Heb ook het idee dat daar nog wel het eea aan verbeterd kan worden.
"He ik zit vast", 5 cm naar achter en draai een klein beetje en kom weer vast te zitten.
"He ik zit vast", 5 cm naar achter en draai een klein beetje en kom weer vast te zitten.
Rij gewoon een flink stuk naar achter, draai random 90-180 graden, en hij zou niet vast komen te zitten
Het heet wel robotmaaier, maar echt slim is ie niet in dat soort gevallen
Vorig jaar heb ik de messen van mijn Worx M500 niet vervangen (M500 is stiekem een beetje overpowered voor mijn 200 m2 gazon, maar die had cut to edge, de M300 niet) dus mijn messen slijten volgens die logica ook iets minder snel.
Dit jaar voor het eerst de messen vervangen, nog 6 op voorraad dus kan nog even vooruit. Maar wel vast gezocht naar vervangers.
Handleiding zelf zegt bij 1x per dag maaien, om de 2 maanden vervangen. Maar dat is wel bij 500 m2. Ik maai 3x per week, en flink minder m2. Ik ga er vanuit dat ik 1 x per jaar/seizoen mijn messen ga vervangen.
Hoeveel nut/voordeel hebben titanium messen tov stalen messen? Ze gaanlanger mee, dus misschien in mijn "beperkte" gebruik juist wel handig dat ze iets langer scherp blijven ipv aan het einde van het seizoen met botte messen rond te rijden.
Alternatief zou zijn gewoon 2x per jaar messen vervangen natuurlijk