanaf de N5 na getwijfeld te hebben tussen de 5X of deze. Uiteindelijk voor deze gekozen omdat de upgrade naar 5X me iets te marginaal leek voor die prijs. Dan nog beetje extra geld uitgeven aan 1 GB extra werkgeheugen en AMOLED. Is wel even wennen, die paar tienden inches extra, maar ik heb het niet gekocht omdat ik per se een groot scherm wilde ofzo.
Ben alleen nog niet verder gekomen dan het instelscherm. Ik wilde mijn microsim van de N5 erin stoppen, maar had er niet bij stilgestaan dat hier een nanosim slot in zit, en ik wil hem nog niet activeren zonder sim (dan heb ik een telefoon zonder whatsapp e.d.).
Nu zit hij dus nog in mijn tas even te idlen tot ik dadelijk even langs een telefoonwinkel ga om de simkaart te laten knippen. Tot nu dus alleen wit en blauw scherm gezien en trilling gevoeld van aan- en uitzetten en over die 2 dingen was al best tevreden.
Ben benieuwd naar de rest!

[ Voor 24% gewijzigd door striner op 27-11-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LionkingNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:14
BigF25 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:49:
[...]

Zou willen weten hoe de vibratie is van het toestel, er is een kleine topic op xda waar men vind dat het nogal zwak is maar als ik er regulier op google of via youtube zoek vind ik er niets over terug.

Kortom hoe ervaar jij de trilfunctie? trilsterkte/geluid
Trilmotor is wat mij betreft krachtig genoeg. Email notificatie op trillen staan en mis niets. Geluid van trilmotor is heel zacht. Ik vind dat zelf een groot voordeel. Anderen merken niet dat er notificaties binnen komen. Handig in een overleg.

Op weg naar een duurzaam leven: goed geïsoleerd, 9500wp PV, Daikin warmtepomp en Hyundai Ioniq Electric + Kia e-Soul

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kiwi
En daar is ie dan:
productreview: Huawei Nexus 6P 32GB Aluminium review door Kiwi

Vraag & antwoord zet ik er vanavond bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop trouwens dat Google nog wel even een update maakt die filmen op 60 fps mogelijk maakt op 1080p. Hardwarematig moet het makkelijk kunnen dus ik zie niet helemaal waarom ze het niet hebben geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:43

Soullie

Planeshift

Zojuist ook mijn 6p binnen.

Eerste indruk (stuk dunner dan de N6) toestel is ook lekker snel.
Unlock + rooten ging zonder problemen, vingerscanner werkt eigenlijk 100% van de tijd onder 1 seconde.

Die nieuwe USB aansluiting is het enige wat "irritant" is daar ik nu maar 1 kabel heb om mijn toestel te laden.

Morgen maar eens kijken waar ik een nieuwe car charger + charger voor mijn werk vandaan tover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:24
Zit in een dilemma, toen ik de 6p wilde halen voordat je hem kon preorderen, had ik keuze gemaakt voor 32gb versie.

Eenmaal toen ik hem kon preorderen, was alleen 64gb beschikbaar (coolblue). Dus toen maar 64 gedaan, na verloop van tijd mezelf ervan overtuigd dat het beter was zo met 64gb.

Maar nu twijfel ik weer:
Order omzetten naar 32gb, en dus morgen in huis + 40 euro terug

Of

Order laten staan, wachten tot die (eindelijk) komt want opnieuw heeft tie vertraging kreeg ik net te horen.

---

Opzich kan ik wel met 32 gb rondkomen, alleen het idee dat je met 64 gwn ruimer zit nekt me. Ik zag net ook dat 3 minuten in 4k filmen al 1,5 gb kostte !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
nDirect090 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:46:
Opzich kan ik wel met 32 gb rondkomen, alleen het idee dat je met 64 gwn ruimer zit nekt me. Ik zag net ook dat 3 minuten in 4k filmen al 1,5 gb kostte !!!!
4K filmen is ongeveer 300mb per minuut op de 6P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Kiwi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:49:
[...]

4K filmen is ongeveer 300mb per minuut op de 6P
Ahaa ja die test was net op mn oneplus one gedaan, dus het is wel iets minder. Hoeveel is gwn 1080p ?

Ik wil geen spijt krijgen als eenmaal de 64gb wel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
nDirect090 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:57:
[...]

Ahaa ja die test was net op mn oneplus one gedaan, dus het is wel iets minder. Hoeveel is gwn 1080p ?

Ik wil geen spijt krijgen als eenmaal de 64gb wel uit is.
1080p is ongeveer 2,5 keer minder, dus iets van 125mb per minuut. Is overigens omgerekend van 2 kleine filmpjes die ik heb gemaakt, dus misschien niet helemaal accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Ahaa bedankt voor t antwoord. Maar de vraag is eigenlijk nog steeds, is 32 genoeg ? Ik twijfel echt enorm !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
  • Laatst online: 21-09 10:02
nDirect090 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:50:
Ahaa bedankt voor t antwoord. Maar de vraag is eigenlijk nog steeds, is 32 genoeg ? Ik twijfel echt enorm !!
voor jou is 32 genoeg. jij filmt bijna nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Het prijsverschil tussen 32 en 64 is (vergeleken met veel andere toestellen) wel relatief klein. Ik heb de extra ruimte zelf niet nodig maar heb puur vanwege het lage prijsverschil wel even getwijfeld.

[ Voor 71% gewijzigd door beantherio op 27-11-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Kun je iets zinnigs zeggen over het volume en de kwaliteit van de hoofdtelefoon-uitgang? Ik heb daar hele verscheidene verhalen over gehoord van gebruikers op XDA en Reddit. Kun je het vergelijken met andere recente toestellen, of ben jij daar niet de geschikte persoon voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Minimum92 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:13:
[...]

Kun je iets zinnigs zeggen over het volume en de kwaliteit van de hoofdtelefoon-uitgang? Ik heb daar hele verscheidene verhalen over gehoord van gebruikers op XDA en Reddit. Kun je het vergelijken met andere recente toestellen, of ben jij daar niet de geschikte persoon voor? :)
Dat laatste O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVEL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-08 18:26
Ik werd vanochtend door Coolblue gebeld om een afleverafspraak te maken voor de 64GB Graphite 6P. Dus de afspraak voor morgen gemaakt. Nu krijg ik een mail die me vertelt dat hij vertraagd is. Dat vind ik wel een vreemde gang van zaken.
Pagina: 1 ... 11 ... 40 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerken horen thuis in:
- Accessoires: [Huawei Nexus 6P] Accessoires
- Prijzen en levertijden: [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Huawei Nexus 6P] Rooten & Custom ROM's