Ha ok , zal ik doen, top info. Had net de laatste versie gevonden maar kan deze niet upgraden wegens geen goede connectie meer tussen mijn pc en de laadbox ? kan enkel nog naar IP/settings en IP/update, maar telkens FAIL. Kan niet naar ip adres gaan om dashboard te bhekijken dus geen upgrade meer mogelijk ? Fixed ip staat correct en default gateway in de juiste range 192.168.0.1 Dus ben even ten einde raad.
ter info: 2e contactor heb ik kunnen inschakelen.
Extra update, na 10 min wat proberen, toch nog eens een update geprobeerd ( versie 1.5.5 ) nu firmware.bin wel ok ? meteen dan ook spiffs.bin update uitgevoerd en ook ok . nu hopen dat dashboard terug ok komt.
..... na 2 min wachten geprobeerd, --> wit scherm , Dus dashboard werkt nog niet. hieronder mijn settings:
{"version":"SERKRI-1.5.5","mode":"SOLAR","mode_id":2,"car_connected":false,"wifi":{"status":"WL_CONNECTED","ssid":"Lxxxxxxxxxx","rssi":-87,"bssid":"xx:xx:xx:xx:xx:xx","auto_connect":false,"auto_reconnect":true},"evse":{"temp":21,"temp_max":65,"connected":false,"access":true,"mode":2,"solar_stop_timer":0,"state":"Ready to Charge","state_id":0,"error":"None","error_id":0,"rfid":"Not Installed"},"settings":{"charge_current":0,"override_current":0,"current_min":6,"current_max":33,"current_main":25,"solar_max_import":0,"solar_start_current":1,"solar_stop_time":5,"enable_C2":"Solar Off","mains_meter":"Sensorbox"},"home_battery":{"current":0,"last_update":0},"ev_meter":{"description":"Eastron1P","address":12,"import_active_energy":0,"total_kwh":0,"charged_kwh":0,"currents":{"TOTAL":0,"L1":0,"L2":0,"L3":0}},"mains_meter":{"import_active_energy":0,"export_active_energy":0},"phase_currents":{"TOTAL":38,"L1":4,"L2":22,"L3":12,"last_data_update":1680868475,"charging_L1":false,"charging_L2":false,"charging_L3":false,"original_data":{"TOTAL":38,"L1":4,"L2":22,"L3":12}},"backlight":{"timer":0,"status":"OFF"}}
[
Voor 72% gewijzigd door
dimitri_Maes op 07-04-2023 13:55
]