Dit zijn de hunts die al geweest zijn.
ohh cmon pricewatch: Sandisk SSD Plus 120GB
4 hele euros...
4 hele euros...
[ Voor 7% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 18:12 ]
ik verveelde mij,en heb dit liedje geschreven
mocht je een instrumentaal muziekje nodig hebben ->I wanna hunt for the lowest price
Like no one ever was
To watch them is my real test
To buy them is my cause (oooh)
I wont give up untill i see
the treasure will be mine
and ill wait for it to arrive
And to unpack everything that's inside!
iBood hunt!
It's you and me.
I know it's my destiny!
iBood hunt!
Ooh you're my best friend
Money i must spend!
iBood hunt!
A new item out of the blue
But red bull will pull us through
Ill buy this and you'll buy that
iBood hunt!
(Gotta catch 'em) Gotta catch 'em Gotta catch 'em all!
Every item along the way
With patience passes time
And I will see to it
That the iBood box is mine!
Come join me, the time is now!
To hunt the ultimate prize
There's no better team
to have tweakers is so nice
hunt instant reloader is dream!
iBood hunt!
It's you and me.
I know it's my destiny!
iBood hunt!
Money i must spend!
iBood hunt!
iBood hunt!
iBood hunt!
It's you and me.
I know it's my destiny!
iBood hunt!
Money i must spend!
iBood hunt!
iBood hunt!
ora et labora
10 euro toch? of kijk ik ergens overheen?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:12:
ohh cmon pricewatch: Sandisk SSD Plus 120GB
4 hele euros...
Ik had laatst nog een 32gb SSD voor 37 ergens gekocht....
Toch 10€ goedkoper.. Gratis verzending
Allright boys. Ik ben weer present! Na een hoop gekut met KPN vanmiddag even wat ontspanning.
Een tip voor mensen die wellicht het ondernemerspakket Internet & IP Bellen overwegen. NIET DOEN. VOIP van KPN is kansloos.
Een tip voor mensen die wellicht het ondernemerspakket Internet & IP Bellen overwegen. NIET DOEN. VOIP van KPN is kansloos.
mrc4nl schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:13:
ik verveelde mij,en heb dit liedje geschreven
[...]
mocht je een instrumentaal muziekje nodig hebben ->
[video]

sorry ik verveel me
wie spot de MISSINGNO
[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 26-08-2015 18:17 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Mooi hoor,plak maar op de koelkast.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
amazon.de hier is goedkoper en ook gratis verzendenvirtualite schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:14:
Toch 10€ goedkoper.. Gratis verzending
Sinds wanneer is 49 minder dan 45,95?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:16:
[...]
amazon.de hier is goedkoper en ook gratis verzenden
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Dat moet wel heel pijnlijk scheren zijn. Met een boormachine.
Dat was een gekke mach 3 houder + mesjes
nou ik ben weg, op naar noorderzon om wat te eten, hoop dat de boxen tot vanavond wachten
zolang je maar niet met haar vertrekt, laterz :WKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:19:
nou ik ben weg, op naar noorderzon om wat te eten, hoop dat de boxen tot vanavond wachten
ora et labora
Micro SD best grappig als je die net nodig hebt,
Zijn er meerdere boxen per hunt dan? Ik dacht dat deze maar 1x aangeboden werden.
Pauze? Pauze? WIJ WILLEN GEEN PAUZE!Senui schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:20:
Weet iemand of er vannacht een pauze wordt ingelast?
Je bent toch een Tweaker?
(Maar ik vermoed dat er wel een pauze komt)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Kon die kaartjes nog wel gebruiken voor een Go Pro die binnenkort aangeschaft wordt, alleen net te laat..
-
Volgens mij is er niet 1 interessante aanbieding geweest, en het zal me verbazen als een tweaker iets heeft gekocht tijdens deze hunt, of heb ik het mis en ben ik gewoon ontzettend tech verzadigd?
Inderdaad. 't Is allebei kutherrie, maar hardstyle nog net even kutter.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:23:
[...]
Hardcore en 'raw' Hardstyle is iets anders.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
I knowVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:23:
[...]
Hardcore en 'raw' Hardstyle is iets anders.
zelf luister ik vooral dit soort muziek:
Zo jammer dat ze niet gewoon 4 GB in een dergelijk apparaat stoppen... Kost 20 euro meer.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ja, 3 knikkerbanen hier.FlyEragon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:25:
Volgens mij is er niet 1 interessante aanbieding geweest, en het zal me verbazen als een tweaker iets heeft gekocht tijdens deze hunt, of heb ik het mis en ben ik gewoon ontzettend tech verzadigd?
Er waren Chromecasts voor 25 euro, dus die zullen wel een aantal tweakers gekocht hebben.FlyEragon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:25:
Die sandisk 480 gb was niet slecht,.FlyEragon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:25:
Oja, klopt alleen tijdens de SSD had ik zoiets van Nice, maar was al reeds voorzien van EVO's.
Met 1 GB ram op Windows 10 wordt je waarschijnlijk gillend gek van de traagheid... Als ik Chrome opstart zit ik al op 3-4 GB ram usage.... Lekker swappen zoals 15 jaar geleden?KaiseRRuby schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:26:
Ik vind deze Asus ook niet slecht.
Dan heb ik iets te snel wat gezegd..sdk1985 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:27:
[...]
Met 1 GB ram op Windows 10 wordt je waarschijnlijk gillend gek van de traagheid... Als ik Chrome opstart zit ik al op 3-4 GB ram usage.... Lekker swappen zoals 15 jaar geleden?
Vandaag net de mijne verkocht.jesse111 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:26:
Er waren Chromecasts voor 25 euro, dus die zullen wel een aantal tweakers gekocht hebben.
-
Het is nog goedkoper om naar de action te rijden en een bakje koffie te drinken dan om die kabels thuis te laten bezorgen lol.
Je kan mijn Chromecast kopen, gebruik hem toch niet meer
Sorry, maar kreeg een goed deal samen met de laptop die ook te koop stond.
-
geen probleemwoutertjuh88 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:31:
[...]
Sorry, maar kreeg een goed deal samen met de laptop die ook te koop stond.
Iemand trouwens een alternatieve site van de hunt als die van 1dk? Die instant reloader is echt belachelijk traag.
Belachelijke verzendkosten voor brievenbuspost. Maar ja, dat is bij iBood altijd al zo geweest en stug als ze zijn (zitten zeker in Amsterdam ;-) ) gaan ze voor zoiets gewoon €5,95 rekenen.
ja je weet toch die mensen moeten ook ergens te slapen hebbenDonkMatt schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:33:
Belachelijke verzendkosten voor brievenbuspost. Maar ja, dat is bij iBood altijd al zo geweest en stug als ze zijn (zitten zeker in Amsterdam ;-) ) gaan ze voor zoiets gewoon €5,95 rekenen.
ging alles maar zo snel als deze serie. de hunt is wel net zo random als deze serie
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=342wkSVpkLY]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=342wkSVpkLY]
ora et labora
spartacusNLD schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:34:
[...]
ja je weet toch die mensen moeten ook ergens te slapen hebben
[afbeelding]
Was ik eventjes weg komt die Jamo set langs
die multi tools wel leuk spul voor op het werk!
en besteld!
en besteld!
[ Voor 16% gewijzigd door Zaratrass op 26-08-2015 18:37 ]
http://link.marktplaats.nl/m958505838
Was zelf ook te laat
[ Voor 6% gewijzigd door SteaRic op 26-08-2015 18:39 ]
Verschrikkelijk saaie hunt so far. Heel weinig leuke dingen die voorbij komen, het is echt de troep waar ze vanaf moeten.
Daarnaast werkt de site weer eens super slecht.
Veel resource verbruik, automatisch herladen wat voor geen meter werkt en steeds stopt, de site die blijft hangen, plaatjes die niet laden, et cetera.
Ik blijf me er over verbazen hoe ze na al deze tijd nog steeds geen fatsoenlijk gebouwde site hebben en kennelijk nog altijd te weinig server resources.
Nu maar hopen dat de producten die ik mot hebben nog langskomen en ik ze dan ook daadwerkelijk te zien krijg.
Veel resource verbruik, automatisch herladen wat voor geen meter werkt en steeds stopt, de site die blijft hangen, plaatjes die niet laden, et cetera.
Ik blijf me er over verbazen hoe ze na al deze tijd nog steeds geen fatsoenlijk gebouwde site hebben en kennelijk nog altijd te weinig server resources.
Nu maar hopen dat de producten die ik mot hebben nog langskomen en ik ze dan ook daadwerkelijk te zien krijg.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Welke producten mogen dat zijn?WhatsappHack schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:41:
Verschrikkelijk saaie hunt so far. Heel weinig leuke dingen die voorbij komen, het is echt de troep waar ze vanaf moeten.![]()
werkt beter: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/WhatsappHack schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:41:
Verschrikkelijk saaie hunt so far. Heel weinig leuke dingen die voorbij komen, het is echt de troep waar ze vanaf moeten.![]()
- Sandisk Extreme kaartje (vorige net gemist in de hunt)sdk1985 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:42:
Welke producten mogen dat zijn?
- SGO Fastawk
- Nifty Drive MBP Retina 13" (als die ooit nog komen, is een tijdje geleden dat ze die hebben gehad
- Misschien een extra TV... Maar dan moet het wel een heel goede prijs hebben
- Soundbar (Philips/Sony)
- Een iBood Box natuurlijk
Thanks!
Is dat niet tegen de regels?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Das de officiele site?..WhatsappHack schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:48:
[...]
- Sandisk Extreme kaartje (vorige net gemist in de hunt)
- SGO Fastawk
- Nifty Drive MBP Retina 13" (als die ooit nog komen, is een tijdje geleden dat ze die hebben gehad)
[...]
Thanks!
De officiele site is gewoon op ibood.nl danwel ibood.com/nl.mystiqu schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:49:
Das de officiele site?..
1dagkoopjes zie ik nergens staan dat ze gelieerd zijn aan iBood
Die 1DK site drukt praktisch gewoon elke seconde op F5 om de meest up-to-date iBood site te hebben. ibood.nl loopt namelijk een beetje achter als je hem zelf laat refreshen.
Ik doe elke van de 5 hunts die k tot nog toe heb gedaan via 1DKWhatsappHack schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:50:
[...]
De officiele site is gewoon op ibood.nl danwel ibood.com/nl.
1dagkoopjes zie ik nergens staan dat ze gelieerd zijn aan iBood
Verwijderd
Dat maakt het nog niet de officiële site.mystiqu schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:52:
[...]
Ik doe elke van de 5 hunts die k tot nog toe heb gedaan via 1DK
Fair pointVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:54:
[...]
Dat maakt het nog niet de officiële site.
ook de 'ik neem er een!'?mystiqu schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:52:
[...]
Ik doe elke van de 5 hunts die k tot nog toe heb gedaan via 1DK
Vorige hunt had ik een box, als je daarop doelt?
Bestel je ook via 1boodhunt.1dagkoopjes.nl ?
box
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
yephmartino schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:57:
Bestel je ook via 1boodhunt.1dagkoopjes.nl ?
Jesus 130 euro voor een koelbox...
BOX ouwe
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Voor deze prijs had dat kreng wel in massief goud mogen komen.
No problem, vergeet alleen niet ff in teloggen
Dat is ook een goeiemystiqu schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:59:
[...]
No problem, vergeet alleen niet ff in teloggenScheelt kostbare tijd
Ah van 97% naar 98%, dus met 100% nieuw product?
Er kwam net 2x 32 GB voorbijWhatsappHack schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:48:
[...]
- Sandisk Extreme kaartje (vorige net gemist in de hunt)
- SGO Fastawk
- Nifty Drive MBP Retina 13" (als die ooit nog komen, is een tijdje geleden dat ze die hebben gehad)
[...]
Thanks!
Dat waren Ultra kaarten, moet Extreme hebben; en in 1x 64GB
Spaarlampen. Wie koopt dat tegenwoordig nog? Waar zijn de Ledjes?
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]