Certified Google Teacher.
Klopt zit minder aan waarde in.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:26:
Ik mag toch hopen btw dat er in de boxen van 50 euro minder waardevolle spullen zitten als in de boxen van 100 euro? Of zit hier geen verschil in?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Athlon64 X2 3800+@2200MHz (11x200) / Asus A8N-SLI Deluxe / 1x XFX 7900GT / 2x512MB TwinMOS (1-2.5-3-3-7)/19" 451 Pro Iiyama
Catch a smile out there!
de action zoek nog strategische inkopersumbrellavs schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:38:
ik zat te zoeken op linkedin naar iemand die bij ibood werkt.....
Dat staat er toch ook onder? Dat het experimenteel is.Audiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:12:
Overigens, zijn er meer mensen waar "direct afrekenen" niet werkt?
Ik krijg namelijk dan een melding met: Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw.
[ Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 27-08-2015 10:00 ]
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
True, al heb je meer dan genoeg (ook IPS) monitoren met die resolutie voor veel minder. Deze heeft wel bijzonder goede kleurweergave... maar dat heeft niet iedereen nodig.
Best wel jammer en vervelend dat de eerste hunt die ik meemaak die site zo enorm ruk is. Ik had het beter geregeld verwacht!
Zo niet houd ik me aanbevolen. Zat op de België site en kon daardoor niet bestellen, maar kan hem zeker gebruiken!coyote1980 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:17:
[...]
Heb een tijdje terug de Canton 490.2 bij ze gekocht: superspeakers. En uit Duitsland een matching centerspeaker gehaald. Mijn huidige sub vond ik niet zo mooi klinken, voor 199 maar een gokje gewaagd met de 8.2 sub van ze. Reviews zijn erg positief over dat model. Thuis maar eens opmeten of het wel gaat passen.
Scherm komt vast nog wel een keerrookie no. 1 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:48:
Kak, net naast die Dell monitor gegrepen waar ik de hele tijd op zat te wachten
Best wel jammer en vervelend dat de eerste hunt die ik meemaak die site zo enorm ruk is. Ik had het beter geregeld verwacht!
Ik betwijfel het. Had op 'Ik neem er een' geklikt en toen melding 'Uitverkocht'.manii schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:49:
[...]Scherm komt vast nog wel een keer
Via iboodhunt.1dk.nl kun je op direct afrekenen drukken, is meestal snellerrookie no. 1 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:50:
[...]
Ik betwijfel het. Had op 'Ik neem er een' geklikt en toen melding 'Uitverkocht'.
ofJeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:52:
[...]
Via iboodhunt.1dk.nl kun je op direct afrekenen drukken, is meestal sneller
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Ow naja, dan maakt het ook niet uit
Ik dacht even dat iemand er naar vroeg omdat het allemaal zo traag is, maar dan zou ik het een beetje jammer vinden. (Komt denk ik omdat ik aardig hetzelfde profiel heb als die gast)
klopt,, soms ligt de ene eruit de de andere niet
Wat een enorm grappige slow chat topic dit
Topic wel ja maar dat zegt nog niks over onze winkelmandjesrookie no. 1 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:55:
Bedankt jongens. Ik wist niet of ik die site(s) kon vertrouwen.
Wat een enorm grappige slow chat topic ditDe mensen die dachten dat het iBood topic niet gevuld zou worden, komen bedrogen uit
zegt dus iets over de kwaliteit van de hunt dat mensen tijd hebben om hier de ganse dag te posten :-)
Yes. Zijn ze boxen aan het wegdoen via ander wegen? Dat hij nu plat ligt.
niet via facebook/twitterKrilo_89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:00:
[...]
Nee hoor, de site is sinds de hunt gewoon constant down, gisteravond was het erg, maar nu lijkt het gewoon zo door te gaan.Krilo_89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:00:
[...]
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
Verwijderd
beta woordje eraf, BETA versie nogwel in gebruikVerwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:05:
maar gelukkig is de website niet meer alszijnde Beta bestempeld (ik zie het iig niet meer staan). Ik wil niet weten hoe het dan zou zijn....
lijkt me niet helemaal een site die je als goed wil bestempelen
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
[ Voor 5% gewijzigd door Willaaam op 27-08-2015 10:10 ]
Het enige verschil is dat het buiten licht is.Ultimation schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:08:
Aan de reacties te lezen is het niets veranderd ten aanzien van gisteravond.
Ik zie het ook wel aan de website hoor.Ultimation schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:08:
Aan de reacties te lezen is het niets veranderd ten aanzien van gisteravond.
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
totdat de boxkomt dan valt hij weer weg door alle drukte hahaha
PS. zou je niet voor bijvoorbeeld een hunt ectra server capaciteit kunnen HUREN?
Tuurlijk is dat mogelijk. Maar daar zijn kosten aan verbondenwalliewal schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:12:
PS. zou je niet voor bijvoorbeeld een hunt ectra server capaciteit kunnen HUREN?
nee weet niemand, zelf ibood nietddt3 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:13:
Nu zitten we wel met z'n allen op een box te wachten maar heeft iemand enig idee hoe de kwaliteit daarvan is? Want als die met de rest van ibood achteruit hobbelt zal er niet zo heel veel bijzonders inzitten (en toch doe ik mijn best er 1 te bemachten :-) )
hm, heb liever melk of met hazelnoot, dan laat ik m schietenWaah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:13:
Ik heb deze Nas. Leuk dingetje maar wel puur voor opslag
het is niet dat ze met verlies de zooi verkopen... lijkt me wel een investering waard.thundermo schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:13:
[...]
Tuurlijk is dat mogelijk. Maar daar zijn kosten aan verbonden
slechte naam -->slechte verkoop
goede naam --> betere verkoop
PS4
Miele wasmachine
Iphone 6
Samung Galaxy s6
Wat? Ze zijn jouw NAS aan het verkopen? B*stards!Waah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:13:
Ik heb deze Nas. Leuk dingetje maar wel puur voor opslag
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
In het geval van iBoodwalliewal schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:14:
[...]
het is niet dat ze met verlies de zooi verkopen... lijkt me wel een investering waard.
slechte naam -->slechte verkoop
goede naam --> betere verkoop
Slechte naam --> ze verkopen het toch allemaal wel
Goede naam --> ze verkopen het toch allemaal wel
Ja hoor wij huren regelmatig een paar VPS systemen extra bij trans IP voor piek momentenwalliewal schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:12:
ik ben best wel benieuwd wat de specs van hun servers zijn...
Die neem je dan af voor een maand, relatief goedkoop
Als je een cloud dienst gebruikt is het nog simpeler!
(Maar als je een redelijke image+setup hebt liggen voor dit soort gevallen is een nieuw servertje erbij hangen ook maar een uurtje werk)
Audiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:15:
Het hele punt van de iBOOD hunt is juist om van ouwe meuk af te komen
ja lijkt het me wel waard hahaha. je zegt het al: uurtje werk. Doen ze liever niet heb ik het idee vanToettoetdaan schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:15:
[...]
Ja hoor wij huren regelmatig een paar VPS systemen extra bij trans IP voor piek momenten![]()
Die neem je dan af voor een maand, relatief goedkoop![]()
Als je een cloud dienst gebruikt is het nog simpeler!
(Maar als je een redelijke image+setup hebt liggen voor dit soort gevallen is een nieuw servertje erbij hangen ook maar een uurtje werk)
Omdat dat geen dingen zijn waar ze vanaf willen?umbrellavs schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:14:
waarom geen
PS4
Miele wasmachine
Iphone 6
Samung Galaxy s6
Misschien niet, maar op de wasmachine na (heb een prima Bosch) zou ik dit wel willen. ;-)Hannibal1471 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:18:
[...]
Omdat dat geen dingen zijn waar ze vanaf willen?
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]