Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[American Football] NFL topic

Pagina: 1
Acties:

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-05 18:13

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter

Aangezien er redelijk wat mensen NFL blijken te kijken lijkt het me tijd voor een heus NFL topic. Hierbij kunnen wel alvast flink in discussie over het komende American Football seizoen dat op 10 September weer begint.

Info en nieuws
NFL.com
ESPN
CBS Sports

NFL kijken?
NFL Gamepass
Het complete seizoen €179.99
Het seizoen zonder play-offs en superbowl €144.99
Alleen je favoriete team €119.99
7 dagen account €13.49

FOX Sports Alleen bepaalde wedstrijden. Bekijk de TV-Gids voor meer info.
Fox Sports Internationaal vanaf €14.95 p/m
Fox Sports Compleet vanaf €17.95 p/m
Fox Sports Go Dagpas €7.95

GRATIS iedere zondag om 19.00 en 22.00 uur @ Ran.de livestream
GRATIS 4 Oktober (Londen) Jets vs. Dolphins @ CBS Sports
GRATIS 25 Oktober (Londen) Jaquars vs. Bills @ Yahoo
GRATIS 26 November (Thanksgiving) Panthers vs. Cowboys @ CBS Sports
GRATIS Alle post-season games inclusief de Superbowl @ CBS Sports

---
Dit begintopic wordt gaandeweg uitgebreid met meer info.

8GUS wijzigde deze reactie 28-09-2015 15:18 (65%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Andamanen schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:16:
Ik ben benieuwd of de schorsing van Brady nog (gedeeltelijk) geschrapt gaat worden.
Het hele deflategate lijkt een grote Patriots onzin jacht als je het mij vraagt. Maar goed, het lijkt erop toch echt op dat Garoppolo het de eerste vier wedstrijden moet gaan doen.

Mijn team heeft weer hele andere problemen sinds gisteren. Foster voor zeker 8 weken eruit wat erachter zit (Blue, Polk & Grimes) is bij lange na niet voldoende denk ik. Hoop misschien wel op Ray Rice als hij zich weet te gedragen >:)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Seattle is beestachtig goed denk ik. Vooral met Jimmy Graham als TE en Lynch als RB in de Redzone.

DE en NE moet ik nog zien. NE vanwege het QB issue dat ze mogelijk hebben met Brady en DE vanwege Mannings arm. Maar in de basis blijven dit natuurlijk kanshebbers.

En vergeet de Colts niet. Die hebben best een aardig offseason gehad en veel goede spelers aangetrokken (oa. Frank Gore en Andre Johnson). Hun enige probleem is dat ze nu of misschien nog volgend seizoen moeten scoren. Anders zijn deze nieuwe aanwinsten gewoon te oud om nog op niveau te presteren.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
MichawwZki schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 01:33:
Ik hoop als trouwe Eagels fan dat ze dit jaar eindelijk weer de play offs zullen gaan halen, en dan hopen...
Dan hoop ik voor jou dat Bradford heel blijft, want Sanchez zie ik het ook niet doen.

Ik heb trouwens een Fantasy League aangemaakt. Dus als er iemand mee wil doen dan stuur je e-mail adres naar m'n inbox hier en dan meld ik je aan. Heb een poule van vier teams aangemaakt, maar bij meer animo kan deze per twee teams vergroot worden.

tweakers.league.fantasy.nfl.com

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
anesthetize schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:46:
M'n Jets zijn ook weer goed begonnen!

Apparently this morning, IK Enemkpali walked up to Geno Smith and punched him in the jaw, breaking it. Enemkpali was immediately released, and Smith now has a broken jaw, which means he will be out 6-10 weeks.

http://www.washingtonpost...10-weeks-with-broken-jaw/

-O- _O- :'(
Haha! Ik las het ja. Nu ben ik wel heeuuul benieuwd wie starting QB word daar.
quote:
Cloud schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:50:
Ik heb er ook weer zin in :) M'n Seahawks hebben een aantal mooie wijzigingen gedaan en ze waren al lekker bezig. Ben heel benieuwd hoe Jimmy Graham de boel gaat veranderen.

btw: hebben jullie allemaal een Gamepass of?
Graham en Lynch in één redzone package....poh...dat wordt scoren lijkt me.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Ow nice! Ik heb er zelf veel te laat aan gedacht. En een seasonticket is me echt te gortig. Al is drie keer Londen wel leuk natuurlijk :P

Ik verwacht uiteraard wel foto's!

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Nu bekend is dat RGIII niet de starter wordt in Washington denk ik dat hij daar niet lang meer zal zitten. Ik hoop op een niet al te dure trade naar de Texans. Want met Hoyer en Mallet hebben ze in essentie twee "placeholders". Als RGII daar nu eens lekker gaat leren en volgend jaar misschien speelt dan kan dit wel eens een contender gaan worden!

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Denver gaat uiteindelijk wel iemand nodig hebben ja. Manning heeft ook niet het eeuwige leven. Seattle lijkt me wat onwaarschijnlijker.

Ik denk dat hij in ieder geval wel nog ergens een toekomst heeft. Bij Washington hebben ze hem veel te vroeg gebracht. Er zijn er maar weinig die "pro-ready" zijn als ze van college af komen.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
College football is zelfs beter bezocht (en heeft hier en daar grotere stadions) dan de NFL. Ik heb college football vooral goed kunnen volgen toen ESPN America nog op de buis was.

Ik begrijp de opzet ook niet helemaal. Dit is echt iets dat in de loop der tijd zo is gegroeid. Met de invoering van de play-offs is het al ietsje beter geworden, maar de rankings (polls) worden nog steeds bepaald door een coaches poll, enkele computers en nog een derde partij (Associated Press poll geloof ik). Of iets in die richting. Heeft vooral veel met statistieken te maken en hoe goed of slecht een bepaalde conference wordt geacht.

Helaas zal ik deze alleen via de ESPN website oid gaan volgen. Zodra de volgende draft dichterbij komt ga ik me wel weer verdiepen in de prospects. :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Waw...Brady mag gewoon het seizoen beginnen. Het blijft dus een heuse deflategate. Had ik niet verwacht.

Wel goed voor de spanning. NE doet altijd mee om de prijzen. Dat had zonder hem (de eerste 4 wedstrijden) nog wel eens anders kunnen uitpakken.

En ik vraag me echt af of de NFL in beroep gaat.

8GUS wijzigde deze reactie 03-09-2015 17:22 (6%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
De Eagles hebben Tebow released. Nu zal het toch echt wel afgelopen zijn met z'n NFL carriere.

Hij was onwaarschijnlijk in College, maar op professioneel niveau werkt het gewoon echt niet.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Carthrax schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:16:
Nog maar 1 aflevering te gaan van Hard Knocks voor dit seizoen. Deze keer waren ze bij Houston.
Toch altijd leuk om achter de schermen te kijken van een NFL team.
Heb je ze kunnen kijken dan? Hoe en waar? Heb ze al proberen te downloaden, maar kon tot zover nog niets vinden. Houston is wel mijn cluppie, vandaar :)
quote:
macciez schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:24:
Als jullie in Nederland niks hebben, ik geloof dat er elke week 2 wedstrijden te zien zijn bij de ProSiebenSat.1 groep. Dat is gewoon onbetaald kabel en hebben zeker ook een mediatheek. Anders loopt het hier in Duitsland op Sport1 US (de reden dat ik deze zender heb), waar trouwens ook College Football loopt.
Als dat de "gewone" Sat 1 is dan ontvangen we die in NL ook.Maar zoals ik het nu kan zien helaas niet :'(

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Carthrax schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:33:
Nieuwsgroepen ;) Alleen aflevering 1 kon ik niet meer vinden en aflevering 5 komt nog.
JJ Watt, Vince Wilfork en Brian Cushing. Wat een kwaliteit hebben ze daar in de defense van Houston.
Ah. Lang geleden dat ik met nieuwsgroepen gewerkt heb.

Met de defence is inderdaad niks mis. Als de Hoyer en/of Mallet ok presteren (hoeft nog niet eens super) dan hebben ze kans om de play-offs te halen. Nog altijd zonde dat ze toen niet Bridgewater als QB gedraft hebben. Clowney heeft nog weinig opgebracht en zelfs zonder hem is de defence al top.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
macciez schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:39:
Denk dat het de gewone Sat1 is, maar dan tijdens het speciale sportuur. Dat noemen ze dan RAN: http://www.ran.de/us-sport/nfl . Hoe het precies zit weet ik niet, maar heb al vaker reclame voorbij zien komen.
Ben er bang voor. Heb even op de TV gids van Sat 1 gekeken. Maar daar wordt op vrijdag tot en met maandag niet gesproken over RAN.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
ProSiebenMAXX hebben we hier niet standaard. Maar die livestream is wel interessant :)

In ieder geval een prima tip! Zal al die links binnenkort in de openingspost gooien.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Openingspost is aangepast met alle wedstrijden die we volledig gratis (en legaal :)) kunnen volgen.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
And we're off! Neem aan dat ik hier wel wat "spoilers" mag plaatsten? Anders wordt het voor sommige het forum even niet checken totdat ze de wedstrijd bekeken hebben....

Patriots zijn weer als vanouds. Tandem Brady/Gronkowski liep als een trein. Gronk is echt een beest man! NE is gewoon weer een royale kanshebber.

Ik hoop dat O'Brien (eerder WR, QB en OC coach bij NE) de TE's bij de Texans wat meer invloed kan geven. Al is het maar een beetje...

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Grimmie187 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:57:
*edit* Je zou bij de Texans gewoon JJ moeten gebruiken als TE, die zou dat echt wel kunnen. Probleem is dan alleen dat je je beste verdediger kwijt bent :P
Heb je afgelopen seizoen de Texans niet een beetje gevolgd? JJ heeft 2 offensive TD's gescoord. Op een TE positie. Die heeft hij namelijk ook ooit gespeeld. Over een beest gesproken >:)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Grimmie187 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:31:
[...]

Ik volg de Texans niet echt nee, moet bekennen dat ik het een beetje saai team vind (op JJ na..) Is Schaub daar nog steeds QB? Echt de saaiste vent in de NFL :+

Wel tof dat ze JJ aan de offense laten ruiken, net even de die TD highlights opgezocht van afgelopen seizoen _/-\o_
Haha! Als je denk dat Schaub daar nog zit dan heb je ze inderdaad niet echt gevolgd. Die was er vorig seizoen al niet meer. Geloof dat ie even naar de Raiders is gegaan. Geen idee waar hij nu zit. QB issues zijn er wel nog steeds trouwens :P

Naja, we gaan het zien. Zin in! _/-\o_

Edit: Wel weer typisch de de Steelers communicatieproblemen hadden in het Patriots stadion. Eerst deflategate, nu dit. Waar rook is....

http://www.nfl.com/videos...ficulties-Always-the-case

8GUS wijzigde deze reactie 11-09-2015 10:42 (15%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Ass whooping ahead...manmanman |:(

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Carthrax schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:47:
[...]

Uiteindelijk zijn ze nog goed terug gekomen maar helaas niet ver genoeg.
De Dolphins zijn ook van een achterstand weer terug gekomen voor de overwinning!
Ja inderdaad. Mallett heeft de boel nog wel kunnen redden. Ik was al geen grote fan van Hoyer, maar nu heeft hij al helemaal vergald. Ik denk dat Mallett de nieuwe starter wordt.

Miami ook lekker ja. Enkele mooie plays op het eind van de wedstrijd.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Moeten we dit allemaal tussen spoiler tags gaan zetten? Ik vind dat we er best zo over kunnen praten aangezien dat bij de andere sport topics ook gebeurt....toch? :?

Voor nu dan nog even :)
spoiler:
Manning was ok, maar lang niet meer zo werelds als dat hij was. Goede pot wel. En twee turnovers door Charles. Dat doet pijn.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Andamanen schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:54:
Wat mij betreft hoeft het een dag later niet meer in spoiler-tags. Als je het nog niet wilt weten moet je het topic maar niet openen, zoals je dan ook niet naar nfl.com gaat bijvoorbeeld.

Zo krijg je tenminste niet een topic waar de helft van de tekst in spoiler-tags staat.

edit: En ben ik de enige die de nieuwe zwarte outfits van de 49ers super-lelijk vindt?
Precies. Ben ik wel met je eens.

Ook wat betreft de outfits van de Niners. Ik begrijp niet helemaal waarom ze de helmen dan ook niet aanpassen.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Mehehehe....nee.

Serieus. Vind die nog wel wat hebben. Plus dat dit een Throwback uniform is. Die zwarte van de Niners is een uit de lucht gegrepen alternate uniform.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Wat gebeurt er in de AFC South 8)7

Geen Colts, geen Texans, maar de Jags bovenaan. Is ook de enige divisie die geen enkel team met 2-0 heeft. Kan nog van alles gebeuren natuurlijk, maar vooral van de Colts had niemand verwacht dat ze 0-2 zouden staan.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Andamanen schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:02:
Zonder Cutler zijn de Bears een van de slechtste teams van de NFL. De Cardinals lijken weer goed dit jaar, misschien moet ik hun wedstrijd aankomende zondag gana kijken, want verder zit er voor mij op het eerste gezicht niet veel leuks tussen deze week.
Zelfs met Cutler vind ik de Bears maar so so. Heb hem nooit echt een fijne QB gevonden. Maar dat heeft misschien ook met uitstraling naar buiten te maken.

Verder hebben de Bears al 79 punten tegen gekregen. Meeste in de NFL op dit moment ;w Dus ook zonder hem geven ze veel weg.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Lelijk, lelijk, lelijk... maar een win is een win. Hopelijk voor de Texans zijn dit de groeistuipen van Mallett aangezien hij nooit echt de starter is geweest voor een langere tijd.

Hij is nog erg slordig in de passing en heeft veel mazzel dat Hopkins veel onmogelijke ballen vangt. Wel positief dat Blue als RB op stoom komt. Zodra Foster terug is kan dit nog wel eens een prima tandem worden. Alles op 1-2 nu in de AFC South.

Ook Andrew Luck lijkt gewoon een mens te zijn. Het is absoluut niet top division in de NFL, maar het kan nog wel eens spannend worden. :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
The Realone schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:01:
Panthers "gewoon" braaf 3-0. :) Cam is wel een heerlijke QB om naar te kijken als ie het weer eens op een lopen zet.
Wat een fijne QB is dat zeg. Die man kan echt alles. Top dat die ploeg zo goed loopt nu. Ben erg benieuwd hoe ver ze kunnen komen.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
macciez schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:43:
Wat denken we trouwens over Aaron Rodgers. Houdt die het vol na zijn mega weekend?
Rodgers is al jaren erg goed. Hij en Brady zijn HET bewijs dat het hebben van een goede QB het halve werk is in de NFL. En als de QB minder presteert dan trekt hij het gehele team met zich mee (zie Luck op dit moment).

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Carthrax schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:28:
De Dolphins waren weer om te huilen gisteren. Op papier zo'n mooi team maar in de uitvoering is het andere koek.
Ik ben benieuwd of ze het nog een week zo laten of dat de ontslag hamer rond gaat zwaaien daar.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Als Texans fan is het ook geen picknick. Ik hoop serieus dat ze 1-15 gaan. Zonde voor Watt en co, maar ze moeten iets doen aan de QB situatie. Hoyer, Mallett, nu Hoyer weer. Allemaal niet veel soeps. Al moet ik wel zeggen dat deze wedstrijd wel alles slecht was.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Whahahaha!! :+ _/-\o_ 8)7

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Hie nog een. Ga zeker proberen een wedstrijd te bekijken volgend jaar. Lekker combineren met een weekendje Londen. Duur wordt het toch al :P

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Carthrax schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:51:
Zijn positie was onhoudbaar. Ik ben wel verrast dat hij als enige weg moet.
Nu maar kijken wat Dan Campbell met dit team kan doen.
Wie moet er volgens jou nog meer de laan uit dan? De enige die ik me echt kan bedenken is Kelly van de Eagles.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Ah. Alles bij de Dolphins dus. Lijkt me wel wat veel van het goede. Je hebt echt nul tijd om de boel om te gooien. Maar goed, wie weet komt dat nog als de prestaties uitblijven.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
OMG! Colts @ Texans... Mallett eruit vanwege een vermeende blessure. Hoyer er weer in en wat denk je...Hoyer is Hoyer!! |:( Die kan bijna een hele wedstrijd best ok spelen en dan gooit hij de ball in een van de laatste drives gewoon weg (als in INT).

Verder royaal veel penalties aan de Texans kant, Watt was nergens te bekennen en de rest van de defense pikt het gewoon te weinig op.

Enige lichtpuntje. Jaelen Strong! Rookie WR die dus nu twee TD's op z'n naam heeft staan. Let op: Twee catches in z'n gehele carriere. 1 op 1 dus :P

Hoe dan ook. Ik hoop zo dat de Texans laatste worden. Of in ieder geval ergens op een plak komen warbij ze een goede QB kunnen draften. Om te brullen dit :(

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Eindelijk weer een win voor de Texans. Mja, was wel tegen de Jags maar toch. Mooie W tegen een division rival. En geen stomme fouten van Hoyer deze keer.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Denniz0229 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:14:
:*)
[...]
Dus voor de mensen die het nog niet door hadden, superbowl dit jaar wordt pats-packers :+
Dat zit er inderdaad dik in. Hoe "makkelijk" deze teams wedstrijden winnen is bijzonder. Ok, GB had het niet heel makkelijk, maar het is wel een team dat ook dit soort wedstrijden wint. En dat heeft NE ook.

Die moeten in de play-offs echt een off day hebben willen ze de superbowl niet halen.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Carthrax schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:48:
[...]
Precies, een mooie wedstrijd dus ;)
In de tweede helft kwamen de Texans toch nog sterk terug maar het kwaad was al geschied.
Toch mooi om te zien hoe een ploeg na het ontslag van 2 coaches ineens zo anders kan spelen.
Ugh...ellende ellende ellende. Als Texans fan begrijp ik de malaise van de offense nog wel. Geen echte degelijke QB is het grootste gemis hier.

Maar dat de defense zo waardeloos presteert is een erg grote verrassing. Ze vangen echt niks op daar.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Mja, hier nog een artikel daarover. Blijkbaar was hij zaterdag niet voor de eerste keer te laat. Snel weg met die kerel. |:(

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Andamanen schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:38:
Ik vraag me af of ze in Houston al een idee hebben wat ze volgend jaar willen op QB. Draft of trade?
Persoonlijk hoop ik draft. Maar dan moeten ze wel genoeg wedstrijden verliezen. Anders is er geen meer over die evt meteen zou kunnen starten.

Ze hadden toentertijd (2014) Bridgewater (of misschien zelfs Carr) moeten draften. Maar de QB's waren niet pick #1 waardig dat jaar. Clowney was toen logisch.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Tsjongejonge, wat is de AFC South een bagger divisie zeg. Nou was het al niet veel met de Titans en de Jags, maar de Texans en de Colts spelen ook helemaal niks klaar.

Ik denk wel dat de Colts beter zijn dan de Texans, maar Houston heeft gewoon nog dikke kans op de play-offs op deze manier. De Texans defense heeft net voor de bye wel een royaal goede wedstrijd achter de rug, dus wie weet kunnen ze de kar nu wel trekken.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
How about them Texans. Watson zeikt (stiekem wel onverwachts) de Titans helemaal af. Heel fijn! ☺

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
apis29 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:04:
Het seizoen tot nu toe samengevat :D

[afbeelding]

Veel interessante ontwikkeling nog zoals de Saints die het wel goed doen en de Raiders die de tegenovergesteld kant op gaan. Las daar pas nog een artikeltje over dat het eigenlijk niet onverwacht is van de Raiders met veel (domme) wisselingen in de coaching staff na vorig seizoen. Eigenlijk is dit laatste seizoen in Oakland meer als formaliteit gezien door de leiding in plaats van one last hurrah ...
Haha! Dat is inderdaad vrij treffend ja.

Als Texans fan ben ik ook niet blij. Watt, Merciless en (vooral) Watson er veel te vroeg uit. Anders was het een mooie strijd geweest met de Jaguars.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Daniel schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:18:
Is er animo voor een Tweakers fantasy league voor 2018?
Ik heb het enkele jaren gespeeld, maar ben ermee opgehouden omdat die random leagues weinig interactie hadden. Maar als er iets van een tweakers league opgezet kan worden dan heb ik zeker interesse.

Andere vraag van dezelfde orde: Zijn er mensen die Madden Mobile spelen? Dat doe ik namelijk wel al jaren met plezier. Wellicht dat we daar ook een tweakers league kunnen opzetten bij genoeg animo.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Carthrax schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:01:
Ik had gisteren trouwens weer problemen tijdens de livestream van de Bill - Jags wedstrijd.
En aan de berichten te zien was ik daar niet alleen in.
Qua hoeveelheid punten heb je niks gemist zie ik :+

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Malfunctions schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:25:
Ik heb niet echt een beeld bij de Jaguars. Zijn zij in staat om het de Patriots lastig te maken in de Final?
Ik heb persoonlijk het idee van niet. Denk dat de Pats "gewoon" weer in de Superbowl staan. Maar goed, ik had ook niet verwacht dat ze van de Steelers zouden winnen.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Denniz0229 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:00:
[...]

ligt er natuurlijk wel aan welke stream je hebt, volledig amerikaans of de nederlandse.
persoonlijk vind ik de nederlandse altijd om te huilen met de zogenaamde experts e.d. :')
Ik probeer altijd een US stream te bemachtigen. En anders kijk ik hem op de BBC. In Nederland moeten ze iedere keer zo nodig de spelregels uitleggen.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Flix20 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:26:
Ben sinds '07 ieder jaar naar de London wedstrijden gegaan.

Goedkoopste tickets zijn rond de 70 pond.
Meestal nemen wij de kaartjes van ~€150. Heb je net ff wat betere plekken.

Toen kon je je tickets alleen kopen als je je inschreef via nfluk en dan kreeg je een mailtje dat je mee mag doen met de pre-sale.
Krijg daar nog steeds ieder jaar een mailtje van wanneer de pre-sale tickets weer beginnen.

Je zou dat eens in de gaten kunnen houden.

Komend jaar gaan we voor tickets van de Eagles wedstrijd.
Nice. Zou graag ook een keer naar een wedstrijd in Londen (of UK iig) willen. Zal de NFL UK eens in de gaten houden.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Dat eerste stuk van Pete Carrol is natuurlijk leuk op papier, maar in het heetst van de strijd (en met full pads) werkt dat natuurlijk niet altijd.

Niet dat ik vind dat er niets aan gedaan zou moeten worden, maar het wordt wel weer op z'n moraal ridders amerikaans gepresenteerd.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Na 11 jaar komt Madden weer terug op PC trouwens. Leuk voor mij in ieder geval :D

Papa Probeert Gaming

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True