VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Certified Google Teacher.
6 witte wijnglazen (No. 0) inhoud 404ml - hoogte: 217 mm
6 bordeauxglazen (No. 130) inhoud 633ml - hoogte: 271mm
6 bourgogneglazen (No. 140) inhoud 727ml - hoogte: 221 mm
6 waterglazen (No. 1) inhoud 505ml – hoogte 258 mm
[ Voor 28% gewijzigd door Simply1337 op 27-08-2015 08:23 ]
Respect voor degene die dat hebben doorgezeten.
[ Voor 27% gewijzigd door SteaRic op 27-08-2015 08:24 ]
Had echter wel interesse in die Bluetooth koptelefoon en een spotje.
Koptelefoon van Philips? Is al twee keer eerder voorbij gekomen dus die zal vast nog wel een keer komendennisk. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:33:
Achteraf heerlijk geslapen haha.
Had echter wel interesse in die Bluetooth koptelefoon en een spotje.
Certified Google Teacher.
eerder was het veel mooier.. meer en betere electronica acties
was alle troep nog niet op?
Goede keus om geslapen te hebben.
alsnog geen 4k, maar 4k was toen nog best duur en nog in kinderschoentjesFleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:41:
Het zegt wel wat over deze hunt dat ik de hunt van augustus 2014 teleurstellend vond (t.o.v. augustus 2013) terwijl daar bijvoorbeeld nog wel eens 5 nieuwe tv´s achterelkaar aangeboden werden: http://producthistory.eu/hunt/21-08-2014/3//
hopelijk komen ze langs.. anders langs kleine en een teab doen op een tv die ik wil (ja actie! lekker afdingen in de winkel
Gewoon bestellen kan je evt op ideal scherm nog annuleren.Jeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:46:
Zat te twijfelen, en dan is het meestal te laat
Voordat Ibood dat in behandeling heeft genomen is het artikel al lang en breed verzondenzero_cool89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:48:
Waarom niet gewoon kopen bij twijfel, annuleren kan nog de hele dag (zoniet langer)?
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Yep. Ik heb gisteren een NAS besteld, wordt pas 13 september verstuurd. Dus tot die datum kan ik gratis annuleren. Na ontvangst gewoon binnen 4 weken (dacht ik) retour sturen en betaal ik alleen verzendkosten naar iBood.Jeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:51:
Geld hier dan ook 14 dagen koop op afstand wet?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
In die hunt heb ik best veel gekocht, deze nog niets.Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:41:
Het zegt wel wat over deze hunt dat ik de hunt van augustus 2014 teleurstellend vond (t.o.v. augustus 2013) terwijl daar bijvoorbeeld nog wel eens 5 nieuwe tv´s achterelkaar aangeboden werden: http://producthistory.eu/hunt/21-08-2014/3//
..is of KeK de nacht ook doorgehaald heeft, starend naar zijn scherm, in afwachting van een grandiose aanbieding of box.
op fb en twitter wel wat meerKrilo_89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:57:
Er is gewoon nog maar één box totaal geweest?
Dus hunten via de site hoeft niet meer
Gelukkig moet ik sparen om over een paar maanden te verhuizen, dan ben ik nergens tempted door (tenzij ze zometeen verhuisdozen of een busje huren voor twee dagen op de hunt gooien
Lijkt erop, behoorlijk triest vind ik het eerlijk gezegt. Alles gaat al super snel. moet je ook nog alle social media in de gaten houdenKrilo_89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:58:
[...]
Dus hunten via de site hoeft niet meer?
Tot nu toe maakte je inderdaad meer kans op Social Media dan op iBood zelf...Krilo_89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:58:
[...]
Dus hunten via de site hoeft niet meer?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee niet die van Philips. De Imperial BluTC, of is dat niet wat?Richard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:36:
[...]
Koptelefoon van Philips? Is al twee keer eerder voorbij gekomen dus die zal vast nog wel een keer komen
Deze hunt gaat het m.i. absoluut niet snel, eerder traaaaaaaag. De hunts van vroeger, die konden van tijd tot tijd snel gaan.,Jeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:59:
[...]
Lijkt erop, behoorlijk triest vind ik het eerlijk gezegt. Alles gaat al super snel. moet je ook nog alle social media in de gaten houden
ze hebben het ook uitgesmeerd over 2 dagen ipv 1Powder Toastman schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:00:
[...]
Deze hunt gaat het m.i. absoluut niet snel, eerder traaaaaaaag. De hunts van vroeger, die konden van tijd tot tijd snel gaan.,
hier nog wel, gaat gewoon traag die macbook sleevedennisk. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:01:
iboodhunt.1dagkoopjes.nl doet het niet meer?
Hier geen enkel probleem, werkt gewoon.dennisk. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:01:
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
werkt hier atm wel.dennisk. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:01:
maar soms haperd hij wel wat met laden van nieuwe aanbieding
Voorgaande paar keer ook toch?BikerOfAmsterda schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:01:
[...]
ze hebben het ook uitgesmeerd over 2 dagen ipv 1
Ik krijg de melding "probleem bij het laden van de pagina, wachttijd voor de verbinding is verstreken."
Dat was het mooie. Zultproducten die 20 minuten in beeld stonden, en dan ineens BAM, BAM, BAM daar kwamen wat coole producten gevolgd door een box met Nikon 1 erinPowder Toastman schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:00:
[...]
Deze hunt gaat het m.i. absoluut niet snel, eerder traaaaaaaag. De hunts van vroeger, die konden van tijd tot tijd snel gaan.,
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Wat ik begrijp alleen via social media. Enige box is gister geweest toen ik naar de wc wasmiicker schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:05:
is er nog een box langsgekomen? Of zitten we nog op:
- Box
- Box via FB
- Box via twitter
Verdeel de goede meuk, gooi de snelheid om de zoveel tijd even een half uur omhoog, minder boxes via social media, meer via de site.
Maargoed, preaching to the choir methinks
oh blijkbaar wel..
http://producthistory.eu/hunt/
maar zie dat er ook bij elke huntdag tussen 1 a 3 boxen worden 'verkocht' afgelopen 2 jaar
2013 was wel hoogtepunt qua boxen (6-7 per huntdag)
Verwijderd
- Ibood: 100 euro
- facebook: 50 euro
- twitter: 50 euro (7 boxen)
Vind het sowieso beetje naaiend als ze een link naar een box alleen via social media gaan verspreiden
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Bedankt voor je bestelling bij iBOOD!
Hieronder vind je een samenvatting van de bestelling.
In ieder geval niet met lege handen
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
dat bordspel gehaald?Audiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:10:
Beste Frank,
Bedankt voor je bestelling bij iBOOD!
Hieronder vind je een samenvatting van de bestelling.
In ieder geval niet met lege handen
Ik zit sinds gisteren twee uur al te azen op boston acoustics en een box. Beide gewoon NIET langskomen. So far is dit echt een baggerhuntTommyGun schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:11:
Serieus vannacht geen box meer geweest? Tot half 2 heb ik het nog meegekregen(slaapkop)
Ik krijg namelijk dan een melding met: Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw.
Bij mij werkt het gewoonAudiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:12:
Overigens, zijn er meer mensen waar "direct afrekenen" niet werkt?
Ik krijg namelijk dan een melding met: Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw.
Jups, ik speel graag bordspellen.
En deze leek mij sowieso wel leuk.
Goedkoopste prijs via kieskeurig was 39,95, nu voor 20 euro incl. verzendkosten.
Ook na een 2de keer klikken? Dat werkt hierAudiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:12:
werkt hier ook, kom bij checkout terecht met het juiste productAudiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:12:
vind het nog best meevallen...BertP schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:12:
De hunt wordt mede mogelijk gemaakt door Philips.
Dan daar maar verder.
Heb een tijdje terug de Canton 490.2 bij ze gekocht: superspeakers. En uit Duitsland een matching centerspeaker gehaald. Mijn huidige sub vond ik niet zo mooi klinken, voor 199 maar een gokje gewaagd met de 8.2 sub van ze. Reviews zijn erg positief over dat model. Thuis maar eens opmeten of het wel gaat passen.Waah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:13:
Ik wilde graag een sub.... Maar zat op de Belgische 1dk en dus pas bij betalen zAG ik dat ik verkeerd zat.... Had graag die Canton 8.2 gewild
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisBertP schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:20:
Weet iemand of er ipad mini retina voorbij is gekomen tijdens de hunt?
✌
---Warning: tegen de tijd dat je dit uit hebt kan-ie al weg zijn!---
Verwijderd
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik kan er werkelijk waar niet bij, dat er mensen zijn die klagen dat bepaalde producten nog niet langs gekomen zijn, wat een armoedig bestaan zeg.
Verwijderd
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]