• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08
tsjoender schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:49:
[...]

Heb je het uploaden naar Laadloon ook geautomatiseerd of is dat handmatig? Zelf worden mijn laadsessies in EVCC geregistreerd en overweeg ik ook Laadloon als inboekdienstverlener. Als jouw opzet ook de uploads naar laadloon automatisch doet, dan zou ik ook wel die oplossing willen ontvangen. :)
Zover ik bij Laadloon kan zien is het inboeken een handmatig proces. Dit doe je per kwartaal. Die 5 min per kwartaal lukt mij nog wel met de hand. Ben ik meteen ingelogd en zie ik de status van mijn account weer eens.

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

• tsjoender
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:40
sandergar schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:58:
[...]

Zover ik bij Laadloon kan zien is het inboeken een handmatig proces. Dit doe je per kwartaal. Die 5 min per kwartaal lukt mij nog wel met de hand. Ben ik meteen ingelogd en zie ik de status van mijn account weer eens.
Vier keer per jaar is prima te doen en geen probleem. Mocht dat automatisch kunnen dan was het set and forget en nog mooier. OCPP is wel volledig automatisch, maar ook foutgevoelig als ik de ervaringen van anderen zie. Dan kies ik liever deze handmatige manier.

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08
tsjoender schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:31:
[...]

Vier keer per jaar is prima te doen en geen probleem. Mocht dat automatisch kunnen dan was het set and forget en nog mooier. OCPP is wel volledig automatisch, maar ook foutgevoelig als ik de ervaringen van anderen zie. Dan kies ik liever deze handmatige manier.
Je kan het ook gewoon maar 1x doen! Zet het in je agenda voor januari en doe 4 kwartalen in 1x!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkUfR3DEZJwJ2qn5EaS1gFB-pII=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2dAeQSDhpzAEzhbNojn3NGAw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door sandergar op 18-09-2026 10:55 ]

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Pagina: 1 ... 113 114 Laatste