Vandaag op 22 - 07 - 2023 ( 22 Juli) firmware update voor Philips 806 serie en waarschijnlijk alle 80x.
Voorzorg: TV opnieuw opstarten via Alle Instellingen -> Android -> Opnieuw Opstarten.
Belangrijker Voorzorg: Alles Instellingen -> Android -> Opslag -> Dan alle USB Sticks UITWERPEN.
Dat laatste is heel belangrijk.
De TV is net opnieuw opgestart.
Bij 2 firmwares geleden crashte MIMI sound de TV is een softboot, dat is sinds vorige update niet meer zo, wel is het zo dat ik MIMI sound ondanks dat het niet meer tot crashen heeft geleidt, niet meer gebruikte alleen om te testen. Sommige TV Stream services stotteren als MIMI sound is ingeschakeld.
Misschien dat ik MIMI sound over enkele weken weer probeer. Gelukkig crashed het niet langer de TV in een soft boot. ( Vorige laatste update).
Over huidige situatie voor MIMI sound kan ik nog niets zeggen.
Neem voorzorg, zorg dat je TV netjes opnieuw is opgestart via Android Alles Instellingen, WERP ALLE USB APPARATUUR UIT !!!
En dan bij mij is de TV netjes opnieuw gestart, ik weet nog 3 updates geleden omdat ik een USB stick had laten zitten waarop alle applicaties zoals KODI geinstalleerd staan dat de TV heel vaak crashte, totdat ik factory reset deed.
Voorkom ellende, en neem dit advies als aanbeveling. Plug zoveel mogelijk uit tijdens de upgrade. Eject USB sticks veilig. De USB sticks zijn geencrypt op je huidige configuratie. Bij een factory reset is dus alles alleen nog formateren.
Op het moment dat ik eerst alle USB apparaten veilig uitwerpte gingen alle firmware upgrades gewoon volledig zonder problemen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Terry A Davis op 22-07-2023 15:57
]