☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik geloof echt niets meer van die DDOS aanvallen, volgens mij is dat gewoon het standaard antwoord voor ieder bedrijf als de server er langer dan 10 min. uit ligt.
Misschien had iBood niet NL en BE tegelijk moeten doen op een site die nog half BETA is (zie mobiele versie)
[/aluhoedje]
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Het is elke hunt gezeik met die servers. Ook met de oude site. Je maakt mij niet wijs dat dit elke keer ddos aanvallen waren.Afvalzak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:45:
[aluhoedje]
Ik geloof echt niets meer van die DDOS aanvallen, volgens mij is dat gewoon het standaard antwoord voor ieder bedrijf als de server er langer dan 10 min. uit ligt.
Misschien had iBood niet NL en BE tegelijk moeten doen op een site die nog half BETA is (zie mobiele versie)
[/aluhoedje]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Zo erg als nu nog niet volgens mij? Meestal het eerste halve uur na en tijdens de box maar de rest van de hunt ging altijd wel aardig.sjirafje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:47:
[...]
Het is elke hunt gezeik met die servers. Ook met de oude site. Je maakt mij niet wijs dat dit elke keer ddos aanvallen waren.
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
1DK wordt volgens mij al jaren gebruikt?Icekiller2k6 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:51:
Er worden nu ook veeeel sites gebruikt die automatisch hun sites refreshenen de data crawlen.. Het is maar net wat je definitie van DDoS is...
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
En als de servers in de dozen zitten mag er wel heel veel bij om aan de 100e te komen.
maar of er nu 100 man of 10 000 man die site gebruiken is een groot verschil. Ik heb de code nog niet bekeken maar het lijkt op een async call via java naar ibood heel de tijd.... ipv 1dk die ibood called en dan via hun site weergeeft ..Afvalzak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:52:
[...]
1DK wordt volgens mij al jaren gebruikt?
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
15:53 - 27 aug. 2015 · Details
:Bron twitter
The first casualty in war is always the truth...
Ik lees anders nog niks op twitter?Raaa010 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:57:
we worden weer aangevallen. Onze IT'ers doen wat ze kunnen om het af te weren!
15:53 - 27 aug. 2015 · Details
:Bron twitter
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Als ze dat zouden kunnen, dan zou als er een box komt de servers er ook niet uit liggen. Want dat is eigenlijk ook een DDOS.
https://twitter.com/ibood
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
selfie time is het laatste wat ik ziemiicker schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:00:
ik lees ook niets op twitter:
https://twitter.com/ibood
Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
1dk gaat via een websocket op hun eigen site. De nieuw iBood doet zelf een asynchrone refresh op feeds.ibood.com. 1dk ontlast ibood dus aanzienlijk.Icekiller2k6 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:56:
[...]
maar of er nu 100 man of 10 000 man die site gebruiken is een groot verschil. Ik heb de code nog niet bekeken maar het lijkt op een async call via java naar ibood heel de tijd.... ipv 1dk die ibood called en dan via hun site weergeeft ..
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Daniël-1DK.nl: ik zit zelf ook even naar de logs van onze server te krijgen, we krijgen bijna geen data meer binnen van iBOOD, ze liggen zwaar onder vuur .
[ Voor 0% gewijzigd door Koffie-Verkeerd op 27-08-2015 16:03 . Reden: tikfoutje ]
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Ik vind dat erg jammer voor Ibood en iedereen die leuk de hunt zit af te wachten. Ze lopen hierdoor veel omzet mis en wellicht goodwill. Maar als ze echt worden aangevallen dan kan je helaas niks doen. Ik wens iedereen het beste, maar vooral ibood, de medewerkers, leveranciers, etc, die toch een hoop investeren om het goed te laten verlopen.Koffie-Verkeerd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:02:
Dit staat in de chat op iboodhunt.1dagskoopjes.nl:
Daniël-1DK.nl: ik zit zelf ook even naar de logs van onze server te krijgen, we krijgen bijna geen data meer binnen van iBOOD, ze liggen zwaar onder vuur .
er komt voorlopig niks langs doordat er waarschijnlijk een aanval plaats vind. Maar volgens mij nee. Wellicht was de ipad 4 iets?
[ Voor 5% gewijzigd door hmartino op 27-08-2015 16:07 ]
ze moeten juist blijven zittenVerwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:07:
oortjes zijn aan het zakken
ja geen idee hoe dat kan als iboot eruit ligtVerwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:07:
oortjes zijn aan het zakken
Zullen we er werkend op F5 rammen van maken? Ben je meteen aan het multitasken!MaZZie-D schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:10:
En nu... Werken of F5 rammen?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ik wens ze veel succes. Mooie website hebben ze gemaaktconara schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:11:
Daniël-1DK.nl: onze servert heeft t ook zwaar
Ik denk dat ibood ineens een hoooooop date doorgaf.Jeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:15:
1dagkoopjes gaat trager dan ibood nu
DDOS : iBOOD ligt al sinds gisteren onder vuur van een DDOS aanval. De servers zijn daar soms zeer slecht bereikbaar.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
ik dacht dat gisteren avond erg was maar vandaag is toch erger. Vervelend voor iedereen ditKoffie-Verkeerd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:19:
De eerdere optimistische boodschap dat men de DDOS van gisteren te boven was gekomen is inmiddels vervangen door:
DDOS : iBOOD ligt al sinds gisteren onder vuur van een DDOS aanval. De servers zijn daar soms zeer slecht bereikbaar.
Dan hadden ze dat toch in eerste instantie kunnen zeggen?Koffie-Verkeerd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:19:
De eerdere optimistische boodschap dat men de DDOS van gisteren te boven was gekomen is inmiddels vervangen door:
Inderdaad, het is niet leuk voor iedereen.Jeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:20:
[...]
ik dacht dat gisteren avond erg was maar vandaag is toch erger. Vervelend voor iedereen dit
en dan geven ze ons nog een dag extra elende morgenJeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:20:
[...]
ik dacht dat gisteren avond erg was maar vandaag is toch erger. Vervelend voor iedereen dit
ja ik ben nog steeds aan het wachten als de expressomachine nog een keer langs komt
kom je nog wel eens tegen in de niet verkoopbare produkten bakbobsquad schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:23:
Mooi tijd om eten te maken nu met die achterlijke gorillapod
Verwijderd
Vragen ze nog geld voor ook, jezus wie verzint ditbobsquad schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:23:
Mooi tijd om eten te maken nu met die achterlijke gorillapod
Ik ga niet weer een uur naar een paar kussens kijken.DDH87 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:21:
Ik denk dat ze vannacht de hunt even stil moeten leggen. Dan kunnen de servers even bijkomen en kan de ddos vermoord worden. En als de site van een uur down is maakt het niet zoveel uit.
Lulz: @iBOOD Haha, denk je dat cloudflare ons tegenhoud?
Lulz: @iBOOD En mocht je die leugen van klantgegevens veilig vol willen houden.. Wij hebben ze.
etc. etc.
Da's mogelijk nog sneuer dan het uitvoeren van een DDOS......
Ik zou voor de grote gaan. Meer mogelijkheden met lampen.Basekid schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:25:
Wat LED lampen voor mn nieuwe huis zou wel fijn zijn.
Weet alleen niet welke fitting
Hoeft ook niet.Señor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:25:
[...]
Ik ga niet weer een uur naar een paar kussens kijken.
Beter is om er op te gaan liggen.....
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
gaan vanzelf wel wegDennusB schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:26:
Kan iemand die statieven ff kopen? Ben er klaar mee
sneuKoffie-Verkeerd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:25:
Er zit nu een in de chat te trollen (nick: Lulz) dat hij degene is die verantwoordelijk is voor de DDOS.
Lulz: @iBOOD Haha, denk je dat cloudflare ons tegenhoud?
Lulz: @iBOOD En mocht je die leugen van klantgegevens veilig vol willen houden.. Wij hebben ze.
etc. etc.
Da's mogelijk nog sneuer dan het uitvoeren van een DDOS......
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Om later tot ieders ergernis weer terug te keren.......
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
helaas wel maar daar doe je toch niks aan. deze zijn gewoon 2x te duur. als iemand ze al wil hebbenKoffie-Verkeerd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:28:
[...]
Om later tot ieders ergernis weer terug te keren.......
De fabrikant heeft iets te veel voorraad. Dus ze moeten als bakstenen verkocht worden.henk1994 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:28:
wat moet je in vredesnaam met 2 statieven? of zijn ze zo slecht dat ze supersnel kapot gaan en je dan nog een reserve heb?
Wie dit leest is gek.
Je komt ze ooit nog wel tegen voor 5 euro of nog minder.robinvs93 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:29:
Als ze deze nou gewoon voor een tientje erop zetten...
en alleen 2 full hd tv's...Valandin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:26:
Ik vind het écht behoorlijk jammer dat er maar één type receiver langs geweest is.. Zucht.
25/2=12,50...robinvs93 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:29:
Als ze deze nou gewoon voor een tientje erop zetten...
die verzendkosten hebben me ook al eens genekt... verschilt ook vaak. bij de troep die ze echt niet kwijt komen is het meestal gratis
dan weet je hoeveel ibood er moet verkopen
Jamo's heb ik geloof ik nog maar 1 setje gezien.Valandin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:26:
Ik vind het écht behoorlijk jammer dat er maar één type receiver langs geweest is.. Zucht.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Bedoel je deze? http://www.scheerenfoppen...p55575?ref=tradetrackernlhjvg schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:22:
[...]
en dan geven ze ons nog een dag extra elende morgen
ja ik ben nog steeds aan het wachten als de expressomachine nog een keer langs komt
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik wist helemaal niet hoeveel bakstenen het gezegde inhield. Maar als je ze per twee verkoopt (alsof wij consumenten twee camera's hebben) dan lijkt het alsof die dingen echt weg moeten. Liever per twee dan weg ermee.
_██_
(ಠ_ృ)
Zo werkte de bloemenveiling iig wel.Atomsk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:33:
Ze zouden de prijs dynamisch moeten aanpassen: langzaam laten dalen bij weinig belangstelling. Dan gaat natuurlijk iedereen wachten, maar wanneer uitverkocht dan ook echt uitverkocht is, geeft dat toch weer druk om te kopen voor het weg is. Geeft in ieder geval wat meer dynamiek dan een half uur naar kussens of gorillapods kijken.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Net zoals Steam soms doet met de uitverkoop, al kan het nog iets dynamischerAtomsk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:33:
Ze zouden de prijs dynamisch moeten aanpassen: langzaam laten dalen bij weinig belangstelling. Dan gaat natuurlijk iedereen wachten, maar wanneer uitverkocht dan ook echt uitverkocht is, geeft dat toch weer druk om te kopen voor het weg is. Geeft in ieder geval wat meer dynamiek dan een half uur naar kussens of gorillapods kijken.
nee deze: http://www.kieskeurig.nl/...elonghi-autentica/prijzen
De’Longhi ETAM 29.510SB Autentica espressomachine
en maar 1 jaar garantie
[ Voor 28% gewijzigd door Jeshua9 op 27-08-2015 16:37 ]
Werkt niet, dan gaan mensen meerdere keren bestellen en alle behalve bestelling met laagste prijs vervolgens annuleren. Daar kun je ook wel weer een maatregel voor bedenken maar dan wordt het weer erg ingewikkeld.Atomsk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:33:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]