Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• M.I.G.
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 19:24

M.I.G.

[like an alien]

quote:
rblommers schreef op maandag 15 januari 2018 @ 02:18:
Wow wat een wedstrijd *O* toen de Saints de bal kregen dacht ik dat het afgelopen was. Maar de Vikings heartbreak kwam dit keer niet. Op naar de Philly!
Ze gingen hier uit hun dak (sportsbar ergens in de buurt van Minneapolis). Idd wat een wending. Baal nu wel dat ik niet heb meegedaan bij mijn bedrijf om mee te dingen voor kaartjes voor de superbowl. Thuis wedstrijd zou te bizar zijn.

• Daniel
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 20:32

Daniel

Kapitein NCC-1701
Epic. Wat een einde.
Deze video geeft een aardige indruk van het pandemonium in het stadion :D
https://twitter.com/Vikin...52737772321767424/video/1

BDW had ook niet bepaald verwacht dat de Jags 42 punten zouden opgeven aan de Steelers en nog zouden winnen ook 8)7

Twitter | Met Nerds om Tafel Podcast

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 18:54
Ik heb niet echt een beeld bij de Jaguars. Zijn zij in staat om het de Patriots lastig te maken in de Final?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 27-09 13:39

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Malfunctions schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:25:
Ik heb niet echt een beeld bij de Jaguars. Zijn zij in staat om het de Patriots lastig te maken in de Final?
Ik heb persoonlijk het idee van niet. Denk dat de Pats "gewoon" weer in de Superbowl staan. Maar goed, ik had ook niet verwacht dat ze van de Steelers zouden winnen.

Papa Probeert Gaming

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
quote:
Natuurlijk, alles kan :) Maar ze hebben ook echt een duidelijk zwak punt en dat is de offense. Fournette is blessuregevoelig, Bortles is geen top 10 QB en het receiverkorps is een stapel no-names. De route naar winst is dat Bortles geen fouten maakt - wat hij zaterdag goed deed - en dat de defense punten scoort. Lukt dat dan hebben ze zeker een kans want ze hebben laten zien dat ze overeind kunnen blijven in een shootout. Maar lijkt me wel dat de Patriots de ruime favoriet zijn, ze hebben eigenlijk geen echte zwakke punten. Het recept voor winst van de Patriots is veel simpeler: op voorsprong komen en de druk bij Blake leggen.

De Jaguars hoeven niet ver terug te gaan voor hoe je kan winnen: twee jaar geleden Broncos vs Patriots in de AFC Championship game. 20-18 Broncos win, met een bont en blauwe Brady aan het eind. Continue pressure, twee INT's, en het lijk van Peyton Manning gooide nog twee TD's naar de mummie van Owen Daniels.
Belangrijk verschil...dat was in Denver.

Daniel wijzigde deze reactie 15-01-2018 13:05 (23%)

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
https://www.si.com/nfl/20...ffs-defense-blake-bortles
quote:
Jacksonville is capable of winning the Super Bowl. There, I said it. Mock away, @ away, fill those mentions with memes directed at my mental acuity or brain fitness. But consider that: (1) The Jaguars have a great defense that appears to be without obvious weakness and is particularly strong in the secondary and with pass rushers (Sunday’s effort—see below—notwithstanding); (2) Jacksonville can run the ball with Leonard Fournette, who scored three times on Sunday and gained 109 yards; (3) Tom Coughlin is in charge now and (4) perhaps you remember that Coughlin beat the Patriots a couple times in Super Bowls; (5) It’s not like the Jaguars lack receivers; (6) Their underrated offensive line kept Blake Bortles protected all day against the Steelers and opened those holes for Fournette; and (7) defensive end Calais Campbell was perhaps the single most important offseason acquisition in the NFL last offseason, and . . . we could go on.

The obvious counter: Bortles. Fair enough. But let’s also be fair to Bortles here. He had several above-average games (in five contests, he posted a passer rating above 115.0) this season and did not turn the ball over on Sunday against the Steelers. He threw for 214 yards, a touchdown and managed to get back two fumbles before anyone from Pittsburgh could scoop them up. So do I think that Jacksonville will win the Super Bowl? No, I don’t. But if they did it wouldn’t be like the greatest upset in Super Bowl history or anything.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:05
Superbowl live op mijn werk bij verschillende bioscopen in de nacht van 4 op 5 februari :)
https://www.pathe.nl/special/sport

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Malfunctions
quote:
s0kkie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:18:
Superbowl live op mijn werk bij verschillende bioscopen in de nacht van 4 op 5 februari :)
https://www.pathe.nl/special/sport
Kan een optie zijn, maar had graag wat meer details gehad. Wat doen ze qua eten/drinken, wat zenden ze uit qua reclame's etc..

Dat staat er nu allemaal niet bij.

• s0kkie
Ik weet verder ook helaas niks meer dan dat, maar ik denk gezien het event van 0.00 tot 05.00 duurt dat het de complete wedstrijd inclusief alle reclame's en optredens wordt.
En over eten denk ik bij de entree zoals je normaal naar een film gaat of zelf wat mee brengen :)

• Denniz0229
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22:45
quote:
s0kkie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:13:
Ik weet verder ook helaas niks meer dan dat, maar ik denk gezien het event van 0.00 tot 05.00 duurt dat het de complete wedstrijd inclusief alle reclame's en optredens wordt.
En over eten denk ik bij de entree zoals je normaal naar een film gaat of zelf wat mee brengen :)
ligt er natuurlijk wel aan welke stream je hebt, volledig amerikaans of de nederlandse.
persoonlijk vind ik de nederlandse altijd om te huilen met de zogenaamde experts e.d. :')

trouwens nog meer mensen die tijdens falcons-eagles helemaal geen reclame gezien hebben?
is wel enorm irritant, kijk liever reclame als naar een stilstaand scherm :+

• Andamanen
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Allemaal leuke wedstrijden weer afgelopen weekend. Door die laatste play van de Vikings ben ik wel een paar euro misgelopen in de toto, maar het was wel een mooi einde :)

:'(

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:43
Ik blijf maar kijken naar het sideline filmpje van de Vikings. Kippenvel elke keer weer!
Gewoon de emotie die er af knalt. Het doet mij denken aan de enige keer dat de Admirals de World Bowl wonnen, toen heb ik ook zo staan juichen :P

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:46

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

quote:
Denniz0229 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:00:
[...]
trouwens nog meer mensen die tijdens falcons-eagles helemaal geen reclame gezien hebben?
is wel enorm irritant, kijk liever reclame als naar een stilstaand scherm :+
Dat had ik ook. Het was mijn eerste live wedstrijd via Gamepass, dus ik dacht dat het zo hoorde.
Zondag had ik heel kort (paar minuten) JAX vs PIT gekeken en zag daar wel reclame. Al keek ik niet actief en had er verder niet bij nagedacht.

Misschien komt het door NBC? Maar als ik het goed begrijp, is er normaliter wel reclame op Gamepass.

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Carthrax
Dat reclames regio gebonden zijn snap ik echt niet. Het kan je US bedrijf toch helemaal niet schaden als iemand uit bijv. Nederland ziet wat jij verkoopt.
Zo heb je ook veel US websites die niet buiten de US beschikbaar zijn, bijvoorbeeld die van Dick's Sporting Goods. Misschien omdat zij ook wapens in hun assortiment hebben maar dat heeft de Walmart ook en daar kunnen wij ook gewoon bij.
Ik blijf het raar vinden maar misschien is er wel een hele logische verklaring.

• Denniz0229
quote:
Niellie41 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:08:
[...]

Dat had ik ook. Het was mijn eerste live wedstrijd via Gamepass, dus ik dacht dat het zo hoorde.
Zondag had ik heel kort (paar minuten) JAX vs PIT gekeken en zag daar wel reclame. Al keek ik niet actief en had er verder niet bij nagedacht.

Misschien komt het door NBC? Maar als ik het goed begrijp, is er normaliter wel reclame op Gamepass.
Ja het kan aan nbc liggen, die hebben normaal alleen de late night zondag game.
Maar dit jaar dus ook de superbowl, dus ben bang dat we daar straks hetzelfde probleem hebben :+

Normaal op cbs en fox ook wel is een of twee reclames die niet komen, maar de meeste wel.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
[...]

ligt er natuurlijk wel aan welke stream je hebt, volledig amerikaans of de nederlandse.
persoonlijk vind ik de nederlandse altijd om te huilen met de zogenaamde experts e.d. :')
Ik probeer altijd een US stream te bemachtigen. En anders kijk ik hem op de BBC. In Nederland moeten ze iedere keer zo nodig de spelregels uitleggen.

Papa Probeert Gaming

• Malfunctions
Bij Fox hebben ze altijd 2 kanalen, 1 met US commentaar, en 1 met NL commentaar.

• Denniz0229
quote:
8GUS schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:05:
[...]

Ik probeer altijd een US stream te bemachtigen. En anders kijk ik hem op de BBC. In Nederland moeten ze iedere keer zo nodig de spelregels uitleggen.
eens:
quote:
[...]

en ik heb al jaren gewoon de gamepass stream, werkt altijd prima.
alleen omdat NBC dus tijdens de falcons-eagles geen reclame deed was ik bang dat dat tijdens de superbowl misschien ook is. heb namelijk weinig zin om 1/2 van de tijd naar een scherm met ''we will be right back'' te staren.

vorig jaar trouwens niet op gelet, maar is er een vrij te ontvangen BBC die hem uitzend dan?

• Malfunctions
quote:
Denniz0229 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:02:
vorig jaar trouwens niet op gelet, maar is er een vrij te ontvangen BBC die hem uitzend dan?
Meestal wel ja. Of dat 1 of 2 is geen idee, maar ze hebben het de afgelopen 5 jaar ofzo wel op het open net uitgezonden.

• s0kkie
Wat hopen jullie als finale teams?
Hier: Patriots - Eagles en de Patriots gaan er met de overwinning vandoor :P

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik ben in principe al een jaar of 15 Patriots-fan, maar voor het eerst in een paar jaar vind ik de andere drie teams ook leuk. (dit jaar geen van mijn anti-teams: Falcons, Steelers, Cowboys, Giants)

• apis29
  • Niet online
Hoe kan iemand nou weer anti-fan van een nietzeggend team als de Falcons zijn? De Giants zijn al even kleurloos ondanks dat ze in die tijd een paar keer de SB gehaald hebben ...
Wat betreft de overgebleven teams word ik nou niet bepaald enthousiast. Twee NFC teams met een reserve QB die het in de finale tegen de Patriots moeten opnemen? Nou veel succes :D (al speelt Keenum wel al bijna het hele seizoen)
Twee teams met een goede defense maar niet beter dan de Jaguars en offenses waarvan ene Adam Thielen de enige Pro Bowl pick is en die heeft maar liefst 4 TD catches O-) (nog een TE met maar liefst 1 TD van de Eagles en een lineman).
Vikings - Jaguars lijkt me wel een leuke Super Bowl matchup met de Vikings thuis als winnaar ;) .
quote:
Carthrax schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:20:
Dat reclames regio gebonden zijn snap ik echt niet. Het kan je US bedrijf toch helemaal niet schaden als iemand uit bijv. Nederland ziet wat jij verkoopt.
Zo heb je ook veel US websites die niet buiten de US beschikbaar zijn, bijvoorbeeld die van Dick's Sporting Goods. Misschien omdat zij ook wapens in hun assortiment hebben maar dat heeft de Walmart ook en daar kunnen wij ook gewoon bij.
Ik blijf het raar vinden maar misschien is er wel een hele logische verklaring.
De regels zijn natuurlijk niet overal hetzelfde, je zal als regionale afdeling maar een boete krijgen omdat er ergens anders in de wereld een reclame is uitgezonden die bij jou tegen de reclame code is :+
Of je krijgt een celstraf in Saudie Arabië omdat er iemand met teveel cleavage een hotdog loopt te eten ofzo (of er wordt een halve koe op de bbq gegooid bij de stream in India, etc.). Of je mag een alcohol reclame alleen na 8 uur in de avond uitzenden en door het tijdsverschil komt er doodleuk een super bowl reclame voorbij vliegen tijdens de middaglunch (waar je in sommige landen überhaupt geen alcoholreclame mag maken, Frankrijk bijv.). Vlgns mij mag je hier ook nog steeds geen Pepsi vs Coca Cola reclame's maken/uitzenden ...

En uiteraard zal een deel met rechten van uitzenden via streaming media te maken hebben (en misschien ook wel luiheid als het niet geblokt wordt). Blijkbaar idd alleen bij NBC dit seizoen ...

Zeker wat nieuws dat Dick's geblokkeerd is daar heb ik altijd bij gekund maar nu idd niet.

Boeit met overigens totaal niet of ik die SB reclame's wel of niet kan zien. Weer zo'n media hype waar er tien jaar geleden hier nog nauwlijks iemand van gehoord had en nu moet iedereen het per se zien, nog liever dan de wedstrijd zelf :') . Gaan het lekker op de BBC kijken d:)b

Leuk die Game Pass trouwens >:) : http://www.independent.co...sers-errors-a7986676.html
Kllinkt al net zo triest als Eurosport Player die zo nodig een nieuwe app en ontwikkelaar moest aanstellen met het oog op de Winter Spelen. Één en al drama in het begin en nog steeds niet terug op oude simpele maar logisch en werkende niveau.

apis29 wijzigde deze reactie 17-01-2018 23:01 (41%)

• tinzarian
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
quote:
Denniz0229 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:02:
en ik heb al jaren gewoon de gamepass stream, werkt altijd prima.
alleen omdat NBC dus tijdens de falcons-eagles geen reclame deed was ik bang dat dat tijdens de superbowl misschien ook is. heb namelijk weinig zin om 1/2 van de tijd naar een scherm met ''we will be right back'' te staren.

Volgens gamepass europe op twitter zal er tijdens de super bowl wel reclame zijn.

• apis29
  • Niet online
quote:
'How the conference championship teams were built':

In this week’s Game Plan, we’ll go back to the moment when the Vikings players knew Keenum would become Keenum; we’ll reprise how the Jaguars settled on Doug Marrone to take over as coach; we’ll explain where Tom Brady’s motivation comes from; and we’ll go over some of the ebbs and flows of the still-spinning coaching carousel.

But we start with our annual look at the construction of the four championship-round teams, and why those text messages between Roseman and Spielman on Sunday night explain what ties them all together. First, here’s the breakdown, soup to nuts, of how the NFL’s Final Four were built.
https://www.si.com/nfl/20...els-patriots-jaguars-mmqb

• Malfunctions
Ik ben benieuwd hoe het met Brady's handblessure zit. Wordt toch best veel ophef over gemaakt. Terecht, want de Pats zonder Brady...

• apis29
  • Niet online
Zijn al bezig zie ik :+ . Outfit paraat:

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:53

mrsar

waar een sar is,is een wodka

jammer van jax :/ had ze graag zien doorgaan

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• Carthrax
inderdaad maar nu dus Patriots - Eagles. Ik ben benieuwd, zelf had ik gehoopt op Jaguars - Vikings maar je kan niet alles hebben ;)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Die Patriots zitten me echt tot hier - en alles buiten New England is ze ook meer dan zat - maar ik heb ook wel bewondering voor hoe ze dit toch elke keer weer afdwingen. Zolang Brady zelf op het veld staat hebben ze altijd een kans. Er zit altijd ook wel een beetje geluk in, de tegenstander die een domme fout maakt (delay of game penalty na een timeout 8)7), penalties die meezitten etc. maar het is het meest gedisciplineerde, best gecoachte team ever. Net als vorig jaar in de SB worden ze drie kwarten lang weggespeeld door een team dat jonger, sneller en atletischer is. Maar de Patriots weten hoe ze moeten winnen, en daarvoor hoef je niet de meest getalenteerde ploeg te hebben. De tegenstander wordt conservatief vanwege de voorsprong, de Patriots-defense is ineens de beste unit op het veld en ze maken gewoon nooit domme fouten als het er op aankomt. Je ziet hen dus nooit een completion op 3rd down verzieken doordat eoa lineman een holding penalty maakt. Je ziet hen dus nooit een sack nemen op een dom moment wat ze uit FG-range duwt. Dat gebeurt altijd alleen maar bij de tegenstander. Als je na bijna 20 jaar Patriots-dominantie wel eens wat anders wil meemaken is het frustrerend, maar ik heb er toch ook wel bewondering voor.

De Patriots hadden ook wel weer de nodige mazzel dat er werd afgesloten na de fumble van Lewis. Miles Jack had vrije doortocht naar de endzone. Op dat moment wordt het 27-10 met nog 13 minuten te spelen. Waarom de zebra's het nodig vonden dat stil te leggen is mij een raadsel...waarschijnlijk dachten ze dat Jack down by contact was (Lewis zou hem nog geraakt kunnen hebben nadat Jack balbezit kreeg - iets wat ik op de beelden niet kan zien) maar zelfs als dat zo zou zijn, laat hem maar lopen en de TD maken. Die play wordt automatisch gereviewed dus als hij daadwerkelijk down was kun je het gewoon terugdraaien. Maar het affluiten kun je niet reviewen.

En de Eagles tsja. Ik was hardcore aan het rooten voor de Vikings (van de 12 playoff ploegen wilde ik de Patriots en Eagles het minst in de SB en tadaaa :X) maar je moet het maar doen...je QB1 gaat neer en met zijn backup loop je over de Vikings heen, wat toch de nr 1 defense van de NFL is/was (behalve dan de laatste 6 kwarten). Alleen dat overdreven underdog-gedoe...je hebt de beste OL en DL van de hele NFL, een goede running game, een paar legit receivers en een QB die weliswaar draconische wedstrijden op z''n palmares heeft staan, maar ook (gedeeld) het single game TD-record. Hij is gemiddeld zeker niet slechter dan 10-15 andere NFL-starters en kan spelen als een top-10 QB (maar ook als een backup). Tot nu toe krijgen ze in de playoffs echter top-10 Nick, maar de Eagles fans gedragen zich alsof hun ploeg nauwelijks beter is dan de Browns.

Denk wel dat van de overgebleven ploegen dit de beste SB-matchup is. In alle andere combi's zou er een duidelijke favoriet zijn...hier zal het eerder strijd zijn om wie zichzelf het meest de underdog acht :P

Daniel wijzigde deze reactie 22-01-2018 14:46 (12%)

• Malfunctions
De Patriots worden uitgelachen als ze zich in de underdog positie proberen te manouvreren ;)

Ik heb er weer zin in over 2 weken :)

• apis29
  • Niet online
quote:
Several questionable calls in the AFC Championship Game have many fans of the Jacksonville Jaguars fuming, feeling that the officials may have played a part in denying the Jaguars a Super Bowl berth.

One of those plays against the New England Patriots occurred in the fourth quarter when Jaguars linebacker Myles Jack tackled Patriots running back Dion Lewis after a 20-yard reception. Jack stripped Lewis of the ball and recovered the ball and ran toward the end zone.
https://www.si.com/nfl/20...e-return-afc-championship
quote:
Watched every angle CBS had and Jags definitely got hosed on a quick whistle. This should have been a TD to go up 27-10. Jack was not down by contact. KC and JAX both robbed by the quick whistle this postseason.
:P

Wel benieuw naar de kijkcijfers dit jaar, nu iig wel Boston tegen Philadelphia ipv Minneapolis vs Jacksonville (wat niet per se een plus hoeft te zijn voor de kijkcijfers in de rest van het land O-) )

apis29 wijzigde deze reactie 23-01-2018 00:51 (11%)

• berndw
  • Laatst online: 20-10 16:00
Heeft er iemand ervaring met kaarten kopen voor NFL London? In oktober zijn er weer 3 wedstrijden in London, dus een ideale mogelijkheid om eens een wedstrijd te zien.
Ook SB winnaar Philadelphia Eagles komt.

Er zijn nu al wel kaarten te koop via VIAGOGO, maar de officiële kaartverkoop moet nog starten. Grote kans dat je nu veel te veel betaalt (ongeveer 150 per kaart incl. alle extra kosten).

• PickleRick
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 08:25
quote:
berndw schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:48:
Heeft er iemand ervaring met kaarten kopen voor NFL London? In oktober zijn er weer 3 wedstrijden in London, dus een ideale mogelijkheid om eens een wedstrijd te zien.
Ook SB winnaar Philadelphia Eagles komt.

Er zijn nu al wel kaarten te koop via VIAGOGO, maar de officiële kaartverkoop moet nog starten. Grote kans dat je nu veel te veel betaalt (ongeveer 150 per kaart incl. alle extra kosten).
Wij zijn er afgelopen jaar geweest. Gewoon tickets via de britse ticketmaster website gekocht. Er was van tevoren wel een voorinschrijving en het was maximaal 4 kaarten.

Steam: Pickle Rick

• berndw
Wat was je ongeveer kwijt voor een kaartje als ik vragen mag?

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:22
Ben sinds '07 ieder jaar naar de London wedstrijden gegaan.

Goedkoopste tickets zijn rond de 70 pond.
Meestal nemen wij de kaartjes van ~€150. Heb je net ff wat betere plekken.

Toen kon je je tickets alleen kopen als je je inschreef via nfluk en dan kreeg je een mailtje dat je mee mag doen met de pre-sale.
Krijg daar nog steeds ieder jaar een mailtje van wanneer de pre-sale tickets weer beginnen.

Je zou dat eens in de gaten kunnen houden.

Komend jaar gaan we voor tickets van de Eagles wedstrijd.

PSN: Flix20-NL

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Flix20 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:26:
Ben sinds '07 ieder jaar naar de London wedstrijden gegaan.

Goedkoopste tickets zijn rond de 70 pond.
Meestal nemen wij de kaartjes van ~€150. Heb je net ff wat betere plekken.

Toen kon je je tickets alleen kopen als je je inschreef via nfluk en dan kreeg je een mailtje dat je mee mag doen met de pre-sale.
Krijg daar nog steeds ieder jaar een mailtje van wanneer de pre-sale tickets weer beginnen.

Je zou dat eens in de gaten kunnen houden.

Komend jaar gaan we voor tickets van de Eagles wedstrijd.
Nice. Zou graag ook een keer naar een wedstrijd in Londen (of UK iig) willen. Zal de NFL UK eens in de gaten houden.

Papa Probeert Gaming

• apis29
  • Niet online

quote:
What is National Signing Day?

National Signing Day is the first day an athlete can sign a letter of intent to his or her future school. The signing period lasts until April 1.

What day is National Signing Day?

National Signing Day is usually the first Wednesday of February.

When does National Signing Day start?

At 7 a.m. in their respective time zone, players can start sending in their letters of intent.

Players de-commit from schools all the time. Can they now after sending in a letter of intent?

Once a player submits his or her letter of intent, they must receive financial aid from that school. If they choose to attend a different school, they must be released by the previous program or lose a year of eligibility.
https://www.landof10.com/...ing-day-2017-what-to-know
:D

apis29 wijzigde deze reactie 08-02-2018 11:55 (9%)

• apis29
  • Niet online
Terugkomend op het zonder helm verhaal :) /tackle techniek bij american football. Zie vandaag toevallig een artikeltje: https://www.si.com/nfl/20...oaches-tackling-technique

Four coaches from our Football in America series say the December injury to the Steelers’ star linebacker reinforces what they’ve already been preaching: to take the head out of tackling. But, they say, that message needs to be more widely accepted

In Texas, Jensen’s players do a tackling circuit without helmets each day at practice, an idea he got from Seahawks coach Pete Carroll, who made an instructional tackling video in 2014. Carroll is a huge proponent of taking the head out of football, and in the video he lays out six types of tackling techniques that are all designed to eliminate head contact. “No helmets makes the kids get the head out of the way—they wrap the legs and twist,” Jensen says. “It is a noticeable difference in games. If you do have an opportunity for a big hit, it’s a shoulder tackle. You can still be physical, there is still some pretty hard contact out there, but the head is not involved.”
quote:
apis29 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:07:
Wat ik bij de NFL wel eens zou willen zien, en daar zou de Pro Bowl de perfecte gelegenheid voor zijn, is een wedstrijd zonder beschermende uitrusting. Zorgt er toch voor dat je een stuk minder roekeloos een tackle kan invliegen ...
Aan de andere kant is er bij rugby net zo goed een discussie over de veiligheid met spelers die alsmaar groter, sneller en sterker worden dus dat is misschien ook weer niet dé oplossing (maar zou toch leuk zijn om de spelers een keer zonder te zien spelen in de Pro Bowl O-) ).
quote:
Carthrax schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:00:
American Football zonder pads is er wel en gaat er ook niet echt soft aan toe (niet professioneel natuurlijk), de A7FL. YouTube: A7FL™ No Pads Football Biggest Hits
quote:
apis29 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:01:
[...]

Je ziet alleen niemand (die zo gek is nog) z'n hoofd als stormram gebruiken O-) en dat vind ik nog het grootste probleem van spelen met een helm op. In dat no pads filmpje heb ik ook niemand met z'n hoofd de grond zien raken (al blijft die kans natuurlijk altijd aanwezig).

apis29 wijzigde deze reactie 17-02-2018 13:05 (34%)

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Dat eerste stuk van Pete Carrol is natuurlijk leuk op papier, maar in het heetst van de strijd (en met full pads) werkt dat natuurlijk niet altijd.

Niet dat ik vind dat er niets aan gedaan zou moeten worden, maar het wordt wel weer op z'n moraal ridders amerikaans gepresenteerd.

Papa Probeert Gaming

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
De eerste ronde van de draft zit er op :) Wat denken we ervan?

Baker Mayfield als 1st pick naar de Browns was voor veel mensen denk ik wel een verrassing - ik had ook verwacht dat ze eerder Sam Darnold zouden kiezen die over het algemeen wordt gezien als een meer complete, meer NFL-ready QB. Mayfield is eigenlijk wat te klein voor de NFL, hoewel iemand als Russell Wilson bewijst dat het geen probleem hoeft te zijn. De vergelijkingen met Manziel zijn dan weer zwaar overtrokken.

Omdat je vrijwel zeker kon weten dat de Giants op #2 de beste speler in de draft zouden kiezen met Saquon Barkley kwam Sam Darnold bij de Jets op #3 uit. Ik denk dat ze bij beide NY-teams knap blij zijn met deze uitkomst. Er was nog eventjes sprake dat de Giants misschien de opvolger van Eli Manning al zouden kiezen maar imho was de kans daarop klein. De Giants waren erg duidelijk over dat ze geloven dat Eli nog 2-3 jaar op hoog niveau kan spelen en met een wapen als Barkley erbij wordt zijn leven meteen een stuk makkelijker.

Bradley Chubb ging met de 5e pick naar de Broncos waar hij samen met Von Miller het leven van QB's zuur kan maken - Broncos rollen dus toch met Case Keenum ipv een QB te kiezen, terwijl zowel Josh Rosen als Josh Allen nog beschikbaar waren op dat moment. Allen ging utieindelijk met de 7e pick naar Buffalo, waarvan iedereen al wel had verwacht dat ze omhoog zouden traden voor een QB.

De 'slide' van Josh Rosen zelf was opvallend. Er was sprake van dat hij in de running kon zijn voor de #1 pick en uiteindelijk ging hij als laatste van de vier hoogst aangeschreven QB's (Mayfield, Allen, Darnold en Rosen) van het bord met pick 10, en dan alleen maar omdat de Cardinals omhoog traden. Hij was er zelf ook knap pissig over, hij merkte op dat er 'nine mistakes' voor hem gemaakt waren :P

Van de 'buzz' dat de Patriots hun 2 first rounders wellicht zouden gebruiken om de opvolger van Brady te kiezen bleek in ieder geval niets waar te zijn. De Patriots bleven lekker zitten waar ze zitten en kozen de vervanging van Nate Solder (Isaiah Wynn) en running back Sony Michel. Of er nog een QB in de 2e ronde komt is de vraag, Kyle Lauletta en Mason Rudolph worden genoemd als waarschijnlijke 2nd round picks.

Ik snapte ook vrij weinig van de tactiek van de Saints. Een 2019 first rounder en een 5th rounder dit jaar opgeven om van 27 naar 14 te gaan, en vervolgens met die pick een defensive end nemen. De Packers lachten zich ziek, want die gingen vervolgens in een trade met de Seahawks terug naar 18 en kozen Jaire Alexander, een corner die ze anders op 14 ook gekozen zouden hebben. Dus praktisch gezien hebben ze een 3rd en een 6th rounder geruild voor een 1st, een 5th en een 7th, en hebben nog steeds de speler die ze wilden. Knap werk :)

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

De NFL prestaties voorspellen van deze rookies is zo ongelovelijk moeilijk. Zelfs de mensen die de experts zouden moeten zijn (de beoordelaars van de NFL teams) zitten er te vaak naast, als je naar de vele flops uit andere eerste rondes kijkt.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik ben zeer content met de komst van Josh Rosen naar AZ. Flinke competitie nu onder het QB korps en ik hoop dat ze nu eindelijk de QB of the future hebben waar ze al zo lang op wachten.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:05
Blij met Bradley Chubb, dat is iemand die in een keer kan spelen i.p.v. een QB die maar weer moet wachten en kijken oftie aan de bak komt.
Elway heeft gelukkig wel geleerd dat je 1st pick op een QB bijna altijd prut is. (op de draft van 2011/2012 na, die knapen doen grotendeels allemaal nog vol mee)
Blij met Keenum, krijgt imo wel teveel geld, denk overigens dat ze ergens in de 5de ronde wel een QB pakken. Maar eerst wat in de O line en en een TE.

The love that lasts longest, is the love that is never returned.

• apis29
  • Niet online
Heb je Sam Darnold wel eens zien spelen dan? Snap wel dat hij als het klassieke prototype werd gezien maar zou Rosen eerder als de safe pick zien en Mayfield ook eerder/ als eerste QB kiezen.
Weet niet hoe met de lijn gesteld is bij de Jets maar anders wordt het er zeker eentje in de rij met busts ...

edit: hij werd in eerste instantie zelfs nog gerecruit door USC om linebacker te spelen. Blijkbaar speelt hij pas sinds z'n junior jaar in high school als QB (kan ook zijn omdat er een goede starter was). Verder terug staat erop wiki iig niks maar is er dus ook weer eentje uit het rijtje met upside potentie.

edit 2: [#4 dus; toevallig Rosen in filmpje 6]

apis29 wijzigde deze reactie 28-04-2018 00:43 (43%)

• apis29
  • Niet online

>:)

Video: https://https://www.youtube.com/watch?v=Yo8rhz04V5Y

apis29 wijzigde deze reactie 28-04-2018 16:16 (35%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14-11 16:59
Panthers lijken met Moore in ieder geval een potentieel uitstekende WR binnen gehaald te hebben. Hoop dat hij uiteindelijk een hard nodige impuls voor de passing games zal zijn, dan kan het nog een leuk seizoen worden. :)

Verder, koffiedik kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• berndw
Zijn er hier nog mensen die kaarten hebben kunnen kopen voor NFL London '18? Het was bij de britse ticketmaster in ieder geval een groot drama. Wat een klote systeem. Het is mij dus niet gelukt via de normale weg, blijft over het secundaire circuit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
quote:
berndw schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:23:
Zijn er hier nog mensen die kaarten hebben kunnen kopen voor NFL London '18? Het was bij de britse ticketmaster in ieder geval een groot drama. Wat een klote systeem. Het is mij dus niet gelukt via de normale weg, blijft over het secundaire circuit.
Nee. Ik zat klaar maar het enige wat ik heb gezien zijn foutmeldingen. Na 7 minuten verschenen al de eerste meldingen dat tickets niet meer beschikbaar waren maar in driekwart van de gevallen was het nog steeds 'oops, something went wrong'. Op Stubhub stonden toen al honderden kaarten voor het dubbele of driedubbele, maar zelfs bij die kaarten kreeg je meestal de foutmelding dat ze niet meer beschikbaar waren zodra je iets aanklikte.
Na een half uur waren er alleen nog hospitality-pakketten van 700 pond 8)7 Echt weer zo'n traditionele teringzooi waardoor mensen een bloedhekel hebben gekregen aan online ticketverkoop.

Op Stubhub is het goedkoopste kaartje in de hoek van de 2e ring voor Eagles-Jags nu al 260 pond. In hindsight had ik beter toen de verkoop op Ticketmaster nog liep lower endzone op Stubhub kunnen kopen voor 150 of lower sideline voor 200. Die kaarten gaan nu voor meer dan het dubbele...maar ja met fees erbij betaalde je dan 290 euro per ticket. Da's anderhalf seizoen Gamepass.

Ik heb nu nog een lijntje uitstaan bij American Express via de platinum lifestyle service, die kunnen vaak wel shit regelen en zijn erg close met Ticketmaster UK maar in dit geval acht ik de kans nog steeds klein. Nu begreep ik ook dat er maar vrij weinig kaarten waren voor single games, een groot deel was al weg aan de 'seizoenskaarten' voor beide Wembley-wedstrijden.

Er komt nog een kans voor de pot van de 14e op Tottenham maar ook daar krijgen Wembley-seizoenskaarten voorrang, en is het maar de vraag of dan uberhaupt nog losse kaarten overblijven. Sowieso wordt die verkoop pas in augustus verwacht omdat ze het stadion nog aan het verbouwen zijn en het dus niet duidelijk is hoeveel plekken er zullen komen.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zo, even een goede schop van dit topic.

De mussen vallen nog van het dak maar zo langzamerhand beginnen de NFL-teams weer te denken aan de training camps voordat het seizoen op 6 september officieel van start gaat. Een goed moment om eens de interesse te peilen naar een GoT Fantasy Football league.

Ik speel zelf nu een paar jaar fantasy football, helaas zijn niet alle leagues waarin ik speel even actief en dat maakt het toch minder leuk. Medespelers die regelmatig spelers die een bye hebben niet uit hun lineup halen, of nooit mee willen werken aan een trade halen de lol er wel een beetje af. Vandaar de poging hier :)
De ideale omvang van een league is in mijn ogen 12 of 14 spelers, dat levert een goede mix op van beschikbaarheid van spelers zonder dat het té makkelijk wordt, en we zullen spelen op ESPN.com.

Ik ben benieuwd :)

• Medjai
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:28
quote:
Daniel schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:03:
Zo, even een goede schop van dit topic.

De mussen vallen nog van het dak maar zo langzamerhand beginnen de NFL-teams weer te denken aan de training camps voordat het seizoen op 6 september officieel van start gaat. Een goed moment om eens de interesse te peilen naar een GoT Fantasy Football league.

Ik speel zelf nu een paar jaar fantasy football, helaas zijn niet alle leagues waarin ik speel even actief en dat maakt het toch minder leuk. Medespelers die regelmatig spelers die een bye hebben niet uit hun lineup halen, of nooit mee willen werken aan een trade halen de lol er wel een beetje af. Vandaar de poging hier :)
De ideale omvang van een league is in mijn ogen 12 of 14 spelers, dat levert een goede mix op van beschikbaarheid van spelers zonder dat het té makkelijk wordt, en we zullen spelen op ESPN.com.

Ik ben benieuwd :)
Ik wil wel mee doen, heb al een paar keer mee gedaan met een NFL fantasy league. Het is wel belangrijk dat alle deelnemers actief zijn/ blijven.

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:29

KipCurreh

Nightcrawler

Ik heb nog nooit een fantasy league gedaan, maar wil dit al jaren proberen.. Als er genoeg actief volk is doe ik mee !

Setup | Steam

• The Realone
Lijkt me wel grappig alleen ben ik bang dat ik na een tijdje op z'n verloop laat, heb ik vaker bij dat soort dingen. ;) Ik skip dus even, tenzij er nog veel animo is en jullie er nog echt 1 nodig hebben.

Gamepass subscribers hier die zijn afgehaakt na het debacle van vorig seizoen? Ik twijfelde sterk om niet die bak met geld te betalen, maar het vooruitzicht van donkere, koude zondagavonden op de bank met bier en snacks met de NFL op TV hebben me toch over de streep getrokken. Hopen dat ze van hun fouten geleerd hebben.

Wellicht interessant is dat je nu gespreid kunt betalen.

• Flix20
Ik zit wel te twijfelen over de gamepass ja gezien vorig jaar meerdere games gewoon online op Youtube te volgen waren.
Maar gezien ik met regelmaat nog even een wedstrijd opzet, ook tijdens het seizoen tijdens de week ga ik het wel weer doen.

Overigens wat het opzetten van een Fantasy league; leuk initiatief, maar ik ga zelf niet meedoen.
Zit met m'n eigen team in een league en heb al eens eerder in meerdere lgeagues deel genomen en merkte dat ik het toch wel teveel werk vindt om meerdere teams actief bij te houden en daardoor verzwakt de aandacht bij de voor mij niet primaire leagues.

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11-11 15:05

Cloud

Moderator FM / T.net PowerMod

Moderatie Mobster

Ik ben ook zo'n sjaak afhaak als het gaat om fantasy leagues. Denk dat het niet eerlijk is om mezelf aan te melden ervoor :P Misschien in de toekomst eens.

Hier ook getwijfeld over GamePass hernieuwing maar ja, het is toch wel heel makkelijk. Ik heb betrekkelijk weinig problemen gehad maar dat komt denk ik omdat ik niet vaak live zit te kijken, ik kijk vooral terug. En dat ging afgezien van de eerste maand best wel goed (en daar kwam toen wat restitutie voor). Ik heb dus ook m'n GP voor komend seizoen gewoon laten hernieuwen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
@KipCurreh @Medjai DM me even jullie 06-nummers dan voeg ik jullie toe aan de Whatsapp-groep die we voor dit doel hebben opgezet. Belangrijk detail is dat ik dit samen met @Tweakjur opzet vanuit onze podcast, en dus verder niks met Tweakers te maken heeft. Maar ja kansen een beetje spreiden, zo groot is de fantasy community niet in NL.

Gamepass was de eerste 4-5 weken van 2017 compleet shit maar ik heb het idee dat ze daarna hun zaakjes toch wel behoorlijk op orde hadden? Ik heb althans bijna geen issues meer gehad.

Overigens heb ik toch kaarten kunnen fixen voor Eagles-Jags in Londen eind oktober *O* Hopelijk wordt het ook een beetje een kwaliteitswedstrijd...tot nu toe ligt het niveau van de Londen-games gemiddeld genomen niet zo hoog.

Daniel wijzigde deze reactie 19-07-2018 11:26 (17%)

• Flix20
Heb hier al een jaar of 5/6 gamepass ofzo en heb tot afgelopen jaar 0 problemen gehad.
En dit jaar heb ik één helft moeten missen in week 2/3 ofzo. Niet noemenswaardig voor mij.

• Amelandbor
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16:56
Als er nog plaatsen zijn in de fantasy league dan meld ik me graag aan. Ik zie dat nog maar 1 league van mij doorgaat dit seizoen, en het is toch ook leuk om dit ook met Nederlanders te doen.

• Bad Brains
Nooit meegedaan met league maar lijkt me wel leuk. Het whatsapp deel bevalt me minder lol.
Kan dat niet op Discord? Heb nog wel een channel over.

• Carthrax
Ik moet de kaarten nog reserveren maar als het goed is ga ik eind volgende maand naar Tampa Bay Buccaneers tegen Detroit.
Even kijken of ik nog wat mooie plekken voor mij en mijn zoon kan bemachtigen. Zit nog te twijfelen of ik mooi rond de 50 ga zitten of vlak bij het piratenschip :P

• The Realone
quote:
Flix20 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:20:
Heb hier al een jaar of 5/6 gamepass ofzo en heb tot afgelopen jaar 0 problemen gehad.
En dit jaar heb ik één helft moeten missen in week 2/3 ofzo. Niet noemenswaardig voor mij.
Ik heb het ook al enkele jaren en altijd tevreden geweest tot vorig jaar. Echt enorm veel problemen. Dan heb ik het wel over de live wedstrijden op zondagavond. Bufferen, bizar lage kwaliteit, wegvallende streams, issues i.c.m. Chromecast enzovoorts. De eerste 6 (uit m'n hoofd) weken waren echt dramatisch, vandaar dan ook de korting die men gekregen heeft, waar je natuurlijk helemaal geen fluit aan hebt.

Dit in tegenstelling tot de jaren ervoor, dus eigenlijk voor het moment dat Deltatre zich ging mengen. Tel daarbij het schandaal van fake app ratings door datzelfde bedrijf erbij op, dan zet je dat toch aan het denken. Maarja, het is wel de enige manier om de NFL fatsoenlijk live te bekijken. :/

Kan niet wachten tot ik in de VS woon. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flix20
quote:
Carthrax schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:16:
Ik moet de kaarten nog reserveren maar als het goed is ga ik eind volgende maand naar Tampa Bay Buccaneers tegen Detroit.
Even kijken of ik nog wat mooie plekken voor mij en mijn zoon kan bemachtigen. Zit nog te twijfelen of ik mooi rond de 50 ga zitten of vlak bij het piratenschip :P
Check eens op seatgeek.com
Daar via dat platform koop ik meestal mijn kaarten in de states. Werkt top.
Hebben ook veelal promo's dat je bv $20 korting krijgt op je eerste aankoop.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Na 11 jaar komt Madden weer terug op PC trouwens. Leuk voor mij in ieder geval :D

Papa Probeert Gaming

• voske
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13-11 13:34
Elk jaar twijfel ik weer of ik m'n Gamepass verleng, met name omdat ik telkens pas in november begin met kijken (september en oktober staan nog in het teken van de MLB). Dit jaar heb ik er voor gekozen om 'm niet te verlengen, ik zie in november wel of ik dan alsnog ga kijken.
quote:
The Realone schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:57:
[...]
Kan niet wachten tot ik in de VS woon. ;)
Ik denk dat het je in de VS qua aanbod en prijs nog zomaar eens zou kunnen tegenvallen ten opzichte van Gamepass buiten de VS ;)

Be yourself, no matter what they say ...

• Flix20
quote:
voske schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:06:

Ik denk dat het je in de VS qua aanbod en prijs nog zomaar eens zou kunnen tegenvallen ten opzichte van Gamepass buiten de VS ;)
Ik weet wel zeker.

• The Realone
quote:
voske schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:06:
Elk jaar twijfel ik weer of ik m'n Gamepass verleng, met name omdat ik telkens pas in november begin met kijken (september en oktober staan nog in het teken van de MLB). Dit jaar heb ik er voor gekozen om 'm niet te verlengen, ik zie in november wel of ik dan alsnog ga kijken.

[...]

Als ik alles zou willen zien wel ja, maar er zitten maar 24 uur in een dag en ik blijf toch eigenlijk altijd wel bij mijn "eigen" team hangen. Dan komt dat wel goed en anders duik ik wel een Buffalo Wild Wings in ;)

• Flatlinernl
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15:24
quote:
Carthrax schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:16:
Als je het aandurft gebruik bijvoorbeeld Stubhub. Wij hebben al een paar keer kaartjes gekocht op de wedstrijddag zelf voor een fractie van de face value.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:34

Rivanov

Apple freak

Crosspost uit het “Vakantie naar de USA”-topic

Iemand ervaring met een NFL wedstrijd van de Tampa Bay Buccaneers in hun thuisstadion (Raymond James Stadium)

Ze spelen namelijk op 30 augustus tegen de Jacksonville Jaguars voor het NFL Preseason en laten wij toevallig precies dan in Tampa te zitten.

Ben nu dus op Stubhub aan het kijken voor tickets en kan Lower Level zitten voor $ 35 per ticket.

Dit is Lower Level Sideline 107

Zou dat iets zijn? Kopen via Stubhub betrouwbaar?

/edit: Heb ze zojuist gekocht. De Lower Level 107 CC 23-24 seats, via Stubhub. :)

Rivanov wijzigde deze reactie 14-08-2018 06:47 (11%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Tickets al binnen in de Stubhub app. Werkt dus perféct! :)
$ 92 incl. fees (€ 80) voor 2 tickets.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Amelandbor
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16:56
Zijn er nu nog plekken beschikbaar in de fantasy league? Anders kan ik ook nog wel eentje aanmaken als er genoeg animo voor is.

• Bad Brains
het wordt steeds minder leuk in de NFL.
Snap alle regelgeving wel, maar.. als je zo doorgaat wordt het gewoon rugby. Klaar.

https://operations.nfl.co...s-and-points-of-emphasis/
quote:
Players can be ejected for use of helmet fouls — and all ejections will be reviewed by senior officials. The standards for ejection are, if:

The player lowers his helmet to establish a linear body posture prior to initiating and making contact with the helmet;
The player delivering the blow had an unobstructed path to his opponent; and if
The contact was clearly avoidable
Gaat om ALLE helmet contact, dus Rb, OL'men waar men vorig jaar nog alleen het alleen over de D hadden.
Things that make you go uhmm.

Bad Brains wijzigde deze reactie 20-08-2018 03:09 (64%)

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Nu ze ook officieel weten hoe slecht het is voor je moeten ze wel iets in de regels hebben om het tegen te gaan, anders wordt de NFL doodgeprocedeerd met claims.

• apis29
  • Niet online
Bad brain preventie he :P (alleen maar goed wat mij betreft: een helm is geen hulpmiddel maar bescherming)

apis29 wijzigde deze reactie 20-08-2018 13:33 (60%)

• Flix20
quote:
Andamanen schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:21:
Nu ze ook officieel weten hoe slecht het is voor je moeten ze wel iets in de regels hebben om het tegen te gaan, anders wordt de NFL doodgeprocedeerd met claims.
Dan gaat het vanzelf in de contracten worden opgenomen.
Dan komt er een clausule dat de speler zelf de mogelijke gezondheidsrisico's accepteert en de compensatie (salaris) die daar tegenover staat.

Als speler zijnde ben je ook helemaal niet blij met die regels.
Als LB/DL probeer je natuurlijk zoveel mogelijk je handen te gebruiken om van je block af te komen.
Maar als je een FB op volle vaart in het A-gap probeert op te pakken is dat vragen om gebroken polsen/armen.
Dus wordt het schouders gebruiken en daarbij geheid contact met de helm.

idem als HB die door een inside gap schiet.
Het is niet te voorkomen en hoort bij het spel.
Wil je het niet, dan moet je niet spelen. Dat is een keuze die je zelf neemt.
quote:
apis29 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:32:
Bad brain preventie he :P (alleen maar goed wat mij betreft: een helm is geen hulpmiddel maar bescherming)
Helm is je wapen, niet een beschermmiddel.

Flix20 wijzigde deze reactie 20-08-2018 13:44 (11%)

• apis29
  • Niet online
quote:
Flix20 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:42:
[...]

Dan gaat het vanzelf in de contracten worden opgenomen.
Dan komt er een clausule dat de speler zelf de mogelijke gezondheidsrisico's accepteert en de compensatie (salaris) die daar tegenover staat.

Als speler zijnde ben je ook helemaal niet blij met die regels.
Als LB/DL probeer je natuurlijk zoveel mogelijk je handen te gebruiken om van je block af te komen.
Maar als je een FB op volle vaart in het A-gap probeert op te pakken is dat vragen om gebroken polsen/armen.
Dus wordt het schouders gebruiken en daarbij geheid contact met de helm.

idem als HB die door een inside gap schiet.
Het is niet te voorkomen en hoort bij het spel.
Wil je het niet, dan moet je niet spelen. Dat is een keuze die je zelf neemt.

[...]

Helm is je wapen, niet een beschermmiddel.
Zo'n beetje alles wat fout is opgesomd dus (y) . 'Helm is een wapen' :') , tuurlijk heeft de NFL ooit de helm verplicht zodat je het als wapen kan gebruiken. De eerste helm is zeker ook bedacht om als wapen te kunnen gebruiken: een stuk leer met wat padding ...
En als je eerst met je schouder inkomt en er daarna helm contact is is er niks aan de hand volgens de regels dus dat argument slaat ook nergens op.

apis29 wijzigde deze reactie 20-08-2018 14:21 (3%)

• Flix20
quote:
apis29 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:20:
[...]

Zo'n beetje alles wat fout is opgesomd dus (y) . 'Helm is een wapen' :') , tuurlijk heeft de NFL ooit de helm verplicht zodat je het als wapen kan gebruiken. De eerste helm is zeker ook bedacht om als wapen te kunnen gebruiken: een stuk leer met wat padding ...
En als je eerst met je schouder inkomt en er daarna helm contact is is er niks aan de hand volgens de regels dus dat argument slaat ook nergens op.
Met alle respect, maar heb je ooit op het veld gestaan?

De helm is ontwikkeld door wat het nu is door de natuur van de sport.
Frontale collissions is wat football typeert en onderscheid van de sport waar het van afstamt; rugby.
Ergo, de helm is een product van de manier hoe de sport wordt gespeeld.

“eerst met je schouder inkomen” dat betekend dus je schouder erin draaien.
Schouderpads zijn ontwikkeld om rechtaan de klap te incasseren.
Het deel wat bij de shoulderpads gemaakt is voor de klap te absorberen zit aan de voor/boven kant.
Wat je als laatste wilt doen bij het maken/ontvangen van een tackel is ‘met je schouder inkomen’.
Dat is vragen om een gebroken sleutelbeen/ kapotte AC joint.

Je theorie klinkt leuk, maar is niet hoe het spel werkt.

• Bad Brains
Er was 30 jaar geleden al een rule "spearing" dat is idd gewoon rechtdoor met je helm door iemand heen rossen.
Dus het mocht al heel lang niet en dat is ook duidelijk, nu gaan ze op allerlei manieren helmcontact afstraffen en dat is fout imo. Het is zo overduidelijk wanneer iemand met opzet ze helm erinzet.

Al dat bemoeder maakt het een andere sport en in mijn ogen veel minder leuk, nu zijn die preseason games op zich al niet aan te gluren (het is gewoon een potje training) maar die regels zijn irritant.
Zo'n hersenschudding check off-field is natuurlijk wel prima.
Want sommige hits komen echt wel aan.

Edit: denk dat het bij kids die nog groeien wel een goed plan is overigens, daar is omdat het allemaal nog groeit en op zijn plek moet gaan zitten wel goed.

Bad Brains wijzigde deze reactie 20-08-2018 15:39 (11%)

• Flix20
Spearing, ookwel bekend als "Leading with the crown of the helmet" is inderdaad al langere verboden, voor het hele CTE verhaal. Daar zul je ook (vrijwel) niemand over horen.
Dat is gewoon met, zoals de regel al aangeeft, met de kroon van je helm, contact maken.

Naast het feit dat dit inderdaad niet goed voor de grijze massa is, wat ieder contact met de helm is, is dit ook nog eens zeer gevaarlijk voor je nek/rug omdat die hiermee de volledige klap absorbeert.
Daarnaast zie je ook niet wat je wilt raken dus is de kans dat je mist aanzienlijk.

Bij een goede technische tackel, zet je je helm schrap naar achter in je shoulderpads vast, en drijf je door je heupen, met je hoofd aan de voorkant van de BC en mik je om met je schouder te raken.
Echter zal een BC, bijna altijd, zichzelf beschermen door in elkaar te duiken.
Puur door de menselijke anatomie, dat je hoofd op je schouders zit, zul je daardoor 9/10 keer als eerst contact met het hoofd hebben. Daar is haast niet aan te ontkomen.

Ik heb 100% liever een helm tegen m'n helm, dan tegen m'n knie.

• apis29
  • Niet online
Dan krijg je dus een penalty tegen als BC nu ... Helm als stormram is gewoon gebrekkige techniek, dat het een gewoonte is en daarom nu (zogenaamd 9/10 keer) niet te vermijden is eerder omdat het niet geprobeerd wordt.
Misschien leuk als je twee, drie keer per week een paar jaar op amateur niveau het doet. Als je zonder helm zou spelen zou je ook niet met je hoofd leidend ergens in gaan ... (en dan heb je liever jouw knie tegen het hoofd van de verdediger dan je eigen hoofd).
De grootste schreeuwers tegen de regel die ik tot nu toe tegenkom (in artikelen/berichten/yt videos) zijn van degenen die de regel niet eens begrijpen of gelezen hebben maar alleen gehoord 'je mag je helm niet meer gebruiken'/ alle helmcontact is verboden.

Coaches/Players/Legends speak to technique and fundamentals
Head Coach Videos: Todd Bowles, Anthony Lynn, Doug Marrone, Dan Quinn, and Mike Vrabel volunteered to create position-specific videos to assist in educating coaches and players on position-based applications of the new rule. The videos provide coaching points of emphasis to execute proper technique:Meer: https://nflcommunications...---Use-of-the-Helmet.aspx WAARSCHUWING: 'grote' bestanden zie ik nu, die van de linebackers is 1.7GB bijv.

"Can NFL players still protect themselves by lowering their helmets?

Yes. Key words in the use of helmet rule are "initiating contact." That presents a tricky situation for officials, because in this regard, they're being asked to judge intent. Was the player in question initiating contact when he lowered his helmet, or was he simply bracing himself for impact?

Riveron addresses that conundrum with officials at the clinic in the video below.

https://twitter.com/twitter/statuses/1017848850734821377

— Can two players be penalized for use of helmet violations on the same play?

Yes. See the above video.

Nog een video met legio voorbeelden van afgelopen preseason wedstrijden: http://media02.nfl.info/N..._Media_Video_08-17-18.mp4 (700+MB)

apis29 wijzigde deze reactie 20-08-2018 21:35 (131%)

• apis29
  • Niet online
[video]https://www.youtube.com/watch?v=LLmf2mjVzbI[/video]

"More to the point, watch a highlight film of Jack Lambert, the Hall of Fame linebacker for that team. He was a terror at the center of the Steel Curtain, and he occasionally (frequently?) went over the line in asserting his menace. And yet notice how rarely he leads with his head, how he uses ideal technique in wrapping up ball-carriers and throwing them to the turf.

I watched nine minutes of highlights involving safety Donnie Shell, famed as the hardest hitter of the Steel Curtain defenders, and saw only a single play in which he used his helmet to deliver a direct blow — and that came when the running back he was tackling lowered his own head to power forward. Even Shell's famous hit on Houston running back Earl Campbell, one of the most celebrated plays by that celebrated defense, was delivered with a shoulder.

We've since been conditioned to believe the helmet is a necessary implement of physical play, rather than the protective device it was designed to be. And the hysteria about limiting its use as the tip of a missile is indicative of how inured some football fans are to believing that tackling with one's arms and shoulders does not convey the same sense of force.

It's nonsense. This game can be played without the helmet as a weapon, and it can be played ferociously, violently and thrillingly.

It just doesn't need to be as dangerous as it's been."

[aan de andere kant heb je hier een Dick Butkus die voornamelijk helm eerst overal in gaat:+ ]

apis29 wijzigde deze reactie 20-08-2018 22:34 (6%)

• Cloud

Cloud

Moderatie Mobster

Over die nieuwe helmet regel; ik lees dat het eigenlijk altijd al verboden was ('leading with the crown of the helmet') en hoor dat ook terug in de broadcasts. Wat me niet helemaal duidelijk is, is wat nu het verschil is. Is het nu dan de strafmaat die verhoogd is omdat de overtreding nu tot ejection kan leiden? :)

Seahawks vs Colts had de eerste ejection vanwege de nieuwe regel en de daadwerkelijke overtreding was wat mij betreft wel een schoolvoorbeeld van waarom de regel er is gekomen. Uiterst gevaarlijk gedrag wat écht voorkomen had kunnen worden (ook volgens de Colts coach: "this is not what we teach, the call was appropriate").

Zie: https://www.si.com/nfl/vi...new-helmet-rule-good-sign

• Flix20
Wederom een mooi verhaal, leuke theorieën maar op het veld werkt het gewoon niet zo.
Het is niet te voorkomen, puur door de manier waarop het spel gespeeld wordt en de anatomie van het menselijk lichaam.
Als je laag zit, kont en schouders omlaag, steekt je hoofd nou eenmaal uit.
Als je uitvuurt, steekt je hoofd nou eenmaal uit.
Buiten in de tackle box heb je meer met angle/open field tackles te maken, dan is het een stuk overzichterlijker en ja, dan is het wel te voorkomen.
Daar is de regel wijziging ook wel te enforcen.
Daarbinnen, no way.

De regel is ingevoerd door mensen die nooit zelf gespeeld hebben.
Het comité bestaat voor 90% uit mensen die zelf nooit gespeeld hebben.
Natuurlijk zullen deze informatie ingewonnen hebben bij voormalig en huidige spelers, maar hebben uiteindelijk zelf het besluit genomen.
En de gezondheid van de speler zal hierbij heus niet op 1 hebben gestaan.

Spelers en coaches weten zelf ook niet waar ze aan toe zijn en hoe deze momenteel wordt nageleefd in de preseason.
Op amateur niveau hou ik mijn hart ook nog vast hoe dit nageleefd gaat worden. Of voor ieder helm contact nu een flag gaat komen.
Dit jaar is de regel voor de AFBN in ieder geval nog niet in effect.
quote:
Cloud schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:56:
Over die nieuwe helmet regel; ik lees dat het eigenlijk altijd al verboden was ('leading with the crown of the helmet') en hoor dat ook terug in de broadcasts. Wat me niet helemaal duidelijk is, is wat nu het verschil is. Is het nu dan de strafmaat die verhoogd is omdat de overtreding nu tot ejection kan leiden? :)
Leading with the crown of the helmet is echt het onbesuisd invliegen met de kroon.
Dus facemask richting de grond, niet kijken naar wat je raakt. En dat is inderdaad ontzettend gevaarlijk en slechte techniek.

Wat nu de regel is:
quote:
Player lowers his helmet to establish a linear body posture prior to initiating and making contact with the helmet
Dus wanneer je je break down maakt, jezelf in positie brengt om de tackle te maken, je vuurt uit, en je helm raakt als eerste de tegenstander.
quote:
Unobstructed path to his opponent
Het open field voorbeeld wat ik hiervoor aanhaalde. Wanneer je dus vrij staat, niet van een block afkomt en een tackle maakt en daarbij als eerst contact maakt met de helm > flag.
quote:
Contact clearly avoidable and player delivering the blow had other options
Redelijk hetzelfde als hierboven. Je bent in een vrije positive, en maakt als eerste contact met de helm.

Wat het verschil tussen beide dus is, voorheen was alleen debovenkant van de helm off limits om contact mee te maken, nu ieder deel van de helm.

• Cloud

Cloud

Moderatie Mobster

@Flix20
Op zich kan ik je goed volgen op één ding na:
quote:
En de gezondheid van de speler zal hierbij heus niet op 1 hebben gestaan.
Als de gezondheid van spelers niet de hoofdreden is voor deze nieuwe regel, wat denk jij dan dat het wel is? Dat is niet onaardig bedoeld maar serieuze nieuwsgierigheid. Je lijkt er goed verstand van de hebben :) Ik zie namelijk echt gezondheid en hoofd/nek blessures als hoofdreden terugkomen elke keer. Waarbij met name seizoen '17 dan als voorbeeld genoemd wordt van teveel van dat soort blessures.

Verder zie ik ook dat hoewel de regel goedgekeurd is door alle teams, de spelers zélf wel hun twijfelgevoelens hebben bij de uitvoer ervan. Als ik bijvoorbeeld naar Bobby Wagner luisterde over deze regel in relatie tot open field tackling, dan zag hij daar ook wel problemen bij de uitvoer en het voorkomen van deze penalty. Ondanks dat Seahawks al tijden een vorm van tackelen proberen uit te voeren die zo veilig als mogelijk zou zijn voor beide kanten. Maar goed, hij zei ook dat het aan de officials was om het tijdens de preseason zo duidelijk als mogelijk te maken voor spelers, wat ze nu eigenlijk wel/niet willen zien. Ondertussen heeft de NFL de lesvideo al aangepast n.a.v. de ophef :p Dus kristalhelder was het in elk geval niet.

Over regels gesproken: ik zie ook veel ophef over de nieuwe catch rule, wat is hier het gevoel over die regel? :) Die regel heb ik me verder nog niet in verdiept.

• Flix20
quote:
Cloud schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:25:
@Flix20
Op zich kan ik je goed volgen op één ding na:

[...]

Als de gezondheid van spelers niet de hoofdreden is voor deze nieuwe regel, wat denk jij dan dat het wel is? Dat is niet onaardig bedoeld maar serieuze nieuwsgierigheid. Je lijkt er goed verstand van de hebben :) Ik zie namelijk echt gezondheid en hoofd/nek blessures als hoofdreden terugkomen elke keer. Waarbij met name seizoen '17 dan als voorbeeld genoemd wordt van teveel van dat soort blessures.

Verder zie ik ook dat hoewel de regel goedgekeurd is door alle teams, de spelers zélf wel hun twijfelgevoelens hebben bij de uitvoer ervan. Als ik bijvoorbeeld naar Bobby Wagner luisterde over deze regel in relatie tot open field tackling, dan zag hij daar ook wel problemen bij de uitvoer en het voorkomen van deze penalty. Ondanks dat Seahawks al tijden een vorm van tackelen proberen uit te voeren die zo veilig als mogelijk zou zijn voor beide kanten. Maar goed, hij zei ook dat het aan de officials was om het tijdens de preseason zo duidelijk als mogelijk te maken voor spelers, wat ze nu eigenlijk wel/niet willen zien. Ondertussen heeft de NFL de lesvideo al aangepast n.a.v. de ophef :p Dus kristalhelder was het in elk geval niet.
In mijn ogen is het simpel; $$$
De eigenaren geven een paar punten aan waar ze de aandacht op willen vestigen, vervolgens gaat de compitition committee zich daarover buigen om met een voorstel te komen, waar vervolgens de eigenaren zich over buigen.

De NFL en daarmee de eigenaren zitten momenteel verwikkeld in een nare rechtzaam mbt het hele CTE geval.
Daar willen ze zich voor in de toekomst mee dekken door deze regels in te stellen. Dan kunnen ze zeggen van kijk, we hebben de regels ingevoerd, we hebben er alles aan gedaan om het zo veilig mogelijk te maken, wat er dan, alsnog binnen de regels gebeurt, is eigen risico.

Daarnaast is het ook het imago wat ze naar buiten willen dragen.
Tuurlijk zullen ze zich wel zorgen maken om de veiligheid van de spelers, maar dat staat naar mijn mening en uit het doen en laten niet op één.
Dit is ook de gedachte die bij een deel van de spelers speelt.

Het is ook een hele vage regel die onmogelijk is uniform toe te passen.
Hij staat heel concreet beschreven, zie mijn vorige reactie, maar de toepassing daarvan is onmogelijk.
De ref moet nu zelf gaan beoordelen of de speler contact met de helm heeft kunnen voorkomen.
Als toevoeging:
Waarom denk je dat die rookie LB zich zo hard heeft gemaakt om in zijn contract te laten zetten dat een 'helmet rule gerelateerde' schorsing niet tot gevolg zou hebben dat het gegarandeerde deel van zijn contract komt te vervallen.

Dat laatste vormt meteen een mooi bruggetje naar je volgende vraag:
quote:
Over regels gesproken: ik zie ook veel ophef over de nieuwe catch rule, wat is hier het gevoel over die regel? :) Die regel heb ik me verder nog niet in verdiept.
Dit was met name de vorige seizoenen een hele omstreden regel. Ondertussen was het een regel me zoveel toevoegingen, dat gewoon onduidelijk was wat nou precies een catch was.
Het school voorbeeld hiervan was de ‘non-catch’ van Dez Bryant van de Cowboys tegen de Packers in ik geloof een playoff wedstrijd.
Ook een voorbeeld is de ‘non-catch’ van Calvin Johnsons een paar jaar geleden tegen de Bears. Ook deze werd afgekeurd.
De regel moest gewoon aangepast worden.

Ik ben niet helemaal 100% op de hoogte nog van wat de regel nu is en hoe deze toegepast gaat worden.
Dat zal ik nog eens moeten uitzoeken.

Flix20 wijzigde deze reactie 21-08-2018 14:54 (3%)

• Cloud

Cloud

Moderatie Mobster

quote:
Flix20 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:45:
[...]

In mijn ogen is het simpel; $$$
[...]
De NFL en daarmee de eigenaren zitten momenteel verwikkeld in een nare rechtzaam mbt het hele CTE geval.
Daar willen ze zich voor in de toekomst mee dekken door deze regels in te stellen. Dan kunnen ze zeggen van kijk, we hebben de regels ingevoerd, we hebben er alles aan gedaan om het zo veilig mogelijk te maken, wat er dan, alsnog binnen de regels gebeurt, is eigen risico.

Daarnaast is het ook het imago wat ze naar buiten willen dragen.
Tuurlijk zullen ze zich wel zorgen maken om de veiligheid van de spelers, maar dat staat naar mijn mening en uit het doen en laten niet op één.
[...]
Ik snap dat je zegt dat het ze om het geld gaat en de CTE discussie maar in principe hebben dan beide doeleinden dezelfde oplossing toch? Ik bedoel, officieel is het dan ingevoerd om gezondheidsredenen maar dan eigenlijk stiekem omdat ze bang zijn voor prijzige rechtzaken. Oké dat kan.

Geld zal zeker meegespeeld hebben en heel belangrijk zijn maar in dit geval lost de nieuwe regel dan twee problemen op voor de NFL in plaats van alleen de gezondheidsrisico's :) Als je de regel 100% consistent zou toepassen zouden er simpelweg minder helmet vs ander lichaamsdeel collisions moeten zijn en zou het daadwerkelijk veiliger moeten worden. De geheel vernieuwde kickoff rule past ook in hetzelfde stramien van minder rare botsingen op het veld willen zien. Ook daar zou je kunnen zeggen dat de NFL het alleen maar doet vanwege aansprakelijkheid maar ook daar heb je één oplossing voor beide problemen.

De spelerszorgen omtrent de helmet rule snap ik vooral ten aanzien van hoe de regel 'enforced' moet worden, want daar zit zoals je terecht aangeeft wel een dingetje. Zeker open field.

We zullen het de komende weken gaan zien. Ik hoop dat er nog het e.e.a. verduidelijkt wordt maar ik verwacht niet snel aanpassingen.
quote:
Dat laatste vormt meteen een mooi bruggetje naar je volgende vraag:
[...]

Dit was met name de vorige seizoenen een hele omstreden regel. Ondertussen was het een regel me zoveel toevoegingen, dat gewoon onduidelijk was wat nou precies een catch was.
Het school voorbeeld hiervan was de ‘non-catch’ van Dez Bryant van de Cowboys tegen de Packers in ik geloof een playoff wedstrijd.
Ook een voorbeeld is de ‘non-catch’ van Calvin Johnsons een paar jaar geleden tegen de Bears. Ook deze werd afgekeurd.
De regel moest gewoon aangepast worden.

Ik ben niet helemaal 100% op de hoogte nog van wat de regel nu is en hoe deze toegepast gaat worden.
Dat zal ik nog eens moeten uitzoeken.
Catch rule was ik beetje in de war inderdaad, want vorig seizoen waren ze daar ook al mee bezig geweest. Voor dit seizoen schijnt het wat versimpeld te zijn, deze uitleg vond ik wel behapbaar:
https://operations.nfl.co...s-and-points-of-emphasis/

Ik zie wel weer ruimte voor nieuwe discussie mogelijkheden trouwens maar volgens mij hoort dat gewoon bij de NFL :P

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Vanavond naar de Jacksonville Jaguars tegen de Tampa Bay Buccaneers! Ben erg benieuwd. :)

• apis29
  • Niet online
quote:
Rivanov schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:31:
Vanavond naar de Jacksonville Jaguars tegen de Tampa Bay Buccaneers! Ben erg benieuwd. :)
Heb je al een China shirtje om in te blenden? :P (daar lopen er ook zoveel rond met een Chinese "replica")

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Wil shirtje halen in de officiële fan store in het stadion. ;)

• Flix20
Voor fan gear kan ik fanatics.com ten harte aanbevelen. Zowel internationaal als domestic(stateside)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Binnen! :)

Zicht vanaf onze stoel! section 107 row CC seat 23 & 24

We waren zojuist op de fan cam. Vol op het grote scherm. :+

Rivanov wijzigde deze reactie 31-08-2018 00:51 (70%)

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

quote:
Rivanov schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:41:
Binnen! :)

[afbeelding]

Zicht vanaf onze stoel! section 107 row CC seat 23 & 24
[afbeelding]

We waren zojuist op de fan cam. Vol op het grote scherm. :+

[afbeelding]
Supervet ! Hoe was de game/ervaring ? :)

Setup | Steam

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
KipCurreh schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:01:
[...]

Supervet ! Hoe was de game/ervaring ? :)
Was echt een top ervaring, erg leuk om een keer mee te maken. Niet te vergelijken met een sportwedstrijd in Nederland, zoals bijvoorbeeld voetbal. En bedoel dan met name de sfeer er omheen. Omdat een NFL wedstrijd 3 uur duurt, loopt iedereen maar een beetje rond tijdens de wedstrijd. Bij voetbal zit je 2 x 45 minuten op je stoel en ga je in de rust wat drinken halen. Hier doen ze dat gewoon continue tijdens de wedstrijd. Of ze lopen even rondje door het stadion.

Het was ook niet uitverkocht natuurlijk aangezien het pre-season was, dus het was niet extreem druk. Maar de hele sfeer en het over-the-top maakt het allemaal erg cool om te zien. :)

• Flix20
De sfeer is inderdaad ongeevernaard.
Totaal niet met nederlandse voetballerij te vergelijken.
Je slaat de spijker op de kop. hier ga je zitten, klapt 2 keer een halve liter pils naar binnen, slaat de buurman op z'n bek en gaat weer naar huis.

In de USA is het volledig op het spektakel gericht.
Stadium in Miami heeft bijvoorbeeld complete restaurants inhouse.
Gelukkig hebben die nu wel een overkapping over de stands. Toen ik daar vorig jaar bij een UM wedstrijd was, was het echt afzien.
Daarnaast kunnen de supporters van beide teams naast elkaar zitten, op een enkele incident(waar veelal alcohol meer de oorzaak is), gebeurt er helemaal niets.

Als er hier nog liefhebbers zijn van college football, er staat op YouTube een 4 delige serie van SB nation die onderzoek heeft gedaan naar het onderzoek dat vorig jaar liep tegen Ole miss.
En daarbij ook op het verhaal van Laremy Tunsil is gestuit.
Het heet "Foul play: the draft night sabotage of Laremy Tunsil".

Zal vanavond wel even een linkje erbij zetten.

• Carthrax
Ik ben 1 keer naar een Jets - Giants (wel pre-season) game geweest. Een echt derby dus.
Echt super gezellig. Af en toe zitten ze elkaar wat te stangen maar erger dan dat werd het niet.

• Flix20
quote:
Flix20 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:56:

Als er hier nog liefhebbers zijn van college football, er staat op YouTube een 4 delige serie van SB nation die onderzoek heeft gedaan naar het onderzoek dat vorig jaar liep tegen Ole miss.
En daarbij ook op het verhaal van Laremy Tunsil is gestuit.
Het heet "Foul play: the draft night sabotage of Laremy Tunsil".

Zal vanavond wel even een linkje erbij zetten.

Dit is de docu die ik bedoel.

Zit nu de season opener te kijken. Welke al een half uur later starten ook ivm het weer.
Mijn hemel wat een bedroevende wedstrijd zeg.
Iedereen lijkt nog in lre season form te zijn, refs inclusief.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Het niveau is nog niet top nee. Wel lekker om het hier live te kijken op NBC i.p.v. lokale Nederlandse tijd. ;)

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

even recapituleren via onderstaand filmpje, en ik ben weer helemaal pumped voor het nieuwe seizoen !

Het valt me trouwens hierin enorm op dat Cousins & Brees echt topkerels zijn !

Anyway, Ik zie net dat Ajayi 2 TD's heeft gelopen deze nacht, mooi begin van men fantasy team _/-\o_

Setup | Steam

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Zitten jullie ook weer voor de buis? ;)
Welke game zijn jullie aan het kijken? Momenteel heb ik Bucs vs. Saints op staan.

• Carthrax
Ik probeer zoveel mogelijk Dolphins wedstrijden live te kijken. Met de wedstrijden die beginnen om 19:00 wil dat prima (tenzij je natuurlijk 2x een onderbreking krijgt vanwege het weer ;) ).
Daarnaast kijk ik redelijk veel in de 40 minuten versie via Gamepass.

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True