Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:16

Boy

www.byoscoop.nl

burgt schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:28:
[...]

Als het hier bij blijft zoals het te zien is in het artikel dan valt het nog mee en speelt hij niet automatisch af (daar waar hij afspeelt wordt de ad geselecteerd). Hopelijk worden ze inderdaad niet meer intrusive.

en as a sidenote, klopt het dat jij de Boy bent waar ik nog een aantal jaar mee heb samengewerkt in Eindhoven voor je voor jezelf apps ging developen? :)
hahaha, ja dat ben ik...en aan je naam te zien ben jij Jimmy ;)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• Keukenboer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-07 08:10
1e review voor de Philips 65OLED935

https://www.homecinemamag...35-oled935-serie-oled-tv/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:53
Blijf het vrij schandalig vinden dat ze er niet de beste soc ingooien maar er toch op beknibbelen.

Zit blijkbaar dezelfde in als in mijn pus7304, en werkt aan zich prima en voldoende, maar bij deze modellen is voldoende vrij matig imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-07 19:09
Ik heb op dit moment twee issues met mijn 55oled804.

1. Schermbeveiliging springt spontaan aan bij gamen. En houdt dat dan elke 15 minuten vol. Kan zo 3 uur gamen en geen last hebben en dan opeens elk kwartier de melding krijgen waarbij ik een zwevend philips logo krijg... alleen op te lossen door stekker eruit en erin te doen.

2. Hickups bij netflix. Beeld blijft max een seconde stilstaan en geluid gaat wel door.

Iemand anders die dit herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:32
Herken dit probleem niet.

Hoe is de console aangesloten? En wat voor console is het? Bij mij een Switch en Xbox one via versterker (Marantz) zonder problemen.

En gebruik je de interne app of via een mediabox/ATV etc? Gebruik meestal de ATV maar gisteren toevallig een 4k film stream via de interne Netflix app gekeken en dit was ook prima.

Al eens geprobeerd de hdmi kabel van de console te wisselen met een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
mtouw78 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 17:30:
Herken dit probleem niet.

Hoe is de console aangesloten? En wat voor console is het? Bij mij een Switch en Xbox one via versterker (Marantz) zonder problemen.

En gebruik je de interne app of via een mediabox/ATV etc? Gebruik meestal de ATV maar gisteren toevallig een 4k film stream via de interne Netflix app gekeken en dit was ook prima.

Al eens geprobeerd de hdmi kabel van de console te wisselen met een ander?
Het gaat in dit geval om een ps4 pro, rechtstreeks aangesloten. Ik heb hier last van sinds de laatste update van de TV. Ik ga de hdmi kabel is switchen. Gekke is gewoon dat de stekker uit de tv trekken het probleem tijdelijk oplost, maar de tv uitzetten niet.

Wat betreft de hickups, ik gebruik de interne netflix app van de tv. Probleem doet zich voor met zowel 4k als full hd content. Beeldmodus van tv is Film. Gisteren "Community" en "Undercover" gekeken en bij beiden kwam het voor.
Inmiddels de app verwijderd en cache geleegd en opnieuw geïnstalleerd, kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:03
Ben benieuwd of andere dit ook ervaren met hun Philips TV.
Heb een PUS6561 en sinds een paar maandjes valt op regelmatige basis de WiFi geheel weg.
Als dit gebeurd en ik ga in de instellingen zoeken naar WiFi netwerken kan die geen enkel netwerk meer vinden, ook de netwerken van de buren dus niet.
Als ik dan de stekker er uit haal voor een 30 seconden en dan weer terug stop werkt alles weer voor x periode en zie ik mijn WiFi netwerk weer en die van alle buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

commentator schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 20:58:
mijn tv oled804 geeft aan dat er een update is
hopen dat dit het castprobleem ook oplost want sinds de vorige update kon ik dat niet meer

update:
volgens https://toengel.net/phili...-9-pie-tpm191e-1-4-100-0/
inderdaad ook iets voor het casten

[...]
En is je castprobleem inmiddels opgelost?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:32
ST10©DE schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:57:
[...]

En is je castprobleem inmiddels opgelost?
ja sinds die update is dat probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:53
Iemand al ergens een OLED935 gesignaleerd?
Vindt hem hier op de site nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05

m0nk

16-09-2003 15.15

Nog even geduld denk ik. Ik twijfel nog of ik moet wachten of nu de 65OLED934 ga kopen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Ik zou voor de 935 gaan vanwege de verder verbeterde P5 (4e generatie) processor en de uitgebreide AI+.
Daarom wil ik van de 854 naar de 935 switchen komend najaar als de prijs wat ingedaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tofhey
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-04-2023
Op ibood komen deze 2 tv's langs voor ongeveer dezelfde prijs:
65PUS7354
65PUS8204/12

Ik vraag me af wat de verschillen zijn, en welk de betere koop is.

Het enige verschil dat ik kan vinden is
65PUS7354 - 1700 PPI
65PUS8204/12 - 1900 PPI

Weet iemand uit welk jaar de 65PUS8204/12 komt? (Ik zie hem niet in de pricewatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

tofhey schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 14:12:
Weet iemand uit welk jaar de 65PUS8204/12 komt? (Ik zie hem niet in de pricewatch)
Philips TV nummers eindigend op 4 zijn van 2019, als ik het goed heb.
Zie ook:
https://www.displaydb.com/tv/philips-65pus820412

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

dinandus schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:13:
Ik zou voor de 935 gaan vanwege de verder verbeterde P5 (4e generatie) processor en de uitgebreide AI+.
Daarom wil ik van de 854 naar de 935 switchen komend najaar als de prijs wat ingedaald is.
Ja dat was ook mijn idee, alleen wel flink prijsverschil.. Zag hem net staan bij apollo voor 3499 tov 2179 voor de 65OLED934

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
https://toengel.net/phili...em-des-oled935-im-detail/

De details zijn erg aansprekend voor de 935.

Denk dat najaar de prijs al wel stuk aantrekkelijker zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:57
Waah schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 07:27:
Pff voor mij niet weer een Philips.... Hdmi-ARC werkt voor geen klap. Blijft ouwehoeren.

Heb nu meerdere receivers geprobeerd (3 stuks, 3 verschillende merken) en allemaal hetzelfde gedrag:

Bij aanzetten werkt alles prima. Maar het geluid werkt 2 seconden wel, 2 seconden niet, 2 seconden wel, 2 seconden niet.....
Als ik dan schakel naar tv speakers en weer terug naar audio systeem werkt wel wél goed....
....behalve dat bij volume harder en zachter zetten het geluid even uitvalt. Dus je kan niet horen hoeveel harder of zachter je hem zet.

Tv van 1100 euro, bijna elke update heeft een melding over "hdmi-arc verbeterd" maar werken ho maar.

@Scarify hoe heb je contact opgenomen met Philips? misschien die weg maar eens bewandelen.
Scarify schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:52:
@Waah Klinkt als een vergelijkbaar probleem, idd gewoon gebruikmaken van de garantie / support en zeker geen genoegen nemen met een gebrekkige TV! Op de contactpagina kun je alles vinden, ik heb uiteindelijk gebeld en was daarmee snel geholpen dmv een firmware-update.
Even een update van mijn ARC-probleem.
Bellen, social media, mailen. Niets heeft geholpen. Allerlei firmwares geinstalleerd op allerlei manieren. Maar niks werkt.

Uiteindelijk werd de aankoopdatum gevraagd, en zag ik de bui wel hangen :+
en inderdaad:
"Bedankt voor het contact opnemen met de Philips TV technische support met betrekking tot uw TV modelnummer 55POS92/12.

Na het bekijken van de details van het product moeten we u helaas meedelen dat de garantieperiode is verstreken en als gevolg daarvan niet langer wordt ondersteund onder de Philips TV-garantievoorwaarden.
Als alternatief raden we u aan de Philips Support-website te bezoeken , waar u online oplossingen vindt met behulp van de zelfbedieningstools. U kunt hier ook het dichtstbijzijnde servicecentrum vinden voor het geval dat een reparatie nodig is."

Half jaartje te laat dus. Lesje geleerd: Volgende keer bij elk klein dingetje, meteen garantie claimen. Want dit probleem loopt al vanaf dag 1 :X en lijkt toch echt gewoon een defect te zijn ergens O-)

Buiten de garantie kan ik nog inkomen, maar de "Vind uw oplossing online" is een beetje misplaatst hier. Na uren tijd erin gestoken te hebben van beide kanten. Ik snap dat het een standaard mail is, maar ik vind het geen handige standaard-mail.

Dus nu maar op zoek naar een andere "oplossing". Al heb ik zo langzamerhand alles wel geprobeerd. Zal wel 2 afstandsbedieningen worden nu. Of alle meuk (receivers, consoles etc) naar de woonkamer verhuizen. Maar dat was net níét de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeps
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-07 22:21
Waah schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:30:
[...]

Half jaartje te laat dus. Lesje geleerd: Volgende keer bij elk klein dingetje, meteen garantie claimen.
Onlangs een vergelijkbare situatie gehad met smartphone van 25 maanden oud. Eerste antwoord geen garantie en de verwachte levensduur van een telefoon was 2 jaar.
Klachtenbrief gestuurd (niet naar support maar klachten afdeling) dat de verwachte levensduur niet 24 maanden is maar langer want Android One. Uit eindelijk een derde van de aanschafprijs terug gehad.
Bij een TV mag je toch wel uit gaan van minimaal 5 jaar dus minimaal de halve aanschafprijs terug eisen.
Klachten afdeling denkt meestal meer mee dan support.
Extra info https://community.consume...ktronische-apparaten-1201
Helaas staat een TV hier net niet bij maar wel mogelijke aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:57
oeps schreef op woensdag 2 september 2020 @ 12:56:
[...]

Onlangs een vergelijkbare situatie gehad met smartphone van 25 maanden oud. Eerste antwoord geen garantie en de verwachte levensduur van een telefoon was 2 jaar.
Klachtenbrief gestuurd (niet naar support maar klachten afdeling) dat de verwachte levensduur niet 24 maanden is maar langer want Android One. Uit eindelijk een derde van de aanschafprijs terug gehad.
Bij een TV mag je toch wel uit gaan van minimaal 5 jaar dus minimaal de halve aanschafprijs terug eisen.
Klachten afdeling denkt meestal meer mee dan support.
Extra info https://community.consume...ktronische-apparaten-1201
Helaas staat een TV hier net niet bij maar wel mogelijke aanpak.
Helaas moet ik dan bij de winkel zijn, en dat is ING :+ niet echt een makkelijke en simpele ingang. Die levensduur-garantie kan je niet claimen bij de fabrikant. Maar ga nog wel ff een poging wagen bij ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Laatst online: 25-07 13:09
Waah schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:03:
[...]

Helaas moet ik dan bij de winkel zijn, en dat is ING :+ niet echt een makkelijke en simpele ingang. Die levensduur-garantie kan je niet claimen bij de fabrikant. Maar ga nog wel ff een poging wagen bij ING.
https://www.ing.nl/punten/services/134772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 17:25:
Sinds gistermiddag ook de melding van het verwijderen van de testbeelden.
Aangezet via de meldingen en vanmorgen was deze nog niet klaar.
Daarop het handmatig geactiveerd via het menu en Een uurtje later was het klaar. Onhandig vooral
Zojuist voor het eerst ook deze melding gehad. Fijn bankhang avondje gepland, de Wolf of Wallstreet opgezet .. gooit de tv roet in het eten.

Op basis van jouw reactie maar direct handmatig de actie aangezet. Een uurtje geduld dus?

Pff meest beroerde avond om deze melding te krijgen haha. We kijken bijna nooit tv.

Quick fix:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbWXU5pokunc4dp8527MUb6ZNCk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x0MoHsWP6BgmgiMyqhM9onGO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door G33st op 04-09-2020 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
Ik zag vandaag trouwens opeens dat ik eindelijk de tv kan herstarten vanuit settings! Deze optie heeft er lang niet altijd ingezeten waardoor ik het via het service menu moest doen, maar blijkbaar met een van de latere updates toch doorgevoerd.

Op een 55PUS7334 btw...

Voor het geval mensen het (nog) niet weten:

Settings -> Android Settings -> Device Preferences -> About -> Restart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:37
m0ridin schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 07:53:
Settings -> Android Settings -> Device Preferences -> About -> Restart
Held!!! Op een OLED Philips nu ook ja, super.

Niet dat ik het vaak ga gebruiken aangezien de tv een paar maal per maand vastloopt en de powercable fysiek moet worden verwijderd om er weer leven in te krijgen maar verder een zeer zinvolle tip dus thanks :)

Nickname does not reflect reality

• m0ridin
@Brad Pitt loopt hij dan echt helemaal vast? Da's ook ruk zeg!

Hier is het vooral als YouTube ineens niet meer wil laden (blijft dan op het opstart scherm hangen met zo'n draaiend cirkeltje). Home screen laadt dan ook niet helemaal goed, veel van die vlakjes blijven dan zwart.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hier gisteren m'n 65PUS8503/12 (2018) toch maar weer eens een keer laten checken op software-updates, blijkt er sinds 29-Juni een update klaar te staan welke de WiFI verbinding ten goeden moet komen (de rede dat m'n TV niet automagisch checkt wordt veroorzaakt door een brakke Android implementatie van de WiFi drivers in combinatie met WPA2/AES waardoor ik 'm iedere keer handmatig moet koppelen).

