Ik wacht wel even met kodi. Plex werkt voor mij eigenlijk prima.
Misschien dat het over een paar updates wel beter werkt.
Misschien dat het over een paar updates wel beter werkt.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Borry op 09-02-2016 10:12 ]
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Verwijderd
Jazeker.waterfles schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:12:
Heb in dec philips 49puk7150/12 gekocht.
Aller eerst nog steeds geen geld terug gekregen van de cashback actie.
Daarnaast alleen maar problemen met de tv. Valt na het opstarten vaak uit.
Vervolgens reageert de tv 5 min niet.
Meer mensen met dit probleem? Ga de tv terugbrengen denk ik.
Eerst eens bellen met support.
Verwijderd
Pff. Wat slecht van Philips.pitchdown schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:14:
[...]
Jazeker.
Zelfde problemen met de 65puk7120.
Omgeruild voor een samsung. Veel eerder moeten doen.
Het niet reageren op de afstandbediening herken ik.zap681 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:17:
Ik ben nu sinds twee weken in het bezit van de 55PUS8601. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over ...
My Bad!!Mr Magic schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:36:
[...]
Volgens mij schreef ik ook dat 5.1 werkt en zelfs via HDMI ARC wordt doorgegeven aan m'n receiverAlleen lopen beeld en geluid dan niet synchroon hier.
Zal eens testen wat er gebeurt als ik het geluid via de TV-speakers laat lopen.
De HDMI ingangen staan allemaal standaard op 4K ondersteuning. Als je dit niet nodig hebt kun je dit uitzetten. Daarmee zul je waarschijnlijk minder problemen hebben met HDMI. Dat was tenminste bij mij de ervaring.
Ik heb eerder ook problemen gehad met het opslaan van geluidsinstellingen voor bas. Dat lijkt wel opgelost. Kennelijk gaat dit nog niet goed.zap681 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:31:
Als ik naar Netflix kijk en daarna weer terug schakel naar TV kijken dan is de uitvoer naar mijn receiver gewoon een stereo signaal geworden. In de audio settings staat nog steeds de instelling op 'meerkanaal'. Als ik vervolgens dit nog een keer aanklik dan stuurt de TV weer correct meerkanaals uit.
Doe je na elke update wel een powercycle? Dat schijnt nodig te zijn.Soeski schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:59:
Dat hebben ze dus helaas nog niet op kunnen lossen met de 2 updates.
Power cycle zoals in stekker er uit en er in? Nee, dat niet. Heb dat nu dus maar gedaan, maar aangezien de tv na de update zelf helemaal opnieuw start leek het me niet nodig. Tevens zit de stekker precies achter de lat van de tv beugel, dus kan ik daar niet bij. Moet dus dan de stroomstekker er uit halen, maar die zit mooi weggewerkt in een niet zichtbare stekkerdoos. Gelukkig zit díe weer op een klik-aan-klik-uit systeem (met meer apparaten), dus dan maar zoLuke the Duke schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:17:
[...]
Doe je na elke update wel een powercycle? Dat schijnt nodig te zijn.
Inderdaad, wie die stekkeringang deze plaats heeft gegevenSoeski schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:26:
[...]
Power cycle zoals in stekker er uit en er in? Nee, dat niet. Heb dat nu dus maar gedaan, maar aangezien de tv na de update zelf helemaal opnieuw start leek het me niet nodig. Tevens zit de stekker precies achter de lat van de tv beugel, dus kan ik daar niet bij. Moet dus dan de stroomstekker er uit halen, maar die zit mooi weggewerkt in een niet zichtbare stekkerdoos. Gelukkig zit díe weer op een klik-aan-klik-uit systeem (met meer apparaten), dus dan maar zo
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Dit is al sinds een paar jaar (zeker sinds 2010). Er is simpelweg geen DTS licentie gekocht door Philips..ambi1961 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:23:
Ja, zit ik dan, altijd de Ambi verdedigd. Wordt nu toch ook op de proef gesteld. Heb bewust een PUS7600 gekocht met een Heos soundbar. Beide DTS aan boord. Heb al een tijdje gedoe met HDMI-ARC. Wat blijkt nu, de PUS7600 heeft "problemen" met het doorgeven van de meerkanaals instelling. Oplossing via Support: TV instellen op Stereo. En koppelen via optical. Tja is natuurlijk een workaround maardit was natuurlijk niet de bedoeling!! Geef Philips nog even een kans dit via een fix op te lossen. Maar vrees het ergste. Heb altijd bijzondergenoten van de TV met Ambi maar het gaat er op lijken dat de volgende TV een Samsung wordt. Wel erg jammer
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
CRTL-C CRTL-V vanaf de website Philips ""Hoor elk detail met DTS eersteklas geluidutbone schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:10:
[...]
Dit is al sinds een paar jaar (zeker sinds 2010). Er is simpelweg geen DTS licentie gekocht door Philips..
Verwijderd
Ach, rond het EK is dit model al weer verouderd en dus lekker goedkoop te scoren.Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:47:
Voor de gebruikers van Philips 55PUS8601.
Ik wil rond voor de EK graag een nieuwe TV aanschaffen. Ik volg (zoek) allerlei forums site informatie over de PUS8601.
Ik las hierboven ook al x aantal issue's met de tv o.a. Lip sync, hangende Philips logo of niet werkende afstandbediening.
Tv kost veel geld natuurlijk hoe ervaren jullie tv na gebruik maand of 2 ??? Want ik zoek namelijk een tv waar ik ook best veel geld wil uitgeven maar heb geen zin met boven genoemde issue's mee te maken.
Over dat Lip sync (audio sync) hoe ze dat ook maar noemen maar hoe hebben jullie dat gemerkt ?? gewoon via digitale tv zender of ps4 ?? want dat lijkt mij het ergste..![]()
Let op: DTS komt wel binnen op tv luidsprekers, maar gaat dus niet door op externe bronnen zoals HDMI out of digitaal out. Is mijn ervaringambi1961 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:46:
[...]
CRTL-C CRTL-V vanaf de website Philips ""Hoor elk detail met DTS eersteklas geluid
Geweldige TV-luidsprekers vereisen een krachtige verwerkingsprocessor die de zuiverheid van de oorspronkelijke audiocontent behoudt. De DTS Premium-suite is ontworpen om te kunnen leveren wat consumenten mogen verwachten van hoogwaardige geluidsverwerking: meeslepende Surround Sound met diepe, volle bastonen en kristalheldere dialogen, ook op een maximaal volumeniveau. Zonder schommelingen, kraken, of vervorming.""
Kan mij niet voorstellen dat Philips de boel hier belazerd.
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Verwijderd
Goedkoop moet later ook duurkoop zijnambi1961 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:00:
[...]
Ach, rond het EK is dit model al weer verouderd en dus lekker goedkoop te scoren.
Mijn 55PUK7150/12 geeft naast Dolby Digital wel degelijk DTS door via HDMI out naar mijn receiver.utbone schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:02:
[...]
Let op: DTS komt wel binnen op tv luidsprekers, maar gaat dus niet door op externe bronnen zoals HDMI out of digitaal out. Is mijn ervaring
Verwijderd
Heb jij geen last van de problemen die ik heb opgenoemd. o.a. ook lip Sync dat de lippen en geluid niet overeen komen ??el frikandel schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:58:
Ben zeer tevreden met mijn 55PUS8601, maar mijn exemplaar heeft last van clouding, vooral boven in de hoeken. Bij donkere scenes zie je dan dus witte vlekken/strepen. Krijg een nieuw exemplaar.
Nee, geen last van. Het toestel zit aan een ziggo horizon, zidoo x6 mediaspeler en een Sonos systeem.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:59:
[...]
Heb jij geen last van de problemen die ik heb opgenoemd. o.a. ook lip Sync dat de lippen en geluid niet overeen komen ??
Verwijderd
Ik heb ook een Netflix UHD abbo en had in het begin ook niet zo'n goed beeld.Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:51:
Nu een aantal weken de pus 7600 in bezit
Geen enkel probleem gehad
Ab misschien klein beetje traag af en toe
Maar verder geen enkele vastloper
Heb Netflix uhd abonnement genomen
Werkt allemaal perfect
Beeldkwaliteit daarvan is trouwens niet veel beter als gewoon full HD moet ik zeggen
Zal wel gewoon geupscaled zijn.
