Dat is dan wel weer positief, dat geeft aan dat het niet een gekoppelde hydraulisch systeem is voor zowel voor- als achterrem.

Anders was die ook leeggelopen.
En de achterrem connecten lukt niet meer, omdat dat plastic omhulsel bij de rechterrem gebroken is nu.
Weet niet wat je hier mee bedoelt.
Bij mij is de remleiding zelf van kunststof maar daar zit een metalen deel op geknepen die met de remklauw verbindt.
Bij mij is de rechter remhendel juist voor mijn voorrem en de linker voor de achterrem, maar dat zie je snel genoeg als je de remleiding vanaf de remklauw naar boven volgt.
Voor inknijpen gaat wel het remlicht branden,
Nog meer goed nieuws want dat werkte eerst niet en nu wel

dus nu kan je ook regeneratief remmen gebruiken.
maar de regeneratie, die ik op RLS% op 50 heb gezet, remt nog net zo rustig.
Dat is de verkeerde waarde.
RLS_TPS Brk Per% ==> regeneratie als je je gas loslaat. Doet dus niets met je remhandel intrekken
Je moet deze aanpassen:
Brk_SW Brk Per% ==> regeneratie als je je rem indrukt
En die eerste waarde moet lager zijn dan de tweede. Die stonden bij mij eerst ook verkeerd om en toen ging ik juist minder remmen bij aantrekken van de rem en dat is niet wat je wilt.
50 klinkt trouwens wel erg hoog, maar misschien is dat scooter en controller afhankelijk. en je hebt een blauwe plaat toch?
Battery Limit op 80 gezet. Zelfs de BRK AD brk op 30 gezet, maar het voelt niks anders. Ja, hij trekt nog harder op.
Ik weet niet waar die BRK AD waarde precies voor is maar bij mij staat die op 0.
En harder optrekken is toch geen straf.
Dat komt door de hogere Battery Limit, kan je meer uit de accu trekken en ga je inderdaad harder. Moet je accu wel kunnen leveren natuurlijk.
Ik heb de geknipte remleiding dichtgemaakt, maar nog steeds geen druk.
Maar als er nog genoeg vloeistof in de voorleiding zat en hier niets dan is het niet verbonden.
Dus hoef je het ook niet af te dichten.
Ik moet op zoek naar iets anders, want hier heb ik niets meer aan.
Ik snap dat je het nu even niet zit zitten, ik baalde ook flink toen mijn motor binnen het jaar kapot ging.
Maar je hebt toch een goede accu én controller op die scooter zitten nu, die had je toch al vervangen?
Dan is de basis gewoon goed!
Kan je nu wel voor wat anders gaan kijken maar zit je straks met een slechte accu en ben je weer terug bij af, want dat is echt veel lastiger en duurder te fixen dan twee remmen!
Als je het zelf niet kan ga dan naar een scooterzaak en die fixen dat zonder problemen, hoeft niet eens een specifieke e-scooter zaak te zijn (hoewel sommigen sowieso niets aan elektrische scooters willen doen)
En als je het goedkoper wilt vraag eens rond naar een handige harry in de buurt die graag aan brommers sleutelt en die wil je vast wel helpen voor een klein bedrag.
Maar je hebt wel gelijk, een overstekend kind (het zou de mijne maar zijn) en ik ben de sjaak.
Sparen dan maar weer en op zoek naar een Govecs.
Bij die Henri uit Putten staat er 1 voor 425, met 2.4 type maar wel vierkante motor.
Wellicht is dat iets.
Van Flippy begreep ik dat Govecs altijd goed is, zeker de 2.4.
ja die rem moet sowieso gerepareerd.
Zo’n Govecs is inderdaad heel mooi spul maar wat is de staat van die accu?
Zonder een goede accu komt ook een Govecs niet ver.
En voor een fractie van die 425 kan je ook de remmen van je huidige novox laten fixen.