Ik moest wel grinniken van die reacties. Eerst schouderophalen en nu de held uithangen. Het is net zo hypocriet als al die oudjes die stoere verhalen vertellen over hun deel in de tweede wereldoorlog terwijl ze eigenlijk enkel in de schuilkelders zaten te sidderen.Kaap schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:44:
Mwah, sinds de foto van het jongetje die verdronk omdat zijn vader na 3 jaar Istanbul liever naar Zweden wou voor een beter gebit, zie je opeens om je heen mensen die geactiveerd worden. Het aantal aanmeldingen voor gastgezinnen is explosief gestegen.
Gegeven dat de levensverwachting, voorzieningen en economisch klimaat in NL en Europa altijd wel beter zal zijn en blijven dan in Syrië, Sahara, het achterland van Oekraïne (o.a. Donetsk) en Rusland (territoria achter de Oeral) zal dat moment nooit komen.Kaap schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:44:
Ik hou alleen mijn hart vast voor als het moment daar is dat ze terug zouden kunnen gaan naar land van herkomst....
Tenzij er trainingskampen komen om een vorm van liberale islam (of het soefisme) te promoten en de vluchtelingen te trainen om met zowel woord als daad te vechten tegen het extremisme.
[ Voor 3% gewijzigd door RoestVrijStaal op 06-09-2015 08:50 . Reden: Edit: even wat landen toegevoegd omdat het veel verder gaat dan enkel het Midden-Oosten. ]