Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
:X
Ok, ik begrijp je punt. Bizar dat dit (nog) geen juridische gevolgen heeft gehad voor Hill. Voor mij persoonlijk geen reden om de Chiefs als ploeg niet te waarderen, maar het zet je wel aan het denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:20
Jorizzz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:28:
[...]

Voor mij persoonlijk geen reden om de Chiefs als ploeg niet te waarderen, maar het zet je wel aan het denken.
Dit soort gasten zouden gelijk ontslagen moeten worden en een team zou zich daar niet meer mee moeten associëren. En moeten nooit meer mogen spelen imo.
Vergis je niet hoeveel macht Goodell en consorten heeft over de NFL (als het hun uitkomt).

Aan de andere kant een tweevoudig moordenaar was jarenlang het boegbeeld van de Ravens.

Dus, who cares. Moet kunnen.... Kappa.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:01
Bad Brains schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:44:
[...]

Dit soort gasten zouden gelijk ontslagen moeten worden en een team zou zich daar niet meer mee moeten associëren. En moeten nooit meer mogen spelen imo.
Vergis je niet hoeveel macht Goodell en consorten heeft over de NFL (als het hun uitkomt).

Aan de andere kant een tweevoudig moordenaar was jarenlang het boegbeeld van de Ravens.

Dus, who cares. Moet kunnen.... Kappa.
Goodell heeft 0 macht over de NFL, dat hebben de eigenaren v/d clubs die Goodell op z'n plek hebben gezet, en houden.

En Lewis is nooit schuldig bevonden dus die stelling kan je niet maken.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Flix20 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:48:
[...]

En Lewis is nooit schuldig bevonden dus die stelling kan je niet maken.
OJ Simpson ook niet, your point?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Flix20 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:03:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
In het Amerikaanse rechtssysteem zegt dat niets.
13TH

Combining archival footage with testimony from activists and scholars, director Ava DuVernay's examination of the U.S. prison system looks at how the country's history of racial inequality drives the high rate of incarceration in America.

This piercing, Oscar-nominated film won Best Documentary at the Emmys, the BAFTAs and the NAACP Image Awards.
En dat was het, verder met Football.

[ Voor 39% gewijzigd door Bad Brains op 11-01-2021 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kansas City heeft wel een geschiedenis op dat gebied in de laatste tien jaar ...

Leuke matchup straks 8) (eigenlijk zou het wel interessant zijn om TB tegen GB te zien in de vrieskou maar als Saints fan mogen ze dat volgend jaar doen O-) )
apis29 schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:18:
Op basis van één wedstrijd? Zo goed ging het de weken ervoor niet als ik de analysten (op de BBC) mag geloven ...
1a. On Sunday in New Orleans, the quarterback matchup will be one old man who leans on a horizontal game and another old man who throws downfield.

Back in November, when the hot summer sun beat relentlessly on our weary backs, the narrative was that Tom Brady couldn’t throw downfield anymore, dooming his marriage with Bruce Arians. At the time, he was in an extended slump and, 12 games into the year (and going into a late-year bye week), hitting 28.1% of attempts that traveled 20-plus yards in the air. Over the final four games of the regular season, he hit 59.1% of those throws—an absurdly high rate—while upping his downfield attempts from 5.30 per game to 5.50 per game, and once every 6.18 throws from once every 7.41 throws. By the time the regular season was over, he had attempted more downfield throws (86) than he ever had in a season, and he completed them at a rate (36.0%) well above the mark from his New England career (30.9%).
NFL Divisional Playoffs preview

USA Today Sports (4)

Brees's arm limits the Saints to a horizontal attack, but Brady’s arm strength—though diminished—is still good enough to push it downfield. However, what’s with that pre- and post-bye completion-rate jump of more than 30 percentage points? I’m glad you asked.

Part of it is sample size—four games is, potentially, just a hot streak. But mostly, it has to do with pass protection. During the last four weeks of the season, Brady was under pretty much no pressure. Most of those downfield attempts came against Atlanta (two games) and Detroit, two teams with impotent pass rushes. The season's first 12 games, however, featured a number of days and nights on which Tampa’s generally solid-to-very-good offensive line couldn’t hold up.

Brady’s physical decline shows up against pressure. When he can stand back in a clean pocket and step into throws, he’s as good as ever. But he doesn’t move within the pocket as well as he once did, and, yes, he gets a little more skittish than he used to after he’s taken some hits.
https://www.si.com/nfl/20...mes-saleh-great-jets-hire
Eerder vandaag de preview show een beetje aan het kijken en daar alleen maar hosanna over de laatste 4 wedstrijden van de Bucs en Brady, geen woord over de tegenstand enkel de toevoeging van Antonio Brown.

Mayfield in de playoffs doet me ook weer terugdenken aan de draft :P
apis29 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:34:
Heb je Sam Darnold wel eens zien spelen dan? Snap wel dat hij als het klassieke prototype werd gezien maar zou Rosen eerder als de safe pick zien en Mayfield ook eerder/ als eerste QB kiezen.
Weet niet hoe met de lijn gesteld is bij de Jets maar anders wordt het er zeker eentje in de rij met busts ...

edit: hij werd in eerste instantie zelfs nog gerecruit door USC om linebacker te spelen. Blijkbaar speelt hij pas sinds z'n junior jaar in high school als QB (kan ook zijn omdat er een goede starter was). Verder terug staat erop wiki iig niks maar is er dus ook weer eentje uit het rijtje met upside potentie.

edit 2: [#4 dus; toevallig Rosen in filmpje 6]

[YouTube]

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 17-01-2021 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
apis29 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 23:12:

Mayfield in de playoffs doet me ook weer terugdenken aan de draft :P

[...]
Ben nog altijd wel on the fence wat Mayfield betreft.
Hoewel de stats van z'n laatste games wel meer dan goed zijn, geloof 14 TDs - 1 pick en z'n accuracy zit ook rond de 65% is het toch wel echt de runninggame die Cleveland zo ver heeft gekregen.
Mayfield maakt imo niet écht het verschil. Hij houdt ze prima in de game, maar zeg met 5 minuten te spelen en in een 2 score game, dan heb ik minder vertrouwen in hem.

Wat z'n hele houding betreft, ik hou dr wel van. Beetje cocky en ultra competitive.
Maar dan weer de vraag, ja die traits wil je zeker wel in je QB, maar het grenst wel op het onvolwassene aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
Gisterenavond met de Browns @ Chiefs wel echt een spannende pot gezien zeg! Zat voor mij als relatieve leek van alles in. Een bijna touchdown (op tien cm na) die op miraculeuze wijze (en door een voor mij toen nog onbekende regel) veranderde in een touchback en daarmee een gelijkmaker voorkwam. Achteraf gezien een overtreding van de defense in die play, die op de een of andere manier non-reviewable is (wtf?). Mahomes die na een tackle door z'n hoeven zakt en niet meer door kan en backup QB Henne die aan de ene kant een bizar makkelijke interception gooit én op het einde z'n team redt met een prachtige run en een gewaagde, winnende play bij 4th & inches vlak voor tijd! Ik heb er echt van genoten in elk geval en ik ben blij dat de Chiefs door zijn, zeker nadat de Ravens eruit vlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ook wel bizar dat die brady het toch geflikt heeft tot zover.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Wii4all schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:43:
Ook wel bizar dat die brady het toch geflikt heeft tot zover.
Heb je gezien welke spelers er op dit team zitten, dat is insane en toch spelen ze een vreselijke dink and dunk offense. Het is echt niet om aan te gluren zo saai, maar ja het gaat om resultaten.
Het helpt ook dat ze een top 5 defence hebben anders hadden ze er allang uitgelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Bad Brains schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:23:
[...]

Heb je gezien welke spelers er op dit team zitten, dat is insane en toch spelen ze een vreselijke dink and dunk offense. Het is echt niet om aan te gluren zo saai, maar ja het gaat om resultaten.
Het helpt ook dat ze een top 5 defence hebben anders hadden ze er allang uitgelegen.
Zo loaded vind ik het team nou ook weer niet.
De WR core is zeker speciaal, maar de oline is nou niet bepaald denderend.
Gronk is ook niet bepaald meer op z'n top, maar heeft aan het eind van het seizoen, op het juiste moment dus, z'n draai wel lekker gevonden. Wat overigens over het hele team wel te zeggen valt.
Begin van het jaar vond ik ze niet bepaald sterk spelen.
Je zag heel duidelijk dat Bruce Arians z'n scheme heeft moeten aanpassen. Hij was altijd van het zoveel mogelijk diep gaan. Dat werkt niet meer met Brady z'n arm.

En de top 5 defense valt ook wel tegen (is ook geen top 5 volgens de meeste metrics), maar wel top 10.
Enigste speler die ik er echt vind uitspringen is Devonte David, welke al jaren wel echt een top linebacker is maar wat underrated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Die nummer 45 was anders ook niet slecht ;) , tweedejaars en nu al met een C op z'n shirt. Nummer 1 run defense hoorde ik ook nog voorbij komen ...
Saints hebben het zelf laten liggen in de eerste helft. Bijna niet af te stoppen in de offense, regelmatig druk op Brady met de defense. Twee fg's uit de eerste twee drives helemaal een aanfluiting, zou het bijna slechte paycalling willen noemen maar het zal zijn wat ze normaal ook doen. In de tweede helft kregen ze dan weer bijna geen druk op Brady en was het aanvallend ook meteen een stuk minder.
21 Bucs punten uit turnovers van de Saints die direkt goede veldpositie opleverden; luie h*nd Cook #87 die de bal niet goed beschermd en gestript wordt op een redelijk cruciaal moment in de wedstrijd.
Brees met regelmaat ook niet op maat, bijna of ie nerveus was om tegenover Brady te spelen in de playoffs (eerder in het jaar vondt ie het ook nog nodig om wat over BLM en knielen bij het volkslied te zeggen waar hij direkt op afgerekend werd door bijna heel New Orleans. Kan best dat het in de kleedkamer dit seizoen ook niet helemaal als vanouds geweest is ... Maar dit was nu toch z'n laatste wedstrijd dus speelt volgend seizoen sowieso geen rol van betekenis meer).
Jorizzz schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:15:
Gisterenavond met de Browns @ Chiefs wel echt een spannende pot gezien zeg! Zat voor mij als relatieve leek van alles in. Een bijna touchdown (op tien cm na) die op miraculeuze wijze (en door een voor mij toen nog onbekende regel) veranderde in een touchback en daarmee een gelijkmaker voorkwam. Achteraf gezien een overtreding van de defense in die play, die op de een of andere manier non-reviewable is (wtf?). Mahomes die na een tackle door z'n hoeven zakt en niet meer door kan en backup QB Henne die aan de ene kant een bizar makkelijke interception gooit én op het einde z'n team redt met een prachtige run en een gewaagde, winnende play bij 4th & inches vlak voor tijd! Ik heb er echt van genoten in elk geval en ik ben blij dat de Chiefs door zijn, zeker nadat de Ravens eruit vlogen.
Volgens mij liet hij de bal los, fumble dus, maar dat was sowieso een overtreding op hem. Is alleen zo dat alleen bepaalde zaken gereviewed mogen worden. Bij de college football halve finale was er iemand direkt voor de rest van de wedstrijd geschorst voor een soortgelijke overtreding (wel op een andere plek op het veld).
Hier staat er meer over zie ik https://www.si.com/extra-...ins-fumble-touchback-rule Op zich wel een 'aparte' regel ja, als hij over de zijlijn gaat hou je gewoon balbezit (cmiiw). Nu gaat hij uit over de achterlijn en ben je de bal kwijt ...
Maar dat je de bal 'even' boven de touchdown lijn gehad moet hebben (of het pylonnetje raken) om een td te scoren vind ik al net zo raar, dat is bij rugby wel een stukje anders ...

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 18-01-2021 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:27
Ik heb er duidelijk een andere kijk op als de Bucs saai zouden zijn. Het is uiteraard niet Brady's beste seizoen ooit, maar het verhaal begint wel steeds mooier te worden. Volgens mij kom je als slecht team ook niet terecht in een championship game.

En de laatste wedstrijden kan je ook nauwelijks stellen dat hij niet meer diep kan gooien. Hij heeft natuurlijk een zeer getalenteerd WR corps, maar hij maakt het wel waar. Zeker als je nagaat dat er bijna elke wedstrijd wel 1 of meerdere TD passes worden gedropt.

Ik ben wat gekleurd als reeds 20 jaar fan, maar ik heb diep respect voor de prestaties van die ouwe lul. Ook schitterende beelden van zijn ontmoeting met Brees na de wedstrijd. Waarbij hij trouwens nog even een perfecte TD pass gooit. :P

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zo zie je maar weer hoe je er verschillend naar kan kijken. De Bucs zijn zowel 'niet loaded' als 'geen slecht team' :P . Ik had eerst nog wel een reactie geschreven na de vorige Brady post maar die was ik kwijtgeraakt na een verkeerde druk op een knop en geen zin meer om het helemaal overnieuw te typen maar volgens mij hoor ik al jaren voorbij komen dat de Bucs een goede QB verwijdered waren van iig een playoff plek en wellicht meer. Eerst nog even gefeatured in de Hard Knocks serie iirc toen dat ook weer eens voorbij kwam van 'potentie' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
apis29 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:02:

Volgens mij liet hij de bal los, fumble dus, maar dat was sowieso een overtreding op hem. Is alleen zo dat alleen bepaalde zaken gereviewed mogen worden. Bij de college football halve finale was er iemand direkt voor de rest van de wedstrijd geschorst voor een soortgelijke overtreding (wel op een andere plek op het veld).
Hier staat er meer over zie ik https://www.si.com/extra-...ins-fumble-touchback-rule Op zich wel een 'aparte' regel ja, als hij over de zijlijn gaat hou je gewoon balbezit (cmiiw). Nu gaat hij uit over de achterlijn en ben je de bal kwijt ...
Maar dat je de bal 'even' boven de touchdown lijn gehad moet hebben (of het pylonnetje raken) om een td te scoren vind ik al net zo raar, dat is bij rugby wel een stukje anders ...
Was een fumble ja. Bal moet de endzone lijn, waar de pylon onderdeel van is, aanraken voor een TD. Was nu geen TD dus dikke pech dat de bal uit de endzone rolt. Beetje risk/reward situatie.
Als ie de bal beschermd had(regel 1 als BC) dan had je misschien een andere uitkomst gehad.
Maargoed, als m'n zus een piemel zou hebben dan zou het m'n broer zijn.

Wat ik persoonlijk wel jammer, als defense speler in hard en nieren, is dat iedereen spreekt over de BS van de regel maar niemand heeft het erover wat voor super play #49 van KC maakte!
Dan lopen mensen te miepen dat het een penalty zou moeten zijn; targeting (i.e. het leiden met de 'crown' van de helm.)/helmet-helmet contact.
Ik zeg BS. Met name rondom de goalline, is 75% helmet to helmet contact. That's football.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
'That's football CTE!' :P (allemaal nog steeds aan de helmet slap felicitaties ook d:)b ).
Zoals al een tijd geleden gepost is het totaal niet nodig om zo te tackelen, maar uiteraard is het allang zo aangeleerd en niet 1-2-3 af te leren.

[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 22-01-2021 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
apis29 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 01:36:
'That's football CTE!' :P (allemaal nog steeds aan de helmet slap felicitaties ook d:)b ).
Zoals al een tijd geleden gepost is het totaal niet nodig om zo te tackelen, maar uiteraard is het allang zo aangeleerd en niet 1-2-3 af te leren.
Je gaat niet iemand die op volle snelheid is met je handen out of bounds duwen.
Daarvoor moet je gewoon torpedoén.
Daarnaast is helmet to helmet niet uit de sport te krijgen gezien het inherent aan het menselijke anatomy is.
Je lichaam volgt nou eenmaal de ogen. Daarnaast is met name head on, de helm het eerste wat uitsteekt.
Daarnaast zijn de shoulderpads ontwikkeld om rechtaan contact te maken, niet zijlings.
Heb al meerdere sleutelbenen en schouders kapot zien gaan door iemand die z'n schouder erin draaide om contact te maken.

En als je bang bent voor CTE, dan moet je geen football spelen.
Als speler zijnde ben je bekend met de risico's die met de sport komen maar iedere keer dat je de helm opzet doe je dat met een bewuste keuze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
Gisterenavond/vannacht twee mooie potten gekeken, daar ga ik vanmiddag ergens spijt van krijgen denk ik, want het was na vier uur voordat het afgelopen was. Rustig dagje qua werk vandaag, dat scheelt wel...

spoiler:
Bij de Bucs @ Packers vond ik het opvallend om te zien dat Aaron Rodgers totaal niet uit de verf kwam, terwijl die juist aan een supergoede serie bezig leek. Jammer voor Rodgers, tof voor Brady dat hij als 'afgeschreven ouwe lul' toch weer gewoon in de Super Bowl staat.

Eigenlijk kon je hetzelfde zeggen over Bills@Chiefs, waar Josh Allen ook weinig kans kreeg om in z'n eigen spel te komen. Spectaculair begin wel, met een snelle 9-0 voor de Bills, maar uiteindelijk waren de Chiefs (voor mij toch enigszins onverwacht) echt véél beter. Scheelt wel een slok op een borrel dat Mahomes mee kon doen en dat ook Edwards-Helaire weer terug was van een blessure. Had stiekem wel gehoopt op een spannendere pot, maar uiteindelijk wel blij dat de Chiefs door zijn.

Edit: toch maar even tussen spoilertags gezet...

[ Voor 4% gewijzigd door Jorizzz op 25-01-2021 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bucs @ Packers was idd een aardige wedstrijd. Zeker waard om nog volledig te kijken mocht iemand het gemist hebben (daar zou zo'n 60 minuten versie dan wel handig voor zijn).
Flix20 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 08:40:
[...]

Je gaat niet iemand die op volle snelheid is met je handen out of bounds duwen.
Daarvoor moet je gewoon torpedoén.
Daarnaast is helmet to helmet niet uit de sport te krijgen gezien het inherent aan het menselijke anatomy is.
Je lichaam volgt nou eenmaal de ogen. Daarnaast is met name head on, de helm het eerste wat uitsteekt.
Daarnaast zijn de shoulderpads ontwikkeld om rechtaan contact te maken, niet zijlings.
Heb al meerdere sleutelbenen en schouders kapot zien gaan door iemand die z'n schouder erin draaide om contact te maken.

En als je bang bent voor CTE, dan moet je geen football spelen.
Als speler zijnde ben je bekend met de risico's die met de sport komen maar iedere keer dat je de helm opzet doe je dat met een bewuste keuze.
Zoals in de NFL instructie videos al te zien was is er ook dan nog een verschil met inkomen met de crown van je helm. Z'n ogen waren enkel op de grond gericht, armen strak langs het lichaam, geen enkele poging tot een 'normale' tackle. Zelfs die jaren '70 spelers van de Steel Curtain, Purple Maneaters, etc. zeiden dat ze nooit zo inkwamen, de 'goede ouwe tijd' toen football nog football was aldus de huidige klagers over deze nieuwe regels. Uiteraard lukt duwen hier niet meer maar ik heb ook niks over duwen gezegd, een duw is ook geen tackle (al zal het voor de statistiek vast zo tellen).
Maar er wordt gezegd dat ze bij goalline situaties een oogje dichtknjipen ... dus dat zal deze keer wel de verklaring zijn O-) .
Het is eerder de NFL en scholen die bang zijn aangeklaagd te worden ja dan dat ze spelerswelzijn voor ogen hebben. Méér dan genoeg spelers over die het risico op CTE graag voor lief nemen in ruil voor die $$$ ja ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
apis29 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:53:

Zoals in de NFL instructie videos al te zien was is er ook dan nog een verschil met inkomen met de crown van je helm.
Eerst schouder(arm) dan helm, maar nooit eerst helm dat is al heel lang zo.
Maar helaas zijn de refs in de NFL niet altijd even onpartijdig.
Met 7 (of is het nu 9) refs op het veld en ogen in de skybox/video is dat redelijk moeilijk maar soms gebeuren er hele rare dingen in de NFL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bad Brains schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:19:
[...]

Eerst schouder(arm) dan helm, maar nooit eerst helm dat is al heel lang zo.
Maar helaas zijn de refs in de NFL niet altijd even onpartijdig.
Met 7 (of is het nu 9) refs op het veld en ogen in de skybox/video is dat redelijk moeilijk maar soms gebeuren er hele rare dingen in de NFL.
Op z'n best was het gelijktijdig, veel meer impact op het hoofd voordat ie de schouder er pas echt indraaide (was wel de schouderhit die de fumble veroorzaakte). Maar in de tussentijd geen schorsing of boete (dat was dan ook weer niet nodig idd) maar dit was letterlijk een schoolvoorbeeld van targeting zoals het in de regels staat (al is de NFL regel wat minder strict zie ik. Het eerste het beste voorbeeld wat ze gebruiken is precies hetzelfde contact als die hit van Sorensen https://operations.nfl.co...lebook/use-of-the-helmet/). Bij de Saints wedstrijd kreeg er een van de Bucs een penalty voor targeting en die raakte een schouder ofzo.
Hier is die hit uit die College halve finale die ik ook eerder noemde: https://twitter.com/espn/status/1345196674105233409 Meteen geschorst voor de rest van de wedstrijd :D .

https://twitter.com/Chiefs/status/1350916423267344389
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n93Jl7Xa92StR-bL-pTEe6rPtjM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YhRe8fWDJIx02OaX6thg9FAz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BoUa8zQkb8rPhv2zyJd4NMbs7q0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aIDcYSbeT3K9TtTMaumFLcZE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oU4TFSjvIxxWEXahtB2P58pvnUU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2wSmo457O94qtlxIAvBOyYpK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door apis29 op 31-01-2021 01:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Net deze melding gekregen van een flash sale: kijk de Superbowl incl. commercials voor slechts €0,99 https://www.nflgamepass.c...=4F17,N3BQ,5WG14G,2PQ7K,1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wDPe5hKR3ybEHLPcuU_IEFckWSA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5oQeVnX8yr8pbQbnYiIx3bhE.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
apis29 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:22:
Net deze melding gekregen van een flash sale: kijk de Superbowl incl. commercials voor slechts €0,99 https://www.nflgamepass.c...=4F17,N3BQ,5WG14G,2PQ7K,1

[Afbeelding]
Nice.
Ik heb zelf ESPN (voorheen Fox Sports) en die zenden het ook uit, zowel met NL als met US commentaar. Twijfel wel een beetje welk commentaar ik ga kiezen. "Het Nederlandse commentaar wordt verzorgd door commentatoren Ronald Buijs, Ronald van Dam en commentator/analist Hubert Bedfort." Ik verwacht dat het NL commentaar iets meer uitlegt dan het US commentaar, dus dat is wel fijn op zich. Aan de andere kant, ik heb het hele seizoen Redzone en wedstrijden met US commentaar gekeken, dat ging eigenlijk prima...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
@Jorizzz Heb zelf ook ESPN en het komt ook op de BBC maar er zijn er elk jaar weer een paar hier die de Superbowl 'kijken' voor de reclames (normaal zie je mensen die graag betalen om géén reclames te hoeven zien maar je hebt ze ook andersom O-) . Voor een euro pak ik het nog wel mee, als ik erin kom tenminste. Spitsuur nu daar zo te merken ...).
Op zich vind ik de NL setup prima te doen met studiogasten etc., meestal zap ik een beetje tussen de BBC en NL/Fox-ESPN uitzendingen (als ik het alleen kijk tenminste, vaak met een paar anderen nog).

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 03-02-2021 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
apis29 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:39:
@Jorizzz Heb zelf ook ESPN en het komt ook op de BBC maar er zijn er elk jaar weer een paar hier die de Superbowl 'kijken' voor de reclames (normaal zie je mensen die graag betalen om géén reclames te hoeven zien maar je hebt ze ook andersom O-) . Voor een euro pak ik het nog wel mee, als ik erin kom tenminste. Spitsuur nu daar zo te merken ...).
Op zich vind ik de NL setup prima te doen met studiogasten etc., meestal zap ik een beetje tussen de BBC en NL/Fox-ESPN uitzendingen (als ik het alleen kijk tenminste, vaak met een paar anderen nog).
Zijn die reclames zo bijzonder dan? En krijg je hier bij ESPN in plaats daarvan die 'event is in a commercial break' wachtschermpjes? Dat vind ik zelf prima namelijk. De twijfel zit hem er een beetje in of ik voor het Nederlandstalig commentaar ga of het Amerikaanse. Maar als er bij de NL uitzending ook studiogasten ijn dan ga ik daar misschien wel even kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:58

Niellie41

[object Object]

Jorizzz schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:13:
[...]

Zijn die reclames zo bijzonder dan? En krijg je hier bij ESPN in plaats daarvan die 'event is in a commercial break' wachtschermpjes? Dat vind ik zelf prima namelijk. De twijfel zit hem er een beetje in of ik voor het Nederlandstalig commentaar ga of het Amerikaanse. Maar als er bij de NL uitzending ook studiogasten ijn dan ga ik daar misschien wel even kijken.
Persoonlijk zou ik voor het Amerikaans commentaar gaan. Zij hebben veel meer kennis en alles wordt daar net zo goed uitgelegd. Bij het Nederlands commentaar worden de basisregels waarschijnlijk vooral uitgelegd, maar er is genoeg uitleg bij het VS commentaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
@Jorizzz Makkelijkste uitleg: Wikipedia: Super Bowl commercials Als meest bekeken programma in Amerika pakken alle grote merken uit met speciale reclamefilmpjes. Ik zie zelfs teasers voor het reclamefilmpje :D .
Maar dit jaar zal het sowieso niet helemaal als vanouds gaan: https://nypost.com/2021/0...ve-commercials-this-year/
https://www.adweek.com/br...tracker-2021-commercials/

Vorig jaar https://edition.cnn.com/2...mmercials-2020/index.html

En ik verwacht idd op ESPN 6 dan gewoon die roze blokken in plaats ervan.

[ Voor 42% gewijzigd door apis29 op 03-02-2021 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
apis29 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:28:
@Jorizzz Makkelijkste uitleg: Wikipedia: Super Bowl commercials Als meest bekeken programma in Amerika pakken alle grote merken uit met speciale reclamefilmpjes. Ik zie zelfs teasers voor het reclamefilmpje :D .
Maar dit jaar zal het sowieso niet helemaal als vanouds gaan: https://nypost.com/2021/0...ve-commercials-this-year/
https://www.adweek.com/br...tracker-2021-commercials/

Vorig jaar https://edition.cnn.com/2...mmercials-2020/index.html

En ik verwacht idd op ESPN 6 dan gewoon die roze blokken in plaats ervan.
Dan ga ik toch voor die roze blokken. Ik weiger te betalen voor reclame (al is het maar 99 cent) en ik kijk voor de wedstrijd zelf en de show eromheen. Vorig jaar heb ik het vanuit de VS gekeken en heb ik dus al die reclames wel gezien, maar het is me toen niet bijzonder positief opgevallen, zal ik maar zeggen. Het blijven voor mij toch vooral momenten om even naar de wc te gaan of om wat te drinken/snacken te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:33

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Jorizzz schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:13:
[...]

Jep. ik ben zo'n reclame kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
Afgezien van de reclames, zouden ze bij ESPN wél de halftime show uitzenden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Jorizzz schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:25:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Jorizzz schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:25:
Op de BBC heb je overigens ook gewoon het amerikaanse wedstrijdcommentaar en geen reclameonderbrekingen. De aanbieding is overigens sowieso al voorbij (gister al): inmiddels is het

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5f4DeOdU1X5ThPaPREG0-2OtoQw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tu840srVDkAo1NEZU05FCU9k.jpg?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 05-02-2021 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

apis29 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:28:
[...]

Op de BBC heb je overigens ook gewoon het amerikaanse wedstrijdcommentaar en geen reclameonderbrekingen. De aanbieding is overigens sowieso al voorbij (gister al): inmiddels is het

[Afbeelding]
BBC heeft na mijn weten nooit Amerikaans commentaar. Vorig jaar was het commentaar van de BBC met een oud NFL speler als gast commentator. Daardoor klonk het Amerikaans, maar was ander commentaar dan de FOX/NBC broadcast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:58

Niellie41

[object Object]

Erazzzer schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:56:
[...]

BBC heeft na mijn weten nooit Amerikaans commentaar. Vorig jaar was het commentaar van de BBC met een oud NFL speler als gast commentator. Daardoor klonk het Amerikaans, maar was ander commentaar dan de FOX/NBC broadcast.
Ik heb een aantal jaren via de BBC gekeken (denk 3 jaar geleden) en daar hadden ze gewoon Amerikaans commentaar (van de Amerikaanse zender zelf). Als er reclame is, schakelen ze over naar de studio waar er een aantal analisten zitten die nog wat uitleg geven over de laatste plays.

Dat was een paar jaar geleden zo. Geen idee hoe dat nog het geval is. Als ik de andere reacties zo lees, lijkt dat nog het geval te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Ik kan via m'n IPTV provider gewoon CBS en CBS Sports Network kijken. Dus kan het volledig the American way volgen. ;)

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_3393.jpeg

:+

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 06-02-2021 17:05 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
apis29 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:28:
[...]

[Afbeelding]
:'( Bummer... helemaal overheen gelezen dat het een flash sale was...
Nu is BBC iplayer denk ik nog de enige optie? (voor iemand zonder TV abo :+ )
Anders nog maar proberen een VPN te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Magic6399 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 22:02:
[...]

Als je niet van iemand een online tv kijk inlog hebt dan idd iets van iPlayer. Vroeger kwam het nog wel eens op gewoon het Fox kanaal (was vlgns mij toen ook online te bekijken via de site) maar dat is ook al een paar jaar niet meer.
Edit: proefabo op https://www.canaldigitaal.nl/actie/mobiele-app/ kan ook nog.

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 07-02-2021 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Magic6399 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 22:02:
[...]

gamepass.nfl.com. 0,99$ voor een super bowl pass. Mèt de Amerikaanse reclames!

[ Voor 3% gewijzigd door Erazzzer op 07-02-2021 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

T-1 minute!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
Aaaaaaand we're off!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Woohoo, the Gronk!

Weinig actie hier trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
Misschien komt het wat langzaam op gang, net zoals de wedstrijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Een Super Bowl begint altijd pas na de half time show.

Tenzij de Seahawks spelen, met hun slaapwekkende defensive play.

[ Voor 38% gewijzigd door Erazzzer op 08-02-2021 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
De actie is in het andere topic Superbowl LV (2021)
(BBC overigens gewoon met CBS verslaggeving zoals gewoonlijk ;) ;of NBC/Fox in andere jaren. Uitgenodigde gasten waren er altijd voor de analyse, niet het play by play commentaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ongeloofelijk....hij flikt het gewoon weer...

Echt bizar..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:59
We zijn los in de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen. Trades tussen 49ers, Dolphins & Eagles.

49ers naar 3 via Dolphins voor 12 & round 1 in 2022 & 2023 + round 3 in 2021

Dolphins naar 6 via Eagles voor 12 & round 1 in 2022

Heerlijk, Dolphins absoluut winst. 49ers wil een fitte QB en Eagles ik weet het niet wat die willen.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ziet er naar uit dat ze voor Mac Jones gaan, Wilson en Lawrence zijn weg op 1 en 2.
Fields en Lance zijn projecten waar Jones gelijk ingezet kan worden.

Of ze gaan voor Sewell, dat is met grote afstand de beste Offensive lineman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
Ok, hier snap ik geen zak van. Wie kan dit in NFL-noobs termen uitleggen?

Wat ik weet is dat teams spelers mogen draften uit het college football. De teams die onderaan in de NFL zijn geëindigd dit jaar, mogen als eerste kiezen. Maar hoe zit dat dan met die rondes, en hoe kan je een plek 'traden' als je nog niet weet hoe de volgorde er volgend jaar (of zelfs dat jaar erop?) uitziet?

Ik was al blij dat ik na één seizoen de wedstrijden redelijk kon volgen :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Mag hopen dat Lynch en Shanahan weten wat ze doen. Je moet nu wel een QB draften die de komende jaren de man wordt.

Had eigenlijk verwacht dat we voor een goede cornerback zouden gaan. Ben ook benieuwd of ze nu gelijk Jimmy gaan proberen te traden of eerst nog een jaar 1e keus en dan de nieuwe QB langzaam brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
De trades van het jaar daarop weet je ook niet welke plek die is.
Het feit dat het een 1st round pick extra is al waardevol genoeg, maar d eplek kun je dus niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Jorizzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 19:54:

Wat ik weet is dat teams spelers mogen draften uit het college football. De teams die onderaan in de NFL zijn geëindigd dit jaar, mogen als eerste kiezen. Maar hoe zit dat dan met die rondes, en hoe kan je een plek 'traden' als je nog niet weet hoe de volgorde er volgend jaar (of zelfs dat jaar erop?) uitziet?

Dat weten ze niet dus het blijft een beetje een gok.
Bad Brains schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 19:32:
Ziet er naar uit dat ze voor Mac Jones gaan, Wilson en Lawrence zijn weg op 1 en 2.

Mac Jones zouden ze meer doen omdat dat een QB is die goed in Shanahan z'n systeem past.
Zie z'n werk met Cousins.
Maar ik verwacht van Mac Jones beetje soortgelijke productie als een Kirk Cousins. Een middelmatige, stabiele QB.
Waar een Fields of Lance veel meer upside hebben.
RudyL schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 19:24:
We zijn los in de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen. Trades tussen 49ers, Dolphins & Eagles.

49ers naar 3 via Dolphins voor 12 & round 1 in 2022 & 2023 + round 3 in 2021

Dolphins naar 6 via Eagles voor 12 & round 1 in 2022

Heerlijk, Dolphins absoluut winst. 49ers wil een fitte QB en Eagles ik weet het niet wat die willen.
In eerste instantie snapte ik niet zo wat het plan v/d Dolphins zou zijn.
Waarom van na zo'n top trade weer een 1st rounder opgeven om naar 6 te gaan.
Toen las ik een report die heel logisch klonk. 1 t/m 3 zullen QBs zijn.
Er is een speler of spelers die geen QB is, die miami op het oog heeft die ook op 6 beschikbaar gaat zijn.
Dus daar hebben ze nu een extra first rounder voor gekregen én de speler die ze willen. Iets met checkers en chess spelen. I like.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Flix20 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:08:

Mac Jones zouden ze meer doen omdat dat een QB is die goed in Shanahan z'n systeem past.
Zie z'n werk met Cousins.
Mijn Broncos spelen ook West Coast Offence, althans met Shurmur is dat net ff wat anders dan de echte Walsh tree (van beide Shannahans)
Lynch weet dat Jones op het lijstje van de Broncos staat (daar ga ik vanuit iig).
Geloof nooit dat Lawrence en Wilson er niet als 1 en 2 uitgaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudyL

de eerste jaren volgde ik ook alleen de wedstrijden, afgelopen jaar voor het eerst draft days (of hier nachten) meegepakt en nu dus ook meer bezig met de voorbereidingen met free agents. Vorig jaar, wat ik mij meen te herinneren weinig trades ook vooraf, dit maakt het wel meer wow wtf, why of halleluja.

Je moet er bij de drafts vanuit gaan dat iedereen een pick heeft in de 7 rondes die er zijn. Deze zijn kapitaal waard, gezien je betere spelers kunt draften in ronde 1 tov ronde 7 (uitzonderingen zoals Kittle of nog erger Brady daargelaten).

Dolphins hebben plek 3 gekregen doordat ze in 2019 een speler hebben geruild voor een 1e ronde pick in de draft met de Houston Texans. Doordat de Texans ontzettend slecht speelden zouden ze normaal gesproken als derde team mogen kiezen, deze hebben ze echter geruild met de Dolphins waardoor Dolphins deze keus had.

Eerste keuzes zijn ontzettend veel waard, zolang je de juiste er maar weet uit te picken. De verwachting is dat 49ers een speler willen, waarbij ze gedacht hebben deze gaat er uit voordat wij aan de beurt zijn (plek 12). Dus dan ga je proberen te ruilen om eerder aan de beurt te zijn, het kost ze talenten voor de komende jaren, maar geeft ze de kans die speler te pakken die ze ontzettend graag willen. Waarbij het mij lijkt dat ze of Fields of Wilson als QB gaan zien, of helemaal extreem willen gaan gebruiken om nog meer te winnen aan picks en spelers, of aan Deshaun Watson zonder aanklachten.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:27

De draft werkt in rondes. In de basis mogen alle teams elke ronde 1 speler uitkiezen. Er zijn in totaal iets van 6 of 7 rondes. De exacte volgorde waarin teams per ronde mogen kiezen wordt aan de hand van een aantal factoren bepaald, waarin de eindstanden van de voorgaande seizoenen een belangrijke rol in spelen.

Clubs kunnen bij het ruilen/verkopen van spelers dus ook hun keuze in bepaalde rondes van komende jaren inzetten als betaalmiddel. Ook kunnen de draftpicks direct tegen elkaar geruild worden. Bijvoorbeeld: team A ruilt een 1e ronde pick tegen een 2e+3e ronde pick van team B. En dat kunnen ze nog veel ingewikkelder maken, en uitsmeren over meerdere jaren. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
RudyL schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:36:
De verwachting is dat 49ers een speler willen, waarbij ze gedacht hebben deze gaat er uit voordat wij aan de beurt zijn (plek 12). Dus dan ga je proberen te ruilen om eerder aan de beurt te zijn, het kost ze talenten voor de komende jaren, maar geeft ze de kans die speler te pakken die ze ontzettend graag willen. Waarbij het mij lijkt dat ze of Fields of Wilson als QB gaan zien, of helemaal extreem willen gaan gebruiken om nog meer te winnen aan picks en spelers, of aan Deshaun Watson zonder aanklachten.
Drie 1st en een 2nd is echt de hele boel verpanden voor en #3 QB, dit kost zoveel meer dan wat er op papier staat. Sterker nog het is practisch wat de Texans voor Watson wilde + 2 starters.
Maar dan weet je wel wie je in huis haalt, een massage liefhebber. Kappa
Je moet wel echt goeie scouts hebben om dat goed te maken met latere rounds picks.
Nu is Lynch geen slouch wat dat betreft en draft al een tijd erg goed maar ik zou niet blij zijn als fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 19:32:

Als ze Mac Jones zouden willen hebben hadden ze niet naar plek 3 gehoeven en hebben ze veel te veel betaald. Wellicht hopen ze dat Sewell naar Jets gaat, dat zie ik overigens best als een serieuze optie, dan hebben ze vrije keus in de QB, maar zie ook zomaar dat ze plek 3 weer gaan downtraden ergens.
Bad Brains schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:41:
[...]

Drie 1st en een 2nd is echt de hele boel verpanden voor en #3 QB, dit kost zoveel meer dan wat er op papier staat. Sterker nog het is practisch wat de Texans voor Watson wilde + 2 starters.
Maar dan weet je wel wie je in huis haalt, een massage liefhebber. Kappa
Je moet wel echt goeie scouts hebben om dat goed te maken met latere rounds picks.
Nu is Lynch geen slouch wat dat betreft en draft al een tijd erg goed maar ik zou niet blij zijn als fan.
Eens, maar voordat de problemen er waren bij de Texans zou het je wel + Bosa / Warner kosten, dat was ook gewoon geen optie voor Watson.

De aanklachten tegen Watson geven onzekerheid, maar ook mogelijkheden. Wellicht komen we straks wel uit bij Garropolo bij de Pats, Watson bij 49ers en Texans die kunnen herbouwen met een jonge QB draft. Ik denk dat er nog veel gaat gebeuren.

[ Voor 44% gewijzigd door RudyL op 26-03-2021 20:51 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Teveel mensen denken dat Mac Jones alles aan de Bama offence heeft te danken en dat is gewoonweg niet waar. Hij is veel verder wat betreft reads en pro style offence dan welke andere in deze draft.
Maar laat hij maar naar 9 vallen. Ik vindt het best ;)

edit; bedenk me net dat ze misschien voor Pitts gaan.
Kittle en Pitts, zou ik wel respect voor hebben lol.

[ Voor 17% gewijzigd door Bad Brains op 26-03-2021 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Misschien heeft Saleh even laten weten aan z'n voormalig team dat de Jets niet voor een QB gaan.

Persoonlijk vind ik het ook wat teveel draft picks, maar aan de andere kant als het goed is hebben we niet nog een jaar met zoveel blessures, dus dan hoop je dat je de komende jaren toch veel later pas draft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:52:
Teveel mensen denken dat Mac Jones alles aan de Bama offence heeft te danken en dat is gewoonweg niet waar. Hij is veel verder wat betreft reads en pro style offence dan welke andere in deze draft.
Maar laat hij maar naar 9 vallen. Ik vindt het best ;)

edit; bedenk me net dat ze misschien voor Pitts gaan.
Kittle en Pitts, zou ik wel respect voor hebben lol.
Meest waarschijnlijk is gewoon één van de twee QB's die niet zijn gekozen als eerste twee picks. Ik hoop op nog spektakel, maar denk dat ze 'gewoon' bij Fields uitkomen en dat is gezien het huidige team een ontzettende aanvulling.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
RudyL schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:47:
[...]

Als ze Mac Jones zouden willen hebben hadden ze niet naar plek 3 gehoeven en hebben ze veel te veel betaald. Wellicht hopen ze dat Sewell naar Jets gaat, dat zie ik overigens best als een serieuze optie, dan hebben ze vrije keus in de QB, maar zie ook zomaar dat ze plek 3 weer gaan downtraden ergens.
Dat gevoel heb ik ook. Voorspellingen zijn gewoon dat Jones er nog zal zijn op 12.
De andere QBs hebben een veel hogere skills plafond. Jones is wat dat betreft wat meer consistent.
Maargoed, dat was Brady z'n draft report ook.

Een QB is gewoon zo belangrijk voor je team, dat als je zeker weet dat een bepaalde QB het antwoord gaat zijn voor jouw team, dan moet je daar de prijs voor betalen. En kan het het meer dan waard zijn.

Maar als je naar de laatste jaren kijkt naar de blockbuster deals wat QBs betreft...
Goff, Wetnz, GRIII en tot een mindere hoogte Watson... blijft tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Flix20 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:27:
[...]

Maar als je naar de laatste jaren kijkt naar de blockbuster deals wat QBs betreft...
Goff, Wetnz, GRIII en tot een mindere hoogte Watson... blijft tricky
En zo is het ook maar net, vorig jaar was het de WR school. Ontzettend veel talent was er te kiezen, Ruggs, Jeudy & Lamb, maar einde seizoen bleek Jefferson de beste keuze te zijn geweest. Het maakt het ook wel ontzettend leuk zo'n draft.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
RudyL schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:54:
[...]

En zo is het ook maar net, vorig jaar was het de WR school. Ontzettend veel talent was er te kiezen, Ruggs, Jeudy & Lamb, maar einde seizoen bleek Jefferson de beste keuze te zijn geweest. Het maakt het ook wel ontzettend leuk zo'n draft.
Beetje kort door de bocht maar ja dat was wel een stud vorig jaar.
Vergeet niet dat Jeudy en Ruggs in een van de zwaarste divisies spelen.
Waar Jefferson in een divisie speelt met GB, Lions.... en Chicago...
En Ruggs moest het met een backup QB doen.

Waar de eerste drie constant gedouble teamed werden, was er voor Jefferson geen echte tape die er van af spatte. Het is niet zo makkelijk om te zeggen dat die andere "slecht" waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 08:45:
[...]

Beetje kort door de bocht maar ja dat was wel een stud vorig jaar.
Vergeet niet dat Jeudy en Ruggs in een van de zwaarste divisies spelen.
Waar Jefferson in een divisie speelt met GB, Lions.... en Chicago...
En Ruggs moest het met een backup QB doen.

Waar de eerste drie constant gedouble teamed werden, was er voor Jefferson geen echte tape die er van af spatte. Het is niet zo makkelijk om te zeggen dat die andere "slecht" waren.
Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel ook helemaal niet dat ze slecht zijn, maar meeste indruk en dat heeft met vele factoren te maken maakte Jefferson.

49ers pick Kinlaw maakte nauwelijks indruk, maar die had dan ook niet de luxe van een stabiel team naast hem door al die blessures. Het is gewoon vaak afwachten of het daadwerkelijk een match gaat zijn. Maar het blijft leuk daarover te speculeren en te gokken waarvoor ze gaan

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
heh, dit was ff nieuw voor mij.
Waarschijnlijk ook de reden waarom ze naar 3 zijn gesprongen.

https://qbcollective.com/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qi6TQyJwzCDbYPd7dax3p48J9R0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EUhiw963WLpL0nx7mZjnio8n.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:28:
heh, dit was ff nieuw voor mij.
Waarschijnlijk ook de reden waarom ze naar 3 zijn gesprongen.

https://qbcollective.com/

[Afbeelding]
Daarvan was ik ook nog niet op de hoogte. Ik zie in alle eerste drie kandidaten QB's wel het positieve in. Alle drie potentieel maar ook potentiële gevaren

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Ik ga ook eens een mock draft proberen voor de top tien picks:

1. Jacksonville - Trevor Lawrence

No brainer...

2. Jets - Zach Wilson

Ik denk dat ze de kans op de QB niet kunnen laten lopen. Als ze een Darnold later nog kunnen traden is dit de plek die ze willen houden.

3. 49ers - Justin Fields

Gewoon omdat ik het op dit moment hoop. Een QB die tegen een stootje kan en ook een running game heeft. Eigenlijk alles wat we nu niet hebben. Vorig jaar heeft mij de keuze voor Kinlaw wel verbaast toen er nog zoveel WR's waren van topkwaliteit. Dus ik hoop niet dat we nu Mac Jones pick en, dat vindt ik teveel van hetzelfde als wat we hebben.

4. Denver Broncos via Atlanta Falcons - Mac Jones

Ze willen een QB en gaan hierdoor omhoog traden. Daarbij zoeken ze naar de Manning look-a-like en pakken hierdoor Jones boven Lance. Falcons komen met plek 9 en een toekomstige first rounder alsnog uit bij een speler die ze willen hebben.

5. Bengals - Penei Sewell

Dit moet voor de Bengals ook een no brainer zijn. Bescherm Joe Burrow want dat is ze afgelopen seizoen (op een uitzondering na) niet gelukt.

6. Dolphins - Ja'Marr Chase

De beste WR geeft ze mogelijkheden voor Tua die nu een do or die seizoen krijgt en moet gaan presteren. Met Chase heeft die in ieder geval een goed wapen.

7. Carolina Panthers via Detroit Lions - Trey Lance

De hoop vooraf dat of Lance of Fields nog beschikbaar is doordat een van de teams Jones kiest boven een van die twee komt uit. Als dit zo is, winnaar van de draft ;)

8. Detroit Lions via Carolina Panthers - Jayden Waddle

Chase is van het bord en dus blijft Waddle als 'logische' optie over ze hebben geen interesse in een QB door Goff en hebben maximale winst uit 1 positie down traden.

9. Atalanta Falcons - Kyle Pitts

Waar ik zei dat Panthers zich winnaar voelen van de draft zou dat nog meer gelden voor de Falcons. De man die ze op vier zouden kunnen kiezen pakken ze alsnog op 9.

10. Dallas Cowboys - Patrick Surtain II

De beste CB die ze kunnen pakken staat door de trades nog steeds op het bord. Logische aanvulling voor ze.

Ben over een maand zeer benieuwd ;)

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
lol, Denver gaat eerder terug traden dan omhoog, no way dat een nieuwe GM een trade ala SF gaat doen.
Denk dat ze LB Micah Parsons nemen en na de draft Sam Darnold oppikken voor weinig. (Tweede QB die Gase verneukt heeft, jongen is ook pas 24, kan nog echt wel wat worden.)

Als Parsons niet meer op het bord is dan nemen ze Slater (OTK), kan op bijna elke plek spelen.
Met Munchak als coach direct een rotational player.
Als ze echt een QB willen draften dan moet Kellen Mond er zijn in ronde twee.
Maar alles verkopen voor een QB project, dat gaat hem echt niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:42:
lol, Denver gaat eerder terug traden dan omhoog, no way dat een nieuwe GM een trade ala SF gaat doen.
Denk dat ze LB Micah Parsons nemen en na de draft Sam Darnold oppikken voor weinig. (Tweede QB die Gase verneukt heeft, jongen is ook pas 24, kan nog echt wel wat worden.)

Als Parsons niet meer op het bord is dan nemen ze Slater (OTK), kan op bijna elke plek spelen.
Met Munchak als coach direct een rotational player.
Als ze echt een QB willen draften dan moet Kellen Mond er zijn in ronde twee.
Maar alles verkopen voor een QB project, dat gaat hem echt niet worden.
Je moet toch wat verrassends erin voorspellen. ;)

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Als er iemand een jump gaat maken is dat wss Ome Bill Belicheat.
Hoeveel dat moet kosten hangt waarschijnlijk af van tot hoe ver sommige QB's vallen.
Geloof nooit dat er 5 QB's uitgaan voor N#8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:40:
Als er iemand een jump gaat maken is dat wss Ome Bill Belicheat.
Hoeveel dat moet kosten hangt waarschijnlijk af van tot hoe ver sommige QB's vallen.
Geloof nooit dat er 5 QB's uitgaan voor N#8
In deze volgorde gaan 4,5,6 & 7 mijn inziens niet voor een QB. De Falcons gaan niet te ver willen terug traden dus als dat behouden blijft is het wat NE wil betalen om QB 4 of 5 te krijgen.

Want stel ze gaan naar 10 kan het nog zomaar zijn dat ze ernaast grijpen. Dan wordt het traden op draft Day?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Het is altijd traden op draft day, die scenarios zijn allang doorgebeld met GM's.
En dan moet er snel een prijs worden bedacht, anders loop je alles mis.

------------------

Hoppa, Darnold naar de Panthers.
Met Bridgewater, Darnold en Minshew weer een team dat geen QB wil/hoeft.
Falcons zullen gek gebeld worden morgen, iets zegt me dat NE gaat dokken.

[ Voor 40% gewijzigd door Bad Brains op 06-04-2021 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat was snel (van wat ik tot dusver had gelezen was het zo'n beetje de meest gewilde QB)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SL_BLXjCajKheihT8rjuYtTyC6U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4ucnca0I7HUNX6sYL0UW7PNw.jpg?f=user_large

Kreeg laatst ook nog een Duitse (QB) draft preview voorgeschoteld (maar die loopt inmiddels al wat trades achter dus): https://www.spox.com/de/s...ftr.html?source=nflfranke

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 05-04-2021 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:49:
Het is altijd traden op draft day, die scenarios zijn allang doorgebeld met GM's.
En dan moet er snel een prijs worden bedacht, anders loop je alles mis.

------------------

Hoppa, Darnold naar de Panthers.
Met Bridgewater, Darnold en Minshew weer een team dat geen QB wil/hoeft.
Falcons zullen gek gebeld worden morgen, iets zegt me dat NE gaat dokken.
Falcons moeten dan ook weer mogelijkheden krijgen om bijv met panthers te traden denk ik. Ik zie ze de kans om een wereld TE te laten lopen niet zo snel alleen maar verkopen

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Nog een week en de odds zijn voor de 49ers van 90% zeker Mac Jones naar Fields is favoriet. De 'taken' die ze Lance hebben meegegeven op zijn tweede pro Day is ook weer iets dat je denkt, dat is ook gewoon een zeer goede mogelijkheid.

Lance draften, Garropolo jaartje erin en Lance in de Mahomes rol. Van mij mag het. Hij of Fields en ik pak een extra biertje, Jones huilend naar bed 😂

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
RudyL schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:17:
Nog een week en de odds zijn voor de 49ers van 90% zeker Mac Jones naar Fields is favoriet. De 'taken' die ze Lance hebben meegegeven op zijn tweede pro Day is ook weer iets dat je denkt, dat is ook gewoon een zeer goede mogelijkheid.

Lance draften, Garropolo jaartje erin en Lance in de Mahomes rol. Van mij mag het. Hij of Fields en ik pak een extra biertje, Jones huilend naar bed 😂
Vind het ook lastig in te schatten.
Alles in m'n donder schreeuwt dat Mac Jones een smokescreen is, maar het is wel een QB waar Shanahan veel succes mee gehad heeft. Denk aan Matt Ryan.
Maar het zou mij niets verbazen als de voor Trey Lance gaan.

Een andere ontwikkeling in de NFL, de jersey numbers die nu haast een wilde westen zijn geworden.
Als speler die veel geeft om zijn # heb ik zoiets van top! Doen!
Maar, iets wat Brady ter attentie bracht; succes om nu de juiste blocking schemes te indentificeren.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor defenders. Zojuist is #3 naast de tackle gaan staan in een 3point stance.
Maar wat voor speler is het? is het een Y-back en moet ik er een safety op zetten, of is het een inline TE dus hoef ik er in m'n passing keys niet zoveel rekening mee te houden.
Leuk voor de spelers, drama voor de coaches.
Ik verwacht een groeiend aantal 12 man on the field penalty's omdat defenses een verkeerde key hebben gelezen en nog snel een sub package het veld in moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Flix20 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 22:22:
[...]

Een andere ontwikkeling in de NFL, de jersey numbers die nu haast een wilde westen zijn geworden.
Als speler die veel geeft om zijn # heb ik zoiets van top! Doen!
Maar, iets wat Brady ter attentie bracht; succes om nu de juiste blocking schemes te indentificeren.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor defenders. Zojuist is #3 naast de tackle gaan staan in een 3point stance.
Maar wat voor speler is het? is het een Y-back en moet ik er een safety op zetten, of is het een inline TE dus hoef ik er in m'n passing keys niet zoveel rekening mee te houden.
Leuk voor de spelers, drama voor de coaches.
Ik verwacht een groeiend aantal 12 man on the field penalty's omdat defenses een verkeerde key hebben gelezen en nog snel een sub package het veld in moeten sturen.
Hmm interessant, zo had ik er zelf nog niet wat over gelezen, laat staan dat ik het zo zelf kon bedenken.

Verwacht je dat het hierdoor aanvallend lastiger wordt en minder leuk of juist leuker door de lastigheid?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
RudyL schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:39:
[...]

Hmm interessant, zo had ik er zelf nog niet wat over gelezen, laat staan dat ik het zo zelf kon bedenken.

Verwacht je dat het hierdoor aanvallend lastiger wordt en minder leuk of juist leuker door de lastigheid?
Zal zeker in het begin lastiger worden voor beide zijde van de bal.
Je zal meer mis communicatie krijgen bij blocking assignment, blown coverages en mismatches in coverage.

Of het er leuker of minder leuk om gaat worden durf ik niet te zeggen, dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Ik geniet van een goede defensive pot waar je een defense echt ziet schitteren.
En ander wil juist een shootout zien, daar vind ik dan weer niet zoveel aan.
Ik denk dat het voor mij wat frustrerender zal gaan worden om te kijken puur door die fouten die je gaat zien die je eigenlijk niet behoor te maken op het niveau van de NFL.

Denk dat het aantal nummerswitches in het eerste jaar ook wel zal meevallen.
NFLPA heeft tegen de spelers gezegd dat als ze dit jaar van nr. wisselen, ze de bestaande voorraad van fan jerseys in de NFL proshops moeten opkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Het zou delvin cook naar verluidt ruim 1.5mio kosten om van Jersey te wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Flix20 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 22:22:
[...]

Vind het ook lastig in te schatten.
Alles in m'n donder schreeuwt dat Mac Jones een smokescreen is, maar het is wel een QB waar Shanahan veel succes mee gehad heeft. Denk aan Matt Ryan.
Maar het zou mij niets verbazen als de voor Trey Lance gaan.
Blijk ik zo nu en dan wel te weten waar ik het over heb :+

Zojuist even de 45min draft van de NFL gamepass gekeken.
Wel even een flink @!#% moment met de #5 pick van de Bengals.
Zag het al in een aantal mock drafts voorbij komen maar had niet verwacht dat ze echt WR boven OL zouden verkiezen, zeker niet als je QB v/d toekomst afgelopen jaar al kapot gelopen is.

Nu op de achtergrond maar even de volledige uitzending op de achtergrond aanzetten.
Vind al die speculaties en randverhalen eromheen ook bij de draft horen en kan ik van genieten.

[ Voor 10% gewijzigd door Flix20 op 30-04-2021 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Heb vannacht tot de NE pick gekeken en die was zo obvious als wat lol.
Denver met Fields op het board toch voor Surtain II gegaan, met verre afstand de beste zone/cover corner.
Overal inzetbaar maar de pick is weinig spannend, had zelf een beetje gehoopt dat ze voor Fields zouden gaan maar daar hebben de Bears nu de boel voor verpand.

Hey we hebben altijd nog de Rodgers pipedream. :? 8)7 _/-\o_ :9~ *O* _O- :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Vorig jaar de draft waarbij ik echt dacht we gaan voor een WR, zoveel toppers waren er nog vrij (helaas Ruggs niet meer) maar was 'overtuigd' dat we Jeudy of Lamb zouden kiezen. Kwamen ze met Kinlaw aan, wat voor mij redelijk uit het niets kwam.

Nu kon de focus vol op welke QB kiezen we en echt Jones zag ik passen, maar vind ik niet wat een QB nu moet zijn. Dus hoopte vol op Fields of Lance, waarbij het echt de laatste dagen nog maar tussen Lance en Jones ging (in de media). Erg blij met de keuze voor Lance, lekker laten leren en Jimmy gaat toch wel geblesseerd raken en dus komt Lance te spelen. Nu op naar wat verdedigende opties, Onwuzurike, Ojulari of Samuel Jr. staan bovenaan het wensenlijstje

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Een ding wat ik nog niet begrijp is het signen en vrij kort erop weer waiven van spelers. Waarom zou een team dat doen en wat zijn de consequenties.

Voorbeeld 49ers signen een aantal dagen terug WR Lee voor een jaae, inmiddels is hij weer gewaived. Wat is daar nou de gedachte achter, of de consequenties voor salary cap / speler

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Zolang het geen 1 juni is krijg je volgens mij kak, alleen training /workout bonussen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
RudyL schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:24:
Een ding wat ik nog niet begrijp is het signen en vrij kort erop weer waiven van spelers. Waarom zou een team dat doen en wat zijn de consequenties.

Voorbeeld 49ers signen een aantal dagen terug WR Lee voor een jaae, inmiddels is hij weer gewaived. Wat is daar nou de gedachte achter, of de consequenties voor salary cap / speler
Er zitten heel veel variabelen in de contracten. Daarnaast zijn er ook nog een hoop regels die bepaalde verplichtingen met zich meebrengen.

Zo zul je zien dat voor week 1 een aantal spelers gecut worden, om vervolgens de maandag na de eerste game weer gesigned te worden. Dit komt omdat guarantees regelingen in week 1 getriggerd worden.
Dus zodra een speler niet in week 1 op het rooster staat, heeft de speler geen guaranteed salaris.

Ook kan het beschikbaar komen van een bepaalde speler een rol spelen.
Als team A een CB nodig heeft en er komt een speler beschikbaar welke zij 'beter' achten dan een WR die zij op het rooster hebben, ookal is die een week geleden gesigned dan zullen ze die move gewoon maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
NFL Gamepass "gratis" en we beginnen met de meest slechte game van het seizoen, de Canton HoF game.
Enjoy, happy Football mannen.
The countdown to the 2021 NFL season is underway, and Preseason is around the corner, with the Hall of Fame Game today! Plus, we are thrilled to announce that the NFL have confirmed an extra week of regular season action, bringing you even more football in 2021.

Important Information about your subscription

You have access to Game Pass Free for the 2021 Season, giving you access to a year of NFL Network 24/7, Sunday in 60, condensed game highlights, and plenty of NFL Original content.

Plus, in 2021, as part of your Free subscription, you will also have access to all NFL Preseason Games, available to watch live and on-demand here. The Preseason is just round the corner and is packed full of all the action you need to get ready for the 2021 Season. Not only are all games available, but you can catch all the analysis on NFL Network 24/7 as part of your subscription.

In addition, you can watch the 2021 season of Hard Knocks featuring the Dallas Cowboys, with all episodes available on NFL Game Pass Free here. Featuring Jerry Jones, Dak Prescott, Mike McCarthy and more, Hard Knocks is your invitation to witness the ups and downs of a team preparing for the season. Available to watch live and on-demand with your subscription.

What do you need to do?

All we ask is that you enjoy NFL Game Pass Free. Click here to start watching now!

If you would like to watch live games during the 2021 NFL season, you can upgrade to Season Pro here. Season Pro gives you access to everything you currently watch on Game Pass Free, alongside all* live regular season and Playoff games, Super Bowl LVI as well as Full Game Replays. You will also have access to NFL RedZone and a wider range of highlights packages. To make it more affordable, you can also split your payment in 4 monthly instalments.

You can also upgrade to Season Essential here. Season Essential gives you access to everything you currently watch on Game Pass Free. You will also have access to NFL RedZone and a wider range of highlights packages, but no live games after Preseason.

To maximise your free subscription and improve your NFL Game Pass experience, you can download apps across many devices. NFL Game Pass International is available on PC & Mac, iOS, Android, XBOX One, PS4, Apple TV, Fire TV, Samsung & LG Smart TVs, and Android TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Iemand hier mazzel gehad en NFL London kaartjes kunnen scoren?

Zitten hier met 3 man op in totaal 9 devices in de rij. Ondertussen al een goede 12 keer door de gehele queue heengekomen om vervolgens de "sessie timed-out" melding te krijgen...
Ondertussen 41k wachtende voor je...
Je zou toch denken dat Ticketmaster hier wat meer ervaring in zou hebben en hun shit beter in orde zou hebben..... /rant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-08 00:11
Flix20 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:49:

Zitten hier met 3 man op in totaal 9 devices in de rij. Ondertussen al een goede 12 keer door de gehele queue heengekomen om vervolgens de "sessie timed-out" melding te krijgen...
Ondertussen 41k wachtende voor je...
Je zou toch denken dat Ticketmaster hier wat meer ervaring in zou hebben en hun shit beter in orde zou hebben..... /rant
Verkoop begint pas om 11:00. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flix20
Steveedge schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:52:
[...]

Verkoop begint pas om 11:00. :)
Ik ben een clown :+ :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flix20
Maar wel een clown die op de 20 yard line zit in London

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Tua tegen Trevor Dogface en Zach Wilson tegen Matty Ice.
Magere games, vorig jaar zouden de Broncos (ook al jaren matig) eindelijk weer eens komen. Maar Covid, kutzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Jags heb ik ook niet zulke hoge verwachtingen van dit jaar nee.
Miami daarentegen... Defense is alleen maar beter geworden. Beter op de LB en passrush posities.
DBs waren ze al heel sterk.
WR core is ook veelbelovend en Tua lijkt voorzichtig wat stappen gemaakt te hebben.
Zal voornamelijk om de Oline gaan draaien dit jaar (en ieder voorgaand jaar).
Ik mis de dagen van Long, Incognito, Pouncey en Carey op de lijn... Jammer dat er toen geen QB was.

Vind het ook nog wel spannend dit jaar met Covid.
Hoop niet dat dat roet in het eten gaat gooien.

We hebben igg super kaartjes. rond de 20 yard line op de 4e rij vanaf het veld.
Alleen wel slechte plekken om echt het spel zelf goed te volgen maarja, luxe problemen :+

[ Voor 23% gewijzigd door Flix20 op 25-08-2021 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Laatst online: 17-09 16:07
Flix20 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:49:
Zekers! Wij gaan naar de Jags tegen de Dolphins. _/-\o_

Weet alleen nog niet zo goed wat ik van die 'Day 2' test moet vinden. Ondanks dat ik (tegen die tijd) volledig gevaccineerd ben moet ik voor de vlucht een PCR test doen en in Londen nog eens een 'Day 2' test om in het land te mogen verblijven. En dan misschien ook nog een test om terug te mogen vliegen een dag later. |:(

https://www.gov.uk/find-travel-test-provider

Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Bootje schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:51:
[...]

Zekers! Wij gaan naar de Jags tegen de Dolphins. _/-\o_

Weet alleen nog niet zo goed wat ik van die 'Day 2' test moet vinden. Ondanks dat ik (tegen die tijd) volledig gevaccineerd ben moet ik voor de vlucht een PCR test doen en in Londen nog eens een 'Day 2' test om in het land te mogen verblijven. En dan misschien ook nog een test om terug te mogen vliegen een dag later. |:(

https://www.gov.uk/find-travel-test-provider

Hoe doen jullie dat?
Wij gaan ook naar de Dolphins game.
Kwamen jullie beetje door de ticket queue heen? En beetje leuke kaarten?

Heb me eerlijk gezegd beperkt verdiept in alle maatregelen omdat het allemaal zo veranderlijk is momenteel.
En wat het mij ook makkelijker maakt, is dat ik dat weekend eigenlijk in Spanje zit dus vanuit daar moet komen.

Maar ik kan inderdaad ook die Day2 test vinden. Wij komen zaterdag aan en vertrekken maandag weer. Dus ik ga kijken of we die test op zondagochtend kunnen doen. Dan is die geldig voor zowel heenreis als de terugreis (want <48u oud).

[ Voor 3% gewijzigd door Flix20 op 25-08-2021 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Laatst online: 17-09 16:07
Flix20 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:55:
[...]
Wij gaan ook naar de Dolphins game.
Heb me eerlijk gezegd beperkt verdiept in alle maatregelen omdat het allemaal zo veranderlijk is momenteel.
En wat het mij ook makkelijker maakt, is dat ik dat weekend eigenlijk in Spanje zit dus vanuit daar moet komen.

Maar ik kan inderdaad ook die Day2 test vinden. Wij komen zaterdag aan en vertrekken maandag weer. Dus ik ga kijken of we die test op zondagochtend kunnen doen. Dan is die geldig voor zowel heenreis als de terugreis (want <48u oud).
Leuk! Ik verheug me er in ieder geval heel erg op. Wij zijn Colts fans, maar het is gewoon tof om weer een live potje te zien.

Dan moet je wel even goed opletten wat de kleur van Spanje is t.o.v. Nederland op de kleurenkaart die ze in Engeland hanteren. Nederland valt op dit moment onder 'amber', net als Spanje overigens.

Wij hebben dezelfde planning (zaterdag heen, maandag terug). En ook voor die test. Ik kan alleen nergens officieel terugvinden dat die test ook geldig is voor de terugreis. Jij?
Flix20 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:55:
[...]
Kwamen jullie beetje door de ticket queue heen? En beetje leuke kaarten?
Wij hebben NFL season tickets voor de wedstrijden in het stadion van Tottenham, dus we konden 2 weken terug onze plaatsen al terugkopen. Geen idee meer waar we precies zaten, maar het was hoog. Niet zo dichtbij als jullie! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Bootje op 25-08-2021 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Cam alweer weg bij de patriots.

Mac Jones moet het gaan doen dit seizoen..

[ Voor 43% gewijzigd door Wii4all op 31-08-2021 16:22 ]

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Wii4all schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:17:
Cam alweer weg bij de patriots.

Mac Jones moet het gaan doen dit seizoen..
Hij is de afgelopen jaren dan ook niet meer op z'n oude niveau terug komen. Eigenlijk alleen de 1e twee seizoenen was hij erg sterk.
Wel weer een groot risico om hem te releasen en volledig op je rookie te vertrouwen.

Benieuwd waar hij terecht gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Iemand nog ergens een leuke fantasy league waar een opening is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Korte vraag: na een aantal jaar heb ik weer eens een game pass. Nog tips qua welke teams ik absoluut moet volgen ?
Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste