~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Die heb ik toen nog gescoord. Niiks server errors of wat dan ookAdmiralSnipe schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:07:
Ze hebben ooit om 6:59 een box erin gegooid...
idem lol. Makkelijkste box koop ooit.hansR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:10:
[...]
Die heb ik toen nog gescoord. Niiks server errors of wat dan ook
"Soon is not as good as now"
Dat komt omdat iedereen de wekker om 7:00 had gezet.hansR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:10:
[...]
Die heb ik toen nog gescoord. Niiks server errors of wat dan ook
Je moet t ze nageven. Ze zijn wel consistent... Nu babyflessentijd, maar blijf niet hangen denk ik op de hunt. Zo weer verder tukken
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Als ze dat eens op 2 seconden zetten scheelt t al de helft van de problemen haha....DDH87 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:18:
Ik denk dat het probleem groter is dan een simpele fix. De huidige methode doet elke seconde een refresh in de achtergrond. Niet slim bij veel bezoek en een kleine server.
Er is ook een aantal keer gemeld dat er DDOS-aanvallen waren. Deze hebben ook 1dk even down gekregen.DDH87 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:18:
Ik denk dat het probleem groter is dan een simpele fix. De huidige methode doet elke seconde een refresh in de achtergrond. Niet slim bij veel bezoek en een kleine server.
Verder heb je groot gelijk, het systeem wat 1dk gebruikt is vele malen beter. Bizar dat ze dat niet opnieuw hebben ingericht voor de nieuwe site. Een jaar geleden, nota bene.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Waarschijnlijk een Cinderella kussenWdeb schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:22:
Ik kijk morgen in de History wel wat ik allemaal gemist heb.
Slaap lekker.
Wdeb
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nope!Valandin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:24:
Was er deze hunt trouwens nog een officiele break?
Worden ze nog steeds geDDOS't of is er echt wat anders aan de hand?
Alternatief Chivas Regal of Jack Daniels... Of gewoon Coca Cola, witte thee kan ook wel.
Camel en Marlboro te roken... Wil je iets anders paffen moet je ff in de tweede lade van links gezien kijken.
Volgens iBood zelf zijn zij helemaal nooit geDDoS't, maar is er te weinig capaciteit en gelazer met een balancer...Richh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:29:
Worden ze nog steeds geDDOS't of is er echt wat anders aan de hand?
Geen westvleteren?WhatsappHack schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:30:
Iemand een biertje? Heb Grolsch Radler, Jupiler en Hertog Jan koud staan.
Alternatief Chivas Regal of Jack Daniels... Of gewoon Coca Cola, witte thee kan ook wel.
Camel en Marlboro te roken... Wil je iets anders paffen moet je ff in de tweede lade van links gezien kijken.
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Heb net zelf een liter Paulaner achter de kiezen, die nederlandse biertje kunnen opzich nog wel, rest sla ik overWhatsappHack schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:30:
Iemand een biertje? Heb Grolsch Radler, Jupiler en Hertog Jan koud staan.
Ik dacht dat wel ergens gelezen te hebben.WhatsappHack schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:31:
[...]
Volgens iBood zelf zijn zij helemaal nooit geDDoS't, maar is er te weinig capaciteit en gelazer met een balancer...
Als dat het probleem is... huur dan #$*&@!!! een professional in!? Immers dit kost ze bakken met omzet/winst en levert daarnaast ook nog eens heel veel negatieve publiciteit op.
Dat had ik dus ook. Was oprecht geïnteresseerd. Weer 70 euro verdiend, goed bezig ibood!!!layzzzz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:27:
Aktatasje, jammer dat als ik op specificaties druk de site weer plat ligt.
Android 4.0
8 inch Touchscreen
800 x 600 resolutie
Bluetooth
4GB opslaggeheugen (RAM: 1GB)
Dual Core
CPU: 1.5Ghz
Ingebouwde accu: 4000MAh
Camera: Front 0,3MP
Signature
Das een... bejaard tablet, dat zou ik zelfs voor alleen verzendkosten niet bestellen.
Wie dit leest is gek.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Possible reasons of this error message:
Your active subscription has expiredSuspension of service due to violation of AUP
Please contact us if you are the owner of the website
Wie dit leest is gek.
Op dit tijdstip ga ik niet meer ouwehoeren, maar als er mensen op freenode of tweakirc zitten wil ik daar best heen komen.Frozen schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:30:
Komen er nog wat tweakers bij ons op teamspeak voor de gezelligheid?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Helaas!
Zelf meenemen dan maar!
On my way!Bundin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:31:
Doe mij maar een jupiler als je toch loopt! Zal dadelijk eens kijken wat ik nog aan speciaalbier heb liggen ook...
Proost!chrusherman schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:32:
Heb net zelf een liter Paulaner achter de kiezen, die nederlandse biertje kunnen opzich nog wel, rest sla ik over
Die moet ik toch eens proberen... Echt nog nooit op.aRegularUser schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:32:
Hier liggen ook nog een paar blauwe chimay's!
De DDoS was op 1dk voor zover ik kan zien, hehe.Richh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:32:[...]
Als dat het probleem is... huur dan #$*&@!!! een professional in!? Immers dit kost ze bakken met omzet/winst en levert daarnaast ook nog eens heel veel negatieve publiciteit op.
Ja ik denk dat ze wel professionals in dienst hebben, maar dat die gewoon niet voldoende resources krijgen om mee te werken. "Hier moet je het mee doen, en daarmee klaar!", zo iets...
Maarja, volgens iBood is deze hele hunt "een test" lees ik zojuist op hun forum o0
Blijkbaar boeit het ze dus weinig maar is het een "verbeter puntje" voor de toekomst.
iboodhunt.1dk.nl ?robinvs93 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:36:
The service is temporarily unavailable
Possible reasons of this error message:
Your active subscription has expiredSuspension of service due to violation of AUP
Please contact us if you are the owner of the website
Kan heel goed inderdaad. En ik geloof ook best dat ze met te weinig resources zitten nu. IMO heel dom als dat je hele bedrijfsproces isWhatsappHack schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:36:
De DDoS was op 1dk voor zover ik kan zien, hehe.
Ja ik denk dat ze wel professionals in dienst hebben, maar dat die gewoon niet voldoende resources krijgen om mee te werken. "Hier moet je het mee doen, en daarmee klaar!", zo iets...
Maarja, volgens iBood is deze hele hunt "een test" lees ik zojuist op hun forum o0
Blijkbaar boeit het ze dus weinig maar is het een "verbeter puntje" voor de toekomst.
Het 'test'-smoesje is natuurlijk alleen maar omdat ze niks anders kunnen zeggen
helderziend?aRegularUser schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:40:
C'mon 23 inch scherm en portable bluetooth speaker!!
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Je zit hier wel op Tweakers heaRegularUser schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:40:
C'mon 23 inch scherm en portable bluetooth speaker!!
Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 19]
Wie dit leest is gek.
Wie dit leest is gek.
Dat is hij dus wel.robinvs93 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:42:
Deze is NIET portable, tenzij je een aggregraat meeneemt
http://www.ibood.com/nl/n...ps-bluetooth-speaker.html
Ja correctie, 't word al laat henavlim schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:44:
[...]
Dat is hij dus wel.
http://www.ibood.com/nl/n...ps-bluetooth-speaker.html
Wie dit leest is gek.
Wat vroeger "het korting spektakel" om na uit te kijken was. Is nu het grote "huishoudbeurs leftovers spektakel"
Certified Google Teacher.
Wie dit leest is gek.
Boxen....Boxception!robinvs93 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:49:
Ik vraag me echt af waar die boxen dan mee gevuld zijn..
Philips meik natuurlijk, met wereldstekkerrobinvs93 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:49:
Ik vraag me echt af waar die boxen dan mee gevuld zijn..
Wie dit leest is gek.
En een paar om 12:50 vandaag via de site, en een onbekend aantal via Facebook.DDH87 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:50:
Er zijn nog maar 7 weg gegaan. Via Twitter....
En 1 om 10 voor 1 en een paar via facebook.DDH87 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:50:
Er zijn nog maar 7 weg gegaan. Via Twitter....
En je kan ze nu ook al winnen door selfies te maken. In en in Triëst
Allemaal een selfie maken met je time-out schermflipkipse schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:50:
[...]
En 1 om 10 voor 1 en een paar via facebook.
En je kan ze nu ook al winnen door selfies te maken. In en in Triëst
procentje?sjirafje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:51:
Waarom komt er eigenlijk zoveel Philips voorbij?
Wie dit leest is gek.
De dames van de huishoudbeurs die mee kijken (lees: nieuwe doelgroep) vinden hem vast "kek".
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]