@
Stefannn @
dingo35 dank voor het meedenken en troubleshooten!
Ik zal later de API raw data posten, maar daar geeft hij geen error.
Het display blijft op ready for charging staan, ik heb nog geen andere state kunnen oproepen. Ook niet met de max current op 16A in normal mode.
Minuten lang gewacht en geen relais bekrachtiging.
Ik zag dat je in de Serkri firmware de poort C2 op 'always on' kunt zetten, dus dat gedaan - maar ook dan geen 230v tussen C2 en N.
Ik begin te vermoeden dat ik een DOA heb wat betreft de contactor poorten
Nog even de api log:
{"version":"SERKRI-1.6.5","mode":"NORMAL","mode_id":1,"car_connected":true,"wifi":{"status":"WL_CONNECTED","ssid":"Hofleverancier","rssi":-77,"bssid":"70:2E:22:8A:9D:AE","auto_connect":false,"auto_reconnect":true},"evse":{"temp":28,"temp_max":64,"connected":true,"access":true,"mode":0,"pwm":1024,"solar_stop_timer":0,"state":"Ready to Charge","state_id":0,"error":"None","error_id":0,"rfid":"Not Installed"},"settings":{"charge_current":0,"override_current":100,"current_min":6,"current_max":16,"current_main":10,"solar_max_import":0,"solar_start_current":4,"solar_stop_time":10,"enable_C2":"Always On","modem":"Not present","mains_meter":"Disabled","starttime":0,"stoptime":0,"repeat":0},"home_battery":{"current":0,"last_update":0},"ev_meter":{"description":"Disabled","address":12,"import_active_power":0,"total_kwh":0,"charged_kwh":0,"currents":{"TOTAL":0,"L1":0,"L2":0,"L3":0},"import_active_energy":0,"export_active_energy":0},"mains_meter":{"import_active_energy":0,"export_active_energy":0},"phase_currents":{"TOTAL":0,"L1":0,"L2":0,"L3":0,"last_data_update":0,"charging_L1":true,"charging_L2":true,"charging_L3":true,"original_data":{"TOTAL":0}}}
Nee, staat op de to do. Net als het nogmaals alle connecties (intern, extern) nalopen. En het opnieuw flashen van de laatste software(s).
Maar zolang de EVSE geen spanning erover zet gaat hij sowieso niet schakelen..
En de spanning is mij even te veel na de halve dag proberen
[
Voor 66% gewijzigd door
Scatman_II op 04-06-2023 21:02
]