Story of my life.mcp1990 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:13:
geen idee maar vannacht was er ook geen doos gekomen
Die wacoms... Het is dat ze niet van philips zijn, zou in t plaatje passen!
Eindelijk weer een redelijke aanbieding. Zo'n 100 80 euro korting.
[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 26-08-2015 23:21 ]
Mag je uberhaupt zo'n groot verschil in prijs tonen met de huidige adviesprijzen?
Je kan gewoon twee van deze schermen halen via tweakers als je hun adviesprijs volgt.
Je kan gewoon twee van deze schermen halen via tweakers als je hun adviesprijs volgt.
beetje jammer 27 inch scherm met max res van 1920x1080, anders was het opzich best leuk schermpje
Achja in de supermarkt doen ze met afprijzen niet anders...
Vanmiddag voor het eerst ooit een Box weten te bemachtigen, geen captcha verder ook. De adviesprijs die iBood aanhoud is meestal de introductieprijs, de producten die ze hebben zijn echter vaak al 2 jaar verkrijgbaar (uitzonderingen daar gelaten). And lets be honest. 400 ipv 800 klinkt veel vetter dan 400 ipv 426
Man, man, man.. de oude ibood eigenaren hebben de nieuwe ibood eigenaar echt nul tips en tricks achtergelaten. Zou me niks verbazen als die oude eigenaren gewoon de hele boel zaten te ddossen om ons vervolgens vierkant uit te lachen.
Dat doe ik ook altijd als ik iets via internet verkoop. Bijvoorbeeld bij een game zet ik er een adviesprijs van 200 euro neer en een vraagprijs van een 10tje, dan vliegen ze als warme broodjes over de toonbank.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
die heb ik al! Weet niet zeker of ik hem hou maar we zien wel
ik verwacht een extra hunt dag ivm alle ellende die het heeft opgeleverd.
kun je gelijk zien of ze de klant serieus nemen!
Athlon64 X2 3800+@2200MHz (11x200) / Asus A8N-SLI Deluxe / 1x XFX 7900GT / 2x512MB TwinMOS (1-2.5-3-3-7)/19" 451 Pro Iiyama
Was dat USB stikkie nu echt zo populair dat het nu de server heeft gekost..?
... Je hébt soms van die dagen ...
Een extra hunt dag met dezelfde aanbiedingen? Zit je daar werkelijk op te wachten?winter200 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:28:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Er wordt wel veel koffie geknoeid op het iBood HQ.
Sultana?
Liever 1 dag minder, 2 dagen met dezelfde aanbiedingen is te veelwinter200 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:28:
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
De ddos komt ook alleen als het een ruk actie is
Vind het wel leuk dat bij elke deal de server d'r uit geknalt is de afgelopen uurtjes.
Misschien gebruiken ze ze wel zelf en deze stickies worden aardig heet.sleezball schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:28:
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Beter dat ze alle aanbiedingen in één keer online zetten zodat je ze op je gemak in je winkelwagen kan slepen - dit is geen hunt, dit is de uitverkoop van de winkeldochters van mediamarkt. Wikipedia: Winkeldochteraudiojunk schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:29:
[...]
Liever 1 dag minder, 2 dagen met dezelfde aanbiedingen is te veel
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
nee denk het niet,, usb stickje is wel eerder voorbij gekomensleezball schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:28:
Ja echt he!audiojunk schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:33:
Misschien gebruiken ze ze wel zelf en deze stickies worden aardig heet.
Ik dacht in het begin dat het aan m'n faptop lag, maar dat kreng wordt overal allejezus warm... Na een tijdje flink bestanden over en weer pushen kan je hem niet eens echt aan 't metaal meer vasthouden. o0
En de performance is redelijk om te janken.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Yeahhh terug online met een nieuwe... Godgloeiende, weer kussens!
Kussens, vast een hint dat we beter kunnen gaan slapen
?? Ik ben opeens ook uitgelogd op iBood.
Helemaal van het padje
2 systemen hier. I see no pillowsSuicyder schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:39:
Kussens, vast een hint dat we beter kunnen gaan slapen
Deal gemist? Blijf de HUNT volgen, sommige deals komen nogmaals voorbijWhatsappHack schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:39:
Yeahhh terug online met een nieuwe... Godgloeiende, weer kussens!
[ Voor 76% gewijzigd door Mr. Jummy op 26-08-2015 23:41 ]
Sultana?
Zou iBOOD ook dit jaar weer "website van het jaar worden"?
De servers zijn al diverse malen gereboot geloof ik dus iedereen wordt uitgelogd.AdmiralSnipe schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:39:
?? Ik ben opeens ook uitgelogd op iBood.
Ik zie nog steeds de Sandisk bij ibood en de kussens op 1dk
Zou geen hol moeten uitmaken, want die gegevens komen gewoon in je cookiepookies te staan.Armo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:41:
De servers zijn al diverse malen gereboot geloof ik dus iedereen wordt uitgelogd.
Enkel als de server het sessie ID niet meer snapt is het einde verhaal.
Ik ben gewoon nog ingelogd.
Ik heb ook maar meegedaan met die Hunters Be Like-contest van ze.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb ze vorige hunt gekocht en ze bevallen mij erg goed.Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:41:
ZIjn deze kussens trouwens goed?
Mijn gevoel zegt me dat je daarmee niet een box in de wacht gaat slepen...Richh schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:43:
Ik heb ook maar meegedaan met die Hunters Be Like-contest van ze.
[afbeelding]
Zijn ze erg zacht of zijn ze stevig?Ad de Jong schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:44:
[...]
Ik heb ze vorige hunt gekocht en ze bevallen mij erg goed.
Als de iBood site nou even mee zou werken aub
[ Voor 9% gewijzigd door Valandin op 26-08-2015 23:45 ]
Denk dat het meer kans oplevert dan naar die crashende site te kijkenAdmiralSnipe schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:44:
[...]
Mijn gevoel zegt me dat je daarmee niet een box in de wacht gaat slepen...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb de kussens ook ooit gehad. Ze zijn te hard, maar dat komt omdat er teveel spul in zit. Gewoon open ritsen en er wat uithalen en je hebt hele fijne kussens.
Je krijgt ze vrij stevig gevuld, maar je kan ze openritsen als ze te hard zijn voor je en er wat vulling uithalen.
Bij iBood zitten ze nog in de ontkenningsfase, ze kunnen de realiteit nog niet onder ogen zien.Richh schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:45:
[...]
Denk dat het meer kans oplevert dan naar die crashende site te kijken
Klinkt perfect. Ik vind kussens juist vrijwel altijd te zacht liggen..
Als die site nou even door zou laden..
Als die site nou even door zou laden..
that's what she said..Ad de Jong schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:45:
[...]
Je krijgt ze vrij stevig gevuld, maar je kan ze openritsen als ze te hard zijn voor je en er wat vulling uithalen.
Als jij dat nu ook al zegt dan hebben ze bij Cinderella toch een hele slechte producten ontwerperAd de Jong schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:45:
[...]
Die voelde ik zo hard aankomen...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Wat een moeite moet ik doen om 2 kussens te kopen zeg
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ben jij nou ook een "that's what she said" aan het uitlokken
<bliep> taalgebruik
[ Voor 73% gewijzigd door gambieter op 26-08-2015 23:51 ]
Ik vind ze wel fijn ja. Heb twee jaar geleden twee paar gekocht.Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:41:
ZIjn deze kussens trouwens goed?
Wilde ze nu vervangen maar ben steeds te laat
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gefeliciteerd, hier laadt iBood niet eens.Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:48:
Yesss, heb ze!
Misschien kunnen ze een alias aanvragen? Reboo(t)d.com
Inderdaad hier hetzelfdeBundin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:50:
pff... wil ik eens kussens kopen, gaat het niet. Ellende.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Safari kan de pagina niet openen... Oke welterusten dan maar! En succes nog ff
2 browsers, 1 doet niets meer en andere hangt. Gezellig!!
Wat loopt iedereen weer lekker te klagen dat het niet werkt.. Eindelijk gewoon weer eens een echte hunt, waar je niks kan bestellen.
-
Een uur geleden bij de sysadmins van iBood:
Zit er een box in de kussen misschien? Anders begrijp ik niet waarom het zo druk is.....
Waarschijnlijk worden ze aangevallen.Uxstyle schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:55:
Zit er een box in de kussen misschien? Anders begrijp ik niet waarom het zo druk is.....
Het is genoeg geweest voor vandaag, dit schiet niet op.... 

Heeft mij te lang geduurd, succes nog en morgen nieuwe pogingen wagen.
Succes met het kopen van de kussens
Heeft mij te lang geduurd, succes nog en morgen nieuwe pogingen wagen.
Succes met het kopen van de kussens
kussen gevecht
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Het is 'leuk' geweest, succes met eventuele boxen
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]