Ook in alle winkels in Rdam en omgeving "Ophalen in de winkel is helaas niet mogelijk" en "helaas geen bezorging mogelijk". Lijkt idd op een prijsfout die ze aan het corrigeren zijn.
Gisteren voor €875,60 een Segway Navimow i210 opgehaald bij Bauhaus (Groningen). Was van plan bij Hornbach te kopen, maar na reservering en betaling werd die helaas een paar dagen later geannuleerd omdat ze toch geen voorraad bleken te hebben. Bij Hornbach was die te koop voor €995, reguliere prijs ligt rond de €1200.
Vervolgens langs de Bauhaus gereden en daar stond een forse stapel van de i210. Bij het navragen over de prijs werd de prijs gematcht met Hornbach én ging er nog 12% af (laagsteprijsgarantie van Bauhaus).
Grappig genoeg staat er nu op de site dat ze geen voorraad hebben bij die vestiging...
Enige nadeel is dat ik er nu geen gratis garage bij kan aanvragen omdat Bauhaus blijkbaar niet meedoet met die actie van Segway. Achja, daar ging het mij toch niet. De lage prijs was al goed genoeg
Oftewel, het kan best lonen om langs de Bauhaus te gaan. Ik zie dat ze die Mova niet in het assortiment hebben, wel veel andere merken/modellen.
Vervolgens langs de Bauhaus gereden en daar stond een forse stapel van de i210. Bij het navragen over de prijs werd de prijs gematcht met Hornbach én ging er nog 12% af (laagsteprijsgarantie van Bauhaus).
Grappig genoeg staat er nu op de site dat ze geen voorraad hebben bij die vestiging...
Enige nadeel is dat ik er nu geen gratis garage bij kan aanvragen omdat Bauhaus blijkbaar niet meedoet met die actie van Segway. Achja, daar ging het mij toch niet. De lage prijs was al goed genoeg
Oftewel, het kan best lonen om langs de Bauhaus te gaan. Ik zie dat ze die Mova niet in het assortiment hebben, wel veel andere merken/modellen.
waarom niet gewoon bij Navimow of bol.com ofzo besteld? Goedkoper en mét garage.Slickk schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 13:35:
Gisteren voor €875,60 een Segway Navimow i210 opgehaald bij Bauhaus (Groningen). Was van plan bij Hornbach te kopen, maar na reservering en betaling werd die helaas een paar dagen later geannuleerd omdat ze toch geen voorraad bleken te hebben. Bij Hornbach was die te koop voor €995, reguliere prijs ligt rond de €1200.
Enige nadeel is dat ik er nu geen gratis garage bij kan aanvragen omdat Bauhaus blijkbaar niet meedoet met die actie van Segway. Achja, daar ging het mij toch niet. De lage prijs was al goed genoeg![]()
Het ging specifiek om de i210 met LiDAR. Die is bij bol.com niet te koop en bij Navimow kost die zoals gezegd €1200 (voor de i208 met LiDAR trouwens, dus 800m2 ipv 1000m2).de Peer schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 13:45:
[...]
waarom niet gewoon bij Navimow of bol.com ofzo besteld? Goedkoper en mét garage.
[ Voor 8% gewijzigd door Slickk op 08-05-2026 13:46 ]
ah ik zie het nu ja, check!Slickk schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 13:46:
[...]
Het ging specifiek om de i210 met LiDAR. Die is bij bol.com niet te koop en bij Navimow kost die zoals gezegd €1200.
dan heb je zeker een nette prijs idd!
[ Voor 7% gewijzigd door de Peer op 08-05-2026 13:47 ]
Ja zit er nu wat diep in. Het was voor mij eerlijk gezegd nogal een doolhof met diezelfde serienummers maar dan soms met "AWD" en de nieuwere versie met "LiDAR". Dan nog de verschillen in hoeveel vierkante meter ze qua bereik hebben... Net als in de wereld van robotstofzuigers strooien alle fabrikanten met allerlei termen en modellen lijkt het alsof ze je bewust willen overspoelen met informatie.
Hornbach verkoopt dan officieel gezien ook nog de "i210E". Dan vraag je jezelf weer af, wat is het verschil tussen die "i210" en "i210E" en dan blijkt dat verschil er niet te zijn, enkel dat de "E" voor "Europa" zou staan. Qua technische specificaties of stekkers geen verschil.
Coolblue de (of be) had ‘m ook voor 899 zag ik. Denk dat je daar best kan laten verzenden naar nl?
Bij Navimow:Slickk schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 13:48:
[...]
Ja zit er nu wat diep in. Het was voor mij eerlijk gezegd nogal een doolhof met diezelfde serienummers maar dan soms met "AWD" en de nieuwere versie met "LiDAR". Dan nog de verschillen in hoeveel vierkante meter ze qua bereik hebben... Net als in de wereld van robotstofzuigers strooien alle fabrikanten met allerlei termen en modellen lijkt het alsof ze je bewust willen overspoelen met informatie.
Hornbach verkoopt dan officieel gezien ook nog de "i210E". Dan vraag je jezelf weer af, wat is het verschil tussen die "i210" en "i210E" en dan blijkt dat verschil er niet te zijn, enkel dat de "E" voor "Europa" zou staan. Qua technische specificaties of stekkers geen verschil.
AWD = alle wielen aangedreven ipv een "los" zwenkwieltje voor. De m2 is vooral een software begrenzing: Je kunt geen kaart maken met meer M2 dan het model toestaat, een maaier van 1000m2 kun je geen kaarten van 1.200m2 in opslaan..... Grootste verschil in m2 modellen zit m dus in software (grotere kaart toegestaan) en grotere accu - hoewel, het verschil in accu rechtvaardigt lang niet altijd het prijsverschil: X4 2000m2 met 10Ah accu = 2499,-, X4 5000m2 met 15Ah accu = 3199,-....... 700 euro van 5Ah meer en software met een opgerekte limiet.....
Verder zijn er dealer en niet-dealer modellen. De dealer waar ik van de week was neemt geen niet-dealer spul in reparatie maar zei dat ie veel telefoontjes kreeg van Bouwmarkt-B, G, H, etc. kopers. Verschillen tussen E of niet-E weet ik zo niet maar is mogelijk net als bij wasmachines afhankelijk van wie het ding verkoopt/mag verkopen of gewoon een "nieuw" modeljaar....
Hij is op de site van Mammotion uitverkocht, maar ik heb 'm anderhalve week geleden gekocht bij To The South en daar is nog voorraad. https://www.tothesouth.com/mammotion-luba-mini-2-awd-1000/Spor36 schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 15:42:
Mammotion Luba mini 2 AWD: Goedkoopste, maar nu uitverkocht... heeft wel een randmaaischijf, dat lijkt me echt heel handig en ook stil 56 dB (website 50, in handleiding 56 en 64 dB...). Lijkt een nieuw model, maar deze heeft geen lidar (meer) en ding ziet er niet uit (zeer persoonlijk natuurlijk).