Tony RomoAgeOfPanic schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:31:
(Houston is trouwens een titelkandidaat als ze ergens een QB vinden).
(Als ze niet voor meerdere jaren en een fortuin aan Osweiler vastzaten)
Tony RomoAgeOfPanic schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:31:
(Houston is trouwens een titelkandidaat als ze ergens een QB vinden).
"On March 9, 2016, Osweiler signed a four-year, $72 million contract ($37 million guaranteed) with the Houston Texans"Andamanen schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:08:
[...]
Tony Romo![]()
(Als ze niet voor meerdere jaren en een fortuin aan Osweiler vastzaten)
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 21-01-2017 22:02 ]
Verwijderd
Vind je? De girls van mijn team, Dallas Cowboys, bekoren mij van alle NFL teams nog altijd het meest.Malfunctions schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:14:
Wat de cheerleaders betreft hebben ze wat mij betreft elk jaar een winning season
Wellicht ben ik wat bevooroordeeld omdat zij de enigen zijn van wie ik weet hoe ze eruit zien. Heb n abonnementje op de cheerleader of the week op FB.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:03:
Vind je? De girls van mijn team, Dallas Cowboys, bekoren mij van alle NFL teams nog altijd het meest.
Vwb de uitslagen: Mijn dag/avond kon i.i.g. niet meer stuk na de vernedering die de 'boeren' van de NFL = Packers ondergingen door The Falcons. Genoten!![]()
Nu hoop ik alleen nog dat The Patriots op een of andere manier verliezen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
pats-steelers was net zo eenzijdig eigenlijk. wel iets minder vernederd als de packers.Malfunctions schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:43:
[...]
Wellicht ben ik wat bevooroordeeld omdat zij de enigen zijn van wie ik weet hoe ze eruit zien. Heb n abonnementje op de cheerleader of the week op FB.![]()
Heb gister een stukje GB - Falcons zitten kijken, maar dat was behoorlijk eenzijdig. Heb de rest van het seizoen niet gevolgd, maar op basis van deze wedstrijd leek het ongelooflijk dat GB in deze conference final stond.
Had jammergenoeg geen tijd om daarna de Patriots te kijken, maar was blij om vanochtend te lezen dat ze de Steelers opzij hebben gezet. Heb weer zin in de SB over 2 weken
Ben met je eens dat de Packers er echt slecht uit zagen deze wedstrijd. Dat kwam onder andere door een aantal gemiste kansen in de eerste helft (fumble in de red zone, gemiste field goal) en dingen die net de kant van de Falcons op vielen (die TD net voor de pauze waarbij Jones op cm binnen de lijn blijft en de play daarvoor de bal door de handen van een Packers CB gaat). Dan sta je met 24-0 achter bij de helft en dan is het eigenlijk al voorbij.Malfunctions schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:43:
[...]
Wellicht ben ik wat bevooroordeeld omdat zij de enigen zijn van wie ik weet hoe ze eruit zien. Heb n abonnementje op de cheerleader of the week op FB.![]()
Heb gister een stukje GB - Falcons zitten kijken, maar dat was behoorlijk eenzijdig. Heb de rest van het seizoen niet gevolgd, maar op basis van deze wedstrijd leek het ongelooflijk dat GB in deze conference final stond.
Had jammergenoeg geen tijd om daarna de Patriots te kijken, maar was blij om vanochtend te lezen dat ze de Steelers opzij hebben gezet. Heb weer zin in de SB over 2 weken
Als je met Rodgers de playoffs niet haalt doe je ook wel iets goed fout lijkt me.AgeOfPanic schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 00:27:
[...]
Dat neemt niet weg dat ik de Falcons erg goed vond. De Packers hebben echt betere CB nodig. Soms denk ik ook een nieuwe coach, maar aan de andere kant zitten we bijna elk seizoen in de playoffs.
Dat klopt. Ze doen veel goed, maar het lijkt alsof ze de volgende stap niet kunnen maken. Maakt het nog indrukwekkender wat de Patriots doen.ykathmann schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:36:
[...]
Als je met Rodgers de playoffs niet haalt doe je ook wel iets goed fout lijkt me.
Verwijderd
Wie niet. Maar ben bang tenzij er een mirakel gebeurd dat die Patriots weer de hoofdprijs zullen pakken en we dan weer Giselle Bundchen met haar nutteloos gezwetst weer in de media zien hoe erg ze van haar man houdt blabla.Malfunctions schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:43:
Zowel met winnende Patriots als met Gisele in beeld heb ik geen problemen..Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:43:
[...]
Wie niet. Maar ben bang tenzij er een mirakel gebeurd dat die Patriots weer de hoofdprijs zullen pakken en we dan weer Giselle Bundchen met haar nutteloos gezwetst weer in de media zien hoe erg ze van haar man houdt blabla.
http://uk.complex.com/spo...ghts-is-back-the-real-one"From the mind of Peter Berg, the famed producer who helmed both the movie and TV series, comes a brand new Complex Networks series on go90 titled 'QB1.' The series follows the journey of three high school senior quarterbacks—Tate Martell, Jake Fromm, and Tayvon Bowers—from around the country during their final season to prove themselves on and off the field.
Tate, who plays for Bishop Gorman, the number one team in the country, is off to Ohio State next season and he, along with his teammates, have one goal in mind—to win another State Championship. Fromm is off to the University of Georgia, but is also trying to lead his team to a State Championship, along with teaching his younger brother the ropes of the game. Bowers, who will attend Wake Forest University in the Fall, carries the weight of the entire town as they expect to see a great season behind their senior leader."
[ Voor 89% gewijzigd door apis29 op 18-02-2017 21:16 ]
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 01-03-2017 20:37 ]
Foxwishmaster1986 schreef op zondag 10 september 2017 @ 17:55:
Aangezien het seizoen weer begonnen is wil ik weer gaan kijken. Op het moment kijk ik de wedstrijden via ProSieben MAX via de satelliet. Alleen is dat allemaal in het duits inc het commentaar. Niet om aan te horen en mijn duits is zo goed als niet bestaand dus snap er ook weinig van. Waar kijken jullie? En belangrijker is eigenlijk is, waar kijken jullie met engels commentaar?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb al.een paar jaar een NFL gamepass account. Bevalt goed, kan je alle wedstrijden zien, wanneer je wilt, en de condensed versie (alleen de Plays niet de rest) is heerlijk als je weinig tijd hebt om een wedstrijd te kijken.wishmaster1986 schreef op zondag 10 september 2017 @ 17:55:
Aangezien het seizoen weer begonnen is wil ik weer gaan kijken. Op het moment kijk ik de wedstrijden via ProSieben MAX via de satelliet. Alleen is dat allemaal in het duits inc het commentaar. Niet om aan te horen en mijn duits is zo goed als niet bestaand dus snap er ook weinig van. Waar kijken jullie? En belangrijker is eigenlijk is, waar kijken jullie met engels commentaar?
[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 12-09-2017 09:25 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Die paar centen valt best mee imho, het is goedkoper dan een foxsports int. abonnement en je krijgt meer content voor dat geld. (Mits de andere sporten op Fox je niet boeien.)Cloud schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:23:
GamePass hier ook. Al een paar jaar. Kost een paar centen maar dan is het tenminste goed geregeld. Ik kijk het via een plugin in Kodi op de tv
Toch hadden de Packers het wel lastig, ik vond het wel een spannende wedstrijd (de 1e helft igg). (Ik vind het nog steeds moeilijk om te zien wat een goede defense of een goede offense is)Start van het Seahawks seizoen was wel weer kwaliteit hoorWederom een zo goed als niet bestaande OL. Kwaliteit van de refs was ook dramatisch trouwens en daarmee hadden we in theorie niet hoeven verliezen maar man die gatenkaas voorop, wat een drama. Het is dat we een mobiele QB hebben..
Ik vind de prijs ook wel meevallen hoor, gezien wat ik ervoor terugkrijgGotiniens schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:31:
[...]
Die paar centen valt best mee imho, het is goedkoper dan een foxsports int. abonnement en je krijgt meer content voor dat geld. (Mits de andere sporten op Fox je niet boeien.)
Ja zeker, de Seahawks D had het wat mij betreft niet beter kunnen doen. Op bezoek bij de Pack en dan de teller op 0 houden tegen Rodgers, dat is niet eenvoudig. Dat het wat afviel in de tweede helft is logisch gezien het feit dat ze gewoon de hele tijd op het veld stonden. Dus nee, ik ben 100% tevreden over de defense[...]
Toch hadden de Packers het wel lastig, ik vond het wel een spannende wedstrijd (de 1e helft igg). (Ik vind het nog steeds moeilijk om te zien wat een goede defense of een goede offense is)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 12-09-2017 21:43 ]
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
[ Voor 6% gewijzigd door Carthrax op 14-09-2017 15:09 ]
Daar had ik ook problemen mee inderdaad, bij casten vanaf de app tenminste. Casten vanuit een Chrome tabblad werkte wel prima. Minder makkelijk switchen als je naar een andere stream wil, maar iig geen (of erg weinig) haperingen.Tweakjur schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:53:
Patriots-fan hier en ik kijk ook via GamePass. Had trouwens wel flink wat technische problemen tijdens RedZone afgelopen zondag. Haperend geluid enzo, hoorde van een vriend van me dat dat niet aan mij lag, hij had het ook. Beetje jammer, tis niet bepaald gratis.
Speelt hier nog iemand Fantasy Football ook trouwens? Heb dit jaar zelf twee leagues.
[ Voor 16% gewijzigd door rblommers op 15-09-2017 14:20 ]
Heb hier ook al jaren de gamepass maar dit jaar vind ik het één groot drama.Tweakjur schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:53:
Patriots-fan hier en ik kijk ook via GamePass. Had trouwens wel flink wat technische problemen tijdens RedZone afgelopen zondag. Haperend geluid enzo, hoorde van een vriend van me dat dat niet aan mij lag, hij had het ook. Beetje jammer, tis niet bepaald gratis.
Speelt hier nog iemand Fantasy Football ook trouwens? Heb dit jaar zelf twee leagues.
PSN: Flix20-NL
Hahaha ik speel 2 leagues en eentje had ik precies dit! Elke. Week. Opnieuw. Ik had aan het einde van de rit gemiddeld (!!!) 103 punten per week tegen. Go figure. Mijn andere league gewonnen, dat scheelt. Dit jaar in beide leagues tot nu toe 2-0... in eentje optimaal geprofiteerd van de Elliott-saga, toch lekker als 4th round pick :-).Flix20 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:27:
[...]
Ondanks dat ik 3rd overall in meeste punten was, alsnog als laatste geeindigd omdat ik ook bij ver de meeste punten tegen had.
Het leek wel alsof iemand die tegen mij speelde iedere keer z'n beste week ooit haalde. Beetje frustrerend
Klopt ja, beetje jammer is dat. Zal wellicht te maken hebben met het feit dat ze voor GamePass International geswitched van streaming provider maar blijft jammer. Ze hadden juist voor de International markt de reclames eruit kunnen laten en deze voor Domestic er in kunnen houden.rblommers schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:20:
[...]
Ook jammer; ze knippen de reclames er niet meer tussenuit bij de on demand wedstrijden. Dus die moet je nu handmatig skippen.
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 25-09-2017 13:29 ]
Om te janken dat de Dolphins wedstrijd...Carthrax schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:59:
Zo gisteravond even een verschrikkelijk slechte wedstrijd gezien van "mijn" Dolphins. Gelukkig waren ze wel heel bevlogen in het Trump protest alleen op het veld zag ik dat niet terug.
Ook mijn uitgedachte uitslagen in de fantasy weekly pick 'em zijn de grond ingetrapt.
Vanavond maar even de wedstrijd van Houston tegen New England kijken, dat moet nogal een spectaculair potje geweest zijn
Je comment is weer actueel helaasFlix20 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:15:
[...]
Om te janken dat de Dolphins wedstrijd...
Ben net na halftime uit ellende maar naar bed gegaan.
[ Voor 40% gewijzigd door The Realone op 02-10-2017 08:40 ]
Het is je ook opgevallen dat de patriots momenteel de slechtste D hebbenThe Realone schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:38:
Gisteren zitten stuiteren omdat mijn Panthers weer eens wat van hun oude vorm lieten zien, met name Cam. Mocht het seizoen alsnog niks worden ben ik toch tevreden, want de win vs de Pats is binnen![]()
![]()
Trouwens hier ook mensen last van de NFL Game Pass issues van de laatste weken? Sinds een andere partij dit is gaan verzorgen is het voortaan iedere keer wel wat, de afgelopen 2 zondagavonden niks dan issues. Hun Twitter account ontploft dan ook meteen.
Zeker, maar als ik dat weg zet tegenover de afgelopen 2 games van de Panthers dan is dit lang zo gek nog niet.Denniz0229 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:48:
[...]
Het is je ook opgevallen dat de patriots momenteel de slechtste D hebben![]()
Maar gefeliciteerd![]()
Ik heb gisteren vol frustratie de defence aan gezien. Kijk inmiddels al 10+ jaar en zo slecht zijn ze nooit geweest onder bill.
Het leek gisteren iets beter te zijn dan vorige week, maar nog steeds drama. Ben benieuwd waar ze nu mee komen. Vorige week kreeg ik een flauwe algemene mail waarin ze hun excuses aanboden maar dat ze het probleem gevonden en opgelost hadden. My ass...Hier is gamepass trouwens ook een groot drama met streamen naar chromecast, om de minuut stotteren en haperen.
Beste lijkt voor nu te werken om te casten vanaf een chrome tabblad ipv telefoon. Alleen dan moet je dus opstaan om te zappen
ja wat dat betreft snap je er soms niks van, Pats winnen ruim van de saints, saints winnen ruim van panthers, vervolgens verliezen de pats van de panthersThe Realone schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:07:
[...]
Zeker, maar als ik dat weg zet tegenover de afgelopen 2 games van de Panthers dan is dit lang zo gek nog niet.Cam had 167 yards en 3 int's vorige week tegen de Saints en tegen de Bills de week ervoor werd met een whopping 9-3 gewonnen.
![]()
[...]
Het leek gisteren iets beter te zijn dan vorige week, maar nog steeds drama. Ben benieuwd waar ze nu mee komen. Vorige week kreeg ik een flauwe algemene mail waarin ze hun excuses aanboden maar dat ze het probleem gevonden en opgelost hadden. My ass...
Verwijderd
De nieuwe versie van gamepass is dan ook wel echt heel kut t.o.v. voorgaande jaren.rblommers schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:11:
Nou ja proactief... dat is wel wat optimistisch gesteldop hun twitter is het een behoorlijke shitstorm geweest vanaf pre-season/week 1. Uiteindelijk heeft een journalist zich ermee bemoeid en toen uit kwam dat ze hun medewerkers aanspoorden om positieve reviews te plaatsen en deze week bij zo ongeveer iedereen +/- het eerste half uur van de vroege wedstrijden (live) alles eruit lag moesten ze wel wat doen. Artikel over het gedoe: http://www.independent.co...sers-errors-a7986676.html
Neemt niet weg dat ik er ook blij mee benen dat het netjes is dat ze alle abonnees nu die refund geven. Enige problemen die ik heb gehad waren afgelopen zondag en dat het app>chromecast niet vloeiend werkt (maar browser>chromecast is een goed alternatief)
Qua sport zelf ben ik vooral benieuwd welke Viking de volgende is waarvan zijn knie het begeeftCase Keenum doet het gelukkig wel beter dan verwacht
Ik heb liever dat ze twee stappen terugdoen, en daar lekker blijven, want het was gewoon perfect zoals hetCloud schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:51:
Ah die shitstorm is helemaal langs mij heengegaan. Nu snap ik inderdaad wat beter dat er 'pro-actief' een refund is gekomenOver die advertenties; daar heb ik sinds de 3e week gelukkig geen last meer van.
Nou ja, hopen dat deze dikke refund actie ervoor zorgt dat ze de boel ook echt goed gaan verbeteren om herhaling te voorkomen. Toegeven is de eerste stap
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ze hebben per tijdstip maar recht op 1 wedstrijd en blijkbaar hebben ze gekozen voor de Packers vanavond(lucky meUTM schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:57:
Sinds vorig jaar Kerstvakantie - doorgebracht in Florida - ben ik helemaal om. Voorheen vond ik het maar een 'mwah-mwah-sport' maar inmiddels weet ik wel beter. Komt grotendeels door het zien van de Rose Bowl waarbij ik volledig ben bijgepraat over de spelregels door een Amerikaan (geweldige avond!) en het zien van de Super Bowl. Sindsdien ook wel wat 'fan' geworden van de Patriots - met name door een geweldige Tom Brady.
Afijn, dit seizoen volg in de NFL via Fox Sports. Op zich allemaal prima. Vandaag staat de (toch wel leuke - want rivaliteit - wedstrijd) Patriots - Jets op het programma. En wat schetst mijn verbazing? Fox zend 'm niet uit. Iemand enig idee waarom niet?
[ Voor 31% gewijzigd door Denniz0229 op 15-10-2017 12:10 ]
Dat verklaar het een en ander. Veel succes vanavond!Robin40 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:01:
[...]
Ze hebben per tijdstip maar recht op 1 wedstrijd en blijkbaar hebben ze gekozen voor de Packers vanavond(lucky me)
Haha, dank. Blijft een prachtig verhaal, die Tom Brady. Vooral als je 'm eerst ziet sukkelen in het begin van de Super Bowl en vervolgens de wedstrijd min of meer beslistDenniz0229 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:03:
Omdat ze hebben gekozen voor vikings+packers?
Fox is gewoon klote, zeker voor wat je er voor moet betalen.
Misschien via ustvnow kan je kijken of ze het daar uitzenden. Daar heb je ook cbs en die hebben de rechten voor de AFC games.
En goede keuze trouwens qua team
Edit: @UTM heb even gekeken en ustvnow.com heeft de jets-pats op het menu bij de gratis zenders.
Dus even gratis account maken en je kan kijken. (met chromecast support)
En als je college leuk vind, op zaterdag hebben ze altijd een hoop college games.
Heb inderdaad al een account aangemaakt. Dank voor de tip! En ja, college games vind ik ook machtig om te zien. Vooral in combinatie met de Netflix serie 'Last Chance U'.Denniz0229 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:03:
Edit: @UTM heb even gekeken en ustvnow.com heeft de jets-pats op het menu bij de gratis zenders.
Dus even gratis account maken en je kan kijken. (met chromecast support)
En als je college leuk vind, op zaterdag hebben ze altijd een hoop college games.
[ Voor 19% gewijzigd door UTM op 15-10-2017 12:34 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Andamanen op 15-10-2017 12:36 ]
Voor de packers zijn de vikings de grootste rival. Dus dat is ook niet zomaar een wedstrijd. En het is niet echt een straf om naar Rodgers te kijken 😀 Go Pack!UTM schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:57:
Vandaag staat de (toch wel leuke - want rivaliteit - wedstrijd) Patriots - Jets op het programma. En wat schetst mijn verbazing? Fox zend 'm niet uit. Iemand enig idee waarom niet?
[ Voor 11% gewijzigd door Gotiniens op 15-10-2017 12:46 ]
ultieme is maar hoe je het bekijkt. volgens mij is het wel de oudste.Andamanen schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:48:
Is Bears-Packers niet de ultieme NFL rivalry? Misschien de laatste jaren niet meer zo relevant omdat de Packers zoveel beter zijn dan de Bears.
Wat geen gekke manier om Go Vikes Go! te schrijvenGotiniens schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:43:
[...]
Voor de packers zijn de vikings de grootste rival. Dus dat is ook niet zomaar een wedstrijd. En het is niet echt een straf om naar Rodgers te kijken 😀 Go Pack!
P.s. Fox heeft de rechten niet voor de Patriots game, en wel voor de Packers game. Dat zal de reden zijn voor de keuze
Hij ging nu ook vol voor de hit hoor.Carthrax schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:06:
De tweede helft was indd een stuk beter. En wat een heer en meester is Reshad Jones ook. De meeste spelers waren voor de hit gegaan maar hij hield de bal in de gaten en pikt hem mooi op.
What is the chain made out of?The initial thought was a rope chain that players would get to wear after forcing a turnover.
“Naw, man,” chimed in Wilfork, recently retired after a 13-year NFL career. “We got to do the Cuban link, AJ!”
The consensus among the three was a collective “Hell yeah!”
“In Miami, what are we famous for? We’re famous for the Cuban chains,” Machado says. “But we need to add a little something to it.
“So we did a big U charm — orange stones, green stones in there to flash it out.”
Haha! Dat is inderdaad vrij treffend ja.apis29 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:04:
Het seizoen tot nu toe samengevat![]()
[afbeelding]
Veel interessante ontwikkeling nog zoals de Saints die het wel goed doen en de Raiders die de tegenovergesteld kant op gaan. Las daar pas nog een artikeltje over dat het eigenlijk niet onverwacht is van de Raiders met veel (domme) wisselingen in de coaching staff na vorig seizoen. Eigenlijk is dit laatste seizoen in Oakland meer als formaliteit gezien door de leiding in plaats van one last hurrah ...
[ Voor 12% gewijzigd door Denniz0229 op 22-12-2017 21:00 ]
Begin van het seizoen had Gamepass grote problemen maar sinds oktober werkt het weer als vanouds goed.Wolfwood schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:45:
Ik denk er aan om de gamepass te nemen om de rest het seizoen en vooral playoffs en superbowl te bekijken. Maar ik lees nogal gemengde reacties over de nieuwe gamepass site. Is die ondertussen stabiel genoeg om zonder zorgen live wedstrijden te bekijken? En uitgesteld kijken zonder spoilers?
De NFL heeft - los van de kneeldown-controverse, die weer wat naar de andergrond lijkt - een paar serieuze problemen die de kijker/fan wegjagen, waarvan de bezopen hoeveelheid blessures denk ik nog wel de grootste is. Zo'n Ryan Shazier die verlamd op het veld ligt, Tom Savage die met stuiptrekkingen op de grond ligt na een hit, dat schrikt de kijker nogal af. En dan wie er allemaal op IR staat: Aaron Rodgers, Odell Beckham, Carson Wentz, DeShaun Watson, JJ Watt, Julian Edelman etc. etc, als je zoveel sterren kwijtraakt is er bijna geen lol meer aan. Het is moeilijk om er voor je lol naar te blijven kijken als het elke keer maar weer de vraag is of de atleten waarvoor je de tv aanzet of naar het stadion komt in een ambulance moeten worden afgevoerd. Dit natuurlijk nog los van de irritatie over de spelregels (wie weet er nog wat een catch is) en het gebrek aan competitie in met name de AFC.apis29 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:04:
Het seizoen tot nu toe samengevat![]()
[afbeelding]
Ik zie ook niet graag spelers geblesseerd op de grond liggen, maar dit is wel gewoon inherent aan de sport natuurlijk hè. Ze proberen wel met regels het risico op blessures terug te brengen, maar het blijft een zwaar fysieke contact sport.Daniel schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 08:35:
waarvan de bezopen hoeveelheid blessures denk ik nog wel de grootste is. Zo'n Ryan Shazier die verlamd op het veld ligt, Tom Savage die met stuiptrekkingen op de grond ligt na een hit, dat schrikt de kijker nogal af. En dan wie er allemaal op IR staat: Aaron Rodgers, Odell Beckham, Carson Wentz, DeShaun Watson, JJ Watt, Julian Edelman etc. etc, als je zoveel sterren kwijtraakt is er bijna geen lol meer aan. Het is moeilijk om er voor je lol naar te blijven kijken als het elke keer maar weer de vraag is of de atleten waarvoor je de tv aanzet of naar het stadion komt in een ambulance moeten worden afgevoerd.
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Vanaf de eerste playoffs game zou dat inderdaad net werken. Zou wel nice zijn!Niellie41 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:15:
Er is nu een aanbieding voor Game Pass. Het is 3,99 per week. Als dit voor het gehele abonnement geldt, dan kan je de rest van het seizoen afkijken voor 16 euro.
Tot de AFC Champ game, wat mij betreft.Carthrax schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:00:
Ik ben wel benieuwd wie er dit jaar in de SB komen te staan. Persoonlijk zou ik het leuk vinden als Jacksonville ver gaat komen. Toch een beetje de underdog.
Ik heb het enkele jaren gespeeld, maar ben ermee opgehouden omdat die random leagues weinig interactie hadden. Maar als er iets van een tweakers league opgezet kan worden dan heb ik zeker interesse.Daniel schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:18:
Is er animo voor een Tweakers fantasy league voor 2018?
`Daniel schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:18:
Spelen er hier mensen Fantasy Football eigenlijk? Dit jaar heb ik in 3 leagues meegedaan en daarvan twee gewonnen (met dank aan met name Todd Gurley en Dion Lewis) maar de meeste medespelers zijn nauwelijks actief: bijna geen trades, mensen die niet doorhebben dat spelers geblesseerd zijn of een bye hebben etc. Soms valt dat leuk voor je uit maar ik speel liever in een league waar wat meer activiteit is.
Je ziet alleen niemand (die zo gek is nog) z'n hoofd als stormram gebruikenCarthrax schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:00:
American Football zonder pads is er wel en gaat er ook niet echt soft aan toe (niet professioneel natuurlijk), de A7FL. YouTube: A7FL™ No Pads Football Biggest Hits
Ja...en da's toch minder leuk. Sommige mensen in een league waar ik speel doen wisselen bijna nooit hun opstelling, doen 1 waiver pickup in het hele jaar en hebben doodleuk vier man op IR op hun roster staan. Lekker makkelijk als je wel actief bent, maar je wil toch ook wel een beetje gezonde competitie.Amelandbor schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:44:
[...]
Speel al jaren. Altijd in voor een leuke league, merk dat er inderdaad redelijk veel leagues langzaam aan minder actief worden.
Het is er tot nu toe niet van gekomen, maar wat mij betreft een goed plan.Daniel schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:18:
Helaas niet. Het abonnement is automatisch stopgezet.Niellie41 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:15:
Er is nu een aanbieding voor Game Pass. Het is 3,99 per week. Als dit voor het gehele abonnement geldt, dan kan je de rest van het seizoen afkijken voor 16 euro.
Yeah, nu alleen nog 'dure' complete packagesNiellie41 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:54:
[...]
Helaas niet. Het abonnement is automatisch stopgezet.
Het was het proberen waard en heb die week wel veel wedstrijden kunnen kijken.
Qua hoeveelheid punten heb je niks gemist zie ikCarthrax schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:01:
Ik had gisteren trouwens weer problemen tijdens de livestream van de Bill - Jags wedstrijd.
En aan de berichten te zien was ik daar niet alleen in.
Ik had gelukkig nergens last van.Carthrax schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:01:
Ik had gisteren trouwens weer problemen tijdens de livestream van de Bill - Jags wedstrijd.
En aan de berichten te zien was ik daar niet alleen in.
Ik ben heel benieuwd naar de Saints - Vikings matchup. Dat kan wel eens een hele mooie pot gaan worden.
Daniel schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:07:
[...]
Trouwens mijn voorspellingen voor wild card weekend:
Chiefs over Titans
Jaguars over Bills
Panthers over Saints
Rams over Falcons
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 09-01-2018 12:24 ]
Mijn track record in fantasy (66% van de leagues waar ik de afgelopen 3 jaar in heb gespeeld gewonnen) is gelukkig beter dan in games picken
[ Voor 21% gewijzigd door Daniel op 09-01-2018 10:17 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq