• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Dennis schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:11:
Vraag: kun je Tweak nemen met een 1000mbit abonnement, ook als het over het Reggefiber netwerk gaat? Ik begrijp dat je dan maximum 500mbit qua snelheid kunt halen, maar ik vind die € 1,- per dag wel interessant en andere diensten zoals TV hoef ik niet.
Nee, via Reggefiber is het maximum 500 Mbit/sec. Dat het gigabit abonnement zo goedkoop kan zijn is juist omdat Reggefiber niet (of in ieder geval minder) betaald hoeft te worden wanneer Tweak hun eigen apparatuur in de wijkcentrale heeft hangen.

[ Voor 17% gewijzigd door Zr40 op 29-12-2016 14:29 ]

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:16
Weet iemand of het mogelijk is om Sparql TV "app Android/IOS" buitenshuis te gebruiken is?

[ Voor 12% gewijzigd door kmichael op 29-12-2016 14:35 ]

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:05
Zr40 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:28:
Nee, via Reggefiber is het maximum 500 Mbit/sec. Dat het gigabit abonnement zo goedkoop kan zijn is juist omdat Reggefiber niet (of in ieder geval minder) betaald hoeft te worden wanneer Tweak hun eigen apparatuur in de wijkcentrale heeft hangen.
Helder, dank! Helaas dan ;(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kmichael schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:33:
Weet iemand of het mogelijk is om Sparql TV "app Android/IOS" buitenshuis te gebruiken is?
Alleen via een VPN tunnel.

Verwijderd

Zr40 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:28:
Reggefiber heeft hier weinig mee te maken. Ook al loopt het over hun infrastructuur. Die hebben zelf
geen actieve apparatuur. En die worden ook wel betaald. Het is meestal de actieve apparatuur van KPN
die gebruikt word en waar dus ook nog voor betaald moet worden.
En KPN bied zelf ook maximaal 500 Mb op glas aan.

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Juist, die bedoelde ik. KPN WBA is hetgeen waarover de Tweak verbinding loopt wanneer er geen eigen Tweak apparatuur is, en daar zit het grootste deel van de kosten.

• appel-tje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:51
Ik probeer met VLC player een stream te openen, bijvoorbeeld rtp://239.0.2.1:7000 ned1 HD, maar er gebeurt helemaal niets.

Wat doe ik fout? Of zit ik in een gebied waar de streams niet worden gemulticast?

Verwijderd

Dat 'ned1 HD' doe je er niet achter toch? Dat zal niet werken. Dus alleen rtp://239.0.2.1:7000

Werkt wel alleen op plaatsen waar Tweak 1 Gigabit aanbied...En eigen apparatuur heeft staan.
Het zogeheten Coanet. Er is ook geen storing nu of zo. Werkt hier in ieder geval prima. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2016 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-D.
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:23
vpn only
kmichael schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:33:

sneller usenet? tips en tricks

Verwijderd

Heeft iemand problemen met de live tv app rtl 7 die wordt niet live weergegeven

Verwijderd

Nope.
Ikke niet in ieder geval. Rtl 7 doet het hier gewoon live met de Sparql tv app op een Galaxy S6. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2016 21:19 ]

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel-tje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:51
Aha, ik zit op 100Mb dus geen streams via VLC :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
mijn vrouw heeft ook een S6 maar ook hier doet RTL7 het niet goed zat net darten te kijken en met de app king of Queens ?????
Vaag net ook mijn eigen Apple device geprobeerd hetzelfde

Edit: reeds gemaild naar Tweak
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:03:
Heeft iemand problemen met de live tv app rtl 7 die wordt niet live weergegeven

[ Voor 4% gewijzigd door Mr-D. op 30-12-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonic1
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-12-2023
Hier ook een probleem met de sparql app. gisteren problemen met RTL 5 en RTL 7. Sinds vanmiddag doe RTL 5 het weer maar hangt RTL 7 nog steeds in een loop van Kings of Queens.
Heb gisteravond nog telefonisch contact gehad met helpdesk naar aanleiding van een ander probleem en dit doorgegeven. Hij had toen nog niet gehoord dat dit probleem zich voordeed maar zou wel de technische afdeling inlichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tonic1 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 19:19:
...Sinds vanmiddag doe RTL 5 het weer maar hangt RTL 7 nog steeds in een loop van Kings of Queens.
Heb gisteravond nog telefonisch contact gehad met helpdesk naar aanleiding van een ander probleem en dit doorgegeven. Hij had toen nog niet gehoord dat dit probleem zich voordeed maar zou wel de technische afdeling inlichten.
Hee ja verrek, die aflevering van Kings of Queens was daar gisteren ook al bezig.
Dan klopt het al een tijdje niet dus....Nu nog steeds bezig op de Sparl app op RTL7.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
kreeg een mail terug ff de app opnieuw installeren werkt uiteraard niet
weet nog wel was een tijdje geleden ook toen was er een probleem met hun leverancier van de stream
misschien nu weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonic1
Dat herinstalleren had ik ook al geprobeerd. Gister ook nog een factor reset gedaan op de zyxel. Ligt echt aan de app of de stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
ik heb geen zyxel dus :)
Tonic1 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:33:
Dat herinstalleren had ik ook al geprobeerd. Gister ook nog een factor reset gedaan op de zyxel. Ligt echt aan de app of de stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er ook maar even een mailtje tegenaan gegooid richting Tweak. Maar zien wat ze zeggen.
Ik heb er al wel bij gezegd dat ze niet de tip hoeven te geven om de app opnieuw te installeren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een mailtje er tegen aan gegooid richting tweak zowel voor de app als de haperingen, fijn dat je dan een standaard mailtje terug krijgt, heb ze bedankt voor het standaard antwoordt maar dat ik nu een echte oplossing wil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
serieus??
sparql foutje

