| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Je moet ook Facebook in de gaten houden. Wordt een beetje chaos zo.
... En dan posten ze ook nog wel eens een box link op 't forum.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verwijderd
Wat is het verschil tussen de ultra en extreme?WhatsappHack schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:03:
[...]
Dat waren Ultra kaarten, moet Extreme hebben; en in 1x 64GB
Hogere schrijfsnelheid.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:07:
Wat is het verschil tussen de ultra en extreme?
Leessnelheid verschil is redelijk te verwaarlozen, maar de schrijfsnelheid van de Extreme ligt een stuk hoger.
Gezien ik hem wil gebruiken in zo'n Nifty Drive is dat wel redelijk van belang.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
1, 12:50.mimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:11:
Hoeveel boxen gemist?
Correctie, en 1 op FB, 1 op twitter.
[ Voor 12% gewijzigd door mystiqu op 26-08-2015 19:11 ]
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Ja als je wilt zorgen dat je volgend jaar geen klanten meer over hebt ;-)Atomsk schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:12:
Het zou grappig zijn wanneer ze nu de rest van hun boxen via de Google+ pagina zouden aankondigen...
Je hebt helemaal gelijk!jellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:13:
[...]
Ja als je wilt zorgen dat je volgend jaar geen klanten meer over hebt ;-)
Dat dacht ik ook al bij de facebook aktie
[ Voor 6% gewijzigd door hmartino op 26-08-2015 19:15 ]
Leek me leuk en besteld. Daarna even gegoogled en wat blijkt: http://www.cameranu.nl/nl...IPB0Jafx8cCFUkUwwodWvsFxw
21,32+1,95=23,27
Dit is de tweede keer dat ik iets ga annuleren om dat het ergens anders gewoon goedkoper is. Conclusie: Deze hunt is nep.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Maar ik kan niet zo snel beslissen of ik hem wil
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
als al deze troep ook in de box zit...
Certified Google Teacher.
Stel je voor, een lantaarnpaal in de boxflipkipse schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:19:
wat is dit een flut hunt, ga denk ik gewoon stoppen
als al deze troep ook in de box zit...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Afmetingen: 50x30 cmHannibal1471 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:22:
Wat zijn "gastendoekjes" trouwens, zien er gewone handdoeken uit
Het formaat. Het is allemaal badstof.Hannibal1471 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:22:
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Kleine doekjes voor gasten die even hun gelaat willen verfrissen in je exquise badkamer.MisterLBP schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:23:
wth zijn gasten doekjes
_██_
(ಠ_ృ)
En talkpoeder. "multiple uses"dennisk. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:24:
Zometeen komen ze nog met natte doekjes...
-
heb je aan 8 wel genoeg? per week / dag ...
Gewoon fancy benaming voor doekjes waar je je reet mee af kunt vegen.Hannibal1471 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:22:
_██_
(ಠ_ృ)
+1 voor het gebruik van het woord 'exquise'.Atomsk schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:24:
[...]
Kleine doekjes voor gasten die even hun gelaat willen verfrissen in je exquise badkamer.
Verwijderd
Ze zijn best groot, vaker gebruiken.hmartino schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:25:
[...]
Er komt vast nog wel een wasmachine voorbij in de hunt...hmartino schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:25:
hahahahaWhatsappHack schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:26:
[...]
Er komt vast nog wel een wasmachine voorbij in de hunt...
moet wel een droogtrommel ingebouwd zijn
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd
Compatibel m. HQ Dolby Digital coded content
Muziek streamen via Bluetooth
Wat zijn 'custom drivers'?
[ Voor 3% gewijzigd door hmartino op 26-08-2015 19:29 ]
Jaja, zo ging dat "vroeger" toen iBood nog van iBood wasSenui schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:29:
man.. hatelijk als de volgende deal direct na afloop van de vorige komt..
niemand, hij staat nog steeds op 100%
Jumpman schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:48:
Waar blijven die goed betaalbare 27" IPS schermen.
Ja dat kon ik nog wel waarderen, maar soms is er bijna geen tijd tussen het ´uitverkoopgeluidje´ en het belgeluidje. Stel dat de box in één komtcoyote1980 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:30:
[...]
Jaja, zo ging dat "vroeger" toen iBood nog van iBood wasDan kreeg je opeens rap opeenvolgende deals en wist je dat je klaar kon gaan zitten voor de box!
[ Voor 6% gewijzigd door mystiqu op 26-08-2015 19:34 ]
Geen tijd? ik heb het gevoel dat ik alleen maar 15 minuten naar de inboedel van een kringloopwinkel zit aan te turen...Senui schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:33:
[...]
Ja dat kon ik nog wel waarderen, maar soms is er bijna geen tijd tussen het ´uitverkoopgeluidje´ en het belgeluidje. Stel dat de box in één komt
Nee dat mis ik ook enorm, de pauze met "nieuwe aanbieding komt eraan" in plaats van *BAM*, nieuw product in je bakkus. Snappen ze daar niet dat subtiliteit ook wat waard is? Zo gedraag je je toch ook niet op je first date ofzo?Senui schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:33:
[...]
Ja dat kon ik nog wel waarderen, maar soms is er bijna geen tijd tussen het ´uitverkoopgeluidje´ en het belgeluidje. Stel dat de box in één komt
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
Geen geld, erg goede reviews en voor de standaard prijs al prijs-kwaliteit speakers (zelfs 150 euro voor 2 is een koopje)mystiqu schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:34:
Als die Boston Acoustics A25 nog een keer voorbijkomen koop ik ze denk ik. Iemand ervaringen mee ? Wil ze gebruiken in een bestaande 5.0 setup als nieuwe fronts, op een denon AVR X1000.
Net tijdens het eten mijn bestek niet gesloopt dus ook deze deal gaat niet door.dennisk. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:35:
Weer bestek...
Niet? Ik ga er geen (gasten) doekjes om winden hoor...coyote1980 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:34:
[...]
Nee dat mis ik ook enorm, de pauze met "nieuwe aanbieding komt eraan" in plaats van *BAM*, nieuw product in je bakkus. Snappen ze daar niet dat subtiliteit ook wat waard is? Zo gedraag je je toch ook niet op je first date ofzo?
Gewoon **tadaa**
Cut the crap :-D
Damn... Kan je ze niet uit het raam gooien? Wellicht dat je dan nog wat nuttigs kan kopen hahaMaZZie-D schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:36:
[...]
Net tijdens het eten mijn bestek niet gesloopt dus ook deze deal gaat niet door.
Wat een meuk zeg
[ Voor 3% gewijzigd door dennisk. op 26-08-2015 19:37 ]
The "naked guy" doesn't work!arjoderoon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:36:
[...]
Niet? Ik ga er geen (gasten) doekjes om winden hoor...
Gewoon **tadaa**
Cut the crap :-D
Dan ga ik ze zeker halen. 60 euri voor een setje ;DToFast schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:36:
[...]
Geen geld, erg goede reviews en voor de standaard prijs al prijs-kwaliteit speakers (zelfs 150 euro voor 2 is een koopje)
FTFY!JustFogMaxi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:38:
Man, me mijn moeder zou deze hunt wel interessant vinden...
Of een goede tena Lady deal..
Vraag dat aan Gerda Smit of Yolanthe Kabouter van KastbergenMisterLBP schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:23:
wth zijn gasten doekjes
Wacht maar tot die bijl voorbij komt...Sh0ckTr00per schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:39:
Zie dat ik onderweg een Bear Grylls mes gemist heb, had ik mijn ogen er uit kunnen steken zodat ik de rest van de hunt niet meer hoef te zien
Lukt ook prima met een potlood hoor...Sh0ckTr00per schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:39:
Zie dat ik onderweg een Bear Grylls mes gemist heb, had ik mijn ogen er uit kunnen steken zodat ik de rest van de hunt niet meer hoef te zien
| Losing my religion |
Blijf nog even kijken, maar het eerste geschikte dat nu voorbij komt dat neem ik oculairarjoderoon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:40:
[...]
Lukt ook prima met een potlood hoor...
men is hier net zo afwezig als de box dat is op iBood
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Je hebt verzamelwebsites zoals eendagsaanbiedingen etc. Komt ook ibood voorbijVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:42:
Is er een goed alternatief voor iBood?
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]