Ik vind het wel opmerkelijk dat ze een nieuwe tv die net een weekje bij iemand staat los willen schroeven om het paneel te vervangen. Als de tv een jaar oud was en ze komen het paneel vervangen dan snap ik het compleet!Sissors schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:39:
[...]
. Makkelijker om met ambilight knopje het aan te zetten voor consistente ambilight
[...]
Mijn vorige TV was een Samsung, met een probleem wat zo goed als identiek is aan jouw probleem. Zijn hem komen repareren, nieuw paneel ook erin gezet. En dat betekend op de voet, de achterkant en het voedingscircuit na ik een zo goed als nieuwe TV had. Op die manier was het opgelost en nooit meer problemen mee gehad. Ik zie niet echt in wat het probleem is om eerlijk te zijn. Ze schieten dus redelijk op, en jij hebt straks weer werkende TV. Dat ze liever een monteur sturen dan TV om te ruilen is hun keuze.
Als ze jou een refurbished TV hadden willen geven, dan had ik dat inderdaad vreemd gevonden.
Defect in de 1ste maand van bezit lijkt mij gewoon een omwissel. Maar dit ligt natuurlijk geheel bij een leverancier, gezien de tv bij Ibood is gekocht wijzen zij natuurlijk direct naar Philips.
We zullen het zien, het zal wel loslopen. Als de reparatie netjes word uitgevoerd heb ik ook niks te klagen.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090