Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-05 18:13

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Mehehehe....nee.

Serieus. Vind die nog wel wat hebben. Plus dat dit een Throwback uniform is. Die zwarte van de Niners is een uit de lucht gegrepen alternate uniform.

Papa Probeert Gaming

• Andamanen
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Weer een leuke set wedstrijden deze week, voor mij wordt het Patriots-Bills, Cowboys-Eagles en als finale Seahawks-Packers.

• Spike-man
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-05 07:12
Inderdaad een leuke set wedstrijden deze week. Zelf ben ik ook benieuwd naar de Chargers tegen de Bengals en de Lions tegen de Vikings. En de Cardinals tegen de Bears zou ook wel interessant kunnen worden... Blijft onmogelijk te kiezen als je geen favoriet team hebt :)

Scorito: FC Bal op ons dak

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

De Vikings waren verrassend slecht vorige week (na wat hype in pre-season). Zelfs 49ers-Steelers en Falcons-Giants zijn interessant, maar de Patriots zijn mijn team dus wordt het hun wedstrijd voor mij (en de Bills waren overtuigend vorige week (voornamelijk in defense) om het extra leuk te maken deze week).

also:

Andamanen wijzigde deze reactie 20-09-2015 12:47 (14%)

• Spike-man
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-05 07:12
Ja, de Vikings waren inderdaad niet goed. Daarom ben ik wel benieuwd of ze zich daarvan kunnen herstellen of dat het pretenders in plaats van contenders blijken te zijn. Van de Lions had ik ook niet verwacht dat ze zouden verliezen... Maar dat maakt de NFL ook zo'n mooie competitie, alles ligt zo gruwelijk dicht bij elkaar.

Scorito: FC Bal op ons dak

• The Realone
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:10
quote:
En daarom is college eigenlijk vaak leuker om naar te kijken in mijn ogen. Dit soort dingen zie je daar veel, in tegenstelling tot de NFL (logisch natuurlijk). Het is allemaal net wat frivoler. :)

Nog even afgezien van de sfeer in de stadions, want man wat is dat heerlijk om bij te zijn.

• fynrd1
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-05 05:07

fynrd1

Fooled by Randomness

Nou Bolk, gefeliciteerd :-(

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• waktak
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07-05 23:47
man man man, wat een weekend.

spoiler:
Raiders, Bucs, Jaguars, Browns en Redskins winnen allemaal in 1 weekend (nooit gebeurd), Antonio Brown maakt de 49ers DB's kapot, Seahawks staan 0-2 en de bills maken nog bijna een epische comeback tegen mijn favo team (Patriots)!

Wat vinden jullie van de Bills onder Rex Ryan en Greg Roman? Hoop stiekem dat ze de superbowl halen en een keer winnen i.p.v. de laatste 4 keer verliezen :D

waktak wijzigde deze reactie 21-09-2015 08:07 (4%)

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

quote:
Merci :*) Hoop wel dat Cutler snel terug is.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• The Realone
Panthers waren in ieder geval, wederom, niet geweldig. Veel running games leverden niks op, de Texans maakten het niet makkelijk. Game van 3 uur en 39 minuten... Maargoed, 2-0 en dat is wat telt.

Oakland vs Baltimore was ook een enerverende pot trouwens. :)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
Bolk schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:10:
[...]

Merci :*) Hoop wel dat Cutler snel terug is.
Hoop ik ook, speelde gister heel erg goed. Dat is het een beetje met hem eigenlijk, de momenten dat hij opstaat en in de vorm komt die iedereen van hem verwacht, raakt hij geblesseerd. ;(

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Dat was een leuke week, zoals verwacht! Jammer dat week 3 er weer een stuk minder interessant uitziet.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Wat gebeurt er in de AFC South 8)7

Geen Colts, geen Texans, maar de Jags bovenaan. Is ook de enige divisie die geen enkel team met 2-0 heeft. Kan nog van alles gebeuren natuurlijk, maar vooral van de Colts had niemand verwacht dat ze 0-2 zouden staan.

Papa Probeert Gaming

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 24-05 16:19

Cloud

Moderator FM / T.net PowerMod

Go Hawks!

Seahawks ook 0-2 :( Maar goed, Packers is een serieus goed team.

Aaron en zijn team wisten gewoon goed gebruik te maken van offside penalties; waren die er niet geweest dan hadden ze volgens mij niet (zo eenvoudig) gewonnen. Bennet moet echt werken aan zijn false starts, het zou niet fijn zijn als andere teams hetzelfde kunstje gaan gebruiken :/

Maar goed, er kan nog van alles gebeuren :)

Overigens toch maar NFL GamePass genomen; goh dat bevalt me goed zeg! Zondagavond Redzone aangezet en dat is wel serieus genieten :9

Cloud wijzigde deze reactie 22-09-2015 09:15 (15%)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb Andrew Luck in m'n fantasy, ik word er niet heel blij van ;(

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Het zal wel goedkomen met de Seahawks en Colts (vooral met hun divisie), maar de Cowboys op 2-0 lijken mij nu grotere problemen te hebben met al die blessures.

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Hawks hadden inderdaad wel twee van de meest taaie potten, allebei uit, meteen aan het begin. Komend weekend dan thuis tegen de Bears, dat kan hopelijk wel wat goeds doen :)

Ze hebben in elk geval nog even voordat ze tegen de Cardinals moeten. Ik hoop alleen dat Chancellor snel terugkomt. Hij heeft al ruim meer geld verloren door zijn holdout, dan het verschil waar het kennelijk om gaat in zijn 'onderhandelingen'.

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Zonder Cutler zijn de Bears een van de slechtste teams van de NFL. De Cardinals lijken weer goed dit jaar, misschien moet ik hun wedstrijd aankomende zondag gana kijken, want verder zit er voor mij op het eerste gezicht niet veel leuks tussen deze week.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Andamanen schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:02:
Zonder Cutler zijn de Bears een van de slechtste teams van de NFL. De Cardinals lijken weer goed dit jaar, misschien moet ik hun wedstrijd aankomende zondag gana kijken, want verder zit er voor mij op het eerste gezicht niet veel leuks tussen deze week.
Zelfs met Cutler vind ik de Bears maar so so. Heb hem nooit echt een fijne QB gevonden. Maar dat heeft misschien ook met uitstraling naar buiten te maken.

Verder hebben de Bears al 79 punten tegen gekregen. Meeste in de NFL op dit moment ;w Dus ook zonder hem geven ze veel weg.

Papa Probeert Gaming

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Cutler is consistent middenmoot, maar net als bij vele andere teams zijn er op die positie weinig opties om echt te verbeteren. QBs zijn zo belangrijk en er zijn maar zo weinig echt goede.

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Jeej!
I have reason to believe that @Kam_Chancellor is headed to work right now.. #Seahawks
http://espn.go.com/nfl/st...t-return-seattle-seahawks

Hopen dat het waar is :)

Cloud wijzigde deze reactie 23-09-2015 16:16 (22%)

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20:09
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets (over de Dolphins) :'(

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• died_laughing
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 24-05 15:51
quote:
Carthrax schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:39:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets (over de Dolphins) :'(
Helaas de wedstrijd gisterenavond niet gezien.
Ik zag vanochtend de uitslag.
Hopelijk doen we het zondag beter.
Ik zit in het Jets vak.
Vorig jaar zat ik in het Raiders vak. :P

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Lelijk, lelijk, lelijk... maar een win is een win. Hopelijk voor de Texans zijn dit de groeistuipen van Mallett aangezien hij nooit echt de starter is geweest voor een langere tijd.

Hij is nog erg slordig in de passing en heeft veel mazzel dat Hopkins veel onmogelijke ballen vangt. Wel positief dat Blue als RB op stoom komt. Zodra Foster terug is kan dit nog wel eens een prima tandem worden. Alles op 1-2 nu in de AFC South.

Ook Andrew Luck lijkt gewoon een mens te zijn. Het is absoluut niet top division in de NFL, maar het kan nog wel eens spannend worden. :)

Papa Probeert Gaming

• The Realone
Panthers "gewoon" braaf 3-0. :) Cam is wel een heerlijke QB om naar te kijken als ie het weer eens op een lopen zet.

Met de Ravens gaat het niet zo lekker. Niet de hele game ervan gezien maar man, wat gaat daar, in verhouding, weinig dreiging van uit.

• macciez
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23-05 20:54
quote:
Bolk schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:10:
Ik heb Andrew Luck in m'n fantasy, ik word er niet heel blij van ;(
Ik ook, maar ik heb ook Johnson, die gister in het eerste en tweede kwart even de 49ers uit elkaar nam :D. Projected points iets van 10, maar haalde er bijna 30. Trouwens, wat een aanfluiting van de 49ers. 2 Seizoenen geleden nog in de race voor de SuperBowl en nu als makke lammetjes door de Cardinals vernederd. 4 INT van Kaepernick. Na de 28-0 ben ik dan maar naar bed gegaan.

Do what you love, do it often

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

quote:
macciez schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:12:
[...]

Ik ook, maar ik heb ook Johnson, die gister in het eerste en tweede kwart even de 49ers uit elkaar nam :D. Projected points iets van 10, maar haalde er bijna 30. Trouwens, wat een aanfluiting van de 49ers. 2 Seizoenen geleden nog in de race voor de SuperBowl en nu als makke lammetjes door de Cardinals vernederd. 2 INT van Kaepernick. Na de 28-0 ben ik dan maar naar bed gegaan.
Die zat bij mij op de bank. Net zoals Freeman en Smith Sr. Maargoed..

4 INT van Kaep trouwens, ik heb zitten genieten >:)

• macciez
Zojuist de INT veranderd, waren er 2 toen ik naar bed ging :).

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
The Realone schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:01:
Panthers "gewoon" braaf 3-0. :) Cam is wel een heerlijke QB om naar te kijken als ie het weer eens op een lopen zet.
Wat een fijne QB is dat zeg. Die man kan echt alles. Top dat die ploeg zo goed loopt nu. Ben erg benieuwd hoe ver ze kunnen komen.

Papa Probeert Gaming

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 24-05 18:48

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik heb gister heerlijk genoten van de steelers@rams game :P alleen al het brandje/smeulende gras in het begin :P maar goed vermaakt,ik voor steelers en maat van me is altijd voor de rams waarbij hij het onderspit moest delven (is hij ondertussen aan gewend :P ) beetje jammer dat de QB eruit moest voor de knie en voor eerst volgens mij dat ik de call heb meegemaakt dat er een speler naar de kant werdt gehaald door de 3e dokter om te controleren op concussion.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• Grimmie187
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23-05 15:23
quote:
Bolk schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:17:
[...]

Haha had wel een beetje medelijden met Kaepernick gisteren.. Eerste kwart gezien en de Cardinals lieten er geen gras over groeien :o Die gaan wel hoge ogen gooien, wat een defense (mooie bijnaam de no-fly zone ook)!

Arme Kaep wordt al kapot gesacked met die defensive line van de 49ers, krijgt hij nu ook nog 4 INT om zn oren..

• The Realone
quote:
Bzrk80 schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:29:
[...]

Wat een fijne QB is dat zeg. Die man kan echt alles. Top dat die ploeg zo goed loopt nu. Ben erg benieuwd hoe ver ze kunnen komen.
Ik verwacht eigenlijk wel weer de playoffs, maar een herhaling van Super Bowl 38 zal er wel niet inzitten. ;)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
Andamanen schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:02:
Zonder Cutler zijn de Bears een van de slechtste teams van de NFL.
Wat waren ze slecht gister zeg. Heb al een beetje spijt van mijn gamepass :|

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

quote:
Bolk schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:17:
[...]

Ik denk dat het nog spannend gaat worden voor de Cardinals met de Seahawks voor de divisietitel, misschien zelfs helemaal tot de laatste wedstrijd van het reguliere seizoen.

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Gister Bears vs Seahawks afgekeken, de eerste helft was niet echt fantastisch met 0-6. Maar de kickoff van de tweede helft, even een 105 yard return TD door Lockett :D Daarna begon het echt te lopen en Rawls heeft uiteindelijk ruim 100 rushing yards gehaald. Graham wordt ook vaker gevonden. Uiteindelijk werd het 0-26 wat goed is voor het zelfvertrouwen voor de Seahawks.

Al met al wel afgesloten met een goed gevoel :) Ik hoop dat de Seahawks dit door gaan zetten, Cardinals vs Seahawks zie ik ook wel voor me als afsluitende partij!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Aan de andere kant van die wedstrijd lijkt Chicago het voor het seizoen al opgegeven te hebben. Een paar veteranen eruit voor een paar draft picks en hopen dat ze laatste worden om volgend jaar de beste picks te krijgen.

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Zeiden de commentatoren ook al ja; ik denk ook niet dat de Bears hoge verwachtingen van dit seizoen hadden. Ze kunnen inderdaad dit seizoen het beste gebruiken om te werken aan het nieuwe team, strategie en dergelijke. Mooie draft picks krijgen en dan volgend seizoen kijken wat er dan mogelijk is :)

• macciez
Ik vind de Bears echt een leuk team uit een fantastische stad, maar dit seizoen geloof ik niet dat er iets gaat gebeuren. Daarentegen had ik de Seattle defense in m'n FF team. Gewoon even een all-time high score neergezet afgelopen weekend :D.

Cardinals - Seahawks, alleen als de Seahawks niet weer terug gaan naar de vorm van de eerste 2 wedstrijden.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

quote:
Cloud schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:18:

Al met al wel afgesloten met een goed gevoel :) Ik hoop dat de Seahawks dit door gaan zetten, Cardinals vs Seahawks zie ik ook wel voor me als afsluitende partij!
Bring it on! 8)

• macciez
Wat denken we trouwens over Aaron Rodgers. Houdt die het vol na zijn mega weekend?

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

quote:
:*)
quote:
macciez schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:43:
Wat denken we trouwens over Aaron Rodgers. Houdt die het vol na zijn mega weekend?
Heb hem afgelopen weekend nog niet bekeken, tegen de Seahawks vond ik hem echt goed spelen. Al zijn er wel wat twijfels over al die freeplays die hij genereert (zowel tegen de Seahawks, als afgelopen weekend blijkbaar). De meeste lijken wel terecht te zijn maar af en toe beweegt zijn eigen offensive line ook al en zou het spel stilgelegd moeten worden (als ik het goed begrijp, zelf snap ik dat stukje regelgeving nog niet goed). Hij weet er in elk geval bizar goed gebruik van te maken om extra veel risico te kunnen nemen.

Cloud wijzigde deze reactie 29-09-2015 16:53 (3%)

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Samen met Brady is hij op het moment een klasse apart. Maar het seizoen is nog lang en december is waar het normaal gesproken echt moet gebeuren voor de teams met titelambities.

• macciez
En iedereen is zo mega enthousiast over hem na afgelopen weekend. Ik zag quotes voorbij komen dat hij op het moment de League is en de rest slechts meespeelt. Dat soort dingen. Wordt het tijd dat ik een shirtje met zijn naam ga kopen? :D

• Denniz0229
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:05
quote:
Cloud schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:52:
[...]

[...]

Heb hem afgelopen weekend nog niet bekeken, tegen de Seahawks vond ik hem echt goed spelen. Al zijn er wel wat twijfels over al die freeplays die hij genereert (zowel tegen de Seahawks, als afgelopen weekend blijkbaar). De meeste lijken wel terecht te zijn maar af en toe beweegt zijn eigen offensive line ook al en zou het spel stilgelegd moeten worden (als ik het goed begrijp, zelf snap ik dat stukje regelgeving nog niet goed). Hij weet er in elk geval bizar goed gebruik van te maken om extra veel risico te kunnen nemen.
edit: sorry dacht dat het over iets anders ging 8)7

verder heb ik als patriots fan niet veel te melden hier, het leek mij namelijk wel duidelijk dat we dit jaar de superbowl gaan winnen >:)

Denniz0229 wijzigde deze reactie 29-09-2015 17:01 (11%)

• macciez
quote:
Denniz0229 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:59:
[...]
verder heb ik als patriots fan niet veel te melden hier, het leek mij namelijk wel duidelijk dat we dit jaar de superbowl gaan winnen >:)
Man, ik was hier iets bijdehands aan het schrijven over de Pats, maar opt moment ziet het er niet slecht uit :). Alhoewel ik nog altijd hoop dat Luck het gaat doen voor de Colts en met de Packers kan ik ook leven.

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Aangezien de Pats de Hawks afgelopen SB verslagen hebben, gun ik het ook sowieso de Packers meer dan de Pats :P Hoe gek ik ook op Wilson ben; Rodgers is in mijn ogen de beste QB die er nu rondloopt.

Maar goed, het seizoen is nog lang er kan nog een hoop gebeuren. Ik hoop dat de Hawks de klasse van de tweede helft van de Bears game vol gaan houden en ook de eerste helft beter gaan spelen. We hebben genoeg interessante spelers in huis :)

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
macciez schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:43:
Rodgers is al jaren erg goed. Hij en Brady zijn HET bewijs dat het hebben van een goede QB het halve werk is in de NFL. En als de QB minder presteert dan trekt hij het gehele team met zich mee (zie Luck op dit moment).

Papa Probeert Gaming

• macciez
quote:
Bzrk80 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:14:
[...]

Rodgers is al jaren erg goed. Hij en Brady zijn HET bewijs dat het hebben van een goede QB het halve werk is in de NFL. En als de QB minder presteert dan trekt hij het gehele team met zich mee (zie Luck op dit moment).
Of Kaepernick

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Morgen kunnen we hier ook overdag een NFL wedstrijd kijken. Vanaf 1500uur op BBC2: Jets-Dolphins (niet de meest interessante matchup, maar goed)

(in week 7 en 8 ook weer, trouwens)

• Bazziek
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 00:42
quote:
De vrije val van de 49ers is niet echt aan Kaepernick te wijten.

Wel lekker hoor zo'n wedstrijd in Engeland, als een luie Amerikaan heel de zondag in pyjama football kijken kan ik wel aan wennen. :P

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:37

Rivanov

Apple freak

Waarom is die wedstrijd trouwens in London? Commerciële redenen?

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

De NFL wil de sport populairder maken buiten de VS (inderdaad om commerciële redenen). Er wordt ook al jaren gepraat over een team buiten de VS (in Londen), maar dat zie ik de komende 10 jaar niet gebeuren. Het lukt ze op het moment zelfs niet om een team in Los Angeles te krijgen en daar zijn ze al jaren veel harder voor aan het pushen.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:37

Rivanov

Apple freak

Duidelijk. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Carthrax
De Dolphins waren weer om te huilen gisteren. Op papier zo'n mooi team maar in de uitvoering is het andere koek.
Ik ben benieuwd of ze het nog een week zo laten of dat de ontslag hamer rond gaat zwaaien daar.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Carthrax schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:28:
De Dolphins waren weer om te huilen gisteren. Op papier zo'n mooi team maar in de uitvoering is het andere koek.
Ik ben benieuwd of ze het nog een week zo laten of dat de ontslag hamer rond gaat zwaaien daar.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Als Texans fan is het ook geen picknick. Ik hoop serieus dat ze 1-15 gaan. Zonde voor Watt en co, maar ze moeten iets doen aan de QB situatie. Hoyer, Mallett, nu Hoyer weer. Allemaal niet veel soeps. Al moet ik wel zeggen dat deze wedstrijd wel alles slecht was.

Papa Probeert Gaming

• Carthrax

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Whahahaha!! :+ _/-\o_ 8)7

Papa Probeert Gaming

• d8nser
  • Laatst online: 24-05 14:15
UIteindelijk als Bears fan toch opgelucht adem kunnen halen gisteren. Cutler mag dan niet de meest fantastisch QB zijn. Maar de laatste 2:12 min speelde de Bears en hij toch goed. Even hield ik mijn adem nog in bij de laatste play van de Raiders...

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Seahawks moeten nog maar ik was wel 'blij' met de loss van de Cardinals tegen de Rams (sorry Bolk :P). Alleen die verrekte Packers blijven maar winnen, dat is wel jammer.

Hawks vannacht tegen de Lions, dat moet wel goed komen op eigen terrein. Lynch ligt er uit voor deze game, dus ben benieuwd of Rawls weer 100+ gaat rushen deze game.

• d8nser
De Packers zijn volgens mij wel het 'team to beat' dit jaar. Hebben een goed team wat bijna helemaal zelf opgebouwd is. Volgens mij hebben ze maar 3 spelers in hun roster die eerder bij een ander team gespeeld hebben. Maar we zullen het zien.

• Grimmie187
De Packs gaan naar de superbowl, wen er maar vast aan! :P

Met hun huidige ziekenboeg is het nog indrukwekkender dat ze blijven winnen.

• died_laughing
Gisteren naar de wedstrijd Jets - Dolphins geweest.
De defense was echt slecht en Tannehill was ook nog eens de kluts kwijt.
Vorig jaar tegen de Raiders speelde ze veel beter.
De sfeer was weer super.
Alle NFL team shirts waren wel vertegenwoordigd :)

died_laughing wijzigde deze reactie 05-10-2015 13:45 (18%)

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Leuk om eens mee te maken? Wil misschien volgend jaar eens kijken of ik een wedstrijd in London mee kan pakken :)

Wel vrij prijzig gok ik?

Cloud wijzigde deze reactie 05-10-2015 14:01 (11%)

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Hie nog een. Ga zeker proberen een wedstrijd te bekijken volgend jaar. Lekker combineren met een weekendje Londen. Duur wordt het toch al :P

Papa Probeert Gaming

• died_laughing
quote:
Cloud schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:01:
Leuk om eens mee te maken? Wil misschien volgend jaar eens kijken of ik een wedstrijd in London mee kan pakken :)

Wel vrij prijzig gok ik?
Dit was de 2e keer voor mij.
36 pond per kaartje, zaten wel bovenaan, maar zicht was goed.
Ik had seizoenskaarten genomen, dus kaarten voor alle 3 de wedstrijden.
De andere 2 wedstrijden gaan engelse vrienden van mij.
Volgend jaar kan ik deze weer verlengen. :)
De sfeer is gewoon super, ook voor niet nfl fans :)

• Carthrax
Ik ga ook maar eens naar een wedstrijd in Londen. Ben ooit eens een keer naar de Jets tegen de Giants (pre-season game) geweest in NY. Echt geweldig om mee te maken.

• died_laughing
Exit Joe Philbin
Was wel te verwachten.
http://espn.go.com/nfl/st...dolphins-fire-joe-philbin

• Carthrax
Zijn positie was onhoudbaar. Ik ben wel verrast dat hij als enige weg moet.
Nu maar kijken wat Dan Campbell met dit team kan doen.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Lekker controversieel einde bij de Hawks. Zou 1st & goal moeten zijn voor de Lions. Wel een vervelend lekkere play van Kam.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Carthrax schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:51:
Zijn positie was onhoudbaar. Ik ben wel verrast dat hij als enige weg moet.
Nu maar kijken wat Dan Campbell met dit team kan doen.
Wie moet er volgens jou nog meer de laan uit dan? De enige die ik me echt kan bedenken is Kelly van de Eagles.

Papa Probeert Gaming

• Carthrax
quote:
Bzrk80 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

Wie moet er volgens jou nog meer de laan uit dan? De enige die ik me echt kan bedenken is Kelly van de Eagles.
Ik had verwacht dat Lazor en Coyle ook wel de laan uit zouden vliegen. Dus de offensive en defensive coordinators.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Ah. Alles bij de Dolphins dus. Lijkt me wel wat veel van het goede. Je hebt echt nul tijd om de boel om te gooien. Maar goed, wie weet komt dat nog als de prestaties uitblijven.

Papa Probeert Gaming

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

quote:
Bolk schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:16:
Lekker controversieel einde bij de Hawks. Zou 1st & goal moeten zijn voor de Lions. Wel een vervelend lekkere play van Kam.
Zelfs met twee teams die niet zo best speelden was het een leuke wedstrijd om te kijken. Wilson was weer lekker op dreef (maar zijn stijl is ook gevaarlijk, zagen we weer).

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Heb de Hawks gisteravond pas kunnen kijken. Was niet echt een beste pot eigenlijk, de o-line was wel echt dramatisch deze keer :/ Slechter dan alle voorgaande games.

Paar lichtpuntjes waren: Wilson met zijn onvoorstelbare acties en Kam was echt terug in actie. Ik ben blij dat we nog net gewonnen hebben maar de Bengals worden komende week echt lastig als we op deze manier door blijven spelen. Niet alles kan van Wilson afhangen.

Trouwens over die controversiële call; iedereen doet nu wel alsof het echt super slecht is dat de Hawks gewonnen hebben daardoor. Maar écht niemand kende die regel. De commentatoren hebben er met geen woord over gerept, Wright heeft toegegeven dat hij de bal een zetje gaf want hij kende de regel niet, de refs in de game hebben niet staan overleggen en ook de coach van de Lions heeft niet staan klagen. Ik denk dat de refs het gewoon ook echt niet wisten.

Leuke blogpost over Kam: http://www.sbnation.com/2...hit-calvin-johnson-fumble :P

Cloud wijzigde deze reactie 07-10-2015 09:13 (40%)

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

quote:
Cloud schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:37:

Trouwens over die controversiële call; iedereen doet nu wel alsof het echt super slecht is dat de Hawks gewonnen hebben daardoor. Maar écht niemand kende die regel. De commentatoren hebben er met geen woord over gerept, Wright heeft toegegeven dat hij de bal een zetje gaf want hij kende de regel niet, de refs in de game hebben niet staan overleggen en ook de coach van de Lions heeft niet staan klagen. Ik denk dat de refs het gewoon ook echt niet wisten.
Batten out of bounds is wel illegaal. Het is een vreemde situatie, wel leuk :P

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

En gelukkig verhinderde hij door de tik geen realistische kans van de Lions om te scoren. Als hij hem had laten gaan of had geprobeerd hem te pakken zou de uitkomst hetzelfde zijn geweest.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Voor als je tijd over hebt (/ waar je tijd vrij voor gaat maken :P )

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
OMG! Colts @ Texans... Mallett eruit vanwege een vermeende blessure. Hoyer er weer in en wat denk je...Hoyer is Hoyer!! |:( Die kan bijna een hele wedstrijd best ok spelen en dan gooit hij de ball in een van de laatste drives gewoon weg (als in INT).

Verder royaal veel penalties aan de Texans kant, Watt was nergens te bekennen en de rest van de defense pikt het gewoon te weinig op.

Enige lichtpuntje. Jaelen Strong! Rookie WR die dus nu twee TD's op z'n naam heeft staan. Let op: Twee catches in z'n gehele carriere. 1 op 1 dus :P

Hoe dan ook. Ik hoop zo dat de Texans laatste worden. Of in ieder geval ergens op een plak komen warbij ze een goede QB kunnen draften. Om te brullen dit :(

Papa Probeert Gaming

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Maar Rookie QBs zijn ook niet alles.

Wel een leuke set wedstrijden dit weekend, met Seahawks-Bengals op papier de leukste denk ik.

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Seahawks - Bengels was leuk :)
spoiler:
behalve dan dat de Seahawks een voorsprong van 17 punten weggaven in de laatste kwart... Uiteindelijk verloren in OT op een FG... Het wordt steeds lastiger om de playoffs nog te halen.

De eerste helft waren de Seahawks eindelijk weer eens dominant aanwezig; goed aan het verdedigen en de aanval liep ook lekker. Eindelijk geen OL vol gaten en Nowak zijn snaps waren ook niet zo treurig als de vorige keer. Rawls heeft een paar flinke runs kunnen maken. Ze hebben laten zien dat ze het wel nog steeds kunnen, ze moeten alleen proberen dat niveau nog wat beter vol te houden.

• d8nser
Ook Bears vs Chiefs was een leuke wedstrijd met hoogte en diepte punten :). Even vraagje hoelang spoiler je de uitslagen?

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Geen idee, sommigen vonden het überhaupt niet nodig :) Maar ik denk het is amper 12 uur geleden, dus nog maar even?

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
d8nser schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:51:
Ook Bears vs Chiefs was een leuke wedstrijd met hoogte en diepte punten :). Even vraagje hoelang spoiler je de uitslagen?
Heb hem pas gisteravond gekeken, wat een ontknoping zeg. :o

• d8nser
Ja, als Bears fan liep ik zondagavond al balen.. maar toen kwam er nog het 4de kwart. Het bewijst maar. It is not over until the whistle blows.

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Ja Seahawks was exact andersom. Ik zat de eerste drie kwarten te genieten en toen kwam nog het 4e (en een stukje overtijd)..

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
d8nser schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:20:
Ja, als Bears fan liep ik zondagavond al balen.. maar toen kwam er nog het 4de kwart. Het bewijst maar. It is not over until the whistle blows.
Me too, zat er op een gegeven moment aan te denken om de wedstrijd uit te zetten met nog 7 minuten op de speelklok te gaan. Zag alleen dat er toen nog 40 minuten op de tijdsbalk stond, bleef toen toch maar kijken. Was die touchdown van de Bears trouwens terecht afgekeurd? Volgens de commentatoren was dit onterecht, maar dat zou betekenen dat een lichaamsdeel die binnen de lijnen van de end zone komt voldoende is voor een TD?

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Wanneer was die (hoeveel tijd op de klok)? Helaas zijn de afgekeurde plays niet te zien als los filmpje op nfl.com, maar nu ben ik wel benieuwd.

Het maakt trouwens wel uit of het een run of een pass is voor de touchdown. Voor de eerste moet de bal over de lijn, voor de tweede is een vangst genoeg, onafhankelijk van de positie van de bal.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
Andamanen schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:03:
Wanneer was die (hoeveel tijd op de klok)? Helaas zijn de afgekeurde plays niet te zien als los filmpje op nfl.com, maar nu ben ik wel benieuwd.

Het maakt trouwens wel uit of het een run of een pass is voor de touchdown. Voor de eerste moet de bal over de lijn, voor de tweede is een vangst genoeg, onafhankelijk van de positie van de bal.
Het was de 2 point conversion op 03:05 sorry!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Dit zou een score zijn als een deel van de bal de lijn van de end zone zou raken. Ik denk net als de commentatoren dat hier wel het geval was, maar omdat ze geen camera hadden precies ter hoogte van de lijn (zoals ze die meestal wel hebben), konden ze het niet met zekerheid zeggen en dan houden ze het bij het eerste oordeel.

Dat is ook de reden dat ze dat paaltje in de hoek hebben staan. Als de bal het paaltje raakt weet je zeker dat de bal in de end zone was en dus een score.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
Andamanen schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:13:
Dit zou een score zijn als een deel van de bal de lijn van de end zone zou raken. Ik denk net als de commentatoren dat hier wel het geval was, maar omdat ze geen camera hadden precies ter hoogte van de lijn (zoals ze die meestal wel hebben), konden ze het niet met zekerheid zeggen en dan houden ze het bij het eerste oordeel.

Dat is ook de reden dat ze dat paaltje in de hoek hebben staan. Als de bal het paaltje raakt weet je zeker dat de bal in de end zone was en dus een score.
Ah, op die manier! Wel opvallend, de verschillende reglementen in balsporten, betreft bal en lijn.

• d8nser
Wat een heerlijke wedstrijd weer om te zien. Bears vs Lions.

• The Realone
Panthers @ Seahawks was ook zeker een pot om aan te raden. Heerlijk fysiek spel en een spannende ontknoping :)

• died_laughing
Dolphins - Titans geluisterd via live stream radio.
Dat is toch een heel andere beleving dan op tv kijken :)
Wat een wedstrijd zeg.
Zo hadden ze tegen de Jets moeten spelen.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
Eindelijk weer een win voor de Texans. Mja, was wel tegen de Jags maar toch. Mooie W tegen een division rival. En geen stomme fouten van Hoyer deze keer.

Papa Probeert Gaming

• Carthrax
quote:
died_laughing schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:43:
Dolphins - Titans geluisterd via live stream radio.
Dat is toch een heel andere beleving dan op tv kijken :)
Wat een wedstrijd zeg.
Zo hadden ze tegen de Jets moeten spelen.
Inderdaad er leek weer wat vuur in het team te zitten. Ik heb alleen de Highlights gezien maar het zag er goed uit. Alleen Tannehill is nog niet echt een zekere factor.

De Steelers zijn aan QB nummer 3 begonnen, die het wel mooi afwerkt.

• Grimmie187
quote:
Carthrax schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:42:
[...]

Inderdaad er leek weer wat vuur in het team te zitten. Ik heb alleen de Highlights gezien maar het zag er goed uit. Alleen Tannehill is nog niet echt een zekere factor.

De Steelers zijn aan QB nummer 3 begonnen, die het wel mooi afwerkt.
Wat is er nu weer met Vick gebeurd dan? Hij speelde eindelijk aardig vorige week..

Oh en verder: Go Packs! Nog steeds ongeslagen :) Nu een week vrij en dan vs. Broncos en Panthers :o

• The Realone
quote:
Grimmie187 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:03:
Oh en verder: Go Packs! Nog steeds ongeslagen :) Nu een week vrij en dan vs. Broncos en Panthers :o
Naar 6-2 dus? ;)

• Denniz0229
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:05
quote:
Heb gisteren met vlagen de broncos gezien, maar die gaan het toch echt niet redden hoor als ze op deze manier blijven spelen.

Verder hebben de patriots gewoon weer gewonnen.
Zou het eigenlijk vanavond gaan kijken, maar met mijn maandagochtend hoofd zo slim geweest Facebook te openen, waar uiteraard groot de score bovenaan stond. 8)7
Dus voor de mensen die het nog niet door hadden, superbowl dit jaar wordt pats-packers :+

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Denniz0229 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:14:
[...]
Dus voor de mensen die het nog niet door hadden, superbowl dit jaar wordt pats-packers :+
Dat zit er inderdaad dik in. Hoe "makkelijk" deze teams wedstrijden winnen is bijzonder. Ok, GB had het niet heel makkelijk, maar het is wel een team dat ook dit soort wedstrijden wint. En dat heeft NE ook.

Die moeten in de play-offs echt een off day hebben willen ze de superbowl niet halen.

Papa Probeert Gaming

• Carthrax
quote:
Grimmie187 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:03:
[...]

Wat is er nu weer met Vick gebeurd dan? Hij speelde eindelijk aardig vorige week..

Hamstring blessure. Maar hij speelde ook niet echt goed naar wat ik heb gezien.

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True