De Chiefs offense is in ieder geval niet het slechtste dat vandaag op het veld heeft gestaan.
Zo'n halftimeshow bestaat gewoonlijk uit een stuk of 5 'clips' en meestal vind ik er dan één of twee wel oké.
Volgens mij is er ook kritiek geweest op de lengte van het opbouwen en afbreken van de hele halftime set in vorige SBs dus zou best kunnen dat het nu een stuk soberder moest…
Zou best kunnen werken met een artiest die de show zelf kan dragen. Anyway .. we kunnen weer 🏈apis29 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 02:47:
Volgens mij is er ook kritiek geweest op de lengte van het opbouwen en afbreken van de hele halftime set in vorige SBs dus zou best kunnen dat het nu een stuk soberder moest…
Fangio lekker bezig, hij was vreselijk als HC bij de Donkeys maar een defense runnen.. Er zijn weinig betere.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Bizar dat Hurts meer yards heeft dan de Chiefs.
Wat er ook in de thee zat in de pauze het lijkt niet genoeg
Wat er ook in de thee zat in de pauze het lijkt niet genoeg
Wat een bal. Perfecte pass.
Nu is het wel klaar. Benieuwd het de eerste shoutout ooit wordt.
Nu is het wel klaar. Benieuwd het de eerste shoutout ooit wordt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hebben de Eagles nou de perfecte antidote gevonden tegen dit team of is het een combo met de Chiefs die gewoon slecht spelen?
Ik had Hurts als MVP in de voorspelling en met deze van net erbij kan het bijna niet anders …
De antidote tegen de Chiefs is Mahomes geen tijd geven om te improviseren
. Eigenlijk vind ik deze selectie van de Chiefs ook gewoon presteren boven hun kunnen, zo’n goede selectie is het nou ook weer niet(maar dat kon je wellicht van de Patriots ook vaak genoeg zeggen). Heb ook geen idee hoeveel er voor de Pro Bowl gekozen zijn …
Die McDuffie is er i.i.g. eentje hoor ik net zeggen
De antidote tegen de Chiefs is Mahomes geen tijd geven om te improviseren

Die McDuffie is er i.i.g. eentje hoor ik net zeggen
[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 10-02-2025 03:35 ]
De defense van de Eagles is wel heel erg goed vanavond hoor. Jammer dat het geen shutout wordt.
Dat is idd de eigenlijke MVP ja (maar er is er niet één die er specifiek uitspringt en Hurts heeft inmiddels ook wel genoeg aan stats bij elkaar gesprokkeld dat de stemming ongetwijfeld in het voordeel van de QB zou uitvallen)Malfunctions schreef op maandag 10 februari 2025 @ 03:32:
De defense van de Eagles is wel heel erg goed vanavond hoor. Jammer dat het geen shutout wordt.
Net de vier nieuwe Hall of Famers in beeld waaronder een voormalig Eagles speler, cornerback Eric Allen, dus die heeft i.i.g. een mooie avond

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 10-02-2025 04:06 ]
Brady is zo slecht in the booth.
Geef mij maar Manning of Romo.
Geef mij maar Manning of Romo.
[ Voor 8% gewijzigd door Bad Brains op 10-02-2025 04:00 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Moeilijk hoor MVP, met 40 punten kun je hem niet aan Sweat geven. Of toch wel.
Die 93 doet niet veel onder voor Sweat en die rookie Carter heeft ook een aardige wedstrijd maar bij die komt het niet in de stats terug it de andere twee ..
De gehele defence is de mvp voor mij ook al laten ze nu wat punten toe. Blijft lastig om scherp te blijven als het al binnen is, maar zo lang de Chiefs op 0 houden 🫡
ik weet niet of het opvalt maar in de studiobeelden bij espn word even een bier wedstrijd gehouden op de achtergrond... iedere keer in beeld en 1 biertje naar binnen gooien hahaha
Voor diegene die nog wat willen kijken, tijd om Invincible weer te kijken.
Omdat toen de backups er in kwamenBeakzz schreef op maandag 10 februari 2025 @ 04:10:
De gehele defence is de mvp voor mij ook al laten ze nu wat punten toe. Blijft lastig om scherp te blijven als het al binnen is, maar zo lang de Chiefs op 0 houden 🫡
Nah, qua football films is Remember the Titans mijn favoriet, met Any given Sunday daar kort achter.Bad Brains schreef op maandag 10 februari 2025 @ 04:18:
Voor diegene die nog wat willen kijken, tijd om Invincible weer te kijken.
De kwetsbaarheid bij de Chiefs zat bij de tackles. De Eagles hebben dit uitgebuit door constant over de edges druk te zetten, waardoor Mahomes de pocket niet uit kon.Beakzz schreef op maandag 10 februari 2025 @ 03:22:
Hebben de Eagles nou de perfecte antidote gevonden tegen dit team of is het een combo met de Chiefs die gewoon slecht spelen?
Die hebben alleen nul komma niks met de Eagles te makenMalfunctions schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:06:
[...]
Nah, qua football films is Remember the Titans mijn favoriet, met Any given Sunday daar kort achter.
lol, who knew.
Het gaat me vast niet lukken om wakker te blijven, maar morgennacht (dus donderdag op vrijdag) om 02:00 de eerste ronde draft.
Heerlijk, bevestiging zien dat Ward naar de Titans gaat. Hunter naar de Browns en Carter naar de Giants, (of die net andersom als Browns weer wat geks doet) wat er daarna volgt poeh dat kan veel kanten op.
Voor de Niners op pick 11 tja, ik hoop dat er nog eentje is van het rijtje Graham, Nolan als DL of Campbell, Membou of Banks als DT. Zijn er meerdere beschikbaar hopen op een kleine trade doen wat zeer onwaarschijnlijk lijkt.
Hopen op Graham, denkt Nolan of Banks
Droom...
Heerlijk, bevestiging zien dat Ward naar de Titans gaat. Hunter naar de Browns en Carter naar de Giants, (of die net andersom als Browns weer wat geks doet) wat er daarna volgt poeh dat kan veel kanten op.
Voor de Niners op pick 11 tja, ik hoop dat er nog eentje is van het rijtje Graham, Nolan als DL of Campbell, Membou of Banks als DT. Zijn er meerdere beschikbaar hopen op een kleine trade doen wat zeer onwaarschijnlijk lijkt.
Hopen op Graham, denkt Nolan of Banks
Droom...
/f/image/PS0sI8Wkamz9WhMSvvMdZMvA.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door RudyL op 23-04-2025 23:51 ]
LOETKE
Ga zeker kijken, Denver met Golden. Lol, denk het niet.
1 van deze 4 dingen gaat gebeuren (ranked bij hoop)
1. Alles ertegenaan smijten om te traden naar 2 en Travis thuis laten blijven.
2. Iets minder ertegenaan smijten en Jeanty ophalen op 5.
3. Traden op 11 met SF voor Colston Loveland (SF heeft picks nodig)
4. Trade back en Henderson halen in de 2de ronde.
Who knows, hele drama met Shedeur maakt het allemaal de moeite waard om te kijken.
Who knows, hele drama met Shedeur maakt het allemaal de moeite waard om te kijken.
We hebben 11 picks, dat is niet onaardig. Uiteraard is meer welkom, maar helemaal naar de Broncos weet ik niet of dat gebeurt. Loveland kan wel eens een potentiele trade down zijn, met bijv. Colts, voor 14 & ronde 3 ofzo.. Dat zou ik afhankelijk van het bord wel willen zien.Bad Brains schreef op donderdag 24 april 2025 @ 00:12:
Ga zeker kijken, Denver met Golden. Lol, denk het niet.
LOETKE
Jullie hebben ons een pakketje LB's gegeven in Greenlaw en Hufanga.
Je zal veel pijlen moeten gooien om dat caliber terug te krijgen.
Veel mocks gedaan waar een Warren gedraft kan worden op 20.
Aan de andere kant zie ik soms Sanders op 1 gaan. Dus het zegt allemaal ruk.
Ben benieuwd wie het gevecht voor Travis gaat winnen, hebben de Browns weer 100 top 40 picks die ze allemaal verprutsen.
Je zal veel pijlen moeten gooien om dat caliber terug te krijgen.
Veel mocks gedaan waar een Warren gedraft kan worden op 20.
Aan de andere kant zie ik soms Sanders op 1 gaan. Dus het zegt allemaal ruk.
Ben benieuwd wie het gevecht voor Travis gaat winnen, hebben de Browns weer 100 top 40 picks die ze allemaal verprutsen.

Keek gisteren toevallig een van die talkshows op ESPN en daar werd nog gespeculeerd of de Saints Sanders niet zouden moeten nemen met hun 9e pick (liever natuurlijk downtraden en pas later oppikken. Of iemand anders kiezen met de 9e en als Sanders voorbij de Steelers valt, uptraden)
Ja, een hoop gemekker over Shedeur, als je over hem praat dan heb je content.
Als je negatief over hem praat heb je nog meer views, ben niet specifiek een Shedeur fan maar die jongen is opgegroeid in een football huis.
Hij zal nooit zo goed zijn als zijn vader als atleet maar dat zijn er maar weinig geweest.
Het volgens mij veel haat maar hij is de meest acurate passer is die je kan krijgen deze draft en heeft gespeeld met de slechste line
Lijkt me een no brainer voor de Saints of de Steelers, zie niemand anders die per direct een QB nodig heeft.
Hij gaat ook echt wel in de eerste ronde, zou niet weten waarom niet anders dan negatieve media (en uiteraard Shedeur zijn reacties) erop.
Geloof niet dat die reacties vreselijk antagonistisch zijn maar het blijft de zoon van. En dat hoor je.
Die twee (met Travis) hebben Colorado van nul naar 100 gekregen in 2 jaar.
Nou laatste voor Denver.
20. Loveland, en als die er niet is Egbuka.
51. Trade up voor Henderson.
Het volgens mij veel haat maar hij is de meest acurate passer is die je kan krijgen deze draft en heeft gespeeld met de slechste line
Lijkt me een no brainer voor de Saints of de Steelers, zie niemand anders die per direct een QB nodig heeft.
Hij gaat ook echt wel in de eerste ronde, zou niet weten waarom niet anders dan negatieve media (en uiteraard Shedeur zijn reacties) erop.
Geloof niet dat die reacties vreselijk antagonistisch zijn maar het blijft de zoon van. En dat hoor je.
Die twee (met Travis) hebben Colorado van nul naar 100 gekregen in 2 jaar.
Nou laatste voor Denver.
20. Loveland, en als die er niet is Egbuka.
51. Trade up voor Henderson.
[ Voor 8% gewijzigd door Bad Brains op 25-04-2025 04:14 ]
Sja, dat ze Shedeur niet hebben genomen is unfathomable.
Dion haat is groot, deze jongen heeft in 7! jaar 37 games gespeeld.
Dion haat is groot, deze jongen heeft in 7! jaar 37 games gespeeld.
Deze heeft iig een positief beeld van Shough (voordat ie gedraft werd, hier nog in verband gebracht met de Steelers) YouTube: Louisville's Tyler Shough will 'surprise' entire NFL - Louis Riddick... (04:48)
Bij mij stond deze clip me nog bij
https://www.nfl.com/news/...er-olympics-flag-football
Ik ben benieuwd met welk team USA straks komt aanzetten op de Olympics.
Zou toch wat zijn. Sta je de ene week op zaterdag tegen Piet Jan een flag toernooi te spelen, week later mag je ff Justin Jefferson coveren op de olympics
Ik ben benieuwd met welk team USA straks komt aanzetten op de Olympics.
Zou toch wat zijn. Sta je de ene week op zaterdag tegen Piet Jan een flag toernooi te spelen, week later mag je ff Justin Jefferson coveren op de olympics
PSN: Flix20-NL