Signature
Toch triest dat deze wens 6 jaar na dato nog steeds niet in vervulling is gegaan.“Wij willen een betrouwbare leverancier die er voor zorgt dat onze website onder alle omstandigheden online blijft. Dat geldt ook voor onze iBOOD-hunt , ” aldus Joran Prinssen, medeoprichter en CEO van iBOOD.
...en natuurlijk MOEST ik weer op de link klikken...
damn
... Je hébt soms van die dagen ...
is dat http2?aRegularUser schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:42:
[...]
[[url="http://http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2010/300/2/4/oh_you_by_doom1272-d31mb3c.jpg"]afbeelding[/url]]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
daar heb je wel een valide puntTinus111 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:44:
Het voordeel van die schijt aanbiedingen is dat ik zo makkelijk kan gaan slapen, wat ik in eerste instantie niet had ingecalculeerd, en daarbij een honderd of 5 op de bank laat staan die ik anders makkelijk had uitgegeven
De chat van 1dk? Want die kunnen er weinig aan doen dat iBood servers op zijn gat gaan.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:44:
Alles ligt eruit behalve de chat. Goede prioriteiten.
Haha, die link ken ik na al die jaren uit m'n hoofd. Leuk geprobeerd.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Dus je geeft toe dat jouw learning curve een aantal jaar was?AdmiralSnipe schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:45:
[...]
Haha, die link ken ik na al die jaren uit m'n hoofd. Leuk geprobeerd.
iBOOD ligt onder vuur van een DDOS, niet echt fijn...Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:41:
[...]
1dk werkt nu wel, alleen ibood is weer naar de neten...
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Ziggo DDoS je niet met 5 mbits ADSL hoorfranssie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:46:
Dus iBood wordt na Ziggo nu ge DDossd vanwege slechte aanbiedingen![]()
Signature
Kom, laten we met z'n alleen een infinite ping uitvoeren om te kijken wanneer iBood weer up komt.DivZero schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:46:
[...]
iBOOD ligt onder vuur van een DDOS, niet echt fijn...
http://nu.nl/binnenland/4...pnieuw-woning-blazen.html
Lullig als je geëvacueerd wordt terwijl je de ibood Hunt angstvallig in de gaten zitten houden.
Aan de andere kant: er komt enkel zooi voorbij dus je mist niks
Staat al aan, nu up toch niet.MooDyBLueS schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:47:
[...]
Kom, laten we met z'n alleen een infinite ping uitvoeren om te kijken wanneer iBood weer up komt.
haha nee dat zou raar zijn
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
DivZero schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:46:
[...]
iBOOD ligt onder vuur van een DDOS, niet echt fijn...
ora et labora
Plot twist: Man blaast huis op door klote huntarjoderoon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:47:
Verwarde man in Amersfoort dreigt opnieuw woning op te blazen
http://nu.nl/binnenland/4...pnieuw-woning-blazen.html
Lullig als je geëvacueerd wordt terwijl je de ibood Hunt angstvallig in de gaten zitten houden.
Aan de andere kant: er komt enkel zooi voorbij dus je mist niks
Signature
Ik bedoel daarmee te zeggen iBood wel
Signature
verbindign via een failover ip oid...Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:46:
Hoe kan het dat er bij "Server Status: " van iboodhunt.1dagskoopjes.nl "verbonden :-D" staat terwijl iBood eruit ligt?
Als je er niets van snapt, zeg dan ook niets. Je raakt nu kant noch walVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:44:
Alles ligt eruit behalve de chat. Goede prioriteiten.
Vorig jaar hadden we tegen deze tijd volgens mij al tegen de 600-700 deals gehad..
Maar alle negativiteit terzijde, wat heeft iedereen tot nu toe gescoort?
Alleen een box. Die heel toevallig via Facebook voorbij kwamValandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:50:
Deals al geweest: 270
Vorig jaar hadden we tegen deze tijd volgens mij al tegen de 600-700 deals gehad..
Verwijderd
De HD 720p baby camera van PhilipsValandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:50:
Alleen de box, doe eens snel weggaanksborg schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:50:
[...]
Alleen een box. Die heel toevallig via Facebook voorbij kwam. Verder eigenlijk nog niet echt iets langs zien komen waar ik oren naar had.
Trouwens, had je die vorig jaar ook al niet te pakken?
Signature
Scheermesjes!Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:50:
Voor € 120 meer heb je een Ultra HD: pricewatch: LG 55UF675V ZwartVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:51:
ik had even oren naar de LG televisie van vanmiddag maar was te snel weer weg, ach komt vast nog wel terug
Uh, nee... De laatste keer was de 15 Euro box, in euhm, nou ja érg lang geleden! Volgens de bestelgeschiedenis 24 september 2007... Die bestelgeschiedenis vertelt me trouwens ook dat ik teveel bestel bij Ibood... Maar dat terzijdeValandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:52:
[...]
Alleen de box, doe eens snel weggaan![]()
Trouwens, had je die vorig jaar ook al niet te pakken?
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
ora et labora
Dat is toch ook niet normaal, waarom zijn ze nou gesloten???? Waarom!!!! Vertel ons de reden waarom!!Misha schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:49:
Dat gezeur over gare aanbiedingen en falende servers doet me een beetje aan deze dappere dodo denken:
[video]
ze moeten het toch spannend maken heVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:56:
Waarom zo mysterieus over die 5 filmtitels?
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Hahaha check de specs...Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:56:
Waarom zo mysterieus over die 5 filmtitels?
5 verschillende Blu-Ray titels, mogelijk ontvang je een enkele Blu-Ray met Franstalig hoesje, de film zelf is uiteraard NL ondertiteld of gesproken te bekijken - Sammy's Avonturen 3D, Matrix Revolutions en Invictus worden meegeleverd; de overige twee worden assorti bij de home cinema sets gevoegd
Daarom denk ik
Was het pr0n?chrusherman schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:58:
Ik heb deze set in december besteld, prima ding als je het vergelijkt met de tv speakers... de 5 titels, jaa dat is een ander verhaal.
Signature
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Nee 2 keer dezelfde film ;D en 3 willekeurige films
net zoals de aanbiedingen *badum tss*SteaRic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:00:
En de herhalingen beginnen weer...zucht
Signature
Het blijft erg hoog niveau, die begeleidende teksten. Waarschijnlijk is dit hun template voor alle schoenen:Nog een paar modieuze sneakers nodig? Met deze robuuste jongens kun je weer een tijd vooruit.
De McGregor Cambride Sneakers zijn gemaakt van Italiaans leer en suède. De stijlvolle lijnen en strepen geven deze sneakers een sportief, maar toch elegant uiterlijk. De stevige zool zorgt voor grip en isolatie. Met McGregor haal je kwaliteit in huis. Nu voor een wel heel aantrekkelijke prijs.
Nog een paar modieuze <type schoenen> nodig? Met deze robuuste jongens kun je weer een tijd vooruit.
De <merk> <model> <type> zijn gemaakt van <land> <materiaal>. De stijlvolle lijnen en strepen geven deze <type> een sportief, maar toch elegant uiterlijk. De stevige zool zorgt voor grip en isolatie. Met <merk> haal je kwaliteit in huis. Nu voor een wel heel aantrekkelijke prijs.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
En de bingoSteaRic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:02:
Nu nog black & decker refurbished grastrimmers en de avond is compleet
Bij deze gefeliciteerdTinus111 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:50:
[...]
Onlangs 2 prachtige meiden mogen krijgen.
Het traplopen is leuk maar misschien kan de camera een handje helpen
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
idd, toch crashte de boel alleen na de box.AdmiralSnipe schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:04:
De hoofdserver zat zeker niet bij de overname inbegrepen, manamanman het is nog erger dan vorige keren.
ora et labora
Zitten die in de box?
Verwijderd
true, alleen is ie dan niet 3D en geen smart tv.. maar de aanbieding was niet heel scherp van Ibood.. net zoals de rest van de dag hahaMooDyBLueS schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:53:
[...]
Voor € 120 meer heb je een Ultra HD: pricewatch: LG 55UF675V Zwart
Tsja, als de site offline is kan hij ook niet crashen...mrc4nl schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:05:
[...]
idd, toch crashte de boel alleen na de box.
Wat moet jij nou weer een een stel baby's
ora et labora
jammer dat er weer es niks mee gedaan gaat worden.
[ Voor 28% gewijzigd door winter200 op 26-08-2015 23:25 ]
Athlon64 X2 3800+@2200MHz (11x200) / Asus A8N-SLI Deluxe / 1x XFX 7900GT / 2x512MB TwinMOS (1-2.5-3-3-7)/19" 451 Pro Iiyama
iets sloopt de loadbalancers van ibood waardoor niets meer werkt.. zou best een DDoS kunnen zijn, maar klonk niet dat dat gelijk zeker was..Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:07:
Worden ze geDDoS'd ofzo? 3 deals in't uur nu.
en de boel is weer online, voor zolang als het duurt...
[ Voor 8% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 23:09 ]
ora et labora
Nee.Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:07:
Worden ze geDDoS'd ofzo? 3 deals in't uur nu.
Ze hebben zoals gewoonlijk niet genoeg geschaald en te weinig capaciteit beschikbaar op hun servers.
Nog erger dan voorheen eigenlijk...
Het is er in de jaren niet beter op geworden op iBood. De aanbiedingen in deze hunt zijn al een stuk minder, de manier waarop is minder, dat gedoe met die boxen is minder, en kennelijk zijn de server beheerders of nog steeds niet capabel: of ze krijgen te weinig centen om voldoende capaciteit in te kopen.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Vroeger was dat wel anders
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Stelde ik mijzelf misschien de goede vraag vanmiddag. Mensen die hier nu zogenaamd zijn gaan slapen zijn dat zeker gaan doen..nadat zij hun botnetwerk aangezet hebbenKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:08:
[...]
iets sloopt de loadbalancers van ibood waardoor niets meer werkt.. zou best een DDoS kunnen zijn, maar klonk niet dat dat gelijk zeker was..
en de boel is weer online, voor zolang als het duurt...
*wegens irritatie mager aanbod, brakke servers.
[ Voor 4% gewijzigd door Jelle Brolnir op 26-08-2015 23:11 ]
Ligt ze al te slapen dan?mcp1990 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:11:
ben bang dat het nog wel even duurt voor die doos
Doe je toch iets verkeerd.mcp1990 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 23:13:
geen idee maar vannacht was er ook geen doos gekomen
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]