Ik ga ook eens een mock draft proberen voor de top tien picks:
1. Jacksonville - Trevor Lawrence
No brainer...
2. Jets - Zach Wilson
Ik denk dat ze de kans op de QB niet kunnen laten lopen. Als ze een Darnold later nog kunnen traden is dit de plek die ze willen houden.
3. 49ers - Justin Fields
Gewoon omdat ik het op dit moment hoop. Een QB die tegen een stootje kan en ook een running game heeft. Eigenlijk alles wat we nu niet hebben. Vorig jaar heeft mij de keuze voor Kinlaw wel verbaast toen er nog zoveel WR's waren van topkwaliteit. Dus ik hoop niet dat we nu Mac Jones pick en, dat vindt ik teveel van hetzelfde als wat we hebben.
4. Denver Broncos via Atlanta Falcons - Mac Jones
Ze willen een QB en gaan hierdoor omhoog traden. Daarbij zoeken ze naar de Manning look-a-like en pakken hierdoor Jones boven Lance. Falcons komen met plek 9 en een toekomstige first rounder alsnog uit bij een speler die ze willen hebben.
5. Bengals - Penei Sewell
Dit moet voor de Bengals ook een no brainer zijn. Bescherm Joe Burrow want dat is ze afgelopen seizoen (op een uitzondering na) niet gelukt.
6. Dolphins - Ja'Marr Chase
De beste WR geeft ze mogelijkheden voor Tua die nu een do or die seizoen krijgt en moet gaan presteren. Met Chase heeft die in ieder geval een goed wapen.
7. Carolina Panthers via Detroit Lions - Trey Lance
De hoop vooraf dat of Lance of Fields nog beschikbaar is doordat een van de teams Jones kiest boven een van die twee komt uit. Als dit zo is, winnaar van de draft
8. Detroit Lions via Carolina Panthers - Jayden Waddle
Chase is van het bord en dus blijft Waddle als 'logische' optie over ze hebben geen interesse in een QB door Goff en hebben maximale winst uit 1 positie down traden.
9. Atalanta Falcons - Kyle Pitts
Waar ik zei dat Panthers zich winnaar voelen van de draft zou dat nog meer gelden voor de Falcons. De man die ze op vier zouden kunnen kiezen pakken ze alsnog op 9.
10. Dallas Cowboys - Patrick Surtain II
De beste CB die ze kunnen pakken staat door de trades nog steeds op het bord. Logische aanvulling voor ze.
Ben over een maand zeer benieuwd