Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-09 16:04

Ypho

Allround Nerd

Zo. Via VPN kijken nu. Laptop aan TV, CBS stream is mooie kwaliteit. Trailer van nieuwe Independance Day...

Anyway, leuke wedstrijd vooralsnog 😊

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
#teambroncos

Half time show boysss *O* <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bizar dat #58 van de Panthers gewoon met een gebroken arm als linebacker kan meedraaien. Wel een custom carbonfibre hoes om zijn arm.

Redelijke wedstrijd so far; de scheids is wat twijfelachtig maar ook de plays zijn redelijk slordig zoals de interceptions en de falende long passes.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Cheap*ss show >:) . Geld was zeker op na vorig jaar :D (sowieso komt het anders over bij daglicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:43
Slechtste half show ooit tot nu toe. Vooral het begin was tenenkrommend slecht. Ik kan me er echt over verbazen dat je daar als artiest gaat staan en een beetje doen alsof je op je instrument speelt :N

[ Voor 81% gewijzigd door sig69 op 08-02-2016 02:43 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 01:43

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

slecht geplaybecked ook....

Gelukkig kunnen we ons nu weer richten op het echte werk!

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
Ook weer zo'n irrationele afkeer van me... Coldplay! Kunnen bij mij niks goed doen, zo ook deze slappe hap van een halftime show.

Positive note: Vanaf hier kan het alleen maar beter gaan.

GO PANTHERS! KEEP POUNDING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:56

pinda powerrr

Slow down...

sig69 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 02:40:
Slechtste half show ooit tot nu toe. Vooral het begin was tenenkrommend slecht. Ik kan me er echt over verbazen dat je daar als artiest gaat staan en een beetje doen alsof je op je instrument speelt :N
+1

Het stukje met korte herhalingen van half time shows liet me wel zien, dat ik toch al wat jaartjes mee kijk :)

Ik vermaak me wel, al is het niet zo'n feestje (zit alleen) zoals het "hoort". Zit te appen met mijn nicht in Amerika, die me verteld wat ze allemaal aan het doen zijn en wat een partij (vr)eten daarbij komt :P
Gevolg is wel, dat ik met honger op de bank zit :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 09:15
Haha pinda power je bent niet de enige die alleen op de bank zit, al heb ik wel mijn eigen panther Tommie hier erbij liggen maar die slaapt dus telt niet mee :-)

Veel plezier allemaal hoop dat t nog een spannende 3e en 4e helft worden

Do more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ben ik blij dat ik mijn Amerikaanse vriendin op de bank heb zitten (uit North Carolina welteverstaan!) die wel gewoon meedoet met Super Bowl Sunday tradities, waaronder de snacks. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Niet verwacht dat de Broncos zo sterk zouden zijn. Had toch meer offense van de Panthers verwacht..

Wel goede halftime show, ondanks Coldplay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 09:15
Ah zo te zien kunnen de panthers ineens gooien en vangen:-) wat een worpen wat een vang!

Do more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:43
Erazzzer schreef op maandag 08 februari 2016 @ 03:11:
...
Wel goede halftime show, ondanks Coldplay :P
Welk kanaal heb jij aan staan dan? :)
Maar lijkt nog wel een wedstrijd te kunnen worden misschien..

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Nou, dat is het wel... Lang geleden dat ik de Panthers zo hopeloos heb gezien. Verdienste van de Broncos defence... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
gg wp
TD voor broncos.

Miller in de defence = win. Miller MVP :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Nou dat was het wel :P Ik vond het niet zo'n boeiende wedstrijd, veel fouten, veel slordigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Saaie wedstrijd idd.

Had toch echt meer offense verwacht van Carolina. Wel erg duidelijk dat Newton nog te onervaren is. Voor Payton is het een mooi moment om te stoppen natuurlijk. Over een paar minuten zullen we het weten :)

[ Voor 51% gewijzigd door Erazzzer op 08-02-2016 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met Newtons onervarenheid, voor zover je daar überhaupt van kan spreken.

Deze win voor Denver is gewoon tot stand gekomen door hun uitstekende defence en de fouten die daar dan aan Carolina kant bij horen. Je kunt als QB nog zo geweldig zijn, als je geen afspeelmogelijkheden hebt, heb je niks te vertellen.

Ik had meer verwacht en gehoopt van de Panthers, maar het mag dit jaar niet zo zijn. Misschien moet ik naar de Panthers en het NL elftal een team kiezen dat wel finales weet te winnen want dit is frustrerend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Oke, alleen jammer dat defense teams voor zulke saaie wedstrijden zorgen. Zelfde heb ik ook met de Seahawks. Ah wel, volgend jaar beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bij sommige momenten kon je toch wel je twijfels hebben over de beslissingen van Newton (bij de running game vooral) en waarom ie niet op de bal dook na die fumble is al helemaal niet te begrijpen. Maar uiteindelijk gewoon Denver verdiend gewonnen en terechte MVP. Voor een Superbowl nummer 50 was het eromheen toch wel errrug mager, misschien wilden ze Superbowl I herleven :+ . En ik heb gemist wat de prijs was voor de MVP, misschien wel een Hyundai pickup deze keer :D .
edit: blijkbaar was het tv geluid van de halftime show gewoon brak. Verklaard misschien ook wel waarom ze er bij de BBC een stuk enthousiaster over waren als aanwezigen in het stadion.

En ik kom er nog achter tijdens de wedstrijd dat Greg Olsen van de University of Miami komt ipv Notre Dame (die ik als voorganger van Tyler Eiffert daar had bestempeld).
Wel zou hij oorspronkelijk naar Notre Dame gaan maar dan nog, degene wie ik in m'n hoofd had was John Carlsson.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/11axwqw.png

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 08-02-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Nog een beetje brak van vannacht :z
Vond het dit jaar een beetje tegenvallen. Ik volg het allemaal niet op de voet, maar geniet als neutrale toeschouwer van de hele show. En juist die show als geheel viel een beetje tegen. De Panthers waren niet supergoed, het was een beetje "saai" op een enkele actie na. Ja ok, er waren genoeg interceptions, maar dat zag er bijna klungelig uit.
De half time show viel ook al tegen, Katy Perry was vorig jaar veel spectaculairder. Wel altijd mooi hoe ze timen om die straaljagers over dat stadion te jagen, precies op de uithaal van Lady Gaga, dat kunnen ze echt alleen daar..."only in America" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Vat het vooral niet op als een belediging, maar wedstrijden waarin de defense zo dominant is zullen voor de mensen die het niet fanatiek volgen al snel saai lijken. Ik heb er wel van genoten. Erg knap dat Denver het zo kon afmaken in de playoffs na een seizoen van best wel matig niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Maak je niet druk, dat doe ik niet :) Had al begrepen door wat te lezen in dit topic, dat het meer op defense gespeeld werd. Ik heb nou eenmaal nog steeds de beelden van Joe Montana in mijn hoofd, die de perfecte worp had op Jerry Rice, spectaculair spel (en heel lang geleden).

Jammer dat ik mijn VPN niet werkend kreeg, had graag de reclames nog gezien, nu heb ik een stream van SKY Sports gekeken, waar ook wel goede uitleg bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Patiots versus Panthers had waarschijnlijk een superbowl geweest met veel offense, maar helaas mocht het niet zo zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:26

Chrisjuh_15

Facta non verba

Even een n00b vraagje hier... Dit seizoen voor het eerst actief de playoffs + Super Bowl gevolgd en wil komend seizoen in zijn geheel meepakken.. Zijn er hier mensen met ervaringen met de NFL Gamepass of kijken jullie via andere kanalen (Fox Sports bijvoorbeeld).

PS: erg genoten van de Super Bowl gisteren. De defense van de Broncos was fenomenaal gisteren. Top vermaak! 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Andamanen schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:02:
Vat het vooral niet op als een belediging, maar wedstrijden waarin de defense zo dominant is zullen voor de mensen die het niet fanatiek volgen al snel saai lijken.
Haha, wat een domme opmerking. Dat is hetzelfde als een 0-0 voetbalwedstrijd en zeggen dat de wedstrijd wel goed was. Tuurlijk kan defense spel mooi zijn, maar je wilt gewoon actie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Erazzzer schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:45:
[...]

Haha, wat een domme opmerking. Dat is hetzelfde als een 0-0 voetbalwedstrijd en zeggen dat de wedstrijd wel goed was. Tuurlijk kan defense spel mooi zijn, maar je wilt gewoon actie zien.
Mwah, dat vind ik dan weer een mindere opmerking. 0-0 wedstrijden in het voetbal kunnen heel aantrekkelijk zijn, trust me. Natuurlijk zijn doelpunten leuker voor het publiek, maar als liefhebber van de sport kun je ook genieten als een team defensief heel goed zijn mannetje staat. Werkt natuurlijk beide kanten op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duikje
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 23:29
Chrisjuh_15 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:38:
Even een n00b vraagje hier... Dit seizoen voor het eerst actief de playoffs + Super Bowl gevolgd en wil komend seizoen in zijn geheel meepakken.. Zijn er hier mensen met ervaringen met de NFL Gamepass of kijken jullie via andere kanalen (Fox Sports bijvoorbeeld).

PS: erg genoten van de Super Bowl gisteren. De defense van de Broncos was fenomenaal gisteren. Top vermaak! 😊
Heb dit jaar voor het eerst de NFL gamepass aangeschaft (alle wedstrijden) en ben er zeer te spreken over, stream het via de app op mijn IPad naar mijn chromecast en kijk het lekker op mijn TV.
Ik heb een paar keer gehad dat de stream niet stabiel was, maar dit was maar een paar keer en het lijkt erop dat ze dat steeds beter voor elkaar hebben.
Pas op zeer verslavend Monday night football, Thursday night football en Sunday football.
Er zit een (kleine) vertraging op de streams, dus soms zie je de score al in de scoresheet terwijl in de stream het punt nog niet gescoord is.
minpunten:
volkslied etc. is niet te zien, wedstrijd stream start pas vanaf de kick-off
heel veel reclame, elke onderbreking word er mee gevuld
pregame show is van NFL channel niet van het broadcast netwerk, soms sluit dat niet zo lekker aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hier ook een NFL Gamepass gebruiker sinds dit (afgelopen?) seizoen. Ook alle wedstrijden+SB. Is mij ook erg goed bevallen. Ik kijk de meeste games wel later terug en niet zozeer live. Scheelt aanmerkelijk in de tijd/game (geen reclame, timeouts weggeknipt, booth review weggeknipt, etc. etc.) en ik kan zelf het moment uitkiezen :) Ik heb geen enkele keer problemen gehad met de streams, kwaliteit is eigenlijk altijd uitstekend.

Ik kijk vooral via een addon voor Kodi. Heb het idee dat als ik vanaf mijn tablet het cast naar de Chromecast, de kwaliteit iets minder is. Geen idee of dat echt zo is maar dat zegt mijn gevoel :P

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 08-02-2016 16:25 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:40
Op de PlayStation 4 heb je er volgens mij ook een app van. Kan ook een aanrader zijn (gebruik hem zelf overigens niet). Heb zelf NBA League Pass. Daar is de kwaliteit echt een stuk beter via de PS4 dan via mijn laptop -> HDMI -> tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ah super, bedankt voor de reacties! Heb een PS4 staan in de huiskamer, dus dat zou heel goed uitkomen, geen gezeur met streaming via mijn iPad. Dat wordt de prijzen in de gaten houden voor komend seizoen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:40
Ik heb zelf wel een beetje gesjoemeld met mijn NBA League Pass. Haal hem standaard uit Canada. De PS4 app controleert dit. Dus ik heb een nep PS4 account moeten aanmaken die in Canada gevestigd is om deze werkend te krijgen. Maar als je het gewoon netjes met een NL account doet, zou je überhaupt geen probleem moeten kennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
De Superbowl vanaf een andere kant:
Cockpit video of Blue Angels Super Bowl 50 Flyover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:04

Gotiniens

Fairly odd Tim

Het is weer bijna zover, kan iemand een nieuwe TS maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 14:25
Gotiniens schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:28:
Het is weer bijna zover, kan iemand een nieuwe TS maken?
We kunnen toch gewoon de titel aanpassen?

Heb er wel weer zin in, alleen nog ff gamepass regelen.
Kreeg een mailtje dat ik automatisch vernieuwd werd voor dit jaar met een upgrade naar plus. Alleen helaas nog niks van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Automatisch verlengen gebeurd op de dag dat je subscription verloopt. Die mail die jij had was slechts een aankondiging.

De Packers (mijn team) moesten de HoF game spelen om 4 uur onze tijd. Dus ik de afgelopen dagen alle NFL related media vermijden tot ik de game kon zien, want maandag lukte het niet.

Blijkt dat de wedstrijd is afgelast :)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb m'n gamepass verlengd en ben weer klaar voor de Seahawks dit jaar *O*

Ik wil niet al te enthousiast zijn maar ik kan niet anders :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Weet iemand hier wat een gamepass in europa kost?

Kijk al jaren de finale, maar zit eraan te denken dit seizoen eens wat meer mee te pakken. Als dat via m'n PS4 kan, prima.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Denniz0229
Gotiniens schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:59:
Automatisch verlengen gebeurd op de dag dat je subscription verloopt. Die mail die jij had was slechts een aankondiging.

De Packers (mijn team) moesten de HoF game spelen om 4 uur onze tijd. Dus ik de afgelopen dagen alle NFL related media vermijden tot ik de game kon zien, want maandag lukte het niet.

Blijkt dat de wedstrijd is afgelast :)
ik had ze even gemaild, maar auto-renew doet het niet blijkbaar.
nu moest ik alsnog een abbo nemen en dan hun terug mailen met betalingsbewijs en krijg ik het verschil terug.
dus dat heb ik meteen maar gedaan.
Malfunctions schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:05:
Weet iemand hier wat een gamepass in europa kost?

Kijk al jaren de finale, maar zit eraan te denken dit seizoen eens wat meer mee te pakken. Als dat via m'n PS4 kan, prima.
179 euro, echt een belachelijke prijs IMO.

• Malfunctions
  • Nu online
Denniz0229 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:16:
179 euro, echt een belachelijke prijs IMO.
Dat heb ik er niet voor over :/

Volgens mij ben ik dan voordeliger uit met het nemen van Fox Sport international. t/m Februari. Da's dan 7x €12,5 = €87,50 8)7

Volgens mij zendt Fox alles (eventueel in herhaling) uit, toch?

• Denniz0229
Malfunctions schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Dat heb ik er niet voor over :/

Volgens mij ben ik dan voordeliger uit met het nemen van Fox Sport international. t/m Februari. Da's dan 7x €12,5 = €87,50 8)7

Volgens mij zendt Fox alles (eventueel in herhaling) uit, toch?
kan ik me goed voorstellen, vind het ook vrij aan de prijs.
gelukkig kijk ik samen met 2 vrienden en betaal ik de gamepass en nemen hun elke zondag bier en snacks mee :+

fox sports zend zo ver ik weet niet alles uit, net wat er in hun schema past.
en op zondag avond ben je gebonden aan hun keuze, want ze zenden maar 1 wedstrijd tegelijk uit dacht ik.

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Fox zend volgens mij alle wedstrijden momenten uit, maar dat betekent op zondag inderdaad dat ze een keuze maken welke wedstrijd je te zien krijgt.

Geen idee hoe de rechten verdeeld zijn onder de zenders, maar je zal waarschijnlijk ook geen wedstrijd te zien krijgen die door CBS uitgezonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Als Patriots-fan begin ik me weer zorgen te maken over Garoppolo. De quarterback line-up van de Broncos is trouwens ook lachwekkend voor een verdedigend kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Andamanen schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:16:
Als Patriots-fan begin ik me weer zorgen te maken over Garoppolo. De quarterback line-up van de Broncos is trouwens ook lachwekkend voor een verdedigend kampioen.
Hoezo? Met 12-4 halen we nog steeds playoffs hoor.
En zo slecht is die ook weer niet, maar een korte pass naar the gronk kan elke aap wel, dat lukt zelfs tebow nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:45
Oef 179 euro is inderdaad flink aan de prijs. Eens met het thuis front overleggen :P
Wat jammer voor mij was, op het moment dat ik Orlando ging verlaten kwam het nieuws dat de Dolphins een wedstrijd gaan spelen in Orlando....had ik dat eerder geweten dan was ik waarschijnlijk wat later op vakantie gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Geinige partij dit weekend Seahawks vs Chiefs. Wat een geslaagde hail mary was dat nog even :D Nu zeggen preseason games niet zo veel maar toch is het leuker om met een win te beginnen dan niets anders dan losses (zoals vorig jaar).

De OL leek zelfs een klein beetje in orde te zijn. Moet niet gekker worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 14:36
Voor de liefhebbers: HBO zit momenteel in het elfde seizoen Hard Knocks. Enorme aanrader voor de football liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Met dit jaar natuurlijk de LA Rams, die alle promotie mogelijk krijgen, want football in LA moet een succes worden van de NFL.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Iemand nog interesse in een Nederlandse fantasy league? Het is een Dynasty league, maar we beginnen opnieuw zonder keepers dit seizoen. Alleen spelers die ook elke week actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ook op Fox Sports, Hard Knocks, met wel heel erg slechte vertaling.
Sympathiek komen ze niet over iig (de staf tenminste); zou al bijna hopen op een slecht seizoen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-08 17:35
Gotiniens schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:15:
Fox zend volgens mij alle wedstrijden momenten uit, maar dat betekent op zondag inderdaad dat ze een keuze maken welke wedstrijd je te zien krijgt.

Geen idee hoe de rechten verdeeld zijn onder de zenders, maar je zal waarschijnlijk ook geen wedstrijd te zien krijgen die door CBS uitgezonden wordt.
Het algelopen jaar veel wedstrijden die door cbs worden uitgezonden op foxsports gezien.Fox zendt over het algemeen de meest interresante wedstrijden uit als dit een wedstrijd is die door cbs wordt uitgezonden laat fox deze gewoon zien. Daarnaast heeft over het algemeen fox de ene week de late middag wedstrijden en cbs de andere week.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Pre-season is weer achter de rug, op naar het reguliere seizoen!
Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Zo zeg, gisteravond weer eens een wedstrijd gezien: Dolphins at Seahawks. Sodeju wat een einde zeg.
Lijkt wel weer een slow start voor de Hawks te worden. :/

Ik zit net zoals vorig jaar te twijfelen over een abbo. Vorig jaar niet gedaan, het jaar daarvoor overigens wel, maar toen was het een stuk goedkoper. Daarnaast zie ik ook maar 1 abbo optie en dat is de full version. :X

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
TheZoo schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:32:
Zo zeg, gisteravond weer eens een wedstrijd gezien: Dolphins at Seahawks. Sodeju wat een einde zeg.
Lijkt wel weer een slow start voor de Hawks te worden. :/

Ik zit net zoals vorig jaar te twijfelen over een abbo. Vorig jaar niet gedaan, het jaar daarvoor overigens wel, maar toen was het een stuk goedkoper. Daarnaast zie ik ook maar 1 abbo optie en dat is de full version. :X
klopt ze hebben dit jaar nog maar 1 optie. als je vorig jaar trouwens een abo had kon je die voor dezelfde prijs dit jaar upgraden naar het volledige pakket.

verder was het weer een heerlijk openings-weekend.
waar ik gerekend had op 4x verliezen hebben de patriots zowaar gewonnen van de cardinals :+
seahawks word denk ik helemaal niks dit jaar en de jags kunnen dit jaar echt is wat worden.
verder eagles nog gekeken omdat een maat van me fan is, maar carson wentz lijkt wel potentie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

De consensus voor week 1 was juist dat de Seahawks ongeveer het beste team was dit jaar.

Verder was het inderdaad een leuke eerste week en week 2 heeft ook genoeg leuke match-ups.

(Go Pats!)

Verwijderd

Hoi allemaal,

Nieuw hier en ook enorm NFL fan. Go Bucs!
Heb goede hoop dat ze de play-offs halen dit jaar.

Maar ... Vraagje: kunnen we hier in NL gamepass ontvangen?
Dacht dat ik ergens zag dat het alleen voor Amerika en hun aanverwante landen was?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 22:25 ]

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:03

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:18:
Hoi allemaal,

Nieuw hier en ook enorm NFL fan. Go Bucs!
Heb goede hoop dat ze de play-offs halen dit jaar.

Maar ... Vraagje: kunnen we hier in NL gamepass ontvangen?
Dacht dat ik ergens zag dat het alleen voor Amerika en hun aanverwante landen was?
Dat kan zeker :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Als Bucs-fan heb je flink wat slechte jaren achter de rug, maar het ziet er nu inderdaad wat beter uit voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Laatst online: 12-09 11:29
Vikings fan hier. Na een bizar pre-season vorige week de start van het seizoen 'gevierd' door met wat vrienden een avondje football te kijken. Deze week de opening van het US Bank stadium met een wedstrijd tegen de Packers, dat kon nog wel eens boeiend worden :) Of uitermate pijnlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Dat nieuwe stadion ziet er wel mooi uit met al dat glas. Tegen de Packers is wel meteen een heel zware.

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Andamanen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:55:
De consensus voor week 1 was juist dat de Seahawks ongeveer het beste team was dit jaar.

Verder was het inderdaad een leuke eerste week en week 2 heeft ook genoeg leuke match-ups.

(Go Pats!)
Go Hawks >:)
Na een slechte 2 wedstrijden, afgelopen weekend een mooi resultaat tegen de 49'ers. :) Hopen dat dat doorzet, ondanks Wilson's blessures. :o

• Denniz0229
TheZoo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:54:
[...]

Na een slechte 2 wedstrijden, afgelopen weekend een mooi resultaat tegen de 49'ers. :) Hopen dat dat doorzet, ondanks Wilson's blessures. :o
Hawks worden helemaal niks dit jaar :+ (zei ik begin van het seizoen al)

volgens mij zitten ze bij de browns het meest te huilen dit jaar, die hadden carson wentz gewoon kunnen draften ;w

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Dat is een risico van het vak. Ik denk dat RGIII best nog wat had kunnen worden. Jammer voor hem dattie nu weer geblesseerd aan de kant zit. Daarnaast weet je natuurlijk ook niet of Wentz ook zo goed zou zijn geweest als hij daadwerkelijk bij de Browns terecht was gekomen.

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Philly was zwaar indrukwekkend deze week.

Jammer dat RGIII en Colin Kaepernick hun oude niveau niet halen, want in vorm maakte ze hun teams erg leuk om naar te kijken. En over leuke QBs gesproken: Lamar Jackson (college football) heeft in 4 wedstrijden een complete highlights-video bij elkaar gespeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Andamanen op 28-09-2016 16:37 ]

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:24
Hm, kreeg net een mailtje voor 40 euro korting op de 180. Maar nog steeds wel erg duur ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Wat ik ben ik blij dat ik geen GamePass heb gekocht zeg...het is een zware tijd voor de Dolphins fans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 10:29
Deze patriots fan is blij dat Brady weer terug is. Vorige week was het tegen de bills een blamage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Nu online
Carthrax schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:23:
Wat ik ben ik blij dat ik geen GamePass heb gekocht zeg...het is een zware tijd voor de Dolphins fans ;)
Met de line-up van de cheerleader calendar is dan weer helemaal niks mis. De mannen winnen niet zo veel, de dames des te meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Carthrax schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:23:
Hoe denk je dat ik, als Panther fan, me nu voel na GP gekocht te hebben. ;)

Vannacht tegen Tampa hopen op wat sprankelend football en ook dat een week niet spelen Cam goed doet, want hij is totaal niet op zijn niveau. Gelukkig hoef je je met een backup QB als Anderson niet direct zorgen te maken, maar alleen als de rest het hele collectief ook echt beter gaat spelen dan wat we de laatste 3 wedstrijden gezien hebben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
The Realone schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:21:
[...]

Hoe denk je dat ik, als Panther fan, me nu voel na GP gekocht te hebben. ;)

Vannacht tegen Tampa hopen op wat sprankelend football en ook dat een week niet spelen Cam goed doet, want hij is totaal niet op zijn niveau. Gelukkig hoef je je met een backup QB als Anderson niet direct zorgen te maken, maar alleen als de rest het hele collectief ook echt beter gaat spelen dan wat we de laatste 3 wedstrijden gezien hebben. :/
Helaas is het vannacht dus niet beter gegaan.

Ook weer slecht voor mijn weekly pick 'em. Het gaat nog niet zo goed met mijn voorspellende gave.
Ik weet niet of anderen hier ook mee doen aan de weekly pick 'em op NFL.com fantasy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

TheZoo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:54:
[...]

Nou gezien het resultaat tegen de Jets maak ik me niet echt zorgen :P En nu hebben we een perfect getimede bye week achter de rug en komen er nog meer spelers gezond terug. Ik vind het vooral fantastisch dat de Wilson -> Graham connectie die ontstond vlak voor zijn blessure, weer gevonden lijkt te zijn. Prachtig om Graham aan het werk te zien :) En dan loopt Baldwin ook nog rond.

Ben heel benieuwd naar de Falcons komend weekend, Julio doet het goed de laatste tijd. Maar goed, de secondary van de hawks doet het ook niet bepaald slecht. Kan wel een interessante game worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:D denk ik toch al een poos dat het Julio Jones was die ik bij Georgia had zien spelen maar nu ik lees dat ie van Alabama komt blijk het A.J. Green te zijn die bij Georgia zat O-) (en zo godsgruwelijk goed was; maar ze doen het allebei 'niet onaardig' :*) ).

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PKfkwQkBpwg]

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 11-10-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Carthrax schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:43:
[...]

Helaas is het vannacht dus niet beter gegaan.

Ook weer slecht voor mijn weekly pick 'em. Het gaat nog niet zo goed met mijn voorspellende gave.
Ik weet niet of anderen hier ook mee doen aan de weekly pick 'em op NFL.com fantasy?
Ik denk dat er nog een bodempje in de gifbeker zit, en met de Saints en Cardinals als komende matches op het programma moet die toch wel leeg kunnen. ;)

Ik heb de wedstrijd nog niet gezien maar het moge duidelijk zijn dat het eigenlijk op alle fronten niet goed zit. En dan krijg je ook dit soort taferelen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeez, hebben jullie Seahawks tegen Cardinals gezien?
Die 2 gemiste gamewinning FG's in OT? Van Seahawks 7 seconden voor het eind. Ongeloof in de ogen van de coach. Wedstrijd vol dramatiek, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:30:
Jeez, hebben jullie Seahawks tegen Cardinals gezien?
Die 2 gemiste gamewinning FG's in OT? Van Seahawks 7 seconden voor het eind. Ongeloof in de ogen van de coach. Wedstrijd vol dramatiek, geweldig!
Ik heb hem gekeken in de herhaling zonder reclames en van snap tot snap. Gaat het tenminste lekker snel, want de quote die ik voorbij zag komen op de NFL Facebook klopt volledig:
Best worst game ever :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Een perfect voorbeeld van het feit dat je geen hoge scores nodig hebt voor aantrekkelijke TV. Twee goede teams en een wedstrijd die van begin tot eind spannend blijft is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Andamanen schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:16:
Een perfect voorbeeld van het feit dat je geen hoge scores nodig hebt voor aantrekkelijke TV. Twee goede teams en een wedstrijd die van begin tot eind spannend blijft is geweldig.
jij vond het serieus aantrekkelijk om te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Spannend was het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
dat was de vraag niet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook prima vermaakt hoor.
Ben morgen benieuwd naar The Bucs, hopen dat ze lijn kunnen doortrekken tegen de Raiders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb iets ontdekt! Ik weet niet of dit algemeen bekend was, maar als je gamepass via de NFL on Windows app gebruikt, dan heb je de beschikking over 1080p60 en 720p60 streams. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat zou best nice zijn :) Wel jammer dat ik dat nog niet in de huiskamer kan doen, zonder ingewikkeld met laptop te gaan doen. Maar ik kijk soms ook wel op m'n pc, dan ga ik het eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Cloud schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:37:
Dat zou best nice zijn :) Wel jammer dat ik dat nog niet in de huiskamer kan doen, zonder ingewikkeld met laptop te gaan doen. Maar ik kijk soms ook wel op m'n pc, dan ga ik het eens testen :)
Het is heel erg vergelijkbaar met 1080p60, qua kwaliteit, van YouTube. Via de opties moet je wel opnieuw spoilers uitzetten, aangezien dit een ander platform is waar je standaard instellingen niet zijn gedeeld. Dit is trouwens exclusief voor Microsoft opgezet om hun xbox one platform van goede feed te voorzien, NFL on Windows is dus een verlengstuk daarvan :) De app ondersteunt trouwens het streamen naar andere apparaten, alleen Chromecast wordt niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Cool. Ga ik vanavond eens proberen dan. Jammer dat Chromecast niet ondersteund wordt maar dat had ik wel een beetje verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Waar het aan het begin van het seizoen er niet op leek zijn de Dolphins goed terug gekomen en voor het eerst sinds 2008 een winning season en nog kans op de playoffs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Nu online
Carthrax schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:27:
Waar het aan het begin van het seizoen er niet op leek zijn de Dolphins goed terug gekomen en voor het eerst sinds 2008 een winning season en nog kans op de playoffs.
Wat de cheerleaders betreft hebben ze wat mij betreft elk jaar een winning season :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Weet niet of het standaard was maar zag dat Gamepass een gratis trial van 5 dagen heeft: https://gamepass.nfl.com/...k16_Matchups_Center_Piece
Kan je mooi de laatste speelronde meepakken ...

Lijkt dit seizoen wel bijna een throwback qua playoff teams als je de Raiders en Dolphins weer voorbij hoort komen. Dallas draait ook lekker (maar die waren er de laatste jaren toch al bij, evenals Pittsburgh).
Wel een domper dat Carr van de Raiders nu geblesseerd is :(
(Hele) wedstrijden heb ik zo goed als niet gezien, volgde het tot nu toe vooral via het programma op de BBC (echt lache die :*) )

• Denniz0229
apis29 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:42:
Lijkt dit seizoen wel bijna een throwback qua playoff teams als je de Raiders en Dolphins weer voorbij hoort komen. Dallas draait ook lekker (maar die waren er de laatste jaren toch al bij, evenals Pittsburgh).
Wel een domper dat Carr van de Raiders nu geblesseerd is :(
(Hele) wedstrijden heb ik zo goed als niet gezien, volgde het tot nu toe vooral via het programma op de BBC (echt lache die :*) )
Hoe leuk ik het ook vond om te zien dat het goed ging met de raiders, was ik als pats van stiekem toch wel blij dat carr out is :+

Maar goed, in de play-offs word het kaf van het koren gescheiden en zeker weten doe je het met de playoffs toch niet :9
Voor mij is het in ieder geval weer de mooiste maand van het jaar qua sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
[F---ing Sanchez!¿! :') }:| :+ ]

:) WK junioren ijshockey, college bowl games en NFL playoffs ... het kan slechter :P .

Laatste weekend regular season en nog nog twee plekken over voor drie teams in de NFC: Green Bay, Detroit en Washington. Green Bay en Detroit op 9-6 moeten tegen elkaar en Washington op 8-6-1 moet tegen New York die al gegarandeerd zijn van plaats 5.
Verder interessant: Oakland tegen Denver en Atlanta tegen New Orleans ... Raiders met Matt McGloin, ongedraft in 2013 afkomsting van Penn State (mocht van Lavar Arrington met #11 spelen ;) ).

Voor de aankomende nieuwe kijkers alvast:

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 01-01-2017 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
De Wild Card Playoff wedstrijden zijn ook bekend gemaakt:

Zaterdag:
Houston Texans - Oakland Raiders
Seattle Seahawks - Detroit Lions

Zondag:
Pittsburgh Steelers - Miami Dolphins
Green Bay Packers - New York Giants

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Na een wild card weekend van teleurstellende kwaliteit heb ik goede hoop voor dit weekend. Drie interessante match-ups en een waarschijnlijk saaie overwinning voor de Patriots. (Go Pats!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Carthrax schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:11:
De Wild Card Playoff wedstrijden zijn ook bekend gemaakt:

Zaterdag:
Houston Texans - Oakland Raiders
Seattle Seahawks - Detroit Lions

Zondag:
Pittsburgh Steelers - Miami Dolphins
Green Bay Packers - New York Giants
Sehawks tegen de Packers vermoed ik de volgende ronde, en dan zit het er voor de Hawks er weer op ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Laten we het hopen, de packers hebben absoluut niet hun beste seizoen gehad. En hebben nogal last van blessures.

Al doen ze het momenteel,vanaf het moment dat ze moesten winnen, wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Dit zijn trouwens de voorspellingen van 538 op basis van hun ELO rankings:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WDxwW9q.png

Ranking:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OGMOEGs.png

[ Voor 21% gewijzigd door Andamanen op 13-01-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Nu online
Ik heb dit seizoen echt helemaal niks meegekregen, en zal waarschijnlijk vrijwel blanco de Superbowl ingaan.
Voorheen kreeg ik via de Yahoo homepage wel het een en ander mee, maar ik email tegenwoordig vrijwel exclusief met mn mobiel, dus dat is niet meer zo.

En de geboorte van m'n dochter heeft ook enige invloed op mijn vrije tijd ;)

Maar zo te zien hierboven doen de Patriots het als vanouds goed. Ik zie ze graag spelen in februari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Zo dit weekend was vol verrassingen zeg. Alles fout in de weekly pick 'em behalve New England dan :P
Ik verwacht een Patriots - Packers Super Bowl maar ja ik heb het dus nogal eens fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben even een dag kotsmisselijk geweest van het verlies van mijn tweede lievelingsteam in de NFL: Dallas Cowboys. Echt... hoe kun je het zo weggeven in eigen huis. Ongelofelijk. En dan zal je zeggen: "Nou dan steun je toch 1 van de overgebleven teams?".. Nou...wat denk je zelf als je kijkt wie er nog over is.

Steelers...nooit wat mee gehad,...Falcons vond ik altijd het "lelijke eendje" van de NFL ( wat doen ze in de NFL vroeg ik mij altijd af), Packers...laat maar stelletje 'boeren' en de Patriots die kan ik gewoon niet uitstaan als wannabe Cowboys van de NFL met hun "America's" team slogan.. Dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 12:32
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:04:
Ik ben even een dag kotsmisselijk geweest van het verlies van mijn tweede lievelingsteam in de NFL: Dallas Cowboys. Echt... hoe kun je het zo weggeven in eigen huis. Ongelofelijk. En dan zal je zeggen: "Nou dan steun je toch 1 van de overgebleven teams?".. Nou...wat denk je zelf als je kijkt wie er nog over is.

Steelers...nooit wat mee gehad,...Falcons vond ik altijd het "lelijke eendje" van de NFL ( wat doen ze in de NFL vroeg ik mij altijd af), Packers...laat maar stelletje 'boeren' en de Patriots die kan ik gewoon niet uitstaan als wannabe Cowboys van de NFL met hun "America's" team slogan.. Dacht het niet.
Hier een grote Packers fan, dus mijn weekend kon niet meer stuk :)

Maar hoezo weggegeven door Dallas? Volgens mij stonden ze toch echt 21 punten achter. Vond het knap hoe jonge Dax zijn Cowboys nog op gelijke hoogte bracht maar de Packs hebben uiteindelijk wel verdiend gewonnen (tot mijn grote verbazing).

Verder zou het een mooi sprookje zijn maar ik geef ze tegen Atlanta al weinig kans, laat staan tegen Brady en co in de Superbowl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:41
Hier ook een Packers fan. Grappig dat er een topic loopt. Was een ongelooflijk gave wedstrijd. Laatste kwart afwisselend volkomen gefrustreerd en volkomen in angst. Hartkloppingen en alles. Nu naar Atlanta. Dat wordt een lastige wedstrijd gezien onze defense. Als je Dallas weet te kloppen, maak je tegen elk team een kans.
Patriots heb ik een deel van gezien, maar vond ik niet zo sterk als verwacht tegen een matige tegenstander (Houston is trouwens een titelkandidaat als ze ergens een QB vinden). Steelers scoren alleen field goals, dus blijkbaar is hun offense in toom te houden.
Hoop eigenlijk op Steelers tegen Packers in de Super Bowl. Dat is meer omdat ik niet tegen de Patriots wil spelen.
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste