• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:48

rammes

koekebakker 1e klas

spannend? ik hoop dat ik wakker blijf!

Ik zou het doen!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ook ik ga mn eerste SB kijken vannacht, hoop op een mooie stevige pot. Maar of de Patriots de Seahawks de baas kunnen zijn? Ben een beetje bang voor een blow out.

[ Voor 3% gewijzigd door HaterFrame op 08-02-2026 21:59 ]

I am the great Cornholio!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nog getwijfeld om de 4K Gamepass weer te nemen voor de HDR stream maar vorig jaar ook het grootste deel op ESPN 1 gekeken. Net wel op ESPN 4 al Green Day met hun optreden terwijl ze op 1 nog aan het kletsen waren ….

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:28
Kom op, Seahawks!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:21

Bad Brains

<(0.o)>

Voor al diegene die ook een hekel hebben aan mumble rappers met autotune.
Ik zelf mute die nonsense en kijk deze wel.

-
-

Geen Prince fan?, doe dan deze.

-

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:39
mooie keuzes als alternatief.

wedstrijd is nog niet echt los

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Non de ju, het is weer echt defensive Seahawks. Niet echt spel voor Nederlandse tijden. Nog even snel de Caddilac livery reveal meepakken en dan nog steeds geen actie is, bedje toe.

• fredgroes
pfff bad bunny waar heb ik naar zitten kijken...

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Het viel mij niet eens tegen. Niet iets wat ik op zal zetten, maar leuke setup en een hoop geschikte vrouwen. Beter dan vorig jaar en veel slechter dan een goede artiest

• Beakzz
  • Nu online
Gaan we nog een touchdown zien vandaag?

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Beakzz schreef op maandag 9 februari 2026 @ 02:54:
Gaan we nog een touchdown zien vandaag?
Ben er bang voor...

• zetje01
ja

• fredgroes
gooit deze niet zo mooie superbowl wel een beetje in het slot

• Beakzz
  • Nu online
Nou niet de kant die ik wilde, maar iig een touchdown 😅

• apis29
  • Niet online
fredgroes schreef op maandag 9 februari 2026 @ 02:51:
pfff bad bunny waar heb ik naar zitten kijken...
Naar een boodschap aan de huidige 'admins' die denken dat het land enkel van hen is O-)

• apis29
  • Niet online
-O- Touchdown van Walker gaat niet door. Mn hele fantasy season vernaggeld maar deze had ik hem wel gegund :D

*O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q4IkA5qyB01fM5kFhPNCGu16CZg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/LDNBOKmaOwJl18pDMaDd6VRV.jpg?f=user_large

[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 09-02-2026 04:46 ]

• Bad Brains

Bad Brains

<(0.o)>

apis29 schreef op maandag 9 februari 2026 @ 04:13:
[...]

Naar een boodschap aan de huidige 'admins' die denken dat het land enkel van hen is O-)
Ja dat is NFL virtue signaling ten top.
Het had ook erger kunnen zijn en dan heb je Billie Eilish die "No one is illegal on stolen land" roeptoetert.

Hoor dat ze nu samenwoont met 2 families van de Tongva tribe.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:25
Nou, enorm tegenvallende game vannacht, alleen nog wat leuke actie toen het er al niet meer toe deed. Half time show vond ik dus persoonlijk wel echt vet!

• Jorizzz
Bad Brains schreef op maandag 9 februari 2026 @ 01:14:
Voor al diegene die ook een hekel hebben aan mumble rappers met autotune.
Ik zelf mute die nonsense en kijk deze wel.

-

[YouTube: Prince - Super Bowl XLI 🏈 | Halftime Show 2007 FULL SHOW HD]
-

Geen Prince fan?, doe dan deze.

-
[YouTube: Michael Jackson - Super Bowl XXVII 1993 Halftime Show (Remastered Perfomance)]
Heb je het wel een kans gegeven? Ik vond het echt een goede show namelijk!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:43

Jebus4life

BE User

Ik ben (blijkbaar gelukkig :)) niet wakker gebleven voor de show dit jaar (meeting om 08u30 die al langer vaststond dus ik wou wel wat fris zijn). Nu net even de tijd genomen de half time show te kijken:

Ik was niet bekend met bad bunny (vermoedelijk een teken dat ik me niet meer onder "de jeugd" kan scharen nu de 40 nabij is) en ik vond de muziek zelf niet iets waar ik het warm van kreeg. Maar de show op zich en de hele aankleding vond ik wel echt fantastisch. De lat op dat punt is wel echt ongekend hoog gelegd nu. Dat ze zo een decor opgezet krijgen in pak em beet 10 minuten is echt absurd.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Jebus4life schreef op maandag 9 februari 2026 @ 10:20:
Maar de show op zich en de hele aankleding vond ik wel echt fantastisch. De lat op dat punt is wel echt ongekend hoog gelegd nu. Dat ze zo een decor opgezet krijgen in pak em beet 10 minuten is echt absurd.
Dit herinnert me aan een video van vorig jaar waarin ze laten zien hoe ze dit doen. Heel fascinerend om te zien!

YouTube: How Kendrick Lamar’s EPIC Super Bowl Halftime Show was Designed & Built in 8 Minutes

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 09-02-2026 10:31 ]

• fredgroes
Jebus4life schreef op maandag 9 februari 2026 @ 10:20:
Ik ben (blijkbaar gelukkig :)) niet wakker gebleven voor de show dit jaar (meeting om 08u30 die al langer vaststond dus ik wou wel wat fris zijn). Nu net even de tijd genomen de half time show te kijken:

Ik was niet bekend met bad bunny (vermoedelijk een teken dat ik me niet meer onder "de jeugd" kan scharen nu de 40 nabij is) en ik vond de muziek zelf niet iets waar ik het warm van kreeg. Maar de show op zich en de hele aankleding vond ik wel echt fantastisch. De lat op dat punt is wel echt ongekend hoog gelegd nu. Dat ze zo een decor opgezet krijgen in pak em beet 10 minuten is echt absurd.
maar dat is het probleem, visuals moeten geweldig zijn maar het zingen dat maakt niet zoveel meer uit

• Jorizzz
fredgroes schreef op maandag 9 februari 2026 @ 10:53:
[...]

maar dat is het probleem, visuals moeten geweldig zijn maar het zingen dat maakt niet zoveel meer uit
Mwah, het kan je smaak niet zijn, maar het is toch niet alsof hij de hele tijd vals stond te zingen ofzo?

• Bad Brains

Bad Brains

<(0.o)>

Jorizzz schreef op maandag 9 februari 2026 @ 10:57:
[...]

Mwah, het kan je smaak niet zijn, maar het is toch niet alsof hij de hele tijd vals stond te zingen ofzo?
Denk dat er hele volkeren zijn die betwijfelen of het zingen is.
Edit; Ik vond Kendrick ook heel slecht maar dat gemompel en dan ook nog in een taal die ik niet versta is een trapje hoger.

[ Voor 17% gewijzigd door Bad Brains op 09-02-2026 11:05 ]

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:43

Clush

Do as I say...

Joh, zeg gewoon dat je niet van rap houdt, want slecht was het echt niet, hoor. En 'gemompel' kan ik ook niet echt plaatsen. Autotune ook niet veel gehoord. En don't fuck with Kendrick Lamar, de halftime show van vorig jaar was episch.

En bovendien was dat ook een beetje het punt van de hele show, he, dat het 'echte Amerika' veelkleuriger is dan mensen kennen, of misschien zelfs wensen. Dat punt werd direct bewezen doordat bepaalde organisaties uit voorspelbare hoek het nodig vonden hun eigen alternatieve halftime show op te voeren.

Bad Bunny heeft duidelijk de kans gegrepen om de cultuur van Puerto Rico in het zonnetje te zetten. Er zijn wel meer Amerikanen die liever doen alsof Puerto Rico niet bestaat, maar het is gewoon onderdeel van de VS en ze eisen op deze manier toch hun plekje op.

... not as I do.

• zetje01
De show had toch wel lekkere beat en wijvon.

[ Voor 4% gewijzigd door zetje01 op 09-02-2026 12:04 ]

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:27
Laten we eerlijk zijn, een normale discussie over de half-time-show is onmogelijk omdat conservatieven en progressieven al in december hadden besloten dat deze show respectievelijk de slechtste of de beste aller tijden zou zijn.

• Jorizzz
Marrtijn schreef op maandag 9 februari 2026 @ 12:46:
Laten we eerlijk zijn, een normale discussie over de half-time-show is onmogelijk omdat conservatieven en progressieven al in december hadden besloten dat deze show respectievelijk de slechtste of de beste aller tijden zou zijn.
Daar hoeven wij ons hier toch niks van aan te trekken? Ik ging er open in, had tot een paar weken gelden nog nooit van Bad Bunny gehoord, maar vond het echt een vette show. Als dit niet jouw smaak is, dan is dat ook prima, maar daarmee is het toch nog geen slechte halftime show? Echt slechte show zijn er natuurlijk wel geweest in de lop der tijden, zoals die van de Black Eyed Peas ( :D :D), maar er zijn er ook best een aantal geweest die best goed werden ontvangen, maar niet mijn smaak waren (Usher, bijvoorbeeld).

[ Voor 8% gewijzigd door Jorizzz op 09-02-2026 12:53 ]

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:43

Jebus4life

BE User

Jorizzz schreef op maandag 9 februari 2026 @ 12:51:
[...]

Daar hoeven wij ons hier toch niks van aan te trekken? Ik ging er open in, had tot een paar weken gelden nog nooit van Bad Bunny gehoord, maar vond het echt een vette show. Als dit niet jouw smaak is, dan is dat ook prima, maar daarmee is het toch nog geen slechte halftime show? Echt slechte show zijn er natuurlijk wel geweest in de lop der tijden, zoals die van de Black Eyed Peas ( :D :D), maar er zijn er ook best een aantal geweest die best goed werden ontvangen, maar niet mijn smaak waren (Usher, bijvoorbeeld).
Helemaal akkoord - Zoals ik eerder ook al schreef was de zang niet helemaal mijn ding (al zaten er héél leuke dingen in, de segmentjes met Lady Gaga, Ricky Martin bv. Dat segmentje met die latino band was ook genieten). Het ritme en de vibe daarintegen zaten gewoon goed. Het zat echt goed in elkaar en je waande je gewoon in Puerto Rico met alle referenties naar de Hispanic cultuur.

Als show van een dik kwartier kon ik het dus echt smaken; afwisseling is altijd goed (even herbekeken onder de lunch samen met mijn vriendin, die kon het ook smaken).

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:46

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Achteraf bezien was het maar een saaie nacht. De wedstrijd werd nooit een echte wedstrijd omdat de Patriots, en dan met name Maye, er niet veel van bakten.
De hafltime show vond ik ook prima. Bad Bunny is niet mijn ding per sé, maar qua show was het mooi om te zien. Nog heel even geswitched naar de all american hafltime show, maar holy shit.
Het was een ouderwetse "de reclames waren vermakelijker dan de wedstrijd" nacht vond ik.

Discogs

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nerpissad schreef op maandag 9 februari 2026 @ 13:36:
Achteraf bezien was het maar een saaie nacht. De wedstrijd werd nooit een echte wedstrijd omdat de Patriots, en dan met name Maye, er niet veel van bakten.
De hafltime show vond ik ook prima. Bad Bunny is niet mijn ding per sé, maar qua show was het mooi om te zien. Nog heel even geswitched naar de all american hafltime show, maar holy shit.
Het was een ouderwetse "de reclames waren vermakelijker dan de wedstrijd" nacht vond ik.
Same, zelfs zo erg dat ik na het 3e kwart naar bed ben gegaan en vanmorgen het laatste stukkie heb gekeken. Jammer maar helaas.

• zetje01
HaterFrame schreef op maandag 9 februari 2026 @ 16:12:
[...]

Same, zelfs zo erg dat ik na het 3e kwart naar bed ben gegaan en vanmorgen het laatste stukkie heb gekeken. Jammer maar helaas.
Yeah, ik ben bij het begin van het vierde kwart naar bed gegaan.
Het was toen wel duidelijk wie er ging winnen ... en dat het niet zo'n spektakel was...
(en om half negen weer ingelogd voor werk)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-02 14:33
Kijk al jaren de SuperBowl ieder jaar, komt nooit wat van om rest van seizoen te bekijken.

Maar deze editie was saai ? :$

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-03 21:15

DikkeBMW

Live '25

Nou, toch wel een beetje een anticlimax helaas. Niet oer se slecht, maar niets noemenswaardig.

Ik heb gekeken tot het einde van het 3e kwart. Aangezien ik in gewoon om 08:00 op kantoor wilde zijn, vond ik het wel welletjes geweest. 's ochtends de highlights van Q4 gekeken; die waren wel wat beter.

Halftime show heb ik volledig geskipt, ik heb totaal helemaal niks met die artiest. Reclames ook niet gezien; dat was nieteens vervelend eigenlijk. Op de Nederlandse ESPN (kanaal met US commentaar) kwam er gewoon shots van het stadion, ipv reclames etc.

fookin mad fer it

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste