Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Ja, omdat de prijs altijd excl. sales tax genoemd wordt.SirLenncelot schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:57:
[...]
De SalesTax verschilt in de US per staat. Volgens mij kost een iPhone echter in elke staat hetzelfde...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Of doen ze dat bewust?
Ik twijfel ook of ik de nieuwe s of de oude 6 ga kopen.
Battle.net: NagaByrd#2844
Oh ja, met Spotify Premium erbij, dat was ik even vergeten. Komt omdat ik KPN glasvezel heb waar dat al bijzit.Kasai schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:51:
[...]
Volgens mij zelfs 64, maar daar zit Spotify bij te waarde van 10 euro per maand. Valt me eigenlijk een beetje tegen als ik nog 190 moet bij betalen voor zo'n duur abonnement.
Helaas heb ik nog geen KPN thuis. Maar die kortingen zijn wel heel interessant inderdaad
Het is inderdaad niet goedkoop meer, zo'n iPhone. Al een paar jaar niet meer overigens. De laatste keer was zo'n beetje met de iPhone 4S, waar ik weliswaar € 200 voor moest bijbetalen, maar dan wel met een abonnementje van nog geen € 30 per maand (deels dankzij lang klant zijn). Dat hoef je tegenwoordig niet meer te verwachten.
KPN is los vrij duur, maar als ik kijk naar onze situatie waar mijn vrouw inmiddels KPN mobiel heeft en wij thuis al een tijd KPN glasvezel, dan krijgen we nu al leuke voordelen, maar straks alleen nog maar meer.
KPN Glasvezel 100 Mbit/s + bellen + tv = € 63
KPN mobiel 4G 5 GB + onbeperkt bellen/sms'en = € 54
Voordelen nu:
- gratis Spotify Premium t.w.v. € 10 per maand
- gratis dubbele bundels, dus 10 GB 4G voor mijn vrouw
- gratis extra tv-pakket, nu HBO gekozen incl. HBO Now op iPad/Apple TV
Straks neem ik een sim-only van KPN met 1 GB en 150 min/sms voor € 20 standaardprijs. Extra voordelen die we dan krijgen:
- ook ik krijg dubbele bundels, dus 2 GB en 300 min/sms
- ieder € 5 korting op het abonnement, zolang we allebei een mobiel abonnement hebben, dus € 49 voor mijn vrouw en € 15 voor mij
- MB's delen, dus eigenlijk gezamenlijk gewoon 12 GB
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb geen idee hoor, maar zou dat niet simpelweg voor de behuizing (0,2mm dikker) of het andere materiaal kunnen komen?Donstil schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:13:
Ik twijfel er aan of die lens niet wat anders is geworden. Op sommige filmpjes maar vooral op de Apple website is de ring duidelijk anders.
Edit: Hierbij de vergelijking, ik geef even de links naar de full res foto's. Zet ze maar eens in twee aparte tabbladen naast elkaar. Ik kan eigenlijk totaal geen verschil ontdekken. Het lijkt er voor mij zelfs op dat Apple lui is geweest en alleen een andere kleur heeft gebruikt (roségoud uiteraard).
- iPhone 6 camera module
- iPhone 6s camera module
[ Voor 40% gewijzigd door MooDyBLueS op 10-09-2015 21:41 ]
Inderdaad, de lens lijkt mij ook iets anders t.o.v. de iPhone 6 lens.Donstil schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:13:
Ik twijfel er aan of die lens niet wat anders is geworden. Op sommige filmpjes maar vooral op de Apple website is de ring duidelijk anders.
Hopelijk volgende week ook hier online
Ik zie overal wel echte foto's van dat roze ding maar ben juist benieuwd of gold nu echt Yellow gold is ipv champagne
iig ga ik dit jaar voor de 6s plus 64gb, de 6 was veels te snel gewend vanaf een 5s en ietwat weinig verandering. Ben heel erg benieuwd hoe de plus mij gaat bevallen dit jaar, zaterdag morgen bestellen in DE
[ Voor 5% gewijzigd door Scrtz op 11-09-2015 00:35 ]
Waar baseer je op dat de kleur voor Gold anders is geworden?Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 00:09:
Iemand al een goeie hands-On gezien met een Yellow Gold model?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Nou daar ben ik benieuwd naar.BtM909 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 02:05:
[...]
Waar baseer je op dat de kleur voor Gold anders is geworden?
De gouden 6 is een andere tint dan bv de gouden MacBook.
De gouden MacBook vind ik wel mooi maar de gouden 6 is mij soms al te roze.
Klopt, was mij ook al opgevallen dat Apple's kleuren van product tot product een andere tint hebben. Zelfs al je Apple's iPhone compare op hun website erbij pakt, zie je dat de zilveren 5s anders van tint is dan de 6 en 6s (die ogenschijnlijk wel gelijk zijn).Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 07:49:
[...]
Nou daar ben ik benieuwd naar.
De gouden 6 is een andere tint dan bv de gouden MacBook.
De gouden MacBook vind ik wel mooi maar de gouden 6 is mij soms al te roze.
Zo is het mij in het echt al opgevallen dat de zilveren Apple Watch, MacBook Pro, iPad air en iPhone 5 alle vier een net iets andere tint hebben en ik heb iemand anders ongeveer hetzelfde horen roepen over space gray.
Ik vermoed dat het komt omdat elk product een andere finish krijgt en Apple niet alle aluminium shells bij één fabrikant laat maken. Bijv. de MacBooks bij fabrikant A en de iPhone's bij fabrikant B.
Dit is toch alleen voor de online verkoop?SanderH_ schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:39:
Zo ziet de pre-order pagina er uit bij de "gelukkige" landen: http://www.apple.com/shop/buy-iphone/iphone6s
Hopelijk volgende week ook hier online
Dus niet voor een winkel reservering waarbij je zelf de tijd en datum kan beslissen.
Klopt, er komt een special reserveringspagina beschikbaar. Die staat compleet los van de online Store.Jieve schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:49:
[...]
Dit is toch alleen voor de online verkoop?
Dus niet voor een winkel reservering waarbij je zelf de tijd en datum kan beslissen.
[ Voor 43% gewijzigd door MooDyBLueS op 11-09-2015 08:50 ]
Ja zoiets zal het idd wel zijn.MooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:22:
[...]
Klopt, was mij ook al opgevallen dat Apple's kleuren van product tot product een andere tint hebben. Zelfs al je Apple's iPhone compare op hun website erbij pakt, zie je dat de zilveren 5s anders van tint is dan de 6 en 6s (die ogenschijnlijk wel gelijk zijn).
Zo is het mij in het echt al opgevallen dat de zilveren Apple Watch, MacBook Pro, iPad air en iPhone 5 alle vier een net iets andere tint hebben en ik heb iemand anders ongeveer hetzelfde horen roepen over space gray.
Ik vermoed dat het komt omdat elk product een andere finish krijgt en Apple niet alle aluminium shells bij één fabrikant laat maken. Bijv. de MacBooks bij fabrikant A en de iPhone's bij fabrikant B.
Ik wil echter weer eens wat anders en daarom wil ik de gouden eens proberen. MacBook goud vind ik dus wel mooi iPhone 6 goud niet.
Als reserveren mogelijk is maar op safe spelen en voor een SpaceGrey gaan.

[ Voor 32% gewijzigd door jmignolet op 11-09-2015 09:48 ]
En goed op de garantie letten, of even aan de Apple Store medewerker vragen of je het zwart op wit kan krijgen.Darkvisje schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:21:
10 oktober vlieg ik naar amerika (komt toevallig goed uit) ben van plan om daar een iphone 6s 64gb aan te schaffen. Moet alleen opletten dat het een GSM versie is toch ?
Ik kocht eens een 5 op release in Colorado, paar weken later was deze defect en werd de garantie mij mooi geweigerd door de Amsterdamse Apple store en Apple Online.
Bleek dat er maar een aantal amerikaanse producten van Apple zijn mijn garantie in Europa.
(Net zoals een Apple product uit het midden oosten hier geen garantie heeft).
Dus even goed informeren of dit nog steeds het geval is, want het verschil is te klein om dat voor lief te nemen.
Ge moogt zeggen wat je wilt, maar ik vind die kerel een zalige stem hebben.MooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:52:
Jony Ive doet uit de doeken hoe het nu werkelijk zit met dit nieuwe aluminium.
Ik betaalde vorig jaar bij een iPhone 6 64 Gb 'maar' 73 euro (plus 29 euro aansluitkosten) bij, voor het KPN abbo van 54 euro... Is ook nooit meer zo goedkoop geweest...Kasai schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:51:
[...]
Volgens mij zelfs 64, maar daar zit Spotify bij te waarde van 10 euro per maand. Valt me eigenlijk een beetje tegen als ik nog 190 moet bij betalen voor zo'n duur abonnement.
Helaas heb ik nog geen KPN thuis. Maar die kortingen zijn wel heel interessant inderdaad
Goed dat je het zegt!Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:51:
[...]
En goed op de garantie letten, of even aan de Apple Store medewerker vragen of je het zwart op wit kan krijgen.
Ik kocht eens een 5 op release in Colorado, paar weken later was deze defect en werd de garantie mij mooi geweigerd door de Amsterdamse Apple store en Apple Online.
Bleek dat er maar een aantal amerikaanse producten van Apple zijn mijn garantie in Europa.
(Net zoals een Apple product uit het midden oosten hier geen garantie heeft).
Dus even goed informeren of dit nog steeds het geval is, want het verschil is te klein om dat voor lief te nemen.
True that, no homo. The Verge noemt door hem ingesproken video's ook "quasi-erotic product videos".jmignolet schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:54:
[...]
Ge moogt zeggen wat je wilt, maar ik vind die kerel een zalige stem hebben.
Sowieso is Brits Engels 10x beter dan Amerikaans.
Mag ik je vragen hoe je dat hebt geflikt? Was dat ook binnen korte tijd na release? Mijn vrouw moest voor exact hetzelfde abo en telefoon 199 bijleggen (en idd 29 aansluitkosten).Zuiderwijk schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:58:
[...]
Ik betaalde vorig jaar bij een iPhone 6 64 Gb 'maar' 73 euro (plus 29 euro aansluitkosten) bij, voor het KPN abbo van 54 euro... Is ook nooit meer zo goedkoop geweest...
1 jaar of 2 jaar abonnement?MooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:00:
[...]
Mag ik je vragen hoe je dat hebt geflikt? Was dat ook binnen korte tijd na release? Mijn vrouw moest voor exact hetzelfde abo en telefoon 199 bijleggen (en idd 29 aansluitkosten).
Mijn vriendin heeft vorig jaar bij Vodafone verlengt tijdens de release.
Toestel was gratis, abonnement 55€. 2 GB + onbeperkt bellen.
[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 11-09-2015 10:20 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Je moet inderdaad een duits adres hebben.jmignolet schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:48:
Als je hem dan online besteld op de DE website, moet je waarschijnlijk een duits adres invoeren of ben ik mis ? Heb zo'n vage herinnering met de Apple Watch, of had dat te maken met het feit dat je hem moest ophalen in de winkel en dat het dus enkel een duitse apple store kon zijn ? I'm so confused.
Je kan wel een Sim only nemen, maar je zou ook een toestel moeten hebben. Sim only + los toestel scheelt niet meer zoveel als abonnement plus toestel hoor.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:19:
Uiteindelijk na twee jaar heb je dan toch weer zo'n 700 euro extra betaald t.o.v. sim only he.
Hangt natuurlijk van af wat voor abonnement je neemt.
[ Voor 22% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 11-09-2015 10:40 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Oke, op die manier.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:39:
Ik zeg niet dat het ene goedkoper is dan het andere, maar veel schelen doet het ook niet. En je bent uiteindelijk toch aan een hogere maandlast bezig en een soort van lening aan het afbetalen. Kun je beter sim only nemen voor 1 jaar, zit je ook niet voor 2 jaar ergens aan vast.
Ze geeft niet zoveel om een telefoon. (zei ze) Maar nu de RoseGold er is, wil ze die hebben

24x54 + 121 = 1417 met toestel
24x32,50 + 849 = 1629 sim only met los toestel
Edit:
Hier dus ====>>>> [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 11-09-2015 11:10 ]
Edit: nvm, tijd voor een bril denk ik. Op de KPN site was de korting al verrekend omdat mijn adres blijkbaar in een cookie was opgeslagen

Nou heb ik KPN Compleet vanwege 10GB abo op mijn iPad dus zo bespaar ik met beide abonnementen in totaal 10 euro per maand en ik kan mijn MB's delen zodat ik op de iPhone/iPad ook altijd genoeg heb mocht ik een van de abonnementen alsnog willen downgraden.
Moraal van het verhaal is dat ik door kritisch te kijken naar mijn maandlasten en verbruik de meerprijs van de 6s Plus weer een beetje kan verantwoorden voor mijzelf. En ik ben van mening dat ik met 8GB + 10GB een beetje hoog heb ingezet in het verleden maarja kon ik er wat aan doen dat KPN zo lief was mijn abonnementen tot 2 keer toe te verhogen
[ Voor 16% gewijzigd door swv op 11-09-2015 11:15 ]
Wat destijds een pre-order bij GSMweb.nl, dus direct bij de lancering. Had hem volgens mij een dag of 3-4 nadat hij officieel in Nederland beschikbaar was.MooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:00:
[...]
Mag ik je vragen hoe je dat hebt geflikt? Was dat ook binnen korte tijd na release? Mijn vrouw moest voor exact hetzelfde abo en telefoon 199 bijleggen (en idd 29 aansluitkosten).
Moet wel zeggen dat GSMweb qua backoffice niet helemaal bij de tijd is. Je kan nergens een account en orderstatus bekijken, dus het was een flinke aanslag op je geduld, maar als ik mailde dan kreeg ik wel netjes antwoord (ook al wisten zij soms zelf ook niks over de beschikbaarheid).
Was een abbo voor 2 jaar.
Ik zou eerder zeggen in: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11SquareOne schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:01:
Sterker nog, dat mag in dit draadje: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
edit: laten we dat maar hier houden:BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:39:
Ik zeg niet dat het ene goedkoper is dan het andere, maar veel schelen doet het ook niet. En je bent uiteindelijk toch aan een hogere maandlast bezig en een soort van lening aan het afbetalen. Kun je beter sim only nemen voor 1 jaar, zit je ook niet voor 2 jaar ergens aan vast.
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[ Voor 30% gewijzigd door MooDyBLueS op 11-09-2015 11:11 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
waar?ralphjxss schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:37:
Zojuist ook de iPhone 6S 64GB Space Grey besteld incl. abonnement.
Moet je eens boven je bericht kijkenralphjxss schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:37:

(Neemt niet weg dat je hem via StudentMobiel pas weken later krijgt. Is elk jaar weer hetzelfde liedje)
I'm sorry!Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:07:
[...]
Moet je eens boven je bericht kijken.
(Neemt niet weg dat je hem via StudentMobiel pas weken later krijgt. Is elk jaar weer hetzelfde liedje)
Ik zie de 64GB niet op de website staan, heb je hier een linkje van?ralphjxss schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:37:
Mea culpa.MooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:49:
Klopt, er komt een special reserveringspagina beschikbaar. Die staat compleet los van de online Store.
Ik heb zo een voorgevoel dat het nogal een werk van lange adem gaat worden en denk er daarom aan om gewoon op de Franse Apple Store te gaan pre-orderen komende zaterdag. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Ik heb namelijk geen idee hoe het zit met:
- Welke stores je juist kan kiezen? Alle officiële Apple Stores neem ik aan...?
- Garantie?
https://www.studentmobiel.nl/iphone-6s-64gbcolorsone schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:17:
[...]
Ik zie de 64GB niet op de website staan, heb je hier een linkje van?
Ja, via de Apple Store reserveringspagina kan je alleen de (in dit geval Franse) Apple Stores uitkiezen. Apple Premium Resellers hebben al dan niet hun eigen manier van pre-orders/reserveringen afhandelen.SanderH_ schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:38:
[...]
Mea culpa.
Ik heb zo een voorgevoel dat het nogal een werk van lange adem gaat worden en denk er daarom aan om gewoon op de Franse Apple Store te gaan pre-orderen komende zaterdag. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Ik heb namelijk geen idee hoe het zit met:
- Welke stores je juist kan kiezen? Alle officiële Apple Stores neem ik aan...?
- Garantie?
Garantie heb je wettelijk gezien binnen de hele EU. Dit daadwerkelijk voor elkaar krijgen is een tweede. Zo geldt er ook al jarenlang een (EU) wetgeving dat alle elektronische apparaten binnen de eerste twee jaar door de verkoper van werking gegarandeerd moeten worden. Dat is wat anders dan 2 jaar garantie, maar stel je koopt een iPhone bij zaak X en die geeft 1 jaar garantie, dan heb je na het eerste jaar nog recht op kosteloze reparatie. De onderdelen die benodigd zijn worden echter naar rato van economische levensduur (2 jaar bij een smartphone) afgetikt. Als je telefoon dus 1,5 jaar oud is, dan is dat 75% van de 2 jarige levensduur en dien je zelf dus 75% van de onderdelen te betalen. Desondanks geldt ook hiervoor weer dat je het wel voor elkaar moet zien te krijgen.
Zie het als voorrang in het verkeer, iedereen weet dat je er recht op hebt als je van rechts komt, maar je moet er niet vanuit gaan dat je het krijgt.
Hier twee links waar Apple het verschil tussen hun eigen 1 jaar garantie en de EU bepaling uitlegt:
https://support.apple.com...oduct=iphone&locale=nl_NL
http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/
Kortweg gezegd: de in Duitsland en Frankrijk gekochte iPhone's hebben geen recht op de 1 jaar Apple garantie in Nederland, maar wel op de EU bepaling wat neerkomt op 2 jaar (economische levensduur). Het kan dus zijn dat er nog kosten in rekening worden gebracht.
[ Voor 13% gewijzigd door MooDyBLueS op 11-09-2015 13:19 ]
Iets later dan verwachtDonstil schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:18:
[...]
Zonder te oordelen, mag ik eens een foto zien.
Ben nu wel benieuwd na twee dagen.
Loop ik net tegen een tafel punt aan, twee deukjes in de achterkant

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Gooi je hem altijd op de werkbank ofzo?
Dit begon al met enkele weken maar erger wordt het ook niet. Toch maar eens nadenken over een hoesje als de 6S komt al vind ik het nooit echt fijn..fsfikke schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:05:
Dat lijkt toch wel heel erg op user abuse
Gooi je hem altijd op de werkbank ofzo?
Nee, is de zaak van mijn pa maar daar werk ik niet
Zo kolere dat ziet eruit zeg, hoe krijg je dat voor elkaar zeg met normaal gebruik.Famous schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:56:
[...]
Iets later dan verwachtKrasjes zat, maar die hoeken erg extreem..
Loop ik net tegen een tafel punt aan, twee deukjes in de achterkant![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat blijkt wel uit de schade. Maarja af en toe laten vallen was ook al "normaal"Famous schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:16:
Nee precies, ik lieg ook.. Elke week gaat die even skydiven
[ Voor 72% gewijzigd door Fietsbel op 11-09-2015 14:18 ]
39
Dat vroeg ik mij dus ook af, zeker omdat het er al zo snel op kwam.Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:13:
[...]
Zo kolere dat ziet eruit zeg, hoe krijg je dat voor elkaar zeg met normaal gebruik.
Nee precies, ik lieg ook.. Elke week gaat die even skydivenFietsbel schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:15:
Lol, zulke schade krijg je niet van normaal gebruik
[ Voor 29% gewijzigd door Famous op 11-09-2015 14:16 ]
Anoniem: 682273
Grote hype er rond maken en voila. Kleine veranderingen gemaakt en prijs 100 Euro duurder maken.
Mensen gaan dit niet blijven pakken.
Normaal gebruik is een breed begrip natuurlijk.Famous schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:16:
[...]
Dat vroeg ik mij dus ook af, zeker omdat het er al zo snel op kwam.
[...]
Nee precies, ik lieg ook.. Elke week gaat die even skydiven
Ik leg mijn telefoon op diverse ondergronden gedurende de dag (Bureau, vakje in auto. eet tafel, salon tafel, stenen werkblad in keuken, nachtkastje) en verder draag ik hem in mijn broekzak.
voor mij is dat "normaal gebruik" en ik kan mij niet voorstellen dat een SpaceGrey van dat gebruik deze slijtage zou krijgen.
Wat is €100 duurder gewordenAnoniem: 682273 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:27:
Apple doet het weer !
Grote hype er rond maken en voila. Kleine veranderingen gemaakt en prijs 100 Euro duurder maken.
Mensen gaan dit niet blijven pakken.
Draag jij broeken van schuurpapier ofzo?Famous schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:11:
[...]
Dit begon al met enkele weken maar erger wordt het ook niet. Toch maar eens nadenken over een hoesje als de 6S komt al vind ik het nooit echt fijn..
Nee, is de zaak van mijn pa maar daar werk ik niet
Ook al stop je je telefoon overal en nergens in, dusdanig erge afslijting in (volgens jouw eigen woorden) een paar weken is niet normaal en gebeurt zeker niet als je de telefoon gewoon in je spijkerbroek stopt, in de cuphouders van de auto, autohouder, op houten/glazen tafels legt, etc. Hier moet echt zand in je zakken bijgekomen zijn of dat je andere spullen in je zak hebt zitten naast je telefoon, zoals sleutels, geld of iets dergelijks.
Ik heb nu pas sinds een klein jaar een hoesje om mijn iPhone 5 (laten vallen, scherm kapot, gerepareerd en sindsdien maar uit voorzorg), daarvoor heb ik altijd al mijn telefoons gewoon los in mijn zak gestopt en in alle bovenstaande scenario's en nog nooit heeft een telefoon ook maar 10% van de schade gehad die jij hebt. Ik kan me dus echt niet voorstellen dat dit zomaar is gebeurd. Temeer ik ook aardig wat mensen ken die behoorlijk met hun iPhone 6 'smijten' en alsnog zien die er na 1/2/3 jaar prima uit. Enkel wat oppervlakkige kleine krasjes achterop en in het ergste geval wat putjes/deukjes op de hoeken door een keer laten vallen.
Ik zeg ook niet dat je liegt hoor, maar ik denk dat er wel een duidelijke oorzaak voor is. Temeer je aangeeft dat het na enkele weken al zo was. Waarschijnlijk heb je het alleen zelf niet doorgehad. Erg zuur is het wel.
Vergeet trouwens niet dat zand echt nasty spul is en heel makkelijk in je zakken blijft zitten, zelfs na een wasbeurt. Maar dit is slechts een gok.
[ Voor 17% gewijzigd door MooDyBLueS op 11-09-2015 14:57 ]
Iphone 6s= 739 hoewel momenteel de prijzen op tweakers 839 Euro laten zien en de iphone 6 stat momenteel op 619 Euro op tweakers.
De iPhone 6 was vanaf 699€, dus dat is volgens mij 40€Anoniem: 682273 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:01:
[...]
Iphone 6s= 739 hoewel momenteel de prijzen op tweakers 839 Euro laten zien en de iphone 6 stat momenteel op 619 Euro op tweakers.
![]()
![]()
Je kan het wel goed in je voordeel draaien zeg.Anoniem: 682273 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:01:
[...]
![]()
![]()
Zonder gekheid: de iPhone 6 was bij introductie € 699, de 6s wordt naar verwachting € 739 (dat is hij iig in Duitsland). Dat is dus € 40 duurder.
Je kan dat niet met de huidige straatprijs van de iPhone 6 vergelijken, want dat is een toestel van een jaar oud. Over een jaar is de iPhone 6s ook in straatprijs gedaald.
Daarbij komt dat de iPhone 6 waarschijnlijk in de eerste maand wanneer de 6s beschikbaar komt (in NL) nog verder in straatprijs zal dalen (huidige adviesprijs is inmiddels € 639 geworden). Dit omdat die dan relatief gezien bijna niet meer verkoopt en ze met aanbiedingen je juist binnen proberen te lokken.
Dus ja, als de iPhone 6s je te duur is, zou ik nog even wachten met het kopen van den iPhone 6.
Gelijk heb je, heb er niet zo over nagedacht eerlijk gezegd.MooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:09:
[...]
Je kan het wel goed in je voordeel draaien zeg.
Zonder gekheid: de iPhone 6 was bij introductie € 699, de 6s wordt naar verwachting € 739 (dat is hij iig in Duitsland). Dat is dus € 40 duurder.
Je kan dat niet met de huidige straatprijs van de iPhone 6 vergelijken, want dat is een toestel van een jaar oud. Over een jaar is de iPhone 6s ook in straatprijs gedaald.
Daarbij komt dat de iPhone 6 waarschijnlijk in de eerste maand wanneer de 6s beschikbaar komt (in NL) nog verder in straatprijs zal dalen (huidige adviesprijs is inmiddels € 639 geworden). Dit omdat die dan relatief gezien bijna niet meer verkoopt en ze met aanbiedingen je juist binnen proberen te lokken.
Dus ja, als de iPhone 6s je te duur is, zou ik nog even wachten met het kopen van den iPhone 6.
Mijn excuses voor de foutieve informatie
http://www.onemorething.n...jaar-een-nieuwe-telefoon/
Wederom een berichtgeving van een website die contact gezocht heeft met een Apple medewerker die 2 GB RAM voor de iPhone 6s en 6s Plus en 4 GB RAM voor de iPad Pro bevestigd zou hebben (zonder verdere bewijzen):
http://nl.hardware.info/n...e-6s-en-6s-plus-duidelijk
[ Voor 55% gewijzigd door MooDyBLueS op 11-09-2015 16:01 ]
Sorry hoor, maar er staat toch helemaal geen (nieuwe) informatieMooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:57:
OneMoreThing over het iPhone Upgrade Plan:
http://www.onemorething.n...jaar-een-nieuwe-telefoon/
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
In mijn ogen is het een verhelderend stukje over hoe het werkt en wat je wel en niet kan verwachten met deze constructie.BtM909 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:02:
[...]
Sorry hoor, maar er staat toch helemaal geen (nieuwe) informatie
Dat jij het ergens anders al hebt gelezen en het voor jou niet meer nieuw is, betekent niet dat dit voor iedereen geldt. Ik probeer in dit topic gewoon zoveel mogelijk informatie te verzamelen omtrent de iPhone 6s en 6s Plus, of is dat tegen de regels meneer de moderator?
Nou, juist een hele goede vraag, vind ik! In de video legt Jony Ive uit dat er sensoren onder de glaslaag zitten die miniscule veranderingen aan het oppervlak kunnen meten. Nu zal een dun kunststof screenprotector waarschijnlijk niet veel uitmaken, maar zo een als jij noemt zou ik niet weten.Darow schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:09:
Misschien een stomme vraag maar werkt dat 3d touch ook gewoon met een screenprotector? Heb namelijk de BodyGuardz Pure Glass in mijn hoofd om erbij te halen.
Misschien dat je in contact kan komen met de makers om te kijken wat hun standpunt is?
[ Voor 35% gewijzigd door MooDyBLueS op 11-09-2015 16:12 ]
Hoe het werkt? Dus jij kan mij dat nu vertellen met dit stukje?MooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:09:
[...]
In mijn ogen is het een verhelderend stukje over hoe het werkt en wat je wel en niet kan verwachten met deze constructie.
Dat zeg ik ook niet.Dat jij het ergens anders al hebt gelezen en het voor jou niet meer nieuw is, betekent niet dat dit voor iedereen geldt.
Reageer alsjeblieft even normaal. Als je semi-grappige opmerkingen wilt maken, dan kijk je eerst waar ik moderator ben en zie je dat ik hier gewoon als user (ik heb dezelfde rechten als jij in dit subforum) reageer. M'n rode kleur heeft hier verder weinig van doen toch?Ik probeer in dit topic gewoon zoveel mogelijk informatie te verzamelen omtrent de iPhone 6s en 6s Plus, of is dat tegen de regels meneer de moderator?
Die tekst voegt echt weinig waarde toe (daar reageer ik op); mijn inziens had je dan beter deze kunnen linken: http://www.apple.com/shop/iphone/iphone-upgrade-program
Ik verwacht dat dat gewoon blijft werken. De drukgevoeligheid wordt niet gemeten op 't glas maarDarow schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:09:
Misschien een stomme vraag maar werkt dat 3d touch ook gewoon met een screenprotector? Heb namelijk de BodyGuardz Pure Glass in mijn hoofd om erbij te halen.
De technologie werkt volgens Apple door sensoren die de kleine wijzigingen in de afstand tussen het glas en de backlight meet en acties daarop aanpast.
Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:28:
[...]
Normaal gebruik is een breed begrip natuurlijk.
Ik leg mijn telefoon op diverse ondergronden gedurende de dag (Bureau, vakje in auto. eet tafel, salon tafel, stenen werkblad in keuken, nachtkastje) en verder draag ik hem in mijn broekzak.
voor mij is dat "normaal gebruik" en ik kan mij niet voorstellen dat een SpaceGrey van dat gebruik deze slijtage zou krijgen.
Lijkt mij bij geen enkele vorm van normaal gebruik te gebeuren... Misschien een fout tijdens het anodiseren?Famous schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:56:
Iets later dan verwachtKrasjes zat, maar die hoeken erg extreem..
Loop ik net tegen een tafel punt aan, twee deukjes in de achterkant
Ik leg mijn telefoon nooit op iets anders dan hout, plastic of een hoesje. En dan nog zorg ik dat je niets hoort als je hem neerlegt. You'll probably call me crazy
Maar hoe dikker het glas hoe harder je moet drukken om die afstand te kunnen veranderenBtM909 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:21:
[...]
Ik verwacht dat dat gewoon blijft werken. De drukgevoeligheid wordt niet gemeten op 't glas maar
[...]
Eh ik heb dit al meerdere malen voorbij zien komen. Zulke slijtage is ook afhankelijk van de omgeving en chemische substanties. Het zuur op je huid kan in sommige gevallen stoffen bevatten die de "Lak" ernstig aantast. De iPhone 5 had het sowieso al heel erg (daarom ging de 5S naar spacegrey ipv slate) zonder dat je er ook maar iets voor hoefde te doen en met de 5S en 6 heb ik het ook al een aantal keer voorbij zien komen. Dit kan gebeuren als je "zure handen" hebt.MooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:51:
Nou, één ding is zeker: geen enkele winkel of fabrikant zal hierop toezeggen dat dit door normaal gebruik is gekomen.
Ook al stop je je telefoon overal en nergens in, dusdanig erge afslijting in (volgens jouw eigen woorden) een paar weken is niet normaal en gebeurt zeker niet als je de telefoon gewoon in je spijkerbroek stopt, in de cuphouders van de auto, autohouder, op houten/glazen tafels legt, etc. Hier moet echt zand in je zakken bijgekomen zijn of dat je andere spullen in je zak hebt zitten naast je telefoon, zoals sleutels, geld of iets dergelijks.
Ik heb nu pas sinds een klein jaar een hoesje om mijn iPhone 5 (laten vallen, scherm kapot, gerepareerd en sindsdien maar uit voorzorg), daarvoor heb ik altijd al mijn telefoons gewoon los in mijn zak gestopt en in alle bovenstaande scenario's en nog nooit heeft een telefoon ook maar 10% van de schade gehad die jij hebt. Ik kan me dus echt niet voorstellen dat dit zomaar is gebeurd. Temeer ik ook aardig wat mensen ken die behoorlijk met hun iPhone 6 'smijten' en alsnog zien die er na 1/2/3 jaar prima uit. Enkel wat oppervlakkige kleine krasjes achterop en in het ergste geval wat putjes/deukjes op de hoeken door een keer laten vallen.
Ik zeg ook niet dat je liegt hoor, maar ik denk dat er wel een duidelijke oorzaak voor is. Temeer je aangeeft dat het na enkele weken al zo was. Waarschijnlijk heb je het alleen zelf niet doorgehad. Erg zuur is het wel.
Vergeet trouwens niet dat zand echt nasty spul is en heel makkelijk in je zakken blijft zitten, zelfs na een wasbeurt. Maar dit is slechts een gok.
Erg zuur (pun intended) inderdaad, maar niks aan te doen.
Ah, dat heb ik nooit geweten.En tenminste een normale reactie i.p.v. dat ik er blijkbaar mee moet smijten..supersnathan94 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:29:
[...]
Eh ik heb dit al meerdere malen voorbij zien komen. Zulke slijtage is ook afhankelijk van de omgeving en chemische substanties. Het zuur op je huid kan in sommige gevallen stoffen bevatten die de "Lak" ernstig aantast. De iPhone 5 had het sowieso al heel erg (daarom ging de 5S naar spacegrey ipv slate) zonder dat je er ook maar iets voor hoefde te doen en met de 5S en 6 heb ik het ook al een aantal keer voorbij zien komen. Dit kan gebeuren als je "zure handen" hebt.
Mijn 5 heeft ook wel wat "schuur" plekken maar hoe snel het bij de 6 ging was echt niet normaal.. Heb je toevallig een bron?
Nee die bron ben ik zelf. Ik repareer telefoons en krijg soms dus de meest vage cases voorbij (gloednieuwe iPhones 6 die de eerste dag spontaan z'n accu d'ruit blaast).Famous schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:37:
[...]
Ah, dat heb ik nooit geweten.En tenminste een normale reactie i.p.v. dat ik er blijkbaar mee moet smijten..
Mijn 5 heeft ook wel wat "schuur" plekken maar hoe snel het bij de 6 ging was echt niet normaal.. Heb je toevallig een bron?
Juist bij de 5 ging het zo snel dat die kleur in de volgende producten niet meer gebruikt werd. Alleen nu weer bij de new Macbook volgens mij.
The Pure has been confirmation to work with the 3D touch.
Bedankt voor jullie antwoorden
Ik heb dan eerder het tegenovergestelde. Ik gebruik screenprotectors op mijn phone (Xperia Z2 met voor- en achterkant van glas) en daar merk je in dagelijks gebruik niets van; hij is niet (merkbaar) dikker of groter, past in de charging dock en voelt nog altijd hetzelfde aan. Wel beschermt dit tegen kleine krasjes van de telefoon die over tafel schuift, in en uit de broekzak gaat enzovoorts.bram1984 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:37:
Screen protectors.. Nooit begrepen. Dan liever een sleeve. Mensen vergeten soms dat het gewoon een gebruiksvoorwerp is.
Een case of sleeve eromheen vind ik zonde. Heb je zo'n mooie telefoon van glas en metaal met strakke lijnen, stop je hem in een lelijke rubberen, leren of plastic sleeve/case waarbij dat allemaal verloren gaat. En daarbij past de telefoon dan niet meer in het charging dock.
Maar goed, voor ieder wat wils. Het liefst zou ik de telefoon helemaal "stock" gebruiken, maar een glazen screenprotector erop biedt toch wat bescherming zonder echte nadelen.
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Alsof 40 euro niks isMooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:09:
[...]
Je kan het wel goed in je voordeel draaien zeg.
Ik begrijp anders niet waarom je geen screenprotector zou willen, ze kosten geen drol en het voorkomt krassen. En begin alsjeblieft niet over Gorilla Glas 3 of 4 of saffier, dat is echt je reinste kul marketing en na een korte periode normaal gebruiken beginnen de krasjes alweer te komen. Zo heb ik 1 jaar een screenprotector op mijn Nexus 5 gehad en nu bijna 1 jaar zonder, nog geen week nadat hij eraf was had ik een halve dag zonder veel activiteit een 50-eurocent muntje in mn broekzak zitten en het scherm was al aangetast.bram1984 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:37:
Screen protectors.. Nooit begrepen. Dan liever een sleeve. Mensen vergeten soms dat het gewoon een gebruiksvoorwerp is.
Daarnaast vergeten veel mensen dat de doelgroep van iPhones ook tienermeisjes omvat die ieder jaar weer een nieuwe van pappie en mammie krijgen omdat hij weer eens gevallen is en het scherm aan diggelen ligt. Maar ja, dat is sowieso belachelijk natuurlijk...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
€40 is inderdaad niet niks, dat beweert ook niemand, wat €40 ook niet is, is €100, dat werd wel beweert
Saffier glas is absoluut geen marketing kul, het heeft alleen aardig wat nadelen m't het laten vallen van je telefoon. Maar qua krasbestendigheid is alleen diamant beter.[...]
Ik begrijp anders niet waarom je geen screenprotector zou willen, ze kosten geen drol en het voorkomt krassen. En begin alsjeblieft niet over Gorilla Glas 3 of 4 of saffier, dat is echt je reinste kul marketing en na een korte periode normaal gebruiken beginnen de krasjes alweer te komen.
Met een sleeve bedoel ik zo'n ding waar je 'm uit haalt als je 'm wilt gebruiken: http://jolioriginals.com/products/limitedMoi_in_actie schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:45:
[...]
Ik heb dan eerder het tegenovergestelde. Ik gebruik screenprotectors op mijn phone (Xperia Z2 met voor- en achterkant van glas) en daar merk je in dagelijks gebruik niets van; hij is niet (merkbaar) dikker of groter, past in de charging dock en voelt nog altijd hetzelfde aan. Wel beschermt dit tegen kleine krasjes van de telefoon die over tafel schuift, in en uit de broekzak gaat enzovoorts.
Een case of sleeve eromheen vind ik zonde. Heb je zo'n mooie telefoon van glas en metaal met strakke lijnen, stop je hem in een lelijke rubberen, leren of plastic sleeve/case waarbij dat allemaal verloren gaat. En daarbij past de telefoon dan niet meer in het charging dock.
Maar goed, voor ieder wat wils. Het liefst zou ik de telefoon helemaal "stock" gebruiken, maar een glazen screenprotector erop biedt toch wat bescherming zonder echte nadelen.
Ik vind een protector persoonlijk erg lelijk. Ik heb er nog nooit een gezien die ik niet zag zitten.
Doordat het glas afgerond is blijf je een screenprotector altijd zien, erg lelijk als je het mij vraagt.Moi_in_actie schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:45:
[...]
Ik heb dan eerder het tegenovergestelde. Ik gebruik screenprotectors op mijn phone (Xperia Z2 met voor- en achterkant van glas) en daar merk je in dagelijks gebruik niets van; hij is niet (merkbaar) dikker of groter, past in de charging dock en voelt nog altijd hetzelfde aan. Wel beschermt dit tegen kleine krasjes van de telefoon die over tafel schuift, in en uit de broekzak gaat enzovoorts.
Ik gebruik ook een Sleeve zoals hierboven vermeld, is het beste van twee werelden, zodra je hem gebruikt is het naakt (Dus: Vol design en gebruikers ervaring) gebruik je hem niet dan zit hij veilig in zijn sleeve. Werkt super.
Natuurlijk kan dat maar dat is dit echt niet. Wat jij omschrijft worden eerder een soort glimmende vlekken.supersnathan94 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:29:
[...]
Eh ik heb dit al meerdere malen voorbij zien komen. Zulke slijtage is ook afhankelijk van de omgeving en chemische substanties. Het zuur op je huid kan in sommige gevallen stoffen bevatten die de "Lak" ernstig aantast. De iPhone 5 had het sowieso al heel erg (daarom ging de 5S naar spacegrey ipv slate) zonder dat je er ook maar iets voor hoefde te doen en met de 5S en 6 heb ik het ook al een aantal keer voorbij zien komen. Dit kan gebeuren als je "zure handen" hebt.
Dit is echt weg geschuurd op een of andere manier, ik bedoel niet fysiek met schuur papier uiteraard (zie ook de krassen enz).
[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 11-09-2015 18:35 ]
Ah ja oke, de iPhone heeft het glas wat afgerond aan de zijkant, dan kan ik mij inderdaad voorstellen dat het er nogal lelijk uit ziet.Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:32:
[...]
Doordat het glas afgerond is blijf je een screenprotector altijd zien, erg lelijk als je het mij vraagt.
Ik gebruik ook een Sleeve zoals hierboven vermeld, is het beste van twee werelden, zodra je hem gebruikt is het naakt (Dus: Vol design en gebruikers ervaring) gebruik je hem niet dan zit hij veilig in zijn sleeve. Werkt super.
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Nee hoor, je moet gewoon iemand hebben die hem wel goed kan plakken. De kromming in het scherm maakt niet uit, want daar zit de screenprotector helemaal niet. De rand zit net waar het LCD scherm ophoud en een goede screen protector (dus niet per se die goedkope versies uit china), heeft daar geen last van. Die van mij is verkeerd geplaatst en heeft nu een stofplek links boven (tempered glass). Volgende keer dus toch maar zelf doen.Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:32:
[...]
Doordat het glas afgerond is blijf je een screenprotector altijd zien, erg lelijk als je het mij vraagt.
Nee, maar het kan wel de aanleiding zijn voor de schade. Als je het toestel verder nooit op ruwe oppervlakken legt krijg je inderdaad de glimmende plekken, maar zoals de poster al aangeeft is het soms iets minder glad en dan krijg je deze schaafplekken veel sneller met "zure handen".Natuurlijk kan dat maar dat is dit echt niet. Wat jij omschrijft worden eerder een soort glimmende vlekken.
Dit is echt weg geschuurd op een of andere manier, ik bedoel niet fysiek met schuur papier uiteraard (zie ook de krassen enz).
Als je hem plakt tot waar het scherm loopt is het nog lelijker naar mijn mening.supersnathan94 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:02:
[...]
Nee hoor, je moet gewoon iemand hebben die hem wel goed kan plakken. De kromming in het scherm maakt niet uit, want daar zit de screenprotector helemaal niet. De rand zit net waar het LCD scherm ophoud en een goede screen protector (dus niet per se die goedkope versies uit china), heeft daar geen last van. Die van mij is verkeerd geplaatst en heeft nu een stofplek links boven (tempered glass). Volgende keer dus toch maar zelf doen.
[...]
Nee, maar het kan wel de aanleiding zijn voor de schade. Als je het toestel verder nooit op ruwe oppervlakken legt krijg je inderdaad de glimmende plekken, maar zoals de poster al aangeeft is het soms iets minder glad en dan krijg je deze schaafplekken veel sneller met "zure handen".
Het was inderdad puur semi-grappig bedoeld, juist omdat ik zie dat je elders moderator, daarom doe ik alsof ik je toestemming vraag. Jij had daar toch ook semi-grappig op terug kunnen reageren in plaats gelijk in de verdediging te schieten?BtM909 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:17:
[...]
Reageer alsjeblieft even normaal. Als je semi-grappige opmerkingen wilt maken, dan kijk je eerst waar ik moderator ben en zie je dat ik hier gewoon als user (ik heb dezelfde rechten als jij in dit subforum) reageer. M'n rode kleur heeft hier verder weinig van doen toch?
Je hebt het over normaal reageren, maar jouw reactie was behoorlijk kort door de bocht. Je geeft een mening, geeft geen link naar betere informatie en onderbouwt je mening niet. Met andere woorden: het enige wat je met jouw reactie doet is het goedbedoelde informatie delen van iemand onderuit te halen zonder daar een constructieve bijdrage aan te leveren.
Het is en blijft een mening, en dat is prima. Naar mijn mening is het nog steeds een keuze welke link iemand deelt. Ik koos ervoor de link van OMT te delen, deels omdat het in het Nederlands is (niet iedereen hier is het Engels even machtig). Daarnaast geeft OMT wel degelijk meer informatie dan de Apple site zelf: namelijk de kosten voor "accidental damage" reparaties én dat het door de bocht genomen duurder is dan een los toestel kopen en na een jaar tweedehands verkopen.Die tekst voegt echt weinig waarde toe (daar reageer ik op); mijn inziens had je dan beter deze kunnen linken: http://www.apple.com/shop/iphone/iphone-upgrade-program
Maar bedankt voor het delen van de Apple link in ieder geval!
edit: het is inmiddels al beantwoord en het werkt:BtM909 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:21:
[...]
Ik verwacht dat dat gewoon blijft werken. De drukgevoeligheid wordt niet gemeten op 't glas maar
[...]
Goed om te weten! Dit betekent vermoedelijk dat geen enkele screenprotector 3D Touch zal belemmeren.Darow schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:34:
Kleine update over mijn vraag. Ik heb het nagevraagd bij Bodyguardz en een kopie uit de chat:
The Pure has been confirmation to work with the 3D touch.
Bedankt voor jullie antwoorden
[ Voor 15% gewijzigd door MooDyBLueS op 11-09-2015 19:32 ]
Ben ik het helemaal mee eens. Met mijn iPhone 3GS, 4S en 5 in zijn eerste levensfase heb ik geen enkele bescherming gebruikt. De toestellen zijn klein genoeg om stevig in je hand te houden, meest van tijd, tot ik mijn iPhone 5 met het uit de auto stappen in mijn broekzak wou stoppen, maar hij zelf besloot een faceplant op het beton van de garage te doen. Laten repareren en sindsdien gebruik een Spigen book cover (voor+achterkant).Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:32:
[...]
[...]
Met mijn iPhone 6s Plus wil ik een Twelve South BookBook gaan gebruiken. De case kan je eruit klikken, ideaal voor navigatie in de auto of als je hem toch in je broekzak wilt stoppen. Daarnaast heb ik zelf het gevoel met een sleeve dat je bij gebruik alsnog het risico loopt om hem toch onbeschermd te laten vallen, maar dat is natuurlijk puur een gevoelskwestie en dus persoonlijk.
Hier zie je hoe een screen protector er op een iPhone 6 uitziet:Moi_in_actie schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:01:
[...]
Ah ja oke, de iPhone heeft het glas wat afgerond aan de zijkant, dan kan ik mij inderdaad voorstellen dat het er nogal lelijk uit ziet.

klik voor een grotere foto
Auw. Wat lelijk.MooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:46:
[...]
Hier zie je hoe een screen protector er op een iPhone 6 uitziet:
[afbeelding]
tsja op deze foto is het ook wel erg overduidelijk ja. Ik heb zelf de home button strakker waardoor het lijkt alsof het zo hoort. een kleine uitsparing aan de onderkant waar mijn duim dan ligt. Ik heb er totaal geen last van en het stoort mij ook echt niet. In de meeste gevallen heb ik het niet eens door. Dit glasplaatje heeft echter al 4 keer mijn scherm gered van total annihalation dus ben er wel blij mee. Kost je toch zo weer €180 om te maken.
Sluit ik me volledig bij aan. Aan de dikte te zien, lijkt dit trouwens een van de bekende 4-laagse tempered glass screen protectors te zijn. Die hebben wel weer het voordeel (i.t.t. de € 5 screen protectors) dat ze de totale kracht die het scherm op kan vangen tijdens een val groter is en dus de kans iets verkleint dat je iPhone scherm in duigen barst.
Bv op websites.
Hmm ja..MooDyBLueS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:46:
[...]
Hier zie je hoe een screen protector er op een iPhone 6 uitziet:
[afbeelding]

Mwah valt mee. tis dat ik het nu ging proberen en wel iets voelde, maar dat heb ik met mn andere iPhone waar er geen op zit ook door de kromming van het toestel. Het verschil is vrij marginaal en zoals ik al zij is de toegevoegde waarde voor mij enorm.Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 20:05:
Nou wat is vooral zo lelijk vind op het zicht na is dat je elke zwipe van links naar rechts (of andersom) dat randje voelt.
Bv op websites.
Anoniem: 35872
http://www.appelhoes.nl/Apple-iPhone-6-leather-sleeves
Is dit nog een beetje kwaliteit?
Reviews op de site zijn wel goed, maar of het betrouwbaar is?
Edit: Zie dat Sander er 1 heeft.. Hoe bevalt het hoesje? Enige slijtage te zien aan het hoesje? En is je telefoon er makkelijk uit te halen?
Ik neig zelf naar dit type: http://www.appelhoes.nl/D...ouch-Strap-iPhone-6-Black
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 35872 op 11-09-2015 20:26 ]
Ja, dat kan.Jieve schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 20:22:
Weet niet of dit hier hoort, maar weet iemand als je als Nederlander een Duits adres kan opgeven in je Apple ID? Zodat als je iets bestelt deze bezorgd wordt in Duitsland?
Ik gebruikte vroeger ook altijd de Scena hoesjes. Erg fraai maar heeft wel als nadeel dat er toch een stukje iPhone niet beschermd is (De bovenkant van het hoesje is te open).Anoniem: 35872 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 20:22:
Iemand ervaring met de volgende hoesjes?
http://www.appelhoes.nl/Apple-iPhone-6-leather-sleeves
Is dit nog een beetje kwaliteit?
Reviews op de site zijn wel goed, maar of het betrouwbaar is?
Edit: Zie dat Sander er 1 heeft.. Hoe bevalt het hoesje? Enige slijtage te zien aan het hoesje? En is je telefoon er makkelijk uit te halen?
Ik neig zelf naar dit type: http://www.appelhoes.nl/D...ouch-Strap-iPhone-6-Black
Ik gebruik nu een Fitbag. Ook mooi spul en daar gaat het toestel wel volledig in. Zijn er in verschillende soorten (Stof, Suède, leer)
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.