Kasai schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:51:
[...]
Volgens mij zelfs 64, maar daar zit Spotify bij te waarde van 10 euro per maand. Valt me eigenlijk een beetje tegen als ik nog 190 moet bij betalen voor zo'n duur abonnement.
Helaas heb ik nog geen KPN thuis. Maar die kortingen zijn wel heel interessant inderdaad

Oh ja, met Spotify Premium erbij, dat was ik even vergeten. Komt omdat ik KPN glasvezel heb waar dat al bijzit.
Het is inderdaad niet goedkoop meer, zo'n iPhone. Al een paar jaar niet meer overigens. De laatste keer was zo'n beetje met de iPhone 4S, waar ik weliswaar € 200 voor moest bijbetalen, maar dan wel met een abonnementje van nog geen € 30 per maand (deels dankzij lang klant zijn). Dat hoef je tegenwoordig niet meer te verwachten.
KPN is los vrij duur, maar als ik kijk naar onze situatie waar mijn vrouw inmiddels KPN mobiel heeft en wij thuis al een tijd KPN glasvezel, dan krijgen we nu al leuke voordelen, maar straks alleen nog maar meer.
KPN Glasvezel 100 Mbit/s + bellen + tv = € 63
KPN mobiel 4G 5 GB + onbeperkt bellen/sms'en = € 54
Voordelen nu:
- gratis Spotify Premium t.w.v. € 10 per maand
- gratis dubbele bundels, dus 10 GB 4G voor mijn vrouw
- gratis extra tv-pakket, nu HBO gekozen incl. HBO Now op iPad/Apple TV
Straks neem ik een sim-only van KPN met 1 GB en 150 min/sms voor € 20 standaardprijs. Extra voordelen die we dan krijgen:
- ook ik krijg dubbele bundels, dus 2 GB en 300 min/sms
- ieder € 5 korting op het abonnement, zolang we allebei een mobiel abonnement hebben, dus € 49 voor mijn vrouw en € 15 voor mij
- MB's delen, dus eigenlijk gezamenlijk gewoon 12 GB