[ Voor 31% gewijzigd door Mr-D. op 30-12-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Aantal weken geleden overgestapt naar tweak maar ik ben nog niet onverdeeld positief. In eerste instantie leek het goed te gaan en zou ik 23 december gemigreerd worden. 21 december nog niets gehoord dus maar even gebeld. Bleken er niet voldoende monteurs te zijn en de migratie kon niet doorgaan (helaas moest ik hier zelf voor bellen). Op 22 december nog veel moeite moeten doen om de migratie te annuleren en dit door gegeven te krijgen aan Vodafone zodat ik niet zonder internet zou zitten, ook hier zou ik terug gebeld worden maar helaas moest ik weer zelf actie ondernemen. Ik zou worden terug gebeld voor een nieuwe migratie datum. Vandaag echter nog niet gebeld dus maar weer eens zelf bellen. Bleek mijn annulering niet verder te worden verwerkt en was er nog geen nieuwe datum (dus weer zelf actie moeten ondernemen). Gelukkig vandaag wel zoals beloofd terug gebeld maar nu hoor ik pas volgende week weer een nieuwe migratie datum ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Tja, da's apart.
Het is wel de enige film waar het verkeerd staat. Op de Sparql box in ieder geval. :)
Voor de overige programma's en zenders is de info wel goed en staat het er gewoon in het
Nederlands of Engels.......Behalve bij de Duitse zenders natuurlijk. :+

Zeker een buitenlands bedrijf die die informatie aanlevert? Weten die veel wat Nederlands of Duits is. 8)

*Edit: by the way. Toch niet de enige. Bij een film op NPO 2 waar de titel er wel goed in het Nederlands staat staat een plaatje met ook weer een Duitse tekst. (En het is een Zweedse film.) Bij 'De 100-jarige man
die uit het raam klom en verdween'. Er klopt toch iets niet helemaal...

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2016 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Driebeen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 20:35
Abonnement-aanpassingen zijn bij mij al doorgevoerd, heb nu het Premiumpakket ipv het Basispakket. Toch een dag eerder dan verwacht. Zie alleen nog geen FoxSports ertussen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan Driebeen schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 01:27:
...Zie alleen nog geen FoxSports ertussen staan...
Klopt, dat zal vast echt pas op 1 januari zijn denk ik. HBO 1, 2 en 3 staan er nu ook nog gewoon bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in almere Waterwijk gaat het zappen supersloom, per zender bijna 5 seconden. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, de meeste zenders geven een lopend beeld binnen de seconde, soms duurt het net iets langer, maar altijd binnen 2 seconden.
Zit ook in de Waterwijk trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij is het nieuwe pakket ingegaan.
Wij hebben ook het film 1 pakket genomen die nu ook al geactiveerd is.
Alleen kan ik de on demand films niet vinden. Waarschijnlijk moet dat nog geactiveerd worden.

Verder zijn mijn haperingen sinds twee dagen (gelukkig) weer helemaal verdwenen.
Alles draait weer als vanouds. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 08:39:
Hier in almere Waterwijk gaat het zappen supersloom, per zender bijna 5 seconden. Meer mensen last van?
Heb ik soms ook wel last van.
De stekker uit de Sparqlbox halen wilt nog wel eens helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
heb ook het nieuwe pakket
update https://www.tweak.nl/nieuws/1000-mbit-via-e-fiber-tweak-voortaan-in-landerd-en-bernheze.html
worden steeds groter hoop dat ze dit aan kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. De groei gaat aardig snel.
Ik heb wel de indruk dat de ontwikkeling en de verbeteringen hierdoor elkaar in de weg zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-D.
vandaar mijn opmerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-05-2024
https://www.tweak.nl/aankondigingen.html

Weer groot onderhoud.
Wat mij wel altijd opvalt is dat na een onderhoud, mijn televisie weer een aantal dagen gaat haperen.
Het zal wel toeval zijn, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm....Ook de laatste dag van het jaar staat er weer iets verkeerd in de tv-gids bij Sparql.
Bij 'How To Build.....Everything' op Discovery om 18:40 (tot 19:05) staat de titel wel goed
maar het plaatje wat er bij zit is weer in het Duits. 'So wird's gebaut- Geniale konstruktionen'.

https://afbeeldinguploaden.nl/image/kBOggf31

Blijkbaar is dat bedrijf die dat aanlevert niet echt helemaal op de hoogte van het verschil tussen
de Duitse en de Nederlandse taal. :+ Daar mag wel eens iets aan gebeuren Tweak/ Sparql. :)

*Edit: Maar weer een mailtje die kant op gestuurd. Ze hebben maandag wel wat te doen. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pd5lwd
  • Laatst online: 23-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 18:59:
Mmm....Ook de laatste dag van het jaar staat er weer iets verkeerd in de tv-gids bij Sparql.
Bij 'How To Build.....Everything' op Discovery om 18:40 (tot 19:05) staat de titel wel goed
maar het plaatje wat er bij zit is weer in het Duits. 'So wird's gebaut'.

https://afbeeldinguploaden.nl/image/kBOggf31

Blijkbaar is dat bedrijf die dat aanlevert echt niet helemaal op de hoogte van het verschil tussen
de Duitse en de Nederlandse taal. :+ Daar mag wel eens iets aan gebeuren Tweak/ Sparql. :)
Must niet segge, juh ;)
De beste wensen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pd5lwd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 19:50:
Must niet segge, juh ;)
De beste wensen
Hahaha. :D Kiek us juh, dat is nou Liwwadders. d:)b

Voor jou (en voor iedereen hier) de beste wensen voor het nieuwe jaar. Het is bijna zover.
En nog een leuke oud en nieuw avond/ nacht verder ook. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
Hbo is op zwart
Fox sports nog niet gezien ook niet na een herstart van de setopbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pd5lwd
Mr-D. schreef op zondag 1 januari 2017 @ 02:17:
Hbo is op zwart
Fox sports nog niet gezien ook niet na een herstart van de setopbox
Hier in 8921 ook geen fox sport en hbo go doet het gewoon.
En de beste wensen allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goldvinger
Hier in Almere, Danswijk, ook nog geen foxsport.
Hbo ging gisteravond precies om 00:00 op zwart.
Games of thrones zal ik gaan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pd5lwd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 10:41:
[...]

Hier in 8921 ook geen fox sport en hbo go doet het gewoon.
En de beste wensen allemaal
Dan woon ik vlak bij je in 8926 maar geen HBO meer hier
Niet dat ik daar om treur hoor, heb er nog nooit naar gekeken.
Heb meer belang bij Foxsport, maar dat zal wel morgen worden, ze hebben allemaal vrij vandaag denk ik :)

Afijn kan nog altijd Ziggosport kanaal 14 kijken.
Zolang Ziggo het signaal er niet af haalt, profiteer ik er gewoon van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pd5lwd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 10:41:
Hier in 8921 ook geen fox sport en hbo go doet het gewoon...
Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 13:04:
Dan woon ik vlak bij je in 8926 maar geen HBO meer hier
Niet dat ik daar om treur hoor, heb er nog nooit naar gekeken...
Hier in 8916 ook geen HBO meer. Ze staan nog wel in de lijst, maar met zwart beeld. Ik keek er trouwens
ook nooit naar. Maar zien wanneer Fox Sports Eredivisie er op komt. Zal toch vast wel een dezer dagen zijn.
Misschien wel met het volgende onderhoud op woensdag (ochtend) 4 januari? :? Of morgen...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2017 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goldvinger
Ach, eredivisie is toch nog niet begonnen.
Ik zat gisteren engels voetbal te kijken. Als je dat gezien hebt, wil je echt geen Nederlands voetbal meer zien. Wat een tempo en beleving.
Heel wat anders dan tikkie terug voetbal zoals in Nederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goldvinger schreef op zondag 1 januari 2017 @ 14:28:
Ach, eredivisie is toch nog niet begonnen.
Ik zat gisteren engels voetbal te kijken. Als je dat gezien hebt, wil je echt geen Nederlands voetbal meer zien. Wat een tempo en beleving.
Heel wat anders dan tikkie terug voetbal zoals in Nederland. :)
Dan heb jij vast andere wedstrijden gezien dan ik, ik zag dat ze toch erg veel moeite hadden de bal naar dezelfde kleur te spelen over een afstand van 5 meter,hahahaha. Maar dat zal dan wel met het speltempo te maken hebben, het kan ook te snel gaan!

Maar Foxsport werkt hier gewoon in 1339.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
maar had jij al foxsport al
indien ja dan is het wel logisch
Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 14:37:
[...]

Dan heb jij vast andere wedstrijden gezien dan ik, ik zag dat ze toch erg veel moeite hadden de bal naar dezelfde kleur te spelen over een afstand van 5 meter,hahahaha. Maar dat zal dan wel met het speltempo te maken hebben, het kan ook te snel gaan!

Maar Foxsport werkt hier gewoon in 1339.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr-D. schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:23:
maar had jij al foxsport al
indien ja dan is het wel logisch

[...]
Ik moet wat bekennen, gisteren had ik wel foxsport, maar zie nu dat het verdwenen is sinds vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
ok duidelijk thankxz voor het checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal, ben een inwoner van Bernheze welke het blijde nieuws heeft ontvangen dat de gehele gemeente glasvezel krijgt. Via efiber, in providers is er te kiezen tussen Tweak en Trined.

Toen ik die twee naast elkaar legde, leek me het Tweak pakket superieur, op papier in ieder geval. Bizarre snelheden, en een goed genoeg pakket aan TV zenders, telefoon hebben we niet nodig.

Bij nader onderzoek naar Tweak kwam ik op dit draadje terecht. Ik schrik wel een beetje van de regen aan klachten. Stabiliteit van internet is heilig voor me, ook in verband met thuiswerken. Wanneer geheel internet er 2 a 3 keer uitvalt, is dat genoeg voor me om over te stappen, zo belangrijk is het.

Hoe moet ik deze klachten oppakken? Zijn ze incidenteel en betreft dit een zeldzaamheid voor een paar klanten, of is dit een provider waar instabiliteit een breed fenomeen is en je daar mee moet leren leven? Een soort van beta internet verbinding?

Waar internet voor mij belangrijk is, is TV kijken belangrijk voor mijn vriendin. Ik zou het haar niet kunnen verkopen om het stabiele Ziggo in te leveren voor een TV ervaring die half werkt. Het zal dan snel de deur uitgaan.

Met andere woorden, stabiliteit is belangrijker dan de allerhoogste snelheid halen. Is Tweak dan wel aan te raden? En hoe verhoud Trined zich tot deze eisen?

Een andere optie is natuurlijk bij Ziggo blijven, maar ik sta wel degelijk open tot verandering, mits dat geen grote achteruitgang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:11
Hier ook weer duitse titels in de programma gids , sherk in het duits op rtl 5. Ook hier HBO op zwart maar nog geen fox sports eredivisie te bekennen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
als je alles goed gelezen hebt dan zie je dat er met internet niets mis mee is gewoon bijna altijd up
de laatste tijd gaat tv redelijk tot goed maar ja het is idd nog niet volwassen
en als 100% uptime echt een must is zou je toch naar een zakelijke lijn moeten gaan of een 4g backup
Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:44:
hoi allemaal, ben een inwoner van Bernheze welke het blijde nieuws heeft ontvangen dat de gehele gemeente glasvezel krijgt. Via efiber, in providers is er te kiezen tussen Tweak en Trined.

Toen ik die twee naast elkaar legde, leek me het Tweak pakket superieur, op papier in ieder geval. Bizarre snelheden, en een goed genoeg pakket aan TV zenders, telefoon hebben we niet nodig.

Bij nader onderzoek naar Tweak kwam ik op dit draadje terecht. Ik schrik wel een beetje van de regen aan klachten. Stabiliteit van internet is heilig voor me, ook in verband met thuiswerken. Wanneer geheel internet er 2 a 3 keer uitvalt, is dat genoeg voor me om over te stappen, zo belangrijk is het.

Hoe moet ik deze klachten oppakken? Zijn ze incidenteel en betreft dit een zeldzaamheid voor een paar klanten, of is dit een provider waar instabiliteit een breed fenomeen is en je daar mee moet leren leven? Een soort van beta internet verbinding?

Waar internet voor mij belangrijk is, is TV kijken belangrijk voor mijn vriendin. Ik zou het haar niet kunnen verkopen om het stabiele Ziggo in te leveren voor een TV ervaring die half werkt. Het zal dan snel de deur uitgaan.

Met andere woorden, stabiliteit is belangrijker dan de allerhoogste snelheid halen. Is Tweak dan wel aan te raden? En hoe verhoud Trined zich tot deze eisen?

Een andere optie is natuurlijk bij Ziggo blijven, maar ik sta wel degelijk open tot verandering, mits dat geen grote achteruitgang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

GEi

Qua internet lees ik in deze draad toch iets heel anders... Tv kan zeker beter, geen discussie. Doe als mij: tv via Ziggo, internet en telefoon via Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Wij nemen enkel internet + telefonie af, en dat is voortreffelijk. Ook met laatste fw update van de Zyxel hebben we geen downtime meer gehad.
De Gigabit haal ik niet, maar 800Mbps is meer dan zat, en de lijn is stabiel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Van Ziggo naar Tweak is wat mij betreft wel een stap terug. Vooral de bereikbaarhgeid en de kennis van de helpdesk vind ik een erg groot verschil. Ik heb bij Tweak het idee dat ze een herhaling van stappen zetten bij de storingen en niet echt weten wat ze doen.
Wat internet aangaat maak je best een stap vooruit, bij mij is deze stabiel en dit geldt ook voor de telefoon. Maar de tv is matig, veel haperingen en niet de diensten welke je bij Ziggo gewend bent. Het opname pakket werkt soms wel en soms niet.
Maar het lukt prima tv te kijken als je niet gaat storen aan haperingen, al begrijp ik via hier dat deze niet overal plaats vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbokx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 21:46
Heb de laatste tijd op de tablet app van sparqle dat NPO1 en RTL7 in een een of andere eindloze loop zitten met een hele oude aflevering van iets heel anders dan eigenlijk uitgezonden wordt.
Hoopte op de tablet vanaf morgen dakar te zien terwijl mijn vrouw naar wat anders kijkt. Maar dat gaat niet lukken zo.
Heb de app al gedeinstalleerd en zo, maar nog steeds hetzelfde.
Op mijn telefoon de app gezet, en ook daar hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
zie deze https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49667765 en deze https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49677705 en deze
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49678409
dus als jij ook een mailtje stuurt gaat het misschien wat sneller
jwbokx schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:56:
Heb de laatste tijd op de tablet app van sparqle dat NPO1 en RTL7 in een een of andere eindloze loop zitten met een hele oude aflevering van iets heel anders dan eigenlijk uitgezonden wordt.
Hoopte op de tablet vanaf morgen dakar te zien terwijl mijn vrouw naar wat anders kijkt. Maar dat gaat niet lukken zo.
Heb de app al gedeinstalleerd en zo, maar nog steeds hetzelfde.
Op mijn telefoon de app gezet, en ook daar hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbokx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 21:46
Ga ik doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwoellie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01-2023
Sparqlebox update in progres. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Ik wil de ntu van tweak voor mijn eigen apparatuur, maar ik heb 2 mogelijkheden vlan 34 taggen via manager switch of een vlan interface aanmaken op mijn edge router. Wat zouden jullie doen.

Wat betreft tv ik gebruik nu al een tijdje knippr en via mijn Chromecast bevalt dit me erg goed. De app crashed soms aan het begin maar als de streams lopen is alles erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Op zich maakt het niet uit, kies wat voor jouw opstelling het handigst is.

Ik doe dit zelf op mijn managed switch omdat ik de EdgeRouter niet rechtstreeks op de NTU heb aangesloten. Geeft ook het voordeel dat ik de EdgeRouter niet per se in de meterkast hoef te hebben, alleen de switch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:39
Ik vind het eigenlijk niet normaal.
HBO is weg(wij kijken het het vaak in bed) en moet 2 euro meer gaan betalen dit jaar(de korting van Tweak voor de TV gaat met 2 Euro omlaag)
Dat voelt gewoon aan als genaaid!
Dat Fox sport geef ik niks om, kijk nooit voetbal..Maar Sports is dat alleen voetbal? Dan moet het toch gewoon Fox Voetbal heten?

HBO was eerst los voor €15. Die gaat weg, dan zou je toch verwachten dat je minus Fox Sports, minder zou gaan betalen i.p.v. meer?
Ben er best wel pissig om, keek regelmatig HBO.(Zit op het KPN netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Zr40 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:54:
Op zich maakt het niet uit, kies wat voor jouw opstelling het handigst is.

Ik doe dit zelf op mijn managed switch omdat ik de EdgeRouter niet rechtstreeks op de NTU heb aangesloten. Geeft ook het voordeel dat ik de EdgeRouter niet per se in de meterkast hoef te hebben, alleen de switch :P
Ze hangen bij mij allebei in de meterkast de er-lite is zo klein die paste er nog wel bij. Ik vroeg me alleen of of er nog security implicaties zijn als je bv een vif op eth1 zet en dan dus de physieke eth1 niet gebruikt maar alleen eth1.34 ik zou eth1 natuurlijk geen adres kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Arjantje72 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:55:
Ik vind het eigenlijk niet normaal.
HBO is weg(wij kijken het het vaak in bed) en moet 2 euro meer gaan betalen dit jaar(de korting van Tweak voor de TV gaat met 2 Euro omlaag)
Dat voelt gewoon aan als genaaid!
Dat Fox sport geef ik niks om, kijk nooit voetbal..Maar Sports is dat alleen voetbal? Dan moet het toch gewoon Fox Voetbal heten?

HBO was eerst los voor €15. Die gaat weg, dan zou je toch verwachten dat je minus Fox Sports, minder zou gaan betalen i.p.v. meer?
Ben er best wel pissig om, keek regelmatig HBO.(Zit op het KPN netwerk).
TV Basic wordt €2 goedkoper en de korting tov Light daalt met €3 (waarschijnlijk omdat Light duurder wordt vanwege de uitbreiding van dat pakket). Per saldo €1 duurder ... maar dat zou ik ook geen waardige vervanger vinden van HBO nee. Met Fox Sports International erbij misschien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Kijk Dat HBO weg gaat is jammer maar helaas, maar dan moet je toch niet meer gaan betalen?
En Fox Sports zou gewoon een optie moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, het jaar is ook nog niet goed en wel begonnen of er moet alweer wat te klagen zijn. 8)
Neem je tv bij Ziggo of zo. Of Knippr.

Ik had al Sparql Premium en ik ga blijkbaar wel € 8,- per maand minder betalen. :Y Benieuwd of dat zo blijft.
Maar ook als ik wel een hele euro meer zou moeten betalen dan had ik niet geklaagd. :D

Dat 'HBO was los € 15,-' verhaal iets verder naar boven gaat ook niet helemaal op. Dat kun je
zelf lezen als je de nieuwsberichten van Tweak en Sparql een beetje in de gaten houdt. :)
In de aankondiging van de nieuwe Sparql abo's werd al uitgelegd dat HBO toen net in Nederland
begon en dat ze dat daardoor heel goedkoop konden aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Arjantje72 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:33:
Kijk Dat HBO weg gaat is jammer maar helaas, maar dan moet je toch niet meer gaan betalen?
En Fox Sports zou gewoon een optie moeten zijn.
Ze hebben HBO blijkbaar heel goedkoop kunnen afnemen als je het verhaaltje leest door het in het basispakket aan te bieden:

"Sparql Basic is mede ontstaan uit de wens een bijzonder en compleet basispakket neer te zetten. De zender HBO was twee jaar geleden nog relatief nieuw in Nederland, en bereid om een fantastische deal met ons aan te gaan in ruil voor een positie in het basispakket. Zo kwam het dat wij Sparql Basic aan konden bieden voor € 23,95 terwijl HBO elders los al snel vijftien euro moest kosten.

Die fantastische deal met HBO komt helaas per januari te vervallen omdat HBO Nederland zal ophouden te bestaan. Geen enkele provider kan vanaf dat moment de zenders van HBO doorgeven. Wij waren de afgelopen tijd driftig op zoek naar een alternatieve partij die bereid zou zijn een vergelijkbare deal met ons te treffen. Helaas hebben we deze partij niet kunnen vinden, en dus besloten Sparql Basic voortaan in prijs te verlagen tot € 21,95."

En Fox Sports Eredivisie zal wel betaald worden door de korting te verminderen :+ . Als je het niet wil kan je nu beter Light nemen? Niks gezegd :X ...

Nou zit ik nog steeds niet bij Tweak maar HBO in het basispakket was wel een van de voornaamste redenen om alles-in-een te overwegen. Nu dat dus wegvalt is tv het overwegen iig niet meer waard (je kan hier, op een steenworp afstand van Tweak HQ, wel Film1 zogenaamd gratis krijgen. Alleen betaal je dan de volle prijs voor Sparql Basic en totaal €61,90 met 1000/1000 abo. Bestelpagina lijkt nog niet aangepast dus weet niet of het ook icm 50/50 kan ...

1000/1000 icm Ziggo TV lijkt nu al een betere optie ... (maar da's weer voor de lange termijn, nu lekker goedkoop 20/20 van Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:54:
Goh, het jaar is ook nog niet goed en wel begonnen of er moet alweer wat te klagen zijn. 8)
Neem je tv bij Ziggo of zo. Of Knippr.

Ik had al Sparql Premium en ik ga blijkbaar wel € 8,- per maand minder betalen. :Y Benieuwd of dat zo blijft.
Maar ook als ik wel een hele euro meer zou moeten betalen dan had ik niet geklaagd. :D

Dat 'HBO was los € 15,-' verhaal iets verder naar boven gaat ook niet helemaal op. Dat kun je
zelf lezen als je de nieuwsberichten van Tweak en Sparql een beetje in de gaten houdt. :)
In de aankondiging van de nieuwe Sparql abo's werd al uitgelegd dat HBO toen net in Nederland
begon en dat ze dat daardoor heel goedkoop konden aanbieden.
Ik ben verder heel tevreden over Tweak hoor :)
Telefoon en internet werkt perfect, maar ik had juist gekozen voor Sparql voor HBO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjantje72 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:16:
....maar ik had juist gekozen voor Sparql voor HBO :)
Ooowzooo. :) Tja, dat is dan wel pech helaas. Maar goed, HBO hield er overal mee op.

Behalve dat Ziggo dan blijkbaar wel (en exclusief) oude(re) en nieuwe content van HBO gaat aanbieden.
*Edit: Als extra pakket voor extra geld uiteraard. En niet als live zender(s).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2017 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Ja precies maar vind het jammer om over te moeten stappen. Ik had nooit storingen of zo met Sparql..Ik voelde mij vrij uniek :*)

ik zie dat je voor HBO bij Ziggo een extra pakket moet afnemen, dat is niet aantrekkelijk ook, helaas.
Ze maken zelfs reclame over een serie die 2 jaar geleden al is afgelopen..(Boardwalk Empire)

[ Voor 45% gewijzigd door Arjantje72 op 01-01-2017 22:39 . Reden: oeps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 09:01
Mijn Tweak verbinding ligt er uit. Zyxel modem webinterface voelt ook traag aan. Alles al gerest, maar geen resultaat.

Glas: Enschede

[ Voor 7% gewijzigd door BugBoy op 01-01-2017 22:59 ]

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
geen probleem hier (Brabant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen probleem (Leeuwarden)

Laatst ook wel een keer gehad dat de webinterface van de Zyxel heel traag was
en ook niet juist weergaf. (Wel als ik inlogde als supervisor trouwens.)
Maar vlak daarna verdween de telefoonconnectie ook, te zien doordat beide lampjes uit gingen.
En daarna donderde de hele verbinding er uit zichzelf uit. Maar bij mij hielp gewoon een keer
opnieuw opstarten wel. Dat was dan een storing van 2 minuten, dus het viel mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 09:01
Hier werkt het ook weer. Zyxel modem gereset naar factory settings en de configuratie weer teruggeladen (wellicht dat het modem traag was door een overload aan logging o.i.d.). Daarna werkte het nog niet meteen, maar na 10 minuten kwam alles ineens weer terug. Ik moet zeggen dat ik Tweak in het begin geweldig vond, maar ik heb nu wel vaak issues. Telefoon heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt (wel via SIP, maar niet via de telefoonverbinding). De Sparql box moet ik ongeveer elke dag wel een reset geven en nu begint het internet ook al te haperen (was vorige maand ook al een keer).

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 17:15

T

W

Heb al een jaar of 3 internet en bellen van Tweak zonder een probleem. Als ik vragen heb word ik netjes en snel geholpen. Zelf heb ik 50/50 maar ik ervaar een hogere snelheid en vooral reactie als bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:24

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Wij gaan waarschijnlijk ook overstappen bij de verhuizing naar Tweak. Hierbij nemen we een nieuwe router en daarbij denken we aan de ASUS RT-AC68U. De vraag is enkel, is dat redelijk te configureren? Wij nemen geen TV/Sparqlbox af van Tweak dus het betreft enkel internet. Ik ben enigzins ervaren met het configureren van een intern netwerk, maar tot op heden heb ik met FRITZ!BOXes gewerkt welke nagenoeg plug&play waren.

Ter informatie heb ik de volgende 2 linkjes als informatiebron achter mijn vraag:
https://blog.tweak.nl/har...gebruik-eigen-apparatuur/
http://www.snbforums.com/...us-merlin-rt-ac68u.18969/

Die 2e is niet echt van belang, maar goed om te weten dat LAN 4 anders geconfiged moet worden. Is dit een beetje te doen voor de niet-netwerk-IT-specialist? Vanzelfsprekend zal ik er ook lekker mee gaan stoeien en leren, maar wat beforehand info is nooit verkeerd! 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door ReSpawN op 02-01-2017 09:19 ]

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

GEi

Wanneer je de ASUS achter de Zyxel van Tweak aansluit, met de Zyxel in 'concurrent wan', dan configureer je de ASUS als iedere andere router. Sluit de de ASUS direct aan op de ftu, en sla je de Zyxel over, dan hoef je alleen maar rekening te houden met het internet vlan. De eerste setup heb ik zelf ook, met dezelfde router, en werkt feilloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Retonator
MarkReSpawN schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:17:
Wij gaan waarschijnlijk ook overstappen bij de verhuizing naar Tweak.
De setup die je aan kunt houden is om je eigen router direct te verbinden met de NTU van tweak (dat is het witte kastje wat je op de ftu (fibre)) plaatsen.

Je moet je asus router dan zo inrichten dat deze op de wan poort (de poort die je op de ntu aansluit) vlan 34 tagged en een adres ophaalt middels dhcp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

t Heeft even geduurd maar vanaf 20 over 10 vanmorgen is Fox sport er bij gekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-D.
ik zou gewoon de fritzbox blijven gebruiken en dan onder menu internet account en dan Change connection settings en vul daar 34 in
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MQSvGUAAcQnwzxJhI4sKpoKw/full.png

of asus direct aansluiten en bij extra info tijdens de wizard vlan 34 invullen
MarkReSpawN schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:17:
Wij gaan waarschijnlijk ook overstappen bij de verhuizing naar Tweak. Hierbij nemen we een nieuwe router en daarbij denken we aan de ASUS RT-AC68U. De vraag is enkel, is dat redelijk te configureren? Wij nemen geen TV/Sparqlbox af van Tweak dus het betreft enkel internet. Ik ben enigzins ervaren met het configureren van een intern netwerk, maar tot op heden heb ik met FRITZ!BOXes gewerkt welke nagenoeg plug&play waren.

Ter informatie heb ik de volgende 2 linkjes als informatiebron achter mijn vraag:
https://blog.tweak.nl/har...gebruik-eigen-apparatuur/
http://www.snbforums.com/...us-merlin-rt-ac68u.18969/

Die 2e is niet echt van belang, maar goed om te weten dat LAN 4 anders geconfiged moet worden. Is dit een beetje te doen voor de niet-netwerk-IT-specialist? Vanzelfsprekend zal ik er ook lekker mee gaan stoeien en leren, maar wat beforehand info is nooit verkeerd! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
yep HBO is ook weg
Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:29:
t Heeft even geduurd maar vanaf 20 over 10 vanmorgen is Fox sport er bij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

@Retonator & @Mr-D. beiden goede punten! Als het een beetje zonder de bruikleen kan zou het mooi zijn. Het liefst zo min mogelijk randapparatuur wat enkel meer stroom vreet en ruimte inneemt. :) Thanks, ik ga er mee bezig gezien het klaarblijkelijk kan!

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
weet niet welke fritz je hebt anders kan je deze ook nog inzetten voor de voip iets wat de asus zeker niet kan :)
MarkReSpawN schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:56:
@Retonator & @Mr-D. beiden goede punten! Als het een beetje zonder de bruikleen kan zou het mooi zijn. Het liefst zo min mogelijk randapparatuur wat enkel meer stroom vreet en ruimte inneemt. :) Thanks, ik ga er mee bezig gezien het klaarblijkelijk kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

FRITZ gaat niet mee, die blijft bij m'n ouders achter. Eventueel dezelfde kopen (7490) is daarom nog wel een optie.

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De FRITZ die Tweak levert heeft een SFP (optische) aansluiting, dus de 7490 gaat niet werken, of denk ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
als tweak deze idd levert ipv de zyxel dan zou ik die gebruiken en niets zelf kopen hooguit een 1750 extender van Fritz zou zelf wel de firmware aanpassen zodat de tr-069 uitstaat :)
Hans_18T schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:32:
De FRITZ die Tweak levert heeft een SFP (optische) aansluiting, dus de 7490 gaat niet werken, of denk ik fout?

[ Voor 0% gewijzigd door Mr-D. op 02-01-2017 12:04 . Reden: zoals altijd een typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Als ze inderdaad een FRITZ zullen leveren kan het zijn dat ik mijn keuze toch nog verander. Ik was in de veronderstelling dat er een matig apparaatje geleverd werd. Ik zal even contact zoeken!

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Hans_18T schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:32:
Dat is geen SFP maar een SC/PC aansluiting. In een SFP poort stop je een SFP module (voorbeelden van SFP modules), in een SC/PC poort stop je een glasvezelkabel :) (voorbeeld)

[ Voor 20% gewijzigd door Zr40 op 02-01-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok duidelijk, ik dacht dat de Fritzen met SFP's werken ipv een vaste optiche module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Er is een versie van de 4080 met een SFP slot waar bij andere 4080 versies de USB poort zit.

Afbeeldingslocatie: http://666kb.com/i/cmktjkonymty2a136.jpg

[ Voor 107% gewijzigd door Zr40 op 02-01-2017 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Driebeen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 20:35
Naast Fox Sports zie ik nog wat andere nieuwe zenders verschijnen zoals BBC3, RTL Telekids en CBBC, staan (nog) niet in het zenderoverzicht van SPARQL Premium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan Driebeen schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:02:
...andere nieuwe zenders...zoals BBC3, RTL Telekids en CBBC, staan (nog) niet
in het zenderoverzicht van SPARQL Premium...
Dat van die BBC zenders is eerder omdat daar ook zenders van verdwenen en/ of samengingen. Dat zijn
dus oude en geen nieuwe denk ik. :) BBC3 is in ieder geval al opgehouden met eigen uitzendingen.
En van BBC 4 was meen ik ook sprake dat die verdween. Of samenging met CBBC of Cbeebies of zo.
Cbeebies is daar in ieder geval al wel (gedeeltelijk?) op te zien.
RTL Telekids was me niet opgevallen. Is misschien ook eentje die verdwijnt? Geen idee.

Ik heb net mijn eigen lijstje van tv zenders weer bijgewerkt.
Volgens die lijst heb ik nu met Sparql Premium 123 tv zenders. (En +/- 40 in HD) Nog best. d:)b

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prothello
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-06 01:25
Hallo allemaal, weet iemand of je bij Sparql Basic ook toegang hebt tot FOX Sports Go?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4pp3l
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:50
prothello schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 07:29:
Hallo allemaal, weet iemand of je bij Sparql Basic ook toegang hebt tot FOX Sports Go?
Yep

[ Voor 15% gewijzigd door 4pp3l op 03-01-2017 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb je Fox sport en kun je het niet opnemen.
Ook deze zenders hebben ze geblokkeerd voor opname, zoals nog meerdere zenders
Je betaald voor een opname-pakket, maar je kunt een hoop zenders niet opnemen.
Overigens die zenders die je wel kunt opnemen is zo onbetrouwbaar.... het is een kwestie van Hoera het is opgenomen, want dat moet je achteraf maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prothello
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-06 01:25
Thanks. Enig idee wat de koppelcode is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pd5lwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
staat in de brief die je gehad heb
prothello schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 08:38:
[...]

Thanks. Enig idee wat de koppelcode is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Mr-D. schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:55:
staat in de brief die je gehad heb

[...]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar want heb geen brief ontvangen van sparql/tweak betreffende fox sports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
nee fox 1,3 en 5 moeten het gewoon doen dacht om de box zelf te activeren

[ Voor 8% gewijzigd door Mr-D. op 03-01-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonic1
is de koppelcode niet de postcode zonder de letters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Mr-D. schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:29:
nee fox 1,3 en 5 moeten het gewoon doen dacht om de box zelf te activeren
Nee voor foxsports go wordt een koppel code gevraagd voor het activeren van Fox sports go. En die is niet bekend :'(

Maar eens een mailtje wagen naar tweak of het voor ons ook mogelijk is om fox sports go te gebruiken en zo ja wat de koppelcode is .

[ Voor 18% gewijzigd door Dancis op 03-01-2017 15:09 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.