Wel uhd demo's gedownload op stick
Meeste speelde gewoon af
Dat zag er echt ongelooflijk strak uit
Ben dus zeer tevreden met dit scherm
[ Voor 7% gewijzigd door Borry op 14-02-2016 14:18 ]
Sony A7 iv en wat recycled glas
Verwijderd
Bij mijn 7600 moet ik de geluidsinstellingen op Stereo zetten ipv Multisound. is een Knownissue , en lijkt opgelost te worden met een software update. Zit inmiddels in de updates van de lagere serienummersboeser1 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:43:
Ik heb de 55pus8601/12 nu een paar dagen in bezit. Fantastisch beeld en kijkervaring met ambilight tegen witte muur. Echter ik heb de tv gekoppeld met de Yamaha ysp 5600 soundbar via HDMI arc. Hier begint mijn probleem; zodra ik een andere HDMI aansluit (AFK box of mijn ziggo kastje) dan herkent de tv de tv de soundbar niet meer via arc, oftewel geen geluid via de soundbar. Dan moet ik alle andere HDMI apparaten loskoppelen, dan doet hij het weer wel... Heeft iemand een oplossing hiervoor? (Tv en soundbar volledig up2date). BVD alvast
Over deze instellingen: ik kan idd bij Netflix een andere instelling hebben dan bij TV. Maar bij TV en HDMI kan ik geen verschil aanbrengen. Ik kijk overigens via de CI+ module. Is dit bij jou ook zo?Borry schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:08:
[...]
Ik heb ook een Netflix UHD abbo en had in het begin ook niet zo'n goed beeld.
Ik kwan er achter dat je voor elke bron, of het nu TV, HDMI of Streaming is, de beeldinstellingen apart kunt instellen.
Bij stond in het menu "Ultraresolutie" op "uit" als ik naar Netflix keek, nadat ik het had aangezet was het beeld ten bij UHD films superscherp en dan zie je echt we het verschil.
Ga, als je naar Netflix kijkt, naar Menu (tandwiel) => Alle Instellingen => Beeld => Geavanceerd => Scherpte => Ultraresolutie.
[ Voor 15% gewijzigd door Borry op 15-02-2016 10:04 ]
Thanks, vandaar dus : Instellingen koppelen aan "beeldinstelling" en deze weer koppelen aan bronBorry schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:01:
Ik kijk soms via Ci+ maar meestal via HDMI 2.
Ik kan de geavanceerde beeld instellingen voor elke HDMI ingang apart instellen en ook voor Ci+.
Zo heb ik HDMI 1 ingesteld op "film" i.v.m. mijn blue-ray speler.
HDMI 2 gebruik ik voor de Ziggo decoder en HDMI 3 voor mijn HT-set en staan op "orgineel".
De streaming ingangen staan ook op " film".
De Ci+ staat weer op " orgineel"
Zo kan ik voor elke bron andere instellingen kiezen, ook wat scherpte en contrast aan betreft.
Verwijderd
De support van Philips schrijf als commentaar op de negatieve klantbeoordeling op de 7600 site van de Duitse Philips:Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:02:
Iemand nog een idee of YouTube uhd nog gaat lukken op dit toestel zonder vp9 codec
Bijv. D.m.v een losse mediaspeler?
Of moet er perse hardwarematig iets aan boord zijn van dit toestel?
Nogmaals, het kan simpelweg niet. Ook niet als een medewerker op het Duitse forum van Philips zegt van wel terwijl verder niemand die optie die besproken wordt ook heeft.Borry schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:17:
[...]
De support van Philips schrijf als commentaar op de negatieve klantbeoordeling op de 7600 site van de Duitse Philips:
"De 7600 modellen ondersteunen 4K Ultra HD materiaal op YouTube. Om dit te doen, gelieve de kwaliteit op "Auto" te zetten. De YouTube-app die laat de instellings optie "2160p" niet zien. Toch kan 4K Ultra HD-content worden weergegeven in 4K. Test het."
In het begin had ik het idee dat het werkte maar nu ik Netflix UHD heb geloof ik hier niet meer in.
Gebruik jij een soundbar en zo ja, waar is die gekoppeld? Horizonbox of TV?Soeski schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:04:
Wat is dan precies het euvel? Geldt dit alleen als je de CI+ gebruikt dan zeker? Ik zit via de Horizon Box aangesloten en gebruik CI+ niet. Ervaar dan ook met geen enkele HDMI bron een probleem gelukkig, delay staat op 0ms.
Nope, geen soundbar. Wel een AVR met ARC. Werkt perfect. Ook vanuit Netflix/Youtube app op de TV, geen enkele delay of sync issues.ambi1961 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:21:
[...]
Gebruik jij een soundbar en zo ja, waar is die gekoppeld? Horizonbox of TV?
[ Voor 22% gewijzigd door zap681 op 17-02-2016 16:53 ]
Ach, simpel hoor. Ze adviseren de good-old [crtl] [alt] [delete] uit de jaren 90boeser1 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 23:12:
Ik heb het probleem dat de tv mijn soundbar niet meer herkent alleen bij de AFK box, heb de support gemailt al reactie terug echter nog geen tijd gehad om het toe te passen-;)
Verwijderd
Om hier nog even op terug te komen. Begin februari contact opgenomen met Philips hierover. Zij gaven aan dat ons formulier al lang en breed (ergens in januari) ontvangen en geaccordeerd was, en dat ze al een bevestigingsmail gestuurd hadden (nooit ontvangen). Geld zou uiterlijk 6 weken na deze mail op de rekening staan. Philips heeft deze week het geld gestort. Eind goed al goed!Hayo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:43:
[...]
[...]
Dank voor jullie reacties. Ik wacht het nog even af. Mocht ik deze week nog niets gehoord hebben dan trek ik aan de bel bij Philips...
Casten lukt mij ook niet. Als ik op mijn Nexus 7 op het cast icoon druk, of via de Chromecast app verbinding probeer te maken, krijg ik een melding "Casten naar 56PUK7100 mislukt" (of iets in de trant van verbinding verbroken). Geen idee wat hier fout gaat overigens.Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:06:
Ik heb het probleem dat casten van telefoon of tablet (alles Android) niet meer werkt
Het is twee keer gelukt maar daarna ineens niet meer
Ik krijg de melding: er is een probleem opgetreden met verbinden met de 48pus7600/12
Heb geen instellingen veranderd op de tv
Iemand een idee?
[ Voor 15% gewijzigd door Borry op 20-02-2016 12:00 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Borry op 20-02-2016 12:06 ]
Verwijderd
Als ervaringsdeskundige ---> reken er maar niet opSoeski schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:45:
Ik heb nog wel bijna dagelijks het probleem met aanzetten van de 55PUS8601. Hij gaat wel aan (blijft niet hangen op het Philips logo ofzo), maar geeft dan alleen maar paars/groene strepen en echt een verstoord beeld. Dan moet de TV weer uit en aan, dan is het opgelost. Hopelijk fixen ze dat ook nog een keer...
Niet zo negatief, pitchdown.pitchdown schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:23:
[...]
Als ervaringsdeskundige ---> reken er maar niet op
Dat zie je inderdaad goed. Ik heb op mijn nexus 6p al 6 weken geen push-notificatiesSoeski schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:08:
Sja, er zijn (veel) problemen met de huidige lijn, maar als ik zo mijn leverancier hoor (die verkoopt o.a. Samsung, LG, B&O, Panasonic) dan zijn er met alle modellen wel issues of issues geweest. De nieuwe lijn van Samsung recentelijk had/heeft aldus hem ook allerlei issues. Hij kan er niet veel mee helaas, behalve alles doorgeven en de klanten eerlijk informeren. Hij merkt gewoon dat alle nieuwe modellen te snel op de markt worden gebracht en niet meer degelijk getest worden, omdat dit teveel tijd kost en dan is de concurrent je voor (met ook een model met software issues...). Maar; waarmee is dit tegenwoordig niet? Smartphones, tablets, auto's... alles heeft issues omdat het snel sneller snelst moet. Het gaat mij er om hoe het opgelost wordt. Philips/TP Vision heeft nog even de kans om de software te verbeteren in mijn geval; het probleem is vervelend maar niet erg genoeg om de TV voor terug te sturen. En dan? Er is geen bug-vrije TV met de uitrusting die ik wil. Moeten we het dan maar accepteren? Nee, wel meldingen blijven maken... maar veel meer kunnen we niet.
Leuk man gatheren
Ik kan me zo voorstellen dat je TV van 1400 euro een beter geluid heeft dan de Soundbar van Lenco van 100 euro. Dus als je mij vraagt wat je fout doet... een mooie dure tv met een goedkope soundbarmigros schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:05:
Ik heb een 55pfs8209 en een soundbar van Lenco. Nu krijg ik deze twee niet met elkaar aangesloten. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing denk ik dat de TV geen oude aansluitingen ondersteunt zoals die bij de Lenco aanwezig (witte en rode plug).
Ik zocht advies over welk alternatief aan soundbars ik heb die in de prijsrange van rondom de € 100,- wel communiceren met mijn Philips TV? Of wat ik dan fout doe wat betreft het pairen van deze twee.
De TV heeft wel een witte en rode plug alleen ook nog een gele. Maar ik krijg er geen geluid uit. Geen enkele instelling werkt (niet dat je weet waar je naar kijktSoeski schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:11:
[...]
Ik kan me zo voorstellen dat je TV van 1400 euro een beter geluid heeft dan de Soundbar van Lenco van 100 euro. Dus als je mij vraagt wat je fout doet... een mooie dure tv met een goedkope soundbar
Zonder dollen; de witte/rode plug zijn gewoon je stereo tulpjes toch? Heeft de TV geen stereo-out?
Leuk man gatheren
Ik denk dat dat je ingang is, om b.v. een PS/2 of Wii aan te sluiten. Die had o.a. nog een witte (links), rode (rechts) en gele (beeld) tulpstekker. Daar zat toen ook zo'n verloopje bij naar SCART. (Shudder haha)...migros schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:50:
[...]
De TV heeft wel een witte en rode plug alleen ook nog een gele. Maar ik krijg er geen geluid uit. Geen enkele instelling werkt (niet dat je weet waar je naar kijkt) En nee ik geef niet veel om geluid. Het geluid wat er nu uitkomt is net te blikkering, dus een goedkope soundbar is mijn alternatief.
Leuk man gatheren
Leuk man gatheren
Borry, vraag: Sluit jij Netflix af als je stopt met kijken? Of switch je direct naar TV (Of HDMI)?Borry schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:36:
Ik ben er achter gekomen dat mijn 65PUS7600/12 na het terugzetten van de fabrieksinstelling weer een tijd probleemloos werkt.
Ik hoef dan alleen maar de beeldinstellingen aan te passen, de rest blijft gewoon staan.
Let op, na fabrieksinstellingen staat de UHD-scherpte voor Netflix weer op uit.
Na ongeveer één tot anderhalve week beginnen langzaam de problemen zich weer voor te doen.
Vastlopers na of tijdens het kijken naar Netflix.
Op starten met zwart beeld en wel geluid.
Wel beeld en geen geluid en zo verder en zo voort.
Eerst af en toe en na een paar weken bijna elke dag en soms vaker op één dag.
Dan helpt alleen de netstekker trekken.
Als ik hen dan weer terugzet naar fabrieksinstellingen begint het verhaal weer opnieuw, kan ik weer een week lang probleemloos kijken.
Dit is puur de bug van Android die, net als Windows, in de loop van de tijd versmeerd en ik hoop daarom ook dat Philips, net als Sony dat straks gaat doen, binnenkort een update naar Android 6 ter beschikking stelt.
Als hij doet wat hij moet doen is het een prachtige Tv en na het terug zetten van de fabrieksinstellingen ben ik ook één week heel tevreden, één week maar!
Ik lees ook veel problemen met de afstand bediening, dat is nu het enige dat bij mij altijd goed werkt, ook het key-pad en de microfoon, hij verstaat alleen geen Twents.
Omruilen voor een ander merk is ook zinloos, dan mis ik Ambilight en de andere merken zijn ook niet zonder software problemen alhoewel Philips wel de kroon spant.
@ambi1961;ambi1961 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:42:
[...]
Borry, vraag: Sluit jij Netflix af als je stopt met kijken? Of switch je direct naar TV (Of HDMI)?
Oke, vroeg mij af of dit misschien van invloed isBorry schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:53:
[...]
@ambi1961;
Ik druk altijd eerst op de stop-knop en dan sluit ik Netflix netjes af voor ik ergens anders heen ga.
Verwijderd
Misschien geluid op Stereo ipv Multisound?Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:57:
Trouwens nog wel 1 probleem
Heb mijn tv gekoppeld via Bluetooth naar Samsung Bluetooth speaker
Krijg echter geen geluid van de tv door die speaker
Heb al wat geklooid met de instellingen
Zoals tv speaker uitschakelen
Maar geluid komt niet door de Samsung
Iemand een idee?
