Hi allemaal, ervaringen met een andere accu heb ik nog niet, heb er al wel vanaf begin 1 extra liggen... just in case.
Maar nu het volgende, een heel vervelend probleem waar ik tegen aan ben gelopen (op mijn redmi note 2 prime) en ik nog maar niet de oplossing voor gevonden heb:
1. Mijn 'Google Play Services' blijft continu synchroniseren, ook als ik het uitzet in de instellingen... gevolg daarvan is natuurlijk dat mijn accu leeg getrokken wordt.
2. Mijn telefoon geeft zeer regelmatig een foutmelding aan: 'Google Play Services is gestopt' (ook al blijft die synchronisatie doorlopen).
3. Veel google werk zegt me steeds nagenoeg hetzelfde: cache wissen, data wissen van google play services en store... heel leuk, echter KAN bij mij de cache of data van play services niet gewist worden.
4. Terug naar fabrieksinstellingen... werkt niet, doet eigenlijk niks>!??
Ik draai nog Miui 7 eu ROM 5.10.22 Beta
Volgens mij moet ik gewoon een nieuwe install doen, maar ik weet nog hoe moeilijk ik dat de vorige keer vond en ik wil dit alleen doen als het niet anders kan... bovendien weet ik dan nog niet welke ROM ik moet gebruiken, ik lees dat sommigen Miui 8 al gebruiken en ik lees over een Aurora ROM (alvast gedownload)...
Nog tips wat ik kan doen? Ik gebruik de telefoon dagelijks ook voor mijn werk en heb geen back up telefoon meer dus ik hoop dat het een quick en dirty oplossing kan zijn ....
OH ja, tot overmaat van ramp, blijkt net als zessen mijn telefoon niet meer herkend te worden door laptops (meerdere idd)... dus hoe ik nu dit moet oplossen... ben het ff kwijt.
[
Voor 6% gewijzigd door
pband op 07-06-2017 17:52
. Reden: extra nieuwe informatie ]