EIN-DE-LIJK verbindt 't ding eens helemaal vanzélf met m'n Ubiquiti WiFi spullen op AC / 80Mhz zónder handmatige interventie *O*

160Mhz. is nog te veel van 't goede, dan missen er waarschijnlijk wat antennes in de TV ;)
TPM171E _ 107.001.132.000 – Date: 2020/06/29
  • Android Oreo 8.0.0 based software
  • Improvements for Ambilight Hue
  • Improvements for WiFi connection issue
  • Improvements for system stability
  • Improvements for TV shop mode
  • Improvements for Bluetooth RC firmware upgrade
  • Improvements for EPG performance
  • Fix for ARD massive stuttering
  • Fix for deformed image content during KODI/VLC playback
  • Fix for stretched picture content during USB/DLNA playback

[ Voor 36% gewijzigd door Will_M op 12-09-2020 14:38 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
m0ridin schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 13:49:
@Brad Pitt loopt hij dan echt helemaal vast? Da's ook ruk zeg!
Gewoon echt helemaal. Enige dat ik met de tv doe is switchen van hdmi 1 (mediaspeler) naar hdmi 3 (pc) en terug. Gebruik letterlijk nul van de apps.

Beeld wordt zwart, hdmi 1 melding verschijnt en kan naar de tv gaan lopen om de stekker er uit te trekken.

Moet zeggen dat dat het plezier van het verder zeer mooie beeld wel iets teniet doet :)

Zoals op je telefoon een long press power om te herstarten/apparaat uit te zetten lijkt mij dan ook ideaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Er is een nieuwe firmware update voor de volgende tv's:
Philips 2K19 73x4/7504/8x04/8x4/9x4 - ranges

code:
1
2
3
4
5
6
TPM191E _ 101.001.079.005 – Date: 2020/09/15
- Introducing support for DTS Play-Fi
- Introducing Ambisleep feature
- improvements for hbbTV
- improvements for specific Smart TV apps
- Many more minor improvements

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

• shadowkid053
mortael schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:36:

code:
1
2
3
4
5
6
- improvements for hbbTV

Ben benieuwd welke apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-07 22:45

IkWilbert

Het is mij!

mortael schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:36:

code:
1
2
3
4
5
6
- improvements for hbbTV
Gisteravond binnen gehaald, er was ook een update voor de afstandsbediening.

I intend to live forever. So far, so good.

• datadevil
ik was benieuwd naar Play-Fi en vond dit: https://play-fi.com/news/...ucts-based-on-dts-play-fi
Nu klinkt dit heel interessant mbt bijvoorbeeld draadloze achterspeakers. Iemand die weet of je dat kan combineren met een bestaande versterker of krijg je dan sync issues of output hij het bijvoorbeeld alleen naar 1 ding..
Edit: ik zie dat mijn versterker dit ook krijgt dus het lijkt wel te gaan kunnen, bestaande bedrade speakers en draadloze achter :-) (https://intl.pioneer-audi...eiver/vsx-s520d/index.php)

[ Voor 23% gewijzigd door datadevil op 16-09-2020 13:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ik weet niet of er hier mensen zijn die hun tablet of telefoon als afstandsbediening gebruiken.

Philips heeft een nieuwe app live gezet hiervoor.

Bron met link naar de remote 2.0 app

https://toengel.net/phili...-2-0-app-veroeffentlicht/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragonfeeet
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik ben nu de prijzen voor de 804&854 in rap tempo zijn aan het dalen aan het twijfelen over deze of de 2020 modellen.

Ik vind het online lastig in te schatten of de 2020 modellen de extra €600 waard zijn. Wat ik lees is hij qua beeld iets beter geworden maar ik vraag me af of dit een groot verschil is of alleen iets dat opvalt als je ze naast elkaar zet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• korna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-07 22:58
Dragonfeeet schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:13:
Ik ben nu de prijzen voor de 804&854 in rap tempo zijn aan het dalen aan het twijfelen over deze of de 2020 modellen.

Ik vind het online lastig in te schatten of de 2020 modellen de extra €600 waard zijn. Wat ik lees is hij qua beeld iets beter geworden maar ik vraag me af of dit een groot verschil is of alleen iets dat opvalt als je ze naast elkaar zet
Ik denk dat het oled beeld niet zover uit elkaar ligt maar wellicht is een nieuwere generatie cpu de moeite waard voor het bedieningsgemak. Ik zou even controleren of daar een grote wijziging in zit

Edit: die is er niet. Zie deze review
https://www.homecinemamag...05-oled805-serie-oled-tv/

[ Voor 8% gewijzigd door korna op 19-09-2020 16:03 ]

Multiplayer shooting games define community as a community of killers, the high-tech version of a tribe of paleolithic hunters.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:01
Heeft iemand toevallig een fatsoenlijke website voor me waarmee ik TV specificaties kan vergelijken?

Wij zijn in de markt voor een nieuwe TV en willen graag een Philips i.v.m. Ambilight. OLED hoeft van ons niet, en hebben we nu ook het geld niet voor (over). Nu twijfel ik tussen een 43PUS8505 (of de 50" variant) en een PUS7304, waarbij een 7304 als ik het goed heb een oudere processor heeft, maar dat zou ik graag eens naast elkaar zien :)

• Ocna
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-12-2024
De_Bastaard schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:59:
Heeft iemand toevallig een fatsoenlijke website voor me waarmee ik TV specificaties kan vergelijken?

Wij zijn in de markt voor een nieuwe TV en willen graag een Philips i.v.m. Ambilight. OLED hoeft van ons niet, en hebben we nu ook het geld niet voor (over). Nu twijfel ik tussen een 43PUS8505 (of de 50" variant) en een PUS7304, waarbij een 7304 als ik het goed heb een oudere processor heeft, maar dat zou ik graag eens naast elkaar zien :)
Tweakers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 17:58

Is best een beetje een gekke vraag op dit forum, eigenlijk.

Maar goed: https://tweakers.net/tele...KVbIyNQDyijKTU30z85SsDGoB

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha, ok shit totaal niet aan gedacht. Ik ga al in de shame corner _O-.

• m0ridin

Vind dit ook wel een handige:

https://www.displayspecif.../en/comparison/79c31220ac

Vind die socs altijd wel enorm onoverzichtelijk... die MT5597 in de 8505 is idd recenter, wel lager geklokt maar zou wel 1.5x sneller zijn (terwijl beiden quadcore ARM Cortex-A53 zijn, wel verbeterde GPU).

[ Voor 13% gewijzigd door m0ridin op 23-09-2020 10:29 ]

• De_Bastaard
m0ridin schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:25:
[...]

Vind dit ook wel een handige:

https://www.displayspecif.../en/comparison/79c31220ac

Vind die socs altijd wel enorm onoverzichtelijk... die MT5597 in de 8505 is idd recenter, wel lager geklokt maar zou wel 1.5x sneller zijn (terwijl beiden quadcore ARM Cortex-A53 zijn, wel verbeterde GPU).
Nice, thanks eens even kijken! Die 8505 ziet er wel uit als een prima TV. We hebben nu een Samsung ue32c5100 uit 2010 dus er op vooruit gaan we sowieso :+.

• Keukenboer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-07 08:10
Dragonfeeet schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:13:

Zit met exact dezelfde twijfels. Gok erop dat rond Black Friday er goede kortingen zijn wellicht zelfs met cashback actie vanuit Philips voor de nieuwe modellen (verschil in prijs daalt dan dus). Dus ik wacht nog even en ga voor het nieuwere model de 805 of 855...

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb een probleem met mijn 58PUS7304 ("The One"). Ik heb deze een maand geleden gekocht en het beeld is prachtig. Mooi design ook. Alleen ik heb een probleem.

De Netflix app start heel vaak niet op. Na een tijdje laden geeft ie de melding 2-5 (Network error). Soms helpt een harde herstart (stroom eraf), maar niet altijd.

Alle andere apps (Prime, NPO bijvoorbeeld) werken op dat moment prima. Er is dus een werkende netwerkverbinding. Ook werkt Netflix op andere apparaten in hetzelfde netwerk goed (laptop, iphone etc.).

Ik heb de TV uiteraard de laatste update gegeven, en ook de Netflix app zelf. Maar dat brengt geen verschil.

Kent iemand dit probleem?

Ik gebruik nu vaak mijn oude Chromecastje om Netflix te streamen, maar dat is geen 4k :)

• Winkiller
  • Laatst online: 12:49

Winkiller

De Mopperpot

disbehave schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:24:
Ik heb een probleem met mijn 58PUS7304 ("The One"). Ik heb deze een maand geleden gekocht en het beeld is prachtig. Mooi design ook. Alleen ik heb een probleem.

De Netflix app start heel vaak niet op.
Ik gebruik nu vaak mijn oude Chromecastje om Netflix te streamen, maar dat is geen 4k :)
De 7304 heeft een ingebouwde chromecast, wat jij omschrijft had ik gisteren met YouTube.
Het heeft zich zelf hersteld, ik vermoed dat er een update gaande was.
Als het blijft kan je een herinstallatie overwegen.

[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 24-09-2020 12:25 ]

• dinandus
Vandaag is er weer een software Update voor diverse 2019 en 2020 modellen (2e binnen paar weken deze keer) meer info bij o.á. Toengel.net versie TPM 191E.101.1.123.3
Meerdere tv's van 2019 en 2020 delen bovenstaande vernieuwingen, verbeteringen.

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

dinandus schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:08:
Vandaag is er weer een software Update voor diverse 2019 en 2020 modellen (2e binnen paar weken deze keer) meer info bij o.á. Toengel.net versie TPM 191E.101.1.123.3
Meerdere tv's van 2019 en 2020 delen bovenstaande vernieuwingen, verbeteringen.
Nog niet via de tv beschikbaar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Sinds de update 101.001.079.005 crasht Android op mijn 55PUS8804 bij het aanzetten van de tv vanuit standby . Hierna gaat de tv vanzelf rebooten en dan blijft ie werken. Meerdere mensen dit probleem?
Heb eigenlijk niet zo veel trek in een factory reset aangezien je alles weer opnieuw moet installeren en overal moet inloggen.

101.1.123.3 is nog niet beschikbaar op mijn tv.

..:: Specs ::..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Macabre schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:22:
Sinds de update 101.001.079.005 crasht Android op mijn 55PUS8804 bij het aanzetten van de tv vanuit standby . Hierna gaat de tv vanzelf rebooten en dan blijft ie werken. Meerdere mensen dit probleem?
Heb eigenlijk niet zo veel trek in een factory reset aangezien je alles weer opnieuw moet installeren en overal moet inloggen.

Geen problemen mee op mijn 50PUS8804

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Laatst online: 14:18
Zojuist een mooie aanbieding gehad voor de Philips 55OLED855. Nu ben ik wel op zoek naar een 4k OLED maar met de Xbox series x op komst lijkt Philips niet de beste keuze om mee te gamen. Jammer want ik ben op zich best dol op ambilight, dat hebben we nu ook op onze oudere FHD tv.

Is het aannemelijk dat Philips (TP Vision) volgend jaar met betere OLED panels komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-07 11:15

Ik heb de Philips 65 inch Oled 854. Prachtig TV, prachtig beeld en tot deze firmware stabiel als wat. Maar helaas heeft deze firmware gezorgd dat ik elke dag de stekker eruit moet halen t.b.v. een reset. Als ik naar Youtube ga en dan terug naar TV dan speelt geluid niet meer over de versterker. Terwijl Youtube en Netflix nog steeds wel over de versterker spelen. Ook geregeld dat TV app crasht, als ik Youtube naar TV ga. Vandaag bij opstarten eveneens een crash.

Totaal niet meer stabiel helaas. Ik zag dat op de Duitse site een nieuwe versie van de firmware te downloaden is en verwacht dan ook dat binnenkort in NL te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Gewoon de update via usb installeren... https://toengel.net/philipsblog/firmware-download/
Ik ga zo kijken of ik verbetering zie.

Bij mij is nl. sinds die 79005 update de randjes van m'n windows weergave op m'n tv er een beetje af, op 4k weergave, waardoor niet alles op de tv zichtbaar is.

[ Voor 57% gewijzigd door Steelo op 29-09-2020 01:18 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre

Macabre

Euhh...

Steelo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 01:15:
Gewoon de update via usb installeren... https://toengel.net/philipsblog/firmware-download/
Ik ga zo kijken of ik verbetering zie.

Bij mij is nl. sinds die 79005 update de randjes van m'n windows weergave op m'n tv er een beetje af, op 4k weergave, waardoor niet alles op de tv zichtbaar is.
Krijg je dan niet een Duitse firmware op je toestel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Macabre schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:51:
[...]
Krijg je dan niet een Duitse firmware op je toestel?
Nee dat maakt niet uit :)

Nieuwe dingen die ik zelf zo snel even zag (maar misschien loop ik wel gruwelijk achter) waren Ambilight Sleep Mode en HDMI Auto Movie Mode. Eerste best geinig (doet zelfde als een Sleep Light van Philips, incl. rustgevende achtergrond geluiden), die tweede gebruik ik zelf niet (tv staat altijd op Movie hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18

Hier ook problemen met deze software versie op mijn 55OLED934/12. Ik merk dat de Externe Subwoofer aansluiting nog maar heel erg zacht signaal doorgeeft. Is nu totaal onbruikbaar dus. Tevens heeft de Persoonlijke geluidsinstelling 'equalizer' totaal geen invloed meer op het geluid. Nog meer mensen die dit herkennen?

Edit: inmiddels mail contact gehad met Philips en ze waren al op hoogte van de klachten omtrent de laatste software versie. Ze beloven er wat aan te doen in een volgende update...

[ Voor 10% gewijzigd door PsycoHero op 02-10-2020 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Sinds gisteren in het bezit van een Philips OLED 805. Heel tevreden mee.

Nu zag ik verschillende screensaver apps in de android store en ook 1 geprobeerd. Wat me opvalt is dat er in de hoek tijd en datum worden weergegeven en dit verandert niet. Kan dit kwaad als dit langere tijd in beeld blijft ivm eventuele burn-in perikelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07 12:39

Orac

Ik mis je papa.

Sinds een paar dagen hebben we een Philips 43PUS8505 erbij. Ik vind de beeldkwaliteit niet best. Met name in donkere gedeeltes lijkt het donkerrood, terwijl het zwart moet zijn. Ik krijg het wel wat beter, maar ben nog niet tevreden. Ik wil graag natuurlijke kleuren. Er wordt alleen TV mee gekeken en Netflix. Er zijn zoveel instellingen, bestaat er een soort stappenplan om het aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Ik krijg trouwens echt veel te vaak en snel melding dat de batterijen van mijn afstandsbedining leeg zijn! (Please replace alkaline batteries oid).

Al 2 keer nieuwe erin gedaan, nameten toont ook aan dat ze nog prima vol zitten. Is gewoon weg te klikken, maar aardig irritant.

Iemand anders met dergelijke ervaringen/tips? (Gaat om een 55PUS7334 btw, nieuwste fw update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre

Macabre

Euhh...

PsycoHero schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:04:
[...]

Hier ook problemen met deze software versie op mijn 55OLED934/12. Ik merk dat de Externe Subwoofer aansluiting nog maar heel erg zacht signaal doorgeeft. Is nu totaal onbruikbaar dus. Tevens heeft de Persoonlijke geluidsinstelling 'equalizer' totaal geen invloed meer op het geluid. Nog meer mensen die dit herkennen?

Edit: inmiddels mail contact gehad met Philips en ze waren al op hoogte van de klachten omtrent de laatste software versie. Ze beloven er wat aan te doen in een volgende update...
Gisteren via USB versie TPM191E_101.1.123.3 geïnstalleerd, hierna de TV 3 minuten van de stroom gehaald en daarna een fabrieksreset gedaan. Geen problemen meer gehad sindsdien! Of het nu door de update komt of de fabrieksreset weet ik dus niet. En het opnieuw installeren van de apps en inloggen is eigenlijk ook zo gedaan.

Wat me qua update is opgevallen is dat er nu een Dolby Atmos logo getoond wordt wanneer er content wordt afgespeeld met Dolby Atmos, verder kon ik zo niets ontdekken.

Heeft er iemand een link naar de 0.62 NVM updates, dit zijn de enige updates waar ik echt verschil in beeldkwaliteit kon waarnemen en het schijnt dat er in de 0.62 weer verbeteringen zijn doorgevoerd, vooral in de Dolby Vision Dark preset (en deze gebruik ik altijd met Vision content). Overige content altijd ISF light of dark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik heb een Philips Oled 804 en sinds kort het probleem dat bij de NPO start app na een aantal minuten de screensaver geactiveerd word tijdens het kijken van een programma.
Zijn er meer mensen met dit probleem en/of weet iemand een oplossing?

En bij de Ziggo GO app loopt het geluid en beeld niet synchroon.
Weet daar iemand een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-07 23:04
Heb sinds de laatste update ondersteuning voor DTS Play-Fi op mijn 55OLED934.
De soundbar van de TV is voor mij voldoende, maar ik zou het leuk vinden om echte surroundsound (en meer bas) te krijgen door nog twee DTS Play-Fi speakers achter de bank te plaatsen.
Zijn er hier mensen die daar al ervaring mee hebben, en kunnen vertellen of dit in de praktijk prettig werkt?

Ik zag twee speakers van Philiphs die DTS Play-Fi ondersteunen. Maar deze modellen lijken niet bedoeld om surroundsound te creëren.
https://www.philips.nl/c-...HOME_WIRELESS_SPEAKERS_SU

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• datadevil
Gijs007 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:41:
Heb sinds de laatste update ondersteuning voor DTS Play-Fi op mijn 55OLED934.
De soundbar van de TV is voor mij voldoende, maar ik zou het leuk vinden om echte surroundsound (en meer bas) te krijgen door nog twee DTS Play-Fi speakers achter de bank te plaatsen.
Zijn er hier mensen die daar al ervaring mee hebben, en kunnen vertellen of dit in de praktijk prettig werkt?

Ik zag twee speakers van Philiphs die DTS Play-Fi ondersteunen. Maar deze modellen lijken niet bedoeld om surroundsound te creëren.
https://www.philips.nl/c-...HOME_WIRELESS_SPEAKERS_SU
Leuk dat je er ook in aan het duiken bent. Ik heb hetzelfde idee maar kan er bar weinig over vinden; zou het liefst mijn receiver gebruiken voor front + subwoofer (3.1) en dan play-fi speakers voor achter, maar kan nergens vinden of dat gaat werken. Ben bang dat je omdat je dan naar verschillende dingen geluid gaat sturen het niet gaat werken.
Mijn versterker gaat ook play-fi ondersteunen dus wellicht zou ik als het zo ver is via play-fi dan naar versterker en naar achter speakers kunnen sturen(?).
Daarnaast; vind maar eens betaalbare achter speakers met play-fi, lijkt nog een weinig actieve markt.

EDIT:

dit nog wel gevonden, https://www.download.p4c....663-1868636798.1597663743 onder kenmerken:

"Deze draadloze luidspreker is compatibel met DTS Play-Fi, zodat u eenvoudig kunt synchroniseren met andere Play-Fi-compatibele luidsprekers voor Multiroom-audio. Als uw soundBar Play-Fi Surround ondersteunt, kunt u deze luidspreker zelfs onderdeel maken van een echte Surround Sound-opstelling voor uw filmavond."

Prijzen ook nog gevonden; De Philips W6205 (199,99 euro) en W6505 (€299,99 euro) zijn beschikbaar in oktober 2020. (https://www.homecinemamag...ambilight-en-dts-play-fi/)

[ Voor 22% gewijzigd door datadevil op 03-10-2020 18:38 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Dus..net mijn versterker geprobeerd te koppelen, wordt wel gevonden maar: niet ondersteund *verouderd* apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDog2K
  • Laatst online: 28-07 21:15

MadDog2K

The Great Puppy Dog :>

Ik twijfel tussen de 65PUS8535 en 70PUS8535

Prijsverschil tussen beide na cashback actie is zo’n €100 Euro

De 70” trekt me meer qua formaat, (woonkamer is 5m breed, en de TV staat aan voor de ene muur, en de bank tegen de andere muur) maar zou ook nog graag vanaf de eettafel willen kunnen kijken en dan kijk je er echt vanuit een flinke hoek op
De 70” heeft echter een VA paneel en de 65” een IPS paneel, waarbij IPS schijnbaar gunstiger zou zijn voor die kijkhoek... met inlevering van zwart waardes

Ik kom van een 40” Samsung UE40H6410, dus het zou hoe dan ook al een jump qua formaat zijn

Iemand advies/ervaring ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
disbehave schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:24:

De Netflix app start heel vaak niet op. Na een tijdje laden geeft ie de melding 2-5 (Network error). Soms helpt een harde herstart (stroom eraf), maar niet altijd.

Alle andere apps (Prime, NPO bijvoorbeeld) werken op dat moment prima. Er is dus een werkende netwerkverbinding. Ook werkt Netflix op andere apparaten in hetzelfde netwerk goed (laptop, iphone etc.).

Ik heb de TV uiteraard de laatste update gegeven, en ook de Netflix app zelf. Maar dat brengt geen verschil.

Kent iemand dit probleem?

Mocht iemand dit probleem ooit hebben: het schijnt een probleem te zijn bij Android TV's i.c.m. vast internet via T-Mobile/Tele 2. De oplossing is de DNS op je TV handmatig in te stellen op 8.8.8.8. Netflix draait nu weer als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

MadDog2K schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:04:

De 70” trekt me meer qua formaat, (woonkamer is 5m breed, en de TV staat aan voor de ene muur, en de bank tegen de andere muur) maar zou ook nog graag vanaf de eettafel willen kunnen kijken en dan kijk je er echt vanuit een flinke hoek op
De 70” heeft echter een VA paneel en de 65” een IPS paneel, waarbij IPS schijnbaar gunstiger zou zijn voor die kijkhoek... met inlevering van zwart waardes

Ik kom van een 40” Samsung UE40H6410, dus het zou hoe dan ook al een jump qua formaat zijn

Iemand advies/ervaring ?
Ik zat in eenzelfde situatie. In mijn geval werd tv gekeken vanuit alle hoeken van de kamer. Ik heb elders gezien hoe slecht de kijkhoeken van een VA-paneel waren, dus was de beslissing snel genomen.
De woonkamer hier was ook 5.7 m breed, dus de grootste maat leek me het verstandigst. Ik wou nl. niet na een maandje "Had ik maar die grotere genomen" zeggen.
Ik weet niet of er split-screen co-op gegamed wordt bij jou, maar daar is een groter scherm ook een uitkomst natuurlijk.
Mijn keuze was de 75PUS7354.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-07 23:13
MadDog2K schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:04:

Iemand advies/ervaring ?
Ik heb de 65pus8505, volgens mij hetzelfde scherm als de 8535, en vind de kijkhoek meer dan prima. Vanaf 4,5 meter aan mijn kookeiland in een flinke hoek prima kijken. 65 inch vind ik trouwens ook groot genoeg, zit er ongeveer op dezelfde afstand als jou van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDog2K
  • Laatst online: 28-07 21:15

MadDog2K

The Great Puppy Dog :>

Fireshade schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:26:
[...]

Ik zat in eenzelfde situatie. In mijn geval werd tv gekeken vanuit alle hoeken van de kamer. Ik heb elders gezien hoe slecht de kijkhoeken van een VA-paneel waren, dus was de beslissing snel genomen.
Duidelijk, dat is wat ik her en der ook al sporadisch tegenkwam maar wederom dus bevestigd.
De woonkamer hier was ook 5.7 m breed, dus de grootste maat leek me het verstandigst. Ik wou nl. niet na een maandje "Had ik maar die grotere genomen" zeggen.
Ik weet niet of er split-screen co-op gegamed wordt bij jou, maar daar is een groter scherm ook een uitkomst natuurlijk.
Mijn keuze was de 75PUS7354.
Thanks. Leuk / informatief die review !

Ik kies vooralsnog toch nog bewust voor de 85x5
Die gaat maar tot 70” en dat is VA, en de 65” is IPS dus dat zal ‘m dan toch waarschijnlijk worden
Gamen doen we niet, althans... onze eerste kleine is nu 13 weekjes, dus over een paar jaar wellicht wel :)
OkeOkeOke schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:15:
[...]

Ik heb de 65pus8505, volgens mij hetzelfde scherm als de 8535, en vind de kijkhoek meer dan prima. Vanaf 4,5 meter aan mijn kookeiland in een flinke hoek prima kijken. 65 inch vind ik trouwens ook groot genoeg, zit er ongeveer op dezelfde afstand als jou van af.
Klopt, de 85x5 serie is gelijk
Enige verschil tussen 8505 en 8535 is dat de laatste een remote met QWERTY keyboard achterop heeft
Beide hebben een zilverkleurig frame als het goed is
Dan heb je ook nog de 8545 en 8555, welke dan een chromen frame hebben, en de 8555 wederom een QWERTY keyboard heeft

Verschil tussen die remote of niet resulteert overigens bij de meeste shops minimaal €270 prijsverschil... 7(8)7
De 8545 & 8555 staan voor nog maffere verschillen.
Compleet koekoek, dus dat gaan we niet zomaar doen als het enige verschil remote is en/of zilverkleurig vs. chrome frame

Wellicht dat ik ‘m ook gewoon zonder die remote neem, dus de 8505...

Heb je wellicht een foto hoe de tv er in het echt uitziet? (ook kleur frame ed)

En bevalt ‘ie? (zou je ‘m nog een keer kopen)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-07 23:13
Ik heb me ook rot gezocht naar eventuele verschillen, maar meer dan een andere rand en AB is het niet.
Ook lijkt het of sommige types alleen bij bepaalde winkels verkocht worden.

