Fireshade schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:26:
[...]
Ik zat in eenzelfde situatie. In mijn geval werd tv gekeken vanuit alle hoeken van de kamer. Ik heb elders gezien hoe slecht de kijkhoeken van een VA-paneel waren, dus was de beslissing snel genomen.
Duidelijk, dat is wat ik her en der ook al sporadisch tegenkwam maar wederom dus bevestigd.
De woonkamer hier was ook 5.7 m breed, dus de grootste maat leek me het verstandigst. Ik wou nl. niet na een maandje "Had ik maar die grotere genomen" zeggen.
Ik weet niet of er split-screen co-op gegamed wordt bij jou, maar daar is een groter scherm ook een uitkomst natuurlijk.
Mijn keuze was de 75PUS7354.
Thanks. Leuk / informatief die review !
Ik kies vooralsnog toch nog bewust voor de 85x5
Die gaat maar tot 70” en dat is VA, en de 65” is IPS dus dat zal ‘m dan toch waarschijnlijk worden
Gamen doen we niet, althans... onze eerste kleine is nu 13 weekjes, dus over een paar jaar wellicht wel

OkeOkeOke schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:15:
[...]
Ik heb de 65pus8505, volgens mij hetzelfde scherm als de 8535, en vind de kijkhoek meer dan prima. Vanaf 4,5 meter aan mijn kookeiland in een flinke hoek prima kijken. 65 inch vind ik trouwens ook groot genoeg, zit er ongeveer op dezelfde afstand als jou van af.
Klopt, de 85x5 serie is gelijk
Enige verschil tussen 8505 en 8535 is dat de laatste een remote met QWERTY keyboard achterop heeft
Beide hebben een zilverkleurig frame als het goed is
Dan heb je ook nog de 8545 en 8555, welke dan een chromen frame hebben, en de 8555 wederom een QWERTY keyboard heeft
Verschil tussen die remote of niet resulteert overigens bij de meeste shops minimaal €270 prijsverschil...
De 8545 & 8555 staan voor nog maffere verschillen.
Compleet koekoek, dus dat gaan we niet zomaar doen als het enige verschil remote is en/of zilverkleurig vs. chrome frame
Wellicht dat ik ‘m ook gewoon zonder die remote neem, dus de 8505...
Heb je wellicht een foto hoe de tv er in het echt uitziet? (ook kleur frame ed)
En bevalt ‘ie? (zou je ‘m nog een keer kopen)
Thanks!