Na een bug in de software wat er telkens voor zorgde dat mijn 49PUS7502 in standby mode schoot en waardoor ik alles opnieuw heb geinstalleerd heb ik iets nieuws wat me dwars zit.
Ik vond de Remote App voor deze tv goed werken. Echter werkt de WOwLan (Wake on Lan) nu niet meer lekker. Diverse malen al de app opnieuw ingesteld en geinstalleerd maar geen resultaat. Tv heeft reeds een schone installatie gehad dus ik vermoed dat de nieuwe update de WOL functie een beetje verpest heeft.
Als de tv een nacht lang stand by heeft gestaan kan ik de volgende dan de tv niet met de Remote App bedienen. De tv wordt niet door de app gevonden.
Zet ik de tv aan dan werkt de app gewoon en wordt de tv weer in het netwerk gevonden. Lijkt er dus op dat de WOL unctie in een soort slaapmodus staat bij een uitgeschakelde tv terwijl de optie voor WOL wel aan staat in het menu??
Ook kan de Remote app de ambilight instellingen niet ophalen. Normaal kan je deze ook via de app instellen. Niets lijkt te helpen. Al geprobeerd maar heeft niet geholpen;
- verbinding via Wi-Fi en kabel, zit standaard aan de kabel
- vast ip adres gegeven in de router en statisch ip ingesteld via de tv
- soft reset door stroom er af te halen
Aangezien de tv tot in de puntjes gekalibreerd is heb ik weinig behoefte om weer alles opnieuw te installeren.
Iemand tips?
Nb; mijn Philips soundbar (met spotify connect) had na de update van de tv op een bepaald moment geen verbinding meer met het netwerk als de soundbar in standby stond. Is er iets in de tv wat het WOL protocol stoort??
[
Voor 4% gewijzigd door
Yo_flow op 17-02-2018 21:48
]