Met mijn fotografie skills denk ik niet dat je een goed beeld krijgt van kleur enz. Bovendien kan je je wel voorstellen hoe het er uit ziet als de TV hangt; een groot zwart vlak met een zilveren randje. Rand is wel echt zilver kleurig. Maar misschien een keer in het “echt” bij de MM kijken? Vind de rand op zich mooi al had ie er ook niet mogen zitten wat mij betreft. Zou nooit een chromen rand willen ivm reflecties, dus dan blijven er al een paar modellen over. Weet ook niet wat ik met een toetsenbord op de AB moet.

TV bevalt goed, vooral beeldkwaliteit. Voor 779 euro (met de cashback van nu) vind ik dat je veel TV krijgt voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Sinds de laatste update werken mijn hue lampen niet meer met de ambilight functie. Zijn er meer mensen met dit probleem of mensen die een oplossing hebben? De tv kan de lampen wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
ST10©DE schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:27:
Sinds de laatste update werken mijn hue lampen niet meer met de ambilight functie. Zijn er meer mensen met dit probleem of mensen die een oplossing hebben? De tv kan de lampen wel vinden.
Hier werkt ambilight + hue ook niet. De tv vindt de lampen wel maar werken daarna niet samen met ambilight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Update van wat? Hier doet alles het prima na "de" update :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Brad Pitt schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:10:
Update van wat? Hier doet alles het prima na "de" update :)
De update van de firmware van de TV. Daarnaast heeft mijn V3 Hue hub ook de laatste firmware volgens de app

Edit:
Net de laatste firmware van Toengels erop gezet via USB. De Hue configuratie gewist en opnieuw geïnstalleerd. Alles prima, hub wordt gevonden, kan de juiste lampen configureren maar vervolgens werken de Hue lampen niet met Ambilight.

[ Voor 30% gewijzigd door ST10©DE op 08-10-2020 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hier doet alles het perfect, na manuele Toengels update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:48
Vraagje aan de OLED+-eigenaren:

Kan je de soundbar ook gebruiken om muziek van je iPhone af te spelen (als de tv uit staat het liefst)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

dinandus schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:34:
https://toengel.net/phili...em-des-oled935-im-detail/

De details zijn erg aansprekend voor de 935.

Denk dat najaar de prijs al wel stuk aantrekkelijker zal zijn.
Inmiddels zijn deze te koop. Overal nog voor de adviesprijs. Echter kan ik er nu een kopen voor 2849,-
Al flink naar beneden met de prijs.

Edit: gekocht

[ Voor 3% gewijzigd door m0nk op 09-10-2020 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik vind het echt een werkelljk bizarre meerprijs voor een soundbar (hoe goed ook) maar als je geen ruimte hebt / geen luidsprekers wilt zien / WAF bepaalt mee kan ik mij voorstellen dat het voor sommigen ideaal is.

Het design van het apparaat is wel heel mooi, dat telt uiteraard ook mee.

Vind het jammer dat er nog geen 77" Philips is, ben wel beetje klaar met 65" nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielsondepina
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-07 15:01
Hello people,

ik heb een 43pus7304, en sinds de nieuwe (DTS-play-fi) firmware update werkt mijn ambilight+hue sync niet meer. toevallig iemand al een oplossing tegen gekomen ??

ps. heb alles al geprobeerd kwa resets opnieuw koppelen etc.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
gabberjoost schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:39:
Ik heb een Philips Oled 804 en sinds kort het probleem dat bij de NPO start app na een aantal minuten de screensaver geactiveerd word tijdens het kijken van een programma.
Zijn er meer mensen met dit probleem en/of weet iemand een oplossing?

En bij de Ziggo GO app loopt het geluid en beeld niet synchroon.
Weet daar iemand een oplossing voor?
Stekker er al uit gehad? Dit ook gehad met de PlayStation 4. Stekker er uit en in en het was over.

Viel mij trouwen gisteren op dat ik de prime video app op de oled804 hdr10+ in beeld kreeg bij The Boys. Was de hdr10+ ondersteuning er altijd al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
Even het geheugen van de Hue Hub opschonen wil ook mogelijk een oplossing zijn.

HDR10+ op de Prime App is al langere tijd beschikbaar, denk toch al sinds medio vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heeft iemand TPM191E_101.1.123.3 geïnstalleerd (op OLED804) in combinatie met een Harmony afstandsbediening? Bij mij worden de HDMI 1, 2, etc knoppen niet meer herkend om te wisselen van source. Herkennen anderen dit?

Edit: het kan nog wel door het pad “source”->”ok” als knop sequence in te stellen, maar niet meer direct naar specifiek source.

[ Voor 24% gewijzigd door vanardenne op 11-10-2020 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

danielsondepina schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:34:
Hello people,

ik heb een 43pus7304, en sinds de nieuwe (DTS-play-fi) firmware update werkt mijn ambilight+hue sync niet meer. toevallig iemand al een oplossing tegen gekomen ??

ps. heb alles al geprobeerd kwa resets opnieuw koppelen etc.. :(
Hoi, ik heb even gekeken voor je maar inderdaad bij mij ook niet MEER.
Van de week deed hij het nog wel toen we film keken, vreemd weer. :-(

Update: Als ik naar menu configureren ga werken ze wel maar tijdens het tv kijken niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Winkiller op 11-10-2020 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
shadowkid053 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:24:
[...]

Stekker er al uit gehad? Dit ook gehad met de PlayStation 4. Stekker er uit en in en het was over.
Ja, dat werkte niet.
De oplossing lijkt te zijn om de tv eerst aan te zetten op een tv zender via de kabel, en dan pas het smart tv gedeelte in te gaan en de app te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danielsondepina
@Winkiller bij mij precies hetzelfde verhaal, hopen op een snelle update dan maar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:48
Rogar schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:11:
Vraagje aan de OLED+-eigenaren:

Kan je de soundbar ook gebruiken om muziek van je iPhone af te spelen (als de tv uit staat het liefst)?
Niemand? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

danielsondepina schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:24:
@Winkiller bij mij precies hetzelfde verhaal, hopen op een snelle update dan maar. :(
Ik heb ze aan de gang, eerst herstellen en dan opnieuw configureren, probeer dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Winkiller schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

Ik heb ze aan de gang, eerst herstellen en dan opnieuw configureren, probeer dat eens.
Wat bedoel je met herstellen? Waar zit deze optie?

En werken ze permanent weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielsondepina
Winkiller schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

ik heb gisteren de customer care gesproken, en een firmware update ontvangen per mail,

bedoel je met herstellen de Hue resetten of de config in de televisie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

danielsondepina schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:57:
[...]

ik heb gisteren de customer care gesproken, en een firmware update ontvangen per mail,

Er zit een herstelfunctie in het menu waar je hue + ambilight in stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielsondepina
Winkiller schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

Er zit een herstelfunctie in het menu waar je hue + ambilight in stelt.
Helaas al meerdere malen geprobeerd, :-( :-( :-( ik ga heel de boel maar eens herstellen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:56

Erik80

Sinds 1980

danielsondepina schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:57:
[...]

Ik heb net ook contact gehad ivm hetzelfde probleem. Ze gaven aan dat het ook bij hun bekend was maar dat ze nog geen zicht hadden op een oplossing :'( maar dus ook geen patch of beta release zoals bij jou(?)

[ Voor 5% gewijzigd door Erik80 op 13-10-2020 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Erik80 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:13:
[...]

Ik heb net ook contact gehad ivm hetzelfde probleem. Ze gaven aan dat het ook bij hun bekend was maar dat ze nog geen zicht hadden op een oplossing :'( maar dus ook geen patch of beta release zoals bij jou(?)
Grrr ze doen het niet meer nadat ik ze vanmorgen op uit had gezet, er is dus wel degelijk een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielsondepina
ik ga vnvd de firmware update uitvoeren, was nog niet aan toe gekomen.
mocht het helpen deel ik die met jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Laatst online: 27-07 11:15
vanardenne schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 08:44:
Heeft iemand TPM191E_101.1.123.3 geïnstalleerd (op OLED804) in combinatie met een Harmony afstandsbediening? Bij mij worden de HDMI 1, 2, etc knoppen niet meer herkend om te wisselen van source. Herkennen anderen dit?

Edit: het kan nog wel door het pad “source”->”ok” als knop sequence in te stellen, maar niet meer direct naar specifiek source.
Niet met deze combinatie. Ik heb TPM191E_101.1.123.3 op de Philips 854 gezet omdat ik vastlopers had. En die zijn bij mij allemaal verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

danielsondepina schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:54:
Ik heb een vermoeden dat het met een update van de bridge (V2) te maken heeft, laatste was 29-9-2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Brakius schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:58:
[...]

Niet met deze combinatie. Ik heb TPM191E_101.1.123.3 op de Philips 854 gezet omdat ik vastlopers had. En die zijn bij mij allemaal verholpen.
Wel ook met harmony afstandsbediening waarbij source wisselen nog steeds werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:45
vanardenne schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:39:
[...]

Wel ook met harmony afstandsbediening waarbij source wisselen nog steeds werkt?
Vandaag een splinternieuwe 48OLED935 ontvangen waar de 101.1.123.3 software al op geinstalleerd stond.

Kan bevestigen dat rechstreeks van input wisselen met een Logitech Harmony 950 (infrarood) niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Mr Magic schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:49:
[...]

Vandaag een splinternieuwe 48OLED935 ontvangen waar de 101.1.123.3 software al op geinstalleerd stond.

Kan bevestigen dat rechstreeks van input wisselen met een Logitech Harmony 950 (infrarood) niet werkt.
Dank voor t checken. Hopelijk wordt dit gefixt met een volgende update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Sinds kort opeens geen melding van HDR10+ meer in de prime app op mn Oled 804. Ook niet op afleveringen waar ik dit voorheen wel had. Bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

danielsondepina schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:54:
:? niet geholpen :?

[ Voor 3% gewijzigd door Winkiller op 17-10-2020 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:03
Ik merk dat mijn Philips 65OLED934 al een tijd korte hickups heeft bij het gebruik van de Netflix app. Bij YouTube en Videoland zie ik het volgens mij nooit. Het beeld bevriest heel even (geluid gaat wel door) en dan gaat het weer door. Soms skipt een paar frames en soms staat het beeld een halve seconde stil.

De televisie is aangesloten op bekabeld LAN en een Speedtest vanaf de TV geeft 94Mbps down, 98Mbps up en 9ms ping. Het ziet er niet naar uit dat het bandbreedte gerelateerd is. Het lijkt echt de TV te zijn die af en toe een hick-up geeft. Televisie staat op de laatste firmware-versie.

Zijn er meer mensen met dit issue?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

BugBoy schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:38:
Ik merk dat mijn Philips 65OLED934 al een tijd korte hickups heeft bij het gebruik van de Netflix app. Bij YouTube en Videoland zie ik het volgens mij nooit. Het beeld bevriest heel even (geluid gaat wel door) en dan gaat het weer door. Soms skipt een paar frames en soms staat het beeld een halve seconde stil.

De televisie is aangesloten op bekabeld LAN en een Speedtest vanaf de TV geeft 94Mbps down, 98Mbps up en 9ms ping. Het ziet er niet naar uit dat het bandbreedte gerelateerd is. Het lijkt echt de TV te zijn die af en toe een hick-up geeft. Televisie staat op de laatste firmware-versie.

Zijn er meer mensen met dit issue?
Ja ook last van op een 43PUS7304. Op bv. Plex doet hij het niet, Netflix eens bellen ?

@danielsondepina

Ik denk de oplossing te hebben voor ons toestel, nou ja niet het toestel maar Hue.
De Bridge even van het stroom halen en daarna een zogenaamde "Bridge Cleanup" uitvoeren via de app.
Daarna de lampen weer via je tv configureren.

How can I reset my bridge?

1) Open the Philips Hue app.
2) Go to settings.
3) Select your bridge.
4) Click the info icon.
5) Select Clean up.
6) Click the Clean up button.

Bij mij werkt het weer nadat ik dit gedaan heb. :)
Dank naar Nook van Philips ondersteuning.

[ Voor 21% gewijzigd door Winkiller op 19-10-2020 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:03
Winkiller schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:21:
Ja ook last van op een 43PUS7304. Op bv. Plex doet hij het niet, Netflix eens bellen ?
Het zal eerder bij Philips liggen denk ik. Het lijkt me toch vreemd dat alle Android toestellen ineens niet meer lekker Netflix weer kunnen geven. Overigens lijkt het wel afhankelijk van wat je kijkt. Ik heb Star Trek Discovery S03E01 zonder problemen kunnen kijken, maar mijn vrouw heeft bij The Restaurant continu dit probleem. Soms gaat het een tijdje goed en daarna begint die weer met hick-ups.

Ik heb bij Philips een case aangemaakt. Benieuwd wat dat brengt...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Pagina: 1 ... 37 ... 59 Laatste

Let op:
Dit is een ervaringentopic. Je kunt hier ervaringen, problemen, gebruikte techniek, instellingen, etc. bespreken.

Voor aankoopadvies is er Beeld en geluid koopadvies.

Voor levertijden/problemen is er Shopping forum.