@ Esjo... zie DM.
.zip was niet zichtbaar. had ik er eerst een keer er achter getypt maar zag toen idd op m'n telefoon dat daar toen .Zip.zip stond.. Dus toen opnieuw gedaan zonder dubbele .zip beide dus geprobeerdelinx schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:28:
[...]
OK kan je je in dat geval herinneren of behalve de orginele bestandsnaam ook ".zip" zichtbaar was?
Standaard staat dit nl uit in Windows
Helaas is hij nog niet eens zichtbaar met de trackingcode. Bovendien stuurt Banggood via Swedenpost, dus ik verwacht hem zeker niet binnen korte tijd. Maar dat wist ik toen ik ging bestellen.jelleeelco schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:22:
Heb je hem al binnen? Als je hem binnen krijgt, kun je laten weten welke rom erop staat?
Hier had ik al een vermoeden van. In dat geval moet je op de PC alleen de naam veranderen in "update" en verder niets met zip erachter.Esjo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:35:
[...]
.zip was niet zichtbaar. had ik er eerst een keer er achter getypt maar zag toen idd op m'n telefoon dat daar toen .Zip.zip stond.. Dus toen opnieuw gedaan zonder dubbele .zip beide dus geprobeerd
Op je telefoon moet dat zichtbaar zijn als update.zip
[ Voor 6% gewijzigd door elinx op 15-12-2015 23:42 ]
Zoals ik schreef was ik daar al achter dus na eerst update.zip te hebben geprobeerd heb ik ook 'update' geprobeerdelinx schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:39:
[...]
Hier had ik al een vermoeden van. In dat geval moet je op de PC alleen de naam veranderen in "update" en verder niets met zip erachter.
Verwijderd
Edit: blijft telefoon van mijn vrouw en snapte ff niet waarom er fastboot kwam bij Esro. Net ff check gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:48:
Je kan toch gewoon ieder Rom flashen door op te starten middels volume down vasthouden en startknop loslaten wanneer de toestel uitstaat? Je komt dan toch in bootmenu. Iedere Android device die ik heb gehad (soms ietwat andere volgorde vd knoppen) heb ik zo voorzien van andere Roms t/m tablets van Samsung. Ik wipe zo ook de cache.
Volgorde is: volume upvasthouden, dan aan knop een tiental seconden vasthouden en loslaten terwijl volumeknop wordt vastgehouden........ en voila bootscherm met keuze. Naar Englisch, met volumeknoppen en start om te kiezen. Rest spreekt denk ik voor zich.
Dan zou het bestand nu wel goed hernoemd moeten zijn en in het interne geheugen zijn geplaatstEsjo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:43:
......
Zoals ik schreef was ik daar al achter dus na eerst update.zip te hebben geprobeerd heb ik ook 'update' geprobeerd
Dan de laatste vraag.
Welk bestand ging het dan om?
Deze manier van updaten had zeker goed moeten gaan met de global Hermes rom.
Zou tevens goed moeten gaan met twrp (mits de juiste zip versie)
Zal mislukken met de EU rom, tgv een unsigned melding
[ Voor 9% gewijzigd door elinx op 16-12-2015 00:47 ]
Om die reden heb ik de voorkeur voor een app die de recovery opstart, want ook ik vergeet altijd of het volume up of down is en wat de volgorde van loslaten is.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 00:02:...............
Volgorde is: volume upvasthouden, dan aan knop een tiental seconden vasthouden en loslaten terwijl volumeknop wordt vastgehouden........
In het menu van de updaterapp zit ook een optie om in recovery mode te herstarten.elinx schreef op woensdag 16 december 2015 @ 00:11:
[...]
Om die reden heb ik de voorkeur voor een app die de recovery opstart, want ook ik vergeet altijd of het volume up of down is en wat de volgorde van loslaten is.
Voor diegene die dit over het hoofd hebben gezien.
[ Voor 6% gewijzigd door Rubiks op 16-12-2015 00:37 ]
Ah ok. Ik heb hem met (was gratis) priority air mail laten versturen, hoop toch dat hij voor nieuw jaar binnen is!
elinx schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:37:
[...]
Helaas is hij nog niet eens zichtbaar met de trackingcode. Bovendien stuurt Banggood via Swedenpost, dus ik verwacht hem zeker niet binnen korte tijd. Maar dat wist ik toen ik ging bestellen.
Iedere aanbieding heeft plusjes en minnetjes en onopvallende kleine lettertjes.jelleeelco schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:16:......... hem met (was gratis) priority air mail laten versturen,..........
Bij mij zou er in dat geval ca. €8,- bijgekomen zijn. Vandaar dat ik hem "gewoon" liet verzenden
Ik zit er bovendien niet om verlegen, dus heb alle tijd (relatief gezien natuurlijk)
8 dagen, dus krap aan een week.Joatg schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:24:
[...]
8 dagen of werkdagen? (Ik heb hem zelf daar ook besteld)
Of dezeRuurd31 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:10:
[...]
Ben een beetje verward door je andere link. Deze dus?
Verwijderd
Nog even en je krijgt geld toe als je dat ding koopt. Dat is wat anders dan bij een Appelboom 6.

Valt wel mee, nog overal ca. 130 usd. ook op de genoemde links.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:44:.............
Nog even en je krijgt geld toe als je dat ding koopt. Dat is wat anders dan bij een Appelboom 6.
Wat je ziet is nl niet wat je betaald. Probeer maar eens een keuze te maken.
Andere (lagere) prijzen zijn slechts enkele exemplaren (zoals de babyblauwe versie) en daardoor kort geldig.
[ Voor 8% gewijzigd door elinx op 16-12-2015 16:23 ]
Bij HKG is er geen "Seller's shipping method" meer beschikbaar (verzending via DPD en al 4x geen importheffing hoeven te betalen). Contact gehad met de seller en deze zegt het niet meer via DPD te kunnen opsturen, geeft verder geen andere reden meer.
Zelf heb ik nu 2 toestellen bij TopOne besteld (€ 287,16 totaal), met DHL shipment. Is dus per toestel met flipcover, glass screen protector en DHL shipment 145 Euro. Zelfde als wat het bij HKG kostte, hij is daar nu duurder (met heffingen etc).
Ook de TopOne seller gesproken en deze stuurde mij op verzoek zelfs nog een gratis TPU case erbij, top!
Zoveel interesse in Xiaomi toestellen voor kennissen, 6 Redmi Note 2's, 1x Redmi 2 al besteld de afgelopen 2 maanden.
Wat een rete slechte camera zeg. Ik ben de Lumia 920 camera gewend, als ik dan buiten ben en het is schemer er is iets te doen met de kids en ik maak een foto perfecte kwaliteit, flitser erbij geen probleem gelijkwaardig aan de semi/pro camera's waar de hobbyisten mee staan.
Maar met deze android cam/apps jezus zeg duurt een uur voordat er wat komt, en als ik zonder flits foto's maak ziet het er niet uit. Wat moet moet ik doen of installeren zodat ik fatsoenlijke foto's krijg.....Ben al zover dat ik gewoon mijn Lumia meenemen als ik weet dat ik wat ga filmen of fotograferen. Ik heb Z Camera en Snap nu erop.. tips??
Maar met deze android cam/apps jezus zeg duurt een uur voordat er wat komt, en als ik zonder flits foto's maak ziet het er niet uit. Wat moet moet ik doen of installeren zodat ik fatsoenlijke foto's krijg.....Ben al zover dat ik gewoon mijn Lumia meenemen als ik weet dat ik wat ga filmen of fotograferen. Ik heb Z Camera en Snap nu erop.. tips??
Hahaha bedankt voor je moeite
Ik denken dat er niet veel aan te doen is.iNFiNiTY- schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:28:
Wat een rete slechte camera zeg. Ik ben de Lumia 920 camera gewend, als ik dan buiten ben en het is schemer er is iets te doen met de kids en ik maak een foto perfecte kwaliteit, flitser erbij geen probleem gelijkwaardig aan de semi/pro camera's waar de hobbyisten mee staan.
Het ligt aan de hardware.
Het is natuurlijk wel een budget telefoon, met een camera voor snapshots.
Voor kwaliteitsfofo's moet je toch een aparte camera of een dure Samsung(?) hebben.
Verwijderd
Probeer Camera Zoom FX eens.... NB: echte foto's neem je met een fotocamera. Onbegrijpelijk dat mensen onvergetelijke momenten met hun telefoon willen nemen. Telefoon is leuk voor selfies en als ik iets zie en camera niet bij heb. Maar dat is mijn mening natuurlijk.iNFiNiTY- schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:28:
Overigens doet die van mijn vrouw het gewoon naar behoren en wat ik ervan verwacht.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 17:54 ]
Met Z camera kan je wel heel snel foto's maken, maar ik zie nergens mijn flits optie.. lol. Ook is de kwaliteit van die foto's wel goed, maar alleen als er genoeg licht is.Rubiks schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:52:
[...]
Ik denken dat er niet veel aan te doen is.
Het ligt aan de hardware.
Het is natuurlijk wel een budget telefoon, met een camera voor snapshots.
Voor kwaliteitsfofo's moet je toch een aparte camera of een dure Samsung(?) hebben.
Zal het eens proberen, en niet helemaal eens. Zoals ik al zei, met mijn Lumia maak ik echt wel hele mooie foto's. Zowel binnen.buiten en in het licht.schemer.donker.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:53:
[...]
Probeer Camera Zoom FX eens.... NB: echte foto's neem je met een fotocamera. Onbegrijpelijk dat mensen onvergetelijke momenten met hun telefoon willen nemen. Telefoon is leuk voor selfies en als ik iets zie en camera niet bij heb. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
Overigens doet die van mijn vrouw het gewoon naar behoren en wat ik ervan verwacht.
[ Voor 38% gewijzigd door iNFiNiTY- op 16-12-2015 17:57 ]
Verwijderd
Instellingen???iNFiNiTY- schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:54:
[...]
Met Z camera kan je wel heel snel foto's maken, maar ik zie nergens mijn flits optie.. lol. Ook is de kwaliteit van die foto's wel goed, maar alleen als er genoeg licht is.
Ja dat snap ik, maar er is wel een flits icoontje alleen gebeurd er niks
http://www.gsmarena.com/x..._note_2-review-1311p7.php
als ik deze foto's zie vind ik het nog best een mooi eind resultaat. Maar hoe.
[ Voor 24% gewijzigd door iNFiNiTY- op 16-12-2015 18:01 ]
Verwijderd
Met de app die ik noemde: Google Play: Camera ZOOM FX PremiumiNFiNiTY- schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:58:
[...]
heb ik echt goede ervaringen. Gewoon apk via torrent downloaden en probeer hem eens.
http://www.androidslide.com/camera-zoom-reviews
Ook in de Blackmart gratis verkrijgbaar.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:02:
[...]
Met de app die ik noemde: Google Play: Camera ZOOM FX Premium
heb ik echt goede ervaringen. Gewoon apk via torrent downloaden en probeer hem eens.
http://www.androidslide.com/camera-zoom-reviews
Meh, als het goed is koop ik de app wel van die paar euro wordt je niet arm.
Welke ROM heb je?iNFiNiTY- schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:58:
[...]
Verwijderd
Toevallig net een foto gemaakt van zoon in schemer met phone en daarna fotocamera. Ik ga persoonlijk echt huilen van die vd phone maar dat kan ook niet anders met zo'n sensor. Nogmaals: gebruik je telefoon als je echt niet anders kan en anders echt een echte camera. Over 20 jaar sla je je voor je kop als je de slechte foto's dan een keer terugziet van je kinderen/vakanties etc.iNFiNiTY- schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:18:
Meh, als het goed is koop ik de app wel van die paar euro wordt je niet arm.
Verwijderd
Ik kon tot gisteren de Weekly Hermes Rom van Xiaomi.eu gewoon via de normale updatewijze van toestel erop zetten. Sinds gisteren krijg ik melding "signature check failed" en wordt hij niet meer geinstalleerd. Meer mensen hier last van? Zeker alleen te omzeilen door nu TWRP te installeren? Toch vreemd ......
Maak je geen zorgen haha. Zoals ik al zei de Lumia maakt wel haar scherpe foto's die gaat standaard mee als er wat boeiends vast te leggen valt. De camera van de redmi is idd om te huilen. Tenminste als je even snel wat vast wilt leggen en er is onvoldoende licht, in het licht en als je de tijd neemt/hebt zijn de foto's prima. Maar je moet niet denken even snel met de telefoon paar kiekjes maken tijdens een diner ofzo. Dan zijn er veel mislukt. .Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:04:
[...]
Toevallig net een foto gemaakt van zoon in schemer met phone en daarna fotocamera. Ik ga persoonlijk echt huilen van die vd phone maar dat kan ook niet anders met zo'n sensor. Nogmaals: gebruik je telefoon als je echt niet anders kan en anders echt een echte camera. Over 20 jaar sla je je voor je kop als je de slechte foto's dan een keer terugziet van je kinderen/vakanties etc.
@rubiks hybrid 2.0.
[ Voor 14% gewijzigd door iNFiNiTY- op 17-12-2015 14:51 ]
Verwijderd
Bestaat niet dat een telefoon kwalitatief betere foto's maakt dan een echte fotocamera.iNFiNiTY- schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:46:
[...]
Maak je geen zorgen haha. Zoals ik al zei de Lumia maakt wel haar scherpe foto's die gaat standaard mee als er wat boeiends vast te leggen valt. De camera van de redmi is idd om te huilen. Tenminste als je even snel wat vast wilt leggen en er is onvoldoende licht, in het licht en als je de tijd neemt/hebt zijn de foto's prima. Maar je moet niet denken even snel met de telefoon paar kiekjes maken tijdens een diner ofzo. Dan zijn er veel mislukt. .
@rubiks hybrid 2.0.
Verschillen:
Het is niet zo gek dat we steeds vaker de smartphone pakken voor foto en film. Toch blijven er nog genoeg redenen om je (spiegelreflex)camera te gebruiken. De kwaliteit is natuurlijk beter dankzij de veel grotere sensor en het grotere glaswerk. Dat zie je goed aan de detaillering, de scherpte en het ruisniveau (vooral bij slecht licht). Ook is er voor spiegelreflexcamera's een groot aanbod van zoomlenzen. Daarmee kun je in elke situatie spectaculaire effecten bereiken. En je kunt natuurlijk creatief spelen met beperkte scherptediepte en een scherp onderwerp tegen een onscherpe achtergrond fotograferen.
Maar het is jouw feestje natuurlijk. Ieder zijn ding....
Ik zeg dat toch nergens? Maar de camera voldoet prima, en er zijn genoeg opties voor. En moet zeggen dat er vaak complimenten kwamen van bruiloft en etentjes foto's gemaakt met de Lumia, zegt zat. Zoals ik al zei voldoet prima.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:16:
[...]
Bestaat niet dat een telefoon kwalitatief betere foto's maakt dan een echte fotocamera.
Verschillen:
Het is niet zo gek dat we steeds vaker de smartphone pakken voor foto en film. Toch blijven er nog genoeg redenen om je (spiegelreflex)camera te gebruiken. De kwaliteit is natuurlijk beter dankzij de veel grotere sensor en het grotere glaswerk. Dat zie je goed aan de detaillering, de scherpte en het ruisniveau (vooral bij slecht licht). Ook is er voor spiegelreflexcamera's een groot aanbod van zoomlenzen. Daarmee kun je in elke situatie spectaculaire effecten bereiken. En je kunt natuurlijk creatief spelen met beperkte scherptediepte en een scherp onderwerp tegen een onscherpe achtergrond fotograferen.
Maar het is jouw feestje natuurlijk. Ieder zijn ding....
Als ik es rijk wordt komt er een mooie spiegel reflex. Ha ha.
Heb je er soms in de tusentijd een originele ROM (stable of chinese dev rom) op gezet?Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:30:
Ik kon tot gisteren de Weekly Hermes Rom van Xiaomi.eu gewoon via de normale updatewijze van toestel erop zetten. Sinds gisteren krijg ik melding "signature check failed" en wordt hij niet meer geinstalleerd. Meer mensen hier last van? Zeker alleen te omzeilen door nu TWRP te installeren? Toch vreemd ......
Nadat ik er een originele china developer rom op had gezet, kon ik namelijk ook niet meer de EU rom installeren met de mi-recovery (update).
Gelukkig had ik een recovery backup gemaakt met Flashify. Waarmee het wel weer lukte.
Ik gebruik nu overigens wel TWRP- recovery omdat je dan de mogelijkheid hebt van het maken van een nandroid backup. Hiermee kun je in no-time terug naar een werkende situatie wanneer het een en ander niet meer werkt.
Kan iemand me helpen?
Mijn telefoon (Redmi Note 2 natuurlijk) geeft steeds aan dat er oortjes verbonden zijn, maar dat is niet zo. Als ik de telefoon opnieuw opstart is het weg. Als ik dan vervolgens mijn oortjes in- en uit plug staat het er weer. Hierdoor gaat er geen geluid meer door de speakers van mn telefoon wat heel erg irritant is
Mijn telefoon (Redmi Note 2 natuurlijk) geeft steeds aan dat er oortjes verbonden zijn, maar dat is niet zo. Als ik de telefoon opnieuw opstart is het weg. Als ik dan vervolgens mijn oortjes in- en uit plug staat het er weer. Hierdoor gaat er geen geluid meer door de speakers van mn telefoon wat heel erg irritant is
Welke ROM?Mees789 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:27:
Kan iemand me helpen?
Heb je al een cache wipe gedaan?
Verwijderd
Nee, niks verandert. Vreemd toch?Rubiks schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:54:
[...]
Heb je er soms in de tusentijd een originele ROM (stable of chinese dev rom) op gezet?
Nadat ik er een originele china developer rom op had gezet, kon ik namelijk ook niet meer de EU rom installeren met de mi-recovery (update).
Gelukkig had ik een recovery backup gemaakt met Flashify. Waarmee het wel weer lukte.
Ik gebruik nu overigens wel TWRP- recovery omdat je dan de mogelijkheid hebt van het maken van een nandroid backup. Hiermee kun je in no-time terug naar een werkende situatie wanneer het een en ander niet meer werkt.
Nu vraag ik me ook wel af of het nodig is wekelijks te updaten? Lijkt me een beetje overkill.
Zoveel wordt er niet wekelijks gewijzigd. Bovendien betreft het niet altijd direct de Note 2.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:59:......
Nu vraag ik me ook wel af of het nodig is wekelijks te updaten? Lijkt me een beetje overkill.
Als je het changelog kan bekijken, kan je altijd beoordelen of je het nodig vindt. Er zijn niet voor niks "stable" rom's die eens in de zoveel tijd verschijnen.
Datzelfde geldt ook als je tevreden bent met de werking van de huidige rom.
Echt grote veranderingen zijn bovendien ook gauw via een andere weg bekend, mits je erop let natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door elinx op 17-12-2015 18:08 ]
If it aint broken, don't fix it.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:59:
[...]
Nee, niks verandert. Vreemd toch?
Heb net een cache wipe gedaan, heeft niet geholpen.Rubiks schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:53:
[...]
Welke ROM?
Heb je al een cache wipe gedaan?
De ROM die ik gebruik is: MIUI 7 by xiaomi.eu 5.9.24 | beta
Ik heb de ROM inmiddels meer dan 2 maanden, tot laatst toe geen enkel probleem gehad met de 3.5MM plug...
[ Voor 16% gewijzigd door Mees789 op 17-12-2015 18:17 ]
Probeer anders de ROM opnieuw te installeren. Of een recentere EU ROM natuurlijk.Mees789 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:15:
[...]
Heb net een cache wipe gedaan, heeft niet geholpen.
De ROM die ik gebruik is: MIUI 7 by xiaomi.eu 5.9.24 | beta
Ik heb de ROM inmiddels meer dan 2 maanden, tot laatst toe geen enkel probleem gehad met de 3.5MM plug...
Dankjewel, ik zal het eens proberenRubiks schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:30:
[...]
Probeer anders de ROM opnieuw te installeren. Of een recentere EU ROM natuurlijk.
Misschien heel suf, maar check of er stof in de aansluiting zit. Soms niet te zien, maar als je met een naald (voorzichtig) voelt kun je dat checken.
Had hetzelfde met een iphone 3gs... Tijdje geleden...lang...geleden
Had hetzelfde met een iphone 3gs... Tijdje geleden...lang...geleden
Hallo,
Als je deze telefoon bij gearbest koopt staat bij talen Nederlands.
Staat hier dan de ROM van xiaomi.eu op of een van hun zelf?
Zit deze dan vol met troep?
Groeten Ja
Groeten Ja
Dat ligt eraan welke ROM erop staat.JAtech schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:16:
Hallo,
Groeten Ja
Volgens mij een door hun aangepaste xiaomi.eu rom met aparte aanduiding 66.77.88 oidJAtech schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:39:
Welke gebruikt gearbest?
Van hun zelf.of van xiaomi.eu
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Bij Hongkong Goldway stond de xiaomi.EU ROM er op toen ik hem kreeg.JAtech schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:39:
Welke gebruikt gearbest?
Van hun zelf.of van xiaomi.eu
Halleluja! 3 avonden klooien maar het is gelukt! Ik zit op eu ROM.
Blijkbaar een probleem die meer mensen hadden. Ik kreeg continu de melding signature verification failed. Ook TWRP kon ik niet installeren en bij permissions stond geen ROOT acces.
Ik heb stappen doorlopen zoals hier beschreven:
http://forum.xda-develope...de-problem-t3243079/page2
miui 7 bleek dit allemaal te blokkeren...
Bedankt iedereen voor het meedenken!
Blijkbaar een probleem die meer mensen hadden. Ik kreeg continu de melding signature verification failed. Ook TWRP kon ik niet installeren en bij permissions stond geen ROOT acces.
Ik heb stappen doorlopen zoals hier beschreven:
http://forum.xda-develope...de-problem-t3243079/page2
miui 7 bleek dit allemaal te blokkeren...
Bedankt iedereen voor het meedenken!
Verwijderd
Ik denk dat hij er eindelijk is. Een kale Android zonder al die Xiaomi onzin of andere toegevoegde bloatware. http://forum.xda-develope...rom-redmi-note-2-t3272872
Iemand deze al geprobeerd?
Ik heb hem staan, ziet er goed uit... smooth en goed...Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:49:
Ik denk dat hij er eindelijk is. Een kale Android zonder al die Xiaomi onzin of andere toegevoegde bloatware. http://forum.xda-develope...rom-redmi-note-2-t3272872
Ik laat deze staan.
Verwijderd
Alles functioneert goed? Behalve de IR Remote volgens mij, maar dat vind ik niet belangrijk.hgeert schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:17:
[...]
Ik heb hem staan, ziet er goed uit... smooth en goed...
Ik laat deze staan.
Geen Xiaomi tools er meer op? Met die EU Rom blijf ik af en toe in de zoekfunctie chinese tekens zien, zijn die weg? Blijf toch wat alert met die Chinezen. Ik wens gewoon niet gemonitord te worden.
Ik neem aan dat je ook geen Google account gebruikt dan, geen Facebook, WhatsApp, Twitter, GPS, microsoft, enz?Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:42:
[...]
Alles functioneert goed? Behalve de IR Remote volgens mij, maar dat vind ik niet belangrijk.
Geen Xiaomi tools er meer op? Met die EU Rom blijf ik af en toe in de zoekfunctie chinese tekens zien, zijn die weg? Blijf toch wat alert met die Chinezen. Ik wens gewoon niet gemonitord te worden.
De NSA weet waar je bent
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
ik heb laatst een optie uitgezet waardoor de verkenner nu mijn RN2 niet meer ziet. Waarschijnlijk staat ie nu op alleen opladen ipv verbinding.
Iemand enig idee hoe ik de usb storage weer terug krijg??
gevonden mbv more shortcuts
[ Voor 11% gewijzigd door roontje op 18-12-2015 17:56 ]
Ik heb op 24 oktober bij Dealextreme een Redmi Note 2 gekocht. Ik dacht slim te zijn en het via DX's Europese pagina te bestellen maar dat bleek achteraf minder slim.
De telefoon werd gewoon vanuit China verzonden via traceerbare airmail. Vervolgens, na vier weken stilte, kreeg ik een brief van de douane met de vraag om een factuur. Bleek dat ik uiteindelijk 46 euro moest bijbetalen aan de deur. Uiteindelijk 206 euro betaald voor de Redmi Note 2.
De telefoon zelf is redelijk briljant. TWRP was letterlijk binnen tien minuten geflashed en na wat rondgeneus op de fora heb ik, dus via TWRP, de 5.11.5 rom geflashed. Alle Chinese meuk was meteen van de telefoon verdwenen en hij draait als een zonnetje. SuperSU geflashed, root gepiept. IR Remote doet het prima, 4G op Tmobile, super vlot en een heel mooi scherm; duidelijk IPS, goede kijkhoeken en geen storende verkleuringen.
De camera is beter dan ik had gedacht na het lezen van de reviews. Het is geen DSLR, maar dat had ik ook niet verwacht. Prima voor een telefoon. De batterij gaat bij mij ruim een dag mee na intensief gebruik en ook dat vind ik prima. Jammer dat ik er 200+ voor betaald heb, maar goed, what can you do.
Ik had trouwens die DX custom insurance, maar die is maar 40 dagen geldig en de hele toestand heeft langer dan 40 dagen geduurd dus ik mag de insurance niet claimen. Lekker dan. Slim DX!
Oooook leuk is dat mijn USB DAC meteen OTG werkte! Briljant audiofiel geluid uit een cheape Chinaphone... Het moet niet gekker worden.
KBYE
De telefoon werd gewoon vanuit China verzonden via traceerbare airmail. Vervolgens, na vier weken stilte, kreeg ik een brief van de douane met de vraag om een factuur. Bleek dat ik uiteindelijk 46 euro moest bijbetalen aan de deur. Uiteindelijk 206 euro betaald voor de Redmi Note 2.
De telefoon zelf is redelijk briljant. TWRP was letterlijk binnen tien minuten geflashed en na wat rondgeneus op de fora heb ik, dus via TWRP, de 5.11.5 rom geflashed. Alle Chinese meuk was meteen van de telefoon verdwenen en hij draait als een zonnetje. SuperSU geflashed, root gepiept. IR Remote doet het prima, 4G op Tmobile, super vlot en een heel mooi scherm; duidelijk IPS, goede kijkhoeken en geen storende verkleuringen.
De camera is beter dan ik had gedacht na het lezen van de reviews. Het is geen DSLR, maar dat had ik ook niet verwacht. Prima voor een telefoon. De batterij gaat bij mij ruim een dag mee na intensief gebruik en ook dat vind ik prima. Jammer dat ik er 200+ voor betaald heb, maar goed, what can you do.
Ik had trouwens die DX custom insurance, maar die is maar 40 dagen geldig en de hele toestand heeft langer dan 40 dagen geduurd dus ik mag de insurance niet claimen. Lekker dan. Slim DX!
Oooook leuk is dat mijn USB DAC meteen OTG werkte! Briljant audiofiel geluid uit een cheape Chinaphone... Het moet niet gekker worden.
KBYE
too old, too cold
Met welke maatschappij is het verzonden? Wat voor tracking code had je?
Dan weet ik beetje wat ik kan verwachten...die van mij is onderweg met post nl(prioriteit air mail), gekocht bij banggood
Dan weet ik beetje wat ik kan verwachten...die van mij is onderweg met post nl(prioriteit air mail), gekocht bij banggood
Verwijderd
Kijk dat is timing! Vanmiddag kwam mijn zwarte aluminium behuizing binnen en een uur geleden via DHL mijn telefoon (zonder belasting natuurlijk, Top One is de bom!). Kon niet aanzien dat mijn vrouw een mooiere phone had dan ik.
Huawei verkocht na 2 jaar voor €80 dus voor €60,- nieuwe telefoon met alu behuizing.
Ik ga toch de Cynogen Rom hier eens opzetten en laat jullie weten of het wat is.
Edit: voor diegene die nog willen bestellen...nogmaals: Via Top One Aliexpress, DHL kiezen en je betaald geen belasting en je hebt hem met 8 dagen binnen.

Ik ga toch de Cynogen Rom hier eens opzetten en laat jullie weten of het wat is.
Edit: voor diegene die nog willen bestellen...nogmaals: Via Top One Aliexpress, DHL kiezen en je betaald geen belasting en je hebt hem met 8 dagen binnen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2015 18:27 ]
Verwijderd
NSA staat aan de "goede" kant en mag van mij alles weten.John Rambo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:39:
[...]
Ik neem aan dat je ook geen Google account gebruikt dan, geen Facebook, WhatsApp, Twitter, GPS, microsoft, enz?![]()
De NSA weet waar je bent
Overigens gebruik ik geen Facebook, Twitter, Google niet maar gebruik DuckDuckGo, staan alle lekfuncties uit in Windows 10 en gebruik Firefox met Ghostery. Helaas kan ik nog geen VPN op mijn router draaien maar binnenkort die eens updaten met alternatieve software. Dus .... ja ik ben erg voor mijn privacy.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2015 18:44 ]
Mee eens.. Hier draait vpn op alle apparaten die met internet verbonden zijn
is de cover van plastic of aluminium?Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:42:
[...]
http://www.aliexpress.com...hone-Bag/32451373394.html
Topper en niet glad door kleine ribbels achterop. Letop: bij de zwarte de brushed nemen! De matte is wel glad. Echt aanrader!!!
Edit: en geen kraakjes etc. Vriendin van mij vrouw zag de telefoon en dacht dat ze nieuw toestel had van €600,-
Flapdrol, ik heb het je al een keer in middels een quote gevraagd maar daar heb je niet op gereageerd, dus misschien moet je zelf lezen????Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:05:
[...]
Lezen?????? Schrijf net hierboven nog alu.
En ja ik heb jouw vorige bericht gelezen, maar daar kon ik geen zekerheid uit halen of je het over de kleur had of over het materiaal. Bedankt voor het antwoord. Fijne avond
Verwijderd
Flapdrol??? Ik reageer zo veel mogelijk en dan krijg je dit naar je hoofd geslingerd? We zitten hier om elkaar te helpen en heb rond de quote die je hierboven laat zien lang en breed uitgelegd wat mijn ervaringen zijn, waar hij van gemaakt is etc... Maar .... graag gedaan. Ik ga even een drol leggen.groggy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:40:
[...]
Flapdrol, ik heb het je al een keer in middels een quote gevraagd maar daar heb je niet op gereageerd, dus misschien moet je zelf lezen????
En ja ik heb jouw vorige bericht gelezen, maar daar kon ik geen zekerheid uit halen of je het over de kleur had of over het materiaal. Bedankt voor het antwoord. Fijne avond
Ben benieuwd naar je ervaringen, ik ben nog steeds geen vrienden met MIUI. Een goede CyanogenMod rom zou zeer welkom zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:16:
Ik zie bij hun alleen de td versie staan, is die ook voor Europa? Edit, zie het al, de td versie is OK wanneer je 1 sim hebt.... Ik gebruik er 2. Welke heb ik dan nodig?Edit: voor diegene die nog willen bestellen...nogmaals: Via Top One Aliexpress, DHL kiezen en je betaald geen belasting en je hebt hem met 8 dagen binnen.
Hebben ze altijd, wanneer je dhl kiest, een verzekering tegen de import kosten en douanekosten?
Heb je wellicht de exacte link welke je besteld had?
[ Voor 12% gewijzigd door groxgrox op 18-12-2015 22:34 ]
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192
Eindelijk deze besteld: http://nl.aliexpress.com/...9.html?detailNewVersion=2
Kreeg wel een bericht:
Dear Friend
Thanks for your order!
There are some friendly reminders:
1,Please make sure the Contact Name,Address,Zip Code and Phone Number are correct! Russian customers are supposed to give full name.
2,Please check if your address is remote area here if you choose DHL:http://raslist.dhl.com/jsp/first.jsp.
3,Please tell us how much we should declare for the customs if you choose DHL(The EU customers can leave it).Indian customers are supposed to give PAN number. Please ignore this reminder if you choose Registered Mail.
4,Please leave us message if you want a sealed box.Otherwise we will unseal the box to do "Quality Control",flash the Multi-language ROM and install google play! The original box from Xiaomi,Meizu,Huawei(Honor),Lenovo(ZUK),ZTE(Nubia),Oneplus,OPPO,Letv are sealed.They are only with English and without Google play.
5,Please double check if the network works with your carrier if your order is cellphone.This is very important!
6,Please leave us message if the order is gift.We will process the shipment as fast as we can.
7,Order processing(including shipping company sort the parcels) may get delayed because of the Shopping Festival. Hope you understand! We will try our best to process your order ASAP.
Please ignore the reminders if everything is fine.
Sincerely, Top One Team
Moet ik hier nog iets op zeggen? Vooral 3 en 4 lijkt me iets.
Kreeg wel een bericht:
Dear Friend
Thanks for your order!
1,Please make sure the Contact Name,Address,Zip Code and Phone Number are correct! Russian customers are supposed to give full name.
2,Please check if your address is remote area here if you choose DHL:http://raslist.dhl.com/jsp/first.jsp.
3,Please tell us how much we should declare for the customs if you choose DHL(The EU customers can leave it).Indian customers are supposed to give PAN number. Please ignore this reminder if you choose Registered Mail.
4,Please leave us message if you want a sealed box.Otherwise we will unseal the box to do "Quality Control",flash the Multi-language ROM and install google play! The original box from Xiaomi,Meizu,Huawei(Honor),Lenovo(ZUK),ZTE(Nubia),Oneplus,OPPO,Letv are sealed.They are only with English and without Google play.
5,Please double check if the network works with your carrier if your order is cellphone.This is very important!
6,Please leave us message if the order is gift.We will process the shipment as fast as we can.
7,Order processing(including shipping company sort the parcels) may get delayed because of the Shopping Festival. Hope you understand! We will try our best to process your order ASAP.
Sincerely, Top One Team
Verwijderd
Hoeft niet te reageren. DHL=Euro Express = geen VATIAmNice schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:16:
Eindelijk deze besteld: http://nl.aliexpress.com/...9.html?detailNewVersion=2
Kreeg wel een bericht:
Dear Friend
Thanks for your order!
Sincerely, Top One Team
Naar Europa zetten ze er standaard een Global Rom op.
Nou heb er nu CM 12.1 op gezet, werkt opzich wel lekker ook cell broadcast staat er standaard op nu. Batterij lijkt ook stuk langer mee te gaan en minder drain van het scherm.
Led notificaties werken niet goed (batterij oranje rood groen)
Whatsapp notificaties (blauw ledje werkt ook niet)
Beetje tweaken zelf, browser heb ik verwijderd want die vind ik niks.
Wifi , data beetje bugged maar komt vast goed.
Settings wijzigen geeft ie aan is gestopt maar wijzigt het wel (taal instellingen o.i.d.)
Ik heb de pico gapps gebruikt.
Led notificaties werken niet goed (batterij oranje rood groen)
Whatsapp notificaties (blauw ledje werkt ook niet)
Beetje tweaken zelf, browser heb ik verwijderd want die vind ik niks.
Wifi , data beetje bugged maar komt vast goed.
Settings wijzigen geeft ie aan is gestopt maar wijzigt het wel (taal instellingen o.i.d.)
Ik heb de pico gapps gebruikt.
[ Voor 51% gewijzigd door iNFiNiTY- op 19-12-2015 11:07 ]
Verwijderd
Ik heb ook CM erop staan. Zalig een kale android zonder al die opsmuk. Straks de apps met instellingen overzetten.
Batterij zal vast langer meegaan door het ontbreken van die Xiaomi apps die volgens mij toch stiekum verbinding maken met hun server.
Batterij zal vast langer meegaan door het ontbreken van die Xiaomi apps die volgens mij toch stiekum verbinding maken met hun server.
Ja echt he.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:05:
Ik heb ook CM erop staan. Zalig een kale android zonder al die opsmuk. Straks de apps met instellingen overzetten.
Reken er niet op. CM haalt zelden betere batterijprestaties.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:05:
Deze cm verbruikt een stuk minder op het scherm voor wat ik nu zie maar goed. Batterij zal altijd een issue blijven je al tweak je het constant. Neem ik maar voor lief. Maar qua drain is het wel minder dan miui en de hybrid ROM die ik hiervoor had.
Als ik me niet vergis, kan bij deze cm slechts één sim op 4g. Als je van data wilt wisselen, dan moet je de sim kaarten verwisselen. Dat was nou net de reden voor mij om de prime te kiezen!
Draai overigens al tijdje met cm op de One Plus One, uiteindelijk vind ik het wat saai worden.
Draai overigens al tijdje met cm op de One Plus One, uiteindelijk vind ik het wat saai worden.
Verwijderd
Net mijn nieuwe Redmi Note2 Prime binnen,metten laten udaten en TWRP er op en geroot,fluitje van een cent.
Nu nog de accuduur afwachten
Nu nog de accuduur afwachten
Vanmorgen nieuwe Tempered-Glass-screen-protector aangebracht met derze methode, nadat de oude was gescheurd na een val op het aanrecht.elinx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:30:
[...]
Ik koop deze altijd zo goedkoop mogelijk op Aliexpress.
De meeste moeite heb ik om hem in één keer helemaal uitgelijnd te krijgen.
De soepele kunststof exemplaren bracht ik altijd vochtig aan zodat je nog kon schuiven, maar dat lukt niet zo met glas, omdat het vocht zich niet zo makkelijk meer eronder vandaan laat schuiven.
Met geduld is het me wel elke keer gelukt om een tempered glass protector aan te brengen, maar lastig blijft het uitlijnen wel. Volgende keer probeer ik deze methode met scharnieren van tape

Werkt echt perfect met derze methode. Bedankt.
Verwijderd
Eerste rariteit ontdekt...Locatie staat standaard blijkbaar aan maar ik kan de locatie instellingen niet vinden !!
Na talloze Android telefoons is dit de eerste waar ik locatie niet kan vinden in de instellingen en staat ook niet bij Extra instellingen of ik moet er 10 keer overheen gekeken hebben.
Ook na het naar beneden halen van de bovenste balk staat locatie er niet tussen . EU rom
Edit : Net gevonden dat dropdown menu van de toggles kan blijkbaar nog verschoven worden

In de instellingen blijft locatie onvindbaar.
Na talloze Android telefoons is dit de eerste waar ik locatie niet kan vinden in de instellingen en staat ook niet bij Extra instellingen of ik moet er 10 keer overheen gekeken hebben.
Ook na het naar beneden halen van de bovenste balk staat locatie er niet tussen . EU rom
Edit : Net gevonden dat dropdown menu van de toggles kan blijkbaar nog verschoven worden

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2015 15:52 ]
Onder extra instellingen > beveiliging.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:40:
Eerste rariteit ontdekt...Locatie staat standaard blijkbaar aan maar ik kan de locatie instellingen niet vinden !!
Edit : Net gevonden dat dropdown menu van de toggles kan blijkbaar nog verschoven worden![]()
Of in toggle scherm GPS icoon lang ingedrukt houden.
[ Voor 3% gewijzigd door Rubiks op 19-12-2015 16:02 ]
Verwijderd
Bedankt,wie gaat dat nu onder beveiliging zoeken ?Rubiks schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:59:
[...]
Onder extra instellingen > beveiliging.
Of in toggle scherm GPS icoon lang ingedrukt houden.
Tips:
-"Knijp" het scherm met drie vingers om in home menu te komen.
-Trek scherm omlaag in Explorer app om verborgen map weer te geven (EU ROM 5.12.17).
-"Knijp" het scherm met drie vingers om in home menu te komen.
-Trek scherm omlaag in Explorer app om verborgen map weer te geven (EU ROM 5.12.17).
Verwijderd
Less is more, vind ik. Zalig saai. Ben met CM Rom tot nu toe helemaal blij. Toestel reageert nog sneller, wifi is sneller, je kan de functies tenminste normaal vinden en verlost van die Xiaomi rommel apps.jelleeelco schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:16:
Als ik me niet vergis, kan bij deze cm slechts één sim op 4g. Als je van data wilt wisselen, dan moet je de sim kaarten verwisselen. Dat was nou net de reden voor mij om de prime te kiezen!
Iedere keer melding of ik een Xiaomi account wil, schoonmaakmeldingen en restanten van chinese tekens. Nu geen last meer van. Mijn kinderen hebben een Motorola G en die vind ik ook super vanwege af fabriek bijna basic Android.
Diegene die hem willen proberen, zie hier:
http://forum.xda-develope...rom-redmi-note-2-t3272872
Gapps: https://github.com/cgapps...rm64-2015-07-17-15-08.zip
Edit: wat heeft Prime of niet Prime te maken met wat voor Rom je draait??? Volgens mij niets.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2015 16:43 ]
Verwijderd
@musicmasters
Net die CM rom geflasht en gelukt ,staat nu op eerste instellingen,ik ben benieuwd wat het geeft ik wil ook wel af van de bloatware
Net die CM rom geflasht en gelukt ,staat nu op eerste instellingen,ik ben benieuwd wat het geeft ik wil ook wel af van de bloatware
Verwijderd
Nog 1 tip voor diegene die voor de alu covers gaat. Mijn vrouw heeft een zilveren vandaar dat ik een zwarte heb genomen (beetje lullig als je met de verkeerde telefoon naar buiten gaat) maar die zilveren vind ik mooier en die zwarte pakt me toch een partij vingerafdrukken op.
Ach ja, je moet wat over hebben voor een blije vrouw.

Verwijderd
Ben benieuwd naar je ervaringen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:31:
@musicmasters
En je bent af vd Apple look. Persoonlijk ben ik allergisch voor alles wat maar naar Apple riekt.

Verwijderd
Sloefke ofte pantoffelheld in NederlandVerwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:40:
Nog 1 tip voor diegene die voor de alu covers gaat. Mijn vrouw heeft en zilveren vandaar dat ik een zwarte heb genomen (beetje lullig als je met de verkeerde telefoon naar buiten gaat) maar die zilveren vind ik mooier en die zwarte pakt me toch een partij vingerafdrukken op.Ach ja, je moet wat over hebben voor een blije vrouw.
Overigens de CM lijkt perfect,alle Chinese meuk weg,super
Verwijderd
Huh ? Apple ? Waar haal je dat ik ben er nog allergischer aan dan jij ,denk ik .Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:43:
[...]
Ben benieuwd naar je ervaringen.
En je bent af vd Apple look. Persoonlijk ben ik allergisch voor alles wat maar naar Apple riekt.
Heb me eens in het begin laten verleiden tot een Iphone 3 Gs en een eerste Ipad,je ziet al hoelang het geleden is wss ?
Nooit of te nimmer nog Apple door de voordeur hier
Is mij nog niet gelukt. Zou je kunnen uitleggen waar ik "more shortcuts" moet zoeken?roontje schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:42:
ik heb laatst een optie uitgezet waardoor de verkenner nu mijn RN2 niet meer ziet. Waarschijnlijk staat ie nu op alleen opladen ipv verbinding.
Verwijderd
Dat bedoel ik nu... met CM sluit je je kabel aan en je krijgt gewoon zoals het hoort met Android 4 opties wat het toestel met de USB moet doen.Paul Hewson schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:54:
[...]
Is mij nog niet gelukt. Zou je kunnen uitleggen waar ik "more shortcuts" moet zoeken?
Maar ik ga hem niemand door de strot duwen....

Nee, met rom draaien heeft het niets te maken, dat klopt. Maar de Prime en de FDD waren de enige twee versies waarbij op beide sims 4G kan (en switchen kan dan via het menu ipv de kaarten te verwisselen).Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:30:
Edit: wat heeft Prime of niet Prime te maken met wat voor Rom je draait??? Volgens mij niets.
Nu blijkt er een bug in de CM versie voor de Redmi te zitten, dat je met twee simkaarten slechts op 1 simkaart data kan hebben. Andere sim is slechts 2G.
Met andere woorden, als dat voor mij niet belangrijk was had ik de TDD versie gekocht in plaats van de prime.
Krijg zowaar bij systeemupdates een OTA melding, dat er een update is versie 5.12.17.
Dat is de eerste keer sinds ik deze telefoon(Xiaomi redmi note 2) heb.
Dat is de eerste keer sinds ik deze telefoon(Xiaomi redmi note 2) heb.
Vandaag is mijn Mi3 gesneuveld, ben maar voor de redmi note 2 gegaan nu. Gearbest beweerd dat de telefoon al 2 dagen binnen zou kunnen zijn (vanuit EU warehouse). Nu is het dilemma, hoe ga ik tegen die tijd een screen protector bemachtigen >_<
Iemand suggesties, of heeft iemand er eentje over die ik kan overnemen?
Ik heb nog twee glazen exemplaren liggen. Mijn scherm reageert heel slecht, dus ik ben huiverig om überhaupt iets op het scherm te plakken.
Dus die kun je overnemen als je wilt.
Daar zat ik ook te kijken. Als is vanuit EU warehouse verzonden wordt, betaal je dan geen import kosten? Twijfel tussen de 2 of de 3.... De 2 prime is daar 169 dollarNoktai schreef op zondag 20 december 2015 @ 02:50:
Vandaag is mijn Mi3 gesneuveld, ben maar voor de redmi note 2 gegaan nu. Gearbest beweerd dat de telefoon al 2 dagen binnen zou kunnen zijn (vanuit EU warehouse). Nu is het dilemma, hoe ga ik tegen die tijd een screen protector bemachtigen >_<
Verwijderd
Kan beter een omruiling doen bij de leverancier van je telefoon. Je accepteert toch niet een slecht reagerend scherm????Daytona schreef op zondag 20 december 2015 @ 07:46:
Ik heb nog twee glazen exemplaren liggen. Mijn scherm reageert heel slecht, dus ik ben huiverig om überhaupt iets op het scherm te plakken.
Verwijderd
Als je er een besteld is hij meestal vanuit China binnen 2 weken binnen. Loop je toch tot die tijd met de affabriek folie rond.Noktai schreef op zondag 20 december 2015 @ 02:50:
NB: Gearbest was bij mij een drama. Zie dit forum.
Ik heb er twee besteld bij Gearbest, vanuit hun EU wharehouse, en ik had ze binnen de week , ik ben er dan wel heel tevreden over.NB: Gearbest was bij mij een drama. Zie dit forum.
[ Voor 1% gewijzigd door hgeert op 20-12-2015 11:59 . Reden: typo ]
Ok top, maar zonder de bijkomende kosten als douanekosten?hgeert schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:50:
[...]
Ik heb er twee besteld bij Gearbest, vanuit hun EU wharehouse, en ik had ze binnen de week , in ben er dan wel tevreden over.
Verwijderd
Je betaald binnen EU nooit douanekosten. Vrij verkeer van handel.groxgrox schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:55:
[...]
Ok top, maar zonder de bijkomende kosten als douanekosten?
Nee, ze komen van Engeland, dus van daaruit heb je geen douane problemen...Ok top, maar zonder de bijkomende kosten als douanekosten?
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken