Aangezien er redelijk wat mensen NFL blijken te kijken lijkt het me tijd voor een heus NFL topic. Hierbij kunnen wel alvast flink in discussie over het komende American Football seizoen dat op 10 September weer begint.
NFL kijken? NFL Gamepass
Het complete seizoen €179.99
Het seizoen zonder play-offs en superbowl €144.99
Alleen je favoriete team €119.99
7 dagen account €13.49
FOX SportsAlleen bepaalde wedstrijden. Bekijk de TV-Gids voor meer info.
Fox Sports Internationaal vanaf €14.95 p/m
Fox Sports Compleet vanaf €17.95 p/m
Fox Sports Go Dagpas €7.95
GRATIS iedere zondag om 19.00 en 22.00 uur @ Ran.de livestream
GRATIS 4 Oktober (Londen) Jets vs. Dolphins @ CBS Sports
GRATIS 25 Oktober (Londen) Jaquars vs. Bills @ Yahoo
GRATIS 26 November (Thanksgiving) Panthers vs. Cowboys @ CBS Sports
GRATIS Alle post-season games inclusief de Superbowl @ CBS Sports
---
Dit begintopic wordt gaandeweg uitgebreid met meer info.
[Voor 65% gewijzigd door 8GUS op 28-09-2015 15:18]
Oeh jaja het begint binnenkort weer, was erg apart dat er laatst 3 van de patriots waaronder Josh Boyce en legarette blount hier in mijn stamkroeg een biertje deden hier in amsterdam ,we herkenden opeens een SB-ring,heb ik die ook eens in het echt gezien
echt zo apart dat ik met een paar heb kunnen praten
Heb eventueel nog wel foto waar barman met ze opstaat (ook NFL fan),had alleen wel een SB seahawks shirt aan toevallig, na de vraag of ik amerikaan was kreeg ik een "wrong team man"
man wat was ik half hyper en niemand ons om heen begreep ons wel handtekeningen helaas niet op een bal,want ja waar haal je die opeens zo snel vandaan
[Voor 8% gewijzigd door mrsar op 04-08-2015 20:56]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Voor mijn gevoel waren er voor dit jaar erg veel transfers van spelers en coaches, maar misschien is dat een gevolg van mijn AFC East bias. Ik ben benieuwd of de schorsing van Brady nog (gedeeltelijk) geschrapt gaat worden.
Als 49ers-fan vrees ik met grote vrezen voor dit seizoen. Er komen wel wat positieve geluiden uit het trainingskamp, en Tomsula lijkt de spelers wat meer aan zijn zijde te hebben dan Harbaugh in zijn laatste jaar, maar met name de defense heeft een hoop klappen gehad tijdens het offseason.
Ben benieuwd, even kijken of ik ze nog kan zien spelen als ze hier in Denver zijn.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly. And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Het hele deflategate lijkt een grote Patriots onzin jacht als je het mij vraagt. Maar goed, het lijkt erop toch echt op dat Garoppolo het de eerste vier wedstrijden moet gaan doen.
Mijn team heeft weer hele andere problemen sinds gisteren. Foster voor zeker 8 weken eruit wat erachter zit (Blue, Polk & Grimes) is bij lange na niet voldoende denk ik. Hoop misschien wel op Ray Rice als hij zich weet te gedragen
Mede naar aanleiding van dit topic ben ik maar even door de nieuwe rosters gaan bladeren voor dit seizoen. De grote vier van vorig seizoen staan er nog goed voor denk ik (SEA, GB, NE, DE), maar de meeste divisies lijken op papier een stuk interessanter te zijn geworden, waar het vorig jaar vaak een beetje te makkelijk leek voor de topteams. Vooral de NFC East lijkt weer op weg naar niveau waar eigenlijk alle wedstrijden weer leuke matchups zijn.
Seattle is beestachtig goed denk ik. Vooral met Jimmy Graham als TE en Lynch als RB in de Redzone.
DE en NE moet ik nog zien. NE vanwege het QB issue dat ze mogelijk hebben met Brady en DE vanwege Mannings arm. Maar in de basis blijven dit natuurlijk kanshebbers.
En vergeet de Colts niet. Die hebben best een aardig offseason gehad en veel goede spelers aangetrokken (oa. Frank Gore en Andre Johnson). Hun enige probleem is dat ze nu of misschien nog volgend seizoen moeten scoren. Anders zijn deze nieuwe aanwinsten gewoon te oud om nog op niveau te presteren.
Dan hoop ik voor jou dat Bradford heel blijft, want Sanchez zie ik het ook niet doen.
Ik heb trouwens een Fantasy League aangemaakt. Dus als er iemand mee wil doen dan stuur je e-mail adres naar m'n inbox hier en dan meld ik je aan. Heb een poule van vier teams aangemaakt, maar bij meer animo kan deze per twee teams vergroot worden.
Aan de NFC kant denk ik dat zal gaan tussen Greenbay (mijn team) en Seatle en thuisvoordeel in de playoffs zal belangrijk zijn voor beide teams dus hopelijk kan Greenbay dit jaar thuisvoordeel behalen.. Aan de AFC kant zal het spannender zijn en hoop ik eigenlijk op een playoff finale tussen de Colts en Bengals. Superbowl prognose: Greenbay tegen de Colts
Apparently this morning, IK Enemkpali walked up to Geno Smith and punched him in the jaw, breaking it. Enemkpali was immediately released, and Smith now has a broken jaw, which means he will be out 6-10 weeks.
Ik heb er ook weer zin in M'n Seahawks hebben een aantal mooie wijzigingen gedaan en ze waren al lekker bezig. Ben heel benieuwd hoe Jimmy Graham de boel gaat veranderen.
btw: hebben jullie allemaal een Gamepass of?
[Voor 13% gewijzigd door Cloud op 12-08-2015 11:50]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon 60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Apparently this morning, IK Enemkpali walked up to Geno Smith and punched him in the jaw, breaking it. Enemkpali was immediately released, and Smith now has a broken jaw, which means he will be out 6-10 weeks.
Haha! Ik las het ja. Nu ben ik wel heeuuul benieuwd wie starting QB word daar.
Cloud schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:50:
Ik heb er ook weer zin in M'n Seahawks hebben een aantal mooie wijzigingen gedaan en ze waren al lekker bezig. Ben heel benieuwd hoe Jimmy Graham de boel gaat veranderen.
btw: hebben jullie allemaal een Gamepass of?
Graham en Lynch in één redzone package....poh...dat wordt scoren lijkt me.
ik heb op dit moment nog geen gamepass er is nog steeds kans dat NFL terugkeert bij Foxsports of anders naar Eurosport gaat dus ik wacht het nog even af seizoen begint pas over iets minder als een maand.
Nog meer mensen die hier kaartjes hebben voor de NFL Wembley wedstrijden?
Losse Dolphins kaarten waren uitverkocht, dus heb nu een seasonticket voor de 3 wedstrijden.
Nu bekend is dat RGIII niet de starter wordt in Washington denk ik dat hij daar niet lang meer zal zitten. Ik hoop op een niet al te dure trade naar de Texans. Want met Hoyer en Mallet hebben ze in essentie twee "placeholders". Als RGII daar nu eens lekker gaat leren en volgend jaar misschien speelt dan kan dit wel eens een contender gaan worden!
Voor de meeste teams is hij dit jaar waarschijnlijk te duur. In een trade moeten ze geloof ik zijn oude contract overnemen. Misschien kan hij later wel ergens als goede back-up inleren in een goed systeem (Denver, Seattle?)
Denver gaat uiteindelijk wel iemand nodig hebben ja. Manning heeft ook niet het eeuwige leven. Seattle lijkt me wat onwaarschijnlijker.
Ik denk dat hij in ieder geval wel nog ergens een toekomst heeft. Bij Washington hebben ze hem veel te vroeg gebracht. Er zijn er maar weinig die "pro-ready" zijn als ze van college af komen.
De defense van de Dolphins begint nu op stoom te komen. Suh, Cameron Wake en Earl Mitchell zijn in zeer goede vorm dus ik ben benieuwd hoe het seizoen zal gaan voor de Dolphins.
[Voor 4% gewijzigd door Carthrax op 02-09-2015 10:12]
Ondertussen staat ook het College seizoen weer op het punt van beginnen en duiken er de jaarlijkse 'hype videos' op waaronder deze van LSU
[Vimeo: https://vimeo.com/136961414]
(eigenlijk nooit bekeken in vorige jaren die hype fimpjes; achteraf valt ie nog best tegen eigenlijk, sfeer in dat stadion wordt niet bepaald goed weergegeven)
Ik ben opgegroeid met Notre Dame football op NBC Europe dus bijna vanzelfsprekend dat ik die nog steeds elk jaar volg. Bij Sports Illustrated zien ze kansen voor ze om de 'playoffs' te halen (top 4) maar dat is echt een best case scenario, algemene verwachting is hieronder te zien ...
Pre-season ranglijst:
Bij Sports Illustrated is hun pre-season All-America team de volgende:
SI.com Preseason All-America Team
OFFENSE
QB - Trevone Boykin, TCU, Senior
Heisman frontrunner passed for 3,901 yards and 33 touchdowns last season while leading a potent offense. RB - Nick Chubb Georgia, Sophomore
Bulldogs stud tallied 1,547 yards last season despite sharing carries with first-round draft pick Todd Gurley. RB - Ezekiel Elliott, Ohio State, Junior
Junior recorded 696 rushing yards over the final three games to lead Ohio State to a national championship. WR - Rashard Higgins, Colorado State, Junior
Junior will have to continue to produce despite losing coach Jim McElwain and quarterback Garrett Grayson. WR - Laquon Treadwell, Ole Miss, Junior
After missing the end of last year because of an ankle injury, Treadwell is poised to shine in his junior season. TE - Evan Engram, Ole Miss, Junior
Powder Springs, Ga., native will complement Treadwell as a dangerous target in the Rebels' passing attack. T - Ronnie Stanley, Notre Dame, Senior
Stanley will serve as the anchor of the line in an Irish offense that will look to emphasize its running game. G - Pat Elflein, Ohio State, Junior
Junior started 15 games last season and will be tasked with opening up holes for Elliott in the running game. C - Max Tuerk, USC, Senior
Trojans standout will work with QB Cody Kessler and call shots on an offensive line returning four of five starters. G - Landon Turner, North Carolina, Senior
Third-team All-ACC selection will play a pivotal role on the line of one of the conference's top attacks. T - Laremy Tunsil, Ole Miss, Junior
The 6'5", 305-pounder will pave the way for the Rebels' running backs and protect their new quarterback.
DEFENSE
DL - Joey Bosa, Ohio State, Junior
Powerful pass-rusher will lead an imposing Buckeyes line after he misses the season opener due to a suspension. DL - A'Shawn Robinson, Alabama, Junior
Junior recorded 49 tackles and four quarterback hurries last season while bolstering Alabama's front seven. DL - Shawn Oakman, Baylor, Senior
Disruptive presence started 13 games and notched 11 sacks to help Baylor tie for the Big 12 title last year. LB - Scooby Wright, Arizona, Junior
Nagurski Trophy winner led the country with 163 tackles and six forced fumbles and also had 14 sacks. LB - Jaylon Smith, Notre Dame, Junior
Athletic defender who makes plays all over the field is back to lead an Irish defense that returns 10 starters. LB - Reggie Ragland, Alabama, Senior
Madison, Ala., native ranked among the Tide's leaders in tackles (95) and tackles for loss (10.5) last year. LB - Myles Jack, UCLA, Junior
Two-way threat was a second-team All-Pac 12 honoree after posting 88 tackles and three rushing touchdowns. CB - Jalen Ramsey, Florida State, Junior
Junior is switching to cornerback in 2015 after playing multiple positions his first two seasons with the 'Noles. S - Jeremy Cash, Duke, Senior
Ohio State transfer had 111 tackles and seven pass breakups last season while fortifying Duke's defense. S - Vonn Bell, Ohio State, Junior
One of two juniors starting at safety for the Buckeyes after leading the secondary with 92 tackles last season. CB - Vernon Hargreaves, Florida, Junior
Junior with elite cover skills led the SEC with 13 pass breakups last season and also recorded 50 tackles.
SPECIAL TEAMS
K - ROBERTO AGUAYO, Florida State, Junior
Groza Award finalist hit 27 of 30 field goal tries and went a perfect 55 for 55 on extra points last season. P - JK Scott, Alabama, Sophomore
Denver native averaged 48 yards per punt last year and was a finalist for the Ray Guy Award as a true freshman. R - Alex Ross, Oklahoma, Junior
Sooners standout averaged 27.6 yards per kick return and finished with 595 rushing yards last season. AP - Adoree' Jackson, USC, Sophomore
Track star figures to contribute as a cornerback and wide receiver while serving as the Trojans' top return man.
Ik volg College niet echt, maar ik vind het wel een raar systeem dat er ieder jaar zo veel teams zijn die misschien maar 1 wedstrijd verliezen. Het geeft mij altijd het idee dat de concurrentie binnen de divisies niet zo sterk is. Dat ze nu een playoff hebben voor de titel is wel een flinke verbetering.
College football is zelfs beter bezocht (en heeft hier en daar grotere stadions) dan de NFL. Ik heb college football vooral goed kunnen volgen toen ESPN America nog op de buis was.
Ik begrijp de opzet ook niet helemaal. Dit is echt iets dat in de loop der tijd zo is gegroeid. Met de invoering van de play-offs is het al ietsje beter geworden, maar de rankings (polls) worden nog steeds bepaald door een coaches poll, enkele computers en nog een derde partij (Associated Press poll geloof ik). Of iets in die richting. Heeft vooral veel met statistieken te maken en hoe goed of slecht een bepaalde conference wordt geacht.
Helaas zal ik deze alleen via de ESPN website oid gaan volgen. Zodra de volgende draft dichterbij komt ga ik me wel weer verdiepen in de prospects.
De teams zijn deels verantwoordelijk voor hun eigen schema, kies je sterke tegenstanders uit (naast meestal de teams uit je eigen divisie) en je wint ze dan zal je vast meer stemmen krijgen (de ranglijst wordt bepaald door de pers en de coaches die mogen stemmen) maar je loopt aan de andere kant ook meer kans op verlies en 1 keer kan er al 1 teveel zijn om voor de titel te mogen strijden (nationaal of divisie).
De playoff is ingevoerd omdat er regelmatig eigenlijk meer dan twee teams volstrekt in aanmerking kwamen om voor de nationale titel te spelen maar dat kon dus nooit en hing af van de 'willekeur' van de stemmers en ook deels je beginranking.
Hier hebben ze ook geen last van een salary cap en het draft systeem dus alles hangt van de recruiting af wie er sterk is of niet en dat zijn regelmatig de traditionele teams die veel meer budget vrijmaken voor hun spelletje dan de kleinere colleges (enige restrictie is eigenlijk het aantal beurzen die je mag uitdelen aan spelers om voor je te komen spelen). Vandaar dat je grote verschillen ziet in de stand maar voor heel veel teams is er aan het eind van het seizoen nog een Bowl Game waar nog wat te winnen valt voor de eer (Wikipedia: Bowl eligibility)
Math and Football: A Long History
Opinion polls have topped the sports page since the Associated Press college football ratings appeared in 1936. But the very first widely known poll was actually a mathematical system, just like the BCS rankings. This ranking was designed in 1926 by an economics professor at the University of Illinois.
Here is a closer look at how the math that produces the BCS rating works. There are four components that contribute to a team's rank.
Subjective polls
Computer rankings
Strength of a team's schedule
Number of Losses
Each of these factors is represented by a numerical value. Teams are assigned a certain number of points for their performance in each category. These four values are then totaled to produce a team's final score. The team with the lowest point total gets the number one spot for the week.
[Voor 35% gewijzigd door apis29 op 02-09-2015 12:47]
Nog een teaser en een E:60 achtergrond verhaal over 1 van die drie All-americans om een oogje op te houden: Ezekiel Elliott van de huidig nationaal kampioen Ohio State. Komt ook mooi een stukje over de recruiting in voor. Pete Carrol van de Seahawks was ook één van de beste recruiters in college net als deze Urban Meyer van nu Ohio State (al eerder nationaal kampioen met Florida).
Toch nog een poging, ik heb op yahoo een fantasy league lopen maar op dit moment komen we nog 1 team tekort. Het is een kleine league (max. 6 teams) , als iemand interesse heeft kun je hier de league vinden en je inschrijven: https://yho.com/nfl?l=819...ca0&ikey=d280b2842364b668 . Live draft is vanavond om 8 uur, dus inschrijven moet voor die tijd. Als je niet bij de draft aanwezig kunt zijn draft Yahoo voor je, dus geen ramp als je daar niet bij kan zijn.
Bij 3 geinteresseerden kan het max aantal teams natuurlijk opgeschroefd worden
Het is nog niet bekend of de wedstrijden van het komende NFL-seizoen ook in Nederland uitgezonden gaan worden. Eerder gaf Fox Sports aan dat het komend seizoen de NFL niet uit zou zenden, maar volgens Totaal TV lopen de onderhandelingen voor een nieuw contract nog. “Ik verwacht op korte termijn duidelijkheid”, aldus woordvoerder Maarten van Rooijen.
Het lijkt er op dat meer partijen interesse hebben om de beelden uit te zenden, zoals onder meer Eurosport. Het is niet bekend of Sport1 ook in onderhandeling met de NFL is voor de uitzendrechten. Het is volgens deskundigen niet vreemd dat er een week voor de start van de competitie nog geen duidelijkheid is waar de wedstrijden in Nederland te zien zullen zijn. De rechten worden tot op het laatst uitonderhandeld en de verwachting is dat er na het weekend meer duidelijkheid komt over of en waar de NFL in Nederland te zien is.
Nog maar 1 aflevering te gaan van Hard Knocks voor dit seizoen. Deze keer waren ze bij Houston.
Toch altijd leuk om achter de schermen te kijken van een NFL team.
Als jullie in Nederland niks hebben, ik geloof dat er elke week 2 wedstrijden te zien zijn bij de ProSiebenSat.1 groep. Dat is gewoon onbetaald kabel en hebben zeker ook een mediatheek. Anders loopt het hier in Duitsland op Sport1 US (de reden dat ik deze zender heb), waar trouwens ook College Football loopt.
Hoop dat de Colts eens iets gaan doen met de underdog positie die ze vorig jaar ook al hadden. Andrew Luck is toch echt 1 van mijn favorieten.
Ik kijk meestal alleen de Superbowl.
Hoe kan ik dat het beste live hier in Nederland bekijken?
Dit jaar heb ik het een paar dagen later gedownload, omdat ik echt nergens live kon kijken.
Ik heb geen digitale televisie.
Toshiba e755 Pocket PC > Panasonic G500 >Nokia 8210 > Nokia 8850 > Vario MDA (htc wizard 200) > Vario MDA III (htc tytn II) > HTC Hero > HTC Desire HD > Asus Transformer TF101 > Asus Padfone > Oppo Find 5 > LG Nexus 5 > Wileyfox Swift 2X > Razer Phone
Xyphoid schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:35:
Ik kijk meestal alleen de Superbowl.
Hoe kan ik dat het beste live hier in Nederland bekijken?
Dit jaar heb ik het een paar dagen later gedownload, omdat ik echt nergens live kon kijken.
Ik heb geen digitale televisie.
Het beste ga je naar een goed cafe met een paar vrienden die ook graag kijken en kijk je het daar
Wordt een moeizaam seizoen voor mij, de Packers hebben in 4 pre season games iets van 6 man uit zien vallen met blessures. Rodgers kwakkelt ook nog met fitheid en Jordy Nelson speelt het hele seizoen niet..
Als ik naar de uitslagen/highlights van de pre season kijk doen de Chiefs (en de Eagles ook!) het weer erg goed, ben benieuwd of ze hun playoff demons dit jaar wel kunnen verbannen (als ze zover komen).
Wordt een moeizaam seizoen voor mij, de Packers hebben in 4 pre season games iets van 6 man uit zien vallen met blessures. Rodgers kwakkelt ook nog met fitheid en Jordy Nelson speelt het hele seizoen niet..
Als ik naar de uitslagen/highlights van de pre season kijk doen de Chiefs (en de Eagles ook!) het weer erg goed, ben benieuwd of ze hun playoff demons dit jaar wel kunnen verbannen (als ze zover komen).
Dat, terwijl Rodgers door vele gezien wordt als de beste QB dit seizoen. Ben benieuwd, heb vrienden die vaak naar Packers wedstrijden gaan. Hoop voor hun dat ze een leuk seizoen krijgen .
Dat, terwijl Rodgers door vele gezien wordt als de beste QB dit seizoen. Ben benieuwd, heb vrienden die vaak naar Packers wedstrijden gaan. Hoop voor hun dat ze een leuk seizoen krijgen .
Ik vind Rodgers al een aantal jaar de beste QB van de league maar dat ligt altijd erg gevoelig. Hangt ook erg af van hoe een team om een QB heen functioneert.
Rodgers is misschien geen Brady in de pocket of Kaepernick qua rushen maar hij combineert beide zo goed dat hij (imo) de beste overall is.
Carthrax schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:16:
Nog maar 1 aflevering te gaan van Hard Knocks voor dit seizoen. Deze keer waren ze bij Houston.
Heb je ze kunnen kijken dan? Hoe en waar? Heb ze al proberen te downloaden, maar kon tot zover nog niets vinden. Houston is wel mijn cluppie, vandaar
macciez schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:24:
Als jullie in Nederland niks hebben, ik geloof dat er elke week 2 wedstrijden te zien zijn bij de ProSiebenSat.1 groep. Dat is gewoon onbetaald kabel en hebben zeker ook een mediatheek. Anders loopt het hier in Duitsland op Sport1 US (de reden dat ik deze zender heb), waar trouwens ook College Football loopt.
Als dat de "gewone" Sat 1 is dan ontvangen we die in NL ook.Maar zoals ik het nu kan zien helaas niet
Heb je ze kunnen kijken dan? Hoe en waar? Heb ze al proberen te downloaden, maar kon tot zover nog niets vinden. Houston is wel mijn cluppie, vandaar
Nieuwsgroepen Alleen aflevering 1 kon ik niet meer vinden en aflevering 5 komt nog.
JJ Watt, Vince Wilfork en Brian Cushing. Wat een kwaliteit hebben ze daar in de defense van Houston.
Carthrax schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:33:
Nieuwsgroepen Alleen aflevering 1 kon ik niet meer vinden en aflevering 5 komt nog.
JJ Watt, Vince Wilfork en Brian Cushing. Wat een kwaliteit hebben ze daar in de defense van Houston.
Ah. Lang geleden dat ik met nieuwsgroepen gewerkt heb.
Met de defence is inderdaad niks mis. Als de Hoyer en/of Mallet ok presteren (hoeft nog niet eens super) dan hebben ze kans om de play-offs te halen. Nog altijd zonde dat ze toen niet Bridgewater als QB gedraft hebben. Clowney heeft nog weinig opgebracht en zelfs zonder hem is de defence al top.
