Dan zou je elk serie nummer van elk produkt moeten controleren. En dan kijken wie welk produkt terug stuurt, die later is gekocht met hogere korting.GH45T schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:38:
[...]
Werkt niet, dan gaan mensen meerdere keren bestellen en alle behalve bestelling met laagste prijs vervolgens annuleren. Daar kun je ook wel weer een maatregel voor bedenken maar dan wordt het weer erg ingewikkeld.
Ja, dat is ook weer zo. Ook al controleer je op adres of betaalwijze, je kunt altijd nog groepen vrienden/familie hebben die voor elkaar bestellen.GH45T schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:38:
[...]
Werkt niet, dan gaan mensen meerdere keren bestellen en alle behalve bestelling met laagste prijs vervolgens annuleren. Daar kun je ook wel weer een maatregel voor bedenken maar dan wordt het weer erg ingewikkeld.
_██_
(ಠ_ృ)
haha, ja dat had je vroeger in Engeland op de tv. Bid.tv o.i.d. De prijs begint 'redelijk goedkoop'. En zakt met tijd, maar er zijn maar x hoevelheid producten.
Iedereen krijgt de prijs waar deze op staat op het einde. Dus als je snel reageert dan weet je zeker dat je hem krijgt, maar dan zakt de prijs niet veel.
Was best komisch.
Iedereen krijgt de prijs waar deze op staat op het einde. Dus als je snel reageert dan weet je zeker dat je hem krijgt, maar dan zakt de prijs niet veel.
Was best komisch.
Ik heb het idee dat alle servers weer online zijn en rocken!
Gaat beter nu!
deze krijgt trouwens slechte reviews op amazon over lawaai
deze krijgt trouwens slechte reviews op amazon over lawaai
[ Voor 68% gewijzigd door Jeshua9 op 27-08-2015 16:44 ]
Mooi ding ook deze ventilator, graag zo'n ding willen hebben. Helaas wel even te duur voor een impulsaankoop.
Zoals het nog altijd op bv visveilingen gaat dus.Tales schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:42:
haha, ja dat had je vroeger in Engeland op de tv. Bid.tv o.i.d. De prijs begint 'redelijk goedkoop'. En zakt met tijd, maar er zijn maar x hoevelheid producten.
Was best komisch.
Het ding ziet er inderdaad wel futuristisch uit, dus vet! Leuke gadget maar te prijzigKaiseRRuby schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:45:
Mooi ding ook deze ventilator, graag zo'n ding willen hebben. Helaas wel even te duur voor een impulsaankoop.
bivolino voucher.. is de standaard aanbieding zoals die altijd voorbij komt.
Dacht precies hetzelfde! geen reet aan nog steeds 20 euro.Richard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:54:
wat een lelijke riem
Wil iedereen die riem ff kopen? Kunnen we door naar de volgende....
Ik vind dit wel een goede deal zeg voor een 64GB..
Zo, die iPhone 5 (Ref) ging ook erg snel....
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Was ook superdeal... Een ouderwetse iBOOD huntKoffie-Verkeerd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:59:
Zo, die iPhone 5 (Ref) ging ook erg snel....
Ja, dan moet je maar niet met je ogen knipperen.Richard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:00:
iphone? ik heb messen in beeld
:-)
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Die iPhone is al eens geweest en prijs is vrij hoog voor een 5.henk1994 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:00:
[...]
Was ook superdeal... Een ouderwetse iBOOD hunt
2ehands iphone
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Idd, was geen superkoopje... Nog maar weinig echte koopjes gezien
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
deze messen zijn anders 93% goedkoper!Nutellaah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:02:
Idd, was geen superkoopje... Nog maar weinig echte koopjes gezien
Seagate meuk. Jeehj!
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
F5-en jullie continu? Ik merk dat dat vaak beter werkt dan afwachten tot ie uit zichzelf refreshed...
Zoiets hadden ze ook, maar de nieuwe mensen van ibood hebben daar natuurlijk geen weet vanRichard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:04:
ze zouden voor de vaste hunters gewoon een klein patroon moeten doen.. als artikel x en x voorbij komt, daarna de box erin gooien...
De site zelf is goed. 1dk loopt bij mij minimaal 5 seconden achter.
ohja en de oude zwaailichten moeten weer terug
Dat sowieso. Beetje nostalgie terugbrengen.Richard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:11:
ohja en de oude zwaailichten moeten weer terug
[ Voor 13% gewijzigd door mat.hi.as op 27-08-2015 17:12 ]
Heb die zwaailichten juist ge adblocked. Wat vet irritant als je op je 2e scherm ibood open hebt. Dat geknipper de hele tijd in beeld
Op de Belgische site staan die zwaailichter er nog bij hoor!
Mooie speakers.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Ze raken maar niet van die Acer rotzooi af
jammer geen zwarte, anders de knip moeten trekken.
Inderdaad, troeprookie no. 1 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:14:
Ze raken maar niet van die Acer rotzooi af
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Bam, a25's binnen! Kan ik eindelijk wat nuttigs gaan doen.
ik wil ook wat leuks mensen
iets voor fotografie ofzo.. leuk statief kan ik nog wel gebruiken
Mijn vriendin en ik zitten nog op een goeie stofzuiger te wachten.
Komen er nu nog nieuwe producten voorbij of is het allemaal spul van gister? (daar zat niets bij namelijk)
Komen er nu nog nieuwe producten voorbij of is het allemaal spul van gister? (daar zat niets bij namelijk)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
hoe duur waren de speakers?
Jammer net gemist, eigenlijk precies wat ik zocht.
Beste Tweakers,
Op dit moment ondervinden we weer met enige regelmaat de gevolgen van een ddos-aanval. Dit keer blijkt het om een geavanceerdere aanval, anders dan de eerdere te gaan.
Komt het niet gewoon door de BOX?
Nee. De BOX triggert inderdaad veel extra verkeer en je zou dit kunnen vergelijken met een ddos-aanval. Onze beheerders schrokken dan ook heel even bij de laatste keer dat de BOX voorbij kwam, maar dit is niet vergelijkbaar met de druk die een ddos-aanval op onze servers legt.
Komt het niet doordat er zoveel andere sites voortdurend data van iBOOD inladen?
Nee, het is pas begonnen na 20 uur Hunten. Het verkeer dat gegenereerd wordt komt van heel veel ip-adressen en is geen regulier webverkeer.
Is het wel echt een ddos-aanval?
Jazeker. Zoals eerder al gezegd gingen we er in eerste instantie vanuit dat de traagheid en het wegvallen te wijten was aan de immense bezoekersaantallen. De maatregelen die wij genomen hebben zouden daarvoor voldoende moeten zijn geweest maar waren dit niet. Pas toen we het nog dieper zijn gaan onderzoeken met de beheerders en hostingprovider. Zij ontdekten dat we aangevallen worden.
Wat doet iBOOD nu?
We blijven er alles aan doen om zo goed mogelijk benaderbaar te blijven en de Hunt te kunnen voortzetten!
Team iBOOD
Op dit moment ondervinden we weer met enige regelmaat de gevolgen van een ddos-aanval. Dit keer blijkt het om een geavanceerdere aanval, anders dan de eerdere te gaan.
Nee. De BOX triggert inderdaad veel extra verkeer en je zou dit kunnen vergelijken met een ddos-aanval. Onze beheerders schrokken dan ook heel even bij de laatste keer dat de BOX voorbij kwam, maar dit is niet vergelijkbaar met de druk die een ddos-aanval op onze servers legt.
Komt het niet doordat er zoveel andere sites voortdurend data van iBOOD inladen?
Nee, het is pas begonnen na 20 uur Hunten. Het verkeer dat gegenereerd wordt komt van heel veel ip-adressen en is geen regulier webverkeer.
Jazeker. Zoals eerder al gezegd gingen we er in eerste instantie vanuit dat de traagheid en het wegvallen te wijten was aan de immense bezoekersaantallen. De maatregelen die wij genomen hebben zouden daarvoor voldoende moeten zijn geweest maar waren dit niet. Pas toen we het nog dieper zijn gaan onderzoeken met de beheerders en hostingprovider. Zij ontdekten dat we aangevallen worden.
Wat doet iBOOD nu?
We blijven er alles aan doen om zo goed mogelijk benaderbaar te blijven en de Hunt te kunnen voortzetten!
Team iBOOD
kan deze headset op ps4? lees veel verhalen dat sony ineens geen headsets BT meer ondersteund
100% zeker komt de box op het moment dat ik om half 6 in de auto stap.. dus bij deze
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Is lastig te zeggen. Ze ondersteunen niet zo heel veel BT profielen.Richard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:21:
kan deze headset op ps4? lees veel verhalen dat sony ineens geen headsets BT meer ondersteund
thanks, was nog ff aan t googlen, maar inmiddels alweer wegMaZZie-D schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:23:
[...]
Is lastig te zeggen. Ze ondersteunen niet zo heel veel BT profielen.
Wanneer ben je trouwens zeker van je aankoop? Op het moment dat je ook het betalen door gegaan bent of kun je een soort van eeen artikel reserveren?
Deze zijn weer te groot.
Turbo erop!
Hoef ze niet, maar goede prijs?
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Als je in het betalen zit heb je hem 'gereserveerd' voor een bepaalde tijd. Zeker ben je pas als de betaling is gelukt.spokje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:24:
Wanneer ben je trouwens zeker van je aankoop? Op het moment dat je ook het betalen door gegaan bent of kun je een soort van eeen artikel reserveren?
Ze moeten de tijd van vanmiddag zeker inhalen ;c
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Succes.Webcare iBOOD schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:21:
Beste Tweakers,
Wat doet iBOOD nu?
Team iBOOD
Voor deze prijs zeker.Waah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:26:
Die boston A360 is was dat wat?
dit tempo maakt het toch leuker volgens mij heb ik dit tempo nog niet gezien deze hunt
Heb ze besteld. Maar ff kijken als de Jamo 606 nog langskomt welke ik "houd". De Bostons of de Jamo's
het tempo is inderdaad erg leukhjvg schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:27:
dit tempo maakt het toch leuker volgens mij heb ik dit tempo nog niet gezien deze hunt
En daar gaat het tempo weer omlaag die ging best snel weg
[ Voor 30% gewijzigd door MaZZie-D op 27-08-2015 17:28 ]
Rap tempo inderdaad. Aan het koken en heen en weer aan het rennen tussen laptop en fornuis
.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Dat er dan zoveel mensen ineens dekbedovertrekken kopen he
deze tas duurt ff iets langer, is meer iets voor opa's, die typen niet zo snel
begint hier flink af te koelen hoorspokje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:28:
Dat er dan zoveel mensen ineens dekbedovertrekken kopen he
router had slechte wifi performance geloof ik
And it's gone!Richard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:28:
deze tas duurt ff iets langer, is meer iets voor opa's, die typen niet zo snel
In dat geval, goed dat hij zo snel weg wasit0 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:29:
router had slechte wifi performance geloof ik
Ik heb die A360s ook maar meegepakt, de beschrijving zegt "zwart en cherry" en op het plaatje staan allebei. Welke is 't nou?
Nu is het weer leuk, hehe zo hoort het. Niet van dat trage gedoe...uren lang.
The first casualty in war is always the truth...
Apple iPAD 4 128GB met retinascherm, WiFi en 4G - Refurbished by Apple
meestal kun ej met bestellen dan keizen welke kleur je wiltBundin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:31:
Ik heb die A360s ook maar meegepakt, de beschrijving zegt "zwart en cherry" en op het plaatje staan allebei. Welke is 't nou?
Die keuze was er dan weer niet..hjvg schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:32:
[...]
meestal kun ej met bestellen dan keizen welke kleur je wilt
ben toch blij dat ik een windows tablet heb met 2048x 1536 res ipv een saaie ipad
"Soon is not as good as now"
dis opzich wel mooie deal? heb al ipad mini
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]