Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[American Football] NFL topic

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:19

Rivanov

Apple freak

Gisteren weer de Bucs gekeken. Wederom mooie overwinning. 2 uit 2 nu. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:10
Carthrax schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:30:
Ik probeer zoveel mogelijk Dolphins wedstrijden live te kijken. Met de wedstrijden die beginnen om 19:00 wil dat prima (tenzij je natuurlijk 2x een onderbreking krijgt vanwege het weer ;) ).
Daarnaast kijk ik redelijk veel in de 40 minuten versie via Gamepass.
Tweede helft was offensief weer dramatisch.

Defense ben ik nog wel over te spreken, hoewle het op het einde toch nog wel spannend werd.
Het team is alleen nog niet klaar om met de grote jongens mee te spelen merk je.
Maar het is een jong team was over 2 jaar leuke dingen voor elkaar kan gaan krijgen als het zo door groeit!

Xbox one GT: Flix57 NL (Destiny)

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

wat een gebeuren weer de laatste week, eerst Vontae Davis die mid-game retired 7(8)7 en de browns hebben hun eerste wedstrijd gewonnen in 635 dagen :P

https://www.theguardian.c...l-thursday-night-football

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• berndw
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 19:04
Ga morgen naar Londen voor de Eagles-Jaguars game op Wembley. Wordt de eerste keer NFL en eerste keer Wembley, dus dubbel leuk.
Ben zeer benieuwd naar de sfeer tijdens zo'n wedstrijd. Ben alleen NL voetbal gewend in stadions.

• Flix20
berndw schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:41:
Ga morgen naar Londen voor de Eagles-Jaguars game op Wembley. Wordt de eerste keer NFL en eerste keer Wembley, dus dubbel leuk.
Ben zeer benieuwd naar de sfeer tijdens zo'n wedstrijd. Ben alleen NL voetbal gewend in stadions.
Sfeer van Wembley is niet helemaal vergelijkbaar met een NFL game in de States.
Je kan de sfeer het best vergelijken met een show van een artiest of cabaretier.
Iedereen komt voor de show, en zijn niet zozeer voor een bepaald team.

Maar het is wel echt een spektakel.
En altijd leuk om bij een game te zijn uiteraard.
Tip: kijk even op de website van beide teams, dan is daar wel ergens een link naar de London wedstrijd te vinden, dan kan je misschien nog wel leuke tailgate feestjes vinden, mocht je daarvan houden.

Wat ik zelf altijd fascinerend vind van een live football game, is om te zien wat voor reuzen die football spelers zijn.
Wij als Nederlanders zijn grote(lange) mensen wel gewend, maar deze heren zijn wel van een andere planeet.
als ze zo naast elkaar staan valt het niet zo op, maar vergelijk ze maar eens met andere 'normale' mensen langs de zijlijn.
Ik zal nooit vergeten hoe, ook tussen andere spelers, reuzachtig Vince Wilfork is.
Jij gaat daar in London Calais Campbell (#93 v/d jags zien). Let daar maar eens op aan de zijlijn.

Heb zelf ook nog een kaartje voor die game!
Heb alleen nog geen vliegticket geregeld want weet nog niet zeker of ik het ga redden. Misschien ga ik wel voor een zondag ochtend vlucht.

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-02 19:54
Demaryius Thomas getrade, het blijft gewoon een business.
Wat een beest.

The love that lasts longest, is the love that is never returned.

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online

KipCurreh

Nightcrawler

Kareem Hunt gereleased door de Kansas City Chiefs naar aanleiding van videobeelden waar hij een akkefietje heeft met een vrouw..

http://www.nfl.com/news/s...hunt-after-video-surfaces

Heb de beelden gezien, buiten wat trekken en sleuren was er niet echt iets aan de hand.. De 'kick' was ook maar een schopje wat een peuter nog harder zou kunnen doen.. Verder leek de dame in kwestie ook niet echt pluis maar goed..

Het gedrag is niet goed te praten, maar het verhaal wordt toch dik overroepen imo.. Blijkbaar heeft Hunt een andere versie van de feiten gegeven aan de Chiefs, welke nu dus ontkracht worden door de beelden..
Waarschijnlijk wordt hij hiervoor dus gestraft..

Ik blijf het toch maf vinden om een van de beste RB's op dit moment stante pede te releasen door zo'n voorval..

Setup | Steam

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
"Het gedrag is niet goed te praten" maar je bent er toch druk mee bezig O-) .
Las er een paar dagen terug vlgns mij al wat over en het was niet het eerste incident dit jaar waar z'n naam bij gevallen is https://sports.yahoo.com/...3234742.html?guccounter=1

Running backs zijn makkelijk vervangbaar tegenwoordig (zie Pittsburgh)

• Flix20
KipCurreh schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:11:
Kareem Hunt gereleased door de Kansas City Chiefs naar aanleiding van videobeelden waar hij een akkefietje heeft met een vrouw..

http://www.nfl.com/news/s...hunt-after-video-surfaces

Heb de beelden gezien, buiten wat trekken en sleuren was er niet echt iets aan de hand.. De 'kick' was ook maar een schopje wat een peuter nog harder zou kunnen doen.. Verder leek de dame in kwestie ook niet echt pluis maar goed..

Het gedrag is niet goed te praten, maar het verhaal wordt toch dik overroepen imo.. Blijkbaar heeft Hunt een andere versie van de feiten gegeven aan de Chiefs, welke nu dus ontkracht worden door de beelden..
Waarschijnlijk wordt hij hiervoor dus gestraft..

Ik blijf het toch maf vinden om een van de beste RB's op dit moment stante pede te releasen door zo'n voorval..
Het punt hier is dat hij gelogen heeft over de situatie.
In februari was het team en de NFL al op de hoogte van het incident. Nu de beelden zijn uitgekomen bleek dus dat Hunt over de situatie gelogen heeft en daarmee was de maat vol.

Persoonlijk walg ik van de situatie, maar ook van jouw opmerking. "het was maar een schopje die een peuter harder kon geven"... Gaat het? Hoor/lees je zelf wel wat je zegt?! Je hebt gewoon van een vrouw af te blijven.
En al helemaal wanneer je een NFL atleet bent, welke getraind is om mannen van 120kg+ fysiek af te tuigen.

• Denniz0229
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10:13
Flix20 schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:36:
[...]

Het punt hier is dat hij gelogen heeft over de situatie.
In februari was het team en de NFL al op de hoogte van het incident. Nu de beelden zijn uitgekomen bleek dus dat Hunt over de situatie gelogen heeft en daarmee was de maat vol.

Persoonlijk walg ik van de situatie, maar ook van jouw opmerking. "het was maar een schopje die een peuter harder kon geven"... Gaat het? Hoor/lees je zelf wel wat je zegt?! Je hebt gewoon van een vrouw af te blijven.
En al helemaal wanneer je een NFL atleet bent, welke getraind is om mannen van 120kg+ fysiek af te tuigen.
als vrouwen zich zo gedragen moeten ze dit gewoon kunnen verwachten, een vrouw zomaar slaan zou ik nooit doen, als ze mij als eerste slaat krijgt het ze hem gewoon terug

• Carthrax
  • Laatst online: 09:55
En de SuperBowl komt dichter en dichterbij.
De maandag erna alvast maar even vrij gevraagd op het werk dus ik ben er al klaar voor.

Ik hoop stilletjes op een Chiefs - Saints Superbowl maar de Patriots kennende zullen die daar wel een stokje voor gaan steken.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• mrk_iii
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 21-02 07:58
Ik ben nieuw in dit forum ..... nooit gedacht dat ik op tweakers over de NFL zou praten.
Bijna 55 jaar oud, clubvoorkeur: 3 clubs hebben mn interesse omdat ik een link heb met die Amerikaanse steden sinds eind jaren 80.
  • patriots
  • broncos
  • bears
En als die 3 niet spelen heb ik net iets meer met de noordelijke teams als met de zuidelijke (irrationeel, ik weet het). Dus voor de superbowl heb ik de afgelopen jaren wel goed gezeten.

Ook ik heb 4/2 weer vrij ;-)
Carthrax schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:12:
Ik hoop stilletjes op een Chieft - Saints Superbowl maar de Patriots kennende zullen die daar wel een stokje voor gaan steken.
Jij hoopt op KC - NO, ik op NE - NO. Een SB van Saints vs Patriots .... dan zijn de QBs samen 80.

Maar Mahomes met z'n sidearm was wel imposant tegen de Colts. zoals hier:

https://www.chiefs.com/vi...earm-dart-to-spencer-ware

mrk_iii wijzigde deze reactie 14-01-2019 11:37 (30%)
Reden: introductie van mezelf toegevoegd

• wishmaster1986
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:40
Broncos fan hier. Al durf ik dat amper te zeggen als je zien hoe ze spelen de afgelopen 2 jaar...

• Carthrax
Sinds ik een klein opdondertje was al fan van de Dolphins. Dat kwam omdat de voormalig buurvrouw familie had in Miami en dus regelmatig daar was. En elke keer nam ze Dolphins of Florida Gators spulletjes voor mij mee.
En helaas als Dolphins fan heb ik het de afgelopen jaren behoorlijk zwaar ;)

• Flix20
Carthrax schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:19:
Sinds ik een klein opdondertje was al fan van de Dolphins. Dat kwam omdat de voormalig buurvrouw familie had in Miami en dus regelmatig daar was. En elke keer nam ze Dolphins of Florida Gators spulletjes voor mij mee.
Tssk! Gaat ze naar Miami en komt ze niet terug met UM gear.
Met name als je het over de periode '80-'04 hebt!

• Carthrax
Flix20 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:36:
[...]

Tssk! Gaat ze naar Miami en komt ze niet terug met UM gear.
Met name als je het over de periode '80-'04 hebt!
Jaren 80. Maar ik denk dat ze Gators spul meenam vanwege het leuke logo ;)
In de periode van de World League ook nog eens gevraagd of ze spullen mee kon nemen van de Orlando Thunder maar dat kon ze helaas niet vinden.

• mrk_iii
Carthrax schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:19:
Ja. Dat valt niet mee. In de jaren 90 waren de patriots nou ook niet zo'n geweldige club om te supporteren .....

• apis29
  • Niet online

Dat was ijzer1 in de playoffs (ijzer2 zijn de Saints :) ).

Waar mrk_iii iets met Noord vs Zuid heeft heb ik dat met NFC vs AFC, eigenlijk zijn de Raiders het enige AFC team waar ik nog wat mee heb (en de Steelers zijn af en toe een handige necessary evil).
Saints te danken aan oa Madden op de SNES: in die tijd hadden ze in het spel echt een geweldige defense, ik zie dat ze zelfs een nickname hadden: "Dome Patrol" 8) :D
Offense stelde aan de andere kant weinig voor (in vergelijking; zie wel dat ze rond plek 10 qua scoren zaten) Meteen ook het laatste seizoen van die defense zie ik, jaar erna stukken slechter: van 1e qua punten tegen naar 22e.

apis29 wijzigde deze reactie 17-01-2019 19:50 (27%)

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online

KipCurreh

Nightcrawler

De Saints werden gisterenavond wel enorm genaaid door de officials, en zo een SB plaats ontzegd..
4th quarter met minder dan 2 min op de game clock, en de Rams hadden nog 1 time-out.. Al wat de saints nodig hadden was een first down en het was geklaard..

Op 3rd down gebeurt dit;

Overduidelijk pass interference + helmet, en toch wordt dit niet gegeven.. Ik veronderstel dat het niet mag gechallenged worden aangezien we onder de 2 minute warning zijn, maar dit is toch gewoonweg schandalig..

Mag elke official eender welke penalty flaggen ? Of is dit onder restricties ? Dat zeg maar de line judge dit wel ziet maar het niet mag flaggen ofzo ?
Dit is een van de sporten waar de meeste camera's op staan gericht en worden gebruikt, en toch slagen ze erin om dit soort fouten te maken |:(

De steelers werden dit seizoen soortgelijk genaaid, toevallig tegen de saints :)

Ach ja, niks meer aan te doen wel.. Ik root nu in elk geval voor de Rams in de SB LIII, nu de Chiefs ook uitgeschakeld zijn..
Go Rams !

Setup | Steam

• Flix20
KipCurreh schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:43:
De Saints werden gisterenavond wel enorm genaaid door de officials, en zo een SB plaats ontzegd..
4th quarter met minder dan 2 min op de game clock, en de Rams hadden nog 1 time-out.. Al wat de saints nodig hadden was een first down en het was geklaard..

Op 3rd down gebeurt dit;

[YouTube: Saints vs Rams NFC Championship Blown Pass Interference Non-call - Worst Officiating in NFL History]

Overduidelijk pass interference + helmet, en toch wordt dit niet gegeven.. Ik veronderstel dat het niet mag gechallenged worden aangezien we onder de 2 minute warning zijn, maar dit is toch gewoonweg schandalig..

Mag elke official eender welke penalty flaggen ? Of is dit onder restricties ? Dat zeg maar de line judge dit wel ziet maar het niet mag flaggen ofzo ?
Dit is een van de sporten waar de meeste camera's op staan gericht en worden gebruikt, en toch slagen ze erin om dit soort fouten te maken |:(

De steelers werden dit seizoen soortgelijk genaaid, toevallig tegen de saints :)

Ach ja, niks meer aan te doen wel.. Ik root nu in elk geval voor de Rams in de SB LIII, nu de Chiefs ook uitgeschakeld zijn..
Go Rams !
Scheidsrechters spelen een soort van 'zone'. Iedere ref heeft zijn/(tegenwoordig ook) haar eigen gebied waar zij op letten.
Daar zijn zij verantwoordelijk voor. Ze mogen natuurlijk wel een flag gooien wanneer ze wat zien, maar het is ook een stuk vertrouwen. De ref die verantwoordelijk voor die call is, die staat erbovenop.
Je kan dan moeilijk van de andere kant van het veld wel een flag gooien en daarmee dus zeggen ja jij hebt je werk niet goed gedaan. Daarom wordt het veelal niet gedaan.

Daarnaast zijn pentalty's niet challengebaar.
Maar dit zal wel een puntje van aandacht zijn voor het regelcommitee komend offseason.

Overigens ben ik het niet mee eens dat ze de wedstrijd verloren hebben door deze call.
Waren zat andere play's in de wedstrijd welke ze hebben laten liggen.
Payton speelde de tweede helft heel convervatief met z'n playcalling.
Hij speelde om niet te verliezen, niet om te winnen.

Zelfde kon trouwens gezegd worden over Mcvay. Met die 4th down op de 1 inch line.
En nog ruim een minuut of wat op de klok laten voor Brees... En dan nog eens OT ingaan...
Daar had ie voor de sneak moeten gaan en de 4 punten voorsprong. Toon even wat stenen tussen de benen.
Maar het is 'm gelukt. (en iets met stuurman en wal).

Er is één game die ik gezien heb die écht verloren is door een slechte call.
Zie onderstaand:

• Carthrax
Het lijkt toch elk jaar wel weer een SuperBowl te worden van iemand van de NFC tegen de Patriots. Doen ze toch iets goed daar ;)
In ieder geval hebben de Rams dit jaar ineens een groot aantal supporters erbij als ik de reacties her en der op het internet zo lees.

• Flix20
Overigens een hilarisch stukje:

• mrk_iii
Flix20 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:30:
[...]

Daarnaast zijn pentalty's niet challengebaar.
Ik dacht dat de pass-interference call niet te challengen is. Omdat het een 'judgement' call is. Een TD, de 2-voeten regels etc. zijn allemaal met een ja/nee te beantwoorden. PI niet.

• mrk_iii
Carthrax schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:30:
Het lijkt toch elk jaar wel weer een SuperBowl te worden van iemand van de NFC tegen de Patriots. Doen ze toch iets goed daar ;)
In ieder geval hebben de Rams dit jaar ineens een groot aantal supporters erbij als ik de reacties her en der op het internet zo lees.
Ik ben in ieder geval happy :-) NE-NO was nog net wat leuker geweest (een vriend van me is NO) maar nu is het BeatLA!

• mrk_iii
Flix20 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:30:
[...]

Overigens ben ik het niet mee eens dat ze de wedstrijd verloren hebben door deze call.
Waren zat andere play's in de wedstrijd welke ze hebben laten liggen.
Payton speelde de tweede helft heel convervatief met z'n playcalling.
Hij speelde om niet te verliezen, niet om te winnen.
Dit! Helemaal mee eens. ja het was een missed call en ja, was ie goed geweest dan hadden de Saints gewonnen. Maar als hij ipv pass (op 1st en 3rd) tijdens in de laatste play voor rush was gegaan, dan hadden de Rams geen/veel minder tijd gehad om in FG range te komen. en hadden de Saints ook gewonnen.

mrk_iii wijzigde deze reactie 23-01-2019 13:27 (2%)
Reden: opmaak.

• Flix20
mrk_iii schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:57:
[...]

Ik dacht dat de pass-interference call niet te challengen is. Omdat het een 'judgement' call is. Een TD, de 2-voeten regels etc. zijn allemaal met een ja/nee te beantwoorden. PI niet.
Nope, is omdat het een penalty is en niet het resultaat van een play.
Wellicht dat hier nog wel verandering in gaat komen ooit.
Dat een onterecht gegooide flag ook gechallenged kan worden.
mrk_iii schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:26:
[...]

Dit! Helemaal mee eens. ja het was een missed call en ja, was ie goed geweest dan hadden de Saints gewonnen. Maar als hij ipv pass (op 1st en 3rd) tijdens in de laatste play voor rush was gegaan, dan hadden de Rams geen/veel minder tijd gehad om in FG range te komen. en hadden de Saints ook gewonnen.
Dan hadden ze een goede kans om te winnen ja.
Niets is gegeven in football.

• mrk_iii
Flix20 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:35:

Dan hadden ze een goede kans om te winnen ja.
Niets is gegeven in football.
Ok Ok ...... :P

was ie goed geweest dan hadden de Saints waarschijnlijk gewonnen.

mrk_iii wijzigde deze reactie 23-01-2019 14:02 (15%)

• apis29
  • Niet online
#nocomment :X O-)

-------------------------------------

apis29 wijzigde deze reactie 24-01-2019 19:31 (45%)

• mrk_iii
Nou, die SB was spannend voor rmij tot de interception door Gilmore. Als Patriot fan ben ik natuurlijk in mn sas met het resultaat :-)

Maar voor degenen die niet een Patriots of een Rams fan waren, was het waarschijnlijk niet zo interessant.

• Andamanen
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Hier hetzelfde gevoel, waarschijnlijk vooral spannend omdat ik een fan ben van een van de teams. Ik denk wel dat het tijd wordt dat de Patriots in de draft dit jaar op zoek gaan naar een jonge QB die nog een jaar of twee mag bijleren.

• mrk_iii
Andamanen schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:45:
Ik denk wel dat het tijd wordt dat de Patriots in de draft dit jaar op zoek gaan naar een jonge QB die nog een jaar of twee mag bijleren.
Er zullen weinig mensen zijn die dat betwisten denk ik zo. Brady wil nog wel door maar of ie nog door kan .... daarover verschillen mensen van mening.

Volgens mij wilde Bellichick vorig jaar Jimmy G een wat prominentere rol geven maar dat is niet helemaal gegaan zoals hij gedacht had.

Deze superbowl was trouwens duidelijk dat ervaring telt .... McVay en Goff zijn m.i. onder de druk bezweken.
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True