Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[American Football] NFL topic

Pagina: 1
Acties:

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-05 18:13

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Openingspost is aangepast met alle wedstrijden die we volledig gratis (en legaal :)) kunnen volgen.

Papa Probeert Gaming

• duikje
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18-05 14:18
quote:
Chrisjuh_15 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:38:
Even een n00b vraagje hier... Dit seizoen voor het eerst actief de playoffs + Super Bowl gevolgd en wil komend seizoen in zijn geheel meepakken.. Zijn er hier mensen met ervaringen met de NFL Gamepass of kijken jullie via andere kanalen (Fox Sports bijvoorbeeld).

PS: erg genoten van de Super Bowl gisteren. De defense van de Broncos was fenomenaal gisteren. Top vermaak! 😊
Heb dit jaar voor het eerst de NFL gamepass aangeschaft (alle wedstrijden) en ben er zeer te spreken over, stream het via de app op mijn IPad naar mijn chromecast en kijk het lekker op mijn TV.
Ik heb een paar keer gehad dat de stream niet stabiel was, maar dit was maar een paar keer en het lijkt erop dat ze dat steeds beter voor elkaar hebben.
Pas op zeer verslavend Monday night football, Thursday night football en Sunday football.
Er zit een (kleine) vertraging op de streams, dus soms zie je de score al in de scoresheet terwijl in de stream het punt nog niet gescoord is.
minpunten:
volkslied etc. is niet te zien, wedstrijd stream start pas vanaf de kick-off
heel veel reclame, elke onderbreking word er mee gevuld
pregame show is van NFL channel niet van het broadcast netwerk, soms sluit dat niet zo lekker aan.

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16-05 14:04

Cloud

Moderator FM / T.net PowerMod

Go Hawks!

Hier ook een NFL Gamepass gebruiker sinds dit (afgelopen?) seizoen. Ook alle wedstrijden+SB. Is mij ook erg goed bevallen. Ik kijk de meeste games wel later terug en niet zozeer live. Scheelt aanmerkelijk in de tijd/game (geen reclame, timeouts weggeknipt, booth review weggeknipt, etc. etc.) en ik kan zelf het moment uitkiezen :) Ik heb geen enkele keer problemen gehad met de streams, kwaliteit is eigenlijk altijd uitstekend.

Ik kijk vooral via een addon voor Kodi. Heb het idee dat als ik vanaf mijn tablet het cast naar de Chromecast, de kwaliteit iets minder is. Geen idee of dat echt zo is maar dat zegt mijn gevoel :P

Cloud wijzigde deze reactie 08-02-2016 16:25 (6%)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• Robkazoe
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21:25
Op de PlayStation 4 heb je er volgens mij ook een app van. Kan ook een aanrader zijn (gebruik hem zelf overigens niet). Heb zelf NBA League Pass. Daar is de kwaliteit echt een stuk beter via de PS4 dan via mijn laptop -> HDMI -> tv.

• Robkazoe
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21:25
Ik heb zelf wel een beetje gesjoemeld met mijn NBA League Pass. Haal hem standaard uit Canada. De PS4 app controleert dit. Dus ik heb een nep PS4 account moeten aanmaken die in Canada gevestigd is om deze werkend te krijgen. Maar als je het gewoon netjes met een NL account doet, zou je überhaupt geen probleem moeten kennen.

• MikelenniuM
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
De Superbowl vanaf een andere kant:
Cockpit video of Blue Angels Super Bowl 50 Flyover

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 23:18
quote:
Carthrax schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:27:
Waar het aan het begin van het seizoen er niet op leek zijn de Dolphins goed terug gekomen en voor het eerst sinds 2008 een winning season en nog kans op de playoffs.
Wat de cheerleaders betreft hebben ze wat mij betreft elk jaar een winning season :9

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 23:18
quote:
Mark. schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:43:
[...]

Wie niet. Maar ben bang tenzij er een mirakel gebeurd dat die Patriots weer de hoofdprijs zullen pakken en we dan weer Giselle Bundchen met haar nutteloos gezwetst weer in de media zien hoe erg ze van haar man houdt blabla.
Zowel met winnende Patriots als met Gisele in beeld heb ik geen problemen.. O-)

Go Pats! *O*

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Robin40
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21:30
Hou de ervaringen hier met de game pass even in de gaten voor ik het aanschaf. Zonde van het geld als het niet zo soepel loopt, tot die tijd maar even doen met wat Fox Sports aanbied.

• Andamanen
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Leuk filmpje over een oude Pats-Jets wedstrijd van vlak voor het Belichick-Brady-tijdperk om in de stemming te komen: YouTube: That Time a Punter Played QB for the Jets and Threw 2 TD's | NFL...

Andamanen wijzigde deze reactie 15-10-2017 12:36 (6%)

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
College Football >:)

De ketting die elke speler die een turnover forceert mag dragen bij de University of Miami: https://www.si.com/colleg...canes-gold-turnover-chain
http://www.sun-sentinel.c...chain-20170903-story.html

Who started the tradition?

According to the Sun-Sentinel, two weeks before the season started, Miami cornerbacks coach Mike Rumph asked Anthony John Machado, a local Miami jeweler, if he would make a rope chain players could wear after forcing a turnover. Luckily for Rumph, Miami legend Vince Wilfork was in AJ's store during the call, and had a better idea.
quote:
The initial thought was a rope chain that players would get to wear after forcing a turnover.

“Naw, man,” chimed in Wilfork, recently retired after a 13-year NFL career. “We got to do the Cuban link, AJ!”

The consensus among the three was a collective “Hell yeah!”

“In Miami, what are we famous for? We’re famous for the Cuban chains,” Machado says. “But we need to add a little something to it.

“So we did a big U charm — orange stones, green stones in there to flash it out.”
What is the chain made out of?

The chain contains a 36-inch, 2.5-kilogram, 10-karat gold chain, with 900 orange and green sapphire stones arranged in a "U" that is 6.5 inches wide.

Even after linebacker Shaq Quarterman announced postgame the chain was real gold, doubters are still abound. Machado said it’s 10-karat gold mixed with other alloys, the inclusion of which saved the UM athletic department significant money on the purchase.
Nog betaald uit het budget van de universiteit ook 8)7 . Maar tot nu toe zijn ze ongeslagen en lijken weer helemaal terug van weggeweest, dit weekend Notre Dame een 41-8 pak slaag gegeven ( :/ ) een directe concurrent voor een plek in de 'playoffs' om de titel.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Carthrax schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:01:
Ik had gisteren trouwens weer problemen tijdens de livestream van de Bill - Jags wedstrijd.
En aan de berichten te zien was ik daar niet alleen in.
Qua hoeveelheid punten heb je niks gemist zie ik :+

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Malfunctions schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:25:
Ik heb niet echt een beeld bij de Jaguars. Zijn zij in staat om het de Patriots lastig te maken in de Final?
Ik heb persoonlijk het idee van niet. Denk dat de Pats "gewoon" weer in de Superbowl staan. Maar goed, ik had ook niet verwacht dat ze van de Steelers zouden winnen.

Papa Probeert Gaming

• Daniel
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22:03

Daniel

Kapitein NCC-1701
quote:
Ik heb niet echt een beeld bij de Jaguars. Zijn zij in staat om het de Patriots lastig te maken in de Final?
Natuurlijk, alles kan :) Maar ze hebben ook echt een duidelijk zwak punt en dat is de offense. Fournette is blessuregevoelig, Bortles is geen top 10 QB en het receiverkorps is een stapel no-names. De route naar winst is dat Bortles geen fouten maakt - wat hij zaterdag goed deed - en dat de defense punten scoort. Lukt dat dan hebben ze zeker een kans want ze hebben laten zien dat ze overeind kunnen blijven in een shootout. Maar lijkt me wel dat de Patriots de ruime favoriet zijn, ze hebben eigenlijk geen echte zwakke punten. Het recept voor winst van de Patriots is veel simpeler: op voorsprong komen en de druk bij Blake leggen.

De Jaguars hoeven niet ver terug te gaan voor hoe je kan winnen: twee jaar geleden Broncos vs Patriots in de AFC Championship game. 20-18 Broncos win, met een bont en blauwe Brady aan het eind. Continue pressure, twee INT's, en het lijk van Peyton Manning gooide nog twee TD's naar de mummie van Owen Daniels.
Belangrijk verschil...dat was in Denver.

Daniel wijzigde deze reactie 15-01-2018 13:05 (23%)

Twitter | Met Nerds om Tafel Podcast

• apis29
  • Niet online
quote:
https://www.si.com/nfl/20...ffs-defense-blake-bortles
quote:
Jacksonville is capable of winning the Super Bowl. There, I said it. Mock away, @ away, fill those mentions with memes directed at my mental acuity or brain fitness. But consider that: (1) The Jaguars have a great defense that appears to be without obvious weakness and is particularly strong in the secondary and with pass rushers (Sunday’s effort—see below—notwithstanding); (2) Jacksonville can run the ball with Leonard Fournette, who scored three times on Sunday and gained 109 yards; (3) Tom Coughlin is in charge now and (4) perhaps you remember that Coughlin beat the Patriots a couple times in Super Bowls; (5) It’s not like the Jaguars lack receivers; (6) Their underrated offensive line kept Blake Bortles protected all day against the Steelers and opened those holes for Fournette; and (7) defensive end Calais Campbell was perhaps the single most important offseason acquisition in the NFL last offseason, and . . . we could go on.

The obvious counter: Bortles. Fair enough. But let’s also be fair to Bortles here. He had several above-average games (in five contests, he posted a passer rating above 115.0) this season and did not turn the ball over on Sunday against the Steelers. He threw for 214 yards, a touchdown and managed to get back two fumbles before anyone from Pittsburgh could scoop them up. So do I think that Jacksonville will win the Super Bowl? No, I don’t. But if they did it wouldn’t be like the greatest upset in Super Bowl history or anything.

• Denniz0229
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17:46
quote:
s0kkie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:13:
Ik weet verder ook helaas niks meer dan dat, maar ik denk gezien het event van 0.00 tot 05.00 duurt dat het de complete wedstrijd inclusief alle reclame's en optredens wordt.
En over eten denk ik bij de entree zoals je normaal naar een film gaat of zelf wat mee brengen :)
ligt er natuurlijk wel aan welke stream je hebt, volledig amerikaans of de nederlandse.
persoonlijk vind ik de nederlandse altijd om te huilen met de zogenaamde experts e.d. :')

trouwens nog meer mensen die tijdens falcons-eagles helemaal geen reclame gezien hebben?
is wel enorm irritant, kijk liever reclame als naar een stilstaand scherm :+

• apis29
  • Niet online
Hoe kan iemand nou weer anti-fan van een nietzeggend team als de Falcons zijn? De Giants zijn al even kleurloos ondanks dat ze in die tijd een paar keer de SB gehaald hebben ...
Wat betreft de overgebleven teams word ik nou niet bepaald enthousiast. Twee NFC teams met een reserve QB die het in de finale tegen de Patriots moeten opnemen? Nou veel succes :D (al speelt Keenum wel al bijna het hele seizoen)
Twee teams met een goede defense maar niet beter dan de Jaguars en offenses waarvan ene Adam Thielen de enige Pro Bowl pick is en die heeft maar liefst 4 TD catches O-) (nog een TE met maar liefst 1 TD van de Eagles en een lineman).
Vikings - Jaguars lijkt me wel een leuke Super Bowl matchup met de Vikings thuis als winnaar ;) .
quote:
Carthrax schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:20:
Dat reclames regio gebonden zijn snap ik echt niet. Het kan je US bedrijf toch helemaal niet schaden als iemand uit bijv. Nederland ziet wat jij verkoopt.
Zo heb je ook veel US websites die niet buiten de US beschikbaar zijn, bijvoorbeeld die van Dick's Sporting Goods. Misschien omdat zij ook wapens in hun assortiment hebben maar dat heeft de Walmart ook en daar kunnen wij ook gewoon bij.
Ik blijf het raar vinden maar misschien is er wel een hele logische verklaring.
De regels zijn natuurlijk niet overal hetzelfde, je zal als regionale afdeling maar een boete krijgen omdat er ergens anders in de wereld een reclame is uitgezonden die bij jou tegen de reclame code is :+
Of je krijgt een celstraf in Saudie Arabië omdat er iemand met teveel cleavage een hotdog loopt te eten ofzo (of er wordt een halve koe op de bbq gegooid bij de stream in India, etc.). Of je mag een alcohol reclame alleen na 8 uur in de avond uitzenden en door het tijdsverschil komt er doodleuk een super bowl reclame voorbij vliegen tijdens de middaglunch (waar je in sommige landen überhaupt geen alcoholreclame mag maken, Frankrijk bijv.). Vlgns mij mag je hier ook nog steeds geen Pepsi vs Coca Cola reclame's maken/uitzenden ...

En uiteraard zal een deel met rechten van uitzenden via streaming media te maken hebben (en misschien ook wel luiheid als het niet geblokt wordt). Blijkbaar idd alleen bij NBC dit seizoen ...

Zeker wat nieuws dat Dick's geblokkeerd is daar heb ik altijd bij gekund maar nu idd niet.

Boeit met overigens totaal niet of ik die SB reclame's wel of niet kan zien. Weer zo'n media hype waar er tien jaar geleden hier nog nauwlijks iemand van gehoord had en nu moet iedereen het per se zien, nog liever dan de wedstrijd zelf :') . Gaan het lekker op de BBC kijken d:)b

Leuk die Game Pass trouwens >:) : http://www.independent.co...sers-errors-a7986676.html
Kllinkt al net zo triest als Eurosport Player die zo nodig een nieuwe app en ontwikkelaar moest aanstellen met het oog op de Winter Spelen. Één en al drama in het begin en nog steeds niet terug op oude simpele maar logisch en werkende niveau.

apis29 wijzigde deze reactie 17-01-2018 23:01 (41%)

• apis29
  • Niet online

quote:
What is National Signing Day?

National Signing Day is the first day an athlete can sign a letter of intent to his or her future school. The signing period lasts until April 1.

What day is National Signing Day?

National Signing Day is usually the first Wednesday of February.

When does National Signing Day start?

At 7 a.m. in their respective time zone, players can start sending in their letters of intent.

Players de-commit from schools all the time. Can they now after sending in a letter of intent?

Once a player submits his or her letter of intent, they must receive financial aid from that school. If they choose to attend a different school, they must be released by the previous program or lose a year of eligibility.
https://www.landof10.com/...ing-day-2017-what-to-know
:D

apis29 wijzigde deze reactie 08-02-2018 11:55 (9%)

• Daniel
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22:03

Daniel

Kapitein NCC-1701
@KipCurreh @Medjai DM me even jullie 06-nummers dan voeg ik jullie toe aan de Whatsapp-groep die we voor dit doel hebben opgezet. Belangrijk detail is dat ik dit samen met @Tweakjur opzet vanuit onze podcast, en dus verder niks met Tweakers te maken heeft. Maar ja kansen een beetje spreiden, zo groot is de fantasy community niet in NL.

Gamepass was de eerste 4-5 weken van 2017 compleet shit maar ik heb het idee dat ze daarna hun zaakjes toch wel behoorlijk op orde hadden? Ik heb althans bijna geen issues meer gehad.

Overigens heb ik toch kaarten kunnen fixen voor Eagles-Jags in Londen eind oktober *O* Hopelijk wordt het ook een beetje een kwaliteitswedstrijd...tot nu toe ligt het niveau van de Londen-games gemiddeld genomen niet zo hoog.

Daniel wijzigde deze reactie 19-07-2018 11:26 (17%)

Twitter | Met Nerds om Tafel Podcast

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 17-05 13:42
quote:
Carthrax schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:16:
Ik moet de kaarten nog reserveren maar als het goed is ga ik eind volgende maand naar Tampa Bay Buccaneers tegen Detroit.
Even kijken of ik nog wat mooie plekken voor mij en mijn zoon kan bemachtigen. Zit nog te twijfelen of ik mooi rond de 50 ga zitten of vlak bij het piratenschip :P
Check eens op seatgeek.com
Daar via dat platform koop ik meestal mijn kaarten in de states. Werkt top.
Hebben ook veelal promo's dat je bv $20 korting krijgt op je eerste aankoop.

PSN: Flix20-NL

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:30

Rivanov

Apple freak

Tickets al binnen in de Stubhub app. Werkt dus perféct! :)
$ 92 incl. fees (€ 80) voor 2 tickets.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• apis29
  • Niet online
quote:
Flix20 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:42:
[...]

Dan gaat het vanzelf in de contracten worden opgenomen.
Dan komt er een clausule dat de speler zelf de mogelijke gezondheidsrisico's accepteert en de compensatie (salaris) die daar tegenover staat.

Als speler zijnde ben je ook helemaal niet blij met die regels.
Als LB/DL probeer je natuurlijk zoveel mogelijk je handen te gebruiken om van je block af te komen.
Maar als je een FB op volle vaart in het A-gap probeert op te pakken is dat vragen om gebroken polsen/armen.
Dus wordt het schouders gebruiken en daarbij geheid contact met de helm.

idem als HB die door een inside gap schiet.
Het is niet te voorkomen en hoort bij het spel.
Wil je het niet, dan moet je niet spelen. Dat is een keuze die je zelf neemt.

[...]

Helm is je wapen, niet een beschermmiddel.
Zo'n beetje alles wat fout is opgesomd dus (y) . 'Helm is een wapen' :') , tuurlijk heeft de NFL ooit de helm verplicht zodat je het als wapen kan gebruiken. De eerste helm is zeker ook bedacht om als wapen te kunnen gebruiken: een stuk leer met wat padding ...
En als je eerst met je schouder inkomt en er daarna helm contact is is er niks aan de hand volgens de regels dus dat argument slaat ook nergens op.

apis29 wijzigde deze reactie 20-08-2018 14:21 (3%)

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 17-05 13:42
quote:
Cloud schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:25:
@Flix20
Op zich kan ik je goed volgen op één ding na:

[...]

Als de gezondheid van spelers niet de hoofdreden is voor deze nieuwe regel, wat denk jij dan dat het wel is? Dat is niet onaardig bedoeld maar serieuze nieuwsgierigheid. Je lijkt er goed verstand van de hebben :) Ik zie namelijk echt gezondheid en hoofd/nek blessures als hoofdreden terugkomen elke keer. Waarbij met name seizoen '17 dan als voorbeeld genoemd wordt van teveel van dat soort blessures.

Verder zie ik ook dat hoewel de regel goedgekeurd is door alle teams, de spelers zélf wel hun twijfelgevoelens hebben bij de uitvoer ervan. Als ik bijvoorbeeld naar Bobby Wagner luisterde over deze regel in relatie tot open field tackling, dan zag hij daar ook wel problemen bij de uitvoer en het voorkomen van deze penalty. Ondanks dat Seahawks al tijden een vorm van tackelen proberen uit te voeren die zo veilig als mogelijk zou zijn voor beide kanten. Maar goed, hij zei ook dat het aan de officials was om het tijdens de preseason zo duidelijk als mogelijk te maken voor spelers, wat ze nu eigenlijk wel/niet willen zien. Ondertussen heeft de NFL de lesvideo al aangepast n.a.v. de ophef :p Dus kristalhelder was het in elk geval niet.
In mijn ogen is het simpel; $$$
De eigenaren geven een paar punten aan waar ze de aandacht op willen vestigen, vervolgens gaat de compitition committee zich daarover buigen om met een voorstel te komen, waar vervolgens de eigenaren zich over buigen.

De NFL en daarmee de eigenaren zitten momenteel verwikkeld in een nare rechtzaam mbt het hele CTE geval.
Daar willen ze zich voor in de toekomst mee dekken door deze regels in te stellen. Dan kunnen ze zeggen van kijk, we hebben de regels ingevoerd, we hebben er alles aan gedaan om het zo veilig mogelijk te maken, wat er dan, alsnog binnen de regels gebeurt, is eigen risico.

Daarnaast is het ook het imago wat ze naar buiten willen dragen.
Tuurlijk zullen ze zich wel zorgen maken om de veiligheid van de spelers, maar dat staat naar mijn mening en uit het doen en laten niet op één.
Dit is ook de gedachte die bij een deel van de spelers speelt.

Het is ook een hele vage regel die onmogelijk is uniform toe te passen.
Hij staat heel concreet beschreven, zie mijn vorige reactie, maar de toepassing daarvan is onmogelijk.
De ref moet nu zelf gaan beoordelen of de speler contact met de helm heeft kunnen voorkomen.
Als toevoeging:
Waarom denk je dat die rookie LB zich zo hard heeft gemaakt om in zijn contract te laten zetten dat een 'helmet rule gerelateerde' schorsing niet tot gevolg zou hebben dat het gegarandeerde deel van zijn contract komt te vervallen.

Dat laatste vormt meteen een mooi bruggetje naar je volgende vraag:
quote:
Over regels gesproken: ik zie ook veel ophef over de nieuwe catch rule, wat is hier het gevoel over die regel? :) Die regel heb ik me verder nog niet in verdiept.
Dit was met name de vorige seizoenen een hele omstreden regel. Ondertussen was het een regel me zoveel toevoegingen, dat gewoon onduidelijk was wat nou precies een catch was.
Het school voorbeeld hiervan was de ‘non-catch’ van Dez Bryant van de Cowboys tegen de Packers in ik geloof een playoff wedstrijd.
Ook een voorbeeld is de ‘non-catch’ van Calvin Johnsons een paar jaar geleden tegen de Bears. Ook deze werd afgekeurd.
De regel moest gewoon aangepast worden.

Ik ben niet helemaal 100% op de hoogte nog van wat de regel nu is en hoe deze toegepast gaat worden.
Dat zal ik nog eens moeten uitzoeken.

Flix20 wijzigde deze reactie 21-08-2018 14:54 (3%)

PSN: Flix20-NL

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Binnen! :)

Zicht vanaf onze stoel! section 107 row CC seat 23 & 24

We waren zojuist op de fan cam. Vol op het grote scherm. :+

Rivanov wijzigde deze reactie 31-08-2018 00:51 (70%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
KipCurreh schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:01:
[...]

Supervet ! Hoe was de game/ervaring ? :)
Was echt een top ervaring, erg leuk om een keer mee te maken. Niet te vergelijken met een sportwedstrijd in Nederland, zoals bijvoorbeeld voetbal. En bedoel dan met name de sfeer er omheen. Omdat een NFL wedstrijd 3 uur duurt, loopt iedereen maar een beetje rond tijdens de wedstrijd. Bij voetbal zit je 2 x 45 minuten op je stoel en ga je in de rust wat drinken halen. Hier doen ze dat gewoon continue tijdens de wedstrijd. Of ze lopen even rondje door het stadion.

Het was ook niet uitverkocht natuurlijk aangezien het pre-season was, dus het was niet extreem druk. Maar de hele sfeer en het over-the-top maakt het allemaal erg cool om te zien. :)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Economie en maatschappij

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True