[...]
Als dat de "gewone" Sat 1 is dan ontvangen we die in NL ook.Maar zoals ik het nu kan zien helaas niet
Denk dat het de gewone Sat1 is, maar dan tijdens het speciale sportuur. Dat noemen ze dan RAN: http://www.ran.de/us-sport/nfl . Hoe het precies zit weet ik niet, maar heb al vaker reclame voorbij zien komen.
Stukje naar beneden staat waar het wordt uitgezonden. Donderdagnacht op SAT1, maar dan kennelijk op ProSiebenMAXX. Hebben jullie dat ook? Anders livestream op ran.de.
Carthrax schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:16:
spoiler:
Alle leuke rookies die ze lieten zien zijn alweer weg. Maar dat hoort er ook bij natuurlijk, want de teams zijn best wel klein.
Kan niet wachten! Ben nog aan het twijfelen over een Gamepass vanwege de kosten maar het jeukt toch weer.
Verwacht niet teveel van mijn team, Panthers, dit jaar. Tenzij Cam toch zijn klasse kan laten zien en blessurevrij blijft. Voor de rest toch veel rookies.
Weet iemand of er een site bestaat waar de wedstrijden na afloop een soort rating krijgen, zonder spoilers? Ik zoek meestal van tevoren een paar leuke match-ups uit en kijk die later (maandag of dinsdag), maar soms kijk je daarna naar de andere uitslagen en hoogtepunten van de week en blijk je een topwedstrijd gemist te hebben. "Vroeger" had nfl.com ratings, maar dit systeem is een paar jaar geleden van de site verdwenen.
Andamanen schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:11:
Weet iemand of er een site bestaat waar de wedstrijden na afloop een soort rating krijgen, zonder spoilers? Ik zoek meestal van tevoren een paar leuke match-ups uit en kijk die later (maandag of dinsdag), maar soms kijk je daarna naar de andere uitslagen en hoogtepunten van de week en blijk je een topwedstrijd gemist te hebben. "Vroeger" had nfl.com ratings, maar dit systeem is een paar jaar geleden van de site verdwenen.
De rating op nfl.com is inderdaad verdwenen maar op de scores pagina staat bij iedere gespeelde wedstrijd hoeveel 'big plays' er waren in de wedstrijd. Is wel een redelijk goeie indicatie of het een toffe pot was, probleem is alleen dat je de eindscores zult zien voordat je de highlights kunt bekijken..
Voor deze week ben ik nog niet helemaal uit: donderdag en maandag hebben leuke wedstrijden, maar op zondag springt er niet echt iets uit. Waarschijnlijk wordt het voor mij dan maar de klassieker Packers-Bears, ook al verwacht ik zoals iedereen een eenzijdige pot.
And we're off! Neem aan dat ik hier wel wat "spoilers" mag plaatsten? Anders wordt het voor sommige het forum even niet checken totdat ze de wedstrijd bekeken hebben....
Patriots zijn weer als vanouds. Tandem Brady/Gronkowski liep als een trein. Gronk is echt een beest man! NE is gewoon weer een royale kanshebber.
Ik hoop dat O'Brien (eerder WR, QB en OC coach bij NE) de TE's bij de Texans wat meer invloed kan geven. Al is het maar een beetje...
Bzrk80 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:24:
And we're off! Neem aan dat ik hier wel wat "spoilers" mag plaatsten? Anders wordt het voor sommige het forum even niet checken totdat ze de wedstrijd bekeken hebben....
Patriots zijn weer als vanouds. Tandem Brady/Gronkowski liep als een trein. Gronk is echt een beest man! NE is gewoon weer een royale kanshebber.
Ik hoop dat O'Brien (eerder WR, QB en OC coach bij NE) de TE's bij de Texans wat meer invloed kan geven. Al is het maar een beetje...
Gronk is idd echt niet normaal, je zou je als WR bijna gaan schamen als je de stats vergelijkt... Vind de nieuwe trend van TE's zoals Gronk wel echt gaaf, maakt het spel voor de defense zo enorm lastig!
*edit* Je zou bij de Texans gewoon JJ moeten gebruiken als TE, die zou dat echt wel kunnen. Probleem is dan alleen dat je je beste verdediger kwijt bent
[Voor 9% gewijzigd door Grimmie187 op 11-09-2015 09:04]
Heb je afgelopen seizoen de Texans niet een beetje gevolgd? JJ heeft 2 offensive TD's gescoord. Op een TE positie. Die heeft hij namelijk ook ooit gespeeld. Over een beest gesproken
Heb je afgelopen seizoen de Texans niet een beetje gevolgd? JJ heeft 2 offensive TD's gescoord. Op een TE positie. Die heeft hij namelijk ook ooit gespeeld. Over een beest gesproken
Ik volg de Texans niet echt nee, moet bekennen dat ik het een beetje saai team vind (op JJ na..) Is Schaub daar nog steeds QB? Echt de saaiste vent in de NFL
Wel tof dat ze JJ aan de offense laten ruiken, net even de die TD highlights opgezocht van afgelopen seizoen
Ik volg de Texans niet echt nee, moet bekennen dat ik het een beetje saai team vind (op JJ na..) Is Schaub daar nog steeds QB? Echt de saaiste vent in de NFL
Wel tof dat ze JJ aan de offense laten ruiken, net even de die TD highlights opgezocht van afgelopen seizoen
Haha! Als je denk dat Schaub daar nog zit dan heb je ze inderdaad niet echt gevolgd. Die was er vorig seizoen al niet meer. Geloof dat ie even naar de Raiders is gegaan. Geen idee waar hij nu zit. QB issues zijn er wel nog steeds trouwens
Naja, we gaan het zien. Zin in!
Edit: Wel weer typisch de de Steelers communicatieproblemen hadden in het Patriots stadion. Eerst deflategate, nu dit. Waar rook is....
Gronk is idd echt niet normaal, je zou je als WR bijna gaan schamen als je de stats vergelijkt... Vind de nieuwe trend van TE's zoals Gronk wel echt gaaf, maakt het spel voor de defense zo enorm lastig!
*edit* Je zou bij de Texans gewoon JJ moeten gebruiken als TE, die zou dat echt wel kunnen. Probleem is dan alleen dat je je beste verdediger kwijt bent
Is het een "nieuwe trend"? Bij de Chiefs had je vroeger al een Tony Gonzalez en daarvoor zelfs nog een Shannon Sharpe bij Denver (Gates, San Diego). In de tussentijd zijn er ook al zoveel vergelijkbare geweest bijv. een Jeremy Shockey zelfs nog. Patriots hadden er ook nog eentje die iirc hun leidende receiver was ...
Is het een "nieuwe trend"? Bij de Chiefs had je vroeger al een Tony Gonzalez en daarvoor zelfs nog een Shannon Sharpe bij Denver (Gates, San Diego). In de tussentijd zijn er ook al zoveel vergelijkbare geweest bijv. een Jeremy Shockey zelfs nog. Patriots hadden er ook nog eentje die iirc hun leidende receiver was ...
Ik volg de NFL pas echt sinds een paar jaar dus je hebt vast gelijk. Ik zag echter een preseason stukje op nfl.com waar gesproken werd over nieuwe 'hybrid' offenses waar TEs veel worden gebruikt t.o.v. vroeger waar de WRs en RBs vooral verantwoordelijk waren voor het scoren van de touchdowns, vandaar mijn opmerking over Gronk
Voor de mensen die het live gaan volgen: als er achteraf nog een onmisbare wedstrijd bij de vroege wedstrijden van zondag zit, zou iemand mij een spoilervrije DM willen sturen? Anders wordt het waarschijnlijk Colts-Bills voor mij.
Uiteindelijk zijn ze nog goed terug gekomen maar helaas niet ver genoeg.
De Dolphins zijn ook van een achterstand weer terug gekomen voor de overwinning!
Uiteindelijk zijn ze nog goed terug gekomen maar helaas niet ver genoeg.
De Dolphins zijn ook van een achterstand weer terug gekomen voor de overwinning!
Ja inderdaad. Mallett heeft de boel nog wel kunnen redden. Ik was al geen grote fan van Hoyer, maar nu heeft hij al helemaal vergald. Ik denk dat Mallett de nieuwe starter wordt.
Miami ook lekker ja. Enkele mooie plays op het eind van de wedstrijd.
Zonder te spoileren toch iedereen aanraden om naar de giants tegen de cowboys te kijken. Heb niks met beide teams maar was een geweldige wedstrijd.
De packers het verwachtte resultaat tegen de bears en lijken klaar om volgende week thuis de seahawks te verslaan voor eventueel thuisvoordeel in de playoffs.
Ik volg de NFL pas echt sinds een paar jaar dus je hebt vast gelijk. Ik zag echter een preseason stukje op nfl.com waar gesproken werd over nieuwe 'hybrid' offenses waar TEs veel worden gebruikt t.o.v. vroeger waar de WRs en RBs vooral verantwoordelijk waren voor het scoren van de touchdowns, vandaar mijn opmerking over Gronk
Het unieke aan Gronk is voornamelijk dat hij zo'n enorme mismatch is in de door z'n fysieke capaciteiten (lengte + snelheid + kracht). TE's worden normaal gesproken gecovered door linebackers, en receivers door cornerbacks/safety's. Een receiving tight end zoals Gronk is te snel voor een linebacker en te groot voor een cornerbacks/safety. Overigens was hij daarmee niet de eerste, spelers zoals Tony Gonzalez en Antonio Gates profiteerden daar ook al van, hoewel Gronk wel type XXL is. Doubleteamen van de TE is ook halve zelfmoord omdat dan de wide receivers niet gecovered kunnen worden.
Het principe van een grote TE om passes te vangen stamt van nog lang daarvoor, met Kellen Winslow en Shannon Sharpe.
Over TEs gesproken; Travis Kelce van KC heeft mijn Fantasy Football team gered . Jammer genoeg de wedstrijd zelf niet kunnen kijken, om de 1 of andere reden waren er alleen college football games op de NFL timeslots op Sport1US, grrrrrrrr.
Voor degenen die nog twijfelen over gamepass, als je via paypal de Braziliaanse valuta gebruikt betaal je ong 140 euro voor het hele seizoen incl playoffs en superbowl.
De trend is mede ingegeven door veranderende regels en in het algemeen betere, grotere atleten (dit zie je bijv. bij rugby ook terug). Maar dan nog, zoals ook in het derde artikel: de ultieme tight end en daarmee ultieme hybrid is naast receiver ook een uitstekend blokker en daarvan zijn er gewoon weinig, van wat ik gelezen heb komen er maar twee voor in aanmerking: Gronkowski en Vernon Davis.
De rest is gewoon snel en goed in receiven en qua blokken kan het ermee door. Bij Notre Dame zijn er nu twee achter elkaar doorgegaan naar de NFL, eerst Greg Olsen van de Panthers en erna Tyler Eifert die zie ik twee TD's had dit weekend (stond al getipt voor de Fantasy Leagues las ik laatst toen ik nog aan het overwegen was me aan te melden bij de hier geplaatste Yahoo league)
Ik hoop dat ze Kam Chancellor - hoewel ongebruikelijk - toch nog maar wat extra geld geven. Ze hadden hem best wel kunnen gebruiken.. Ik wil LoB terug.
waktak schreef op woensdag 16 september 2015 @ 00:35:
Voor degenen die nog twijfelen over gamepass, als je via paypal de Braziliaanse valuta gebruikt betaal je ong 140 euro voor het hele seizoen incl playoffs en superbowl.
Ik heb geen Paypal optie als ik dat wil doen? Kan alleen maar kiezen voor credit card.
Hoe lang duurt het voordat een game op GamePass beschikbaar is na uitzending? Ik pluk de games nu van teh interwebz maar daar zijn ze zondags pas laat beschikbaar.
[Voor 42% gewijzigd door Cloud op 16-09-2015 08:48]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon 60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Gamepass is allemaal live, maar je kunt ook gelijk alles terugkijken. Het werkt echt heerlijk, gebruik het nu 3 jaar. Verder heb je ook "redzone". Dit is een stream die automatisch schakelt tussen verschillende games (handig op zondag als er veel tegelijk is) als er iets noemenswaardig gebeurd.
Heb geen credit card, alleen maar Paypal. Ik lijk sowieso geen Paypal te kunnen kiezen zodra ik Brazillian Real als valuta kies. Zouden ze het aangepast hebben? Bij andere duurdere valuta kan ik wel steeds Paypal als betalingsoptie kiezen.
Overigens volg ik de NFL pas sinds vorig seizoen, dus ik twijfel nog een beetje om er (best wel) wat geld voor neer te tellen Maar ik hoor wel goede verhalen over Gamepass.
Cloud schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:16:
Heb geen credit card, alleen maar Paypal. Ik lijk sowieso geen Paypal te kunnen kiezen zodra ik Brazillian Real als valuta kies. Zouden ze het aangepast hebben? Bij andere duurdere valuta kan ik wel steeds Paypal als betalingsoptie kiezen.
Overigens volg ik de NFL pas sinds vorig seizoen, dus ik twijfel nog een beetje om er (best wel) wat geld voor neer te tellen Maar ik hoor wel goede verhalen erover.
Hmm jammer, kon altijd wel dacht ik. Het is zo'n geweldige sport als je er eenmaal induikt. Zit inmiddels in 2 fantasy football leagues, volgt de nfl op de voet, een beetje college en speel het spelletje inmiddels zelf ook!
Mocht je in de omgeving amersfoort wonen en een keer willen mee trainen ben je welkom Het mooie is dat er voor iedereen een positie is, wat je bouw of interesse ook is!
Hmm jammer, kon altijd wel dacht ik. Het is zo'n geweldige sport als je er eenmaal induikt. Zit inmiddels in 2 fantasy football leagues, volgt de nfl op de voet, een beetje college en speel het spelletje inmiddels zelf ook!
Ik vind het inderdaad echt een gave sport om te zien maar ben daar nogal alleen in in mijn omgeving Al kijkt m'n vrouw af en toe wat mee, maar niet serieus. Wou dat ik er eerder mee begonnen was!
Mocht je in de omgeving amersfoort wonen en een keer willen mee trainen ben je welkom Het mooie is dat er voor iedereen een positie is, wat je bouw of interesse ook is!
Helaas, woon in het hoge Noorden. Al schijnt Groningen ook een team te hebben maar dat is ook bijna drie kwartier enkele reis
gedeelte van mijn vrienden is er ook gek van gedeelte ervan heeft vroeger ook gespeelt bij een club hier in amsterdam,dus iedere superbowl zitten we standaard in onze stamkroeg met het groepje Men moet het spel eerst zin en de eerste laag begrijpen dat het niet simpel naar een bal kijken die heen en weer gaat
Toen mijn Ex mee ging naar een wedstrijd in Londen vond ze het aan het einde ook echt geweldig,eerste uur was ik nog voornamelijk bezig met de beginselen uitleggen maar toen ze die doorhad en de taktieken begon te zien zat ze er echt helemaal in,dat was echt geweldig
[Voor 49% gewijzigd door mrsar op 16-09-2015 11:31]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Helaas, woon in het hoge Noorden. Al schijnt Groningen ook een team te hebben maar dat is ook bijna drie kwartier enkele reis
Ja dat zijn de Groningen Giants, echt een hele symphatieke club, altijd leuk om tegen te spelen. Zijn dit jaar gepromoveerd. Daar speelt een defensive tackle van 43-44 jaar, dus te oud ben je nooit
Achja ik moet ook drie kwartier reizen enkele reis, ik speel alleen met 2 vrienden daar dus dat scheelt wel.
Ik vind het inderdaad echt een gave sport om te zien maar ben daar nogal alleen in in mijn omgeving Al kijkt m'n vrouw af en toe wat mee, maar niet serieus. Wou dat ik er eerder mee begonnen was!
[...]
Het is de 3 kwartier waard. Ik ben zelf oud lid van Groningen (met football pensioen). Een zeer leuke groep in een klein wereldje en dat maakt het ook echt leuk.
Onlangs hadden wij bij Groningen de Lustrum Bowl en hebben de oudjes weer op het veld gestaan. Dan krijg je direct de kriebels om die geweldige sport weer te gaan beoefenen.
Ja dat zijn de Groningen Giants, echt een hele symphatieke club, altijd leuk om tegen te spelen. Zijn dit jaar gepromoveerd. Daar speelt een defensive tackle van 43-44 jaar, dus te oud ben je nooit
Achja ik moet ook drie kwartier reizen enkele reis, ik speel alleen met 2 vrienden daar dus dat scheelt wel.
De Defensive Tackle is 47 jaar oud Met zijn 2 meter en 146 kilo een altijd imposant gezicht.
De Defensive Tackle is 47 jaar oud Met zijn 2 meter en 146 kilo een altijd imposant gezicht.
haha kijk, die gaat de 50 wel halen denk ik. Hij is trouwens flink afgevallen! In Mei of Juni nog tegen hem gespeeld, maar hij zag er een stuk strakker uit!
waktak schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:42:
[...]
haha kijk, die gaat de 50 wel halen denk ik. Hij is trouwens flink afgevallen! In Mei of Juni nog tegen hem gespeeld, maar hij zag er een stuk strakker uit!
Waar speel je bij als ik vragen mag? Wij staan meestal met een groep oud leden de "beste stuurlui" uit te hangen maar volgen wel alle thuis wedstrijden.
Waar speel je bij als ik vragen mag? Wij staan meestal met een groep oud leden de "beste stuurlui" uit te hangen maar volgen wel alle thuis wedstrijden.
Ik speel bij de amersfoort untouchables als RG, C en DT. Vorig seizoen helaas flink klop gekregen door veel blessures Zonder QB kom je niet ver.
Heb ook al 15 jaar niet meer gespeeld. Heb het ook maar 6 of 7 jaar gedaan.
Heb nog wel al mijn spullen liggen. Je weet nooit wanneer je het nodig hebt. Als er een zombie outbreak is of zo
Toshiba e755 Pocket PC > Panasonic G500 >Nokia 8210 > Nokia 8850 > Vario MDA (htc wizard 200) > Vario MDA III (htc tytn II) > HTC Hero > HTC Desire HD > Asus Transformer TF101 > Asus Padfone > Oppo Find 5 > LG Nexus 5 > Wileyfox Swift 2X > Razer Phone
Xyphoid schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:16:
Heb ook al 15 jaar niet meer gespeeld. Heb het ook maar 6 of 7 jaar gedaan.
Heb nog wel al mijn spullen liggen. Je weet nooit wanneer je het nodig hebt. Als er een zombie outbreak is of zo
Mijn spullen liggen er speciaal voor onze lustrum wedstrijden. Dus elke 5 jaar weer even in de bepakking.
Alleen mijn helm was niet echt meer vertrouwd dus een leen helm gebruikt met het laatste lustrum.
Voor wie het interessant vind, de Giants organiseren volgend weekend de Atlantic Cup.
Behalve de Giants nemen ook de Belfast Trojans, Ghent Gators en de Dudelange Dragons deel aan dit toernooi. Atlantic Cup 2015
[Voor 31% gewijzigd door Carthrax op 16-09-2015 13:36]
Toch jammer dat er zoveel opgeheven teams zijn (waaronder degene waar ik bij speelde). In de begindagen dat American Football in opkomst was in Nederland was het volgens mij niet heel goed geregeld met al die clubs.
Ik heb zelf bij de Assen Bulldogs gespeeld en je liep tegen heel veel muren aan.
- Vinden van spelers voor een kleine sport. Vooral in het noorden is alles behalve voetbal vies.
- Gemeente meekrijgen. Ik herinner mij de uitspraak van de gemeente toen wij op zoek waren naar een nieuw veld (op het oude veld kwam een hondentrainings centrum): Als jullie gewoon voetbal zouden spelen was een ander veld totaal geen probleem maar ja...
- De bond die aan alle kanten rammelde
- Sponsoring. Ook weer omdat het een kleine sport is dat daar niet veel om staan te springen.
En nog wel een aantal dingen. Gelukkig zie ik vooral ook in Groningen de sport groeien en dat doet mijn Football hartje goed.
De Texans zijn Ryan Mallett aan het voorbereiden voor de QB #1 spot. Het komt volgens mij niet vaak voor dat een QB zo snel op de bank plaats mag nemen.
Slecht nieuws voor de Texans dat ze zo snel in paniek lijken te raken, want Mallett gaat waarschijnlijk ook niet je verlosser zijn. Maar ja, het is het lot van een goed team met drie matige QBs.
Mochten er nog mensen willen genieten van een spetterende wedstrijd op Neerlandse bodem? 24 Oktober speelt ons nationaal team "The Dutch Lions" een kwalificatiewedstrijd voor het EK tegen België. Belooft een geweldige wedstrijd te worden!
Het speelt zich af in het RKC stadion te waalwijk. Er komen zelfs 50 chearleaders van de Admirals langs. Kaartjes zijn ook nog eens goedkoop!
Moeten we dit allemaal tussen spoiler tags gaan zetten? Ik vind dat we er best zo over kunnen praten aangezien dat bij de andere sport topics ook gebeurt....toch?
Voor nu dan nog even
spoiler:
Manning was ok, maar lang niet meer zo werelds als dat hij was. Goede pot wel. En twee turnovers door Charles. Dat doet pijn.
Het zijn toch uitkomsten van sportwedstrijden en dat wil soms nog wel gevoelig liggen bij mensen. Daarom even de tags maar echt nodig is het niet
Gisteravond nog wel een groot stuk gekeken van de Cowboys tegen de Giants. Mooie pot tot waar ik ben gekomen, goed werk van in ieder geval de Cowboys O-line. Vanavond maar even af kijken.
Echt nodig niet, maar misschien wel handig om eventjes spoiler-tags te hanteren, aangezien wij in Nederland de meeste games niet live kunnen zien. In tegenstelling tot bijvoorbeeld gewoon voetbal
Wat mij betreft hoeft het een dag later niet meer in spoiler-tags. Als je het nog niet wilt weten moet je het topic maar niet openen, zoals je dan ook niet naar nfl.com gaat bijvoorbeeld.
Zo krijg je tenminste niet een topic waar de helft van de tekst in spoiler-tags staat.
edit: En ben ik de enige die de nieuwe zwarte outfits van de 49ers super-lelijk vindt?
[Voor 13% gewijzigd door Andamanen op 18-09-2015 13:04]
Andamanen schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:54:
Wat mij betreft hoeft het een dag later niet meer in spoiler-tags. Als je het nog niet wilt weten moet je het topic maar niet openen, zoals je dan ook niet naar nfl.com gaat bijvoorbeeld.
Zo krijg je tenminste niet een topic waar de helft van de tekst in spoiler-tags staat.
edit: En ben ik de enige die de nieuwe zwarte outfits van de 49ers super-lelijk vindt?
Precies. Ben ik wel met je eens.
Ook wat betreft de outfits van de Niners. Ik begrijp niet helemaal waarom ze de helmen dan ook niet aanpassen.
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details