Ik zou het doen!
Ook ik ga mn eerste SB kijken vannacht, hoop op een mooie stevige pot. Maar of de Patriots de Seahawks de baas kunnen zijn? Ben een beetje bang voor een blow out.
[ Voor 3% gewijzigd door HaterFrame op 08-02-2026 21:59 ]
I am the great Cornholio!
Nog getwijfeld om de 4K Gamepass weer te nemen voor de HDR stream maar vorig jaar ook het grootste deel op ESPN 1 gekeken. Net wel op ESPN 4 al Green Day met hun optreden terwijl ze op 1 nog aan het kletsen waren ….
Voor al diegene die ook een hekel hebben aan mumble rappers met autotune.
Ik zelf mute die nonsense en kijk deze wel.
--
Geen Prince fan?, doe dan deze.
-
Ik zelf mute die nonsense en kijk deze wel.
--
Geen Prince fan?, doe dan deze.
-
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
mooie keuzes als alternatief.
wedstrijd is nog niet echt los
wedstrijd is nog niet echt los
Non de ju, het is weer echt defensive Seahawks. Niet echt spel voor Nederlandse tijden. Nog even snel de Caddilac livery reveal meepakken en dan nog steeds geen actie is, bedje toe.
pfff bad bunny waar heb ik naar zitten kijken...
Het viel mij niet eens tegen. Niet iets wat ik op zal zetten, maar leuke setup en een hoop geschikte vrouwen. Beter dan vorig jaar en veel slechter dan een goede artiest
Ben er bang voor...Beakzz schreef op maandag 9 februari 2026 @ 02:54:
Gaan we nog een touchdown zien vandaag?
I am the great Cornholio!
gooit deze niet zo mooie superbowl wel een beetje in het slot
Naar een boodschap aan de huidige 'admins' die denken dat het land enkel van hen isfredgroes schreef op maandag 9 februari 2026 @ 02:51:
pfff bad bunny waar heb ik naar zitten kijken...
[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 09-02-2026 04:46 ]