Hmm, zou dit bericht liever lezen op TPvision site of bij Philips. Denk niet dat ze dit aandurven. Heeft behoorlijke risico's zo'n update.Borry schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 22:09:
Dit las ik op de site van "FlatpanelsHD"
"Philips will later bring 6.0 Marshmallow to all 2015 and 2016 models via a software update. However, the update will not be ready in time for the 2016 Tv model launch in spring.""
In ieder geval een positief bericht!
Verwijderd
Nopeambi1961 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:37:
[...]
Misschien geluid op Stereo ipv Multisound?
Misschien toch type-nummer melden als je een reactie verwachtVerwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:16:
Zit te denken aan die soundbar van Philips van 269,-
Ja, begin dezelfde mening te krijgen. Om het nog erger te maken: Heb bij familie een 40 inch Samsung opgehangen afgelopen weekeinde. Een van 500,- . aangesloten op glasvezel welliswaar. Maar wauw, wat een beeld zeg. Vroeg mij effe af of dit de TV is of de glasvezel. Misschien de combinatie. maar diep onder de indruk weer op huis aan. Moeders was mee en zei: "gaan we Ambi verlaten?"Origins schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:46:
Ik heb de Puk7100 gehaald in december, qua beeld echt top, maar software matig gewoon een grote puinzooi, ik begrijp echt niet hoe ze dit op de markt hebben kunnen brengen.
Regelmatig vastloper als ik bijvoorbeeld naar netflix ga of in het menu..
Heb nog nooit spijt gehad van een televisie aankoop, maar ik weet wel zeker dat ik hierna nooit meer een Philips televisie haal.
Geel is video en rood en wit zijn audio in. Audio out analog zal via de koptelefoon uitgang moeten.migros schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:50:
[...]
De TV heeft wel een witte en rode plug alleen ook nog een gele. Maar ik krijg er geen geluid uit. Geen enkele instelling werkt (niet dat je weet waar je naar kijkt) En nee ik geef niet veel om geluid. Het geluid wat er nu uitkomt is net te blikkering, dus een goedkope soundbar is mijn alternatief.
Dat is de TV kwaliteit. Of het HD signaal via glasvezel, kabel of schotel komt maakt niet uit.ambi1961 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:50:
[...]
Ja, begin dezelfde mening te krijgen. Om het nog erger te maken: Heb bij familie een 40 inch Samsung opgehangen afgelopen weekeinde. Een van 500,- . aangesloten op glasvezel welliswaar. Maar wauw, wat een beeld zeg. Vroeg mij effe af of dit de TV is of de glasvezel. Misschien de combinatie. maar diep onder de indruk weer op huis aan. Moeders was mee en zei: "gaan we Ambi verlaten?"
Nu ik het toch over glasvezel heb: zijn hier binnen dit topic ervaringen??
Nooit meer, ze gooien het helemaal op Android Tv.daandegoeiste schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:40:
Heb nu een jaar of 3 de 55PFL8008K. Los van het ultraslome smart-tv gedeelte (gebruik ik niet) werkt hij perfect.
Geen crashes, strak beeld en ambilight hue werkt zoals het hoort. Wanneer gaat TP Vision weer eens zoiets uitbrengen?
Daarmee hebben ze mij ook een jaar aan het lijntje gehouden.Borry schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 22:09:
Dit las ik op de site van "FlatpanelsHD"
"Philips will later bring 6.0 Marshmallow to all 2015 and 2016 models via a software update. However, the update will not be ready in time for the 2016 Tv model launch in spring.""
In ieder geval een positief bericht!
Verwijderd
Het is,de LG las550h soundbar gewordenambi1961 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:45:
[...]
Misschien toch type-nummer melden als je een reactie verwacht
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Heb nu 3 jaar de PFL8008. Ik weet niet wat jij allemaal uitspookt met je tv's, maar hij gaat hier als een speerOMD schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:26:
Ik ben ook echt helemaal klaar met dit merk. Mijn vorige 55PFL8008 was een drama. De nieuw omgeruilde PFL8008 was een drama en dit toestel is ook een drama. Andere merken zijn ook kut maar Philips is echt heer en meester in onkunde.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq