‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tweede helft was offensief weer dramatisch.Carthrax schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:30:
Ik probeer zoveel mogelijk Dolphins wedstrijden live te kijken. Met de wedstrijden die beginnen om 19:00 wil dat prima (tenzij je natuurlijk 2x een onderbreking krijgt vanwege het weer).
Daarnaast kijk ik redelijk veel in de 40 minuten versie via Gamepass.
Defense ben ik nog wel over te spreken, hoewle het op het einde toch nog wel spannend werd.
Het team is alleen nog niet klaar om met de grote jongens mee te spelen merk je.
Maar het is een jong team was over 2 jaar leuke dingen voor elkaar kan gaan krijgen als het zo door groeit!
PSN: Flix20-NL

https://www.theguardian.c...l-thursday-night-football
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ben zeer benieuwd naar de sfeer tijdens zo'n wedstrijd. Ben alleen NL voetbal gewend in stadions.
Sfeer van Wembley is niet helemaal vergelijkbaar met een NFL game in de States.berndw schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:41:
Ga morgen naar Londen voor de Eagles-Jaguars game op Wembley. Wordt de eerste keer NFL en eerste keer Wembley, dus dubbel leuk.
Ben zeer benieuwd naar de sfeer tijdens zo'n wedstrijd. Ben alleen NL voetbal gewend in stadions.
Je kan de sfeer het best vergelijken met een show van een artiest of cabaretier.
Iedereen komt voor de show, en zijn niet zozeer voor een bepaald team.
Maar het is wel echt een spektakel.
En altijd leuk om bij een game te zijn uiteraard.
Tip: kijk even op de website van beide teams, dan is daar wel ergens een link naar de London wedstrijd te vinden, dan kan je misschien nog wel leuke tailgate feestjes vinden, mocht je daarvan houden.
Wat ik zelf altijd fascinerend vind van een live football game, is om te zien wat voor reuzen die football spelers zijn.
Wij als Nederlanders zijn grote(lange) mensen wel gewend, maar deze heren zijn wel van een andere planeet.
als ze zo naast elkaar staan valt het niet zo op, maar vergelijk ze maar eens met andere 'normale' mensen langs de zijlijn.
Ik zal nooit vergeten hoe, ook tussen andere spelers, reuzachtig Vince Wilfork is.
Jij gaat daar in London Calais Campbell (#93 v/d jags zien). Let daar maar eens op aan de zijlijn.
Heb zelf ook nog een kaartje voor die game!
Heb alleen nog geen vliegticket geregeld want weet nog niet zeker of ik het ga redden. Misschien ga ik wel voor een zondag ochtend vlucht.
Wat een beest.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
http://www.nfl.com/news/s...hunt-after-video-surfaces
Heb de beelden gezien, buiten wat trekken en sleuren was er niet echt iets aan de hand.. De 'kick' was ook maar een schopje wat een peuter nog harder zou kunnen doen.. Verder leek de dame in kwestie ook niet echt pluis maar goed..
Het gedrag is niet goed te praten, maar het verhaal wordt toch dik overroepen imo.. Blijkbaar heeft Hunt een andere versie van de feiten gegeven aan de Chiefs, welke nu dus ontkracht worden door de beelden..
Waarschijnlijk wordt hij hiervoor dus gestraft..
Ik blijf het toch maf vinden om een van de beste RB's op dit moment stante pede te releasen door zo'n voorval..
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Las er een paar dagen terug vlgns mij al wat over en het was niet het eerste incident dit jaar waar z'n naam bij gevallen is https://sports.yahoo.com/...3234742.html?guccounter=1
Running backs zijn makkelijk vervangbaar tegenwoordig (zie Pittsburgh)
Het punt hier is dat hij gelogen heeft over de situatie.KipCurreh schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:11:
Kareem Hunt gereleased door de Kansas City Chiefs naar aanleiding van videobeelden waar hij een akkefietje heeft met een vrouw..
http://www.nfl.com/news/s...hunt-after-video-surfaces
Heb de beelden gezien, buiten wat trekken en sleuren was er niet echt iets aan de hand.. De 'kick' was ook maar een schopje wat een peuter nog harder zou kunnen doen.. Verder leek de dame in kwestie ook niet echt pluis maar goed..
Het gedrag is niet goed te praten, maar het verhaal wordt toch dik overroepen imo.. Blijkbaar heeft Hunt een andere versie van de feiten gegeven aan de Chiefs, welke nu dus ontkracht worden door de beelden..
Waarschijnlijk wordt hij hiervoor dus gestraft..
Ik blijf het toch maf vinden om een van de beste RB's op dit moment stante pede te releasen door zo'n voorval..
In februari was het team en de NFL al op de hoogte van het incident. Nu de beelden zijn uitgekomen bleek dus dat Hunt over de situatie gelogen heeft en daarmee was de maat vol.
Persoonlijk walg ik van de situatie, maar ook van jouw opmerking. "het was maar een schopje die een peuter harder kon geven"... Gaat het? Hoor/lees je zelf wel wat je zegt?! Je hebt gewoon van een vrouw af te blijven.
En al helemaal wanneer je een NFL atleet bent, welke getraind is om mannen van 120kg+ fysiek af te tuigen.
als vrouwen zich zo gedragen moeten ze dit gewoon kunnen verwachten, een vrouw zomaar slaan zou ik nooit doen, als ze mij als eerste slaat krijgt het ze hem gewoon terugFlix20 schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:36:
[...]
Het punt hier is dat hij gelogen heeft over de situatie.
In februari was het team en de NFL al op de hoogte van het incident. Nu de beelden zijn uitgekomen bleek dus dat Hunt over de situatie gelogen heeft en daarmee was de maat vol.
Persoonlijk walg ik van de situatie, maar ook van jouw opmerking. "het was maar een schopje die een peuter harder kon geven"... Gaat het? Hoor/lees je zelf wel wat je zegt?! Je hebt gewoon van een vrouw af te blijven.
En al helemaal wanneer je een NFL atleet bent, welke getraind is om mannen van 120kg+ fysiek af te tuigen.
De maandag erna alvast maar even vrij gevraagd op het werk dus ik ben er al klaar voor.
Ik hoop stilletjes op een Chiefs - Saints Superbowl maar de Patriots kennende zullen die daar wel een stokje voor gaan steken.
Bijna 55 jaar oud, clubvoorkeur: 3 clubs hebben mn interesse omdat ik een link heb met die Amerikaanse steden sinds eind jaren 80.
- patriots
- broncos
- bears
Ook ik heb 4/2 weer vrij ;-)
Jij hoopt op KC - NO, ik op NE - NO. Een SB van Saints vs Patriots .... dan zijn de QBs samen 80.Carthrax schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:12:
Ik hoop stilletjes op een Chieft - Saints Superbowl maar de Patriots kennende zullen die daar wel een stokje voor gaan steken.
Maar Mahomes met z'n sidearm was wel imposant tegen de Colts. zoals hier:
https://www.chiefs.com/vi...earm-dart-to-spencer-ware
[ Voor 30% gewijzigd door mrk_iii op 14-01-2019 11:37 . Reden: introductie van mezelf toegevoegd ]
En helaas als Dolphins fan heb ik het de afgelopen jaren behoorlijk zwaar
Tssk! Gaat ze naar Miami en komt ze niet terug met UM gear.Carthrax schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:19:
Sinds ik een klein opdondertje was al fan van de Dolphins. Dat kwam omdat de voormalig buurvrouw familie had in Miami en dus regelmatig daar was. En elke keer nam ze Dolphins of Florida Gators spulletjes voor mij mee.
Met name als je het over de periode '80-'04 hebt!
Jaren 80. Maar ik denk dat ze Gators spul meenam vanwege het leuke logoFlix20 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:36:
[...]
Tssk! Gaat ze naar Miami en komt ze niet terug met UM gear.
Met name als je het over de periode '80-'04 hebt!
In de periode van de World League ook nog eens gevraagd of ze spullen mee kon nemen van de Orlando Thunder maar dat kon ze helaas niet vinden.
Ja. Dat valt niet mee. In de jaren 90 waren de patriots nou ook niet zo'n geweldige club om te supporteren .....Carthrax schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:19:

Dat was ijzer1 in de playoffs (ijzer2 zijn de Saints
Waar mrk_iii iets met Noord vs Zuid heeft heb ik dat met NFC vs AFC, eigenlijk zijn de Raiders het enige AFC team waar ik nog wat mee heb (en de Steelers zijn af en toe een handige necessary evil).
Saints te danken aan oa Madden op de SNES: in die tijd hadden ze in het spel echt een geweldige defense, ik zie dat ze zelfs een nickname hadden: "Dome Patrol"
Offense stelde aan de andere kant weinig voor (in vergelijking; zie wel dat ze rond plek 10 qua scoren zaten) Meteen ook het laatste seizoen van die defense zie ik, jaar erna stukken slechter: van 1e qua punten tegen naar 22e.
[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 17-01-2019 19:50 ]
4th quarter met minder dan 2 min op de game clock, en de Rams hadden nog 1 time-out.. Al wat de saints nodig hadden was een first down en het was geklaard..
Op 3rd down gebeurt dit;
[YouTube: Saints vs Rams NFC Championship Blown Pass Interference Non-call - Worst Officiating in NFL History]
Overduidelijk pass interference + helmet, en toch wordt dit niet gegeven.. Ik veronderstel dat het niet mag gechallenged worden aangezien we onder de 2 minute warning zijn, maar dit is toch gewoonweg schandalig..
Mag elke official eender welke penalty flaggen ? Of is dit onder restricties ? Dat zeg maar de line judge dit wel ziet maar het niet mag flaggen ofzo ?
Dit is een van de sporten waar de meeste camera's op staan gericht en worden gebruikt, en toch slagen ze erin om dit soort fouten te maken

De steelers werden dit seizoen soortgelijk genaaid, toevallig tegen de saints
Ach ja, niks meer aan te doen wel.. Ik root nu in elk geval voor de Rams in de SB LIII, nu de Chiefs ook uitgeschakeld zijn..
Go Rams !
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Scheidsrechters spelen een soort van 'zone'. Iedere ref heeft zijn/(tegenwoordig ook) haar eigen gebied waar zij op letten.KipCurreh schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:43:
De Saints werden gisterenavond wel enorm genaaid door de officials, en zo een SB plaats ontzegd..
4th quarter met minder dan 2 min op de game clock, en de Rams hadden nog 1 time-out.. Al wat de saints nodig hadden was een first down en het was geklaard..
Op 3rd down gebeurt dit;
[YouTube: Saints vs Rams NFC Championship Blown Pass Interference Non-call - Worst Officiating in NFL History]
Overduidelijk pass interference + helmet, en toch wordt dit niet gegeven.. Ik veronderstel dat het niet mag gechallenged worden aangezien we onder de 2 minute warning zijn, maar dit is toch gewoonweg schandalig..
Mag elke official eender welke penalty flaggen ? Of is dit onder restricties ? Dat zeg maar de line judge dit wel ziet maar het niet mag flaggen ofzo ?
Dit is een van de sporten waar de meeste camera's op staan gericht en worden gebruikt, en toch slagen ze erin om dit soort fouten te maken![]()
De steelers werden dit seizoen soortgelijk genaaid, toevallig tegen de saints![]()
Ach ja, niks meer aan te doen wel.. Ik root nu in elk geval voor de Rams in de SB LIII, nu de Chiefs ook uitgeschakeld zijn..
Go Rams !
Daar zijn zij verantwoordelijk voor. Ze mogen natuurlijk wel een flag gooien wanneer ze wat zien, maar het is ook een stuk vertrouwen. De ref die verantwoordelijk voor die call is, die staat erbovenop.
Je kan dan moeilijk van de andere kant van het veld wel een flag gooien en daarmee dus zeggen ja jij hebt je werk niet goed gedaan. Daarom wordt het veelal niet gedaan.
Daarnaast zijn pentalty's niet challengebaar.
Maar dit zal wel een puntje van aandacht zijn voor het regelcommitee komend offseason.
Overigens ben ik het niet mee eens dat ze de wedstrijd verloren hebben door deze call.
Waren zat andere play's in de wedstrijd welke ze hebben laten liggen.
Payton speelde de tweede helft heel convervatief met z'n playcalling.
Hij speelde om niet te verliezen, niet om te winnen.
Zelfde kon trouwens gezegd worden over Mcvay. Met die 4th down op de 1 inch line.
En nog ruim een minuut of wat op de klok laten voor Brees... En dan nog eens OT ingaan...
Daar had ie voor de sneak moeten gaan en de 4 punten voorsprong. Toon even wat stenen tussen de benen.
Maar het is 'm gelukt. (en iets met stuurman en wal).
Er is één game die ik gezien heb die écht verloren is door een slechte call.
Zie onderstaand:
In ieder geval hebben de Rams dit jaar ineens een groot aantal supporters erbij als ik de reacties her en der op het internet zo lees.
Ik dacht dat de pass-interference call niet te challengen is. Omdat het een 'judgement' call is. Een TD, de 2-voeten regels etc. zijn allemaal met een ja/nee te beantwoorden. PI niet.Flix20 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:30:
[...]
Daarnaast zijn pentalty's niet challengebaar.
Ik ben in ieder geval happy :-) NE-NO was nog net wat leuker geweest (een vriend van me is NO) maar nu is het BeatLA!Carthrax schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:30:
Het lijkt toch elk jaar wel weer een SuperBowl te worden van iemand van de NFC tegen de Patriots. Doen ze toch iets goed daar
In ieder geval hebben de Rams dit jaar ineens een groot aantal supporters erbij als ik de reacties her en der op het internet zo lees.
Dit! Helemaal mee eens. ja het was een missed call en ja, was ie goed geweest dan hadden de Saints gewonnen. Maar als hij ipv pass (op 1st en 3rd) tijdens in de laatste play voor rush was gegaan, dan hadden de Rams geen/veel minder tijd gehad om in FG range te komen. en hadden de Saints ook gewonnen.Flix20 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:30:
[...]
Overigens ben ik het niet mee eens dat ze de wedstrijd verloren hebben door deze call.
Waren zat andere play's in de wedstrijd welke ze hebben laten liggen.
Payton speelde de tweede helft heel convervatief met z'n playcalling.
Hij speelde om niet te verliezen, niet om te winnen.
[ Voor 2% gewijzigd door mrk_iii op 23-01-2019 13:27 . Reden: opmaak. ]
Nope, is omdat het een penalty is en niet het resultaat van een play.mrk_iii schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:57:
[...]
Ik dacht dat de pass-interference call niet te challengen is. Omdat het een 'judgement' call is. Een TD, de 2-voeten regels etc. zijn allemaal met een ja/nee te beantwoorden. PI niet.
Wellicht dat hier nog wel verandering in gaat komen ooit.
Dat een onterecht gegooide flag ook gechallenged kan worden.
Dan hadden ze een goede kans om te winnen ja.mrk_iii schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:26:
[...]
Dit! Helemaal mee eens. ja het was een missed call en ja, was ie goed geweest dan hadden de Saints gewonnen. Maar als hij ipv pass (op 1st en 3rd) tijdens in de laatste play voor rush was gegaan, dan hadden de Rams geen/veel minder tijd gehad om in FG range te komen. en hadden de Saints ook gewonnen.
Niets is gegeven in football.
Ok Ok ......Flix20 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:35:
Dan hadden ze een goede kans om te winnen ja.
Niets is gegeven in football.
was ie goed geweest dan hadden de Saints waarschijnlijk gewonnen.
[ Voor 15% gewijzigd door mrk_iii op 23-01-2019 14:02 ]

-------------------------------------
[ Voor 45% gewijzigd door apis29 op 24-01-2019 19:31 ]
Maar voor degenen die niet een Patriots of een Rams fan waren, was het waarschijnlijk niet zo interessant.
Er zullen weinig mensen zijn die dat betwisten denk ik zo. Brady wil nog wel door maar of ie nog door kan .... daarover verschillen mensen van mening.Andamanen schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:45:
Ik denk wel dat het tijd wordt dat de Patriots in de draft dit jaar op zoek gaan naar een jonge QB die nog een jaar of twee mag bijleren.
Volgens mij wilde Bellichick vorig jaar Jimmy G een wat prominentere rol geven maar dat is niet helemaal gegaan zoals hij gedacht had.
Deze superbowl was trouwens duidelijk dat ervaring telt .... McVay en Goff zijn m.i. onder de druk bezweken.
Verwijderd
Ik zoek nog enkele deelnemers voor de SportAm Fantasy Newby League. Gratis deelname, veel Nederlandse en Belgische fans van de NFL en hopelijk aan het eind van het seizoen de eer en glorie.
Hieronder de link om je aan te melden. Wel serieuze deelnemers, geen afhakers.
https://fantasy.espn.com/...16-4fa7-9493-11afa16bbd24
Ik mijn zoektoch tot een nieuwe fantasy league kwam ik hierop uit, maar zag dat je vol zit.Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:29:
Voor de geinteresseerden:
Ik zoek nog enkele deelnemers voor de SportAm Fantasy Newby League. Gratis deelname, veel Nederlandse en Belgische fans van de NFL en hopelijk aan het eind van het seizoen de eer en glorie.
Hieronder de link om je aan te melden. Wel serieuze deelnemers, geen afhakers.
https://fantasy.espn.com/...16-4fa7-9493-11afa16bbd24
Mocht iemand anders nog een plekje vrij hebben in zijn of haar fantasy league dan houd ik me aanbevolen!
Onze 'vrienden' league deed het vorig jaar al met 8 en we bleven nu maar met z'n 4n over, dus dat schiet nie top.
Weet nog niet wat ik van het A.B. gedoe moet vinden.
Keek van 't weekend NCAA met Ohio en een wedstrijd met Clemson, goede teams binnen college football, kon me toch minder boeien.
Texans-Saints was een leuke wedstrijd trouwens, spannend en met twee goede teams.
Ik zag het. Vanavond maar eens een herhaling/samenvatting opzoekenmrk_iii schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:16:
Pfffh NE-Miami 43-0. Erg spannend. Not.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Bij andere Amerikaanse sporten gebeurt het zogenaamde "tanking" wel vaker (opzettelijk een slecht seizoen draaien), maar in de NFL zie je het bijna nooit. De sport is zo veel zwaarder voor de spelers, en bij slechte teams nog extra zwaar, dat de spelers zelf er waarschijnlijk ook erg snel geen zin meer in hebben met zo'n hoge kans op blessures.Carthrax schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:40:
Rebuilding is het toverwoord bij de Dolphins. Voor de Dolphin fans (zoals ik zei de gek) gaan dit zware jaren worden. Ik ga de komende weken wel andere wedstrijden kijken.
Football kan je niet half gebakken spelen of met halve inzet.
a) je vergroot de kans op blessures aanzienlijk en b) je wilt geen slechte wedstrijden op tape zetten want uiteindelijk is iedere wedstrijd die je speelt een auditie.
Maar we kunnen het er wel over eens zijn, dat wat de front office bij miami doet wel opmerkelijk is.
Je zou denken dat je aan de toekomst wilt werken met een groep jonge en getallenteerde spelers.
Maar om dan vervolgens een Tunsil en daarna Fitzpatrick (minkah) weg te traden... daar heb ik wat meer moeite mee.
Ik snap er helemaal niets van om eerlijk te zijn.Flix20 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:35:
Maar we kunnen het er wel over eens zijn, dat wat de front office bij miami doet wel opmerkelijk is.
Je zou denken dat je aan de toekomst wilt werken met een groep jonge en getallenteerde spelers.
Maar om dan vervolgens een Tunsil en daarna Fitzpatrick (minkah) weg te traden... daar heb ik wat meer moeite mee.
Ook al ben ik Patriots fan, ik wil een spannende competitie. Als de Jets niet een beetje beter gaan spelen dan wordt AFC-East een Patriots - Bills feestje. En als dan de patriots hun 10e AFC-East championship hebben is het helemaal niets waard.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Place your bets
49ers denk ik. Ik denk dat de druk bij de chiefs te hoog word en mensen gaan dichtslaan.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
51 jaar is niet een tijdje terug.-PassY- schreef op maandag 20 januari 2020 @ 16:38:
Voor beide is het alweer een tijdje terug om te winnen, of zover te komen.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Kwam eergisteren deze tegen op youtube
YouTube: The Malcolm Butler Interception | Do Your Job: Bill Belichick & the ...
en gisteren deze zitten te kijken, heel tof hoor, al die plays etc en dan in de wedstrijd zo'n situatie hebben en dat het dan lukt dat zal echt geweldig voelen als het precies zo gaat.
YouTube: Philly Special: The Story Behind the BOLDEST Trick Play in NFL Histo...
Burp
In dit lijstje staan er wel een paar die over american football gaan om mee te beginnen: https://www.dailydot.com/...0-for-30-episodes-ranked/
http://www.espn.com/30for30/volume1 hier de officiële pagina met het complete overzicht (linksboven kan je volume 1-3 kiezen voor het complete overzicht van alle titels. En met plaatjes wat makkelijker te filteren welke relevant zijn dan via dit overzicht: Wikipedia: 30 for 30)
[ Voor 108% gewijzigd door apis29 op 18-02-2020 18:00 ]
Als je wilt zien hoe een seizoen zicht ontknoopt heb je bijvoorbeeld de 'America's game' serie, welke het jaar samenvat van de superbowl kampioen van dat jaar. Deze zijn te zien op nfl.com volgens mij, anders check youtube.
Daarnaast heb je de Amazon Prime serie All or nothing. Ook een aanrader
Hard Knocks volgt het trainingskamp van een bepaald team.
Dat gaat meer over het football seizoen zelf.
Daarnaast heb je bijvoorbeeld de hiervoor benoemde ESPN 30for30 reeks.
Een aantal aanraders wat mij betreft:
-The U (volgt hoe de Universiteit van Miami hun faam vandaan heeft)
-The best that never was (over Bud Dupree)
Ook heb je op nfl.com A football live. Die, zoals de naam het al zegt het leven van een bepaald speler in de spotlight zet.
Verder heb je op youtube een aantal content creators die echt leuke dingen produceren.
Een voorbeeld van iemand die verder gaat dan alleen 'wat een goede play', maar echt uitlegt waarom het en goede play is, is (YouTube: Brett Kollmann)
Meen tot 11 jaar terug wedstrijden terug kijken.
A Football life, en andere docu's.
Ik zou zeggen enjoy.
Wat ik eigenlijk zelf nog niet snap...het seizoen eindigt altijd in februari met de superbowl....
In April zeggen ze dat er alweer begonnen wordt, maar het echte seizoen begint pas in spetember....
Waarom zoveel maanden voorbereiding voordat het echte seizoen begint?
Is de tijd nodig puur om tot het team te komen uit een grote selectie van spelers.
en de tijd om de plays etc te leren?
ik projecteer het op voetbal, waar men misschien een winterstop van max 6 weken heeft, alleen daar kun je het totaal niet mee vergelijken natuurlijk..
[ Voor 27% gewijzigd door Wii4all op 04-05-2020 08:48 ]
Burp
We wanted to let you know that your NFL Game Pass Free account is enhanced until July 31 2020
Burp
Voor buiten Noord-Amerika was het meteen al tot eind juliWii4all schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:21:
Game pass is verlengd tot eind juli
We wanted to let you know that your NFL Game Pass Free account is enhanced until July 31 2020
Burp
Heeft meerdere redenen.Wii4all schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:43:
Ik heb een aantal van de all or nothing series gekeken via prime wel gaaf om te zien....
Wat ik eigenlijk zelf nog niet snap...het seizoen eindigt altijd in februari met de superbowl....
In April zeggen ze dat er alweer begonnen wordt, maar het echte seizoen begint pas in spetember....
Waarom zoveel maanden voorbereiding voordat het echte seizoen begint?
Is de tijd nodig puur om tot het team te komen uit een grote selectie van spelers.
en de tijd om de plays etc te leren?
ik projecteer het op voetbal, waar men misschien een winterstop van max 6 weken heeft, alleen daar kun je het totaal niet mee vergelijken natuurlijk..
Ten eerste is een football seizoen ontzettend taxerend voor het lichaam. Dat heeft, zeker met het niveau van de nfl/college, beste wel even tijd nodig om te herstellen.
Daarnaast kan een seizoen niet heel veel langer duren omdat wederom de belasting dan te groot wordt.
De spelers zijn er vrij in om in april terug naar de teams te komen voor offseason lifting of rehab programma's. dit is niet verplicht maar veel spelers hebben hiervoor bonussen in hun contract voor om op te dagen.
Dan heb je eind april minicamp. Dit is een paar dagen wat meer football gerelateerde drills zoals voetenwerk en positie drills. Maar geen team activiteiten. Dit is ook vrijwillig, ook hiervoor bonus structuur.
Dan heb in eind mei OTA's (offseason team activities). Dit is vaak ~10 dagen en semi-verplicht voor de spelers en dan mogen ze wel team activiteiten als 7 on 7, 9 on 9s, skelly's, (offense vs defense) dat soort dingen.
Vervolgens mogen de spelers weer een maandje met vakantie voordat trainingscamp begint ergens in Juli.
Dan waarom dat zo is, de lengte van het seizoen hierboven al kort toegelicht.
Maar waarom ze zoveel trainingsmomenten hebben is omdat a) de spelers echt topfit moeten zijn. Wanneer een speler zich iets teveel heeft laten gaan tijdens kerst etc kom je liever in April achter zodat je nog met m'n kan werken dan een maandje voor het begin van het seizoen.
Daarnaast heeft een team veel tijd nodig om echt op elkaar ingespeeld te raken dat ze blind weten wie waar wanneer is op het veld.
Tot slot, misschien stukje eigen interpretatie, ik kan me voorstellen dat een coach die gasten liever een beetje in de buurt heeft en ze zo in de gaten kan houden. Ieder moment dat ie bij jou in het gebouw is, of de dag erna moet trainen, is er weer één dag dat de speler geen domme dingen kan doen.
https://www.nfl.com/news/...ear-deal-to-join-patriots
Burp
Important News about your NFL Game Pass SubscriptionBad Brains schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:14:
Voor diegene die NFL Gamepass niet hebben, ze hebben het tot eind mei gratis aangeboden.
Meen tot 11 jaar terug wedstrijden terug kijken.
A Football life, en andere docu's.
Ik zou zeggen enjoy.
We wanted to let you know that we are extending the NFL Game Pass Free access to all archived games, NFL Original Shows and content across the platform until September 8th 2020.
After this point, NFL Game Pass Free will return to a reduced offering, but will still feature highlights, NFL Network 24/7 and selected NFL Original shows.
Last chance U vind ik echt geweldig op Netflix.
Soms net wat te weinig van de match. Maar die jonge spelers hun verhaal en ze volgen is ook de max.
Prime heeft er idd wat onder all or nothing.
Ook the all blacks. Das geen AF, maar vermoed dat je rugby ook wel zult appreciëren
Ik heb alle all or nothings gezien inmiddels daar ben ik echt doorheen gevlogen...zo gaaf...meest bijzondere qua complex vond ik nog wel dat van de cowboys. Niet normaal. Qua team /publiek vond ik de eagles wel tofDaemonAngel schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 23:59:
Er werd gesproken voor leuke shows erover.
Last chance U vind ik echt geweldig op Netflix.
Soms net wat te weinig van de match. Maar die jonge spelers hun verhaal en ze volgen is ook de max.
Prime heeft er idd wat onder all or nothing.
Ook the all blacks. Das geen AF, maar vermoed dat je rugby ook wel zult appreciëren
Last chance for u heb ik de eerste 2 gezien ook heel interessant om te volgen.
Burp
Vraagje. Ik ben best wel een n00b wat betreft NFL. Afgelopen februari was ik in de VS (Oklahoma) op het moment van de Superbowl en toen uiteraard toch maar gekeken. Had altijd het idee dat het spelletje op zich wel leuk was, maar dat het allemaal veel te lang stil lag steeds tussendoor. Maar ik moet zeggen, ik vond het geweldig!Bad Brains schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 18:42:
[...]
Important News about your NFL Game Pass Subscription
We wanted to let you know that we are extending the NFL Game Pass Free access to all archived games, NFL Original Shows and content across the platform until September 8th 2020.
After this point, NFL Game Pass Free will return to a reduced offering, but will still feature highlights, NFL Network 24/7 and selected NFL Original shows.
Op basis van bovenstaand bericht heb ik een hele berg Superbowls en halve finales teruggekeken. De 40 minuten durende 'condensed games' zijn wat mij betreft perfect. Ik dacht eigenlijk dat ik dit nu na 8 september weer moest gaan missen, maar nu het seizoen gisteren weer is begonnen, zie ik dat ik van die eerste wedstrijd, Texans @ Chiefs toch ook gewoon met mijn Game Pass Free die condensed game kan zien.
Geldt dit voor alle wedstrijden? Zoals ik zei, die condensed games vind ik echt prima, alles zit erin, inclusief het tempo. Als je dit altijd gratis kan kijken, zou ik mezelf echt geen seconde kunnen voorstellen dat ik ooit ga upgraden naar een pro subscription...
Ik ben wel bang dat de Panthers dit jaar weer niet mee gaan doen. Te grote verliezen waarvan Kuechly toch wel het meest pijn heeft gedaan en Bridgewater voelt toch nog meer als een noodgreep dat een waardige vervanger voor Cam. Maargoed, we zijn amper begonnen!
Als je naar de subscription plans kijkt dan vallen die 40 minuten condensed games ook onder een betaalde abo (Essential €49,99 p/j) https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans Maar ik kan nu idd ook die 40 minuten versie zien met nog een freemium account ...Jorizzz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:27:
[...]maar nu het seizoen gisteren weer is begonnen, zie ik dat ik van die eerste wedstrijd, Texans @ Chiefs toch ook gewoon met mijn Game Pass Free die condensed game kan zien.
Geldt dit voor alle wedstrijden? Zoals ik zei, die condensed games vind ik echt prima, alles zit erin, inclusief het tempo. Als je dit altijd gratis kan kijken, zou ik mezelf echt geen seconde kunnen voorstellen dat ik ooit ga upgraden naar een pro subscription...
Burp
Toch heeft ie dat aardig volgehouden bij de Panthers. De blessures kwamen eigenlijk nooit van zijn running game. Nagenoeg al zijn hits kwamen door het gebrek aan een degelijke o-line. 2015 was het laatste jaar dat die echt goed functioneerde...Wii4all schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:42:
newton al aardig bezig bij de pats....alleen vraag ik me serieus af of hij het een heel seizoen gaat volhouden....de kans op blessures is zo groot als je zelf zoveel gaat lopen...
Als ik nu kijk dan lijkt het erop dat je alleen de Thursday Night Football wedstrijd als 40' condensed game kan terugkijken, de rest alleen de 5' highlights. Helaas, maar was ook te mooi om waar te zijn. Ik zie dat Fox Sports ook het één en ander uitzend, dat ook maar eens in de gaten houden.apis29 schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:53:
[...]
Als je naar de subscription plans kijkt dan vallen die 40 minuten condensed games ook onder een betaalde abo (Essential €49,99 p/j) https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans Maar ik kan nu idd ook die 40 minuten versie zien met nog een freemium account ...
Heb nog wel een beginnersvraag aan de kenners hier. Wat zijn nou een beetje de interessante/sterke teams om in de gaten te houden? Van de Chiefs en de 49ers weet ik dat ze in de superbowl tegenover elkaar stonden, dus die lijken me allebei sterk. De Patriots? Ook al zijn ze Tom Brady nu kwijt, leek die nieuwe QB me wel interessant met al die loopacties naar voren. Verder heb ik echt geen idee...
De 49ers hebben niet zo'n goede start van het seizoen gemaakt en nu is Kittle ook nog geblesseerd.Jorizzz schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 09:33:
[...]
Heb nog wel een beginnersvraag aan de kenners hier. Wat zijn nou een beetje de interessante/sterke teams om in de gaten te houden? Van de Chiefs en de 49ers weet ik dat ze in de superbowl tegenover elkaar stonden, dus die lijken me allebei sterk. De Patriots? Ook al zijn ze Tom Brady nu kwijt, leek die nieuwe QB me wel interessant met al die loopacties naar voren. Verder heb ik echt geen idee...
Maar een goede indicatie voor de sterke teams zijn de power ranking op de NFL site.
https://www.nfl.com/news/...kers-vault-into-top-three
Aan de AFC kan zijn de Chiefs en de Ravens wel echt de 2 teams om rekening mee te houden dit jaar.
Aan de NFC kant heb je de Saints, Packers, Seahawks en de 49ers die het sterktste lijken maar al die teams hebben ook wel weer iets waardoor ze zomaar wat weg kunnen zakken of verliezen in een playoff game. En dan heb je nog de Bucs, die dit jaar met Brady een stap hebben gemaakt.

Dit jaar ligt alleen de helft van het college football wel plat dus zal zeker meer NFL kijken nu.
Wat ook leuk kan zijn is het team/ de teams volgen die je in NFL Hard Knocks ziet op Fox (normaal gesproken één team maar dit jaar zijn er twee uit Los Angeles: de Rams en de Chargers)
Ook nog een tip: The NFL Show op de BBC, zaterdag na Match of the Day (of via terugkijkoptie van de tv aanbieder)
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 19-09-2020 23:49 ]
Hoe kijk je College Football dan?apis29 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:58:
@Jorizzz Zelf volg ik veel meer het College Football, NFL tegenwoordig pas als de playoffs beginnen(en als m'n teams er niet in zitten misschien zelfs pas bij de Superbowl). Maar NFL is wel duidelijk een véél hoger niveau (alleen de [atmo]sfeer bij college wedstrijden is veel leuker).
Dit jaar ligt alleen de helft van het college football wel plat dus zal zeker meer NFL kijken nu.
Wat ook leuk kan zijn is het team/ de teams volgen die je in NFL Hard Knocks ziet op Fox (normaal gesproken één team maar dit jaar zijn er twee uit Los Angeles: de Rams en de Chargers)
Ook nog een tip: The NFL Show op de BBC, zaterdag na Match of the Day (of via terugkijkoptie van de tv aanbieder)
En die BBC NFL show klinkt leuk, maar is best laat op de avond voor een zondag en helaas niet op te nemen én niet terug te kijken (in elk geval via KPN niet).
College komt ook op Fox Sports maar kan ook via de ESPN Player https://www.espnplayer.com/home Vaak wordt er ook nog geupload naar Youtube en als laatste is er nog het oude vertrouwde binnenhengelen als mogelijkheid maar dat doe ik alleen nog voor Notre Dame wedstrijden (voor de collectie).
Dit was afgelopen zaterdag te zien op FOx Sports kanaal 6:
:fill(white):strip_exif()/f/image/xMaO5qoIzIDEDK8qgRxiu15R.png?f=user_large)
Edit: schijnbaar is het met de vernieuwde T-Mobile app ook niet meer mogelijk de BBC terug te kijken dus dat zal dan wel een rechten iets zijn. Goed dat ik nog niet geupdate heb
[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 26-09-2020 23:57 ]
Teveel fouten, zeker Bridgewater oogt niet 100% zeker en we leunen teveel op CMC. In de 2e helft viel het nog te winnen, maar de zelf aangerichte schade in de 1e helft was toch te groot...
Heb me zaterdag trouwens erg vermaakt met Mississippi St @ LSU, mocht iemand nog een goeie college pot terug willen kijken.
Terwijl Bridgewater vorig seizoen toch wel aangetoond heeft het te kunnen. Mist toch nog een beetje chemie tussen hem en z'n receivers. Ik gun het hem wel om bij de Panthers te schitteren (als het maar iets minder is als de de Saints vind ik het bestThe Realone schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:29:
Zucht... Ik wist eigenlijk al dat het niks ging worden dit seizoen maar je houdt toch hoop...![]()
Teveel fouten, zeker Bridgewater oogt niet 100% zeker en we leunen teveel op CMC. In de 2e helft viel het nog te winnen, maar de zelf aangerichte schade in de 1e helft was toch te groot...

Die hebben ook weer kostbare punten laten liggen tegen GB. Rodgers lijkt dit seizoen niet te stoppen, die zie ik wel tot de superbowl doordringen, zeker als de defense nog wat strakker gaan spelen.
In de NFC south wordt het nog spannend tussen de Buccaneers en de Saints gok ik. Zeker die 1e doen het beter dan ik verwacht had.
YouTube: Aaron Rodgers Shows Why He's One of the Best Ever
Burp
Ik heb ook wel vertrouwen in Teddy, maar het gaat even duren voordat het een ge-oliede machine is. We zijn toch wat ervaring kwijt geraakt vergeleken met vorig seizoen. Laten we het maar weer eens een "adjustment season" noemen...chevsticks schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:59:
[...]
Terwijl Bridgewater vorig seizoen toch wel aangetoond heeft het te kunnen. Mist toch nog een beetje chemie tussen hem en z'n receivers. Ik gun het hem wel om bij de Panthers te schitteren (als het maar iets minder is als de de Saints vind ik het best)
Zo, even verbeterd.Wii4all schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:44:
De twee decennia van de patriots zitten er eindelijk op....
Maakt het voor mij een beetje lastig, want ik ben al 20 jaar fans van de Patriots (mét Brady). Dus om ze nu zo te zien knoeien is lastig, maar dan heb je weer de Buccaneers die het leuk doen. Toch een soort van troost.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
https://video.twimg.com/a...Zd5F-mnwIm5ajo.mp4?tag=13
[ Voor 19% gewijzigd door Mr Ton op 16-11-2020 16:13 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Door de overwinning gaan ze ook voor het eerst sinds 2003 weer naar de play-offs. Mag ook wel met al het aanvallende geweld dat ze op het veld kunnen zetten, maar die "oude, uitgerangeerde QB" moest het wel nog maar even doen.
Naar de Patriots durf ik ondertussen niet meer te kijken..
Begon het seizoen met als enige 'favoriete' team de Chiefs, maar dat was vooral vanwege het feit dat ik sinds hun SB overwinning in 2020 echt geïnteresseerd ben geraakt in Football. Het hele seizoen heb ik dus met redelijk neutrale (maar ook naïeve) blik gevolgd. Voor mij waren de leukste teams (in random volgorde) de Chiefs, Ravens, Titans, Cardinals en de Buccaneers (en omdat ik het wel heel zielig begon te vinden, ook een beetje de Jets). Chiefs, Ravens en Cardinals vanwege hun aansprekende (IMO) QB's, Titans vanwege hun geweldige running games met Derrick Henry en de Buccaneers vanwege de afgeschreven maar stiekem nog geweldige 'opa' Tom Brady. Toch vier van mijn vijf 'favorieten' in de playoffs, nog drie over in de tweede ronde
Wild card weekend vond ik toch wel verrassend met het verlies van de Steelers en de Seahawks. Bizar hoe de Steelers tot 11-0 kwamen in het regular season, om vervolgens op één wedstrijd na de rest te verliezen. Bij de Seahawks viel me op dat Russell Wilson op de één of andere manier compleet geneutraliseerd werd en/of een complete off-day had.
Hoop dat ze volgende week de Chiefs een pak op de broek geven, Bills mogen van mij ook wel door.
Fan van de Browns, of heb je iets tegen de Chiefs?Bad Brains schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:35:
Browns game was goed, -en slordig.
Hoop dat ze volgende week de Chiefs een pak op de broek geven, Bills mogen van mij ook wel door.
Als ik nu één favoriet team zou moeten kiezen dan ga ik gevoelsmatig voor de Ravens. Dus ik hoop dan weer dat de Bills niet doorgaan, al hebben die wel een goed team ook!
Maar zou ook mooi zijn om ze voor een vijfde keer op de muil te zien gaan.
Mijn team is Denver, al sinds de jaren 80.Jorizzz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:27:
[...]
Fan van de Browns, of heb je iets tegen de Chiefs?
Heb ik wat tegen de Chiefs, nee niet echt.
Maar ik vindt Hill en Kelce wel zulke deplorable figuren, zum kotsen.
Van mij mag het een Browns - Bills SB worden, gewoon omdat die al 25 jaar droog staan wat betreft de play-offs alleen al. Met Green Bay als reserve, want Rodgers MVP dat lijkt me duidelijk.
Dat gaan sowieso niet gebeuren omdat het beide AFC teams zijn.Bad Brains schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:45:
[...]
Van mij mag het een Browns - Bills SB worden, gewoon omdat die al 25 jaar droog staan wat betreft de play-offs alleen al.
Dat laatste weet ik ook zo zeker nog niet.Bad Brains schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:45:
[...]
Mijn team is Denver, al sinds de jaren 80.
Van mij mag het een Browns - Bills SB worden, gewoon omdat die al 25 jaar droog staan wat betreft de play-offs alleen al. Met Green Bay als reserve, want Rodgers MVP dat lijkt me duidelijk.
Grote kans nu wel, zeker nu Henry eigenlijk niets gedaan heeft gister. Maar verder had hij zeker wel een MVP waardig seizoen.
En ik zie Josh Allen ook wel een (albeit kleine) kans maken!
Maar Rodgers heeft z'n naam wel mee.
Verrek, daar heb jij weer gelijk in. Geen slaap maakt de hersenen wat week lol.Sf1nX schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:52:
[...]
Dat gaan sowieso niet gebeuren omdat het beide AFC teams zijn.
Dan een van de twee tegen Green Bay.
Aangezien ik niet gehinderd wordt door enige kennis van de persoonlijke levens van welke speler dan ook: wat is er mis met deze twee gasten?Bad Brains schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:45:
[...]
Mijn team is Denver, al sinds de jaren 80.
YouTube: KCTV5 obtains recording of Tyreek Hill and Crystal Espinal discussin...Jorizzz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:58:
[...]
Aangezien ik niet gehinderd wordt door enige kennis van de persoonlijke levens van welke speler dan ook: wat is er mis met deze twee gasten?
Verhaal Kelce mag je zelf opzoeken.