NFL Fantasy - GoT Dynasty League (Spelers gezocht)

Pagina: 1
Acties:

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:47
Al enkele jaren spelen we op GoT een NFL Fantasty Football League.

Naast deze Redraft league willen we graag ook een langlopende Dynasty league starten en hierbij openen we de aanmeldingen hiervoor.

Redraft = Elke deelnemer draft elk jaar zijn gehele team uit alle beschikbare spelers

Dynasty = Er is een (grotere) initiële draft en elke deelnemer behoud de spelers die hij daarin gedraft heeft voor altijd, tenzij hij ze wegruilt of zelf uit zijn selectie verwijdert.

Voor de rest is de league grofweg hetzelfde. Elke week dat de NFL speelt, kies je spelers uit je selectie die in die week punten voor je gaan scoren. Deze scores worden verwerkt tot een stand en uiteindelijk zullen er playoffs zijn welke uiteindelijk uitmonden in een kampioen.

Over de exacte invulling van de regels kunnen we het gezamelijk nog hebben, zodra we de league vol hebben, dus bij deze: Meld je aan als je zin hebt om met mede GoTters een NFL Fantasy League te spelen !

Deelnemerslijst (12 deelnemers in totaal mogelijk)

- RudyL
- Bad Brains
- BSTNjitRam
- Miggel

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:58

Bad Brains

<(0.o)>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkEmkNimwQWy_J7ojfeTyzrnXCU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5rkW0fXNN9UuLzwUhprsDCIT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0V69PuTOTS6zenACKQn6C8b_Ps=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vM6nOwPkQa8ucGisSgOoalf4.jpg?f=fotoalbum_large

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:09

DikkeBMW

Live '25

Ik heb een aantal jaren geleden een tijdje wat Fantasy Leagues gespeeld, maar heb geen ervaring met een Dynasty League. Hoe werkt dat precies elk nieuw seizoen met de nieuw gedrafte spelers en de spelers welke afscheid nemen? En kun je op elk moment met iedereen traden (of spelers cutten)?

Oh, en gaat het om de lol of had je het idee er een inleg tegenover te zetten?

fookin mad fer it

• Bad Brains

Bad Brains

<(0.o)>

Niemand is er op tegen om er wat knaken tegen te gooien, het moet dan ook wel leuk blijven.
Je draft als de normale draft, kijk het redraft topic even.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• BSTNjitRam
DikkeBMW schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:45:
Ik heb een aantal jaren geleden een tijdje wat Fantasy Leagues gespeeld, maar heb geen ervaring met een Dynasty League. Hoe werkt dat precies elk nieuw seizoen met de nieuw gedrafte spelers en de spelers welke afscheid nemen? En kun je op elk moment met iedereen traden (of spelers cutten)?

Oh, en gaat het om de lol of had je het idee er een inleg tegenover te zetten?
Er is 1 initiële draft die gelijk is aan de redraft draft, dus alle spelers + rookies van dit jaar zitten in die pool.
Daarna zijn die spelers "van jou" en kan je er mee doen wat je wil. Vasthouden tot ze stoppen met football, traden tegen andere spelers, uit je team bonjouren.

Het volgende seizoen is er dus geen draft als in redraft, maar zullen er enkel de rookies gedraft worden.

Eventuele inleg kan, maar is niet verplicht wat mij betreft.

• Bad Brains

Bad Brains

<(0.o)>

BSTNjitRam schreef op maandag 25 mei 2026 @ 22:07:

Eventuele inleg kan, maar is niet verplicht wat mij betreft.
Inleg als er ook daadwerkelijk iets leuk mee gebeurd, mooi Hanes shirt met opdruk voor de winnaar. b.v. Zie mijn pic in de redraft league ergens. Super mooi shirt met opdruk is max 100,- en wellicht de helft.
Of ik las een Shiva Bowl inmekaar, moet ik wel een lasapparaat kopen. ;)

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Geen inleg moet ook kunnen, denk dat je ook vooral moet kijken naar hoe 'verdiend' een team de 1.01 voor het komende jaar en hoe hou je iedereen actief.

LOETKE

• BSTNjitRam
Ik zou zonder inleg ook prima vinden. Het enige voordeel van inleg is dat je een regel kan maken dat je de inleg al vooraf moet betalen als je draft picks gaat wegtreden voor dat jaar. Dit om te voorkomen dat je dit jaar je goede draft picks voor de komende jaren wegruilt om te winnen en daarna er gewoon mee stopt.

Dus als je dit jaar je 2027 draft pick wil wegruilen, dan moet je de inleg voor 2027 meteen betalen.

Hoe de draft picks voor de jaren erna verdeeld worden zijn veel manieren voor. Van de ene kant wil je niet dat mensen gaan tanken om maar een betere pick te krijgen in komende jaren, maar van de andere kant is dat wel wat in de echte NFL ook gebeurt ;P

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:05
Ik ken het Redraft topic en de bijbehorende League niet, dus misschien zijn niet alle vragen relevant. O-)

Waar wordt de Dynasty League gespeeld? Sleeper, MFL, Yahoo?

En wordt het een 'echte' Dynasty League met een rookie-only draft of wordt het meer een Keeper League, waarbij je na het seizoen je team moet trimmen en de Free Agents ook meedoen in de draft?

Zijn er al ideeën over welke stijl de league moet krijgen? Standard, PPR, Half PPR, 1QB, 2QB, Superflex, TE premium of PPFD?

• BSTNjitRam
ronaldtb schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 11:16:
Ik ken het Redraft topic en de bijbehorende League niet, dus misschien zijn niet alle vragen relevant. O-)

Waar wordt de Dynasty League gespeeld? Sleeper, MFL, Yahoo?

En wordt het een 'echte' Dynasty League met een rookie-only draft of wordt het meer een Keeper League, waarbij je na het seizoen je team moet trimmen en de Free Agents ook meedoen in de draft?

Zijn er al ideeën over welke stijl de league moet krijgen? Standard, PPR, Half PPR, 1QB, 2QB, Superflex, TE premium of PPFD?
Goede vragen, ik wilde het openingstopic niet teveel een infobom maken en veel regels staan nog niet 100% vast, maar een gedeelte kan ik wel al beantwoorden.

Spelen doen we op Sleeper. 2e vraag weet ik niet zeker of ik 100% kan beantwoorden, maar we gaan voor een Dynasty league. Eerste jaar volledige draft, daarna rookie drafts. Free agents kan je volgens mij daarin gedurende het hele jaar oppikken inclusief de tijd tussen Superbowl en start van het volgende seizoen. Hoop dat ik daarmee de vraag beantwoord? ;P

Qua stijl wordt superflex aangeraden zodat de QB positie wat waardevoller is. Verder zullen we dicht in de buurt van half PPR zitten, zonder rare bonussen.

Pagina: 1