Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Andamanen
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

quote:
AgeOfPanic schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:31:
(Houston is trouwens een titelkandidaat als ze ergens een QB vinden).
Tony Romo ;)

(Als ze niet voor meerdere jaren en een fortuin aan Osweiler vastzaten)

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
Andamanen schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:08:
[...]

Tony Romo ;)

(Als ze niet voor meerdere jaren en een fortuin aan Osweiler vastzaten)
"On March 9, 2016, Osweiler signed a four-year, $72 million contract ($37 million guaranteed) with the Houston Texans" :P

Tsja, Dallas eruit en Oakland al eerder (maar die was tenminste te verwachten) ... Was nog vergeten Fox Sports aan te zetten (wildcard weekend als helemaal vergeten) en toen Dallas al ruim achterstond en ik m'n wachtwoord niet kon vinden om het te activeren had ik al iets van 'laat maar' :$ .
Misschien zo alsnog aan zetten, dan kan ik de NHL All Star game ook nog meepakken ...

Moest nog een Packers t-shirt dragen ook vorige week omdat de was niet gedaan kon worden en ik al onder aan de stapel begon te raken :+ .
Zat ook nog bijna vast aan Gamepass a €79 omdat ik vergeten was de trial te beëindigen maar kon nog via de klantenservice rechtgezet worden (paar uurtjes na de deadline). Irritante van de trial was dat als je cancellede dat direct inging ipv aan het eind van de trial periode (moest dan ook een tweede keer registeren om het overnieuw te doen en bij die dus net te laat om het nog via my account te beëindigen).

apis29 wijzigde deze reactie 21-01-2017 22:02 (19%)

• AgeOfPanic
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18-02 00:20
Packers afgemaakt. Jammer van het seizoen. Volgend jaar wat investeren in defense. Fundering van de offense lijkt goed, zeker als we Cook kunnen verlengen. Falcons zijn natuurlijk erg goed, maar de defense was echt belachelijk.
Nu Patriots vs Steelers. Zal wel weer de Patriots worden.

• Mark.
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

quote:
Malfunctions schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:14:

Wat de cheerleaders betreft hebben ze wat mij betreft elk jaar een winning season :9
Vind je? De girls van mijn team, Dallas Cowboys, bekoren mij van alle NFL teams nog altijd het meest.

Vwb de uitslagen: Mijn dag/avond kon i.i.g. niet meer stuk na de vernedering die de 'boeren' van de NFL = Packers ondergingen door The Falcons. Genoten! _/-\o_

Nu hoop ik alleen nog dat The Patriots op een of andere manier verliezen.

De mens wikt maar God beschikt.

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 21-02 17:44
quote:
Mark. schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:03:
Vind je? De girls van mijn team, Dallas Cowboys, bekoren mij van alle NFL teams nog altijd het meest.

Vwb de uitslagen: Mijn dag/avond kon i.i.g. niet meer stuk na de vernedering die de 'boeren' van de NFL = Packers ondergingen door The Falcons. Genoten! _/-\o_

Nu hoop ik alleen nog dat The Patriots op een of andere manier verliezen.
Wellicht ben ik wat bevooroordeeld omdat zij de enigen zijn van wie ik weet hoe ze eruit zien. Heb n abonnementje op de cheerleader of the week op FB. O-)

Heb gister een stukje GB - Falcons zitten kijken, maar dat was behoorlijk eenzijdig. Heb de rest van het seizoen niet gevolgd, maar op basis van deze wedstrijd leek het ongelooflijk dat GB in deze conference final stond.

Had jammergenoeg geen tijd om daarna de Patriots te kijken, maar was blij om vanochtend te lezen dat ze de Steelers opzij hebben gezet. Heb weer zin in de SB over 2 weken :D

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Denniz0229
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10:13
quote:
Malfunctions schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:43:
[...]

Wellicht ben ik wat bevooroordeeld omdat zij de enigen zijn van wie ik weet hoe ze eruit zien. Heb n abonnementje op de cheerleader of the week op FB. O-)

Heb gister een stukje GB - Falcons zitten kijken, maar dat was behoorlijk eenzijdig. Heb de rest van het seizoen niet gevolgd, maar op basis van deze wedstrijd leek het ongelooflijk dat GB in deze conference final stond.

Had jammergenoeg geen tijd om daarna de Patriots te kijken, maar was blij om vanochtend te lezen dat ze de Steelers opzij hebben gezet. Heb weer zin in de SB over 2 weken :D
pats-steelers was net zo eenzijdig eigenlijk. wel iets minder vernederd als de packers.
maar wel hele slechte conference wedstrijden dit jaar hoor.
denk wel dat de super bowl echt een knaller gaat worden.
*O* Go Pats *O*

• apis29
  • Niet online
:) in ieder geval de matchup die ik dan nog wel wilde zien van de overgebleven 4. Moet toch wel een aardig gelijke zijn ...

• AgeOfPanic
quote:
[...]

Ben met je eens dat de Packers er echt slecht uit zagen deze wedstrijd. Dat kwam onder andere door een aantal gemiste kansen in de eerste helft (fumble in de red zone, gemiste field goal) en dingen die net de kant van de Falcons op vielen (die TD net voor de pauze waarbij Jones op cm binnen de lijn blijft en de play daarvoor de bal door de handen van een Packers CB gaat). Dan sta je met 24-0 achter bij de helft en dan is het eigenlijk al voorbij.
Dat neemt niet weg dat ik de Falcons erg goed vond. De Packers hebben echt betere CB nodig. Soms denk ik ook een nieuwe coach, maar aan de andere kant zitten we bijna elk seizoen in de playoffs.

• PickleRick
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 21-02 12:08
quote:
AgeOfPanic schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 00:27:
[...]
Dat neemt niet weg dat ik de Falcons erg goed vond. De Packers hebben echt betere CB nodig. Soms denk ik ook een nieuwe coach, maar aan de andere kant zitten we bijna elk seizoen in de playoffs.
Als je met Rodgers de playoffs niet haalt doe je ook wel iets goed fout lijkt me.

Steam: Pickle Rick

• AgeOfPanic
quote:
ykathmann schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:36:
[...]

Als je met Rodgers de playoffs niet haalt doe je ook wel iets goed fout lijkt me.
Dat klopt. Ze doen veel goed, maar het lijkt alsof ze de volgende stap niet kunnen maken. Maakt het nog indrukwekkender wat de Patriots doen.

• Mark.

Mark.

Defensor

quote:

Wie niet. Maar ben bang tenzij er een mirakel gebeurd dat die Patriots weer de hoofdprijs zullen pakken en we dan weer Giselle Bundchen met haar nutteloos gezwetst weer in de media zien hoe erg ze van haar man houdt blabla.

• Malfunctions
quote:
Mark. schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:43:
[...]

Wie niet. Maar ben bang tenzij er een mirakel gebeurd dat die Patriots weer de hoofdprijs zullen pakken en we dan weer Giselle Bundchen met haar nutteloos gezwetst weer in de media zien hoe erg ze van haar man houdt blabla.
Zowel met winnende Patriots als met Gisele in beeld heb ik geen problemen.. O-)

Go Pats! *O*

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Als de wedstrijd maar leuker is dan die van vorig jaar. De laatste keer dat de patriots wonnen was toch wel een geweldige finish.

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik dacht halverwege dat het afgelopen was, maar dat was natuurlijk stom van me.

• apis29
  • Niet online
Nieuwe 'reality show' van de producent van de Friday Night Lights serie:

"A true story of high school football in America told through the eyes of the nation's top quarterbacks.

The series follows three athletes, each committed to NCAA Division I Football programs, as they enter their final year before they leave their families, friends and teams, in pursuit of their NFL dreams"

(gratis) Te zien op go90.com maar alleen in Amerika (toevallig zie ik op YT aflevering 1 al bij de suggesties ernaast)

Nog wat meer info:
quote:
"From the mind of Peter Berg, the famed producer who helmed both the movie and TV series, comes a brand new Complex Networks series on go90 titled 'QB1.' The series follows the journey of three high school senior quarterbacks—Tate Martell, Jake Fromm, and Tayvon Bowers—from around the country during their final season to prove themselves on and off the field.

Tate, who plays for Bishop Gorman, the number one team in the country, is off to Ohio State next season and he, along with his teammates, have one goal in mind—to win another State Championship. Fromm is off to the University of Georgia, but is also trying to lead his team to a State Championship, along with teaching his younger brother the ropes of the game. Bowers, who will attend Wake Forest University in the Fall, carries the weight of the entire town as they expect to see a great season behind their senior leader."
http://uk.complex.com/spo...ghts-is-back-the-real-one

apis29 wijzigde deze reactie 18-02-2017 21:16 (89%)

• apis29
  • Niet online
Nog wat leuks voor degenen die uitgenodigd worden voor de NFL Draft Combine:

Uiteraard met de nodige strings attached: http://ftw.usatoday.com/2...ne-island-million-dollars

Dus in plaats van vorig jaar een echte miljoen aan dollars nu een eiland ter waarde daarvan ...

http://www.nfl.com/news/s...-chris-johnsons-40-record
Wikipedia: 40-yard dash

Ik zie dat er twee het record hebben: naast Chris Johnson van de Cardinals ook iemand in 1999 http://deadspin.com/whate...es-fastest-man-1682921832

apis29 wijzigde deze reactie 01-03-2017 20:37 (13%)

• wishmaster1986
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:40
Aangezien het seizoen weer begonnen is wil ik weer gaan kijken. Op het moment kijk ik de wedstrijden via ProSieben MAX via de satelliet. Alleen is dat allemaal in het duits inc het commentaar. Niet om aan te horen en mijn duits is zo goed als niet bestaand dus snap er ook weinig van. Waar kijken jullie? En belangrijker is eigenlijk is, waar kijken jullie met engels commentaar?

• Erazzzer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:02

Erazzzer

Fear me, I'm German!

quote:
wishmaster1986 schreef op zondag 10 september 2017 @ 17:55:
Aangezien het seizoen weer begonnen is wil ik weer gaan kijken. Op het moment kijk ik de wedstrijden via ProSieben MAX via de satelliet. Alleen is dat allemaal in het duits inc het commentaar. Niet om aan te horen en mijn duits is zo goed als niet bestaand dus snap er ook weinig van. Waar kijken jullie? En belangrijker is eigenlijk is, waar kijken jullie met engels commentaar?
Fox

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:19

Rivanov

Apple freak

Wedstrijden op Fox vanavond

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• wishmaster1986
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:40
Jammer want ik heb alleen satelliet hier en dus geen fox sports.

• Gotiniens
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:11

Gotiniens

Fairly odd Tim

quote:
wishmaster1986 schreef op zondag 10 september 2017 @ 17:55:
Ik heb al.een paar jaar een NFL gamepass account. Bevalt goed, kan je alle wedstrijden zien, wanneer je wilt, en de condensed versie (alleen de Plays niet de rest) is heerlijk als je weinig tijd hebt om een wedstrijd te kijken.

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-02 16:31

Cloud

Moderator FM / T.net PowerMod

Go Hawks!

GamePass hier ook. Al een paar jaar. Kost een paar centen maar dan is het tenminste goed geregeld. Ik kijk het via een plugin in Kodi op de tv :)

Start van het Seahawks seizoen was wel weer kwaliteit hoor :X Wederom een zo goed als niet bestaande OL. Kwaliteit van de refs was ook dramatisch trouwens en daarmee hadden we in theorie niet hoeven verliezen maar man die gatenkaas voorop, wat een drama. Het is dat we een mobiele QB hebben..

Cloud wijzigde deze reactie 12-09-2017 09:25 (7%)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

quote:
Cloud schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:23:
GamePass hier ook. Al een paar jaar. Kost een paar centen maar dan is het tenminste goed geregeld. Ik kijk het via een plugin in Kodi op de tv :)
Die paar centen valt best mee imho, het is goedkoper dan een foxsports int. abonnement en je krijgt meer content voor dat geld. (Mits de andere sporten op Fox je niet boeien.)
quote:
Start van het Seahawks seizoen was wel weer kwaliteit hoor :X Wederom een zo goed als niet bestaande OL. Kwaliteit van de refs was ook dramatisch trouwens en daarmee hadden we in theorie niet hoeven verliezen maar man die gatenkaas voorop, wat een drama. Het is dat we een mobiele QB hebben..
Toch hadden de Packers het wel lastig, ik vond het wel een spannende wedstrijd (de 1e helft igg). (Ik vind het nog steeds moeilijk om te zien wat een goede defense of een goede offense is)

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

quote:
Gotiniens schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:31:
[...]

Die paar centen valt best mee imho, het is goedkoper dan een foxsports int. abonnement en je krijgt meer content voor dat geld. (Mits de andere sporten op Fox je niet boeien.)
Ik vind de prijs ook wel meevallen hoor, gezien wat ik ervoor terugkrijg :) Foxsports Intl. is inderdaad duurder en geeft me ook nogal veel zooi die ik toch niet kijk. Verder heb ik geen actieve TV aansluiting wat het extra lastig maakt. Ik heb het er in elk geval voor over :)
quote:
[...]

Toch hadden de Packers het wel lastig, ik vond het wel een spannende wedstrijd (de 1e helft igg). (Ik vind het nog steeds moeilijk om te zien wat een goede defense of een goede offense is)
Ja zeker, de Seahawks D had het wat mij betreft niet beter kunnen doen. Op bezoek bij de Pack en dan de teller op 0 houden tegen Rodgers, dat is niet eenvoudig. Dat het wat afviel in de tweede helft is logisch gezien het feit dat ze gewoon de hele tijd op het veld stonden. Dus nee, ik ben 100% tevreden over de defense :) En daarom frustreert het ook, want je weet dat als de OL iets beter was geweest, ze echt hadden kunnen winnen. Je neemt tijd weg van de D op het veld en scoort daarmee misschien nog wel wat punten ook.

Maar goed, ik had bij voorbaat al verwacht dat we dit zouden verliezen :P

• Malfunctions
De Patriots hebben niet de verwachte superstart van het seizoen, en gelijk 3 geblesseerde receivers waarbij het voor Edelman ook gelijk einde seizoen is. Ben benieuwd of ze weer iemand kunnen vinden die opstaat en het voor ze gaat doen.

• Mark.

Mark.

Defensor

Ik heb dit jaar mijn kaarten op de Cowboys gezet en uiteraard blijf ik mijn RAMS trouw. Benieuwd want de Cowboys zijn i.i.g goed begonnen. Kijk ook een beetje uit naar komende zondag als de Falcons in dat nieuwe Mercedes stadion spelen. Wemelt trouwens steeds meer van " Mercedes " (of welke Telecom/vliegtuig naam ook) stadiums in de USA.

• rblommers
  • Laatst online: 21-02 20:55
Go Vikings Go! *O*
Net de wedstrijd teruggekeken (ook hier via gamepass), heerlijk begin van het seizoen. Maar ja, waar hebben we dat eerder gezien :X De O-line zag er goed uit, Bradford had een stuk meer tijd om zijn passes weg te krijgen en maakte daar goed gebruik van. De D ook weer erg sterk. Nu kijken of ze langer dan een week of 5 heel kunnen blijven

• apis29
  • Niet online
Vikings wordt wel interessant om te volgen ja (Harrison Smith was al een favo van me bij Notre Dame en Bradford zag er heel goed uit. edit: toch van Oklahoma; zat nog te twijfelen of ie van Alabama was maar dat was dan toch iemand anders: AJ McCarron). En van m'n oude vertrouwde lijstje is alleen Dallas kanshebber dus die ga ik ook volgen (alhoewel NFL regular season = voor mij College Football kijken seizoen O-) ). Oja de Raiders zijn er ook nog bij met een playoff kans 8) .

Overigens kost Fox Sports Compleet hier 12,50 in de maand (las bij Ziggo iets van het dubbele) dus dat scheelt nogal per provider.

apis29 wijzigde deze reactie 12-09-2017 21:43 (31%)

• Tweakjur
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21-02 15:41

Tweakjur

Redacteur
Patriots-fan hier en ik kijk ook via GamePass. Had trouwens wel flink wat technische problemen tijdens RedZone afgelopen zondag. Haperend geluid enzo, hoorde van een vriend van me dat dat niet aan mij lag, hij had het ook. Beetje jammer, tis niet bepaald gratis.

Speelt hier nog iemand Fantasy Football ook trouwens? Heb dit jaar zelf twee leagues.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• Carthrax
  • Laatst online: 09:55
Tot nu toe nog geen problemen gehad met GamePass. Maar ook nog maar 2 wedstrijden volledig gekeken en 2 condensed games (op smartphone, Xbox One NFL app en Chromecast). Ik zit met smart te wachten op de Dolphins wedstrijden en of Jay Cutler nog wat kracht in zijn arm heeft ;)

Qua Fantasy speel ik alleen mee met de weekly pick 'em van NFL.com.

Carthrax wijzigde deze reactie 14-09-2017 15:09 (6%)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Fantasy football één keer gedaan maar toen zat ik nog maar net in het wereldje, wist eigenlijk niet echt wat ik aan het doen was (behalve zorgen dat m'n team vol Seahawks kwam te zitten) :P

• Amelandbor
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10:22
Fantasy speel ik al jaren. Hadden altijd een Dutch league op NFL.com, helaas is deze dit jaar niet verlengd. Dus nu speel ik alleen nog in league met allemaal Niners fans. Vorig jaar wel voor het eerst deze league gewonnen 8)

• rblommers
quote:
Tweakjur schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:53:
Patriots-fan hier en ik kijk ook via GamePass. Had trouwens wel flink wat technische problemen tijdens RedZone afgelopen zondag. Haperend geluid enzo, hoorde van een vriend van me dat dat niet aan mij lag, hij had het ook. Beetje jammer, tis niet bepaald gratis.

Speelt hier nog iemand Fantasy Football ook trouwens? Heb dit jaar zelf twee leagues.
Daar had ik ook problemen mee inderdaad, bij casten vanaf de app tenminste. Casten vanuit een Chrome tabblad werkte wel prima. Minder makkelijk switchen als je naar een andere stream wil, maar iig geen (of erg weinig) haperingen.

Ook jammer; ze knippen de reclames er niet meer tussenuit bij de on demand wedstrijden. Dus die moet je nu handmatig skippen.
En een promo code die ik bij aanschaf van Madden 18 heb gekregen weigeren ze ook toe te kennen omdat dat alleen bij nieuwe registratie zou kunnen. 15% is toch een leuke korting op dit jaarbedrag... Al met al ben ik nog niet blij met de gamepass van dit jaar vs. vorige jaren.

Fantasy Football: ik speel inmiddels een jaar of 10 mee in een yahoo league (yikes dat klinkt lang), erg vermakelijk :)

rblommers wijzigde deze reactie 15-09-2017 14:20 (16%)

• apis29
  • Niet online
Yahoo heb ik ook gespeeld een paar jaar met onbekenden voornamelijk en dan zag je altijd na verloop van tijd mensen afhaken voor het einde :+ . Maar ik doe allang niet meer mee aan fantasy leagues die een heel seizoen duren (daar ga ik altijd veel te veel tijd in steken ;) )

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:10
quote:
Tweakjur schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:53:

Heb hier ook al jaren de gamepass maar dit jaar vind ik het één groot drama.
Ik kijk het op de Apple TV. Doorspoelen is echt een crime geworden. Je kan niet meer subtiel doorspoelen want hij schiet meteen door naar het einde.
Meerdere malen dat uitzendingen halverwege gewoon uitvallen.

En speel dit jaar zelf m'n 8ste seizoen fantasy.
Vorige twee jaren speelde we met 16 man, maar dat werd teveel van het goede dus hebben we dit jaar 2 leagues van 10 man gemaakt.
Vorig jaar was AD m'n first round pick (5th overall) en we weten allemaal hoe dat is afgelopen |:( .
Ondanks dat ik 3rd overall in meeste punten was, alsnog als laatste geeindigd omdat ik ook bij ver de meeste punten tegen had.
Het leek wel alsof iemand die tegen mij speelde iedere keer z'n beste week ooit haalde. Beetje frustrerend 8)7

Overigens heb ik ooit ook is in twee league's gespeeld, maar dat vond ik wel teveel gedoe.
Merkte toch dat ik me niet helemaal goed op beide teams kon focussen waardoor het 'b' team beetje verslonsd werd.

Xbox one GT: Flix57 NL (Destiny)

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
quote:
Flix20 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:27:
[...]

Ondanks dat ik 3rd overall in meeste punten was, alsnog als laatste geeindigd omdat ik ook bij ver de meeste punten tegen had.
Het leek wel alsof iemand die tegen mij speelde iedere keer z'n beste week ooit haalde. Beetje frustrerend 8)7
Hahaha ik speel 2 leagues en eentje had ik precies dit! Elke. Week. Opnieuw. Ik had aan het einde van de rit gemiddeld (!!!) 103 punten per week tegen. Go figure. Mijn andere league gewonnen, dat scheelt. Dit jaar in beide leagues tot nu toe 2-0... in eentje optimaal geprofiteerd van de Elliott-saga, toch lekker als 4th round pick :-).

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

quote:
rblommers schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:20:
[...]

Ook jammer; ze knippen de reclames er niet meer tussenuit bij de on demand wedstrijden. Dus die moet je nu handmatig skippen.

[...]
Klopt ja, beetje jammer is dat. Zal wellicht te maken hebben met het feit dat ze voor GamePass International geswitched van streaming provider maar blijft jammer. Ze hadden juist voor de International markt de reclames eruit kunnen laten en deze voor Domestic er in kunnen houden.

Ben er inmiddels wel beetje aan gewend maar blijft irritant, nu merk je helemaal hoeveel pauses er in een NFL wedstrijd zitten. Moet wel zeggen dat de streams verder bij mij van erg hoge kwaliteit zijn en ik verder geen problemen ondervindt. Al is het seizoen nog maar net begonnen, dus wellicht is het wat te vroeg om te juichen :P

• Carthrax
Zo gisteravond even een verschrikkelijk slechte wedstrijd gezien van "mijn" Dolphins. Gelukkig waren ze wel heel bevlogen in het Trump protest alleen op het veld zag ik dat niet terug.
Ook mijn uitgedachte uitslagen in de fantasy weekly pick 'em zijn de grond ingetrapt.
Vanavond maar even de wedstrijd van Houston tegen New England kijken, dat moet nogal een spectaculair potje geweest zijn ;)

• Grimmie187
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 09:47
Of Bengals vs. 'mijn' Packers..

Ik heb de tv uitgezet bij 21-7 voor de Bengals en naar bed gegaan. Uiteindelijk winnen de Packs met 27-24 met een heroische pass van Rodgers om in OT te winnen met een fieldgoal! _/-\o_

Grimmie187 wijzigde deze reactie 25-09-2017 13:29 (4%)

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Of Titans vs 'mijn' Seahawks..

Nee okay, op zich viel het wel mee. Weer verloren maar men leek eindelijk eens wakker te worden bij offense, maar goed niet voordat de defense zo'n beetje van het veld af zweette. Er lijkt dus wel iets in te zitten en de OL leek bij vlagen 'redelijk'. Aan de andere kant, dit is precies hetzelfde als elk begin van het seizoen en uiteindelijk komt het vaak toch wel goed. Zou alleen wel prettig zijn voor de gemoedsrust als dat punt eens wat eerder in het seizoen komt ;)

Beter nieuws was dat GamePass geen reclame meer in de stream had zitten, daar was ik wel blij mee!

• Flix20
quote:
Carthrax schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:59:
Zo gisteravond even een verschrikkelijk slechte wedstrijd gezien van "mijn" Dolphins. Gelukkig waren ze wel heel bevlogen in het Trump protest alleen op het veld zag ik dat niet terug.
Ook mijn uitgedachte uitslagen in de fantasy weekly pick 'em zijn de grond ingetrapt.
Vanavond maar even de wedstrijd van Houston tegen New England kijken, dat moet nogal een spectaculair potje geweest zijn ;)
Om te janken dat de Dolphins wedstrijd...
Ben net na halftime uit ellende maar naar bed gegaan.

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-02 11:34

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
How about them Texans. Watson zeikt (stiekem wel onverwachts) de Titans helemaal af. Heel fijn! ☺

Papa Probeert Gaming

• Carthrax
quote:
Flix20 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:15:
[...]

Om te janken dat de Dolphins wedstrijd...
Ben net na halftime uit ellende maar naar bed gegaan.
Je comment is weer actueel helaas :( (op het vroeg naar bed gaan na dan)

• The Realone
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21-02 22:02
Gisteren zitten stuiteren omdat mijn Panthers weer eens wat van hun oude vorm lieten zien, met name Cam. Mocht het seizoen alsnog niks worden ben ik toch tevreden, want de win vs de Pats is binnen *O* *O*

Trouwens hier ook mensen last van de NFL Game Pass issues van de laatste weken? Sinds een andere partij dit is gaan verzorgen is het voortaan iedere keer wel wat, de afgelopen 2 zondagavonden niks dan issues. Hun Twitter account ontploft dan ook meteen. :(

The Realone wijzigde deze reactie 02-10-2017 08:40 (40%)

• Denniz0229
quote:
The Realone schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:38:
Gisteren zitten stuiteren omdat mijn Panthers weer eens wat van hun oude vorm lieten zien, met name Cam. Mocht het seizoen alsnog niks worden ben ik toch tevreden, want de win vs de Pats is binnen *O* *O*

Trouwens hier ook mensen last van de NFL Game Pass issues van de laatste weken? Sinds een andere partij dit is gaan verzorgen is het voortaan iedere keer wel wat, de afgelopen 2 zondagavonden niks dan issues. Hun Twitter account ontploft dan ook meteen. :(
Het is je ook opgevallen dat de patriots momenteel de slechtste D hebben :+

Maar gefeliciteerd :)
Ik heb gisteren vol frustratie de defence aan gezien. Kijk inmiddels al 10+ jaar en zo slecht zijn ze nooit geweest onder bill.

Hier is gamepass trouwens ook een groot drama met streamen naar chromecast, om de minuut stotteren en haperen.
Beste lijkt voor nu te werken om te casten vanaf een chrome tabblad ipv telefoon. Alleen dan moet je dus opstaan om te zappen :')

• The Realone
quote:
Denniz0229 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:48:
[...]

Het is je ook opgevallen dat de patriots momenteel de slechtste D hebben :+

Maar gefeliciteerd :)
Ik heb gisteren vol frustratie de defence aan gezien. Kijk inmiddels al 10+ jaar en zo slecht zijn ze nooit geweest onder bill.
Zeker, maar als ik dat weg zet tegenover de afgelopen 2 games van de Panthers dan is dit lang zo gek nog niet. ;) Cam had 167 yards en 3 int's vorige week tegen de Saints en tegen de Bills de week ervoor werd met een whopping 9-3 gewonnen. :+
quote:
Hier is gamepass trouwens ook een groot drama met streamen naar chromecast, om de minuut stotteren en haperen.
Beste lijkt voor nu te werken om te casten vanaf een chrome tabblad ipv telefoon. Alleen dan moet je dus opstaan om te zappen :')
Het leek gisteren iets beter te zijn dan vorige week, maar nog steeds drama. Ben benieuwd waar ze nu mee komen. Vorige week kreeg ik een flauwe algemene mail waarin ze hun excuses aanboden maar dat ze het probleem gevonden en opgelost hadden. My ass... :o

• Denniz0229
quote:
The Realone schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:07:
[...]

Zeker, maar als ik dat weg zet tegenover de afgelopen 2 games van de Panthers dan is dit lang zo gek nog niet. ;) Cam had 167 yards en 3 int's vorige week tegen de Saints en tegen de Bills de week ervoor werd met een whopping 9-3 gewonnen. :+

[...]

Het leek gisteren iets beter te zijn dan vorige week, maar nog steeds drama. Ben benieuwd waar ze nu mee komen. Vorige week kreeg ik een flauwe algemene mail waarin ze hun excuses aanboden maar dat ze het probleem gevonden en opgelost hadden. My ass... :o
ja wat dat betreft snap je er soms niks van, Pats winnen ruim van de saints, saints winnen ruim van panthers, vervolgens verliezen de pats van de panthers :+
en tegen de bills kon je wachten op een defence game natuurlijk.

ik probeer die amerikanen niet eens te bereiken, dien eind van het jaar gewoon een claim in voor me geld terug en dan zie ik wel O-)

• Raygos
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 31-12-2017
Iemand hier nog meer GamePass problemen vandaag?
Ennuh ..... weet er iemand nog een goeie kicker voor mijn Bucs? ;)

• Carthrax
GamePass was één brok ellende gisteren. De reclames doen het wel goed maar de wedstrijd pfffff.
Het regende ook klachten op de Twitter pagina van GamePass Europe.

• Carthrax
Jaaaaaa een beetje "lullig" is het wel:

http://ftw.usatoday.com/2...hes-nfl-fans-twitter-welp

• Denniz0229
kreeg een mailtje dat ik nu 20% geld terug krijg van mijn abbo, vanwege de problemen.
op zich fijn, moet het alleen de rest van het jaar wel werken :+

• Flix20
Ja hier ook, ookal had ik nergens problemen van.
Stond bij mij in de spambox.

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Heb inderdaad ook de refund mail gekregen, ik vind het wel heel netjes. Ook al heb ik vooralsnog niet zoveel problemen gehad, wellicht omdat ik niet vaak live kijk. Wel uiteraard de reclame die eerst niet weggehaald werd en sinds deze week heeft de Kodi addon die ik gebruik problemen om de stream op te starten.

Hoe dan ook, ik zou er nog niet om gevraagd hebben dus wel erg netjes/proactief van NFL Europe dat ze dit doen :)

• rblommers
Nou ja proactief... dat is wel wat optimistisch gesteld :P op hun twitter is het een behoorlijke shitstorm geweest vanaf pre-season/week 1. Uiteindelijk heeft een journalist zich ermee bemoeid en toen uit kwam dat ze hun medewerkers aanspoorden om positieve reviews te plaatsen en deze week bij zo ongeveer iedereen +/- het eerste half uur van de vroege wedstrijden (live) alles eruit lag moesten ze wel wat doen. Artikel over het gedoe: http://www.independent.co...sers-errors-a7986676.html
Neemt niet weg dat ik er ook blij mee ben :) en dat het netjes is dat ze alle abonnees nu die refund geven. Enige problemen die ik heb gehad waren afgelopen zondag en dat het app>chromecast niet vloeiend werkt (maar browser>chromecast is een goed alternatief)

Qua sport zelf ben ik vooral benieuwd welke Viking de volgende is waarvan zijn knie het begeeft :X Case Keenum doet het gelukkig wel beter dan verwacht

• Flix20
quote:
rblommers schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:11:
Nou ja proactief... dat is wel wat optimistisch gesteld :P op hun twitter is het een behoorlijke shitstorm geweest vanaf pre-season/week 1. Uiteindelijk heeft een journalist zich ermee bemoeid en toen uit kwam dat ze hun medewerkers aanspoorden om positieve reviews te plaatsen en deze week bij zo ongeveer iedereen +/- het eerste half uur van de vroege wedstrijden (live) alles eruit lag moesten ze wel wat doen. Artikel over het gedoe: http://www.independent.co...sers-errors-a7986676.html
Neemt niet weg dat ik er ook blij mee ben :) en dat het netjes is dat ze alle abonnees nu die refund geven. Enige problemen die ik heb gehad waren afgelopen zondag en dat het app>chromecast niet vloeiend werkt (maar browser>chromecast is een goed alternatief)

Qua sport zelf ben ik vooral benieuwd welke Viking de volgende is waarvan zijn knie het begeeft :X Case Keenum doet het gelukkig wel beter dan verwacht
De nieuwe versie van gamepass is dan ook wel echt heel kut t.o.v. voorgaande jaren.
Commercials die er erin laten, op de X1 moet ik iedere keer opnieuw uitloggen en weer opnieuw inloggen.
Anders krijg ik de melding dat ik geen geldig account heb.

Op de apple tv is het doorspoelen een crime. daar kan je niet meer zoals voorheen met 10sec voor/achteruit spoelen. Maar zodra je maar een tikje geeft schiet dat ding direct 30 minuten verder. Secuur een bepaalde minuut opzoeken is niet meer te doen.
Daarnaast krijg je bij het openen van een game direct de laatste frame van de wedstrijd te zien waar direct de uitslag in staan.

Voor het geld dat je ervoor betaald, mogen ze daar wel wat aan doen.
Ben dit momenteel ook allemaal met foto's in kaart aan het brengen om dit naar ze te mailen.
Verwacht er alleen vrij weinig van.

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Ah die shitstorm is helemaal langs mij heengegaan. Nu snap ik inderdaad wat beter dat er 'pro-actief' een refund is gekomen :P Over die advertenties; daar heb ik sinds de 3e week gelukkig geen last meer van.

Nou ja, hopen dat deze dikke refund actie ervoor zorgt dat ze de boel ook echt goed gaan verbeteren om herhaling te voorkomen. Toegeven is de eerste stap :)

• Robin40
  • Registratie: mei 2008
Hou de ervaringen hier met de game pass even in de gaten voor ik het aanschaf. Zonde van het geld als het niet zo soepel loopt, tot die tijd maar even doen met wat Fox Sports aanbied.

• fynrd1
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:10

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
Cloud schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:51:
Ah die shitstorm is helemaal langs mij heengegaan. Nu snap ik inderdaad wat beter dat er 'pro-actief' een refund is gekomen :P Over die advertenties; daar heb ik sinds de 3e week gelukkig geen last meer van.

Nou ja, hopen dat deze dikke refund actie ervoor zorgt dat ze de boel ook echt goed gaan verbeteren om herhaling te voorkomen. Toegeven is de eerste stap :)
Ik heb liever dat ze twee stappen terugdoen, en daar lekker blijven, want het was gewoon perfect zoals het
al die jaren was.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• UTM
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 21-02 21:14
Sinds vorig jaar Kerstvakantie - doorgebracht in Florida - ben ik helemaal om. Voorheen vond ik het maar een 'mwah-mwah-sport' maar inmiddels weet ik wel beter. Komt grotendeels door het zien van de Rose Bowl waarbij ik volledig ben bijgepraat over de spelregels door een Amerikaan (geweldige avond!) en het zien van de Super Bowl. Sindsdien ook wel wat 'fan' geworden van de Patriots - met name door een geweldige Tom Brady.
Afijn, dit seizoen volg in de NFL via Fox Sports. Op zich allemaal prima. Vandaag staat de (toch wel leuke - want rivaliteit - wedstrijd) Patriots - Jets op het programma. En wat schetst mijn verbazing? Fox zend 'm niet uit. Iemand enig idee waarom niet?

• Robin40
  • Registratie: mei 2008
quote:
UTM schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:57:
Sinds vorig jaar Kerstvakantie - doorgebracht in Florida - ben ik helemaal om. Voorheen vond ik het maar een 'mwah-mwah-sport' maar inmiddels weet ik wel beter. Komt grotendeels door het zien van de Rose Bowl waarbij ik volledig ben bijgepraat over de spelregels door een Amerikaan (geweldige avond!) en het zien van de Super Bowl. Sindsdien ook wel wat 'fan' geworden van de Patriots - met name door een geweldige Tom Brady.
Afijn, dit seizoen volg in de NFL via Fox Sports. Op zich allemaal prima. Vandaag staat de (toch wel leuke - want rivaliteit - wedstrijd) Patriots - Jets op het programma. En wat schetst mijn verbazing? Fox zend 'm niet uit. Iemand enig idee waarom niet?
Ze hebben per tijdstip maar recht op 1 wedstrijd en blijkbaar hebben ze gekozen voor de Packers vanavond(lucky me O-) )

• Denniz0229
Omdat ze hebben gekozen voor vikings+packers?
Fox is gewoon klote, zeker voor wat je er voor moet betalen.

Misschien via ustvnow kan je kijken of ze het daar uitzenden. Daar heb je ook cbs en die hebben de rechten voor de AFC games.

En goede keuze trouwens qua team ;)

Edit: @UTM heb even gekeken en ustvnow.com heeft de jets-pats op het menu bij de gratis zenders.
Dus even gratis account maken en je kan kijken. (met chromecast support)
En als je college leuk vind, op zaterdag hebben ze altijd een hoop college games.

Denniz0229 wijzigde deze reactie 15-10-2017 12:10 (31%)

• UTM
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 21-02 21:14
quote:
Robin40 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:01:
[...]

Ze hebben per tijdstip maar recht op 1 wedstrijd en blijkbaar hebben ze gekozen voor de Packers vanavond(lucky me O-) )
Dat verklaar het een en ander. Veel succes vanavond!
quote:
Denniz0229 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:03:
Omdat ze hebben gekozen voor vikings+packers?
Fox is gewoon klote, zeker voor wat je er voor moet betalen.

Misschien via ustvnow kan je kijken of ze het daar uitzenden. Daar heb je ook cbs en die hebben de rechten voor de AFC games.

En goede keuze trouwens qua team ;)

Edit: @UTM heb even gekeken en ustvnow.com heeft de jets-pats op het menu bij de gratis zenders.
En als je college leuk vind, op zaterdag hebben ze altijd een hoop college games.
Haha, dank. Blijft een prachtig verhaal, die Tom Brady. Vooral als je 'm eerst ziet sukkelen in het begin van de Super Bowl en vervolgens de wedstrijd min of meer beslist _/-\o_
quote:
Denniz0229 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:03:

Heb inderdaad al een account aangemaakt. Dank voor de tip! En ja, college games vind ik ook machtig om te zien. Vooral in combinatie met de Netflix serie 'Last Chance U'.

UTM wijzigde deze reactie 15-10-2017 12:34 (19%)

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Leuk filmpje over een oude Pats-Jets wedstrijd van vlak voor het Belichick-Brady-tijdperk om in de stemming te komen: YouTube: That Time a Punter Played QB for the Jets and Threw 2 TD's | NFL...

Andamanen wijzigde deze reactie 15-10-2017 12:36 (6%)

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

quote:
UTM schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:57:
Vandaag staat de (toch wel leuke - want rivaliteit - wedstrijd) Patriots - Jets op het programma. En wat schetst mijn verbazing? Fox zend 'm niet uit. Iemand enig idee waarom niet?
Voor de packers zijn de vikings de grootste rival. Dus dat is ook niet zomaar een wedstrijd. En het is niet echt een straf om naar Rodgers te kijken 😀 Go Pack!

P.s. Fox heeft de rechten niet voor de Patriots game, en wel voor de Packers game. Dat zal de reden zijn voor de keuze

Gotiniens wijzigde deze reactie 15-10-2017 12:46 (11%)

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Is Bears-Packers niet de ultieme NFL rivalry? Misschien de laatste jaren niet meer zo relevant omdat de Packers zoveel beter zijn dan de Bears.

• Denniz0229
quote:
Andamanen schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:48:
Is Bears-Packers niet de ultieme NFL rivalry? Misschien de laatste jaren niet meer zo relevant omdat de Packers zoveel beter zijn dan de Bears.
ultieme is maar hoe je het bekijkt. volgens mij is het wel de oudste.

leukste stukje jets-pats blijft voor mij toch wel de butt-fumble _O-

• rblommers
quote:
Gotiniens schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:43:
[...]

Voor de packers zijn de vikings de grootste rival. Dus dat is ook niet zomaar een wedstrijd. En het is niet echt een straf om naar Rodgers te kijken 😀 Go Pack!

P.s. Fox heeft de rechten niet voor de Patriots game, en wel voor de Packers game. Dat zal de reden zijn voor de keuze
Wat geen gekke manier om Go Vikes Go! te schrijven :+

Ik heb veel zin in de wedstrijd van vanavond, maar ik ben bang dat het vooral pijnlijk gaat worden. Voor de Vikings wordt het vooral belangrijk dat de D zijn werk goed doet, maar de aanval gaat het zwaar krijgen nu ook Diggs (WR) en Easton (LG) deze week niet kunnen spelen.

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Oei Rodgers gebroken sleutelbeen, waarschijnlijk de rest van het seizoen nodig om te herstellen
😥

Zijn vervanger, hundley, zag er op zich goed uit. Maar moet nog hard werken. Backup QB is wat dat betreft een nare positie

• Flix20
Er is voor live streams ook een subreddit in leven gebracht met links naar de livestreams.
Is dus de gamepass eigenlijk niet meer nodig.
Alleen voor het terugkijken van wedstrijden.

Gister voor het eerst eindelijk eens wat leven gezien in de offense van Miami.
Eerste helft was weer om te janken, tweede helft leek het eindelijk ergens op!

• Carthrax
De tweede helft was indd een stuk beter. En wat een heer en meester is Reshad Jones ook. De meeste spelers waren voor de hit gegaan maar hij hield de bal in de gaten en pikt hem mooi op.

• Flix20
quote:
Carthrax schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:06:
De tweede helft was indd een stuk beter. En wat een heer en meester is Reshad Jones ook. De meeste spelers waren voor de hit gegaan maar hij hield de bal in de gaten en pikt hem mooi op.
Hij ging nu ook vol voor de hit hoor.
Bal viel alleen toevallig in z'n handen.

Ik zag het overigens ook wel echt helemaal fout gaan hoor met die laatste drive.
Van continu rushes van 5+ yards, ineens 2 keer voor -1 rushen. Een incompletion gegooid en dan krijgt Matt Ryan met 2 min de bal.

De laatste jaren maar al wat van dat soort wedstrijden verloren zien gaan helaas.

• apis29
  • Niet online
College Football >:)

De ketting die elke speler die een turnover forceert mag dragen bij de University of Miami: https://www.si.com/colleg...canes-gold-turnover-chain
http://www.sun-sentinel.c...chain-20170903-story.html

Who started the tradition?

According to the Sun-Sentinel, two weeks before the season started, Miami cornerbacks coach Mike Rumph asked Anthony John Machado, a local Miami jeweler, if he would make a rope chain players could wear after forcing a turnover. Luckily for Rumph, Miami legend Vince Wilfork was in AJ's store during the call, and had a better idea.
quote:
The initial thought was a rope chain that players would get to wear after forcing a turnover.

“Naw, man,” chimed in Wilfork, recently retired after a 13-year NFL career. “We got to do the Cuban link, AJ!”

The consensus among the three was a collective “Hell yeah!”

“In Miami, what are we famous for? We’re famous for the Cuban chains,” Machado says. “But we need to add a little something to it.

“So we did a big U charm — orange stones, green stones in there to flash it out.”
What is the chain made out of?

The chain contains a 36-inch, 2.5-kilogram, 10-karat gold chain, with 900 orange and green sapphire stones arranged in a "U" that is 6.5 inches wide.

Even after linebacker Shaq Quarterman announced postgame the chain was real gold, doubters are still abound. Machado said it’s 10-karat gold mixed with other alloys, the inclusion of which saved the UM athletic department significant money on the purchase.
Nog betaald uit het budget van de universiteit ook 8)7 . Maar tot nu toe zijn ze ongeslagen en lijken weer helemaal terug van weggeweest, dit weekend Notre Dame een 41-8 pak slaag gegeven ( :/ ) een directe concurrent voor een plek in de 'playoffs' om de titel.

• apis29
  • Niet online
Het seizoen tot nu toe samengevat :D

Veel interessante ontwikkeling nog zoals de Saints die het wel goed doen en de Raiders die de tegenovergesteld kant op gaan. Las daar pas nog een artikeltje over dat het eigenlijk niet onverwacht is van de Raiders met veel (domme) wisselingen in de coaching staff na vorig seizoen. Eigenlijk is dit laatste seizoen in Oakland meer als formaliteit gezien door de leiding in plaats van one last hurrah ...

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
apis29 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:04:
Het seizoen tot nu toe samengevat :D

[afbeelding]

Veel interessante ontwikkeling nog zoals de Saints die het wel goed doen en de Raiders die de tegenovergesteld kant op gaan. Las daar pas nog een artikeltje over dat het eigenlijk niet onverwacht is van de Raiders met veel (domme) wisselingen in de coaching staff na vorig seizoen. Eigenlijk is dit laatste seizoen in Oakland meer als formaliteit gezien door de leiding in plaats van one last hurrah ...
Haha! Dat is inderdaad vrij treffend ja.

Als Texans fan ben ik ook niet blij. Watt, Merciless en (vooral) Watson er veel te vroeg uit. Anders was het een mooie strijd geweest met de Jaguars.

Papa Probeert Gaming

• Wolfwood
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21-02 21:49
Ik denk er aan om de gamepass te nemen om de rest het seizoen en vooral playoffs en superbowl te bekijken. Maar ik lees nogal gemengde reacties over de nieuwe gamepass site. Is die ondertussen stabiel genoeg om zonder zorgen live wedstrijden te bekijken? En uitgesteld kijken zonder spoilers?

• Denniz0229
@Wolfwood de app icm met chromecast werkt perfect de afgelopen 2 maanden

Terugkijken kan zonder spoilers, je kan in de app scores aan of uit zetten.

en nu ik hier toch weer post; go pats! *O*
Zat wel ff te zweten de laatste 2 minuten tegen de steelers

Denniz0229 wijzigde deze reactie 22-12-2017 21:00 (12%)

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Bizar hoeveel geluk ze altijd hebben in de laatste minuten van belangrijke wedstrijden (al is het natuurlijk niet 100% geluk), je snapt heel goed dat fans van andere teams ze gaan haten :D

(Go Pats! *O* )

• Daniel
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 07:28

Daniel

Kapitein NCC-1701
quote:
Wolfwood schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:45:
Ik denk er aan om de gamepass te nemen om de rest het seizoen en vooral playoffs en superbowl te bekijken. Maar ik lees nogal gemengde reacties over de nieuwe gamepass site. Is die ondertussen stabiel genoeg om zonder zorgen live wedstrijden te bekijken? En uitgesteld kijken zonder spoilers?
Begin van het seizoen had Gamepass grote problemen maar sinds oktober werkt het weer als vanouds goed.
Ik zou me er geen zorgen over maken.

Overigens voor wie het iets boeit, samen met nog wat andere mannen maak ik de podcast Met Nerds om Tafel en vorige week heb ik met Jurian een NFL-spinoff show gemaakt :P https://soundcloud.com/footballnerds-160195955
Maybe volgen er meer :)
quote:
De NFL heeft - los van de kneeldown-controverse, die weer wat naar de andergrond lijkt - een paar serieuze problemen die de kijker/fan wegjagen, waarvan de bezopen hoeveelheid blessures denk ik nog wel de grootste is. Zo'n Ryan Shazier die verlamd op het veld ligt, Tom Savage die met stuiptrekkingen op de grond ligt na een hit, dat schrikt de kijker nogal af. En dan wie er allemaal op IR staat: Aaron Rodgers, Odell Beckham, Carson Wentz, DeShaun Watson, JJ Watt, Julian Edelman etc. etc, als je zoveel sterren kwijtraakt is er bijna geen lol meer aan. Het is moeilijk om er voor je lol naar te blijven kijken als het elke keer maar weer de vraag is of de atleten waarvoor je de tv aanzet of naar het stadion komt in een ambulance moeten worden afgevoerd. Dit natuurlijk nog los van de irritatie over de spelregels (wie weet er nog wat een catch is) en het gebrek aan competitie in met name de AFC.

Niet voor niks neemt de populariteit van de NBA toe vergeleken met de NFL. Daar weet je tenminste redelijk zeker dat LeBron en Steph Curry elke paar dagen op het veld staan. Gekke blessures komen daar ook voor maar zijn tenminste nog een uitzondering.

Twitter | Met Nerds om Tafel Podcast

• apis29
  • Niet online
Het is sowieso altijd een golfbeweging qua populariteit geweest. Vlgns mij is elke van de 4 sporten al eens ten tode opgeschreven en er toch telkens weer bovenop gekomen. De NBA heeft gewoon geluk gehad met Curry (en z'n uiterlijk) maar als LeBron ermee ophoudt wordt het ook maar weer zien ...
Wat ik bij de NFL wel eens zou willen zien, en daar zou de Pro Bowl de perfecte gelegenheid voor zijn, is een wedstrijd zonder beschermende uitrusting. Zorgt er toch voor dat je een stuk minder roekeloos een tackle kan invliegen ...
Aan de andere kant is er bij rugby net zo goed een discussie over de veiligheid met spelers die alsmaar groter, sneller en sterker worden dus dat is misschien ook weer niet dé oplossing (maar zou toch leuk zijn om de spelers een keer zonder te zien spelen in de Pro Bowl O-) ).

• TheZoo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18-02 07:52

TheZoo

Animals Behind Bars

quote:
Daniel schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 08:35:
waarvan de bezopen hoeveelheid blessures denk ik nog wel de grootste is. Zo'n Ryan Shazier die verlamd op het veld ligt, Tom Savage die met stuiptrekkingen op de grond ligt na een hit, dat schrikt de kijker nogal af. En dan wie er allemaal op IR staat: Aaron Rodgers, Odell Beckham, Carson Wentz, DeShaun Watson, JJ Watt, Julian Edelman etc. etc, als je zoveel sterren kwijtraakt is er bijna geen lol meer aan. Het is moeilijk om er voor je lol naar te blijven kijken als het elke keer maar weer de vraag is of de atleten waarvoor je de tv aanzet of naar het stadion komt in een ambulance moeten worden afgevoerd.
Ik zie ook niet graag spelers geblesseerd op de grond liggen, maar dit is wel gewoon inherent aan de sport natuurlijk hè. Ze proberen wel met regels het risico op blessures terug te brengen, maar het blijft een zwaar fysieke contact sport.

Overigens: Go Hawks (hoewel ze dit jaar niets te zoeken hebben in de play offs :X)

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Er is nu een aanbieding voor Game Pass. Het is 3,99 per week. Als dit voor het gehele abonnement geldt, dan kan je de rest van het seizoen afkijken voor 16 euro.

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Titus
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 08:54
quote:
Niellie41 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:15:
Er is nu een aanbieding voor Game Pass. Het is 3,99 per week. Als dit voor het gehele abonnement geldt, dan kan je de rest van het seizoen afkijken voor 16 euro.
Vanaf de eerste playoffs game zou dat inderdaad net werken. Zou wel nice zijn!
Anders is 25 euro essential pack ook wel ok: https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans

• Carthrax
American Football zonder pads is er wel en gaat er ook niet echt soft aan toe (niet professioneel natuurlijk), de A7FL. YouTube: A7FL™ No Pads Football Biggest Hits

Ik ben wel benieuwd wie er dit jaar in de SB komen te staan. Persoonlijk zou ik het leuk vinden als Jacksonville ver gaat komen. Toch een beetje de underdog.

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
quote:
Carthrax schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:00:
Ik ben wel benieuwd wie er dit jaar in de SB komen te staan. Persoonlijk zou ik het leuk vinden als Jacksonville ver gaat komen. Toch een beetje de underdog.
Tot de AFC Champ game, wat mij betreft. ;) #GoPats

Wel echt schitterend dat de Bills het nog gehaald hebben. Heerlijke beelden overal!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Spelen er hier mensen Fantasy Football eigenlijk? Dit jaar heb ik in 3 leagues meegedaan en daarvan twee gewonnen (met dank aan met name Todd Gurley en Dion Lewis) maar de meeste medespelers zijn nauwelijks actief: bijna geen trades, mensen die niet doorhebben dat spelers geblesseerd zijn of een bye hebben etc. Soms valt dat leuk voor je uit maar ik speel liever in een league waar wat meer activiteit is.

Is er animo voor een Tweakers fantasy league voor 2018?

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Daniel schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:18:
Ik heb het enkele jaren gespeeld, maar ben ermee opgehouden omdat die random leagues weinig interactie hadden. Maar als er iets van een tweakers league opgezet kan worden dan heb ik zeker interesse.

Andere vraag van dezelfde orde: Zijn er mensen die Madden Mobile spelen? Dat doe ik namelijk wel al jaren met plezier. Wellicht dat we daar ook een tweakers league kunnen opzetten bij genoeg animo.

Papa Probeert Gaming

• Amelandbor
  • Registratie: september 2005
quote:
Spelen er hier mensen Fantasy Football eigenlijk? Dit jaar heb ik in 3 leagues meegedaan en daarvan twee gewonnen (met dank aan met name Todd Gurley en Dion Lewis) maar de meeste medespelers zijn nauwelijks actief: bijna geen trades, mensen die niet doorhebben dat spelers geblesseerd zijn of een bye hebben etc. Soms valt dat leuk voor je uit maar ik speel liever in een league waar wat meer activiteit is.

`
Speel al jaren. Altijd in voor een leuke league, merk dat er inderdaad redelijk veel leagues langzaam aan minder actief worden.

• apis29
  • Niet online
quote:
Carthrax schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:00:
American Football zonder pads is er wel en gaat er ook niet echt soft aan toe (niet professioneel natuurlijk), de A7FL. YouTube: A7FL™ No Pads Football Biggest Hits
Je ziet alleen niemand (die zo gek is nog) z'n hoofd als stormram gebruiken O-) en dat vind ik nog het grootste probleem van spelen met een helm op. In dat no pads filmpje heb ik ook niemand met z'n hoofd de grond zien raken (al blijft die kans natuurlijk altijd aanwezig).

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
quote:
Amelandbor schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:44:
[...]

Speel al jaren. Altijd in voor een leuke league, merk dat er inderdaad redelijk veel leagues langzaam aan minder actief worden.
Ja...en da's toch minder leuk. Sommige mensen in een league waar ik speel doen wisselen bijna nooit hun opstelling, doen 1 waiver pickup in het hele jaar en hebben doodleuk vier man op IR op hun roster staan. Lekker makkelijk als je wel actief bent, maar je wil toch ook wel een beetje gezonde competitie.

Trouwens mijn voorspellingen voor wild card weekend:

Chiefs over Titans
Jaguars over Bills
Panthers over Saints
Rams over Falcons

• tinzarian
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
quote:

Het is er tot nu toe niet van gekomen, maar wat mij betreft een goed plan.

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

quote:
Niellie41 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:15:
Helaas niet. Het abonnement is automatisch stopgezet.

Het was het proberen waard en heb die week wel veel wedstrijden kunnen kijken. :D

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Titus
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 08:54
quote:
Niellie41 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:54:
[...]

Helaas niet. Het abonnement is automatisch stopgezet.

Het was het proberen waard en heb die week wel veel wedstrijden kunnen kijken. :D
Yeah, nu alleen nog 'dure' complete packages :(

• Carthrax
Ik had gisteren trouwens weer problemen tijdens de livestream van de Bill - Jags wedstrijd.
En aan de berichten te zien was ik daar niet alleen in.

Ik ben heel benieuwd naar de Saints - Vikings matchup. Dat kan wel eens een hele mooie pot gaan worden.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Topicstarter
quote:
Carthrax schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:01:
Ik had gisteren trouwens weer problemen tijdens de livestream van de Bill - Jags wedstrijd.
Qua hoeveelheid punten heb je niks gemist zie ik :+

Papa Probeert Gaming

• Denniz0229
quote:
Carthrax schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:01:

Ik ben heel benieuwd naar de Saints - Vikings matchup. Dat kan wel eens een hele mooie pot gaan worden.
Ik had gelukkig nergens last van.
Maar zoals de meneer boven me al aangeeft heb je niks gemist.
Het was echt een hele slechte wedstrijd, heb in jaren niet zo'n slechte playoff wedstrijd gezien |:(

Titans-chiefs heb ik wel erg van genoten.
Voornamelijk blij dat de titans toch nog hebben gewonnen.

Afc is als alles normaal verloopt ook wel duidelijk.
Nfc kan nog alle kanten op denk ik.

• The Realone
Panthers kregen het weer niet voor elkaar, zo balen dit. Als de eerste drive nu gewoon punten had opgeleverd zoals ie normaal gesproken zou doen was het toch een andere avond geweest. Zo zonde... :(

Dat wil niet zeggen dat de Saints het niet verdienden. In tegendeel zelfs, maar toch...

Bills - Jags was inderdaad dramatisch, nog even los van de score, het was gewoon geen boeiende pot om naar te kijken. Taylor had echt z'n dag niet. :p

• apis29
  • Niet online
quote:
Daniel schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:07:
[...]
Trouwens mijn voorspellingen voor wild card weekend:

Chiefs over Titans
Jaguars over Bills
Panthers over Saints
Rams over Falcons
>:) tot in de Fantasy League poule dan he :P

Alle spoilers weten te vermijden voor de Saints - Panthers wedstrijd en net klaar met kijken _/-\o_ .
M'n teampje gaat gelukkig wel door, snap alleen niet dat ze nu tegen Minnesota moeten maar ik zie dat de nummer 1 tegen de laagst geplaatste mag die door is 8)7 [blijkbaar al sinds 1990, nooit echt opgevallen :$ ]. Was ik er vooraf toch zo zeker van dat de weg naar de Superbowl open lag met Philadelphia als volgende tegenstander (zoals het vorige week gewoon in de bracket stond) maar dat wordt dus nu al direkt de Vikings en die gare Falcons krijgen Philadelphia in de schoot geworpen.

apis29 wijzigde deze reactie 09-01-2018 12:24 (6%)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
quote:
apis29 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:00:
[...]

>:) tot in de Fantasy League poule dan he :P
Mijn track record in fantasy (66% van de leagues waar ik de afgelopen 3 jaar in heb gespeeld gewonnen) is gelukkig beter dan in games picken :P
Tot de rust ging het goed met de Chiefs...het blijft knap hoe zij games verzieken waarin ze zo veel beter beginnen. 1-10 record in de playoffs sinds 1994, laatste 6 home playoff games verloren. Nu hadden ze ook wel dikke pech, die mazzelTD van Mariota, vreemde calls die ze tegen kregen, de blessure van Kelce etc.

Bills-Jags was inderdaad niet om aan te zien. Kon op een gegeven moment geen punt meer zien. Als de QB's niks voor elkaar krijgen is football best wel een lelijke sport. Ook wel jammer dat de Rams er uit liggen maar die zien we volgend jaar wel weer terug.

Daniel wijzigde deze reactie 09-01-2018 10:17 (21%)

• Bazziek
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 21-02 19:37
Holy shit, wat een ontknoping bij Saints - Vikings zeg.

• rblommers
Wow wat een wedstrijd *O* toen de Saints de bal kregen dacht ik dat het afgelopen was. Maar de Vikings heartbreak kwam dit keer niet. Op naar de Philly!
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True